Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Gayové se dělí na krásné, průměrné a pak ty ostatní. Často nám ale chybí soudnost!

Komu se to kdy nestalo? Cíl byl vytyčený buď příliš vysoko, nebo ještě hůře si nás na mušku vzal někdo, kdo byl na míle vzdálený naším představám. Je možné, že své „milostné“ okolí automaticky hodnotíme, že každému přidělíme nějakou hodnotu a umístění, dle kterého s ním následně zacházíme? Či jsou staré známé ligy jen otřepaná fráze?

Sice nás učí, že nemáme člověka odepsat, ale ono to tak jednoduché není. Ať chceme, či ne, ať už jednáme s předsudky nebo ne, ve výsledku máme každý své filtry, které prosívají naše vjemy a lidi vstupující do našich životů. Naši přátelé, nepřátelé, milovaní i objekty touhy, ti všichni jsou ve svých kategoriích, protože splňují nějaká potřebná kriteria. A když přejdeme trochu dál, musíme si přiznat, že u některých voleb záleží i na vzhledu. Ačkoli nám tvrdí, jak by to mělo být jinak, přece jen ten vzhled hraje roli. Přitažlivost je mocná a ano, dokonce i důležitá, přijde-li právě na ty touhy.

„Je mimo moji ligu“

Kdo s trochou sebekritiky někdy něco takového neřekl? Někde v nás je zakořeněné, že výběr partnerů je nějakým způsobem adekvátní osobním kvalitám a vzhledu každého z nás. Že zajímaví a pohlední si vybírají takové, kteří se mohou daným adjektivem honosit též. A že naopak ti méně šťastní se musí držet více při zemi a vybírají si ze svých řad.

Ale je to skutečně tak? Někdy se neubráním pocitu, že u gayů je tato „rovnováha“ značně narušena. Těžko ale říci, zda jsme ve výběrech příliš striktní nebo nám spíše striktnost chybí. A obě z možností mi připadají stejně mizerné.

Na jedné straně se člověk neubrání pocitu, že gayové si umí stanovit kritéria jako nikdo jiný. Ty jako by někdy připomínala Norimberské zákony. Ti krásní se párují a randí s těmi krásnými, jsou prominentní společností, která se mísí jen mezi sebou a má de facto i patent na dokonalost.

Průměrní mají zůstat tam, kde jsou. Jejich škála sice je široká, průnik do vyšších oblastí je ale v krajních případech možný. Mají ještě právo na dokonalost v jiných ohledech, může jím být vyhrazen nějaký talent, kterým se jejich hendikep vyrovnává, je jim pouze odepřen volný přístup do světa nad nimi, ale mohou do něj nahlížet a pozorovat jej.

Spodinu duhové společnosti pak tvoří nepohlední či zcela průměrní jedinci, kterým je zcela odepřen přístup i kontakt s nejvyšší úrovní, shlíženo z patra je na ně i střední vrstvou. Dokonalost se nepřipouští, radosti a požitky jsou povoleny jen bez vědomí okolí. O jejich existenci se v rámci gay společnosti nemluví, vnější svět by o nich neměl mít ani tušení.

Gayové si libují v bizarnosti

Na druhé straně ale dochází k situacím, nad kterými rozum zůstává stát, které mohou umocňovat dojem, že gayové si libují v bizarnosti. Nakonec každý den se to stává, že někdo zcela mimo kategorie stanovené i samotným zdravým rozumem, se snaží jít hlavou proti zdi.

Jak jinak popsat situaci, kdy se o čtyřicet let starší muž snaží získat chlapce, který by mohl být jeho vnukem, a co teprve, když se mu to podaří? A vcelku běžné je, když se někdo zcela rozdílného ražení domnívá, že jeho snaha padne na úrodnou půdu u někoho, s kým postrádá jakýkoli průnik. A přece každého z nás někdy zkouší oslovit někdo, komu nejspíše není jasné, že náš typ nebude.

Chybí nám soudnost?

Ono to možná není s ligami tak jednoduché. Problém nebude ani tak v tom, že je bereme moc vážně, počínaje tím, že sebe bereme moc vážně, nebo že je naopak bortíme a snažíme se vymanit se z jejich vlivu. Ono to tkví spíše v soudnosti, která nám někdy chybí. 

Trocha sebekritiky a pohled do zrcadla někdy nebývají na škodu. Ať už abychom se zbavili přílišného sebevědomí a bludu či abychom se probrali a viděli vlastní kvality, zbavili se bludů. Přece nejde jen o to, kam patří ostatní, ale také, kam patříme my.

Titulní foto: 23165290@N00, Flickr, Creative Commons

Autor článku žije a dýchá uměním, pro momenty inspirace a osvícení. Alfou a omegou, snem i cílem, jsou pro tohoto pragmatického hyperracionálního fantastu elegance a móda.
Onload

39 názorů ke článku

26. 01. 2014 v 10:53Off-line Frankie19  (27/185/69)
Autor je k***t! :P A smažte si to třeba znova! :P
Souhlasím - 46   •  Nesouhlasím - 13  Nahlásit
26. 01. 2014 v 11:07Off-line Escapology  (103/-/-)
Dělej se na "namyšlený buzničky, který si myslej, že jsou něco víc" a na "normálni kluky", kterejch je ale jakl šafránu :)
Souhlasím - 51   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
26. 01. 2014 v 12:00Off-line Mychal  (43/192/75)
Jsem buzna, kdo je víc? Tragédie.
Souhlasím - 13   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
26. 01. 2014 v 12:16Off-line MikyVoky  (33/180/80)
článek, kterej napsal k***t ze spodiny duhové společnosti
Souhlasím - 18   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
26. 01. 2014 v 12:33Off-line TheJan  (30/183/75)
Zase další trapná úvaha na úrovni průměrnýho studenta gymplu, kterej ustrnul v představě, že z něj bude Carrie Bradshaw. Takovýhle věci patřej někam na blog.
Souhlasím - 20   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
26. 01. 2014 v 12:53Off-line Satanek  (33/185/65)
je autor tohodle článku psychicky v pořádku?
Souhlasím - 15   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
26. 01. 2014 v 13:07Off-line Colombo  (103/192/90)
Jedno je jisté, funguje to podobně jako mezi heteráky, i zde si VĚTŠINOU "loví" jedinec ve stejné nebo alespoň podobné sociální vrstvě, vždyť všichni vědí, že není rozhodně běžné, aby si zvolil pro život např. lékař dělníka apod... Všimněte si, že jsem zvýraznil slovo VĚTŠINOU, to proto, aby mě někdo nechytal za slovíčko s oponováním, že existují i vyjímky.
26. 01. 2014 v 14:04Off-line Poklad  (29/177/69)
Proboha další totální hovadina.... Přestaňte články tohoto autora zveřejňovat... škodí to image celýho serveru nakluky -_-
Souhlasím - 16   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
26. 01. 2014 v 15:14Off-line Ztracen  (40/183/83)
Možná jste zaslechli pojem kastovní systém. Ten bohužel nikdy nezmizel, jen jej mnozí přehlížejí. To, že je někdo krásný z něj šlechtice nedělá. Když je někdo "šlechetný" je většinou určitým způsobem krásný. Je to vzděláním, přístupem k životu či třeba jen chutí na sobě pracovat. Nejsou lidé oškliví a krásní, jen ti, kteří na sobě dělají a ti, co jen brečí. Což se u buzen projevuje extrémním trolováním ostatních. Takže bych to nerozebíral na úrovně, protože v rámci "DUHY" se člověk sandno propadnbe, jakožto vyšplhá.
26. 01. 2014 v 15:57Off-line Tommy89  (34/184/83)
Dúha má dva konce. Na každom konci dúhy zvykne byť poklad -aspoň môj Leprikon mi to tak hovoril.
26. 01. 2014 v 16:27Off-line Last33  (31/179/62)
Autor : JKP = Já K***t Píšu xD
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
26. 01. 2014 v 18:21Off-line Ligerisek  (36/172/62)
a co rovnou kastovní systém?:
homosexuálové: kasta umělců a vědců, prostě ti, co táhnou lidstvo po duchovní stránce kupředu
bisexuálové: kasta obchodníků a pracovníků v sociální sféře a vůbec tam, kde se hodí mítv okruho zájmů oboje pohlaví
asexuálové: kasta úředníků a všude, kde je potřeba sex. nezaujatost
heterosexuálové: kasta dělníků a ploditelů, nejnižší třída, která vyžaduje pouze základní vzdělání pro hrubou manuální práci
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
26. 01. 2014 v 18:29Off-line THX1188  (40/183/90)
No , autor je zcela mimo a myslím, že zákaz publikování těchto stupindních výlevů by měl být zakázán! Žiji s partnerem o 17 let starším a nikdy v životě jsem nebyl spokojenější a zamilovanější něž do něj. Konečně vedle mne stojí muž pravých hodnot a ne rádoby pěkná kreatura bez mozku s nabušeným příklopcem.....velmi rádi Vám poskytneme rozhovor, abyste také mohli sdělit světu, že se v naší mino***ě žije úplně normálně a žít se starším partnerem je naopak terno......
26. 01. 2014 v 18:40Off-line Sonicboom  (61/173/-)
Jsem rád, že nejsem sám, kdo si myslí, že tyhle "úvahy" jsou totální p**ovina a autor je bez špetky sebereflexe..připomíná mi to, jak někteří gayové si myslí, že jsou umělci, když si cosi nakreslí do sešitu..
26. 01. 2014 v 20:27Off-line Maisu  (26/183/95)
Zajímalo by mě jak poznám v jaký jsem skupině xD

Jako občas mi to taky tak příjde,že hezkej kluk musí mít hezkýho kluka...ale řidim se názoru,že na každym je něco hezkýho. :)
26. 01. 2014 v 20:38Off-line Ligerisek  (36/172/62)
Maisu: když se třeba hezounovi budou líbit medvědi, tak asi těžko si najde dalšího Kena jako je on... ;-D
26. 01. 2014 v 23:37Off-line Coopper  (18/-/-)
Autor vyjádřil svůj pohled na věc. Myslím, že neexistuje jednoduchej recept na definici něčeho tak složitýho, o co se tu pokusil. Taky myslím, že se nešťastně zapletl do citlivýho tématu, který je trnem v oku mnoha.
Jsem zklamán některými vulgárními reakcemi. Myslel jsem si, že (oproti konkurenci) jsou na tomhle webu inteligentnější uživatelé, zase jsem asi trochu mimo... Nerozumím, proč nemůže postačit pouhé "nesouhlasím s názorem autora, protože..." - což by byl daleko kvalitnější příspěvek do diskuse.
Jinak můj názor: lidé jsou v hloubi duše zvířata řídící se pudy, které zakrývají etikou a pocitem nějakého vyššího přemýšlení. Jsme sobci/egoisté/egocentrici, jak je libo. Každý chce pro sebe to nejlepší, ať to přizná nebo ne, ať to maskuje skromností či nikoliv.
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
26. 01. 2014 v 23:54Off-line MikyVoky  (33/180/80)
žijeme v demokracii, a když někdo může napsat takovou pí*ovinu, tak já můžu napsat, že je k***t a nestydím se za to :) nežijeme snad v době, kdy se za křivý slova věšelo :)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
27. 01. 2014 v 00:31Off-line Coopper  (18/-/-)
Kámo, nikdo tě nevěší :D :D
Ale jenom proto že to MŮŽEŠ říct, neznamená, že je to v pořádku.
Navíc, nechci rejpat, ale ono nejde tak úplně o demokracii, což je forma vlády, ale o svobodu slova a vyjadřování. ;-)
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 01. 2014 v 18:44Off-line Colombo  (103/192/90)
THX1188: teda to je román... :-)
28. 01. 2014 v 01:52Off-line Toy  (100/178/70)
Co je to být normální? Co je to mít soudnost? Každý názor je osobním vyjádřením jak to ten dotyčný vidí. Co na to říct?
28. 01. 2014 v 18:34Off-line Dravec  (33/183/65)
Ja len k jednej myslienke ktora sa mi v tom clanku zda pravdiva. Je naozaj pravda, ze mnoho ludi pozaduje to , co sami neponukaju. A to myslim teraz hlavne po tej vnutornej stranke. Lebo krasa JE relativna.
19. 02. 2014 v 18:36Off-line Menstars  (102/-/-)
SOUHLAS s autorem, většina gayů je povrchní a sexistická, každý by si měl hrábnout do svého svědomí a chtít něco podobnýho sobě, mám partnera devět let, jsem s ním spokojenej maximálně, proč ostatní jen závidí??? Proč gayové páry nemohou mít kamarády gaye páry, aniž by mezi nimi nebyl sex? SMUTNÉ. Nejsem povrchní a nesoudím nikoho, každého beru takový jaký je a samozřejmě kdo mi nesedí řeknu mu to a buďto se s tím srovná, nebo si s dotyčným už nemám co říct. Poznal jsem už dost kluků, co si o sobě mysleli že sežrali všechnu moudrost a krásu světa a přitom to byli normální dementi...
19. 02. 2014 v 18:51Off-line Colombo  (103/192/90)
menstars: Chceš tím říct, že dementy přitahuješ ?? :-)
20. 02. 2014 v 15:50Off-line Menstars  (102/-/-)
to nevím jestli je přitahuji, ale poznal jsem jich dost
24. 02. 2014 v 04:50Off-line Betonica  (39/191/93)
Ty vole! Zprvu jsem si myslel, ze je to autorska nadsazka, postupne, asi v polovine druhe vety, mi doslo, ze neni.

Presto teda musim uznat, ze neco v tom blabolu pravda je. Mimo jine, ze rovnost neexistovala, neexistuje a existovat nikdy nebude. Pak taky, ze kazdy, at chceme nebo ne, hodnotime vizualni stranku lidi. Ti chytrejsi z nas se ale nenechaji prvotnim dojmem tolik ovlivnit.

Cele bych to podrthl kratkym popiskem pana autora: "Autor článku žije a dýchá uměním, pro momenty inspirace a osvícení. Alfou a omegou, snem i cílem, jsou pro tohoto pragmatického hyperracionálního fantastu elegance a móda."

Az uplne na konci jsem se dopracoval pochopeni celeho clanku. Pan autor se od sve alfy a omegy presunul do koncin, kde je novackem. Tedy prosim, omluvte jeho ponekud neohrabany psany projev a myslenky v nem zachycene. On se zas vrati do sveta hadriku a pudru, kde bude treba uzitecny.
13. 03. 2014 v 15:18Off-line Fogacer  (55/172/61)
Betonica: souhlas. S některými zde se také stotožňuji. Prvotní přečtení článku mne uvádělo v úžas, zda jsem v té správné době a přítomnosti. A pak samo jako vždy koukám, kdo ten článek napsal, to už mi pak bylo víc jasné. článek jako celek je balast, ale donutí některé zamyslet se. Trošku mi to připadá jako škatulkování. Např. to, že si hledáme partnery ve stejné lize,stejně krásné atd. Víc raději "No comment". Ale pár dobrých poznatků tu je. Jen si někdy říkám, zda přebujele inspirace autorů nejsou spíše na škodu. Mimochodem podobné články vycházeli jako perličky v různých G/L periodicích už před 15-20 lety a ani tehdy jsme je nebrali vážně.
07. 04. 2014 v 19:15Off-line Adam.dubsik  (36/200/100)
Za mě souhlas s celým článkem...
22. 04. 2014 v 21:34Off-line Mawrick7  (43/186/110)
Líbí se mi jak všichni k***izujete a nadáváte autorovi článku. Ale je zajímavé ze ten článek je velmi pravdivý. Bohužel zkušenost mám na vlastní kůži. Nikdo z vás nemůže říct ze jste šli na rande s člověkem, který byl úžasný uvnitř ale ne moc hezky navenek. Autor ví o čem píše a já to moc dobře znám z reality. Pokud chcete tedy někoho urážet začněte u sebe. Ani jeden nemate odvahu a žaludek jít na rande s člověkem co není váš tip ale při tom je to ten nejhodnejsi člověk se srdcem na dlani.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
21. 08. 2014 v 10:49Off-line Nutcracker  (30/170/72)
Kazdy pise stale o krase, o skaredych gayoch, o peknych gayoch...zamysla sa vobec nad tym, aki su ludia zvnutra? Naco je mi clovek, co si zije len svojou pracou, party party hard, alkoholom a inac je zvnutra zhnity a prazdny? Je tak trochu pravda, ze vnutorny stav sa odraza na povrchu. Samozrejme, kto ma tri bradavice, rastu mu z usi chlpy a ma vacky pod ocami, to su proste jeho fyzicke znaky, ale kto je falosny a zakerny, ten urcite nevycari pekny uprimny usmev. Usmev rozjasni kazdeho cloveka, ak je uprimny. Ale dnes si ludia nevsimaju, ked niekto dava priamo zo seba, zo svojho srdca. Vsimaju si, ked niekto dava fajku, ponuka anal, alebo dava peniaze z penazenky. Lebo len to je dolezite. :/
21. 08. 2014 v 11:04Off-line Colombo  (103/192/90)
Nutcracker: Máš pravdu. Bohužel, spousta kluků se dnes jenom "veze", spousta z nich jsou lehkoživky, spousta z nich skutečně jen kouká, jak vypadáš, andělská tvářička a buchtičky na bříšku jsou mnohdy rozhodující... A co dál ?? I gay stárne, na tváři se začnou dělat vrásky, břicho již dávno ztratilo svoji pevnost atd. atd. Pro skutečný život se hodí malá hrstka mladých gayů, sex, zábava, bary, kluby. I to sice k životu a mládí zejména patří, ale měli bychom myslet dopředu. Kdyby mě snad chtěl někdo chytat za slovíčko, uznávám, že i zde existují vyjímky (jako všude a ve všem).
05. 10. 2014 v 21:59Off-line Klasik76  (41/174/-)
úplný souhlas, chybí mi v tom ještě: můžeš být blbý jak tágo, ale jsi li první liga a je ti 18, nesahá ti nikdo ani po paty:)povrchnost, děsivá.
08. 07. 2015 v 19:21Off-line Zajicekke  (22/185/95)
Víte já osobně ligy uznávám ale myslímn že ty ligy nespočívají v tom že krásní chodí s krásnýma ,každý sme jiný typ a někoho vzrušuje jak to říct silnější někoho hubenější a někoho svalnatější já sám jsem typ ala silnější a ikdyž se stydím tak ne za to že jsem tlustý spíš zato že nežiju zdravě . a našel o dost hezčího kluka než jsem já .
11. 07. 2015 v 02:03Off-line Nutcracker  (30/170/72)
Colombo: heh, ja som mlady, ale moje brucho nikdy nemalo pevnost :D :D
03. 08. 2015 v 14:14Off-line Asgeashi  (102/183/68)
Tento článek neschvlaluji, ale musím uznat, že jsem se s tímto přístupem už setkal...v Praze
22. 08. 2015 v 21:07Off-line Trajda  (31/172/83)
Clanek je chaoticky, neprehledny a nic nerikajici. Nepochopil jsem ho, unavil me a zkazil mi naladu. To uz si radeji prectu cervenku, u nej se alespon zasmeju, ale z tohohle vubec netusim, co tim autor chtel rict.
26. 10. 2015 v 21:34Off-line Toy  (100/178/70)
^Souhlas
28. 05. 2020 v 09:08Off-line BussterX  (103/130/150)
ten článek je dobrý...

"Spodinu duhové společnosti pak tvoří nepohlední či zcela průměrní jedinci, kterým je zcela odepřen přístup i kontakt s nejvyšší úrovní, shlíženo z patra je na ně i střední vrstvou."

ale jak čtu komenty, tak si hodně lidí myslí, že výše uvedené je osobním názorem autora článku, jeho proklamací, vyjádřením jeho postoje... kuwa tak když su blbý tak nekomentuju něco co je nad moje chápání ne? dík
01. 06. 2020 v 05:19Off-line Toy  (100/178/70)
Totally out...
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload