Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Božský Arnie vzkazuje všem homofobům: Hastala la vista!

Před pár dny si Arnold Schwarzenegger vystřelil ze svých fanoušků, co by živá vosková figurína Terminátora. V příhodný okamžik v muzeu voskových figurín ožil a tím polekal návštěvníky. Nyní Arnie opět boduje.

Stejně jako mnoho lidí si Arnold přidal duhový filtr na profilovou fotografii na Facebooku pro podporu a oslavu legalizace homosexuálního manželství ve všech 50ti státech USA. Někteří fanoušci jeho podporu pro LGBT komunitu vzali s nadšením, když v tom jeden mladý fanda se proti jeho profilové fotografii ohradil a pohrozil mu, že ho už dále nebude sledovat.

Arnold byl pohotový a napsal dotyčnému dokonalou odpověď za použití jedné z jeho nejznámějších filmových hlášek. Podívejte se sami, co mu odepsal.

Arnold Schwarzenegger vzkazuje fanouškovi Hasta la vista (Zdroj: facebook.com

Nastavte si na Facebooku profilovou fotografii s duhou. Podpoříte tím homosexuální svatby v USA

Je zpět! Arnold Schwarzenegger se vrací v novém filmu Terminator: Genisys

Nová upoutávka filmu Terminátor Genisys vzbuzuje očekávání. V létě bude zatraceně horko!

Titulní foto: facebook.com

Onload

24 názorů ke článku

30. 06. 2015 v 12:41Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
To je zajímavé. Hlavě, že když byl guvernér Kalifornie, tak byl proti uzavírání manželství a najednou je to miláček všech gayů a sňatky podporuje. Jdi se zahrabat, vrásčitá srágoro. :-P
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 12  Nahlásit
30. 06. 2015 v 15:07Off-line Tull  (27/172/50)
Arnold nebyl nikdy "proti" nebo "pro". Doposud zachovával neutrální postoj vůči homosexuálům.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
30. 06. 2015 v 16:06Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
To ale není pravda, v roli guvernéra byl proti sňatkům homosexuálů a no nejen jednou a označil je za mravní ohrožení. To jsou fakta, tak si mínuskujtze jak chcete, ale váš milovaný Arnoldek je pokrytec
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
30. 06. 2015 v 17:00Off-line Clas  (29/-/-)
Toto pred časom povedal o týchto svadbách: "I think that gay marriage should be between a man and a woman."
A tu je ešte jeden článok k nemu: http://zpravy.idnes.cz/…ranicni.aspx?…
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
30. 06. 2015 v 17:03Off-line Tull  (27/172/50)
Clas: Ano, vytrhnout větu z kontextu umí každý :)
http://www.pinknews.co.uk/…ng-them-out/
30. 06. 2015 v 17:06Off-line Tull  (27/172/50)
Lukino: Chtělo by to důkaz toho, co tu žvatláš. Pokud vím, tak Arnoldův osobní postoj vůči homosexuálním svatbám nebyl dvakrát pozitivní, ale věděl, že je ho jeho problém a homosexuály podporoval i nadále. https://www.youtube.com/watch?…
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
30. 06. 2015 v 17:14Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Mnohokrát vetoval zákon, který povoloval sňatky homosexuálů, což ti tu podložil i Clas.

http://zpravy.idnes.cz/…ranicni.aspx?…

"Kalifornský guvernér soudí, že tyto sňatky jsou mimořádné nebezpečné pro občanský pořádek."
30. 06. 2015 v 17:42Off-line Tull  (27/172/50)
Ano, zpráva stará 11 let....
30. 06. 2015 v 18:03Off-line Tull  (27/172/50)
A pokud vím, tak Arnold dělal guvernéra od roku 2003 do roku 2011 a již v roce 2006 zastával názor, který jsem psal výše. To znamená, že zezačátku možná byl proti homo-sňatkům, ale změnil názor (je to člověk a lidé mnohdy názory mění).
30. 06. 2015 v 20:15Off-line Tull  (27/172/50)
S tím se nedá než souhlasit :)
30. 06. 2015 v 20:44Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Taky souhlasím, ať máte radost.

P.S. Arnie je pokrytec. :-D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
30. 06. 2015 v 21:43Off-line Pippin  (103/-/-)
To mě pobavilo :D akorát mě mrzí, že takhle dementní komentář měl přes 700 liků, tak alespoň, že mu to vytmavil.
30. 06. 2015 v 22:06Off-line Valine  (41/-/-)
Když byla podpora svateb v průzkumech 20% a po letech třeba 70%, nerovná se půlka dotazovaných pokrytci... jestli nevíte definici pokrytce tak si to vygooglujte :-)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
30. 06. 2015 v 22:23Off-line Clas  (29/-/-)
thomas.frankie: Ty seš opravdu vůl. Minule si psal: "... protože je to zákon, týkající se homosexuálů a USA tím rozhodně jde příkladem pro ty, kde ještě rovná práva pro gaye nejsou," jakoby zákony, které jsou USA byli vzorem pro celý svět, teďka napíšeš, že: "Důležité je, jaký k tomu má postoj teď."
Je důležité, jaké jsou hodnoty politika, jaké jsou jeho názory a ne vyjádření, ktoré mění dle situace a toho, jak se mu to hodí. To je velice pokrytecké, být takovýhle chameleon. Jakože když byl někdo před 89´ zarytý komunista, ale teďka je zarytý demokrat, to je podle tebe v pořádku, protože práve teď je demokrat?
30. 06. 2015 v 22:54Off-line THX1188  (40/183/90)
Zajímavá diskuze. Přesto se neobešla bez osobních invektiv a to je nemilé. Clas pravdu dí v tom, že politický názor má být konzistentní. Arnold se mnohdy vyjadřoval, na adresu homosvazků, rozporuplně a přes jeho snahu zachování statusu Q, byla jeho politika poměrně jasná a to anti.

Nyní změnil postoj...spíše se nabízí otázka... proč?
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
01. 07. 2015 v 11:21Off-line Tull  (27/172/50)
THX1188: Pokud slovo "nyní" bereš jako průměr minulých 8-9 let, budiž.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
01. 07. 2015 v 13:33Off-line Clas  (29/-/-)
To není urážka. Pokuď řekneš, že ti je jedno, že byl před 89 někdo komunista, protože jsi v té době nežil, tak to jen potvrzuje, že seš vůl. Jako tyhle názory jsou tak neuvěřitelně primitivní, že se mi ani nechce věřit, že si nedéláš legraci. Vlastně je taky úplně jedno, kto byla Ludmila Polednová, kto byl Vasil Biľak, kto byl třeba dozorce v koncetračním táboře, protože jsme v té době nežili. A kdyby Ludmila Polednová, třeba ještě před 5 leti vstoupila do nějaké součásné strany a říkala, že je demokrat, tak je v pořádku, protože tobě je fuk, co bylo před 89, protože jsi v té době nežil, protože tebe nezajimá minulost, ale současnost. Jako opravdu, lidská blbost mně nepřestane udivovat.
01. 07. 2015 v 14:05Off-line Tull  (27/172/50)
"Budoucnost neuděláme lepší tím, že se budeme fixovat na minulost, ale tím, že se jí budeme snažit neopakovat." - Roger Waters
03. 07. 2015 v 00:04Off-line Clas  (29/-/-)
Ja nemám problém s tím, když byl někdo člen KSČ a dneska je demokrat. Ani když byl třeba člen StB a měl na starosti tunelování podniku. Ovšem když byl někdo člen KSČ, který výrazně upevňoval pozici této strany, nebo udavač Stb, který udával i lidi, co jen nesouhlasili s režimem, takový nemůže být dneska demokrat.
Stejně tak, Schwarzenegger neměl jen názor, který, samozřejmě, mohl změnit. On měl i činy, dvakrát to ve státě, kde vládl, vetoval, dokonce se velice arogantně vyjádřil, že jediné gay manželství by melo být mezi mužem a ženou, dokonce, že tyto sňatky jsou mimořádné nebezpečné pro občanský pořádek. A teď, když jsou práva LGBT lidi v USA hodně propagována, teď, když to odsouhlasil i ústavní soud, tak zrazu podorouje homosexuální manželství. To není jen pouhá změna názoru, to je obyčejné pokrytectví. Říka to, co se mu práve hodí, stejně jako Fico nebo Kalousek.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
03. 07. 2015 v 23:46Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Správně Clasi, tak doufám, že to zdejší Arnoldofilové konečně pochopí. :-P
04. 07. 2015 v 08:05Off-line Tull  (27/172/50)
Clas: "Teď"? On je podporuje od roku 2007. Což je 8 let kámo, vzpamatuj se.
21. 07. 2015 v 10:46Off-line Fogacer  (55/172/61)
No kdo sledujete politiku v USA tak se mrkněte i na jiné dnešní duhové podporovatele. Ono mnozí byli doslova anti-gay orientováni a je jedno z jakého důvodu. Někdo díky byznysu,jiný díky politickým ambicím a jiný aby neztratil statut milovníka žen :-) Ono změna názorů je vždy o více faktorech.Je ovšem rozdíl srovnávat politicky orientovaná prohlášení a prohlášení osobního charakteru.Ač je to v USA často bráno jednotně díky vrozenému patriotismu, mnoho lidí tím i skrývalo své pravé přesvědčení či dokonce orientaci. jen jako příklad uvedu....Jak se o někom v USA začalo polemizovat,že je gay, tak dotyčný pod "jistým" tlakem se raději sám označil za bisexuála, což je vnímáno u fanoušků více liberálněji :-) Jinak každý se mění a tedy i změna názorů může znamenat to,že Arnold poznal,že jej gayové neohrožují a jsou jinak OK :-) No každý se nějak měníme a v Americe brát 8 let staré proslovy je spíše jen způsob ke konfrontaci než skutečný stav mysli. Osobně si myslím,že je nám blíže to, co se děje v Evropě. Amerika je v mnoha ohledech jiná a netřeba k ní zas až tak shlížet a to nejsem zastánce ani nepřítel USA. Mimochodem každou chvíli vypluje na povrch to,že kdejaký kongresman či vlivný politik je gay a už se tím nikdo tolik nezabývá,jako např. před 10 lety :-)
21. 07. 2015 v 10:48Off-line Fogacer  (55/172/61)
Mimochodem mám Arnolda rád díky sice občas kýčovým rolím ale nezapomenutelným a je mi šumák zda je příznivcem gay svateb či nikoli, mám rád jeho filmy,jeho ale nemusím a to ani v době kdy pózoval pro časáky :-)
04. 04. 2022 v 21:21Off-line Boy5541  (29/-/-)
Jedná se zajímavý článek, až na ten fakt, že se nejedná o FB účet i Arnolda Schwarzeneggera. viz. detail :D https://www.facebook.com/arnold
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload