Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Podívejte se na skvělou atmosféru Prague Pride 2013 a Průvodu hrdosti

Vyvrcholením týdenního Prague Pride 2013 se tradičně stal sobotní Průvod hrdosti. Podle odhadu organizátorů se do průvodu zapojilo okolo 20 000 lidí, což je více než vloni. Letošní Prague Pride se kromě bezvýznamných výstřelků s badyánem a Staropramenem obešel prakticky bez větší kritiky. Průvod byl klidný, příjemný a bez zbytečných excesů.

Senátor Čunek podpořil rodiny

V ulicích Prahy se objevil senátor Jiří Čunek (KDU-ČSL), který vyšel do ulic na podporu rodiny, což je od něj pěkné.

Poblíž něj se pohybovala skupinka několika postarších osob, které si mezi sebou předčítali slovo Boží a také pár desítek příznivců iniciativy D.O.S.T., kteří už patrně mají dost homosexuálů a tak protestovali před velvyslanectvími, které podporují Prague Pride.

Jiří Dienstiber a profesor Putna 

Na opačném konci – na straně průvodu – stál Jiří Dienstbier (ČSSD). Procházel s průvodem homosexuálů, za které loboval už v době jednání o podobě nového občanského zákoníku.

V průvodu se také objevil profesor Martin Putna, který tentokrát vyměnil loňský transparent „Katolické buzny zdraví Bátoru“ za poněkud méně konfliktní „Všichni jsme děti boží“. Po panu Bátorovi už dnes není vidu ani slechu. 

Hradu byl průvod putna

Pan prezident Zeman se odmítl k průvodu jakkoliv vyjádřit – zachoval striktně neutrální postoj. Jeho kancléř médiím oznámil něco v tom smyslu, že osobně není zastáncem podobných průvodů, ale pakliže nikoho neomezují, tak mu nevadí. Prezidentův kancléř Vratislav Mynář má zdravý tolerantní přístup.

Minulé ročníky se o rozruch postaral pan Hájek s tehdejším prezidentem Klausem.

Titulní foto: youtube.com

Onload

37 názorů ke článku

18. 08. 2013 v 10:31Off-line Power  (23/180/65)
věru nechutné
Souhlasím - 12   •  Nesouhlasím - 19  Nahlásit
18. 08. 2013 v 10:39Off-line AdyKim  (31/192/-)
To je jak dívat se na bandu d***lů , akorát ostuda co někteří provádí .. dezoláti :D
Souhlasím - 14   •  Nesouhlasím - 18  Nahlásit
18. 08. 2013 v 10:49Off-line Ztracen  (40/183/83)
descharm: souhlaim se vsim...
cash02: nemám co dodat, obecně často mi mluvíš z duše.

Na FB jsem napsal svůj názor a strhly se negativní reakce na mě. Hlavně, že pride je o toleranci a většina těch pokrytců z průvodu nedokáže tolerovat, že má někdo jiný než duhový názor:-P Smutné že? Pak že pochod hrdousti, hloupst a tupost to je....
PS: Psal jsem jim, ze se mi nelibi, jak se navazi do putina. Neznam jedineho rusa, ktery by mel s jeho vladou ci zakony problem :-/ Proc tedy neznali cesi delaji protesty proti jednomu z nejmocnejsich lidi sveta, kdyz to nema smysl? :-D Jsem rad, ze alespon na tomto poli jsou rozumni lide, kteri vidi i druhou stranu mince :-*
jinak pruvod je fajn zabava a nikomu to neberu, ale trochu slusnosti a ucty by to chtelo...
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 10  Nahlásit
18. 08. 2013 v 12:10Off-line Bennett  (36/184/95)
descharm: Tady to zase někdo nepochopil. Co třeba hrdost na to, že se člověk nestyděl o své orientaci říct ostatním?
cash02: Kdyby byl gay pride povolen jen tam, kde už netolerance není, tak by asi neměl smysl, ne? Pořádá se právě proto, že tady ta netolerance je. A myslím, že 99% homofobů, kteří nás nemají rádi, by nás neměli rádi i kdyby ten pochod nebyl.

Ono nám to ve skutečnosti téměř žádnou škodu nezpůsobí, a v dlouhodobém horizontu nám to možná i pomůže, protože si na to lidi po pár ročnících zvyknou. Berte to tak, že se 20000 lidí vyblbnulo, někdo na tom vydělal, média měla o čem psát, a za týden si na to už nikdo nevzpomene. Vy v tom všichni pořád vidíte nějaké ušlechtilé myšlenky, pomoc gayům, ale je to především o penězích.
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
18. 08. 2013 v 12:46Off-line Bennett  (36/184/95)
descaharm: Překrucuješ to. Já píšu "říct ostatním" - to přece neznamená říkat to každému na potkání a chovat se jako exhibicionista.
Ono i říct to rodině a nejbližším příbuzným je dost těžké. A jít s klukem za ruku po ulici nebo si dát na veřejnosti pusu vyžaduje celkem odvahu, zvlášť v menších městech, přestože heterosexuálové tohle dělat můžou naprosto běžně. V Praze to takový problém není, ale na menších městech to vyžaduje spoustu odvahy, hned se to rozkecá, i když to člověk nikomu kromě rodiny neřekne.
Prostě prosadit si to a před okolím obhájit, že jsem gay a budu žít jako gay, není triviální záležitost, a pokud se to člověku podaří, tak má na co být hrdý.
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 08. 2013 v 13:09Off-line Bennett  (36/184/95)
descaharm: Takových exhibicionistů tam bylo ani ne 1% a samozřejmě média natočí ty největší exoty, protože hledají skandály. Zbytek byli úplně normální lidé, a i někteří ti exhibicionisté měli celkem vtipné kostýmy.
Na rozdíl od bordelu, který dělají fotbaloví nebo hokejoví fanoušci (a který je vesměs společensky akceptovaný), mi tohle přišlo úplně v pohodě.
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
18. 08. 2013 v 13:43Off-line GverGraen  (33/-/-)
No nevím, já jsem na pride byl. Slušně oblečený, jsem si během procházky Prahou, pokecal s kamarády. Co na tom že tam bylo pár tisíc lidí... já i většina ostatních jsme byli normální až to bolí. Co na tom že se pár lidí vyblblo a pobavilo se? Ano, ortodoxní moralisty by chování pár vyzývavějších jedinců mohlo pobouřit... ale to by mohly i karnevaly v Brazílii nebo chování fanoušků na co pravidelně na Staroměstském náměstí sledují naši reprezentaci. Nic z toho není vždy morálně čisté ale lidi si zvyknou a spousta lidí co to kolem viděla, se bavila. My se tak bavili... Kdo buzny nesnáší, bude je nesnášet dál, tenhle průvod na tom nic nezmění.
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 08. 2013 v 14:19Off-line Poklad  (29/177/69)
Doporučuji všem pseudohitlerům, co tu chtějí zakazovat svobodu projevu, aby si přečetli tento článek: http://www.reflex.cz/…-mne-to.html
Je mi z vašich keců na blití.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
18. 08. 2013 v 14:56On-line Igy  (38/173/81)
Že jsou na zpravodajských serverech tvrdohlaví odpůrci, to mi přijde normální. Ale že i tady, z toho je mi smutno. Bohužel se pořád ukazuje, že menšina očekávající toleranci je sama poměrně netolerantní a chtěli by svým vlastním lidem zakazovat, co smějí a nesmějí.
Plný souhlas s GverGraen a poklad - Pride jsem si náramně užil a bavil se, takže jsem se měl včera i celý týden určitě lépe než všichni ti čpící zlost a netoleranci kolem sebe.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
18. 08. 2013 v 15:14Off-line Trinitron35  (30/177/69)
Zbytečné provokování..... Buďme rádi, že tu je "tolerance" jaká tu je. Na nějaký průvody je ještě pár let čas...
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
18. 08. 2013 v 17:35Off-line DarkRaven  (29/192/84)
Gayové chtějí být hrozně rovnoprávní, ale dělají průvody, aby byli odlišní a dokázali, jak jsou hrdí, že jsou gayové? Až bude průvod hrdosti, že jsou hetero, možná popřemýšlím o účasti na PP, do té doby mě tam nedostanou ani heverem :))
Souhlasím - 12   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
18. 08. 2013 v 18:05Off-line Loll  (26/-/-)
Bylo to neskutečně úžasné!!! Kdo tam byl tak ví, o čem mluvím ;) Bezvadná atmosféra, lidi byli neskutečně tolerantní, každá prodavačka vyšla z obchodu s úsměvem a natáčela, dokonce mi zamávala i jedna zcela zahalená muslimka a vztyčila palec nahoru :3 prostě legendární, úžasné, skvělé!!!! Nemůžu se dočkat na příští rok :)
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
18. 08. 2013 v 22:04Off-line ThomPrag  (45/180/76)
Přesně, jak píše descaharm. Gayové nejsou nějaká jednolitá skupina lidí. Jsou mezi námi černí, bílí, věřící, nevěřící, pravičáci, levičáci,....stejně jako mezi všema ostatníma lidma. Jediné, čím se odlišujeme od jiných lidí, je sexuální orientace. Nelze tedy čekat, že všichni gayové budou souhlasit se vším, co jiní gayové prosazují, jak se chovají, apod. Stejně tak je nesmyslné očekávat, že všichni budeme k něčemu tolerantní jenom proto, že sami nějaké tolerování vyžadujeme.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
19. 08. 2013 v 06:23On-line Richard33  (44/185/80)
Kdy bude hetero pride? Tam bych šel rád :-D

Mě osobně tahle akce zvedá ze židle. Už jen proto, že dost velký procento kluků co tam jedou si tam jede hlavně za...at nebo minimálně slintat na "mladý kůzlátka".
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
19. 08. 2013 v 10:51Off-line Nightdream  (31/179/68)
Mě osobně je to jedno, ale nešel bych tam. Za to celá moje rodina to bere jako záležitost, kdy se ucpou ulice kvůli, jak jim říkají, "buzerantům". Nevidí v tom smysl, jen že ty tranvestiti a "buzeranti" si jdou užívat do ulic, protože jsou jiní. Tak to by se tu taky mohl pořádat pochod černochů nebo lidí s modrýma očima, protože mít modré oči, je mutace.
Dobře, choďte si tam zatrsat do ulic a ukázat lidem, co jsou homofobní, že jsme "jedničky". Jen mi u tohodle pochodu shází pointa. Je to jen čistě můj názor a tak jsem ho měl, skoro až potřebu, sdělit. Nikomu ho nevnucuju, takže klid.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
19. 08. 2013 v 12:00On-line Igy  (38/173/81)
Richard33 - v průvodu pochodovali i heterosexuálové. A nikomu to nevadilo, naopak za to byli všichni rádi. Naopak Str8 Pride organizace jsou obvykle velice homofobní.
19. 08. 2013 v 15:50Off-line Scherif  (26/185/82)
Nejlepší den prázdnin..!!! :D
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
19. 08. 2013 v 15:50Off-line Maty9  (31/-/-)
Úžasný Prague Pride :))))))
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
19. 08. 2013 v 16:20Off-line Mecio  (30/189/72)
Když to tady čtu, tak vás prostě nechápu a je mi vás svým způsobme líto. Jako by z vás sršela nenávist když tohle vidíte a ono mezitím přece o nic strašného ani nejde. Já tam byl loni poprvé i přes to, že mi to taky přišlo jako špatná reklama pro LGBT kominitu, ale chtěl jsem to sám zažít a né to hned odsoudit - bylo to senzační.

Ano vždycky to nějakým lidem bude vadit, ale osobně znám i dost heterosexuálů, kteří tam šli, aby se pobavili. Průvod pro ně bylo jen zpestření a pak si užívali koncertu nebo DJ na letné.

Prague Pride bude v ČR už tak jako tak tak každým rokem, tak si zvykněte a přestaňte remcat. Možná byste si tam opravdu měli zkusit zajít a vidět jaké to je. Plné radosti, energie a skvělé atmosféry. Taky jsem to viděl černě, ale změnil jsem názor hned jak jsem tam poprvé šel.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
19. 08. 2013 v 18:26Off-line Poklad  (29/177/69)
Všichni co tu nadáváte i poté co jsem tu napsal o trefném článku na reflex.cz...
Uvědomte si laskavě, že kdyby nebylo pridové hnutí, dnes by vás "léčili" na psychiatrii. Pokud máte s pride problém, tak účastníkům těchto pochodů alespoň poděkujte za to, že můžete víceméně normálně žít, a že si můžete psát na gay seznamkách.... On by vám možná prospěl pobyt v Rusku, Íránu nebo Ugandě...
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
19. 08. 2013 v 19:52On-line Richard33  (44/185/80)
igy: No a já jsem zase gay, kterej má kámoše hlavně mezi heteráky, proto bych šel v jejich průvodu a typuju, že riziko že bych dostal přes tlamu by bylo větší než v gay pride průvodu :)

poklad: Ano, děkujeme. Vše dobré je z Pride, vše špatné je od těch, kteří si dovolí nesouhlasit. Proto bude každý kdo je gay povinně pochodovat. Pokud ne, bude popraven. Viva la liberation :-D
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
20. 08. 2013 v 11:50Off-line Evanss  (27/185/70)
Nechápu ty záporné komentáře, když se vám to nelíbí tak se na to jednoduše nedívejte, nikdo vás tam nenutí jít :) Je trochu pravdy na tom, že chceme rovnoprávnost a pak děláme takové průvody, ale v tom průvodu se aspoň může cítit gay mezi svýma, s lidmi kteří jsou stejní :) Aspoň jeden den v roce :) To heteráci mají kolem sebe každý den 10000000 dalších heteráků :) Přesně, kdyby byl hetero průvod a já bych se tam prošel, tak stačí minuta a už mi tam začnou nadávat a povyšovat se nademnou :) Já jsem tam nešel, ale lituji toho :) Další rok se určitě zúčastním :)
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 08. 2013 v 01:34Off-line GverGraen  (33/-/-)
Evanss
To že je někdo gay neznamená že má charakter natolik vytříbený že bych o něj měl stát jako o člověka. To že jich kolem mne bylo 20 000?? Pro mne nedůležité, nikdy jsem nebyl společnost utlačovaný, nebo vystrkovaný na okraj. Mezi mé přátele patří několik katolíků ale i pravicový extrémista, stejně jako mno typických macho heteráků. Uznáváme tomu druhému právo na názor a každý z nás si získal respekt toho druhého. O tomhle život je, o schopnosti vnímat přednosti lidí kolem mne a zároveň stavět na těch svých. Je jedno kdo je homo a kdo hetero, to není znamením kvality. Pakliže ty sám budeš osobou na jisté úrovni, věř že jen málokomu budeš vadit a pak ti bude jedno jestli je vedle tebe gay, heterák nebo bůh ví co ještě. Separovat sám sebe není klíč ke štěstí, je to jen útěk a utíkat mají jen děti, ne dospěl lidé a už vůbec ne muži.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 08. 2013 v 16:09Off-line Lepus  (40/173/63)
Pride má také víc významů...i nadutost, arogance, povýšenost...
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
21. 08. 2013 v 16:56On-line Igy  (38/173/81)
cash02: Když fakta, tak fakta - V podstatě je to šestá pride. První byla ve Varech asi před deseti lety, byla v podstatě jako festival a nikdo si jí moc nevšímal. Pak před pár lety v Brně, která byla jako protest za práva a byla doslova rozehnána odpůrci, že účastníci před nimi zdrhali a schovávali se v domech hlídání policií. Další byla v Táboře, které si skoro nikdo nevšiml, protože byla na malém městě. Až pak přišla Praha.

Pokud jde o negativa, opravdu je nevidím. Pokud si myslíš, že předváděním snižujeme toleranci, tak jsi na omylu. Lidé si totiž toleranci pletou s ignorací a tím, že se předvádíme, jen ukazujeme, že jejich tolerance není skutečná.
Ani si nemyslím, že bychom se zesměšňovali - je to karneval, tedy zábava v kostýmech. Co je na tom k nepochopení? Pokud is někdo myslí, že Prague Pride nebo dokonce mediální zobrazení Prague Pride je skutečným obrazem gay komunity, tak je s odpoštěním tupý a propravdu se nemá cenu jím zabývat.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 08. 2013 v 17:15Off-line ThomPrag  (45/180/76)
"Lidé si totiž toleranci pletou s ignorací..." - ano, to je případ právě ČR, tady lidi spíš ignorují.
"...tím, že se předvádíme, jen ukazujeme, že jejich tolerance není skutečná" - a to má být ten správný způsob, jak k té toleranci dospět...?
"...Prague Pride je skutečným obrazem gay komunity..." - ano, tak to, bohužel, je. Třetinu národa tvoří pitomci (dle p. Hubálka a já s ním souhlasím), v ČR je navíc ještě spousta lidí, kteří myslí jinak než třeba v západní části Evropy. S tím se moc neudělá, je holt potřeba osvěta, vzdělávání a ta správná propagace. Prague Pride se k tomu možná jednou dostane, ale zatím má spíš opačný účinek.
Za dobrý příklad bych uvedl např. festival Mezipatra (vyloženě gay/lesbian) nebo Febiofest, kde máme od začátku svoji sekci. Až se Prague Pride zbaví té gay nálepky a bude prezentován jako akce pro všechny a až se zbaví trapného podtextu, že jde o pochod jakési "hrdosti", pak to půjde tím správným směrem.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 08. 2013 v 17:40Off-line Poklad  (29/177/69)
cash02: za A to nebyl třetí ročník, ale třetí pochod v Praze... Jak psal igy, pridové hnutí je v ČR starší.... A hlavně jsem psal o pridovém hnutí - ne o ČR... A pridové hnutí pro tvoje info vzniklo v USA v době, kdy se homosexuálové v lepším případě léčili, v horším zabíjeli.
Než se k něčemu začneš vyjadřovat, tak si o tom něco zjisti...
Dále se nijak neodlišujeme, nemalá část lidí na pride jsou hetero, přečti si sakra ten článek JXD na reflexu než začneš psát nesmysly... V zahradičí jsou i "Love parade", což jsou festivalový průvody podobný Prague pride, ovšem hetero....
Ostatní blbosti, který jsi mi napsal do zpráv jsem ti ve zprávách také vyvrátil. Stále čekám na tvůj první rozumný argument.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 08. 2013 v 17:43Off-line Poklad  (29/177/69)
Jinak k blábolům o tom, jak pride zhorší vnímání LGBT komunity... Můžete to podložit??? Těžko... NIKDE na světě pridové hnutí nezhoršilo pohled na LGBT komunitu, a není tomu tak ani v ČR, protože podle průzkumů se tolerance zvyšuje.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
21. 08. 2013 v 17:53Off-line ThomPrag  (45/180/76)
To, že něco funguje jinde ve světě, neznamená, že to bude stejně fungovat u nás. Platí to hlavně v legislativě, ale i v jiných věcech.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
21. 08. 2013 v 19:37Off-line ThomPrag  (45/180/76)
cash02 má bohužel pravdu.... Lidi v ČR se kloní čím dál víc doprava, protože už toho mají dost. Politici nejsou schopni řešit problém s nepřizpůsobivýma lidma, což nahrává do karet pravici. Problémy už jsou i v takových městech, kde bych to ještě před 10 lety nečekal.
A jakmile bude silná pravice, jsme další na řadě, to je potřeba si uvědomit.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
21. 08. 2013 v 23:39Off-line Poklad  (29/177/69)
Ne, cash02 mele blbosti a je to škoda vůbec komentovat...

Jen k jedný z těch kravin se fakt vyjádřit musim... Jako studenta politologie mne i***uje tohle:
"Pan Paggio nebo Vandas. Osobně si myslím že občané tohoto státu nyní stojí za Vandasem. To také ukazuje sociální průzkum. Lidé jsou více doprava. A zachvíli se celá loď jménem Česká republika překlopí doprava a bude tady zle."

Aby bylo jasno, Paggio je pravicový, a kdyby lidé byli "více doprava" - tak by sympatizovali právě s Paggiovým pravým středem, rozhodně ne s fanatikem Vandasem... Mmch česká extrémní pravice je nejslabší v celé Evropě, takže žádný překlápění lodě tu fakt nehrozí...
A rád bych viděl ten "sociální průzkum".... Naopak všechny průzkumy dlouhodobě ukazují spíše středolevé tendence většiny obyvatel.

Takže opět musím boužel psát to samé... Než začnete o něčem psát, tak si o tom aspoň něco zjistěte...
(PS: to posílání do Francie jen potvrzuje ubohost a omezenost toho příspěvku)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
21. 08. 2013 v 23:43Off-line Poklad  (29/177/69)
ThomPrag: taky meleš blbosti... Ano lidi toho maj dost, a kdo tu vládne už 7 let?? PRAVICE.
Otevři oči, a zjistíš že společnost nyní táhne výrazně doleva!
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
22. 08. 2013 v 15:40Off-line Bennett  (36/184/95)
poklad: Ale houby, tady žádná pravice není. Vládnou tu jen socialisti a menší socialisti a i ODS je velmi levicová strana, ani pravo-středová strana by nechtěla například EU.

Mě by zajímalo, jakou konkrétní újmu Prague Pride LGBT komunitě působí. Tolerance homosexuality je dnes mnohem větší než třeba před 10 lety.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
24. 08. 2013 v 00:43Off-line Poklad  (29/177/69)
bennett: narozdíl od tebe studuju politologii a vím líp než ty, co je pravice a levice... Pro tvoje info, velká většina evropských pravicových stran je proevropská.... Neskutečně trapný euroskepticismus je typicky český a češi tím jen dokazují, jak jsou nevděční, nebejt EU, tak je ČR úplně v p**eli...
On si to malej čecháček zblblej Klausem a jemu podobnými ani neuvědomuje...
24. 08. 2013 v 10:40On-line Richard33  (44/185/80)
cash02: Kalousek je kapitola sama pro sebe, dělá jedno protirůstové opatření za druhým a pak se diví, že parametry ekonomiky fakt klesly :-D

Jeho památné věta, že celosvětová ekonomické krize se ČR nedotkne....
29. 08. 2013 v 09:25Off-line Ztracen  (40/183/83)
poklad - "nebejt EU, tak je ČR úplně v p**eli... " Cože? Poklade, to vás tam jako učí? Zkus, až půjdeš kolem místnosti knihovna, zabrousit do dějin, jak třeba na tom byla ekonomicky země před 120/100/80 lety :P EU je druhá největší sračka po republice, ale proč nezaložíš jiné vlákno, tady je to o hrdém průvodu v hrdé zemi, ktetrá - jak zřejmě mnozí nevnímají - už v P***LI je :-*
18. 08. 2014 v 21:28Off-line Kostas  (34/188/94)
ti ti .Dědečku ty neznáte.Ti ale vypadaj
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload