Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Honza: Být gay je naprosto normální! Není se za co stydět!

18letý Honza Klinkáček (Samuell) pochází z Liberce, studoval na Střední škole gastronomie a služeb obor kadeřník, který teď úspěšně dokončil. Miluje cestování, nakupovaní, věnuje se účesům a modelingu. Poslední dobou veškerou energii a čas směřuje do účesové tvorby, líčení a celkového vzhledu člověka. V budoucnu by si přál mít vlastní kadeřnický a kosmetický salón.

1. Kdy sis poprvé uvědomil, že jsi na kluky?

Tak to už je hodně dávno, bylo mi tenkrát asi 15 let, i když podle mě jsem to tak nějak tušil od začátku. Nikdy jsem neměl třeba dlouhodobý vztah s nějakou slečnou.

2. Komu jsi to řekl poprvé?

Tenhle den si pamatuji úplně přesně a nikdy na něj nezapomenu. Neměl jsem ani čas se odvažovat nebo nad čímkoliv přemýšlet, protože jedna moje dobrá kamarádka se mě prostě a jednoduše zeptala: „Honzo, jsi na kluky?“ A já řekl: „Hele, jo, jsem“.

Od té doby se mi strašně ulevilo, ten pocit že se můžete někomu svěřit je hodně osvobozující.

3. Jak jsi to řekl rodičům?

Asi tím nejhorším krokem bylo říct rodičům, že nejsem jako můj bratr nebo ostatní kluci. Když si tak říkám, vlastně jsem se bál reakce úplně zbytečně, protože já mám ty nejlepší rodiče, jaký si kdo vůbec může přát.

Maminka se mě v nějakých 16 letech na rovinu zeptala a já zapíral, že nevím, vyhýbal jsem se odpovědi, pak jsem šel na střední a nějak se prolomily ledy.

Více jsem se bál reakce mého otce, ale samozřejmě úplně zbytečně, má mě rád takového, jaký jsem, ať už se před ním budu líbat s klukem nebo holkou. Pořád budu jeho syn. Můj coming out není tedy nějak až tak moc zajímavý.

4.  Co tě přimělo jít s „pravdou ven“?

Už mě prostě nebavilo schovávat se a namlouvat si, že to není normální! Protože to je normální!

5. Jak berou tvoji homosexualitu kamarádi?

Berou mě takového, jaký jsem. Nedělají rozdíly, jsem pyšný na to, jaké mám kolem sebe přátele a s jakými spolupracuji lidmi, ať už jsou homosexuálové nebo heterosexuálové.

6. Když jsi to poprvé řekl, cos cítil?         

Obrovskou úlevu.

7. Měl jsi nějaké problémy po coming outu?

A kdo je neměl? Myslím, že to je ten problém spousty kluků a holek, co to tají, protože se bojí posměšků a předsudků lidí z venku. Ze začátku jsem kvůli tomu plakal, ale od jisté doby mě to posiluje.

8. Setkal ses s odporem od nábožensky založených lidí?

Nesetkal. Maminka mého dobrého přítele (gaye) je křesťanka a nikdy mi neřekla něco, co by mi ublížilo nebo naráželo na moji orientaci. Ale samozřejmě, že církev vnímá gaye i negativně.

9. Co bys poradil klukům, kteří jsou ve stejné situaci, jako jsi byl ty?

Nebojte se, mluvte a nestyďte se! Není za co!

10. V čem tě tvoje orientace omezuje?

Omezuje mě v tom, že když bych chtěl svého kluka chytit za ruku, dát mu pusu před školou, pokaždé na nás bude směřovat 100 různých pohledů.

11. Máš více kamarádů mezi gayi nebo heterosexuály? 

Já osobně mám více kamarádek než kamarádů, ale mám jak heterosexuální, tak i homosexuální přátele.

12. Koho považuješ za gay ikonu?

Pro mě je top gay ikona Lady Gaga.

Lady Gaga od operace poprvé na veřejnosti. Podpořila manželství homosexuálů

13. Co bys vzkázal lidem, kteří nemají rádi gaye?

Nechápu vás, nechápu váš postoj a vaše myšlení.

14. Jakou nejvíc gay věc jsi kdy dostal?

Pár luxusních růžových lodiček (smích).

15. Jak vnímáš internetové seznamování?

Já jsem docela rád, že je, přijde mi fajn si s někým jen tak nezávazně popovídat a když mě začne nudit, prostě dám křížek.

16. Souhlasíš s registrovaným partnerstvím/sňatky a adopcí dětí?

Ano, souhlasím, když se dva mají rádi, tak proč to nestvrdit? Na adopci dětí mám stejný názor, z vlastní zkušenosti můžu říct, že děti budou mít raději dva tatínky než čtyři tety.

17. Co je ta nejvíc gay věc, kterou jsi udělal?

Minulý rok jsem se zúčastnil druhého ročníku Prague Pride, kde jsme s mojí nejlepší kamarádkou měli „crazy“ kostýmy, což upoutalo velkou pozornost.

18. Zaujal tě Prague Pride?

Prague Pride mě velice zaujal, měl jsem se sice možnost zúčastnit až druhého ročníku, ale mně osobně, a myslím si, že i spoustě lidem, se to líbilo. Takže za mě jedno velké ano a těším se letos na další.

Sexy kluci od Andrew Christiana se předváděli na Gay Pridu (video)

19. Kdo je tvůj vzor a inspirace?

Můj největší vzor je moje mamka. Nikdo asi nepochopí proč, ale ti co ji znají, vědí proč. Jednou bych chtěl být tak dobrý člověk, jako je ona.

20. Jak relaxuješ a jakým způsobem dobíjíš energii?

Nejvíc si odpočinu s přáteli, ať už děláme cokoliv, skvěle si při tom dobiji „baterky“. Ale abych pravdu řekl, asi nejlepší je si prostě jen tak lehnout, pustit si nějaký špatně ohodnocený film a na nic nemyslet. Ale nesmím zapomenout na hudbu, to je taky dobrá „nabíječka“.

21. Jací kluci se ti líbí?

Mám rád jak mladé kluky, tak i starší. Třeba kolem 20-30 let. Nemám žádný vyhraněný typ, ale když je kluk blonďatý a má modré oči, tak je to něco pro mě (smích). Sice jsem možná naivní, ale já si na lásku počkám.

22. Kdybys teď mohl změnit tři věci, které by to byly?

Já jsem se svým životem spokojený, nic nechci měnit vše, co se mi kdy stalo, mělo nějaký účel.

Honzův profil: Samuell

Onload

132 názorů ke článku

07. 07. 2013 v 11:12Off-line Boy94  (27/174/65)
Být gay je normální, ale není normální být tak mooc zženštilý jako jsi ty.

Tohle je už vážně moc :)
http://mags.nkcdn.cz/…YgrmX0DA.jpg

A zvednutá ručička jak kdyby si byl nevěsta a na ní pověšené taštičky a kabelka.... (taková fotku tu není, to jsem tě viděl jen na vlastní oči před pár dny...)

Byl jsi hezkej kluk, ale taková holka co se z tebe stala....
Souhlasím - 124   •  Nesouhlasím - 23  Nahlásit
07. 07. 2013 v 12:18Off-line Power  (23/180/65)
že to ještě někoho baví řešit orientaci, pro život jsou daleko důležitější jiný věci
07. 07. 2013 v 14:24Off-line Boy94  (27/174/65)
Dělat ze sebe holku není styl :)
Prostě když kluk používá řasenky,oční stíny tak to není kluk :)

A sám používám výraz buzna, přesně pro tyto "holky"
Souhlasím - 49   •  Nesouhlasím - 18  Nahlásit
07. 07. 2013 v 20:36Off-line George  (25/-/-)
Honza je úžasnej kluk a je mu totálně jedno co tady píšete. :) Je to fakt skvělej gay, je s ním sranda a jsem vážně rád, že se můžu s takovou hvězdou kamarádit, protože on není jenom takovej ten 'obyčenej' gay ... on je něco víc. Lepší je bejt odlišnej, originální gay než být jako skoro každej. No a co, že se líčí? To už v dnešní době dělá každej druhej gay a někteří dokonce i víc než tady Honza. :) Vy jste gayové a chcete aby vás lidi respektovali, ale sami tohle nerespektujete? Tak se jako trochu vzpamatujte. Kdyby jste Honzu znali osobně tak dlouho jako já, tak určitě zjistíte, že není takovej jak si myslíte. Je to hodnej a milej kluk, kterej miluje svojí mamču a váží si svojí rodiny! Mám tě rád zlato! :)
Souhlasím - 28   •  Nesouhlasím - 24  Nahlásit
07. 07. 2013 v 21:19Off-line DjLuko1996  (27/175/-)
Na niektorych fotkach ako Tranzvestita
Souhlasím - 23   •  Nesouhlasím - 15  Nahlásit
07. 07. 2013 v 22:58Off-line Ivan.ch  (33/170/70)
hezkej kluk, i pres zzenstilost nepusobi lacine jako nekteri. vime? rozhovor nenadchne, ale ani neurazi. aspon to ma hlavu a patu. a to, ze by ze tri veci nemenil ani jednu a je spokojenej se svym zivotem mi prijde uplne normalni, nevim co egoistickeho na tom je. jinak resit jak se citi jeho kluk je asi vec jeho kluka, zvlaste pak pro nektere uknourane a vztahu neschopne tady.
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
07. 07. 2013 v 23:04Off-line Samuell  (29/176/55)
Říkal jsem si že se nebudu vyjadřovat,ale stejně mi to nedá,nejvíc mě snad převapuje Cash02 říkám si co máš za problém ? je docela smutné že už zhruba od rána sem píšeš negativa ano dobře tvůj názor mužeš mě odsoudit nebo říkat si cokoliv co tě napadne ale myslím že jednou stačilo.Víme nesnašíš mě můj make up ale vidíš stále jsem tady a furt žiju asi holt budeš muset překousnout že s tebou nikdo rozhovor nema zajem dělat a že seš ten kterej prostě sedí doma u telky a compu a nebo kouká do zdi přeji všem příjemný zbytek večera Honza Klinkáček
Souhlasím - 18   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
08. 07. 2013 v 01:42Off-line Hegemon  (33/180/85)
k***a, přiblblíci, na co si pořád hrajete? sami máte máslo na hlavě a tento chlapec je opravdu sexy, když si hrála Toyen na chlapa, tak to bylo ostudné...? ne, jděte do p**e opravdu... Vaše úrážky nechápu... bohužel jsem asi sám....
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
08. 07. 2013 v 01:58Off-line BlackSwan  (26/183/-)
No :) buzerant se směje buzerantovi ... a opravdu si tady máte všichni co vyčítat blbečkové :) jeden d***a druhej d***l další k***t :D proberte se a začněte se starat radši o sebe o svuj vzhled a o svoje chování .. je zženštilý nebo vypadá jak holka tak to je jeho věc... je hezčí než všichni tady ! :D
Souhlasím - 21   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
08. 07. 2013 v 18:13Off-line Sunn  (43/-/-)
No páni to je žena a ja myslel, že gayové jsou chlapy :-D
Souhlasím - 12   •  Nesouhlasím - 11  Nahlásit
08. 07. 2013 v 18:30Off-line Matyno  (31/192/70)
Článok by sa mal v prvom rade volať "byť trans je úplne normálne" a potom sa tu môžeme baviť ďalej... (áno, tolerujem to, ale je potrebné nazývať veci pravými slovami)
Souhlasím - 16   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
08. 07. 2013 v 18:46Off-line Rover  (37/189/73)
Chudák Toyen.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
08. 07. 2013 v 21:23Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
Další trapný umělý rozhovor jako vždy nějakej bohatej modýlek....
Souhlasím - 14   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
09. 07. 2013 v 08:56Off-line Sunn  (43/-/-)
No ale fotky má pěkný, mohl by tady pro některé udělat nějaké Tutoriály pokud to je photoshop ? Na youtube toho moc není ...díky.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
09. 07. 2013 v 18:13Off-line M.Crybich  (26/-/-)
Me prijde, ze zzenstile vypada protoze nakupuje v takovych obchodech, ktery zzenstilost berou jako styl, a kdyz jste tam poprve, tak dost casto nevite jestli jste v damskem, nebo v panskem oddeleni... -.-
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
09. 07. 2013 v 20:45Off-line Tomicek  (26/174/64)
já osobně, taky nemám rád tyto extrémy, jako když je kluk už opravdu hodně zženštilý, ale je každého věc jak si žije, jak se chová a co dělá ;-))
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
11. 07. 2013 v 01:38Off-line Patrikzigmund.123  (28/185/59)
Kouknete se na sebe a pak neco rikejte
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
11. 07. 2013 v 12:31Off-line Sunn  (43/-/-)
cash02 : to máš podobný jako u leseb. Taky mnohé vypadají jako chlapy a ne ženy. proč se lesby stříhají na ježka a maj image chlapa ? Jsou takové extrémy podobné tomuto ale to asi neovlivníš tady.
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 07. 2013 v 15:08Off-line Colombo  (103/192/90)
Až příliš (nepěkně) zženštilý, taková bárbína...
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
11. 07. 2013 v 15:19Off-line Colombo  (103/192/90)
Calik: Pokud se tady takto veřejně vystavuje a zpovídá, musí počítat s názory ostatních. Koneckonců každý má právo na názor.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
11. 07. 2013 v 15:35Off-line Sunn  (43/-/-)
Calik: pretože každý kdo tohle vidí nič iné ani napísat nemože .
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
11. 07. 2013 v 20:21Off-line Gorgeous  (29/180/60)
No a co, že je takovej?? Proč proboha každej nemůže být takovej, jakej chce, aniž by ho za to někdo odsuzoval nebo ho urážel?? :/ Buďme tolerantní..
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 07. 2013 v 20:53Off-line Sunn  (43/-/-)
On sa odsuzuje tímto sám . My jen říkáme , že tato stylizace není dobrá. To mohl ale předpokládat, že na toto nebudou vřelé reakce. Mimochodem, ale chválím upravu fotek tu má velice slušnou když přehlédnu objekt :-)
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
11. 07. 2013 v 21:36Off-line Sunn  (43/-/-)
cash02: já bych tě poznal na ulici taky :-D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
11. 07. 2013 v 21:40Off-line Sunn  (43/-/-)
Calik: no to není uplně jo věc jak k tomu přijdou ti ostatní treba jako Cash02 takový klukovský typ :) ?
11. 07. 2013 v 21:49Off-line Sunn  (43/-/-)
cash02 : líbí se mi jak se čertíš , aspon trochu cejtíš jaký to je :-D
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
11. 07. 2013 v 22:09Off-line Sunn  (43/-/-)
cash02 Ty to nepřežiješ ty z toho umřeš .
12. 07. 2013 v 01:37Off-line Buzik16  (28/175/59)
já Honzu znám a studuji na stejné škole jako on, však přesto nemůžu souhlasit se vším co je zde napsáno...
I přesto je Honza můj vzor v tom co dokázal...
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
12. 07. 2013 v 02:56Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
&Buzik jde vidět že je to tvůj vzor když jsi další transka :D....
Souhlasím - 12   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
12. 07. 2013 v 09:19Off-line Satanek  (33/185/65)
To je holka nebo kluk? ale tak nemá kozy tak asi kluk že jo? :D ale chvilku mi trvalo to rozpoznat a jsem si jist že mý dioptrie mi to nijak nekomplikovaly :D
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
13. 07. 2013 v 01:02Off-line Buzik16  (28/175/59)
-_- TommyTheBlueFox ...když už nevíš co je pojem "transka" tak se podívej na wikipedie a třeba se to dovíš, jinak děkuju o.O
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
13. 07. 2013 v 18:10Off-line Boy94  (27/174/65)
Zemane "Co kdyby jste už přestali řešit p**oviny typu:"

Každý tu jen píše názor, nikdo tu nic neřeší, nikdo nehodlá dělat z "buzerantů" gaye a ani je nechce "eliminovat".

Prostě každej má nějakej názor, nemusíš být na ostatní vulgární ;)

PS: Nečetl jsem celý ten tvůj sloh, ale co jsem si to tu tak četl, tak nikdo neříkal že Honza je k****n, zlej a nebo že je k***a... Takže ho nikdo nesoudí,jen se tu vyjadřujeme na jeho vzhled.

Tak jako ty se můžeš vyjádřit na vzhled kohokoliv tady a to buď pluskem či mínuskem a nebo komentářem v profilu ;)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
14. 07. 2013 v 12:17Off-line Te_quiero_Baby  (25/175/81)
ja nevim co to kazdej k***t resi...tak jestli se vam nelibi tak ho nechte bejt, a rozhodne neodsuzujte cloveka podle vzhedu..proste jestli se mu to takhle libi tak prece nema duvod to menit jen proto ze nekolik k***tu s tim ma problem ;) jak mame dosahnout tolerance mezi heterosexualy kdyz ani homosexualove se mezo sebou netolerujou?
14. 07. 2013 v 12:19Off-line Te_quiero_Baby  (25/175/81)
ja nevim co to kazdej k***t resi...tak jestli se vam nelibi tak ho nechte bejt, a rozhodne neodsuzujte cloveka podle vzhedu..proste jestli se mu to takhle libi tak prece nema duvod to menit jen proto ze nekolik k***tu s tim ma problem ;) jak mame dosahnout tolerance mezi heterosexualy kdyz ani homosexualove se mezo sebou netolerujou?
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
14. 07. 2013 v 13:50Off-line Buzik16  (28/175/59)
cash02: Nic proti tvé osobě, ale mýlíš se. My, jak vy říkáte "zženštilý buzny" nepoužíváme styl holky jako styl charakteru. Oblékáme se tak, protože většina holek má ráda kluky, kteří jsou zženštilí a v určitých chvílích se chovají jako holky(nemyslím tím všechny). Zkrášlovat se taky není zločin.
Nic méně, když se nad tím zamyslíte, tak heterosexuálové se taky neoblékají stejně, taky se každý obléká, chová a vypadá jinak. Tak mi vysvětli, z jakého důvodu se domníváš, že to, jak se snažíme napodobovat holky (je to jen věc názoru) je něco špatného.
Dobře, nemusí se ti to líbit, však i přes to si mohl svůj komentář napsat jinak, bez vulgarismů, bez vět urážejících osobu pro tebe cizí. Je to sprostý útok a né komentář vhodný veřejnosti.
Neznám tě a nebudu Tě soudit, zkus to taky.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
15. 07. 2013 v 01:25Off-line Betonica  (39/191/93)
Mno. Bezduchy "rozhovor" o spokojenym cloveku ocividne nezaujal, tak se to rozjela slusna diskuze, ze... Hlavne, ze rec nestoji :)

Mne se take nelibi jemni chlapci v uzkych kalhotech, s vizazi a la Dior a YSL na tricku. Do modniho casopisu to chapu, na denni noseni, pod rouskou "stylu", to povazuji za zcestne. Muz, jakkoli orientovany, je stale muz. A k muzi patri muznost, nikoli make up a hodiny photoshopu...
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
15. 07. 2013 v 01:58Off-line Buzik16  (28/175/59)
Naše vizáž je prostě naše věc, žádný zákon nemluví o tom, že kluci nesmí nosit make up a úzké džíny.
Je to nová generace, lepší generace kdy si kluci uvědomují že hygiena je důležitá a svět spěje k tomu, že bude dokonalý, tak proč by jsme nezvelebovali samy sebe až k dokonalosti ???
Pokud vám to vadí, ignorujte nás jako my ignorujeme vás, nebo si zvykněte.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
15. 07. 2013 v 02:20Off-line Betonica  (39/191/93)
@buzik16: Michas dve veci dohromady. Hygiena nejak souvisi s vizazi? Mam za to, ze i drevorubec nebo automechanik se muze 2x denne sprchovat, hezky vonet, mit hladce oholenou tvar, ciste nehty a vlasy a tak daaale.

P.S. Nova, lepsi generace? :) Nechci byt pichlavy, ale rad si poslechnu v cem, kdyz neumite poradne cesky... " nezvelebovali samY sebe", "proc BY JSME..." - Tomu rikam zvelebeni na druhou :)))
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
15. 07. 2013 v 08:58Off-line Ztracen  (40/183/83)
Buzik16: Uzké džíny jsou fajn, když nemáš p***l jako kůň... na hubeném klukovi to vpadá hezky, ale ne každý si to může dovolit... A třeba mrkváče jsou kapitola sama pro sebe :-*
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 07. 2013 v 17:05Off-line Buzik16  (28/175/59)
tak já naštěstí p***l já kůň nemám :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 07. 2013 v 20:20Off-line Ztracen  (40/183/83)
Samozřejmě víme :-P Převzaly nepřevzaly, prostě to vypadá blbě :-P Na tom tlusťochovi je to kentus vždycky :-* Hubený to musí umět nosit...
16. 07. 2013 v 14:08Off-line Betonica  (39/191/93)
@cash02: Ja bych to tak prisne nevidel. Neni spravne skalovat lidi podle rocniku narozeni, ani podle toho, co nosi. Vzdy je treba respektovat druheho, avsak respekt i vyzadovat. A to si myslim, ze zejmena ale nejen, mladsim lidem chybi. Asi to souvisi i s vychovou, moznostmi, nevim, to uz je na jinou diskuzi.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 07. 2013 v 14:48Off-line Sunn  (43/-/-)
ztracen : tak to je omyl že na tlustým to vypadá blbě. štíhlý kluci si oblečení často neumějí vybrat a nosit to neumějí už vůbec. Proto to pak dopadá treba takhle . Spousta světových značek si vzala příklad právě od těch o kterých tvrdíš že je to kentus. Kdyby nebylo treba té Lee Cooper tak dnes nikdo ze štíhlých nemá to co mají dnes.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 07. 2013 v 15:10Off-line Ztracen  (40/183/83)
Sunn: A co renezancni puncochove kalhoty, pak Vivienne Westwood v80.? Pak mozna ten LeeCooper. A svetove znacky tluste chlapy neprotlacuji. A to, ze predvadi slim dziny na hubenourech, neznamena, ze budou sluset vsem:-P Je treba o tom neco vedet, kdyz se chci hadat... A opravdu hubeni mldi kluci nevi, ale hubeni starsi jsou na tom o poznani lepe :-P Kazdy by se mel sam zajimat, co mu sedi. Jen jsem kometoval, ze clovek, ktery dela styling by nemel vypadat jako vzducholod byt se "znackovym" trikem. Asi toliko k tomu.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
16. 07. 2013 v 18:00Off-line Sunn  (43/-/-)
ztracen : svetove znacky : právě naopak. Ve světě je protlačují víc než dost. Já o tom něco vím protože džíny jsou moje specialita takže se o tom budu klidně hádat. Lee coopers čerpala ze 100 kilových chlapů a po prvé si vzala počátkem 70 let vzor takz. Builders a byli to džíny, které převzali původní střih právě z těchto velkých chlapů. Vznikli tak bokové džíny a průkopníci těchto bokových džín už existovali v 70 letech. A protože tento styl nebyl původně určen pro štíhlé kluky, ale právě pro ty jak říkáš kentus tak to vypadá takhle otřesně jako treba vidíme tady. :-)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
16. 07. 2013 v 18:19Off-line Sunn  (43/-/-)
ztracen : Kdybys o tom něco věděl tak bys nemohl napsat slovo kentus , protože díky nim , se dnes vlastně nosí těsné trika a džíny na tělo, které se stali v současnoti hlavní výsadou gay-trendu a gay-mody.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
16. 07. 2013 v 18:49Off-line Buzik16  (28/175/59)
Sunn: Úzké kalhoty do mody nepřitáhli tlustí lidé, nýbrž gayové.
Když se začali nosit úzké džíny, byl to trend pro holky, pak gayové začali kopírovat holčičími styl s úpravami a dostali to mezi muže.
Nicméně kluci (Sunn-ztracen), úzké džíny mohou mít jak objemnější kluci tak i kluci hubení. Stejně jak tlustému klukovy tak i hubenému tyto kalhoty slušet nemusí, jde o tvar nohou a zadku + jde o to, jak to zkombinuje s vrškem.
(jen můj názor aby jste se nehádali kdo má pravdu...)
Ps: Rozhovor se týká kluka a toho, že být gay je v pořádku, netýká se to kalhot...
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
16. 07. 2013 v 18:55Off-line Sunn  (43/-/-)
Cooper uváděla ale opak. že v 70 letech si vzala střih ze street-builders. Tedy od mužů těžké váhy a začala pak pro muže tyto uzké ( bokové ) kalhoty vyrábět i pro muže. Jednalo se a stále se jedná o unisex kalhoty.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
16. 07. 2013 v 19:05Off-line Sunn  (43/-/-)
Nedávno ale uváděla Plumbers jeans ale ono je to v podstatě stejné. Muži silných instalatérských postav . Džíny pak zařadila mezi Unisex. Takže tak. Pardon.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
17. 07. 2013 v 10:06Off-line Missik  (25/188/69)
ano
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
17. 07. 2013 v 17:57Off-line Sunn  (43/-/-)
škatulkuje se běžně . Každý škatulkuje . Každá země každý stát každý člověk. I češi mají svou škatulku ve světě. A ne zrovna pěknou. Tenhle kluk to bude mít asi dost těžké v běžném gay světě a určitě by kecal, kdyby nepřiznal , že se mu lidi musí smát bo se něj alespon dívat dosti divně. Není treba mu to připomínat, protože to určitě musel slyšet tisíkrát. Ale i na každém gayovi se nějde kus zženštilosti a troufnu si říct že i na cah02 by se něco našlo kdyby se chtělo. Tento kluk nebo co to je je prostě extrém , přiznejme si to všichni a vynechejme taková ty velká slova, která stejně nikdo nemyslí kompletně vážně. Co stím uděláme ? Vůbec nic. Prostě to patří do našeho světa a musíme se s tím smířit. Prostě to existuje .
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
17. 07. 2013 v 18:06Off-line Sunn  (43/-/-)
cash02 : A jen tak pro zajímavost :-) http://photos.nkcdn.cz/…cxWHAi4N.jpg tato fotka též zrovna nevypadá na gaye , ale na pořádnou dávku zbuznělosti.Ta čepička a bundička a ta našpulená pusinka. Ohhhhhhhh
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
17. 07. 2013 v 18:08Off-line Colombo  (103/192/90)
Sunn: člověče, ty tady skoro vedeš monolog... :-)
17. 07. 2013 v 20:25Off-line Sunn  (43/-/-)
No tak když se jedná o mikinečku tak je to mikinečka budiž. Promin zlatíčko. Ne, jakože by to nebylo pěkné, je to roztomilé možná i vkusné kdo ví, ovšem celá ta kombinace působí poněkud buzně.Možná bych k této fotografii volil normální výraz než zrovna tu našpulenost, která vrhá dojem Absolute H.A.R.D.C.O.R.E. Nejde o přizpůsobení spíš o to, si uvědomit, co to mám proboha na sobě. At je ta čepka heterácká nebo buzní z předpojatého pohledu a ortodoxního gaye je to prostě nepřijatelné a takové image nemá mezi gayema co dělat.
Ta osoba, které patří rozhovor si to neuvědomuje co má na sobě a na obličeji a protože má kolem sebe kamarády, kteří ho v tom podporují nemá potřebu se měnit , protože si myslí, že je to normální a je to jeho realita. Stejně jako cash02 si na sebe vzal na focení to co má zrovna na sobě. Chlapci každý má svou vlastní prezentaci budme rádi, že nejsou všichni gayové ortodoxní tak jak to z počátku téměř bývalo. Tu současnou ostudu si děláme sami sobě už jenom bizarrpride průvody, a já se jen ptám, kdy se sestaví skupina antigayů a tyhle průvody utnou. A jednou to nastane o tom jsem presvědčen.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 07. 2013 v 20:43Off-line Kocour  (26/177/75)
Já nevim jakej názor je správnej :'(
17. 07. 2013 v 21:08Off-line Colombo  (103/192/90)
Bla bla bla.... :-)
17. 07. 2013 v 22:57Off-line Buzik16  (28/175/59)
Dobře, co kdyby jste přestali řešit věci, které se tohoto netýkají.
Bude to asi nejlepší věc co uděláte.
17. 07. 2013 v 23:59Off-line Ztracen  (40/183/83)
Sunn: Měl bys taky poskytnouzt rozhovor, protoze tvoje kecy by duchaplnosti asi podelaly i Jecha :-P No proste symfonie lidske blbosti. Co slovo to perla a dukaz toho, z kdo chce psa m***t si malinky ocas vzdycky najde...
PS: Omlouvam se tlustouskovi z clanku, ale zajimaji me ted jina temata nez osklive triko na obtloustlem tele :-*
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
18. 07. 2013 v 00:02Off-line Sunn  (43/-/-)
ztracen/Vyjmenuj mi nějakou perlu co sem například řekl a pak se budeme bavit dále. Díky .
18. 07. 2013 v 00:03Off-line Sunn  (43/-/-)
Docela rád se tady budu hádat docela mě to baví :-D
18. 07. 2013 v 00:09Off-line Sunn  (43/-/-)
ztracen : za symfonii blbosti bych například nazval tvoje výlevy ohledně mody a trendu a jejich původ. Ty taky nemáš zrovna výstavné tělo cukrouši takže být tebou bych o obtloustlých tělech pomlčel než si někoho takového vezmeš za argument. :-D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 07. 2013 v 00:19Off-line Ztracen  (40/183/83)
Sunn: Hm. Co k tomu dodat, kdyz se tu bavime o těch blbostech... :-* Co k tomu dodat. Nevyznam se v modě, opravdu ne. Jsem vetsinovym vlastnikem jedne ceske modni firmy a v posteli mam krome jineho 20 leteho kluka, takze sorry, ale mam naspech.
PS: S figurou vazne problem nemam a nikdy jsem nemel :-*
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
20. 07. 2013 v 18:34Off-line Somerone  (36/180/80)
Zženštilost, fůůůj :D
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
27. 07. 2013 v 23:04Off-line Vitek  (30/185/85)
Myslím že by homosexuálové měli držet spolu ať se oblékají nebo vypadají jakkoli. Nechápu proč si někdo přes tento rozhovor léčí své mindráky.!
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
28. 07. 2013 v 00:56Off-line Maisu  (26/183/95)
Jediné co k tomuto řeknu je,že ten kluk má styl.
Ale ten charakter už tak stylový není.
28. 07. 2013 v 11:29Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
&Jeffree Ty taky teď odsuzuješ Maisu za to že *odsuzuje* (spíše říká svůj názor, který by jsi měl tolerovat), takže děláš stejnou věc na kterou nadáváš... nepříjde ti to hloupé?
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
28. 07. 2013 v 11:37Off-line Boy94  (27/174/65)
jeffree jestli tohle je "málo zženštilej" tak raději nechci vidět "hodně zženštilého" :)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
29. 07. 2013 v 18:29Off-line Buzik16  (28/175/59)
řekněme že Honza je zženštilí protože chce, tím že říkáte že vypadá jako holka mu lichotíte... ;)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
29. 07. 2013 v 22:25Off-line Buzik16  (28/175/59)
v poho :D i když nechápu jak to myslíš :D
29. 07. 2013 v 22:27Off-line Kocour  (26/177/75)
Nemůžu si pomoct, ale cash02 je asi Gay, kterýho to hodně sere :D
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
30. 07. 2013 v 00:04Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
&Jeffree drž už hubu nehádej se za ostatní nejsi snad jejich zasraná chůva ne ? Tak mi přestaň spamovat události svýma přihlouplýma kecama.
(PS. pokud nejsi schopnej příjmout názor ostatních lidí tak se vrať někam do Afriky)
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
30. 07. 2013 v 00:15Off-line Samuell  (29/176/55)
To je TommyTheBlueFox :D se super slovníkem :)
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
30. 07. 2013 v 01:16Off-line Buzik16  (28/175/59)
jsem zženštělej a mnoho lidí mi říká princezno... více méně se do mě nikdo nenaváží, ale kdyby tu byl rozhovor se mnou, dopadlo by to stejně, jako lidi proberte se, Honza je někdo, někdo co něco dokázal a dostal se dál než vy, tak si udělejte svůj rozhovor a mi si taky budeme veřejně probírat váš charakter či co o.O :D
jo a mi kamarádky (zženštilý, zmalovaný, egoistický buzny) si prostě pomáhat musíme :P
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
30. 07. 2013 v 01:56Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
A co dokázal ? :D Má rozhovor na gay seznamce ... to musí být úplná hvězda wwhohohohoh........
PS. &Buzik16 Díky k****nům jako si ty má gay komunita špatný jméno.#UmadBro#?
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
30. 07. 2013 v 02:08Off-line Maxxfr  (34/171/66)
Boze muj, ten kluk je, objektivne vzato, hezkej.... a jestli se vam zda zzenstilej- nikdo vas nenuti ho s***t, ne?? Tak o co proboha jde, proc se tu pohorsujete?
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
30. 07. 2013 v 02:24Off-line Buzik16  (28/175/59)
tommy... jsi citově labilní a tím že používáš vulgarismy proti mě když mě neznáš prokazuješ svojí agresivitu způsobenou nízkou auto***ou nebo tím že pocházíš ze sociálně slabé rodiny...
Nicméně já Honzu znám osobně narozdíl od tebe, je všemu jak jsem zmiňoval tak mě neznáš a nemůžeš mě soudit.
Nemluvě o tom, že gay komunita má špatný jméno díky mozkově slabším heterosexuálním lidem, zvláště mužů.
Tvé názory jsou nedospělé, neperspektivní a tudíž bez hlasu mezi mnoha lidmi s vyšší mozkovou kapacitou.
Můj názor.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
30. 07. 2013 v 02:31Off-line Buzik16  (28/175/59)
můžeš začít...
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
30. 07. 2013 v 02:35Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
Citově labilní ? opravdu jen kvůli tomu že nejsi schopen unést pravdu ? smutné.. a sociálně slabá rodina ? Vsadím se že moje rodina má v téhle republice větší jméno než ta tvoje.
Honzu neznám a znát ho ani nechci a ani ho nesoudím jen říkám svůj názor.
A ano má špatný jméno kvůli mozkově slabším jedincům ale ty jsi člověk z komunity který jim dává ten důvod......
Mé názory jsou nedospělé *tak určitě* to je asi důvod že ve většině diskuzí v poradně se mnou lidi souhlasí....
Souhlasím - 17   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
30. 07. 2013 v 02:43Off-line Buzik16  (28/175/59)
o mé rodině nic nevíš...
nauč se pojmy...
ano, jak sem napsal, nedospělé...
opět mě popisuješ aniž bys mě znal...
než sem přidáš svůj komentář, tak si to po sobě aspoň 2x přečti...7
pokud se dobře podíváš, tak spíš tu stebou nesouhlasej...
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
30. 07. 2013 v 02:50Off-line TommyTheBlueFox  (39/-/-)
Sám mojí rodinu neznáš, naučit se pojmy ne. To já jen píšu ve spisovné češtině to transka se *#swagem* jako ty nepochopí.
Nejsi o nic starší tak nechápu na co si hraješ.
Ty mě taky popisuješ a neznáš mě...
Lidi se mnou nesouhlasí? Říká člověk kterej si lajkuje vlastní komentáře a moje dislajkuje smutný...
Pokuď si chceš dělat dál ostudu tak do toho mě to baví :).
Souhlasím - 13   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
30. 07. 2013 v 08:55Off-line Boy94  (27/174/65)
To je boj! Na jedné straně sprostá slova a na druhé rteňky, řasenky a oční stíny!
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
30. 07. 2013 v 09:11Off-line Colombo  (103/192/90)
Koukám, že pro mnohé možnost vkládání komentářů slouží pouze k jakémusi vyřizování účtů. Není bez zajímavosti, že se tady tak děje mezi lidmi v pubertálním věku nebo těsně po něm. Na jednu stranu se (marně) snažíte "jednat dospělácky", ale svým písemným projevem dokazujete opak, navíc tyto projevy jsou plné vulgarismů a verbální agrese.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
30. 07. 2013 v 14:32Off-line Immike  (25/-/-)
Bože-_____- Všetci tu riešite že je zženštilý
Ale aj keby tak noačo?Tak to zariadila príroda,zženštilý muži sú tiež ludia vzpametajte sa
__________________________

No matter gay, straight, or bi,
lesbian, transgered life
-Lady GaGa
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
07. 08. 2013 v 00:02Off-line Alexts  (53/173/68)
Moc pěkný a žije si svůj život.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
07. 08. 2013 v 16:06Off-line Aerials  (30/188/72)
Tedy články jsou tu opravdu o ničem,ale ty komenty:-D Prosil bych víc rozhovorů kde jsou tak zajímavý lidé jako je tenhle:-D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
07. 08. 2013 v 16:09Off-line Colombo  (103/192/90)
Aerials: Nevím, zda ti vyhoví, má to tu na několik let předplaceno JECH, JECH, JECH.... :-)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
10. 08. 2013 v 23:53Off-line Nikis  (25/180/69)
Ježíš vy ste k****ni... 100 ludí sto chutí nie? a čo ked vyzerá jak žena? krista ludia ste trapní :D já som ymslel že gay gaya chápe a toleruje :D vy hcete tolerantnosť od heterákov? a gay gaya buzeruje zato jak vyzerá? ... ppči toto :D ako mne sa viac páči chalan čo si dá na seba mejkap než ten čo má jebáky po celom ksichte a ten čo si dá na tie vlasy o kilo viac laku a gelu ja kten čo si ich ani neumyje... bože kriste.... vy ste úplne mimo... náhodou pekný chalan ;) super!
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 08. 2013 v 23:43Off-line Romans1  (28/183/65)
tak tohle je sice hesky ale zzenstilost je hnusna
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
12. 08. 2013 v 18:18Off-line Buzik16  (28/175/59)
Ve slově hezký se píše "z".
Zženštělost je normální věc, přesně jako to, že většina lesbiček vypadá jako kluk.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
13. 08. 2013 v 15:38Off-line Buzik16  (28/175/59)
To je pouze věc názoru.
Já a myslím si, že i většina, dávám najevo svojí orientaci, protože chci všem ukázat, že se nemám za co stydět, že mě neurazí nějaká urážka na mojí orientaci. Jak si asi myslíte, že jsme my, jako celek jsme dokázali vyvolat si tak veliký respekt u heterosexuálních lidech, vlády, zákonů...
Tím, že se budeme skrývat a neprosazovat se, budeme jen zamrzlí a pořád na místě s tím, že homosexualita bude pořád nepřirozená věc.
My se musíme preferovat svou orientací a dokázat všem, že jsme na svoji orientaci hrdí !!!

To, že se šatíme tím způsobem jakým chodíme oblékáni chceme upoutat a ukázat styl který se nám líbí. To, že se oblékáme tak, jak "descaharm" popisuje, nechceme říct: "jsem gay !", oblékáme se tak, protože se nám to líbí, to je účel toho šacení.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
13. 08. 2013 v 23:26Off-line Romans1  (28/183/65)
tak ale to je teda blbost ale nerikehte kazdewj je takovi jaki je zato se mi nemame stidet
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 08. 2013 v 13:59Off-line Buzik16  (28/175/59)
descaharm:
Když už se ptáš, ač nechápu proč je to pro tebe tak zajímavé, zženštilost se mi líbí na klucích, ale i přes to tím netvrdím, že by měli být všichni muži zženštilí. Já žiji se svým nebiologickým otcem a přál bych si aby byl alespoň trochu víc zženštilí, protože podle mého názoru by vypadal lépe.
Heterosexuálové už jsou zženštilí, tím nemyslím všechny, ale ano, nalezneme mnoho heterosexuálních občanů (v tom to případě kluků, mužů), kteří jsou zženštilí. Někdy je i problém rozeznat homosexuála od heterosexuála.
Ano, viděl jsem spousta starších homosexuálů, heterosexuálů, kteří byli zženštilí a ano, ve většině případů to byl pěkný pohled, když sem viděl hezky upraveného muže, jehož věk bych odhadoval na věk, nižší než opravdu byl.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 08. 2013 v 21:42Off-line Colombo  (103/192/90)
descaharm: ty se tu docela vyžíváš, co ? Jaké máš vzdělání ? Psycholog ?
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
21. 08. 2013 v 11:38Off-line Colombo  (103/192/90)
Descaharm: nebyl poručík colombo, ale columbo :-)
05. 09. 2013 v 00:09Off-line Plemenik  (48/183/98)
Gay není normální, je něco exkluzivního. Proto žádné normální socky se nebudou hlásit ke své orientaci.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
24. 09. 2013 v 22:20Off-line AngellO  (29/181/74)
Být gay, už mě vážně přestává bavit. Né snad že by to někdy byla sranda ;)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
02. 10. 2013 v 17:22Off-line Clas  (29/-/-)
A legíny nenosíš?
02. 10. 2013 v 18:39Off-line Clas  (29/-/-)
plemenik: Takhle z chuti jsem se už hodně dlouho nezasmál. Hlavně na té prví větě. ;-D
08. 10. 2013 v 21:21Off-line Paul12  (27/183/83)
asi nebudem normálny ale neodsudzujem ostatných homosexuálov... ale sám sebe prídem odporný a chorý už len pre to že som bisexuál.... príde mi to nechutné a nenávidím sa za to.... škoda že na to neexistuje nejaká tabletka...
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
10. 10. 2013 v 09:49Off-line Vxt  (42/-/-)
Homosexual,je na stejne pohlavy,je uplne jedno zda se maluje nebo ne.Dalsi vec je,ze spousty zkrytych respektive predstirajicich teplousu jsou nebezpecni,ti kteri jdou ven s tim jaky jsou tak je to v poradku a je uplne jedno zda je osklivy,hezky,mali,velky,tlusty,hubeny,stary mlady,at si kazdy nosi co se mu libi at chodi jak se mu libi,zije za sve a pro sebe nebo proto koho ma rad nebo koho miluje.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 10. 2013 v 12:39Off-line VavaVoom  (29/174/58)
mít upravený obočí jak ty ženský a starý babky už normální neni, pro mě teda ne...mít přegelovaný vlasy taky ne a lesk na rty je už konečná! :D :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
25. 10. 2013 v 03:32Off-line THX1188  (40/183/90)
Androgynní vzhled mu nikdo neupře, osobně to nemusím, ale tady mi to nějak pasuje, má to styl...fandím ti. Kašli na malost - prostě žij ...
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 11. 2013 v 18:03On-line Vendy  (28/167/65)
Je to hezký kluk, který má svoji image, tak ho nechte na pokoji, máte vůbec zapotřebí ho urážet tady?? Buďte prosím tolerantní..
24. 11. 2013 v 17:26Off-line Solaji  (29/-/-)
No líbit se mi teda fakt nelíbí, přesně takovýmto typům se straním.
27. 11. 2013 v 23:09Off-line Vojtes  (23/174/121)
Boy94 nech toho kluka bejt je normální a hezkej kluk i z tou rukou a jestli ti to vadí tak radši nic zápornýho nepiš špíš ho povzbuď ,já bych ho chtěl je to fajne kluk
11. 01. 2014 v 02:09Off-line Jenda...  (29/-/-)
jak to tak čtu tak asi většina lidí nemá co na práci, že řeší takový kraviny :-D Stejně se podobně obléká už polovina heteráků tak je to jedno. Navíc je to jeho život a ne Váš. Noste si co chcete a přestaňte si pořád nadávat ,,slečny,, :-D
21. 02. 2014 v 10:12Off-line Milacekk  (30/178/51)
Žijeme v Zemi, kde se homosexualitu kouká jako na něco co je jiné, ale respektovatelné. Hrozně mě mrzí, že valná většina buze*antů si toho nedokáže vážit a má potřebu neustále provokovat okolí. Nemyslím si že být gay je úplně normální, myslím, že slova "normální a "nenormální" jsou pomíjivá a vlastně neexistují, možná by se každý měl zamyslet sám nad sebou a uvědomit si, že nemáme právo hodnotit a soudit druhé. To by ale nebyli bu*íci aby neměli pocit, že make-up a kecy o módě jsou nejvíc na světě...
24. 02. 2014 v 13:42Off-line Archangel77  (47/197/93)
Bože, jste opravdu někteří tak hloupí nebo nebo si na to jen hrajete. Popřípadě, je tu ještě varianta toho, že se někteří opravdu moc nudíte. Taky bych tady mohl psát, o tom jak se mě dělá zle, když vidím kluka a kolku jak se někde na ulici líbají, když vidím namachrované heteráky jak chodí po ulici, postávají na ulici a plivou kolem sebe a přitom každý z nich si minimálně jednou nechal v******t od kluka (a ruku n srdce pánové). Snažíte se tady lidi škatulkovat, na normální a nenormální, co to jako je? Je svoboda, budu se líbat, kde chci a s kým chci, polibek snad ještě nikdy nikoho morálně nepohoršil. Někdy si opravdu užívám situaci, kdy sedím s manželem v kavárně, on mě políbí a najednou se na nás někteří začnou upřeně dívat (bohužel jsou to někdy i mladší ročníky). Také se na ně podíváme a pozdravíme je zvednutou sklenicí s nalitým Moet Chandon. To jen pro zasmání. Ale někdy mě to opravdu baví, dát jim (v tomto případě i některým z Vás) najevo, že si život užíváme a ne jen přežíváme. Nenechte si zkazit radost ze života od závistivců!!!!!!!!
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 02. 2014 v 17:05Off-line Harpli  (39/175/75)
Doufejme že to nebyla pohádka, ale skutečnost. Ně každý kluk mám tak skvělé okolí jako on. Ale je jistý, že důležité je o tom mluvit. Je jasný že to nikomu neříká hned na počkání, ale lidem ke kterým má důvěru. Jinak mám přání, napiš článek jeden týden mého normálního života. Říkáš že máš lodičky, ale nikde obrázek, tak se ukaž v růžovém.
12. 03. 2014 v 13:45Off-line Knapik  (103/-/-)
Heteráci by nás brali úplně normálně, kdyby nám to nekazili ty vykroucený buzeranti, kteří si myslí, že když udělaj nějakej GayPride, kde se vyčleněj ze společnosti a propagují, že jsou teplí, že jim to pomůže... Dementi...
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
12. 03. 2014 v 13:51Off-line Colombo  (103/192/90)
knapik: Moje řeč, je to tak.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 03. 2014 v 02:59Off-line Buzik16  (28/175/59)
gaypride je pochod gayů proti homofobii založený ženou, jejíš syn žemřel protože byl gay a lidé ho šikanovaly...není to zbytečný !
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
15. 03. 2014 v 22:55Off-line LeNadrzeny  (25/171/54)
Vubec nechapu ty nadavky tady...kazdej jsme nakej a kdyz teda chceme aby nas ostatni brali jako normalni tak se nesmime hadat mezi sebou......a to ze je zzenstilej? Pfff!!! No a? Tohle muze vadit vazne jenom kr*plum....to je to samy jako kdybysme nekomu nadavali nekomu jenom proto ze je blondak nebo ze je treba o deset cisel nez ten druhej....ku*va proberte!!!!!!! Je uplne normalni jako my vsichni
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
15. 03. 2014 v 23:09Off-line Knapik  (103/-/-)
Nic proti tomu nemám, ale nevim, proč musí mít nějaký extra akce aby se mohl vyčlenit a veřejně to propagovat? Bože, jsem gay a co? Ostatní mě berou jako normálního člověka a nikdy by mě nenapadlo se vyčleňovat a nějak to veřejně propagovat, je to vlastnost, jako každá jiná...
02. 04. 2014 v 01:17Off-line Chrisss  (29/182/65)
Excuse me miss, you've got a little bit of face on your Makeup
04. 05. 2014 v 17:01Off-line Chuckym3  (41/174/75)
řekl bych, že na některých fotkách ztratil to, co dělá kluka klukem, muže mužem a starce starcem.

Na některých fotkách je zase hezký. co víc dodat, své tělo a vzhled se snaží prodat.
08. 05. 2014 v 07:52Off-line Betonica  (39/191/93)
@Sunn: My Češi ve světě nejsme známí buď vůbec, nebo v dobrém. Vyjma okolních států jsem známí především kvůli klasické hudbě, dobrému pivu, výbornému hokeji a hezkým holkám. Neveř tomu, že se máš stydět za svůj český původ. Naopak! Celá řada známých lidí a jejich myšlenek pochází právě z Česka: Havel, Wichterle, Jánský, Dvořák, Škvorecký, Seifert, Komenský, Baťa...

A mimochodem. Zeptej se Američana, odkud se vzalo slovo "dolar" nebo "revolver" nebo "robot". Budeš překvapený, jak moc málo bude vědět o tom, že jsou to slova česká.
08. 05. 2014 v 08:49Off-line Kocour  (26/177/75)
:D To je moc hezké! :D ale to bylo před mnoha a mnoha a mnoha lety! :D Původ možná dobrej, ale sračky co se u nás dějí teď se ani komentovat nemusí... jsme max. tak akorát pro smích. ;-)
11. 05. 2014 v 17:01Off-line Petardo  (103/-/-)
Být gay je naprosto normální! - Ne, to statisticky opravdu není. Není se za co stydět! - s tím bych souhlasil, kdybych se nemusel stydět za obdobné buzíky! Vykroucená slečinka, fakt k blití.
14. 05. 2014 v 20:06Off-line Betonica  (39/191/93)
@Kocour: Jaky sracky mas presne na mysli? Dej mi priklad neceho, co se deje u nas a jinde ne... Nenajdes nic. Mam kamaradku z jizni Italie, ta Ti rekne, ze u nas je spokojena, ze u nas vsecko funguje a stat je k lidem vlidny. Mam kamarada z Rumunska, ten Ti rekne, ze se mame bajecne. Voda, elektrina, plyn a dalsi sluzby u nas funguji bez omezeni non stop. V obchodech mame zbozi, sluzby jsou dostupne...

Pratele, na co si stale stezujete? Co se vam vsem stale nelibi? Vyjedte ven a mrknete. Ve Svycarsku sice vydelaji vic, ale taky vic utrati. Pro priklad. Neni problem vydelat 5000 CHF mesicne, z nich ale nejmene 2000 CHF date za bydleni. Sluzby jsou v CH super drahy, tak v cem je to tam lepsi? Nebo Brusel. Neni problem vydelat EUR 3000, ale byt 2+kk stoji EUR 1200...

Ja jsem rad, ze jsem tam, kde jsem!
28. 07. 2014 v 17:54Off-line Pepik21  (34/190/88)
Každý jsme nějací. Všichni chcete aby Vás lidé brali takové jací jste. Aby neměli výtky a nedívali se na Vás divně na ulici. A co děláte vy? Smějete se mu a nejste jiní, jako lidé co se smějí Vám..Je to jeho životní styl, proč mu to brát..On to tak cítí, že takový má být, stejně jako my cítíme, že máme být takoví jací jsme...Zamyslete se!
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 04. 2015 v 10:52Off-line Alexplesl  (34/177/64)
Tohle nemá s gay komunitou nic společného. Umělé řasy, namalované obočí, úzké kalhoty, to nemá s gayem nic společného tohle už je transsexuál. Takže se někde stala chyba a to nejspíš v titulním názvu ;) To pro mě není gay.
21. 04. 2015 v 12:37Off-line Runner11  (45/173/69)
Moc šikovný kluk a je sam sebou...ochh.
24. 07. 2015 v 23:45Off-line Hr_dd  (25/-/76)
Je normální být gay, no možná. Je normální být buznička, ne... :D
25. 07. 2015 v 17:34Off-line Protebe23  (33/176/62)
Njn pan Honza z liberce ze ano
15. 08. 2015 v 01:27Off-line Ondrasmevny  (26/185/98)
Kluky co se malují nazývám BUZNA, BUZERANT. Jsme kluci na kluky, ne? Nejsme kluci na holky s koulema...
13. 07. 2016 v 01:01Off-line Sexymilassekk  (30/173/69)
NO PROSTE BLAZEN KTEREJ UPOZORNUJE NA SEBE A CHCE BYT STREDEN POZORNOSTI , HNUSSSSSSSS
06. 10. 2016 v 06:49Off-line David.danik  (103/-/-)
Mně štve to kouření cigaret to jako bez těch cigaret nejde to je jak od ANO když zamítli ten protikuřácký zákon letos na jaře a pak jim přistála na transpalentním účtu tučná částka od tabákové společnosti hnutí ANO že by náhoda???stejná náhoda když slyším že to klucí mají vrozené a že nemůžou přibrat aže musí kouřit protože jim to vyhovuje a tak . . .
Sorry ale takovéto žvásty fakt nemusím to snad větší snůška absurdit není možná jen abych byl hubený a líbil se tak si zničím plice od kouření cigaret,jasně jak originální a jedinečný,holt my všichni co žijeme zdravým životním stylem i já tak jsem a jsme mimoňové co to nechápou že = (((
11. 11. 2016 v 20:56Off-line Matejkrasny  (49/192/86)
Každý normální nemá potřebu kouřit cigarety a tabák prostě nemá potřebu.To že mladí klucí podlehájí tabáku a alkoholu s drogy protože je to láká je věc druhá a to že se chovají jako koštata kapitola sama pro sebe .
19. 11. 2016 v 16:35Off-line Realdoe  (29/175/63)
bejt na kluky možná...ale vykroucená dáma je k ničemu!
21. 01. 2017 v 13:39Off-line Tadeas1  (35/181/80)
Konečně jsem se dostal až na konec. Přečetl jsem si pár komentářů a musím říct tohle:
1. Je mi jedno, co si kdo dělá v soukromí, pokud ho to naplňuje, neubližuje tím ostatním a dělá ho to šťastným, ať vypadá jak chce :-)
2. Je úplně jedno jestli ste gay, hetero,.... Většina hetero má i gay sklony či chutě ;-). Jen se je bojí probudit nebo je probudí pozdě. Ale to by nebyl českej závistivej národ, aby nezanechal stovky negativních komentářů :D
Všechno to máte z tý blbý televize a zpráv XD. Čumíte na to moc často, běžte ven, dýchejte a koukejte na krásu kolem sebe ;-). Mohl bych psát klidně dál, ale už se mi nechce, závistí lásku nezískáte, k tomu je třeba otevřené srdce :-)
21. 03. 2023 v 10:12Off-line Kvakos  (20/178/60)
Na téhle matce všech buzen muselo být jasno kam patří hned od narození
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload