Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Ruský ústavní soud zamítl stížnost proti zákonu zakazující propagaci homoseuxality

Ruský ústavní soud na začátku prosince zamítl stížnost na zákon potlačující propagaci homosexuality. Gay aktivista Nikolaj Alexejev se snažil soud přesvědčit, že tento konzervativní zákon, který nejprve přijal Petrohrad a následně jej podepsal i prezident Vladimir Putin, porušuje rovnoprávnost lidských práv, které jsou zakotveny v ruských ústavních zásadách.

Soud požadavku nevyhověl, protože zákon „pouze“ zakazuje propagaci homosexuality, nikoli samotnou homosexualitu. Takže dle jeho slov práva homosexuálů porušena nijak nebyla.

S Nikolajem ve stejnou dobu běžel ale i jiný soudní proces, kde byl spolu s dalším aktivistou Jaroslavem Jevtušenkem odsouzen k peněžitému trestu 4 000 rublů (cca 2 500 korun) za propagaci homosexuality mezi mládeží. Poblíž dětské knihovny totiž rozvinuli transparent s nápisem, že homosexuálem se člověk nestává, ale rodí.

Zdroj: tyden.cz, Titulní foto: tyreseus, Flickr, Creative Commons

Onload

25 názorů ke článku

16. 12. 2013 v 13:04Off-line Vendy  (28/167/65)
gay aktivisté v Rusku mají můj velký obdiv, že se tam nebojí otevřeně hovořit o homosexualitě a moc jim přeji, aby se jim povedlo přesvědčit ty vládní představitele, aby zrušili tyto ubohé diskriminační zákony
Souhlasím - 23   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
16. 12. 2013 v 15:13On-line Klucinek  (33/176/75)
Já jim to schvaluju, poučili se z toho co se děje jinde když daj buzerantům, cigánům a jinejm rádoby utlačovanejm menšinám volnou ruku.....zajímavý je že tydle extempore všechny dělaj teplouši, vo průvodech leseb a heterosexuálů podobnejch sem neslyšel, na co by se měla propagovat homosexualita, každej ví že existuje.
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 25  Nahlásit
16. 12. 2013 v 19:06Off-line Titan24  (30/168/56)
To jsou holt Rusové, ti měli vždy zpátečnické myšlení. :/
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
16. 12. 2013 v 20:28Off-line M.i.o  (31/-/-)
klucinek: Pokud se snažít napsat zprávu, tak by měla mít nějaký obsah a formu. O Romů jde o jejich nepřizpůsobivé chování a "nadržování úřady", ale u homosexuálů jde o základní lidská práva.
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
16. 12. 2013 v 21:21Off-line MilesAway  (28/175/72)
Mimochodem, gay pochody jsou i pro lesby pošuku :D
16. 12. 2013 v 21:34On-line Klucinek  (33/176/75)
Takže za prvý, pokud se nemýlím zpráva obsah má, nepíšu slohovku abych se mrdal s nějakejma odstavcema a jinejma kundovinama, pokud Ty jsi zvyklý takto psát, prosím. Za druhý, já žádný romy neznám, od jakživa to jsou cikáni, to jak se jim řiká dnes, je smyšlenina nějakýho chorýho k***ta a je jen důkazem toho, jak je znich celej svět vysranej. A za třetí, jaká otázka lidskýho práva, omezuje nás nkdo na svobodě, já se třeba nijak utlačován necítim. Můžu si kam chci, můžu si řikat co chci, můžu si nosit co chci, můžu si stát třeba na č***ku ve prostřed náměstí. To že někdo vyžaduje k životu s partnerem nějakej zkurvenej papír je jeho věc, pokud se nemýlim partnerství je založený na společným souznění, zálibách, lásce a jinejch věcech (aspon teda u mě), pokud k tomu někdo potřebuje papír, aby s tim druhým moh bejt, tak to není partnerství, ale zlatokopectví. Za další při průměrný dýlce vztahu homosexuálů je to naprosto zbytečná záležitost, kdypak tu blikala zpráva že byl rozveden od nedávnýho zavedení registrovanýho partnerství první hmosexuální pár...a jestli považuje nkdo za potlačování základních práv to, že homo pár nemůže vychovávat děcko, tak je to jeho věc. Já s adopcí zásadně nesouhlasim, viděl jsi někdy u zvířat aby mládě vychovávali dva samci? Asi ne že, tak proč by tomu tak mělo bejt u našeho druhu. Je to jen další d***lní výdobytek lidí, kteří si myslej že vobserou přírodu. A další věcí je, jak to tito lidé dávaj na jevo, s jakou nadřazeností a arogancí a pak se divěj když sou normální lidi nasraný. Takže div se taky, ale nezatěžuj s tím ty které to nezajímá. Hezký večer.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 18  Nahlásit
16. 12. 2013 v 21:39On-line Klucinek  (33/176/75)
Jo možná jsou, ale kolipak jich tam je.....i když vono to de těžko poznat co je jakýho pohlaví, když toho sou vždycky plný televize.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
16. 12. 2013 v 22:13Off-line TTTkluk  (28/177/61)
Zas Rusko to se dalo čekat. A co čekali že najednou to povolí???? Rusko bylo vždycky zpátečnické. Pro ně je homosexualita ztráta mužnosti, pro ně gay není chlap. Lituji kluky z ruska tam když to o sobě přiznaj tak je zbijou, zabijou, šikanujou.
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
16. 12. 2013 v 22:53Off-line Siedzei  (31/180/58)
Klucinek.......... ty tady píšeš takové kundoviny!!!!! Co tady meleš něco o romech toto se zásadně týká jen homosexuální skupiny.... a navíc už menšina nejsme na světě je miliony homosexuálů a navíc se tu můžeš vyjadřovat slušně na svůj věk si o sobě docela myslíš ...... navíc když tady k***izuješ gaye ? a ty jsi co ? Raději ani mluvit nebudu když tu nemáš ani profilovou fotku............. !!!!!! Spíše by se Rusáci měli vzpamatovat a povolit proč tam nemůžou bojovat za svá práva pochodem.... když to povolují plečkám kteří jdou proti všem dělají bordel a podobně..... Co udělá gay jediné co udělá je že se drží průvodu nikoho neohrožuje a bojuje za svá práva tak se trochu vzpamatuj než tu něco napíšeš buď tak laskav........ Jinak pěkný den přeji :)
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
16. 12. 2013 v 22:54Off-line M.i.o  (31/-/-)
klucinek : Tady se ale diskutuje o zákonu potlačující propagaci homosexuality. Tohle není o adopcích, ale o tom, že v Rusku už není zákonné ani dát klukovi pusu na veřejnosti. :D
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 12. 2013 v 22:59Off-line Siedzei  (31/180/58)
M.i.o - to nemá cenu mu tady už něco psát stejnak hovnu rozumí a bude mít svou hlavu a tahat do toho romy a kecat o adopcích asi si to pořádně nepřečetl beztak tomu ani nerozumí :D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 12. 2013 v 16:34Off-line Vendy  (28/167/65)
klucinek: respektuji tvůj názor, ale mohl jsi ho napsat jinak...
17. 12. 2013 v 16:37On-line Klucinek  (33/176/75)
Siedzei pokud se Ti nelíbí mé vyjadřování tak ho prostě nečti, jak snadné, nu ni? To že je miliony gejů na Světě je snad většina? Nauč se počítat, pokud vím tak na Zemi je několik miliard lidí a pár milionů je ubohej zlomek, neboli menšina...já nemluvil o romech, nýbrž o cikánech. A mluvil jsem o nich proto, že to je též menšina, která se snaží být většinou...A ano sem taky buzerant, jen to nepotřebuju vnucovat ostatním a pokud Ti připadá prague pride a podobný "velkoleposti" jako boj za práva, tak mě ne. Pro mě to je jen vopičárna a pohana naší menšiny.

PS: a pomý fotce Ti je hovno, nechápu co si na tom každej zakládá. I kdybych tam měl nasraný, tak nemůžeš ani pínout, pokud Tě to neomezuje nebo neobtěžuje. A co má moje fotka společnýho s děním v Rusku, už vůbech nechápu?

m.i.o a proč bych mu jí měl dávat na veřejnosti jako? Nikdy sem takový choutky neměl a mít nebudu. Svůj soukromej život si žiju doma za dveřmi kde je každýmu hovno po něm, a ne na ulici. Mě to obtěžuje když se musim koukat na to jak se někde volizujou a tak proč bych s tim obtěžoval já někoho.

A A-Marcel však mě taky k němu nepustili, díky tomu jsem v podstatě nebyl u toho když opouštěl tento zkurvenej svět, ale ani to mě nepřesvědčilo o tom že bych ten papír potřeboval.

Já jsem pouze vyjádřil svůj názor, stejně jako ostatní, udělal jsem něco špatně? Já myslím že ne..
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
17. 12. 2013 v 16:40On-line Klucinek  (33/176/75)
Vendy, ano to mohl, omlouvám se za svůj projev, ale sem halt hulvátskej vidlák, tak sem se narodil tak umřu, bohužel.
17. 12. 2013 v 16:53Off-line Vendy  (28/167/65)
ale když člověk chce, může na sobě zapracovat a nemusí se takto projevovat. :)
17. 12. 2013 v 16:58On-line Klucinek  (33/176/75)
S tím souhlasím, můžu s tim zkusit něco udělat, ale výsledek nezaručuju.
17. 12. 2013 v 16:58Off-line Vendy  (28/167/65)
každá snaha se cení :)
17. 12. 2013 v 18:36Off-line Siedzei  (31/180/58)
Klucinek..: Já počítat umím velice dobře, ale ty by jsi si měl zlepšit pravopis nu ne ? Ale dost nějakých takých blbostí...... Na jednu stranu ano máš pravdu v tom co říkáš... Ale uznej i ty Prague Pride je neškodný pochod oproti nacistů ..... ale jak říkáš pro tebe je to opičárna a já ti to neberu někomu se na té akci líbí a některý ji nemusí to je každého věc zda se někdo přidá a prožije zábavu či ne ...... Já si na fotce nezakládám o tom tu nepadlo ani slovo jen když už se chci vyjádřit tak ať každý ví kdo to píše.....
17. 12. 2013 v 19:27On-line Klucinek  (33/176/75)
Nevím, já si myslím že pride a podobné akce nejsou až tak neškodné, jelikož vyvolávájí konfliktní situace s odpůrcema. A taky si myslím že naši komunitu tak jak ve skutečnosti fungujeme neprezentuje, teda alespon její většina. Nebylo by lepší kdyby jsme poskytli náhled do našeho běžného života, aby ostatní poznali že se v podstatě vůbec neliší od života heterosexuálních lidí. Jen prostě žijeme s partnerem stejného pohlaví. Ne že jsme vyumělkovaný muskulatury v růžových hadrech s gestama primadon. Já myslím že potom by byl i pohled na nás uplně jinej, jelikož by všichni viděli že těch pár slečinek co se prezentuje doposavad, je jen nepatrná část...to mě neskutečne nasírá
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 12. 2013 v 21:12Off-line Siedzei  (31/180/58)
No vidíš že to jde i bez hádek :D ale ne teď vážně..... S tímto souhlasím, zase na druhou stránku malá zábava neuškodí já už to také neberu jako bojování za naše práva ale jen za zábavnou akci pro gaye... Občas se tam i stydím co tam vidím když tam přijdou kluci jen v trenkách nebo v růžových hadříkách z toho je mi opravdu zle zase i mezi námi se najdou tací kteří to na sobě nedávají znát a jsou jedním z nás.... Neodsuzuji vykroucené kluky ale nedělá to dobře pro ostatní kteří tací nejsou. Jasně kdyby se všichni gayové chovali jako heterosexuální kluci hned by se na nás bralo jiný ohled než když jde po ulici kluk a div si nevykroutí boky
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 12. 2013 v 21:16Off-line Siedzei  (31/180/58)
Tak to jooo, tak to potom sorry že jsem vyjel :D Myslel jsem si že se tu našel další jedinec co se rád hádá a mě už to tu sere :D
17. 12. 2013 v 21:20On-line Klucinek  (33/176/75)
Já se nehádám, to vypadá jináč potom. Jen mám rád ostřejší diskuze :D

A ono tam třeba ani tak nejde o tu vykroucenost i když fyzická prezentace je samozdřejmě prvním co prezentuje jedince. Ale někdy ta mentální stránka osobnosti.....a bohužel tito lidé se maj tendenci se prezentovat a chybí jim taková ta sebereflexe...
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 12. 2013 v 21:22On-line Klucinek  (33/176/75)
V klídku, já na todle nejsem háklivej :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
30. 12. 2013 v 01:00Off-line Siedzei  (31/180/58)
Tak to je v klidu :D
04. 04. 2017 v 14:04Off-line MxP  (22/185/80)
Je asi lepší když to tam nepovolej. Kdyby to povolili tak by to nedopadlo vůbec dobře
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload