Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Zpověď Jana Zelenky: Přál bych si, aby lidé viděli i tu druhou stránku

Když Honza Zelenka od nás dostal prostor, aby se rozepsal o svém názoru na homosexualitu a Bibli, udělali jsme to z jediného důvodu – jako téma nám to přišlo zajímavé. Bylo to vlastně poprvé, kdy jsme tu Honzu zmínili. Do té doby jsme jeho videa s čistým svědomím přenechávali bulvárním médiím.

Bohužel se v komentářích debata stočila spíše na Honzovu osobu, než téma samotné. Což je škoda, ale vzhledem k jeho videím je to asi pochopitelné. Teď ale přišla zpověď, která Honzu ukazuje v jiném světle.

Honzova zpověď

„Zkráceně, já jsem prostě nikdy nechtěl moc rozebírat svoje soukromí. To si hlídám tak moc, jak to jen jde. Jde tu prostě o moje dětství, které se upřímně snažím trochu vytěsnit. Mám neuvěřitelnou schopnost za sebou ‚pálit mosty‘, a prostě přecházet minulost,“ říká Honza a dodává: „Asi jsem už z toho vyrostl, abych hrál ‚afektovanou buznu‘, a strašně moc jsem si přál, aby mě teď, když už mám pozornost lidí, lidi brali trochu vážně. Chci zpívat, chci dělat rozhovory, chci se konečně radovat, a být tím, kdo opravdu jsem.

Honza se navíc rozhodl poodhalit část svého soukromí: „Takže chci říct, že jsem hodně empatická, citlivá bytost, která (a konečně to řeknu na plnou pusu) má maniodepresivní poruchu. Díky hromadě léků a antidepresiv, jsem si poškodil žaludek a zažívání. Často brečím, protože mě některé věci dost dlouho trápí, a může jít jen o maličkost. V životě jsem si prošel mnohým peklem. Prostě protrpěl jsem si dost. Svůj smutek a agresi jsem vkládal do vtipných videí. Jsem introvert, a proto točím často ve studiu, kde nikde nikdo moc není.“

„A po tom všem si zasloužím jen jednu věc. Přál bych si, aby lidé viděli i tu druhou stránku,“ dokončuje Honza svoji zpověď.

Jan Zelenka: Co na teplé křesťany říká Bible?

Titulní foto: instagram.com

Onload

25 názorů ke článku

28. 03. 2014 v 11:52Off-line Bowie.Igor  (29/193/80)
Je to škoda že si to myslí pretože dokonca aj ja viem že to bolo len divadlo. Bolo to dosť jasné a viem že nie som jediný čo to chápe. Vždy som ho chcel spoznať ale bál som sa mu napísať pretože som mal pocit že je to úplná "elita" ku ktorej sa obyčajný smrteľník len tak nedostane.Viem aj to že nie som jediný ale strašne ho chcem spoznať ako inteligenta, ako živého človeka so svojímy úchylkami, problémami jednoducho takého aký je naozaj.
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
28. 03. 2014 v 12:07Off-line Mikys  (28/175/55)
nechápu proč teda člověk s maniodepresivní poruchou, člověk co je introvert ze sebe na internetu dělá to co není.. a teď napíše, že chce aby ho lidi vnímali jinak? Teď, když ho lidi nedokážou brát už vážně.
Snad se mu teda podaří dosáhnout toho co chce nějakou normální a přirozenou cestou..
Souhlasím - 18   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 03. 2014 v 12:45Off-line Colombo  (102/192/90)
Žádného J.Zelenku neznám a najednou je tady i se svým příběhem. Může se v podstatě zařadit do řady stovek (tisíců) "vypravěčů", kteří přišli před ním. Hlavně se zviditelnit, to je totiž pravý důvod jejich "zpovědí"...
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 03. 2014 v 12:49Off-line DanielBlack  (29/188/69)
ne, on už se zviditelnil dost.
stačí si zadat jméno na youtube.
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 03. 2014 v 12:54Off-line Colombo  (102/192/90)
DanielBlack: Tak jsem se na to podíval a opravdu šílený, měl by zalézt 100 m pod zem, trapák.
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
28. 03. 2014 v 13:23Off-line Ryochi  (30/-/-)
Cmon lidi, myslím, že je to jeho věc. Žijeme ve svobodné zemi, nejsme ničím omezeni a můžeme si dělat, co se nám zlíbí bez toho, aby nás někdo odsuzoval. Není práve tohle to, po čem většina homosexuálů tolik sní? Aby je ostatní bez předsudků respektovali? A právě teď se chováte stejně tak, jako většina heterosexuálních chlapů. Ani ho neznáte a už píšete černotu a házíte špínu na jeho osobu. Navíc na jeho videa vás nikdo nenutí se dívat.
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
28. 03. 2014 v 13:50Off-line THX1188  (40/183/90)
Dokud bude jakýmkoliv jeho "šíleným" způsobem reprezentovat naši komunitu, tak to prostě není a nebude jeho věc!
To : Redakce - Jan Zelenka: Co na teplé křesťany říká Bible? Je skutečně jen pouhé žvástání a ani školním výplodem to není, za který by zasloužil nafackovat...Pokud necháte člověka co o víře nic neví psát a publikovat články "této hodnoty", tak se pak, ale skutečně nemůžete divit útokům jak na něj, tak na Vás...Protože svářeče taky nepostavíte do kuchyně 5* hotelu!
PS: Je mi líto, že trpěl, ale kdo ne? On není sám a většinová populace si vnitřní bolest nekompenzuje tím čím on!
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 03. 2014 v 13:53Off-line Bery  (30/-/-)
Minulost nikdy nikdo neodpáře. Musí se holt o to víc snažit. Mohl si to uvědomit trochu dřív, přehrávání za účelem zviditelnění se je jedna věc, ale hnaní to do extrémů věc úplně jiná...
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 03. 2014 v 14:20Off-line Colombo  (102/192/90)
Ryochi: To, že je to jeho věc tady přeci nikdo nepopírá, jen vyjadřujeme i my, ostatní, svůj názor a když dovolíš, máme na něj rovněž právo.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 03. 2014 v 14:46Off-line SyTOM  (25/-/-)
no coment..
28. 03. 2014 v 16:08Off-line Frankie19  (27/185/69)
Takže nám tim chce říct, že jsme z něj toho kripla udělali my? :D Stěhuju se! :D
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 03. 2014 v 16:32Off-line SyTOM  (25/-/-)
on není d***l...to né ale lidi ho namejí rádi protože jak se chová..
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
28. 03. 2014 v 19:13Off-line Fogacer  (55/172/61)
Autor je natolik rozporuplná osoba, že je lepší jej neřešit. Já osobně jej neznám a nebýt pár článků a jednoho nedokoukaného videa,tak bych šel dál. Ovšem autor jde také dál. Ted nechci brát v potaz čím trpí a co mu vlastně je,či jaký to má na něj vliv. Znám kluky co jsou na tom hůře,mají literární talent a nepotřebují se takhle prezentovat. Pokud je to jeho chuť se nějak realizovat je to jeho věc. Ovšem je faktem, že jeho videa pobaví spíšu tu druhou stranu než LGBT. Což nahrává pak divná slova o nás jež nás odsuzují jako celek. A mimochodem toto není o demokracii. Možná, že ve své duši a soukromí je to jiný člověk. Ale pak se pozastavuji nad tím co prezentuje navenek.
Jinak souhlas s THX1188.
28. 03. 2014 v 19:26Off-line THX1188  (40/183/90)
Fogacer: Děkuji, my oba víme, že si rozumíme a tady narážíme na hodnoty lidské....stejně jako ty nemám rád tu "falešnou lítost" a potřebu pečovatelství kde není třeba...ale pan Zelenka je skutečně vrchol, který mě dokáže i pobouřit a to skutečně bytostně...i můj muž, jako ten "moudřejší" mi říkal, že se tím vůbec necháš vytočit, ale nechám.
Mě je ho skutečně líto...a dnes jsem se prokousal mnohými články a videi o něm, s ním nebo jeho vlastními...a je mi normálně blbě!
A teď už skutečně přestávám být jakkoliv tolerantní - a potkat ho, tak mu rozbiji držku, už jen z principu, protože přesně tahle rádoby vyumělkovaná teatrálnost z nás dělá " Ty buzny"...a vrcholem všeho mi přijde jeho prohlášení na webu o oboustranné reklamě!
Takováto prezentace LGBT je přesně to co nechceme, takže gratuluji tomuto spratkovi, že i ve mě dokázal vzbudit nenávist k mojí vlastní menšině...to se skutečně povedlo jen jemu!!!
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 03. 2014 v 23:04Off-line GRANANI  (29/-/-)
Udělal to ze sebe sám...
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 03. 2014 v 22:05Off-line Minoshitsu  (33/195/-)
Tak nechci říkat ani nijak osočovat Zelenku ale v hodně věcech je mimo, já jakožto inrotovert bych nikdy nevlezl před kameru natož před kameru kde je mnoho cizích lidí ala výlet do Berlína tuším a ještě jako introvert bych to rozhodně nedal na net :D. Spíše naopak, Zelenka je extrovert a dělá si srandu sám ze sebe, z toho jaký je a čím je. Bohužel padá na hubu v tom že ho málokdo chápe či mu rozumí nebo ho bere s humorem, v cizině je takové chování naprosto normální a lidi se nad tím nepozastavují protože jim je jedno kdo a jak se chová, každý si žije svůj život. Ovšem povaha česká ta je tak hezká až je hnusná. Každej se stará jen o druhé, závidí, odsuzuje a kdo ví jaké ještě svinstva. V Americe to byl skoro nahý zpívající cowboj (myslím že je dokonce gay ale nevím to jistě), zprvu ho lidi nesnášeli ale pár se jich zasmálo a teď, teď je z něj celeb***a a hodně lidí ho má rádo. V Japonsku trend z Hentai Kamen ala dámské spodní prádlo nasazené na hlavě, o5 zprvu úchylárna prvního kalibru a po čase se z toho stal fenomén který je teď populární. Vše chce svůj čas a svou dávku pochopení. Zelenka má smůlu že se narodil jako čech v zemi zabedněnců a netolerantních lidí a hlavně lidí kteří se nedívají na věci více pohledy ale soudí jen podle toho co vidí.
Osobně ho mám v odběrech, rád se kouknu sem tam na nějaké jeho videa když chci zlepšit náladu, ano některé jsou dost trapné ale o tom to je, on dělá to co by z nás nikdo neudělal, kdo by na to neměl koule a to myslím jak ohledně natočení tak ohledně postnutí videa na net.
Samozřejmě u některých videii se sám cítím trapně, ale co nikdo není dokonalý.
Kdyby se měl každý chovat jen podle určitejch regulí které jsou ok tak nosí sebou několik desítek metrů hlouhý seznam a vždy než provede nějakou věc zkontroluje jestli ji udělat může, zda nepohorší lidi kolem, zda nepohorší mínění o tom kdo je a zda nepohorší nějakou komunitu.
By mě jen zajímalo kdyby Zelenka byl k tomu ještě hnědočech a dělal co oni umí nejlépe ala krást,mlátit a podobně. Tak které komunity se to dotkne, té kde jsou homosexuálové nebo komunitu hnědočechů?
Popravdě před pár dny co jsem vesele všem v práci (jen lidem na mé lince) řekl že jsem gay (abych se vyhnul pozdější nenávisti kdyby se to nějak nekontrolovaně profláklo) se lidi rozdělili do 2 skupin a ani jedna skupina neměla nic proti gayům celkově. 1. skupina mě vzala jako člověka svého a bavil jsem se úplně otevřeně s nima, vtipkoval, popisoval podrobnosti 2. skupina se mě stanní co to jde a neníá to rozhodně dík tomu že na mě Zelenka vrhá špatné světlo, je to díky tomu že gayové na mě vrhají špatné světlo, ti gayové kterým říkám HETERO HUNTEŘI. Ti kteři jedou po heterácích a chtějí je svést, to je pravý důvod, oni se prostě bojí toho že po nich vyjedu, že budu dělat různé návrhy a podobně. Nemám to z vlastní hlavy, mám to přímo z úst pár lidí patřících do druhé skupiny.

A když už jsem u toho jak mě berou lidi tak jsem se právě všech na mé lince zeptal přímo, jak by zareagovali kdyby mě viděli v tričku "Sorry guys, i suck d**k" a jejich reakce mě utvrdila jak mnozí zde jsou zabednění. Jejich reakce byla taková že se začaly řechtat a smát se, né protože je to pravda ale protože to berou prostě s vtipem. Ještě plánuju přímo test na chlapy v šatně a myslím že tam dopadnu stejně.
To jsem ale odbočil mimo, chtěl jsem říct hlavně jednu DŮLEŽITOU věc, heteráci nás nemají rádi kvůli tomu jak se chováme ale kvůli tomu že se snažíme něco zastírat, že prakticky my útočíme na mě tím že chceme být stejní což prostě oni tak nevnímají, pro ně jsme sice stejní ale né úplně a oni prostě se přes to nepřenesou. Když to přirovnám k příkladu který mě teď napadl.
Jablko a rajské jablko. Obě jsou to jablka ale přitom jsou obě jiné a tak to je i s lidma jako je heterosexuální člověk a homosexuální člověk. Oba jsou stejní ale přitom jiní. To heteráky štve, to je to proti čemu brojí to proti čemu se bouří a sice to že my jim nepravdivě cpeme to že jsme naprosto stejní jako oni i když to tak není. Ano můžeme si za to sami že je to tak jak to je ale né tím jak se chováme či jak vystupujeme na veřejnosti.

Nechci nikomu cpát dohlavy nějaké moudra, rady a podobně když to sám nechce ale zamyslete se nad sebou všichni co píšete negativní komentáře na Zelenku a využíjte aspoň to jedno procento své mozkové kapacity a odpusťte si věty jako že někomu rozbijete držku jen proto že je kým je, že se chová jak se chová. TO se z Vás nestane nic jiného než právě ta strana která je proti homosexuálům. Stane se z Vás jen to čím si myslíte že heteráci jsou i když to tak není. Neupravujte si realitu podle sebe, ale naslouchejte, porozumějte tomu. Člověk se celý život učí ale musí chtít, musí mít snahu a tolerovat druhé. Díky tomu je lidstvo tam kde je a né díky tomu že se skupiny lidí chovají jak se od nich očekávám.
Popravdě je mi zle zde z některých lidí a to díky tomu jací jsou, jak se chovají, jak nevyužívají mozek jak pouze druhé uráží díky tomu jací jsou. Takový kteří napíšou že někomu dají po tlamě jen dík tomu že je kým je, takové lidi by jste měli odsuzovat, takové lidi by jste měly zatracovat, né ty kteří jsou přirození.

Samozřejmě očekávám obrovské množství hateru a mínusek na mou adresu a kdo ví co ale popravdě je mi to jedno. Ono se snad jeden člověk poučí, použije to růžové v hlavě (jahodová žvýkačka to teda není) a zkusí brát věci z více stran a více o věcech přemýšlet a změní své smýšlení které doposud měl a připojí se k lidem kteří jsou zase o trošku chytřejší.

Takže na konec tohoto obrovského komentáře řeknu jen jedno.

HATEŘI TAK DO MĚ, UKAMENUJTE MĚ :DDDDDDD
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
29. 03. 2014 v 22:17Off-line SyTOM  (25/-/-)
Minos**tsu : spíš kdo si tohle bude číst -_-
29. 03. 2014 v 22:18Off-line Minoshitsu  (33/195/-)
syTOM: Ten kdo má odvahu změnit názor a poslechnout si i jiné zdroje než jen vlastní hlavu. A věř mi že je to zkrácená verze :D
29. 03. 2014 v 22:19Off-line SyTOM  (25/-/-)
mě to teda moc zkrácený nevypadá..
29. 03. 2014 v 22:20Off-line Minoshitsu  (33/195/-)
syTOM: nezkrácená verze měla asi 3x tolik :D
30. 03. 2014 v 15:06Off-line Blueberry  (24/-/-)
Bože muj, ten kluk je kouzelnej!!!! =o)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
28. 03. 2015 v 01:02On-line Titan24  (30/168/56)
Minos**tsu: Vdím to spíš tak, že svět se chová d***lně a my, kteří ještě máme důstojnost jen civíme s otevřenými ústy, na dekadentní západ, který nám má být vzorem
28. 03. 2015 v 15:53Off-line Ligerisek  (36/172/62)
Jestli je to tak, tak zkus marihuanu, ta na depresi pomáhá víc jak jenaký sračky, který sou bez tak určený k tomu, aby nás pomalu umučili k smrti. Vlastní zkušenost z psychiatrie v Havlíčkově Brodě, dík jim su pochopil že psycho doktoři jsou totální diletanti, kterí by měli povinně na svoju prácu dostat zbrojní pas! Slova jako "Totální neschopnost.." je přesně vystihují. Je jen jedinej správnej Doktor
08. 12. 2016 v 20:16Off-line Harpli  (39/175/75)
To znám a jsi dál než já.
26. 01. 2022 v 04:28Off-line Iglw  (48/172/77)
Zajímalo by mne,jak dnes žije.
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload