Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Martin: Když jdu na autobus, všude slýchám nadávku „buzno“

Martin Šubrt (Jeffreak) prvního listopadu oslavil 18 let. V Novém Městě nad Metují se učí kadeřníkem, baví ho hudba, zpívá a kreslí. Od dětství byla jeho snem konzervatoř. Plánuje proto, že ji zkusí za rok, jak bude mít kadeřníka za sebou.

Doslova říká: „Chtěl bych zpívat. Nic víc, nic míň. Nechci prorazit, nepotřebuju být známý, nebo být vidět.“

1. Čeho chceš dosáhnout? Kdo je tvůj vzor a inspirací?

Stačilo by mi se zpěvem živit. Největším vzorem je v tomhle směru Britney Spears.

Říkejte si o ní co chcete, ale především ona utvořila podobu dnešní pop music, to ona je v hudebním průmyslu 15 let a pořád na vrcholu.

2. Co tě přimělo jít s „pravdou ven“?

Nedokázal bych si představit, že bych žil ve lži.

„Je lepší být nenáviděn pro to, jaký jsi, než být milován pro to, co nejsi.“

Tak přesně tímto se řídím.

3. Komu jsi to prvně řekl?

Prvně jsem to řekl mé kamarádce, která na to zareagovala celkem dobře. Jenže pak se jednoho dne tak nějak „prokecla“ a ono už se to rozneslo samo.

4. Co rodiče, rodina a sourozenci? Ví to o tobě?

Tak všichni to vzali dobře, kromě bratra, kterému někdo nakecal, že se chci nechat předělat na holku. Když mi tu hovadinu řekl, tak jsme se oba zasmáli a já mu to vyjasnil.

Jinak prarodiče, všichni jsou v pohodě. Babička mě vždycky dostane, když přijdu a zeptá se: „Tak co Marti, máš už nějakého kamaráda?“.

Martin v roce 2008 (vlevo) a po čtyřech letech

5. Jak se to o tobě dozvěděli rodiče?

S tou rodinou jsem chtěl počkat déle, ale stalo se. Na základce mě hodně šikanovali a tak jsem na doporučení výchovného poradce dojížděl k psycholožce, byla to moc milá paní.

Během sezení jsme to nějak probírali. No a ona o tom pověděla mamině. Když už jsme jeli domů, bylo vtipné, jak se to ze mě snažila vydolovat. Ale mlčel jsem. Bylo mi 13 let.

A pak přišel ten osudový večer, když u nás ještě bydlel můj starší bratr. Mamina s ním a jeho přítelkyní u něj v pokoji byla na skleničce vína. Přišla za mnou bratrova přítelkyně a řekla: „Marti, hele, mamka má teď dobrou náladu, co kdybychom jí to s bráchou řekli?“ Já jsem řekl, že ještě ne. Odešla.

Za chvíli přišla mamka, tak jako se na mě podívala a taky odešla. Pak přišla opět bratrova přítelkyně, celá rudá řekla: „No víš, on si brácha myslel, že řekneš, že jo, a tak jí to řekl, když jsem tady byla za tebou“.

Bratr s přítelkyní poté šli někam kalit. Když za mnou pak máma přišla, jakoby měla na čele napsaný „konečně“. Ale první, co mi řekla, bylo: „Hlavně si dávej pozor na AIDS!“.

Hrdý na sebe moc nejsem, neřekl jsem to mamině sám.

6. Setkal ses s odporem například od nábožensky založených lidí?

Nesetkal jsem se s nikým, kdo by byl natolik ortodoxní. Naštěstí! Ale s odporem se setkávám dnes a denně, když jdu na autobus, všude slyším „buzna“, ve škole, po škole to samé.

Nemá cenu s tím něco dělat, naštěstí i ta hrstka lidí, kteří mě mají opravdu rádi a vždycky se za mě postaví, převažuje všechny tyto debily.

7. Co bys poradil klukům, kteří jsou ve stejné situaci, jako jsi byl ty? 

Aby se nevzdávali, a to nikdy! Aby se nestyděli za to, čím jsou a čím chtějí být.

Martinova tvorba, nazvaná Tira

8. Koho považuješ za gay ikonu?

Tak gay ikona je podle mě americký model, vizážista a zpěvák, Jeffree Star. Vždycky byl sám sebou, vždycky byl svůj. Také si se šikanou užil své, a kam to dotáhl. Má můj obdiv.

9. Jak vnímáš českou/slovenskou gay scénu?

Vadí mi, jak jsou hodně povrchní. A že jich je opravdu většina.

10. Jací kluci se ti líbí?

Asi nemám úplně vyhrazený typ. Kluk nemusí být nějak extra kořen, spíš mi
jde o chování
.

11. Jakou nejvíc gay věc jsi kdy dostal?

Zapalovač Hello Kitty.

12. Myslíš, že ti tvoje orientace přináší nějaké výhody?

Nemyslím, že bych měl nějaké výhody oproti „hetero“ občanům, stejně tak jako oni
nemají výhody oproti nám. Jsme lidi.

13. Jak vnímáš internetové seznamování?

Není to osobní, nikdy nevíš, kdo je na druhé straně, ovšem moc možností nemáme, takže ho vnímám pozitivně. Jednou potkáš úchyla, podruhé třeba životní lásku.

14. Co si myslíš o registrovaném partnerství a adopci dětí?

Myslím, že by všichni měli mít stejná práva, já sice po dětech nijak extrémně netoužím, ale každý by měl být šťastný. O registrovaném partnerství nemluvím, určitě bych jednou chtěl.

15. Zaujal tě druhý Prague Pride? 

Určitě je fajn, že to vůbec je. Jsem rád za to, když můžeme lidem, kteří nevstoupili do 21. století, ukázat, že nejsme žádná hrozba, že jsme normální lidé. Takže Prague Pride vnímám velice pozitivně.

16. Kdybys teď mohl změnit tři věci, které by to byly?

Povolil bych registrované partnerství a adopci pro gaye po celém světě.

Asi bych vyměnil českou vládu, protože takhle za chvíli budeme úplně v p**eli.

No a nakonec bych zrušil veškerou diskriminaci, tohle slovo by se mělo úplně vymazat.

Martinův profil: Jeffreak

Onload

274 názorů ke článku

11. 11. 2012 v 14:48Off-line Beautiful  (28/185/60)
Sorry, ale jako to se ti fakt nedivím...
Souhlasím - 144   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
11. 11. 2012 v 15:21Off-line Rkin  (29/-/-)
k tomu nadpisu : tvoje volba jak se chováš a oblíkáš, ale pak se nediv že si toho druhý všimnou ;)
Souhlasím - 108   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
11. 11. 2012 v 15:31Off-line Xavi  (35/175/68)
KONVENCE, největší problém všech Čechů, stejně tak bychom to mohli brát z jiné strany mince, sedět v autobuse a pomlouvat všechny kolem a vykřikovat heterák s mastnou hlavou....blbě oblečený...atd....podle mě by se každý měl oblíkat a chovat jak chce a ostatní by si měli uvědomit jednu věc...it´s his f**king business:)
Souhlasím - 38   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
11. 11. 2012 v 15:42Off-line Jirkageorge  (46/181/78)
Co dodat? držím ti palce!
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
11. 11. 2012 v 16:28Off-line Jam  (30/170/64)
b***ney spears :DD to je taková ta hvezd**ka co zářila a dožárila velice rychle :D hlavne že český porotci jí nemužou vystaát s názorem "neumí zpívat " bohužel je to pravda :/
Souhlasím - 14   •  Nesouhlasím - 21  Nahlásit
11. 11. 2012 v 16:39Off-line Potvurka  (33/172/82)
rkin : ona jedna věc je ,, si všimnout " a druhá nadávat ....:)
Tak to já bych rozhodně neřekl, že dozářila naopak..... :)
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
11. 11. 2012 v 16:51Off-line Jam  (30/170/64)
já myslím ze ano tak se podivej .... I ta blbá rihana se svým nový singlem nevim jak je starý diamonds má neco do sebe a vsak naspí vá po 1-2-3 mesicech 1 -2 -3 písnicky a soupnou jí do radia > masové medium kde to každý slyší a Brztney ?? :) de o to že o hvezde slyší jako je např gaga nejen jak vypadá že vypadá hrozne to vim že nejak zpívá vím ona má vyhodu že je fakt crazy buuu oblek z krávy nebo co to mela z masa ! tím tydle hvezdy na sebe upoutávají! madona umí nejak zpívat ale hlavně to prodá že se tam tak kroutí a proto je to hvezda " královna v americe" Majkl Jackson který sice umřel ale "v Americe žije v jejích srdcí dodnes " zase král zpevu ! Unás to je Got muzou v Čechách ezistovat sebelepší skupina a hvezdy at už staré či nové jsou proste hvezdy a ty zaří nekolik staletí > queni :)) já vim sou to vsichni skoro vykopávky a maé rádi nové a nové skupiny a nedají se právem označovat za hvezdy ... Nebo ano jsou to hvezdy s malou zivotností :*
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 15  Nahlásit
11. 11. 2012 v 17:00Off-line Jam  (30/170/64)
Nebo i naše ceský vemu nahodne nekolik etap superstar aneta langerová potom mela neuve***elnou sledovanost a kde je ted hmm ? slysíme oní ? jen Par dní a zase bum konec A zase kdokoliv další zpevaku Celesta buckhingam ...Ted nazpívala dost supr pecku Run Run Run písnicka má rytmus vse je ok ;) ale ...:/ jak dlouho jí její sláva vydrží ;) A jak sláva vydržela Naší Lucie Bílí ???? Hmm Témeř tolik kolik jí ted je :DDD :P otomdle mluvim a to smae bezi v Americe v Indii , já newim v Africe :DDD proste vsude i u Eskymáku :D no proste vsude ... :) Promě nemá B***ney Pochopení :/ nejakou písnicku si poslechnu protože neco ujde ! A neco s donucením ze nechci ladit rádio ;)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
11. 11. 2012 v 17:06Off-line H2SO4  (31/176/90)
A já ti fandím, však bude lépe ^^ A myslím si, že to co nosíš, je čistě tvá věc a když se v tom cítíš pohodlně, tak není co řešit. Hloupým lidem se jen vysměj do tváře =)
Souhlasím - 16   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
11. 11. 2012 v 17:52Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
No tvl by mě zajímalo kdo ty lidi vůbec vybírá...
Souhlasím - 32   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
11. 11. 2012 v 19:42Off-line Herbi25  (34/183/95)
Sem momentálně v Amsterdamu, chodí tu lidi oblékáni i více crazy a teple a nikdo se po nikom nedívá. Matku mám v Německu, vidí to tam stejně. Nikdo tam nikoho nepomlouvá, na nikoho nic neřve. To jen my takle soudime lidi, kdo nám dal právo. Chytří češi už sou venku a já se chystám, udělej to samí. Budeš li mít přiležitost jdi, tady ti bude akorát ublíženo, já jsem to teď poznal ze dvou stran zároveň. Nevěra a zrada=češi.
Souhlasím - 17   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
11. 11. 2012 v 21:01Off-line Mino  (38/174/85)
Hezký článek.... je fajn že tu najdou mladí kluci možnost poznat příběhy jiných . No Martine ať ti to v životě vyjde a vše nej k dnešnímu svátku :D
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 11. 2012 v 21:22Off-line Tomicek93  (30/-/-)
Já si spíš ťukám na čelo, že celá ta naše úžasná společnost jak v našem státě tak i ve světě se drží nějakých jakýchsi norem/dogmat která nařizujou jak má jedinec vypadat... Nechápu....
Souhlasím - 12   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 11. 2012 v 21:25Off-line BeCrazy  (28/186/-)
Myslím, že je to fajn člověk :) Nemá cenu se ohlížet za ostatními, člověk se musí prostě zasmát a jít dál :D Poznámky typu tak se nediv jsou vyloženě blbost, konzervativnost našeho okolí nám bohužel nedovoluje jiné smýšlení. To je jeden z důvodů proč nechci zůstat v malém městě, kde jdete a řeší vás doslova každá 14-ti letá kráva nebo kluk co nemá daleko do vyšeho
stylu oblíkání....
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 11. 2012 v 21:54Off-line Dell  (28/183/61)
Pokud chce být někdo střed pozornosti a přispívat tomu oblékáním se a projevováním. Je to jeho věc.. Ale ať se pak nediví, že názory okolních lidí nejsou vždy vřelé.

Každý může zapadnout, když chce :) Ale někteří prostě nechcou co? ;)
Souhlasím - 23   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 11. 2012 v 22:12Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Dell: Máš pravdu, nikdy jsem nechtěl zapadat, protože nechci být jako všichni ostatní... nechci být "stejný" ;)
Jinak všem děkuju za názory :)
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
11. 11. 2012 v 22:26Off-line Maisu  (26/183/95)
Podle mě je Jeffreak skvělej.Bejt terčem posměchu a na fotkách se usmívat.Bere to s nadhledem.Je to nepříjemné,znám to,ale když jsi silný tak to jde.Myslim si že o Jeffreeakovi ještě uslyšíme.

Ps:Lidi co tu píšete...ty lidi vybírají správci náhodně,takže nebrečte když si nevyberou zrovna vás.Je vás tu hrozně moc a tak asi vybírají ty zajimavější xD Pardon to bylo ošklivý :D
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
11. 11. 2012 v 22:34Off-line Dell  (28/183/61)
Zajímavější? Omlouvám se, ale s tímdle musím naprosto nesouhlasit. Snad dva články se mi líbili, jinak bylo vše vybíráno podle vzhledu a na obsahové stránce to šlo naprosto poznat.

Sice nerad hodnotím osoby, podle článku, jelikož si stejně obrázek neuděláte. Ale je mi sympatičtější člověk, který zaujme charakterem, nebo tím co dokázal, než člověk, který si stěžuje, že je/byl šikanován, proto, že je neschopný se přizpůsobit. Hold je to tak :)
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 11. 2012 v 22:39Off-line Jeffreak  (29/-/-)
V jistém směru s tebou souhlasím, ale nesuď člověka když ho neznáš, nemáš zdání, čím jsem si prošel a spíš kvůli tomu jsem teď takový jaký jsem ;)
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
11. 11. 2012 v 22:53Off-line Maisu  (26/183/95)
A proč se mám přizpůsobovat?To je něco špatného být jiný?
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 11. 2012 v 22:57Off-line Dell  (28/183/61)
Čouhající hřebík dostane ránu :) Co chceš na to říct? :)
11. 11. 2012 v 22:59Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Jo, však si buďte všichni stejní, na tom Česká republika stojí :)
Vy mi nevyhovujete stejně tak, jako já vám. Nemáme si co vyčítat.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
11. 11. 2012 v 23:05Off-line Maisu  (26/183/95)
Že když je hřebík tvrdej tak ho žádná rána nezastaví :P
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 11. 2012 v 23:16Off-line Dell  (28/183/61)
To není být o tom stejný :) Sám sis vybral cestu, že zaujmeš lidi tím jak se oblékáš a přitom tvrdíš, že gay scéna je povrchní ... V článku prostě je jasně ukázáno, že si vlastně nic nedokázal.

To, že zaujmeš vzhledem je tak vše :) A to v kolika ohledech ne v tom dobrém světle. Jelikož některé fotky jsou za hranicí vkusu a kdyby se nejednalo o vzhled v článku, stačí jedna fotka a nemusí být fotkami prokládaná každá druhá odpověď.

Kdyby to byl opravdu rozhovor, text by určitě zabíral více prostoru než fota. GJ Autore a GL při další výběru :) Čekám co za elitu opět vybereš.
Souhlasím - 13   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 11. 2012 v 23:25Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Tak určitě jsem celý život čekal na člověka, kterej by mě znal tak dobře, jako ty.Klobouk dolů.
Tak především se neoblékám abych někoho zaujal, nosím prostě to, co se mi líbí, nijak to nesouvisí s tím, jak je tu Gay scéna povrchní a ano nic jsem nedokázal. Jediné co postrádám je smysl toho, co si tady svými rozumy dokazuješ ty.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 14  Nahlásit
11. 11. 2012 v 23:28Off-line Dell  (28/183/61)
1) Chcu autorovi znechutit psaní těchto rozhovorů :)
2) Chci odradit potencionální adepty, co si myslí jak nejsou úžasní a dokonalí a že, jejich názor je ten správný :) Jelikož pravděpodobně dokonalí nejsou a pravdu mít taky nebudou. Celý článek je klišé :)
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
11. 11. 2012 v 23:32Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Tak přeji hodně štěstí v tvém počínání. ;)
11. 11. 2012 v 23:48Off-line CH.a.r.m.i.n.g  (33/172/56)
Opravdu si nemyslím, že by se "Jeffreak" něják prazvláštně oblíkal, nebo choval. Teda alespon´ podle fotek, který tu jsou k dispozici musím konstatovat, že sem tu viděl daleko vybuzněnější kousky a držela se pusa.
Očividně vybočuje ze standardů, na který je naše republika a 2/3 mladých blbečků z tohoto serveru zvyklá.
Taky nechápu postřeh tady "Dell-a", že prej ostatní články se vybíraly podle vzhledu ...pokud si myslíš, že články předtím byly o krasavcích, tak se honem rychle zase prober a rozšiř si obzory.
Taky pochybuju, že si "stěžuje" na šikanu. Tento server ho nespasí a většinou je to téma, o kterém nikdo sám nemluví, dokud není tázán, takže bych to viděl jako přirozené se podělení o vlastní zkušenost.

Jo a ještě jednou pro Della: neoháněl bych se tady tím, co kdo dokázal, protože konkrétně Ty si ani nedokázal vložit si fotku na profil. Když chci hodnotit jak kdo vypadá, musím být sám vidět ...jinak seš tady akorát pro srandu a klišé je tak maximálně to Tvoje bezpředmětné víření vody.
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 12  Nahlásit
12. 11. 2012 v 00:00Off-line Dell  (28/183/61)
:) Pravdou je, že můžu hodnotit anonymně ... Takže se mýlíš. Hodnotím jeho názory apod. Ne vzhled :) Jediné co jsem řekl, že některé fotky jsou nevkusné :) S mými zkušenostmi s focením si to můžu dovolit. Když mám potřebu vést diskuzi, nerad nechávám ovlivňovat odpovědi faktory, jako můj vzhled apod :)

O tom většinou rozhovor bývá víš? O zkušenostech, radách, charakteru, úspěších.

Tento rozhovor je postaven jen na povrchnosti ;)))))
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
12. 11. 2012 v 00:09Off-line CH.a.r.m.i.n.g  (33/172/56)
Anonymně hodnotit můžeš, pravda ...ale že seš u toho za trubku stále trvá.
Jinak Tvoje zkušenosti za 17let jsou pro mě z pohledu téměř 22ti letého téměř nulové, takže se můžu jen domnívat jak velké za ten krátký interval budou a asi i tak víš, kde je mám.
Další věc je, že mně přijde nevkusná Tvoje osoba podle komentářů a taky tu seš a nekomentoval bych to do té doby, dokud by ses neozval. Nemáš takové postavení, aby ses mohl stavět do opozice vůči někomu.
Mluvíš tu o charakteru a hodnotíš něčí fotky bez toho, aniž bys poskytl alespon´ jednu svou. Tomu se říká charakter nula.
Další a poslední věc ...já se určitě nemýlím.
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
12. 11. 2012 v 00:15Off-line Dell  (28/183/61)
Ach, máš 22 a jsi moudřejší? :)))) Jistě ;) Inteligence a názory nezávisí na věku. Nic o mojem postavení nevíš. Tak proč ho komentuješ? Jinak Martin mé fotky viděl, nejsem s***ě :) Ale po pravdě? Tobě do toho nic není ;)

Seru tě, protože říkám co si myslím? Serou tě moje názory, protože nevíš jak vypadám? B***h please :DDDDDDD Ne nejsi povrchní ;) A určitě je pro tebe důležitý charakter.
Souhlasím - 12   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 11. 2012 v 00:17Off-line Jeffreak  (29/-/-)
mxn: Tvůj názor Ti neberu, ale podívej se...
Dokázala se Lady Gaga, P!nk nebo Beyoncé dostat z totální nuly zpět na vrchol? A teď nemyslím v profesním životě... Protože i když byla na nule, její alba jely na dračku pořád stejně. A proto je to pro mě takovej vzor! Neříkám, že Lady Gaga apod. jsou špatné, to v žádném případě...ale nedokázaly to co B*** ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 11. 2012 v 00:24Off-line CH.a.r.m.i.n.g  (33/172/56)
Kdo mluví o moudrosti, já tvrdím, že prostě za 17 let si určitě nedokázal tolik, abys ses tady tím oháněl.
Že sem moudřejší, tím sem si tak jistej, že jsem neměl ani v plánu to zminovat.
Jinak mi je do všeho tady uplně stejně jako Tobě. Takže dokud budeš Ty svobodně mlet tady ty svoje sra*ky, tak mně bude do všeho.
A nesereš mě vůbec, nepovažuju Tě za dostatečného soupeře v této debatě ani v životě jako takovém. Nic si tu nepředvedl, akorát tady trapčíš a snažíš se být strašně cool a v pohodě, ale seš uplně v křeči.
Já jsem povrchní, žádný tajemství to není, ale i tak je pro mě charakter velice důležitý, ano.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
12. 11. 2012 v 00:27Off-line Dell  (28/183/61)
Povrchní, namyšlený, s fotkami v zrcadle a bez argumentů :D
Slečinky a pánové, další adept na rozhovor :DDDDDDDDDDDDDDDD
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
12. 11. 2012 v 10:46Off-line Igni  (36/192/130)
Decka prestante se hadat :D Kdyz vam ty clanky vadi, tak je nectete, presne jako to delam ja. A prectete si jenom pro zabavu kmentare pod nima :D Sam sem zjistil ze tyhle ty clanky jsou uplne o h***e a tak je nebudu cist a ztracet tim cas, a pak jeste dalsi zapojovanim se do bezpredmetne diskuze.
12. 11. 2012 v 11:17Off-line Igni  (36/192/130)
Jeste rada pro Jeffreaka. Neberu ti ze chces mit svuj styl, ale pokud je ten styl takovy jaky je, smir se s tim, co se deje kolem tebe. Kdybych te videl na ulici tak si taky pomyslim buzna. A nemyslete se ze na zapade je to lepsi. Tam to sice nikdo nerekne nahlas, ale myslet si to budou taky. Co byste taky chteli, kdyz to z vas primo sala?
PS: Dlouho sem nosil fakt dlouhou bradku, me se to libilo, k mym metalovym hadrum to bylo super. Ale az na par vyjimek si z te bradky delalo cele me okoli strandu a lidi co me nekde videli si museli myslet ze sem asi magor. Ale me to bylo jedno, proste sem se s tim smiril a vedel sem, ze bud budu mit bradku a nejak to prekousnu a budu si z toho treba delat taky srandu, nebo se oholim. (A oholil sem se kvuli praci, ne proto ze by me vadil nazor okoli :D )
12. 11. 2012 v 11:34Off-line Binary_tree  (35/-/-)
Další reprezentativní vzorek... :D
12. 11. 2012 v 12:59Off-line Fritzpatrick  (81/191/77)
.. Mno ale se nediv vždyť vypadáš jak přehnaná Bukvice.. teda jako já jsem gay ale takowý jako jsi ty nemusím!!!!... to je prostě Hnus.. ten tvůj styl .. to focení.. uplně nesympatický ... zkus zmenít image.. možná to pomůže.. :D :D ..
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 11. 2012 v 13:05Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Tobě by taky možná něco pomohlo. ;)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 11. 2012 v 13:19Off-line Fenty  (103/-/-)
Jeffe...jako hudebnímu nadšenci mi nedá, abych zde nezmínil, že Gaga na té nule začínala a vypracovala se z barové zpěvački a go go tanečnice do pozice globální ikony a superstar..:) B*** mám rád, je to pojem, ale zpět na vrchol už nedosáhla..Gaga, Rihanna a Perry vládnou světu pop music ..:)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 11. 2012 v 14:00Off-line BeCrazy  (28/186/-)
f***zpatrick: Možná ti něco řiká pojem "chytlavý nadpis", moc ho tady rozebíráš, vlastně přemýšlím jestli tvoje konzervativní myšlení dokáže přebrat myšlenku, že je někdo jiný..... A z zrowna s timhle stylem psaní bych se tady moc nepředváděl, porotože tak píšou puberťačky když chtěj nachytat kluky :D Ok, bral bych tvůj názor respektuji názory ostatních, ale pokud nejsou napadající a vulgární. Takle tady mluvim, protože mi ej ejho styl hodně blízký ale za to jiný ;) Nemůžu za to že ses rozhodl jít z davem, tak si běž a buď ticho ;)
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 11. 2012 v 17:41Off-line Klikoloko  (31/178/-)
tady není co dodat nedivím se žes byl terčem posměchu
12. 11. 2012 v 18:46Off-line Jam  (30/170/64)
b***ney opravdu neumí zpívat : / :nene když to lady gaga / pink i ta blbá rihana je upsešnejší než B***ney ....B***ney je neco jako nase Bartosová :DD i když o Bartosové semu že aspon furt psát ze soudku drogy a alkohol :DD což je bohužel pravda ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
12. 11. 2012 v 19:02Off-line Jam  (30/170/64)
Já te najednu stranu chápu jeffreaka : Kouknete se na uplne na horu na první fotku ze predu tam vypadas velice sympaticky a dobre a kouknete se na druhou fotku oči máš krsný ... pokud to nejsou c**ky :D vlasy také i sestrih !!! ale proč si to znicil tou řasenkou dit to neni ani potreba chápu že máš svuj styl ale kdybys tam nemel tu rasenku vypadal bys také hezky (chci říct ze jedna vec dokáže zmenit zvhled cloveka) 3 fotku preskocim a pokracuju na tu na které se usmíváš tam neni videt ze bys použil řasenku a usmívaš senaní to je hezká fotka ;) ! je videt ze se bavíš a ze seš i radostný clovek .... Pak dalsi fotka odkazuje na kresbu je videt ze si talentovaný clovek ja také kreslim už pekných pár le t:DD se pochvválim no :DD a je videt zem áš kus talentu mužu sám to posoudit i z obrázku se dá posoudit jaký clovek je... další fotky krom poslední semi nelíbej :/ z duvodu ze mi prijdou trochu až moc "bombonek " :D ale je to tvuj sty l;) zaverem ....Máš svuj styl a nazor který ti nikdo nesebere rozhodne ne slovem jedine ze by te nekdo dokázal zmenit ci presvedcit ci zmanipulovat či te psychicky zmanipulovat ... Ale další obraz mince je ten ze když si sepsal tneto clanek vložil a seš torsicku jiný než treba já nebo ostatní ... tak musíš pocitat i se zaporem --- ale mužeš počítat i s plusem ;) +++ lidi kterí jsou stejní tak jako ty (nemužu říct ze jich je hodne bo málo ale stejní ti budou fandit a budeš mít jejich saport to je jasné já te nemužu podpořit protože to neni muj styl ale nijak ti nebudu nadávat ani ti ríkat mužeš si za to sám ;) tot vse si hezkej kluk i bez rasenky tot muj nazor )
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
12. 11. 2012 v 20:21Off-line XDxD  (30/-/-)
A divíš se že nemůžeš dojít ani na bus ? XD
Souhlasím - 15   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
13. 11. 2012 v 00:52Off-line Pavel3256  (31/178/69)
NO JAKO SORRY ale ten tvuj vzhled se pak nediv že se k tobě takhle lidi chovaj to že seš gayy neznamená že musí vypadat jako ženská
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
13. 11. 2012 v 12:01Off-line Prochysek  (23/174/60)
nechci být hnusný ale tohle si nemohu odpustit , za prvé Lady gaga , madonna , rihanna nic ve zlým ,ale dle mého názoru to jako zpěvačky nejsou žádný zázrak , všechny jedou na playback a , když ne tak je to děs . B***ney zpívat umí neříkám , že je nejlepší zpěvačka světa , jsou mnohem lepší , ale současné zpěvačky jsou pouze napodobeniny toho co bylo dříve , všeobecně současná hudba i když se mi líbí je pouze braní starých písních a jejich upravování. Lady Gaga a musím říct ,že jí obdivuji nemohu si pomoci , ale je to pouze uměle vytvořená zpěvačka , bůh ví jak to s tou její cestou ke slávě bylo . A B***ney zpívala už od nějakých 8 let , takže zpívat musí umět , a byla i v pěvecké soutěži .Přesto když to shrnu musím konstatovat , že dle mého názoru nejlepší zpěvačkou současné doby bych , řekl ,že je Christina Aguilera :) jinak bych rád podotkl , že člověk by měl být sám sebou a nenechat se strhnout většinou . I když kolikrát koukám a říkám si jo tak tohle je teda síla :D :D :D věřím v to , že každý z nás je nějaký a náš styl oblékání je jedna z možností jak se vyjádřit , stejně jako emo nebo mnohé jiné styly oblékání a všeobecného vystupování před bohužel v tomto směru konzervativní společností , co se týká našeho státu :)
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
13. 11. 2012 v 12:04Off-line Igni  (36/192/130)
Pokud chcete vidět a slyšet dobré zpěvačky, odvraťte se od popové scény, tam jich je poskrovnu.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
13. 11. 2012 v 19:20Off-line Jam  (30/170/64)
prochysek ty seš fakt hnup :D dej si facku ríct o madone ze nemumí zpívat ??? si fakt vul s timto názorem nekam urcitredojdes musim se ti vysmát !!!:DDD a vysmeje se ti i kazdej durhej amík ;) jinak lady gaga ! SI tvoří i svoje texty a ne její textaři a no neco spolu konzultují ale pravě lady gaga napsal text pro madonu !!! Ma dona to nechtela aa tak si texty Gaga nechala timdle gaga zacinala ....B***ney je decko které neumí zpívat to ze byla v soutezich ???To je presne to co zpivala ta vlondata slovenskaá nadhera S gotem zvonky stestí si ted nemohu vzpomenout delá kroví a ostudu zpevackam ;) Igni ty seš taky moula já poslouchám vse krom dechovek i jazz i blues snesu takový ty barový americký sou dobrý ... Porč nemuže mít i pop nadeji ???? Nechápu to zeje jich je hodne to chápu a kazda ze sebe dělá hvezdu ... to je pravda pokud jsi to takle myslel ;)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
14. 11. 2012 v 08:02Off-line Prochysek  (23/174/60)
jenom tak o adele jsem nikdy neřekl nic v tom duchu ,že neumí zpívat či co . Ale ,že na to jaký ze sebe dělají hvězdy tak jsou to mizerný zpěvačky !!! A každá druhá ze sebe dělá tu nej viz Paris Hilton nic proti ní ale je to tak . Mno nebudu se s vámi hádat , to nemá smysl :D :D :D poslouchám všechny tyhle zpěvačky a líbí se mi jejich písničky . Mimochodem srovnávat Daru Rolins a B***ney mno radši bez komentáře to je sakra velký rozdíl , B***ney zpívat umí , ale přeci jen její vystoupení jako mnoha dalších je spíše jen o tanci a o show než o live zpěvu , stejně jako u madonny , gagy , atd . Mimochodem jam , uklidni se , ne vždy , každý bude mít stejný názor , takže by jsi se spíše měl snažit sním diskutovat a ne hned se začít hádat a mno radši nic nemá to smysl :D :D :D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 11. 2012 v 11:13Off-line Toy  (100/178/70)
K otázce č. 16: Líbí se mi myšlenka minimálně registrovaného partnerství všude ve světě. Kdyby tomu tak bylo, asi by se svět divil kolik "nás" mezi lidmi je a dost věcí by se zřejmě změnilo k pozitivnímu. Jsem totiž zkušenostmi přesvědčen že každý pátý chlap, kluk je gay nebo minimálně v sobě gaye skrývá. J.T.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 11. 2012 v 19:21Off-line Jam  (30/170/64)
prochysek nemá tak newim proč to tady komentujes ;) :DDD A dá se velice srovnat dara rolins a b***ney protože obe zpívají mizerne :DD
14. 11. 2012 v 19:26Off-line Jam  (30/170/64)
jinak newim kdo tu psal že lady gaga nepsala texty pro madonu tkle .... oan napsala texty a jeste predtím nez nazpívala své první pisničky a album tak je chtela zamerne dát, prodat madoně nabízela jí je Madona je vsak odmítla stim že má své a tak privedlo gagu nazpívat je sama a jevidet ze uspela mám potvrzené s Ameriky od kamose a i ze slavného netu ;) for mxn ;)
14. 11. 2012 v 23:08Off-line Prochysek  (23/174/60)
já ale nikdy nic takového neřekl :D :D přečti si to znova a pak mluv , b***ney zpívá dobře :) můj názor ,ale každý máme jiný vkus co se nám líbí ale i tak pokud by se to bralo podle hlasu a opravdového zpěvu budme upřímní ze současných zpěvaček by zpívala tak 1/10 víc ne . jako Xtina, adele mno ted mě nikdo kdo opravdu zpívá nenapadne .
15. 11. 2012 v 16:21Off-line Rudacharouzr  (66/-/-)
Držím ti palce
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 11. 2012 v 20:57Off-line Jam  (30/170/64)
prochysek : navíc já sem te komentoval k cituji " nemáto smysl poslední tvoje veta blbe :P proto sem napsal nemá tak newim proč se tu hádáš ;) ... to jn tak na okraj :P zpívá mizerene :DD a myslím ze to ríka vecina ;) jinak jak zpívá je hnus tkže se to nedá ani komentovat vkusem nýbrž hnusem :P
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
15. 11. 2012 v 22:14Off-line Prochysek  (23/174/60)
shakira taky není nic moc :D :D jo tak já nedělám jen to , že si tu pročítám články :D ty musíš mít vždy poslední slovo že ........... :D :D a ty jsi jako ta většina :D :D sorry :D :D , ale když to budu brát takhle tak b***ney byla nejúspěšnějším teenagerem všech dob a má i jiná mnohá prvenství atd prostě ji mám rád ty ne a už mě to nebaví :D :D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
16. 11. 2012 v 14:23Off-line Igni  (36/192/130)
Mě se líbí jak se tu hádáte kvůli popu, když co se týče kvality hudby i zpěvu je to vyloženě průměrný žánr. Rozšiřte si obzory a porozhlédněte se jinde. Poslechněte si třeba tohle (až do konce, kde pěvecky Tarja graduje) http://www.youtube.com/watch?… a upřímně se zamyslete nad tím, která z výše zmíněných zpěvaček dosahuje takových kvalit jako Tarja Turunen (a ta zdaleka není jedinečná v acustic metalové scéně).
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
16. 11. 2012 v 16:25Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Však si třeba roztrhejte občanky :D ..
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 11. 2012 v 18:02Off-line Prochysek  (23/174/60)
Mno nedělám si z tebe p***l jednu mám ta mi stačí :D :D :D Jak řekl igni je fakt , že je to průměrný žánr , sice to nerad uznávám , ale je to tak . Mno vzhledem k tomu , že chodil na uměleckou školu tak bych alespon trošku zpěvu rozumět měl ale nic ve zlým já neřekl že neumí zpívat to ne , ale spíš bych měl říct , že jsou mnohem lepší popové zpěvačky . Jak jsem říkal třeba Xtina a jako hlasem se s ní shakira nemůže absolutně měřit , christina má mnohem větší rozsah :) a to musíš uznat :D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 11. 2012 v 21:40Off-line Jam  (30/170/64)
igni : Ano Tarja je veli ce vleice a jeste jednou velice dobrá zpevacka ! mám ji rád poslouchám dlouho nightwishe ;) :* to sou mí milacci, nicmene to neznamená ze musi být tkzv. idolem je pop a je metal dva rozdíly které nejde spojovat a proto proste nejdou zpevacky porovnávat to je jeko kdyby jsi chtel porovnávat gaye a uchyla ....
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 11. 2012 v 23:46Off-line Igni  (36/192/130)
neni pravda, kvalitu zpevacek/zpevaku muzes porovnavat mezizanrove. a rozdil metalu a popu je hlavne v tom, ze narozdil od popovych rychlokvasek (kterych je vetsina, i kdyz ne vsichni) jsou cleny uspesnych metalovych kapel (alespon soucasnych, nemluvim o klasice) hudebnici po konservatori. To dela ten propastny rozdil, protoze narozdil od samouku tady jsou dlouho trenovani profesionalove ;)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 11. 2012 v 12:27Off-line Prochysek  (23/174/60)
jam přečti si co jsi napsal zaprvé píšeš jak tříleté dítě !!! tolik chyb to neni možné :D :D za další přečti si knihu rekordů tam je to napsané , že b***ney je nejúspěšnější teenager jako zpěvačka v historii :) a jak je vidět jsi na tom dost špatně se vzděláním :) to je fuk řešíme tu popové zpěvačky přitom tento článek je o úplně něčem jiném :) s tebou nemá cenu se zahazovat zaprvé snižuješ se k vulgarismům což je znak ,že neumíš obhájit svůj názor a nevíš co dál dělat , za další měl by jsi přemýšlet co píšeš jsi spíš k pláči , stejně jako tvá gramatika a tvé vyjadřovací schopnosti :) igni v podstatě s tebou souhlasím :) a Martinovi přeji at se mu daří a at ti vše vychází , důležité je zůstat sám sebou :) takže bud takový jaký jsi :)
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
17. 11. 2012 v 18:24Off-line Jam  (30/170/64)
:D to jestli nebo nechybuji v gramitice je eni podstata toho clanku to zaprvé 2 píšu celkem velice rychle tkže delám chyby jinak z ceského jazyka jsem prospel :P :P nicméně ty tu seš uplne zbytecný tak vypadni zamet si pod sebou a jdi kazíš tu svýma trapnýma komentářema tento clánek ano mozná tam je napsaná ale pred kolika lety ???? Ted je rok 2012 ne rok xxxx :P už jenom když ti kouknu na profil vypadáš ze neumís počítat do 5 si hnusnej si šerednej hnup :DD ne nijak se neshazuju tim ze používám vulgarismy s i***tama se boužel nedá jinak mluvit ani vyjednávat :P tak se probud z disco príbehu :DDDDDDDDDDDDDDDDDD jo a + tímn ze si dáš plus nebo souhlasím si ty trapnej :P
17. 11. 2012 v 18:46Off-line Igni  (36/192/130)
jam: nejenom ze delas chyby gramaticke, ale ty preklepy sou vazne strasny. To ze pises rychle te neomlouva. Bud se nauc psat rychle poradne, nebo pis pomalu, ale nenut nas to tu po tobe louskat. A souhlas s prochyskem. Mimochodem cela tahle debata je mimo tema clanku, takze nevim proc se kvuli tomu tak certis.
PS: a bud pis porad s diak***ikou, nebo bez ni jako ja, ale nemichej to dohromady, je to hruza.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
18. 11. 2012 v 10:59Off-line Jam  (30/170/64)
Heh to jestli ty to tu louskáš, nebo ne je clekem tvoje věc, nemusíš mi odpovídat na muj komentář :P.Ano je mimo článek, ale to neznamená, že si neprosadim svůj názor :P...Nebo lépe řečeno názor většiny :) Že B***ney je katastrofa ;) Teď jse Vám oběma dokázal, že dokážu napsat věty, či souvětí bez chyb, takže jestli budu znovu komentovat :D Prochysku nepiš mi pak, že neumim psát nebo tak neco jo ;) na to tu nikdo neni zvědavej :P
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
18. 11. 2012 v 11:38Off-line Igni  (36/192/130)
Nevím teda čím si to dokázal, protože tam máš pořád překlepy, chybějící písmena a chyby (nebo ti tam zase u slov chybí diak***ika) a některé ty věty pro jistotu ani nedávají smysl (a nebo máš tak divně interpunkci, že to nedávám :D ). Sečteno a podtrženo, i když se už nevymlouváš na rychlé psaní, pořád píšeš blbě, tak si prosím po sobě ty příspěvky přečti než je odešleš ;)
PS: Taky sem to psal pomaleji, protože s českými znaky moc nepíšu kvůli anglickému layoutu na klávesnici. A přestože ty znaky na klávesnici nemám ukázané, pořád to jde napsat správně. :P
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 11. 2012 v 15:14Off-line Jam  (30/170/64)
no dobre jsi jako chyba pak predtim celkem preklep ,jsem no a neco
18. 11. 2012 v 15:21Off-line Jam  (30/170/64)
Nedávají smysl ??? to newim jaké ty tvoje jsou vlemi o nicem :P A pokud mi nerozumíš nebo se nevyznáš když mi vypadne písmenko nebo y/i tak to je tvoje vec mozná moje vizitka, ale tvuj problem :P tkže se di zahrabat :P a dej mi svátek jo ;) nebo jestli chceš mužeme tu spamovat jeste dál a dál me to baví takle si zvás obou delat p***l protže jste opravdu ubohý !!! :DD to jestli delám chyby je vec moje pokud je delám nad míru tak ano priznávám jsem hloupý na cestinu a i proto využívám radeji co jse týce vyjadrování mluvene slovo (dokážu natolik ovlinit, ukecat a odblokovat lidi ze maji ze me svým zpusobem respekt ;) ovlivnování a manipulace je známka moci která je vedená vuči lidem ;) a je to ta nejsilnejsí zbran co platí na lidskou rasu ;)...tkže mi nemužeš mi mít za zlý že se tu stebou a stim druhým cucákem hádám :) velice me to baví a Vaše odpovedi jsou velice zabávné...:)
18. 11. 2012 v 15:50Off-line Igni  (36/192/130)
jam: O té tvé schopnosti ukecat druhé bych možná i pochyboval, protože to potřebuje značné množství vrozené inteligence, což dle tvých příspěvků asi nebude u tebe až tak horké. Jinak já se tady s tebou vůbec nehádám, to fakt nemám zapotřebí. Jenom si musíš uvědomit, že pokud chceš s někým o čemkoliv diskutovat a to psanou formou, tak to musí nějak vypadat, mít to hlavu a patu, jinak tě nikdo nebude brát vážně.
PS: Ty cucáky si můžeš odpustit, protože nejvíc se tu jako cucák chováš ty. Koukni se na moje a tvoje příspěvky. Nejenom že ani jeden z těch příspěvků není dobře napsaný, ale argumentuješ docela zcestně a akorát ostatní urážíš. A taky sem tím tuto diskuzi skončil, protože snažit se diskutovat s tebou je jak přesvědčovat jehovisty že není bůh (i když to druhé aspoň občas vede k zajímavé a podnětné diskuzi). ;)
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 11. 2012 v 18:15Off-line Jam  (30/170/64)
heh je videt ze sem zas vyhrál ;) urazil nastval rozhádal presne o tomi slo a povedlo se mi to :) je videt že kazdý nepotrebuje jen svaly ale i hlavu nemusim se koukat na tvoje příspěvky vim co jsi psal :P je videt už od pohledu že seš arogantí konzervativní hlupák s jeste odporným profilem hnusíš se sám sobe kdyby sis to alespon priznal ale ty budes jen jen tvrdit jak seš dokonalej a vysmívat se a hledat chyby druhých nemáš svuj nazor nikdy si zadný newymyslel sám to už nás rozdeluje od toho že já nekopíruju nazory ale pridávám sve vlastní které maji z ruzneho uhlu pohledu hlavu a ipatu ale pokud se nedokážes podívat ze stejného uhlu lidi tím nejsou pochopeni ,.... navíc me vubec neznáš tkže nemužeš pochybovat omých schopnostech a z pravopisu to tezko poznáš :PPP to že neumim tak dobre psat vyjadruje že sem nejakým zpusobem bud zbrklý , nebo si to neuvedomim a nebo ze mi cestina delá problémy a vsak to nevyjadruje nijak mou inteligenci :))) narozdíl od te tvé.. vypadáš jak neadrtálce s opičím mozkem :) tot vse a jsem alespon rád že si konecne trochu pochopil že nemáš ščanci a zbaběle utečeš :))) :P :DDDubožacku :)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
18. 11. 2012 v 19:15Off-line Igni  (36/192/130)
jam: Fakt díky, moc si mě pobavil :D enjoy ;)
18. 11. 2012 v 20:50Off-line Jam  (30/170/64)
you too motherf**ker ;) :D
18. 11. 2012 v 20:53Off-line Jam  (30/170/64)
asi na tom neco bude pravdaco ??:D když si napsal že si tuto diskuzi skončil :)) tak ti asi neco vadí .. a když neco cloveku vadí, většinou je to aspon pravda jinak se clovek nebrání ;)
18. 11. 2012 v 21:00Off-line Igni  (36/192/130)
ne, ja napsal ze v ni nebudu diskutovat, protoze to se da jenom s inteligentnim clovekem. S blbcem je to jako jit hlavou proti zdi. ;)
18. 11. 2012 v 21:01Off-line Jam  (30/170/64)
s i***tem který je arogantní sežral šalamounovo hovno to jeste huř vid igni ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:01Off-line Jam  (30/170/64)
*to jde ješte huř...
18. 11. 2012 v 21:04Off-line Jam  (30/170/64)
když ti to pomuže dejmi to minus :DDD bohuzel todle neni facebook a neni tu talčítko dislike ;) klidne mi dej tech minusu:DDD jo kdyby to slo co :D omg :D
18. 11. 2012 v 21:06Off-line Jam  (30/170/64)
:D a ted me jeste pobavil tvuj profil :DD "Jsem moc komplikovaný abych to ..... " Tak už vim kde je nejspíš chyba hmmm :/ :/ :D
18. 11. 2012 v 21:09Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
Držte už hubu furt mi tu naskakujou události -.-
18. 11. 2012 v 21:10Off-line Jam  (30/170/64)
to je tvoje mínus -.- ty 16 floutku :P
18. 11. 2012 v 21:11Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
16 a chytřejší *What a shame*
18. 11. 2012 v 21:12Off-line Jam  (30/170/64)
to si rek ty natom se určite hodne staví co :DD co si dodelal ? zakladní skolu :DD a chytrejší si hodne myslíš co ;)
18. 11. 2012 v 21:14Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
Koukám že v hodinách češtiny jsi toho moc nepobral
18. 11. 2012 v 21:14Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
To @jam
18. 11. 2012 v 21:18Off-line Jam  (30/170/64)
ty máš tak co ríkat stim svým xichtem vid Keshiku ;) já se nesnažim nic obhájit ;) me je jedno jestli na me bude učit ty nebo dalších tucet ;) ty seš d***l pokud si to nepochopil navíc narozdíl od teba a od nej se mám cím chlubit ;) ale to si nech pro sebe ;) navíc já už mám to co jsem nasel mám se čím pzšnit ;) ty máš tak velký kulový co ;) 15 dítě ;)
18. 11. 2012 v 21:19Off-line Jam  (30/170/64)
no ano to musim priznat mám problém s cestinou .... za to mi jde oproti tomu aostatní predmety krom matematiky ;) No a jnak psát umim pokud sem ichce dám si na tom zaležet ;) a pro život jaký mám ted a do budoucna jak už ho mám zařízenej mi stačí oproti tobe jen toto ;)
18. 11. 2012 v 21:20Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
Aneb *Jam* člověk s minimální inteligenci jehož sociální život je na bodu mrazu jak smutné a dojemné
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:21Off-line Jam  (30/170/64)
ty se smesný a dojemný ;) bod mrazu mas tak ty místo mozku tam máš kostku ;) neznáš mě jaký sem apokud si myslíš ze e mužeš poznat jen podle tohodle tak seš dojemní smutnej ty ;)
18. 11. 2012 v 21:23Off-line Igni  (36/192/130)
Opravdu sem cekal, za jak dlouho se tohle rozpouta :D Ale nebojte panove, jam me fakt nemuze vyvezt z miry. Pride mi to proste usmevne jak ponizuje sam sebe vic a vic kazdym svym komentarem :D
jam: pokud si chces hrat na nekoho inteligentniho, tak si uvedom, ze inteligentni lidi se nikdy nurazi kvuli vzhledu, jelikoz to je pro ne moc povrchni zalezitost ;)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:25Off-line Jam  (30/170/64)
ty me máš co učit si zpadl z višne no pokud to bereš takle tak seš dooost naivní hlupak aj e videt prave to ze seš doopravdy to 15 dítě co ne ty ???:DD tz se m ifakt nelíbíš cím by jsi mohl být tak p***azlivej dit se na sebe podivej ;) hnusnej 15 puberták prijd mi říct až ti slezou bedary z xichtu ;)
18. 11. 2012 v 21:27Off-line Jam  (30/170/64)
Práve že mužou protože vzhled se dá zmenit ty tupce :DDD veci které se nadají zmenit ty !!!!! jsou povrchní ;) a kvuli nim by se lidi nemeli a nemá cenu urázet ty inteligente ale vzhled se dá vylepšit zkráslit nebo snadi zmenit ;)
18. 11. 2012 v 21:27Off-line Igni  (36/192/130)
bohajeho, on nechape ani sarkasmus :D BTW jame, kdyz se tak ohanis tim, jak si chytrejsi nez mi, tak mi rekni na necem me***elnem jaka je tvoje inteligence? Treba skola, nejake intelektualni uspechy, nebo treba IQ...
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:28Off-line Igni  (36/192/130)
chapes vubec slovo povrchni?? :D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:29Off-line Jam  (30/170/64)
jeste aby jsi vedel co je to sakrasmus ;) co cizyí slovo bacha na to ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:29Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
Jam nám začal spát s diak***ikou píše rychle jeho ruce se klepou a sám je ve stresu protože si nechce přiznat že tohle už nemůže vyhrát
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:30Off-line Jam  (30/170/64)
já už sem ale vyhrál hnupe ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:31Off-line Jam  (30/170/64)
já bych spíš řekl ze ty seš velice nestabilní ;)
18. 11. 2012 v 21:32Off-line Jam  (30/170/64)
co jste vy dokázali ;) už jen ze své strany sexuální ? máte snad nekoho ano ... je to vaše vec ale kdo by vás chtel že :P když na profilu máte napsáno nemám :D
18. 11. 2012 v 21:32Off-line Igni  (36/192/130)
Vyhral? to by me zajimalo jak. Zatim tu akorat urazis, sve nazory nepodkladas fakty a lide co s nimi nesouhlasi urazis. Tak mi fakt vysvetli, v jakem svete je tohle vitezstvi?
18. 11. 2012 v 21:33Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
*hnupe* awww ta gramatika hold když to nikdo nikam nedotáhne...
18. 11. 2012 v 21:34Off-line Jam  (30/170/64)
treba tim že už konecne zavreš tu svoji hubu :D ty je snad podkládaš na faktech entsteine ?:D Myslím že ne co ;)
18. 11. 2012 v 21:34Off-line Igni  (36/192/130)
Promin, ja nevedel ze je tohle diskuze stredoskolskych slepic, kterych hlavnim cilem je najit si rychle partnera, porodit mu deti a byt poslusnou zenou v domacnosti :D
18. 11. 2012 v 21:35Off-line Jam  (30/170/64)
já už jsem to dotáh narozdíl od tebe mám ukoncenou strddní skolu s matu***ou a sem prihlasen na Vš What a shame ;)
18. 11. 2012 v 21:36Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
Nechte ho už být v životě se mu nedaří nikam to nedotáhl tak ho nechte vyhrát pro něho tuhle *Důležitou slovní bitvu*...
18. 11. 2012 v 21:36Off-line Jam  (30/170/64)
kdo mluvim o detech kdo mluvim otom že rychle najít ;) ??? mluvíš z hladu a z cesty :P
18. 11. 2012 v 21:37Off-line Igni  (36/192/130)
ano na faktech, nebo na statistice. Mam vyssi inteligenci (statistika). Mam lepsi vzdelani (fakt). Umim se vyjadrovat a umim argumentovat, ne jenom urazet (fakt). Tak co vic chces? A kdyz sem napsal ze hudebnici v modernim metalu jsou povetsinou lepsi nez v popu je taky fakt, podlozeny kvalitou jejich hudebniho vzdelani. Co vic chces?
18. 11. 2012 v 21:37Off-line Jam  (30/170/64)
ty to vubec nečetš co ;) já už sjem to dotáh dál než ty :P tommy co máš ty ??? mas maturu mas p***ele máš snad neco ??? máš hov*o :D ;) já mám aspon skolu ;) a prihlasku na vš na marketin a management ;)
18. 11. 2012 v 21:39Off-line Igni  (36/192/130)
marketing a managment, nejvic podradny a nejbeznejsi obor na VS co u nas je, to ti fakt gratuluju :D Ocividne se dneska na VS dostane fakt kazdej b***c, aspon teda kdyz najde to spravnou? BTW predpokladam ze si mel prijimacky v podobe scio testu, pochlub se kolik si me percentil.
18. 11. 2012 v 21:40Off-line Jam  (30/170/64)
Vyžší inteligenci ??? jo to jako že ti cucáci stebou tady souhlasí ses smesnej ;) to je fakt fakt jako stehno :D vzdelaní možná to nemusí odpovídat tve inteligenci ;) knihomole možná proto nikoho nemáš co :// hmmsmutné vyjadrovat ano dobre neumim psát noo .. když semi nechce jinak z diktátu se klidne priznám sem mel 4-5 ale slohy za 1 hlavne za uvahy ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:42Off-line Jam  (30/170/64)
co to tu meleš ???? podradny seš mozná tady ty ty vypadaš na 40 apíšeš žeje ti 24 :D každej b***c no vetsinou co vylezou snekolika titulama co ;) jako treba ty nemáš prosimte pred jmenem x svých titulu to je známka opravdové arogance a ega který tu nepochybne ztebe číší ;)
18. 11. 2012 v 21:44Off-line Jam  (30/170/64)
co tot u plácáš já sem vernej svýmu přiteli ty om e nic newis možná víš ze sem blbej na gramatiku a psaní ale o mím sexualním zivote víš houby tak zavri hubu !
18. 11. 2012 v 21:45Off-line Igni  (36/192/130)
Ne, fakt je, ze mam IQ prez 140, cehoz dosahuje min jak 1% populace. Knihomol nejsem, spis praktit, proto mi ta skola de tak pomalu :D Jinak co se tyce mojeho vzdelani, ne jenom ze mam perd sebou akorat zaverecne zkousky a budu mit mgr. z pravnicky na UK, ale mam za sebou i studium v zahranicci na institutu lidskych prav v Turku (kdybys nevedel kde to je, tak 180km na zapad od Helsinek) ;) A ted mi rekni, myslis ze to, ze mam zrovna ted p***ele je vic?

PS: je mi opravdu jenom 24, proto nemam pred a za menem tolik titulu, az mi bude 40, tak je mit budu uz kvuli takovym lidem jako ty ;)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:45Off-line Jam  (30/170/64)
Ne má me rád no ty ho fakt neuvidíš ;) on kdyby videl tebe na ulici jak jenom takle kecneš tak už máš rozbitej ciferník ;)
18. 11. 2012 v 21:45Off-line Igni  (36/192/130)
a sry za preklepy, uz me ta diskuze nejak zmaha :D
18. 11. 2012 v 21:46Off-line Igni  (36/192/130)
ano a dalsi ukazka nizke inteligence, kdyz dochazi dech, konci konverzace a de se presvedcovat fyzicky. Jame si fakt ubohej...
18. 11. 2012 v 21:47Off-line Jam  (30/170/64)
??? tvuj komentář se bohužel nedá už odpovědět ??? No nekdy je lepší nic neríkat :DD než říct že si d***l a další veci které doopravdy tebe charakterizuji;) co ;)
18. 11. 2012 v 21:48Off-line Jam  (30/170/64)
ty si ubohej tak zalez do kobky ;)
18. 11. 2012 v 21:48Off-line Jam  (30/170/64)
vrat se dohrobu mumie ;)
18. 11. 2012 v 21:48Off-line Igni  (36/192/130)
Jame uz se opakujes, urazil si na tu vsechny uz nekolikrat, a uz to zacina byt politovanihonde ;)
18. 11. 2012 v 21:49Off-line Jam  (30/170/64)
Tak mužete to klidne vzdát vid ;)
18. 11. 2012 v 21:49Off-line Igni  (36/192/130)
ono neni co vzdavat, tohle bylo ocividne "vyhrany" jeste nez sem zacal ;)
18. 11. 2012 v 21:49Off-line Jam  (30/170/64)
honde ??? ted budu já brát preklepy ;)
18. 11. 2012 v 21:50Off-line Jam  (30/170/64)
jasný zase arogance naivita si veríš ;) chcípaku ;)
18. 11. 2012 v 21:51Off-line Igni  (36/192/130)
Keshik: pobavilo :D Jam, jak sem psal vyse, omlouvam se za preklepy, uz je ta diskuze tak nezajimava, ze si po sobe nehodlam prispevky kontrolovat :D
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:52Off-line Jam  (30/170/64)
´:DKdyž cloveka neco nezajíma vetsinou toho nechá a odejde ;) ty seš asi dementí a nechápeš to no bohužel :/
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:53Off-line Jam  (30/170/64)
keshiku ty jsi vzrusujici ale ne tim jak vypadas skoro bych hádal na prvni pohled jestli nejsi cigi bigi ????
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:53Off-line Jam  (30/170/64)
podle fotek
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:53Off-line Igni  (36/192/130)
Ono je to nezajimavy, nas s Keshikem to rozhodne nerozviji ale popravde me to docela rozesmava :D
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:53Off-line Jam  (30/170/64)
to by pak menilo uplne situaci ;)
18. 11. 2012 v 21:54Off-line Jam  (30/170/64)
ty me taky jeste predtim než sme si zacli psát ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
18. 11. 2012 v 21:55Off-line Jam  (30/170/64)
Me zas rozesmává vaše trapné komentáře ;) a váš xicht :D
18. 11. 2012 v 21:57Off-line Jam  (30/170/64)
no jasný další znamka velkého ega co dát si navzájem souhlasím ;) když vám to udelá radost pánové ... teda orangutane :Dkuní xichte :DD
18. 11. 2012 v 21:58Off-line Igni  (36/192/130)
Zkus si jenom projet tuhle diskuzi a spočti si, kolik si tu použil argumentu a kolik urazek. A myslim ze snad i ty prijdes na to, ze konstruktivni diskuzi nelze argumentovat pomoci urazeni :D
18. 11. 2012 v 21:59Off-line Igni  (36/192/130)
tak jako Frank Burns (ala Kuni ksicht) fakt nevipadam :D
18. 11. 2012 v 22:00Off-line Jam  (30/170/64)
Ne to sice ne ale baví me urážet takový lidi jako jste vy hlupáci, budižkničemové,chudáci hejsci,arogantní lidi,egoisti a opravdu hrozný lidi jako ty a další ;)
18. 11. 2012 v 22:00Off-line Igni  (36/192/130)
a ja mimochodem ani souhlasy ani nesouhlasy nedavam :D aspon ne tady v poslednich cca 3 minutach :D nema to smysl, nesouhlas s tebou sem dal minusem na tvem profilu (mimochodem prvnim co sem tady na serveru dal) a davat ti nesouhlas u kazdeho komentare by me fakt nebavilo :D
18. 11. 2012 v 22:01Off-line Jam  (30/170/64)
ty si byl ten orangutan stera co ;)
18. 11. 2012 v 22:02Off-line Jam  (30/170/64)
já myslím žejo ;) ale tak ty to stejne nepřiznáš vid ;) podle toho jak píšeš tak sem pochopil jaký jsi ;)
18. 11. 2012 v 22:02Off-line Igni  (36/192/130)
s arogantnim a egoistou bych mozna souhlasil, hrozny lidi je subjektivni, tak s tim ti budu souhlasit taky, ale toho budiznicemu a hlupaka si odpust. Je to nemistne a trapne :P
18. 11. 2012 v 22:04Off-line Jam  (30/170/64)
trpaný si ty ;) a také ∞ d***l ∞ a d***le navždy zustaneš ;)
18. 11. 2012 v 22:04Off-line Jam  (30/170/64)
ty máš co ríkat cikánku ;)
18. 11. 2012 v 22:05Off-line Jam  (30/170/64)
odpornej no vidiš a presto mám slusnýho pracujiciho hodnýho kluka ;) to je zlvastní co a ty máš keshiku ???? dokonci vetu za me prosím ;) nechci být na deti sprostý ;)
18. 11. 2012 v 22:05Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
Uráží vás jen protože se stydí za svůj vzhled a za svou nízkou inteligenci protože tento pathetický člověk nic jiného neumí a ani nedokáže
18. 11. 2012 v 22:06Off-line Jam  (30/170/64)
:DDDD výbuch smíchu ??? jo co si dokázal ty ze tak píšeš ??? kdybych mel nžší inteligenci než ty tak nejsem tam kde sem ;) ty nemáš nic tak di radsi spát zitra do skoly či na praxi ;)
18. 11. 2012 v 22:07Off-line Jam  (30/170/64)
opravud se nemusim stydet za vzhled ;)
18. 11. 2012 v 22:07Off-line Jam  (30/170/64)
ani muj p***el ;)
18. 11. 2012 v 22:07Off-line Jam  (30/170/64)
ani mí bejvalí
18. 11. 2012 v 22:07Off-line Igni  (36/192/130)
Tommythebluefox: Vzhled nech stranou. Kazdemu se libi neco jineho a hlavne jde jenom o sebehodnoceni. I uplne osklivi clovek se muze sam sobe libit a naopka. Ale s tou nizkou inteligenci se asi neda nic nez souhlasit.
18. 11. 2012 v 22:08Off-line Jam  (30/170/64)
Ne nechápeš ty inteligente :D
18. 11. 2012 v 22:09Off-line Jam  (30/170/64)
hmm ty seš možná inteligentnejsí než já intelignece hlavně zavisí na zkušenostech cloveka ;) mužu být zkušený ;) nehraje tu i vlekou roli uplne IQ
18. 11. 2012 v 22:09Off-line Igni  (36/192/130)
Jame sam si nic v zivote nedokazal, tak to tem klukum nedavej sezrat. To ze mas v 19 vztah neni nic zazracneho, a krome toho si nedokazal opravdu nic. V podstate ani ja sem nic nekozal, i kdyz toho mam za sebou vic jak ty ;) A ty kluci maji apson potencial.
18. 11. 2012 v 22:10Off-line Jam  (30/170/64)
hmmm to je presne videt víš ono nadmerné užívání cizích slov o človeku hodne vypoví ty je používáš casto vid "preber sám" ;) já nikam nejdu ;)
18. 11. 2012 v 22:11Off-line Igni  (36/192/130)
inteligence a zkusenosti jsou provazane opravdu malo. Inteligence je neco vrozeneho, jde ji tak maximalne jemne usmernit a brousit. Ale je jedno jestli ti ji 10 nebo 50. ;)
18. 11. 2012 v 22:13Off-line Jam  (30/170/64)
potencial :DD si smesný ;) !!!! pozor to neni preci pravda !!! Kazdej druhej ti muže ríct nic jsi nedokázal .... presto dokázat muže víc než si treba už chtel ... kazždý by to mel hodnotit podle sebe pak existuje ta vec že ano zpevaci dokazujou svetu že umí zpívat .... dokazujou to svetu ale ani já ani ty nejsme zpeváci herci sme obicejní smrtelníci ;)
18. 11. 2012 v 22:15Off-line Jam  (30/170/64)
to neni pravda ! igni zkušenosti ti dávaj mnohem vc nez vrozenou inteligenci pokud se clovek poučí, pokud clovek má z praxe zkusenosti je uspesný neco dokáze a je i inteligentní ;)
18. 11. 2012 v 22:16Off-line Jam  (30/170/64)
nejakej chtrej ty si d***l schválne jestli skončíš ;)
18. 11. 2012 v 22:16Off-line Igni  (36/192/130)
mxm ale nas to docela bavi, to je ten duvod proc tu jeste prispivame :D
18. 11. 2012 v 22:17Off-line Jam  (30/170/64)
me taky;) ale stejne jednou prestnesa dojdou ti síly ;)
18. 11. 2012 v 22:17Off-line Igni  (36/192/130)
tak nam tu napis co si dokazal. porad hazes obecny radoby pravdy a vic nic. ja sem ti psal co sem dokazal a stejne to podle me neni nic.
18. 11. 2012 v 22:18Off-line Igni  (36/192/130)
sily mi nedojdou, spis pujdu spat, protoze musim zitra do skoly a do prace :D
18. 11. 2012 v 22:18Off-line Jam  (30/170/64)
co si mi napsal ze si dokázal povez prosimte hmmm ? :))
18. 11. 2012 v 22:19Off-line Jam  (30/170/64)
no jo cikáni ale maj v nasem státe obrovskou výhodu ;) keshiku ;)
18. 11. 2012 v 22:19Off-line Jam  (30/170/64)
ty si debi by ses divil kolik já mám kamosu ;)
18. 11. 2012 v 22:20Off-line Jam  (30/170/64)
:) zdrhej srabe ;)
18. 11. 2012 v 22:21Off-line Igni  (36/192/130)
Mam skoro za sebou kvalitni vysokou v prestiznim oboru. I v ramci tehle skoly sem byl vybran k ucasti na rocnim zahranicnim studijnim pobytu u prestizni institutce. Umim 2 cizi jazyky. Jeden na urovni rodileho mluvciho, druhy na urovni C2. Pracuju ve slusne spolecnosti a mam pred sebou vyhled na dobrou karieru. Co vic si muze student prat? :D
18. 11. 2012 v 22:22Off-line Jam  (30/170/64)
tak chlapecku ty o me víš prd co jsem dokázal ;) žer seš 15 kloucek bez fotky tady už vypovídá že bud si taky strasne odpornej že se za sebe stydíš nebo seš uchylak kterej se vydava za 15 viy pripad tv nova ;) neni to tak davno ;)
18. 11. 2012 v 22:22Off-line Igni  (36/192/130)
a jinak musim jeste trochu pracovat, takze pro dnesek dobrou noc vsem a treba zase zitra, kdyz budu mit chut se zase zasmat :D
18. 11. 2012 v 22:22Off-line Jam  (30/170/64)
tkže si cikán jo ;) jeste ze vís kde bzdlim co ty si ubohej mi tady tkle vyhrozovat už se tresu :))))
18. 11. 2012 v 22:23Off-line Jam  (30/170/64)
ze bystalou praci jako já ;)
18. 11. 2012 v 22:24Off-line Igni  (36/192/130)
Jame prvni kdo tu vyhrozoval si byl ty, kdyz si rekl ze by Keshikovi dal tvuj p***el prez hubu, jenom kdyby ho videl. Tak prosimte mlc.
18. 11. 2012 v 22:24Off-line Jam  (30/170/64)
za nemálo penez ? hmm toho p***ele tam nepocítám o tom se ti muže jen zdát ;)
18. 11. 2012 v 22:25Off-line Jam  (30/170/64)
nebudu :P ty mlč am azej spát víčš co si tu pindal a skutek .... jaksi utke ;) do práce a doškoly jo mumie ;)
18. 11. 2012 v 22:26Off-line Igni  (36/192/130)
taky, a dobrou jeste jednoou ;)
18. 11. 2012 v 22:26Off-line Jam  (30/170/64)
ty jdi spát cikány tu nikdo nemá rád jeno m furt chodíte a kredete ste ostudou českemu státu !!Ne ríkám to já ríkata spolecnost a vetsina co vy jste ? hmmm jediný co je + ze nám neberete práci nesetkla jsem se se slusným cikánem nesetkla a je videt ty nejsi výmka a ta potvrzuje pravidlo ;)
18. 11. 2012 v 22:27Off-line Jam  (30/170/64)
o tom pochybuji ;) z**de ;)
18. 11. 2012 v 22:30Off-line Jam  (30/170/64)
jasný hned ta 1 veta sem docela hezkej jen sem ji nechci dávat :DDDto je fakt síla dej si fack u;)
18. 11. 2012 v 22:32Off-line Jam  (30/170/64)
no vidíš to já byl taky u pohrbu já taky pomáhal lidem neomcným zachránil jsem zivot prál jsem si chodit do KC a pomáhat jim ale pak mi fetáci zabili pribuzný a rek sem ei ze jim fakt nebudu pomáhat... byl jsme sikanovanej o vanocích na me házel koule mlatili me zbrekem sem se vracel domu a rikal matce jak je vse vpohode a nebylo ....
18. 11. 2012 v 22:33Off-line Jam  (30/170/64)
newyhrozuj a di spát ;) Gzpsi ;)
18. 11. 2012 v 22:33Off-line Jam  (30/170/64)
ty vís asi kde bydli mco ;)
18. 11. 2012 v 22:35Off-line Jam  (30/170/64)
amám snad pokracovat mxn? ?? mám rekni a já budu ale dopravdy ti dotoho nic neni :/ což je smula ...ten cas nám nikdy nevráti tne cas nám lidi ukradli ...
18. 11. 2012 v 22:39Off-line Jam  (30/170/64)
nekdo tu řek že krása je povrchnost a že selidem libí neco jiného ;) hmmm ty si nula ;) a clovek by neml říkat o nekom bez fotky ze je kdo hezkej nez druhej pokud si sám " nezamete pod svým prahem " > Tvá profilová fotka chzbí ... :) smula
18. 11. 2012 v 22:44Off-line Prochysek  (23/174/60)
igni , keshik jenom tak ted jsem se konečně dobral konce :D :D :D jak je vidět jsou lidé , kteří by se radši neměli moc řešit a nemá smysl je jakkoliv komentovat , jsou tak jednoduchý až jsou složití :D :D zní to divně ,ale máme zde jeden krásný úkaz toho že lidská blbost je nekonečná , vsadím se ,že mi to do pár minut okomentuje :D :D Doufám , že už sem nebudu nucen nic psát :D :D Jinak naposled chci popřát Martinovi at se mu daří .:)
18. 11. 2012 v 22:56Off-line Jam  (30/170/64)
si smesný a maej spát :P
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
18. 11. 2012 v 22:57Off-line Jam  (30/170/64)
lidská blbost naivita arogance smesnost jeslti ume platí puze hloupost tak je to jese dobrý než protebe vše ;) co jsem tu napsal ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
18. 11. 2012 v 22:58Off-line Jam  (30/170/64)
keshiku nevyhrozuj a nemysli když na to nemáš ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
18. 11. 2012 v 22:58Off-line Jam  (30/170/64)
i když to cikáni neumej ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
25. 11. 2012 v 19:03Off-line Eldiablo  (103/180/120)
http://www.youtube.com/watch?…
tohle je kumšt-když černá američanka zpívá českou árii...kam se hrabou všechny ty popový krá(vy)lovny!;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
25. 11. 2012 v 20:07Off-line Raikey  (27/177/54)
sorry za můj názor ale tohle je hrozné..
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
25. 11. 2012 v 21:42Off-line Prochysek  (23/174/60)
není to špatné , tím chceš naznačit ,akorát že Xtina by tohle dala s přehledem tím jsem si jistý :)
26. 11. 2012 v 13:35Off-line Eldiablo  (103/180/120)
sorry kluci,ale na tohle musíte "dospět"...ve školce si člověk taky vystačí s bábovičkama,časem pak nasedne na kolo,motorku,auto...tam většina našich schopností asi končí,i když každej z nás by si rád vyzkoušel řídit raketoplán...a v tom je právě to kouzlo talentu,že jen pár vyvolenejch z nás může dosáhnout vrcholu ať už ve sportu,nebo v umění,atd...stejně tak,jako někdo nemusí operu,tak já třeba zase fotbal,přesto smekam před talentovaným borcem,kterej nasází za zápas třeba tři góly s takovou lehkostí,jako by si šel koupit do krámu rohlíky :D
to sme se ale bavili o talentu...většina z nás je ale "obyčejnejch" a proto si vystačíme s průměrem...kdyby sme všichni chtěli jen to nejlepší,tak by se svět zhroutil a devadesát procent lidí by nemělo práci...
každýmu se líbí něco jinýho a tak je to správný,i když se nedá srovnávat třeba popová zpěvačka,která spíš chrochtá,než zpívá a nemá žádnou práci ze sebe ty zvuky vyloudit a operní divu,která se roky učila zpívat a musí o svuj hlas pečovat,denně cvičit,atd.,tohle snad pochopí i mimino,že je lehčí řídit fábii,než kamion s návěsem :D
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
03. 12. 2012 v 13:37Off-line Eldiablo  (103/180/120)
20. 01. 2013 v 00:06Off-line Nicejarda  (27/177/66)
muj verdikt zní asi takhle každý je takový jaký je ;) :) a jak on uzná za vhodné a jak chce aby ho lidi brali pokud ho berou negativně tak je něco špatně a pokud pozitivně je sám sebou ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
20. 01. 2013 v 07:37Off-line Toy  (100/178/70)
tvl! Dobrej štrůdl sraček ty komenty tady :D
04. 03. 2013 v 19:27Off-line Mitch645  (46/189/98)
Po přečtení komentářů k tomuto článku docházím k závěru, že naše "úžasná" doba si stále sebou nese výrazný otisk dob minulých, kdy gayové byli něco jako lidé druhé kategorie. Ještě asi nějaký čas potrvá než naši lidé pochopí, že skutečná svoboda není jen svobodou slova, ale i svobodou jednání a oblékání. Poznámky o povrchnosti ohledně stylu oblékání mi připomínají dětská léta, kdy každý, kdo se odlišně oblékal byl automaticky považovaný za grázla. Není ani na místě hodnotit obsah článku, protože to konec konců není článek o nějaké popové ikoně, ale o úplně obyčejném klukovi. To jak se obléká a jaké má názory není nic neobvyklého mám-li srovnávat s jinými jeho vrstevníky. Není nakonec samo o sobě hodnocení vzhledu člověka povrchností. Jedno staré přísloví praví, že šaty dělají člověka, ale toto platilo možná před sto lety. Spousta "samozvaných k***iků" by si měla v první řadě uvědomit, že člověka nedělají šaty, ale to jaký je uvnitř. Soudit někoho koho pořádně neznám, bych si já osobně nikdy nedovolil. Možná jsem naivní a idealista, ale já věřím, že ještě existují lidé, kteří jsou schopni vyznávat vyšší hodnoty než to jak má někdo dlouhé přirození nebo jestli nosí značkové boty.
05. 03. 2013 v 02:10Off-line Toy  (100/178/70)
Souhlas
23. 04. 2013 v 01:14Off-line Lifeisafight  (34/185/70)
Tak na jednu stranu se nedivím... člověk to musí brát tak že když se chceš nějakým způsobem prezentovat tak si musíš nést i ta břemena... Pokud si vyloženě trváš na stylu , který ti vyhovuje, tak si bohužel musíš přibalit jako bonus oslovení "buzno" .. je to tak že ne každý tvůj životní směr dokáže pochopit, a s tím hold musíš žít.. A pokud si za tím stojíš, tak se neohlížet a jít dál :)
24. 04. 2013 v 22:20Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
Tak jsme buranskej národ zaostalej co chceš :) ale aspoň víme kde je česko a čečensko :D :D
07. 05. 2013 v 18:15Off-line DjLuko1996  (27/175/-)
Neriesit to co uz sme uz raz taky a nezmenia to a pokial to nieje fakt len vyzor tak duplovo horsie je ak povie niekto ahojteee .... pozname
13. 05. 2013 v 20:17Off-line Eliaskriz  (25/-/-)
Hm , je to asi proto že se oblíkáš jako buzna a že se tak chováš , seš v česku pokud tu chceš bydlet tak musíš dodržovat určité normy , které máš povolené..taky sem buzna ale já sem já ale ty nejsi ty ty jsi teplá bukva , nic proti ale je to tak..jen ti dávám radu do života..jestli chceš aby tě brali takovýho jakej si tak se musíš přestat oblíkat takhle ..no snad dost pochopitelné..čáuko kakauko ;))
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
14. 05. 2013 v 17:52Off-line Jeffreak  (29/-/-)
16-ti letej cucák mě bude dávat rady do života? :D Tak to promiň, ale jak vůbec můžeš vypustit něco takového jakože se chovám jak buzna? Absolutně nic o mě nevíš, neznáš mě. Fotky jsou jedna věc, realita druhá. Neoblíkám se jinak než polovina bukev tady. Dodržovat určité normy, které mám povolené? To jsou jako nějaké normy, které tu nastavili před 30lety vidláci? Dovol abych se zasmál. A nechci tady žít, protože tady jsou zabedněný i buzny. ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 05. 2013 v 18:19Off-line Klikoloko  (31/178/-)
jeffreak: i ten šesnáctiletej cucák ti může dát kvalitní radu nepodcenuj lidi kolem sebe .... a k těm fotkám myslím si že u tebe rozdíl mezi realitou a fotky žádnou roli nehraje :*
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 05. 2013 v 18:25Off-line Jeffreak  (29/-/-)
klikoloko: Přeci mi ale nemůže říkat, že já nejsem já ;) Nikoho nepodceňuju ale napsal totalní žvást. O oblíkání jsem řekl akorát to, že si nemyslím, že bych se neoblékal jinak než ostatní. O rozdílu mezi fotkama a realitou jsem mluvil ve směru chování... Nikdo nemůže poznat z fotek jakej jsem, nebo jak se chovám.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 05. 2013 v 18:37Off-line Klikoloko  (31/178/-)
no moc můžského hormonu v sobě mít nebudeš ;)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 05. 2013 v 18:46Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Netvrdím opak, ale všichni ze mě děláte hrozně vykroucenýho člověka a to mě vadí. A takový úsudek si vytváříte z fotek ;) A to nevypovídá nic o mě, ale o vaší povrchnosti a zaškatulkovanosti.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 05. 2013 v 19:03Off-line Klikoloko  (31/178/-)
hele nházej to všechno na fotky i ve fotkách je zachycen pohyb i mimika ... a prosimtě brzdi s tou řasenkou a makeupem ;)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 05. 2013 v 19:13Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Jsou to fotky, make-up v reálu nepožívám. ;) Dál k tomu nemám co říct.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 05. 2013 v 19:17Off-line Klikoloko  (31/178/-)
já modeling dělám ;) ale nikdy mi nedávali řasenku ;) a narovinu tímhle článkem sis moc k toleranci okolí nepomohl ;)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 05. 2013 v 19:22Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Tak vidíš, mě jo ;) a narovinu - o toleranci v Česku již zájem nemám.
14. 05. 2013 v 19:26Off-line Eliaskriz  (25/-/-)
když už , tak 14 letý cucák..nic o mě nevíš ani že mi je 14 poděl co..jdi brečet :33 (y)
14. 05. 2013 v 19:33Off-line Klikoloko  (31/178/-)
tak v tompřípadě si už přestan stěžovat
14. 05. 2013 v 19:34Off-line Eliaskriz  (25/-/-)
kdo?:D
14. 05. 2013 v 19:51Off-line Klikoloko  (31/178/-)
no ty ne;)
14. 05. 2013 v 21:11Off-line Jeffreak  (29/-/-)
klikoloko: Já si přece nestěžuji ;)
Eliaskriz: Vidíš to a o tom mluvím, nic o tobě nevím stejně jako ty nevíš nic o mě, tak nemůžeš soudit mé chování apod. ;)
18. 05. 2013 v 01:45Off-line Goldlove476  (30/-/-)
Já byl, možná jsem výstřední, ale naučil jsem svoje okolí, aby mne brali v pohodě. Diskriminace nebo ty narážky se vždy dají nějak odbourat. Buď je setřu a když vím, že by to nepomohlo raději mlčím je to přestane bavit a mám zkušenost, že většinou se brzy spřátelíme á když ne. Tak to prostě pomine. Člověk v tom musí umět chodit. Však někteří doufám vědí o čem mluvím . Jo a ten článek jsem nečetl, myslím si že není jediný a tím si prošlo hodně lidí. Ať už jsou gayové nebo jiná boží stvoření.
18. 05. 2013 v 15:56Off-line Solun  (31/193/76)
Je jenom dobře, že dělá to, co chce. Za 30 let, až tyhle kraviny nebude nikdo řešit a nikdo nepozná heteráka od gaye, by si nadával, že tehdy žil podle norem společnosti, ne podle norem svých.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 05. 2013 v 22:36Off-line Eldiablo  (103/180/120)
miluju lidi,co dou proti proudu a sou svý...
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
30. 05. 2013 v 22:32Off-line Toy  (100/178/70)
Mě je 40 nesedím neustále doma u seznamek protože na to není čas, nebaštím dort protože mi nechutná a nehrabu se v rozkroku protože jsem čistotnej a nesvědí mě :D
Jinak bezva výuka Čj (y)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
30. 05. 2013 v 23:38Off-line Eldiablo  (103/180/120)
31. 05. 2013 v 23:13Off-line Jam  (30/170/64)
cash02: tak podívej penízku jam neni jen marmeláda :p tu ušoplesku :D a
31. 05. 2013 v 23:19Off-line Jam  (30/170/64)
na mazlení už dávno někoho mám :P a keshik je opravdu ... no nebudu komentovat si snim mazli ty :DDD hlavně to necpi mě :D :P jo todle je dobrá hudba delikatesa :DDD :DD :* http://www.youtube.com/watch?…
31. 05. 2013 v 23:27Off-line Jam  (30/170/64)
A nevim kdo je u tebe " starý brachu" STARÝ DĚDO !:P nevim proč chceš srovnávat mě a sebe ??? :P a nechápu tvé wonkovy Umpalumpy?? Jedním slovem SRAČKA ??? :D :D. Rada pro tebe ;) Probere se z toho disco příběhu ;)
31. 05. 2013 v 23:28Off-line Jam  (30/170/64)
:D Haberu bože ta vykopávka ještě žije ??? at žijou Nightwishi
31. 05. 2013 v 23:30Off-line Jam  (30/170/64)
Prej na Haberu nikdo nemá :DDDD to neeee ! Ne už nikdo nemá rozhodně je třeba lepší třeba Gott ?:P Když už ccheš Český ! :P
31. 05. 2013 v 23:35Off-line Jam  (30/170/64)
Ne mě tvuj Habanera nezajíma nemám vzdelání ty seš opravdu vul jasne ten kdo nezná habaneru tak nemá dostatecne vzdelaní se dej vyšetřit opravdu :DDD ano prčetl jsem si to špatně to je pravda, ale timdle si to opravdu :DDD podělal
31. 05. 2013 v 23:37Off-line Jam  (30/170/64)
A víš že mi je už úplně jedno kdo toto všechno vidí ? :D
31. 05. 2013 v 23:39Off-line Jam  (30/170/64)
ne :D
31. 05. 2013 v 23:40Off-line Jam  (30/170/64)
Ty si věřící ???
31. 05. 2013 v 23:46Off-line Jam  (30/170/64)
omg .... tak to shořím jestli si budu s tebou psát :P Já jsem na prostý ateista....
31. 05. 2013 v 23:49Off-line Jam  (30/170/64)
To je jedno mě už jenom drtí když někdo volá bo** ohh bo** "pánbíčkářky" a pod. a samozřejmě kostely a ty úchylové v kostele .....
31. 05. 2013 v 23:52Off-line Jam  (30/170/64)
To snad ne strýček pedo nademnou :D
31. 05. 2013 v 23:54Off-line Jam  (30/170/64)
U tebe jaký u tebe ??? To si vyprošuji :D žádný u tebe není a nikdy nebude to bych musel být opravu zoufalý a to se ještě nestalo :D ufff
31. 05. 2013 v 23:55Off-line Jam  (30/170/64)
já tebe taky ne :P ale děkuji alespoň trochu podpory.
31. 05. 2013 v 23:58Off-line Jam  (30/170/64)
Kurňa tobě třeba nic neříká moderní umění že ?
31. 05. 2013 v 23:58Off-line Jam  (30/170/64)
moderní umění třeba určitě vychází zpanny Marie ne :DD ty si vul až na pudu
01. 06. 2013 v 00:00Off-line Jam  (30/170/64)
a to mě to nezajímá jsem myslel na toho tovjeho Habaneru nebo jak se jmenuje protože ty jsi mi tam psal furt nějaké žvásty ... kdo to má furt poslouchat ?? A dále ano zajímám se o kreslení a kreslím už asi 5 let takže je pochopitelné že nějaké ty umělce znám !
01. 06. 2013 v 00:05Off-line Jam  (30/170/64)
Jinak jsem kuchař ;) umím celkem vařit takže maso umim i naporcovat :D omáčku dochutit :D a knedlík tak zvládnu houskový i bramborový :D jo jasně a obrázky typu karikatury, abstrakty mají kořeny od náboženství :DD omg.neee to už ne
01. 06. 2013 v 00:08Off-line Jam  (30/170/64)
A ano tenkrát to tak bylo ;) jak píšeš někteří umělci nechávali své žáky kreslit obraz který měl být hotov na zakázku a pak ho dodělali buď z větší části .... Nebo jak píšeš ho vylepšili ;) A ostatním za několik let se opravdu ten obraz nemusel líbit ;)
01. 06. 2013 v 00:10Off-line Jam  (30/170/64)
A nevíš nic o mém vzdělání má čeština je otřesná dokážu se však jí naučit opravit chyby, ale v tědlech diskuzích je to opravdu zbytečné :P...
01. 06. 2013 v 14:25Off-line TwinksBoys  (34/185/75)
Tomuhle se nedivím, kupříkladu já oblékám se normálně nijak se nezvýrazňuji a stejně se najdou tací co na mě volají buzno, nebo si ze mě dělají srandu která mě uráží na orientaci a nebo projdou kolem mě a jasně slyším fuj, k***a .....atd. Ale držím se a bojuji s nimi i když mi to pří-jde jako kdyby to nemělo cenu neboť některé pošlu někam a další přibudou. Dnešní lidi jsou ještě takový nechápavý a nedělají si starosti s pochopením druzích Myslím si že tohle nikdy končit nebude. Ať se budeš oblékat tak nebo onak nebo jako heterák atd. nic se na tom nezmění, lidi vidí jen to co chtějí vidět, a podle toho i tak přistupují. Co na to dodat snad jen to že nejsi sám...... :-*
03. 06. 2013 v 23:04Off-line Sunn  (43/-/-)
Ale chápavý by byli. Japonskej režim na ně a chápali by hned.
22. 06. 2013 v 13:45Off-line Elwing  (27/178/69)
No jo ono je něco jiného oblékat se tady a někde v cizině.. Tady to každý vidí jinak.. Já osobně se zastávám názoru: "Je každého věc co si oblíká na sebe a co ne".. Prostě ČR je Homofobní.. :) a s tím asi nic neuděláme.. Ale chuj s nima jim se to jednou vrátí! :D
24. 07. 2013 v 13:57Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
&potkan .... Možná až se naučíš psát :D :D :D
31. 07. 2013 v 00:15Off-line Fritzpatrick  (81/191/77)
Lidi máte dost.. řešíte tu Ohavnej hmyz tříbarevnej slizskej !! .. Prostě kdyby neměl takovou odpornou image .. tak by se na něho lidi tak nedívali a nenadávali mu .. !'.. je to jeho chyba ať jde do sr*ček!! takovej Bukvinc :D .. a pak tu řešítě nějaký zpěvačky prosim vás .. zbytečně si tu ničítě nervy jste ubozí !! :D jenom se vám vysmát nijak jinak to nevidím je mi vás líto !! :D .. Kdyby jste se zajímali tak o jiný důležitější věci .. !! :D .. Vy chytráci :D
31. 07. 2013 v 02:52Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Přestávám chápat tuhle povrchní společnost.
31. 07. 2013 v 12:16Off-line Fritzpatrick  (81/191/77)
Vítej ve 21.Století .. ;) a néééé nejsem povrchní jen píšu pravdu .. tak jak to vidím já .. každý má právo na názor .;) ..
31. 07. 2013 v 12:36Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Já ti snad názor neberu, ale píšeš tu pravdu o někom, o kom nic nevíš. Soudíš podle fotek a tvrdíš, že nejsi povrchní ;)
31. 07. 2013 v 12:51Off-line Fritzpatrick  (81/191/77)
tady nejde o to jakej to je člověk ;) .. prostě je oblíklej nevkusně nesympaticky .. tak ať se nedivíí že mu nadavajíí !! ;) chápeš to ???? ... tak nedělej chytrýho když ti uniká pointa ;) ..
31. 07. 2013 v 12:55Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Ale ty žádnou pointu nemáš.. článek je taky přes půl roku starej, dost věcí se změnilo, to tě třeba nenapadlo? ;)
31. 07. 2013 v 13:02Off-line Fritzpatrick  (81/191/77)
Určitě jsi stejnej typ co ta přehnaná bukva :D .. proto se ho zastáváš ;)
31. 07. 2013 v 13:08Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Jsem to já ty ignorante :D Tady nemá vůbec cenu se o něčem bavit.
31. 07. 2013 v 13:58Off-line Klikoloko  (31/178/-)
oblečením to nebude ;) ač uznávám jeho styl je děsnej ;)..... jde to na něm vidět i tak.. někteří to tak mají ;)
31. 07. 2013 v 15:09Off-line Fritzpatrick  (81/191/77)
Jeffreak : Tak bys měl ze sebou něco dělat holčičko :P ..
06. 10. 2013 v 09:25Off-line Kocour  (26/177/75)
Článek ať je jakkoliv dlouho starej... ty vypadáš furt hrozně... jako nic ve zlym.. hezky si zhubnul ale to jak vypadáš je fakt hrozný a těm lidem se vůbec nedivim! Tohle je hrozný -_-
06. 10. 2013 v 11:12Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Ještě někdo si pojďte hodit špínu ;) Děkuju za Vaše názory, něčemu rozhodně pomůžou ;)
11. 11. 2013 v 23:34Off-line SyTOM  (25/-/-)
podle mě nevypadáš nijak hrozně..podle mě je hezký :)ale každý má jiný názor ;)
ale divím se že se tady polovina lidí pohádá jen kvůli takovím blbostem -_-
30. 12. 2013 v 13:15Off-line Andrej33  (44/180/79)
Chce se mi blejt z toho co tady čtu!!!Jsme ve svobodný zemi a každý má nárok nosit to co chce a vypadat jak chce! Nechápu vás za vaší netoleranci kterou sami požadujete po svém okolí.
11. 01. 2014 v 21:02Off-line MANHATTAN1  (31/-/-)
tak se na sebe podívej, vypadáš jak mončičák UBER UBER UBER a bud svůj a uvidíš že budeš v poho
22. 02. 2014 v 20:22Off-line DjLuko1996  (27/175/-)
Sorry nechcem byt zly ale povedal by som to tiez :D
24. 08. 2014 v 12:01Off-line Voki  (34/168/55)
Na chlapci z článku opravdu nikdo nic nepozná.A ani podle profese.
01. 04. 2015 v 15:38Off-line Jacob01  (28/187/53)
je pravda, že já mám na modro obarvenou hlavu... a nikdo mě za gaye neoznačil (byť by to bylo oprávněně) :D :D :D je pravda, že na menších městech jsou lidi strašný konzervy (tzn. pro nechápavé "konzervativci). Ale větší město (třeba Ústí nad Labem) to bere v pohodě :) sice se pár lidí otočí, ale to jsou buď kategorie 45-50 let, nebo 15-20, kteří ale ocení mou odvahu vyjít s tím ven :) a pro ty co mají bbý kecy (a ty jsem zatím slyšel jen na té polovesnici) mám jednoduchou odpověď - Aspoň na to mám koule! :D
03. 06. 2016 v 12:01Off-line David.danik  (103/-/-)
no vidíte a tělo na to mám jen exrovertně se obléknout a volalá budu taky fešná k***a a když tak už jako tento kluk =)
27. 07. 2017 v 01:21Off-line MusicForever  (25/182/82)
Jako... holka by to byla pěkná... Jen shodit pár kil, a nechat si narůst trochu vlasy...
18. 02. 2018 v 19:44Off-line Malek001  (62/-/-)
Ahoj Martine,Nenech se odradit.Jsi fajn kluk,ktery si umí stát za svými názory.Mládí sluší extravagance a má na ni právo.Oblékej se jak se ti líbí a to,ze to nekomu vadí neřeš bez ohledu na jeho vek.Je to tvoje věc,co se ti líbí.Mnozí mladí se totiž chovají jako starci a ti staří už zapoměli a nebo si nechtějí připomínat,že byli taky mladí a taky vždy nezapadli a vycnívali.Držím ti moc palce,aby se ti povedlo,co si přeješ a byl jsi v životě štastný.Luboš
30. 04. 2018 v 14:58Off-line Gay70  (82/-/-)
nauč se pořádně nějaký jazyk a jdi odsud, v zaprděným česku, je to opravdu bída. závist, zloba, jedovatost, prostě hnus
26. 10. 2018 v 02:10Off-line Sepp  (60/180/100)
Nenech se nikým a ničím odradit a buď svůj a stůj si za svým.
09. 02. 2019 v 15:09Off-line Radek123456  (23/176/61)
Totalni nesmysl Když jdu na autobus, všude slýchám nadávku „buzno
Dneska si nikdo lidi na ulici nevsima!
Ses ted jen za uplneho trageda co ze sebe dela chudinku styd se spino
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
20. 07. 2020 v 04:40Off-line Iglw  (48/172/77)
Běžný rozhovor,starý už několik let!Trošku výstřední klučina,v jádru asi moc hodný!Do pravého chlapa má asi daleko,nebo se něco změnilo k lepšímu,či už je v zahraničí,kde se v oboru určitě uplatní,či utekl do Prahy z maloměsta a má se dobře?
23. 08. 2020 v 17:10Off-line Mikaela  (49/176/60)
Nebudu tě odsuzovat je ti teprv 18 takže víš jak chutná život hold nic neni za darmo. Další věc kdybys vzal na potaz což každému radím netlač na pilu a zkus to zamést pod koberec tedy narážky v autobuse a ignoruj to hold to bude dlouho trvat což osobně taky to znám ale sou taci i***ti co mě víc nahráli do karet birokraticky takže i soudně mám zlegalizované mé už neutrální jméno takže se spíš bavím na jejich účet.Jen v tom umět chodit .Patřím klidem co jsou jak za objektivem tak i před ním ALE BAVÍ MĚ TO .
12. 12. 2021 v 13:58Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Nemůžete už tuhle deset let starou sračku smazat? :D
Kdo nebyl v 18 letech blbej, jakoby nebyl.. :D Fakt tohle je JEDINÁ věc v mém životě, který naprosto lituju... Některé komentáře tady opravdu stojí za to :D Styďte se! :D
26. 08. 2022 v 22:18Off-line Mitterand  (58/172/50)
Take drzim palce a hlavne kus zivotniho stesticka a slunicka at se ti vse ve Tvych snech a tuzbach a v zivote vyplni co mas rad jsi hezky mlady kluk a na ostatni hlupaky se nad nimi povys tim je odzbrojis od jejich interipetnich nadavek to muzou jedine velmi hloupi lide kteri v apatice bohuzel rozum svuj nekoupili a pan Doktor nepredepsal na recept jako vydejku.Hodne stesti.
19. 10. 2023 v 14:56Off-line ExpectNothing  (20/-/-)
Buzerantskej metráček, to je kombo… xD
19. 10. 2023 v 14:57Off-line ExpectNothing  (20/-/-)
Buzerantskej metráček, to je kombo… xD
20. 10. 2023 v 01:57Off-line Toy  (100/178/70)
ExpectNothing > největší psychokombo seš tady ty. A klidně odpověz zase 2x abys to měl sychr...
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload