Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Došel nám dopis: Homosexualita je ohavnost, zvrácenost a zvrhlost

Do redakční schránky nám dorazil e-mail od Honzy, který se s námi chtěl podělit o názor na homosexualitu. Nevíme, jestli je Honza původním autorem textu, jestli s ním souhlasí ani jestli je to celé myšleno vážně (doufáme, že ne).

Každopádně jsme se rozhodli s vámi o dopis podělit, ať i vy máte možnost nalézt správnou cestu a vysvobození. Po přečtení jsme se raději pohledem do kalendáře ujistili, že máme 21. století. 

Níže přikládáme dopis v původní podobě bez redakčních úprav a raději i bez dalšího komentáře.

Bůh říká, že páchání homosexuality je v jeho očích OHAVNOST, ZVRÁCENOST a ZVRHLOST.

Říká, že páchání homosexuality je to ODPORNÝ HŘÍCH podobný čarodějnictví a modlářství, podobný smilstvu a cizoložství.

Je dokonce horší než smilstvo.
Je to sodomský hřích, který přivodil pád Sodomy a Gomory.
Ta města byla zničena spravedlivým Božím soudem.
Stejnou zvrhlost pácháte dnes – a taktéž budou následovat spravedlivé Boží soudy!

Ti, kdo tyto věci činí, NEBUDOU MÍT PODÍL na Božím království – říká dále Bůh ve svém Slově.

Odvraťte se proto od této zvrácenosti!

Volejte k Bohu o milost, dokud je čas!

Přestaňte páchat tyto ohavnosti a čiňte pokání!

Přestaňte páchat homosexualitu nebo se jakkoliv podílet na jejím propagování a obhajování – jinak i na vás dopadnou spravedlivé Boží soudy!

Bůh vám nabízí milost, odpuštění, přijetí a věčný život v nebi. Avšak podmínkou je pokání – odvrácení se od ohavností a zvráceností.
Vězte, že pokud v tom budete pokračovat, Boží soud přijde co nevidět!
Jen Ježíš Kristus vás může zachránit, spasit, uzdravit, vysvobodit.
On umí uzdravit a vysvobodit i z této démonické závislosti – z homosexuality.

Tisíce bývalých homosexuálů po celém světě vydávají svědectví o tom, že Ježíš Kristus je zachránil, vysvobodil z homosexuální závislosti a spasil jejich život. I vy můžete prožít totéž!

Skoncujete s homosexualitou? Necháte se vyléčit? A co si vůbec o dopisu myslíte? 

Video: Adopce dětí homosexuálními páry jsou nechutné a satanské!

Gayové propagují nemanželský sex, s čímž se církev nikdy neztotožní, řekl český arcibiskup

Kněz: Gayové začínají ovládat svět a z dětí dělají bisexuály

Titulní foto: © Depositphotos.com/imagesetc 

Onload

144 názorů ke článku

11. 08. 2015 v 10:49Off-line Mr.Anonym  (27/-/60)
A jaký je význam sdílení tohoto dopisu? Akorát autor získá dojem, že je "důležitý" a že jeho nenávistné vyjádření někoho zajímá. Není to ani nic převratného mezi homofoby, prostě jen další tuctový zfanatizovaný křesťan (všichni říkají stále to samé). Lepší reakcí je to prostě ignorovat - nekrmit trolla.
Souhlasím - 61   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
11. 08. 2015 v 10:55Off-line Goshdamn  (103/-/-)
A co když jsem třeba jiného vyznání a je mi někde, co si myslí církev?
Souhlasím - 24   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 08. 2015 v 10:58Off-line Igy  (38/173/81)
"Bůh tě chce spasit!" - "A před čím?" - "Před tím, co ti provede, když se nenecháš spasit."
Souhlasím - 36   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 08. 2015 v 11:02Off-line Janbarasek  (27/185/74)
Už se nemůžu dočkat na Pride, až podobné lidi uvidím osobně. Když se s nimi o tom člověk začne seriózně bavit a nechá si na základě prokazatelných důkazů všechno podrobně vysvětlit, tak zjistí, že často ani nevědí, v co věří a jejich víra obsahuje celou řadu nelogických chyb, které se vzájemně vylučují a celé to je jenom špatná pohádka.

Do dnes jsem nepochopil, jak tomu může někdo věřit. Ach jo.
Souhlasím - 27   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 08. 2015 v 11:12Off-line MilesAway  (28/175/72)
To je kus čů*áka :D :D :D
"Homosexuální závislost" ;'D jediný odporný hřích co vidím je absence mozku a následování téhle snůšky keců.. :-D
Souhlasím - 19   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 08. 2015 v 12:41Off-line Pippin  (103/-/-)
Stejně jsem nikdy být v božím království nechtěl, je tam moc zima a průvan.
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 08. 2015 v 12:54Off-line Tomik5555  (103/-/-)
Neasi! Kdo říká, že o to vaše "boží království" stojím? Nevnucujte někomu něco co neexistuje. Aneb jak řekl můj kámoš Nietzsche: Víra-nechtění znát pravdu. LOL
Souhlasím - 12   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 08. 2015 v 13:05Off-line Asgeashi  (102/183/68)
zajímavé, možná by to i člověka donutilo zamyslet se, ale pak se zamyslí o samotné bibli a zjistí, že to bylo kdysi sbírka příběhů psaná v dobré ,,víře,,....Jenže pak se z ní postupnými přepisy a úpravami stal nástroj tyranie, utlačování a manipulace s lidmi. Prestě nedokáži poslouchat knížku která tvrdí, že Země je stará 4k let, dinosouři nikdy neexistovali a já se prej narodil jako sexualní deviant
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 08. 2015 v 13:32Off-line Pajinek  (28/178/60)
Radši vládnout v pekle, než sloužit v nebi. Asi tolik k tomuhle dopisu ;)
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 08. 2015 v 13:33Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Jasně, že je to myšleno zcela vážně. Zarytí pánbíčkáři takhle prostě argumentují. Ale ať si plkají. Až se svět vypořádá s rozpínavým Islámem, tak na řadu přijde křesťanství a další nesmysly. :-P
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 08. 2015 v 13:45Off-line Felixius  (25/192/77)
Je-li někdo viný z modlářství je to právě Církev. Odívat X století staré kosti do zlata a pak je vzývat? Není to osofilie?
A "čarodějnictví" je samo o sobě kapitolou, kvůli které by měla celá velesvatá Církev zalézt do nory a "kát se".
A závěrem - přijde-li nějaký SPRAVEDLIVÝ Boží soud, budou potrestáni přesně tito lidé.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 08. 2015 v 13:47Off-line Johnj  (40/186/82)
Přestože nadpis poukazuje jen na oblíbené téma uprchlíků, první část pořadu je věnována homosexualitě a církvi.

http://video.aktualne.cz/…11e5b0fea04/
11. 08. 2015 v 15:13Off-line Ihere  (26/-/-)
možno jediný, ale plne súhlasím s autorom toho listu- má pravdu- HOCI- hriechom nie je byť gay alebo niečo podobné (LGBT) hriechom je mať sex....
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
11. 08. 2015 v 15:51Off-line ThatGuy  (26/172/90)
Jediná věta - Zastřelte autora, než to naklade vajíčka...
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 08. 2015 v 16:45Off-line Michal18  (29/176/95)
Amen bratři, jdeme do pekla. :D I don't care.
11. 08. 2015 v 17:37Off-line Metmecause  (25/174/90)
Halelůja
11. 08. 2015 v 18:12Off-line SaliS  (33/-/-)
Ano Sodoma a Gomora... často opjevovaný příběh proti homosexualitě. Kdyby si ten příběh aspoň přečetli, zjistili by, že bůh je nechal žít, nechal je bejt.. i ta jejich promiskuita, že spali každý s každým ho nechávala chladným... nenechávala ale chladnou právě církev, a tak do města poslali 2 spasitele (dva boží posli), ty se ubytovali v hostinci, který byl kousek od sodomi, a muži ze sodomi, chtěli s tímto "čerstvím masem" spát i přes veškerý odpor - vyhrožovali hodspockému Lotovi, že jestli je nevydá, ublíží jeho dcerám... taky Lot a jeho dcery jsou jediní, kdo tuhle zkázu přežil....

Takže Sodoma byla zničená za.... jak to říct.. násilnilnické znásilňování? a ne za samotnou homosexualitu, dokonce ani ne za samotnou promiskuitu.
11. 08. 2015 v 18:23Off-line Igy  (38/173/81)
Máš to trochu přeházené. Ty boží posly tam neposlala církev (nebyla v té době), ale přímo Bůh. A Lot nebyl hospodský, ale prostě jen dobrý člověk, který je chtěl ubytovat. Pak je to ale zajímavější - Nikdo mu nevyhrožoval, že ublíží jeho dcerám. Lot naopak své dcery-panny dobrovolně nabídl lidem k hraní, ale oni je odmítli a místo toho požadovali anděly. Nicméně nikde se nepíše, že je chtěli znásilnil nebo co s nimi chtěli dělat. Prostě se jen píše, že je chtěli "poznat". A ještě zajímavější je, že zachráněný Lot a dcery se pak na pár dnů zabydleli v jeskyni, kde dcery Lota opili a znásilnili, aby měli potomka. :))
https://www.youtube.com/watch?…
11. 08. 2015 v 18:37Off-line Iseekyou  (23/-/-)
1. Hlavne, že nás boh stvoril na svoj obraz
2. Sme taký aký nás boh stvoril a my s tým nič neurobíme
( Citácia cirkvi )
11. 08. 2015 v 19:28Off-line EdgarDavid  (36/-/-)
A země je placatá.
11. 08. 2015 v 19:30Off-line Betterboy  (29/185/75)
Nikdy jsem se o církvi moc nezajímal, ale poslední dobou mi je úplně k smíchu ;)
11. 08. 2015 v 19:54Off-line Matyasss  (22/176/75)
Kdyby bůh nechtěl gaye a myslel si o tom co dopis říká, nevytvořil by je !!!
11. 08. 2015 v 20:42Off-line Hipster  (25/-/-)
Ja som sa celkom zabavil .. lol
11. 08. 2015 v 21:29Off-line Hipster  (25/-/-)
Zožereme im tie oplátky :D ale dones nutellu lebo je to suché :D
11. 08. 2015 v 21:40Off-line Tommy89  (34/184/83)
this sounds funny, does he not get it
11. 08. 2015 v 21:50Off-line Tommy89  (34/184/83)
dopisovatel zrejme natrafil na článok Červenku
11. 08. 2015 v 22:08Off-line Hipster  (25/-/-)
ja by som povedal že dopisovateľ je jebnutý k***t, ktorému farár vysal z hlavy aj posledné čo, v nej mal :D
11. 08. 2015 v 22:09Off-line Tull  (27/172/50)
hipster: Nebo on vysál farářovi, akorát něco jinýho.
11. 08. 2015 v 22:10Off-line Hipster  (25/-/-)
Ale to je predsa homosexualita :D ale ale nezbedník v pekle zhorí ale hlavne že bude mať frarárovú svätú pachuť v ústach :D
11. 08. 2015 v 22:12Off-line Tom.as  (26/173/53)
Je mi to jen pro smích to co napsal :D
11. 08. 2015 v 22:59Off-line Ondrej131  (23/169/75)
já se tomu jenom směju :D takové lidi pak po smrti budu strašit jako poltergeist :D
11. 08. 2015 v 23:45Off-line Kubb  (25/179/72)
Boha jeho, ať si mě klidně po smrti křižují, ale jsem sakra gay a líbí se mi kluci, ne ty hnusný holky. :D Nasrat.
12. 08. 2015 v 02:13Off-line Kamil001  (26/-/-)
Hhaaa nemam slov....nhhahha
12. 08. 2015 v 09:41Off-line Poklad  (29/177/69)
Ještě větší trapnost než takový blábol vytvořit a někomu poslat, je to co děláte. Sdílet trapný kecy toho ubožáka mu akorát pomáhá.
12. 08. 2015 v 15:54Off-line JacobKF  (24/183/71)
Řekne někdo našemu "drahému" Honzovi, že Apríl byl před několika měsíci? Pěkně prosím :D
12. 08. 2015 v 16:08Off-line Klucinek  (33/176/75)
Však ať si má názor každý jaký chce ... já sem stejně potomek satana a odkud sem vzešel tam zkončim...muhehhe
12. 08. 2015 v 19:26Off-line Valine  (41/-/-)
Co Bůh říká najde každý gay ve svém srdci... a proto jsme tím kým jsme. Amen
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
12. 08. 2015 v 19:31Off-line Tull  (27/172/50)
valine: A jak víš, co Bůh říká?
12. 08. 2015 v 21:50Off-line Daniel22  (26/178/70)
neviem čo na to povedať napadajú mi plno veci ktoré radšej nenapíšem
13. 08. 2015 v 05:39Off-line Edd  (29/188/80)
a co když chci být ďáblova d***a :D :D
13. 08. 2015 v 08:23Off-line Valine  (41/-/-)
Tull: to se asi ptáš autora dopisu. Nebo nechápeš podstatu mýho komentu? :-)
13. 08. 2015 v 08:27Off-line Valine  (41/-/-)
Á nebo, to je otázka, kterou bys musel položit, takto obecně, sám sobě.
13. 08. 2015 v 08:44Off-line Hipster  (25/-/-)
Tak ja neviem no ale ja som vo svojom srdci našiel tak akurát krv, komory, chlopne, predsiene a cievy a nie to čo boh hovorí :D ale ok možno to tam niekto ozaj má :D
13. 08. 2015 v 12:48Off-line Kubicek03  (31/-/-)
seru na Bibli proboha každý člověk si může dělat co chce a JSME TAKOVÝ JAKÝ NÁS BŮH STVOŘIL!! takže jsetli je to smilstvo a podobný p**oviny tak je to jen jeho chyba ! :*
13. 08. 2015 v 13:25Off-line Valine  (41/-/-)
Hipster: a o mysli tě v biologii neučili tak ji asi budeš mít až budete mít psychologii :-))
13. 08. 2015 v 14:34Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
Zív ... celá tahle diskuse mi přijde trochu k smíchu. Lidi, (vč. pisatele dopisu) mluvíte tady o věcech, do kterých nevidíte a úzkoprse tady blábolíte o něčem, co ani 1) neznáte (pri pisálky o bibli) 2) nechápete (skoro všem) 3 a vydíte jenom ze strany rádoby ublížených. Používá tady někdo mozek plně (v rámci člověku daných možností)? Mimochodem ... veškerý tvorstvo na zemi, přiroda, vesmír a jeho přesnost ..... to všechno se stalo, protože si vesmír strašně prdnul a po pár miliardách let to tady bylo jop? Hmmm, hustý. Mimochodem ... Darvin sám byl věřící. :-)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
13. 08. 2015 v 14:37Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
... Spíš bych to nazval soubojem názorů. :D
13. 08. 2015 v 15:25Off-line Igy  (38/173/81)
Mr.Hood: 1. Pasáže, o kterých se jedná, jsem četl. Snažil jsem se číst celou, ale to fakt nejde. 2. V chápání textu jsem dost dobrý. Problém je, že Bible je často tak nesmyslná, že je opravdu potřeba nějakého vzdělaného duchovního. Vzdělaného v tom směru, aby dokázal ignorovat ty špatné a zlé věci, zdůraznit hezké věci a překroutit ty protichůdné, aby to v důsledku dávalo jakýstakýs smysl a obraz Pána Boha. 3. Vidím to z pohledu agnostika, který věří, že nějaká Božská bytost bude. Nicméně věřím, že je daleko pravděpodobnější, že se tato božská entita směje věřícím (nebo je možná lituje), protože Bibli považuje za nepodařenou sbírku anekdot a Církev za zajímavý podnik na ovládání a ždímání mas.
Nic proti víře v Boha nemám. Mám ale hodně proti víře v církev a katechismus.

Mimochodem i mnoho věřících připouští velký třesk, jenom prostě ten "prd" udělal Bůh. A stejně tak hodně věřících připouští evoluci, jenom ten přirozený výběr byl spíš trochu nadpřirozený. :)
13. 08. 2015 v 16:00Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
to igy: pasáže, o kterých se mluví znám nazpaměť. Jde o starý, i nový zákon.
Celou Bibli jsem taky nedal. Chápání textu? Mmmm myslím, že Bible se má vykládat sama sebou (pokud se nemálím). Ježíš totiž řekl: "Pakliže kdokoliv ubere nebo přidá jenom písmenko ze zákona a bude tak učit lidi ...." Nemyslím si, že je Bible nesourodá a nesmyslná. Jedna kapitola je potvrzená další a vzájemně na sebe celá Bible navazuje (a to byla tvořena velice dlouhou dobu a několikasty pisateli v rúzných staletích). Co vím, tak překrucovali jenom katolící a jejich následovníci. Hus to třeba nedělal (ač katolík .. ale ten byl katolíky upálen). Nějaká vyšší síla anebo boží síla ... anebo korán vč. buthismu a pod je víceméně nádhernou odrazovou částí pro jiné "víry" a náboženské směry. Myslím, že ji můžeš považovat za co cheš drahý Igy. Pravdou však zůstává, že to, co bylo prorokováno v Bibli se plní. A to, kdo si vezme do názvu předponu "Církev" je prakticky jedno, protože hlavičkou již tradičně bejvá katolická v úpvědomí lidí. Defakto už od prvopočátků jednají pořád stejně úkladně, prospěchársky atd ... nicméně. Nevím, co nevidíš na Bibli nelogického. Mě se zdá absolutně logická a pokud jsi ji chtěl porozumět, pak by jsi si měl taktéž najít někoho, kdo ti s jejím studiem pomůže ... a nebude k tomu přidávat ani odebírat ALE ... to, co ti vysvětli také podloží biblickými důkazy (nejdříve v Bibli a poté historicky). Velký třesk ... Ano mnoho věřících katolíků, já vím. Katolíci byli první, kteří ve prospěch moci měnili desatero .-)
13. 08. 2015 v 16:31Off-line Mr.Anonym  (27/-/60)
Mr.Hood: S tím plněním věcí z Bible bych si nebyl až tak jistý :) - viz tzv. zásuvkový efekt - tj. když se něco nevyplní, nikdo tomu nevěnuje pozornost, ale pokud se něco vyplní, dozví se o tom všichni - a potom máme tendenci tomuto "náhodnému" jevu přikládat mystický význam. Zatím se neukázalo, že by tato proroctví přesáhla rámec tohoto efektu, takže asi tak :).
13. 08. 2015 v 20:56Off-line Hipster  (25/-/-)
Nepísal si o mysli ale o srdci. A srdce je svalový orgán, ktorý zabezpečuje obeh krvi v tele. Takže pochybujem že v ňom nájdem čo boh hovorí.
14. 08. 2015 v 11:49Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
TO Mr.Anonym: Je velká spousta věcí, která se vyplnila a některé z nich jsou dokazatelné i dnes. Určitě jsi slyšel o zkáze měst Sodoma a Gomora ... Dodnes jsou v nich vidět částečky, které obsahují nadbytek síry .... Vždy, když tam zapřší (jakože tam prší velice málo), něco málo vyleze. Vím o tom, že nějakej čech to posílal na rozbor na nějakou vejšku v ČR ... tak zjistili, že to má mraky síry. Víc, než je obvyklý. To je jeden z mnoha potvrzených příběhů a předzvěstí z Bible. I společnost se postupně změnila tak, jak je to podrobně rozepsáno v Bibli. Nemluvě o tom, že i současní vědci tvrdí, že tato společnost bude existovat ještě cca 6 generací .... pokud nedojde k radikálním změnám (a to už vůbec nemluvím o vyčerpanosti planety lidským působením).

TO hipster: Ano, technicky máš pravdu ale .... Bible (starý zákon) byla psána a hlavně primární mezi židy. Jesliže tedy je mluveno o srdci, pak musíme také vědět, jak židé srdce označením vnímali. Ano, srdce jako orgán .... ale přeneseně také jako mozek a uvažování, protože co je v mozku a srdci, to jde ven vyjadřováním a činy. :-)

Hus přeneseně řekl: "Neser mě latinou a mluv česky, když funguješ v ČR". Proto kázal česky. :-)
14. 08. 2015 v 11:57Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
ADD Betonica: Nescis quam veraciter dixe***. Amen. :-) Google překladač je super. :-)
14. 08. 2015 v 12:24Off-line Mr.Anonym  (27/-/60)
Mr.Hood: Zřejmě jsi nepochopil princip efektu :-). Tady nejde o to, že jisté věci by nenaznačovaly to, že se něco naplní, ale jde o to, že POMĚR NAPLNĚNÝCH A NENAPLNĚNÝCH věcí nemusí dávat dohromady vůbec statisticky významné číslo, tj. překročit náhodu. Tohle nemáš jak dokázat, protože jednoduše řečeno to ještě nikdo nezkoumal :-) (tedy pokud ano, rád si studie přečtu). A další problém je v tom, že řadu proroctví lze interpretovat mnoha způsoby (vzhledem k jazyku), takže jak víme, že nejde pouze o naši interpretaci? Zkrátka je to tvoje víra, že to tak je, my to respektujeme, ale nesnaž se nás indoktrinovat tou svou.
14. 08. 2015 v 12:39Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
Jmenuj. :-)
Pokud mi dáš tejden, najdu velkou spoustu naplněných a ... pokud ti to nebude vadit, můžeme poměřit. :-)
14. 08. 2015 v 12:45Off-line Mr.Anonym  (27/-/60)
Mr. Hood: Musel bys udělat objektivní studii :-), ne že si dva lidi na internetu hledají, co se splnilo a co ne (navíc pochybuji, že bychom se shodli na interpretaci některých proroctví - to bude podléhat konfirmačnímu zkreslení). Ani toto by tedy nemohl být důkaz :-). Jestli tě tohle zajímá, zkus napsat někam na katedru religionistiky, tam ti to určitě vysvětlí, proč to není tak jednoduché - a třeba tam s tebou proberou i tvé "důkazy", jestli mi pak pošleš empirický důkaz, klidně uznám, že máš pravdu. Takhle to je ale tvůj názor vč. víry, že ty události najdeš a budeš objektivní natolik, že si to nezkreslíš tím, čemu chceš věřit (to je zase chyba slepého bodu - ti, kteří věří, že jsou objektivní, zpravidla bývají objektivní nejméně :-) ).
14. 08. 2015 v 12:50Off-line Mr.Anonym  (27/-/60)
A další věc, kterou musíš brát v úvahu, cituji:
"Valná většina biblických předpovědí nemá jasné podmínky splnění ani konkrétní časové určení a mnohdy není jasné, kdy bylo proroctví vyřčeno. Abychom se mohli alespoň pokusit o seriózní pohled na problematiku, musíme vědět, zda nebylo proroctví zapsáno, změněno či upraveno až poté, kdy předpovězená událost proběhla. Je nutné rozlišit, zda jde o proroctví konkrétní, přesné, ověřitelné nebo se jedná pouze o obecnou předpověď pravděpodobné události. V úvahu bychom měli vzít i možnost, že některá proroctví se mohou splnit právě proto, že byla předpovězena - lidé mnohdy jednali tak, aby proroctví naplnili."
http://www.myty.info/view.php?…
14. 08. 2015 v 13:03Off-line Hipster  (25/-/-)
Absolútne ma nezaujíma čo si židia mysleli keď pred viac ako 2000 rokmi písali starý zákon, srdce je svalovaný orgán takže ešte raz sa ním myslieť nedá ani v ňom nemôžeš nájsť to čo boh hovorí.
14. 08. 2015 v 13:50Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
TO Mt.Anonym: No, v Bibli se nepřímo naznačuje, že katolíky zastupuje v (Bibli tzv šelma). Katolictví a papež stojí za mraky dějepisných průšvíhů a řím obecně v době, kdy se křesťanství stalo národním náboženstvím (nevim, jakej to byl císař) začal hrabat kvůli vladařským povinnostem do desatera, aby si udobřil pohanský národy, který byly součástí říma a nedocházelo k povstáním .... atd atd atd. Ale pokud cheš, nemám problém v tom vyžádat si studii na vyššíé úrovni, kde budou vybrané a rozespané proroctví z Bible, který jsou potvrzený historcky (tedy naplněním) a to i vč. výkladu. Mimochodem ... Nemluvě o tom, že jeden z vědců v minulosti (jméno si nepamatuju ale zjistím) vyléčil morovou epidemii v oblasti, kde žil a právě pomocí zdravotních předpisů z tisíce let starých procesů zapsaných v Bibli. :-)
BTW - ad uršení: Jasně, není tam rok, měsíc, tejden, den a ani hodina. Jasně se to ale dá datovat na základě událostí, které jsou před danou událostí historicky doložitelné (když už se bavíme na této úrovni doporučoval bych se bavit opravdu velice podrobně a na základě podrobného studia taktéž vytvořit sofistikovaný názor a nikoliv: "bla bla bla, já mám prostě pravdu!") :D
Vesměs se bavíme o důkazech v hostirii, začal bych možná už základní otázkou. Jak vznikl čistý život a samotná existence všeho tvorstva v tolika milionech rozmanitých druhů na této planetě a jak je možné, že vesmír funguje s takovou přesností a dokonalostí, jakou funguje. Že samotná příroda funguje tak, jak funguje (pokud by ji nezaprasil člověk samozřejmě). Náhoda? Vesmír si prdnul? Miliardy let vývoje? Mmmm sorry ale v takový rozmanitosti a přesnosti by to musela bejt k***a náhoda, která se prakticky nestává. A zase se přejde na dvouskupinovou diskusi ... skupinu bez důkazů zastávající jednu teorii a druhou skupinu bez důkazů .... obě strany budou mít svoje ego a logické uvažování ale to nejpodstatnější jim unikne. A to právě největší přijatelná pravděpodonost. Ač ... pravděpodobnost je taktéž celkem relativní. Pokud však prověříme všechny teorie, pak ta nejlogičtější je i bez důkazů nejreálnější ... souhlas?

ad HI(p)STER: (Perfektní nick .. celkem výstižnej) :D
Ano, žujeme dnes ale ... i moderní vědci zjistili, že lidé, kteří jedi více vegabsjiz stravu (vlastně čistě a jen veganskou) se dožívají vyššího věku a zdraví. Aaaaaaa ve starým zákoně je jasně napsáno: "A dal jim k obživě všechnu lesní plodinu rozmnožující se semeny ...." :-) O omezeném pohledu občas trochu pochybuju ... sám sem ho měl a občas ještě mám. :-) Je fakt, že je to otázka věku (bez urážky, míněno v dobrém). :-)
14. 08. 2015 v 13:59Off-line Mr.Anonym  (27/-/60)
Až tu potvrzující studii budeš mít, ozvi se ;-), budu se těšit :-) (ale musí být od někoho nezávislého, nikoli od nějakého "křesťanského spolku"). Na to, co mi tu právě píšeš, najdeš odpovědi v mých předchozích komentářích, poněvadž tyto věci se vztahují tak nějak stále na vše, co jsi napsal, nechci se opakovat.
14. 08. 2015 v 14:05Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
Mno, hlavně si na to budu muset vzpomenout. :D
Celkem mám problémy s krátkodobkou od chvíle, co sem se pomazlil s autem ... teda ono se mnou :D
14. 08. 2015 v 14:06Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
Ale ne zase tak velký, jako s dlouhodobkou :-))
14. 08. 2015 v 14:10Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
Ah ano ... vlastně o jedné vím. Je to z nového zákona. Když byl Ježíš v židovském chrámu a učedníci ho vyvedli ven ... ukazovali mu nádheru té stavby. Ježíš se na ně otočil a řekl: "Amen pravím vám. Nezůstane z toho kýmen na kameni všechno bude rozmetáno". Za nějakej ten pátek (cca ve stovkách let) to udělali římani při dobývání říma. Řídili se novým zákonem? Byli tehdy pohani.
14. 08. 2015 v 14:24Off-line Mr.Anonym  (27/-/60)
No, tak tohle bys ale mohl říct o většině starších staveb a též o většině míst (když se podíváš na lidské dějiny, je to krvavé v podstatě všude :-) ). Ono to je tak jako logické, že časem ty stavby budou zničené nějakým způsobem - tam je obří pravděpodobnost se trefit, kor když neudáš časový údaj ;) - viz co jsem psal předtím. Další odkaz na to, co jsem psal předtím - my dva tady asi těžko vyřešíme, jestli se zásuvkový efekt na Bibli vztahuje či ne. Tímto v diskuzi končím, protože by to byla diskuze o ničem :-), jednoduše si vždy po svém příspěvku přečti, co jsem napsal předtím :D.
PS: Těší mě, že máš příznivý pohled na veganství, to je dokonce vědecky podložené v řadě věcí.
14. 08. 2015 v 14:25Off-line Luck1  (35/182/80)
Bible nebible, zakázat nenávist nelze. Každý má právo milovat, nenávidět cokoli, kohokoli chce.
14. 08. 2015 v 15:04Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
Mr.Anonym : Před cca 120 lety jedna žena (křesťanka) napsala, že katolická církev začne prosazovat "tzv. nedělní zákon". Všichni obyvatelé budou postupně nuceni k ctění neděle, jako dne odpočinku. Nebudeš moct dělat nic, chodit slavnostnějc oblečenej, ....... nic si nekopíš, ani trávník zalejvat nebudeš moct (jop, postupně to bude gradovat) ... v některých zemích už to začalo takhle fungovat. .-) Zase katolická "tradice". Absolutně mimo Bibli ... Člověku je jedno, co je pravé, hlavně, když se má spokojeně (to je trošku přesnější proroctví). O antikristu je v Bibli napsáno, že začne měnit zákony a DNY. :-)))
Řím se snaží ovládat svět po celou dobu jeho existence. Hledá si různý výmluvy a straší lidi. Odůvodňuje si to růžně .. jde mu o světovládu. :-) Tu sice předá (jakoby amíkům) ale stejně ... :-)

luck1: Myslím, že ti někdo špatně vyložil Bibli a podstatu křesťanství ... upřímně ... nedivím se. S tím, co je dneska na světě za "křesťanské" církve a další náboženství tvoje chápání cekem chápu.
14. 08. 2015 v 17:45Off-line Boylover  (103/179/84)
Je to těžké žít s orientací co máme ale podle Bible bude svět lidí v budoucím systému oproštěn od sexuálních potřeb.
Učedníci se ptali Ježíše na to, kdo bude manželem jedné ženy po vzkříšení. co měla několik manželů.... ...všichni manželé té ženy během jejího života postupně zemřeli. Logicky se ptejme, na koho padne los? Na prvního? Na posledního? Na kterého z těch uprostřed? Ježíš vysvětlil učedníkům že v budoucím systému se muži nežení, ženy nevdávají ale budou mít jakoby andělská těla... Takže pohlavní pudy budou odstraněny, jen lidé co přežijí Boží soud budou mít pohlavní pudy asi stále, nebo postupně vyšumí. Země bude zalidněna dostatečně samotným vzkříšením lidí z hrobů plus ti co přežili a možná se narodí noví lidé přeživším. Každopádně bude země naplněna lidmi jak chtěl stvořitel. ':,,ploďte se, množte se, naplňte zemi,, . No a že se nám líbí kluci, to není nejpodstatnější. Podstatné je že jsme slušní lidi a milujeme bližního a stvořitele. A že se k sobě hezky chováme. Kéž to tak je.
14. 08. 2015 v 21:53Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
to boylover:
ad 1 = ano. Ježít tak mluví o andělích "budeme žít jako andělé" - nebo něco v tom smyslu myslím. ... "Ti se nežení ani nevdávají". Koukám, že jsi se dotkl stejné části, na kterou jsem myslel.
ad 2) = V Bibli Ježíš mluví o tom, že naše svazky nebudou potřeba, ani sexuální styl. Je tedy logické, že bude něco mnohem lepšího, co je pro nás připraveno. Neříkejme tomu systém. Zvolil bych možná jinou parafrázi ... například soužití, společenství .... V Bibli je mnoho zmínek o věčném životě (pro nás nepředstavitelné .. vím) .... což vesměs znaená, že na nové zemi nebude třeba se rozmožovat, protože obyvatelstvo bude mít onen plný pošet (ad stvoření: "Množte se a naplňte zemi" - bez satana a svodů (klasická lidská otázka začíná slovy "Co to zkusit?") ... nový svět, tkterý po tom, co bude rozbořen starý - se zkušenostmi vskříšených a připravených na život podle boží vůle a s důvěrou v Boží vůli - První hřích ... nebylo to o nějakým podělaným jabku ... ale o důvěře mezi člověkem a Bohem (co udělá malej kluk, když mu rodič řekne: "Nesahej na tu plotnu, spálíš se." pokud tedy neví, co to spálit se znamená?) - Zřejmě na tu plotnu sáhne, ze zvědavosti: "No co to asi udělá? Proč na to nemám sahat ...? Auvajs." :-) Ti, co po svůj život důvěřovali Bohu budou vzkříšeni k věčnému životu .... ad fakta celá kapitola Zjevení Janovo je o tom. Bůh nás má rád, Bůh nás nechá to udělat, nechá nás to vyzkoušet. Nezabije nás. Od nového zákona už tak dávno nejedná. Doba starého zákonu si vyžadoala jiné postupy (mentalita lidí, atd.). Máme dar svobodného rozhodování. Důsledky si musíme nést sami. Nechápej mě špatně. Bůh nás "netrestá", nechá nás jít naší cestou ale bez jeho ovivňování. To, do jakýho lejna šlápneme je už jen na nás. Faktem zůstává, že pokud Boha beru jako stvořitele a přirovnám hoi ... třeba k návrháři, mechanikovi a programátorovi v jedné osobě ... pak Bůh navrhnul člověka tak, aby fungoval perfektně. Sestrojil člověka tak, aby perfektně fungoval, dal mu i manuál, jak se sebou má zacházet a čemu se má stranit. V počátku byla mezi Bohem a člověkem perfektní důvěra. Bůh věděl, co člověk a satan udělají už ve chvíli, kdy je tvořil. Ale pokud dal svobodu lidem a najednou by bránil jim svobodu využívat, pak by to nebyla svoboda. Že? Stejně tak se stalo i u satana. Byl nejvyšším andělem. Začal pychnout. Člověka bůh miluje stejně tak, jako rodič miluje svoje děti. Nedovolí jim ale nic, co by jim ubližovalo anebo "rozhjázelo jejich funkčnost". Víš. Až se naplní kapitola "Zjevení Janovo" a opět se vrátí Ježíš s novou zemí. Lidé tady zjistí, že by nemohli a nechtěli žit na takové zemi jenom proto, že jsou zvyklí ma měco jiného na sebou pochopenou svobodu tak, jak ji prožili. Nebudou tam chtít žít. Uvědomí si, že v té čistotě by to nedokázali a uvidí svou špatnost proti té dokonalosti. Nebudou tam chtít žít. Řeknu ti věc, která se stala ... stala se mě. Před 4 lety mne srazilo auto (to, že jsem věřící jsi asi pochopil, ačkoliv se jím tak nemohu nazývat, protože tak nejednám). V 15 letech jsem se nechal pokřtít (ze své vůle) - křtění dětí je bezvýznamné, protože neví, o co go. Tak tedy ... ve chvíli, kdy mne srazilo auto jsem byl transportován vrtulníkem do Brna, kde jsem byl (podle matky) operován cca 7 a půl hodiny. V Brně jsem strávil cca půl roku, transportovali mě zpět do Jihlavy. Ve chvíli, kdy se mi to v Jihlavě stalo a dovezli mě do JIhlavské nemocnice se to dozveděl jeden z mých církevních bratří. V té době jsem se do církve stavil ... možná jednou dvakrát za rok a postupně jsem odcházel. Tak tedy ... všichni ze sboru (kostel pro lidi, kteřá nejsou zvyklý) se za mne začali modlit pokaždé, když si na to vzpomenuli. Měl jsem těžké poškození mozku. V té době v USA vyvynuli novou látku. V celém světě probýhal výběr lidí (pacientů), na kterých měla býát tato látka testovaná. Byl jsem mezi cca 1500 lidmi z celého světa, na kterých testovaná byla. Moje matka i její přítel (oba nevěřící se také modlili sami, doma, když si vzpoměnuli). Když mne dovezli zpět do Jihlavy, na JIP. Primář z toho oddělení o mě tvrdidil, že nikdy nebudu chodit, mluvit a "budu slintat do brindáku". Řekl taky, že nebudu normální (což o to, dement sem byl vždycky :D ) Po půl roce sem začal relativně normálně komunikovat a pamatovat si ... (trochu). Ztratil jsem dlouhodobou paměť, s krátkodobou jsem měl problémy. Nemyslím, že Bůh neexistuje. Když jsem se nejen od přátel ale i od rodiny dozvídal, jak jsem před tím, co mě srazilo auto fungoval ... Na jednu stranu můžu být rád, že mě to auto sejmulo. Sice teď nejsem schopen dělat to, co jsem dělal, nejsem schopnej všemu hned porozumět (chybv textu jste si stopro všimli) ale to, co na mne nejvíce citově zapůsobilo si pamatuji. A logicky jsem schopen ještě uvažovat. Ne sice dlouho a vkuse ale jop. Jeden z důvodů, proč teď nejsem schopen práce. Dělal sem v IT, reklamně, grafiku, programoval weby, SEO optimalizaci, textaře (copyw***ing), skládal kompy, spravoval sítě ... Nic z toho už pořádně neumím. Bavilo mne to. Kluci, co sem znal ode mne dali ruce pryč. Vesměs sem poznal, kdo JSOU moji opravdová přátelé a kdo mě měl jenom pro zábavu anebo pro zkušenosti a svoje obohacení.
Jinak ano, homosexualita je hřích proti Bohu a jeho vůli ... Proti jeho původní architektuře člověka ... Zkus nalejt konstruktérově autě na benzín do nádrže prototipu vodu ;-) Každý člověk je unikát a takového ho Bůh chce. Chce, abychom byli všichni šťastní ale nemůže nám zasahovat do života. Nemůže být sám proti svojí vůli ... proti svojemu stvoření, proti tomu, že mu dal svobodnou vůli - nechtěl stroje, nechtěl "mechaňáky" :-) Ne, nejde o scénář apokaliptickýho filmu a o přeživších. Všechno bude jiné. Obecně je ve známosti, že i zvířata jsou homosexuální ... Ano, otázka ale zní, od kdy(?). Našel se nějakej velociraptor s velociraptore, jak šustěj někde na skále? Beru to trochu s nadhledem ale je to fakt. Pádem člověka do hříchu s nímpadl i tenhle svět.
Bůh nad tímhle světem nestojí s pohrabáčem s tím, že sejme každýho, kdo se nezařídí podle toho, jak řekne.
Jsem věřící ale měl bych být DŮvěřující Bohu. To je moje nedokonalost. Z boží moci jsem přežil a dostal druhou šanci. Těch k***tin, co jsem dělal před nehodou byly mraky. Ale jsem tady. Mluvím, chodím (i když tak nějak nepřirozeně hladce ale jde to), neslintám do brindáku dement sem byl vlastně vždycky teď je to jen decentně horší. :-) Jo, je fakt, že se necejtím ideálně ale asi hledám na špatný straně lesa. :-) Každopádně s tím, že křesťané a Bible je nepřítelem homosexuálů zásadně nesouhlasím. S klukama sem si "hrál na doktory" už od druhý ... třetí třídy na základce. Vím a mám dokázáno, že mě Bůh miluje. I přez to přezevšechno, co sem dělal a jak sem žil. Technicky to chápu. Můj problém je spíš to přijmout. Stejně tak, jako asi většině lidí na týhle planetě. Že?
15. 08. 2015 v 22:55Off-line Stayy  (37/173/58)
Další i*****lní fanatik, který vzývá boha, když udělá nějaký špatný skutek. Jasně spasí.. kdyby o to alespoň někdo stál. Ono na věky obcovat se satanem není špatné. Já bych tu církev nejraději fakt zakázal. V 21. století a takový názor..
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 08. 2015 v 22:59Off-line Kubicek03  (31/-/-)
Stayy: Máš pravdu a stejně tady už tomu věří málokdo a když si to čtu tak se musím jenom smát on nás ,,stvořil.. tak je to jeho chyba a nás at potom neodsuzujou... když je blbej tak je blbej
15. 08. 2015 v 23:30Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
To Stayy: mrkni na mou fotku z nemocnice po jednom roku. Nevymejšlím si. :-) Co je v současný době se Schumacherem? A to se defakto jenom trochu odřel. Do mě to auto natáhlo v plný síle (sice jel pod litmitní rychlostí ale byl blízko limitu). Stalo se to pár let po tom, co mě .... Mě se to stalo v roce 2011. Opravdu jsi si jistej, že sem imbelcil anebo se ti to nehodí do krámu tak, jako komančům jiný věci a jinejm demagogům pravda? :-)

To kubicek03: To máš pravdu. Věřících v dnešní době co opravdu věří v boží existenci je minimum. Jesli jsi si ale všiml, nepsal jsem nic proti homosexuálům. Já se k ní taky přiznal. Myslíš snad, že hodlám lhát sám sobě jenom proto, abych se cejtil líp, když vím, že fakta jsou jiný? Tenhle národ a celej svět jako takovej prožil dost lží, se kterýma se musel srovnat a tupě kejvat hlavou. Vždycky z mocenských důvodů. Logických důkazů jsem napsal relativně dost. Pokud jste si nevšimli, že jde pouze o souboj názorů vyžadující podložení faktů, pak ... přemýšlím, na jaké úrovni diskutující jsou a na jaké úrovni mají předsudky se kterými se shledávají u ostatních. Já předsudky nemám. Znám jenom v pohodě kámoše ze stran homosexuálů a "d***lní buzny", pro něž je nejinteligentnější název "gucci" :-) O značku nejde, jde přefe o styl. :-) Jak sem řekl, s klukama sem byl v posteli od druhý anebo třetí třídy na základce a ne ... neleželi jsme spolu jen na zemi .... :-) Já bych měl teda asi držet "pysk" a strašně se stydět za to, že jsem uvěřil a že to beru takhle. Ne. Vyjádřil jsem se v otevřené společnosti se svým názorem. Děkuji rozumným za rozumné odpovědi. Děkuji i odpůrcům ale věřím tomu, že při správném zhodnocení faktů ... není jiné varianty.
16. 08. 2015 v 01:58Off-line Stayy  (37/173/58)
Mr.Hood: Je zajímavé, že církev by nás zakázala, ale když chce gay zakázat církev je to hned pohoršujíci? A přesně o tom mluvím... demagogie je víra, nechápu jak někdo může věřit v bibli, která byla sepsána už někdy 10 st. před naším letopočtem a kým? lidmi. Podle všeho je vše boží vůle, tím pádem je to pěkný p******t, že nechá zabíjet lidi, trpí hladomory, utlačuje, nechá vymírat druhy po tisících. Pro mě je to zbabělec a jestli ho jednou tedy uvidím nebudu se říct svůj názor. Boží vůle, no jistě. Neberu Ti tvou víru tak neber Ty tu mou.. "Co nechceš, aby ti jiní činili, nečiň ty jim."
16. 08. 2015 v 03:45Off-line Boylover  (103/179/84)
To: Stayy And kubicek03 Jo, nevěřící mají na světě také své místo, Bible o nich hovoří že páchají kdejakou ohavnost a odcházejí do zničení. Ne pro nevíru ale pro to, co dělají jelikož nevěří ve stvořitele a myslí si že se nebudou nikdy zodpovídat ze svého jednání. Jeden z pověšených na kůlu v Ježíše uvěřil, druhý ne a vysmál se mu. Bible učí že těch co budou odstraněni bude drtivá většina. Jeden ze starozákonních proroků napsal:,,Seberte se posměvači a vizte. Ve vašich dnech konám dílo, kterému byste neuvěřili, i kdyby vám o něm někdo dopodrobna vyprávěl,, . Jo, mnoho lidí má doktorát a vejšku, matu***u a tato lejstra mají cenu pouze té ztráty času naučenými nesmyslsnými frázemi u zkoušek, podpořené sice úsilím ale bezvýznamným pro Stvořitele. Kdyby pánové Bibli četli, asi by je Bůh oslovil, je to vlastně dopis milovaného otce milovaným dětem. Boží slovo je mocné, zasahující až do morku kostí a je ostřejší než jakýkoli dvousečný meč a dokáže rozeznávat myšlenky a ovlivňovat miliony lidí. Naproti tomu Satan a jeho podvodné učení ovládá mnohem větší počet lidí, jak již bylo řečeno, odcházejících do zničení. Pokud jste takto spokojeni se svou nevírou, dělejte to, co je v písmu pro vás napsáno:,, Jezme pijme, vždyť zítra máme zemřít,, .... Byla by škoda i vás, tak na to nahlíží Nejvyšší. Nikoho netahá za rukáv, máme svobodnou vůli ale jen do dne kdy to propukne. Ale tady jsme mluvili o církvích co kafrají proti homo a sami kněží to strkají kloučkům do zadku, tak jaký smysl to jejich vřeštění má?
16. 08. 2015 v 17:53Off-line Boylover  (103/179/84)
Studoval jsem Bibli 13 let nejméně a vážně se zajímám o dění ve světě a porovnávám s tím co je v písmu a co se děje v posledním stadiu civilazace.. To co jsem zde uvedl souhlasí s mnoha dalšími pisateli z jiných dob, používám konkordanci a doplňující informace z encyklopedií B***anica, Katolica, hebrejské studijní pomůcky, určitě neplácám a vím o čem je řeč, 13 let života je dost dlouhá doba abych byl v obraze a dokázal rozlišit, kdo jde stísněnými dveřmi do života a kdo po široké cestě do zničení. Od toho ta Bible je aby se to dalo poznat. Proto inkvizice pálila lidi s Biblí na krku, protože ji vlastnili a věděli o lžích a podvodných nebiblických naukách církví. Texty později, mám práci, jenom jsem nakouknul.
16. 08. 2015 v 19:07Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
To boylover: Omlouvám se, pokud jsem Vás pochopil špatně ale myslím si, že Bible je k dispozici všem lidem, aby byli schopni přemýšlet o sobě. Především je zde ale k tomu, aby člověk začal důvěřovat (aby nedošlo k omylu - neřekl jsem věřit ale důvěřovat někomu) vyššímu, kterýžto člověka stvořil a ne lidem, kteří myslí a jednají jinak, než ukázal Kristus zde na zemi. Člověku, kterého taktéž může svést něco ke špatnému smýšlení a na základě toho i jednání. Bible tedy neslouží k jakémusi: "Bu bu bu, tenhle člověk patří do pekla" ale k pokusu o nápravu lidí ve smýšlení a hlavně jeho obrácení důvěry k Bohu. "Aby se to dalo poznat"? Co? Neřekl Ježíš: "Když však na něj nepřestávali naléhat, zvedl se a řekl: „Kdo z vás je bez hříchu, první hoď na ni kamenem!“" - http://www.biblenet.cz/…hn/chapter/8#v7 ? Co by se tedy mělo poznat? Kristus sem přišel kvůli vysvobození lidé od hříchu jeho smrtí. Pokud jsi Bibli studoval, pak také víš proč a jak - předpokládám. Také ale budeš vědět, jak člověk do hříchu padl. A pokud si to probereš horem, i spodem, tak nejde ani tak o důvěru nějaké konkrétní církvi ale o důvěru pravdivému slovu a výkladu a především Bohu. Ne spoléhat na sebe anebo výhody anebo snad i svoje známé. Spoléhat spíše na to: "Když Bůh dá a je to pro mne dobré, pak se to stane. Pokud ne a prospěje to něčemu jinému anebo mne to vytrhne a zachrání před něčím, pak to nepřipustí." V Bibli je psáno, že Bůh stvořil celý vesmír, zemi, i lidi vč. tvorstva na ní. Stvořitel pak na myšlenkách nese každého člověka a to i vobě, kdy hřeší anebo o hříchu uvažuje. Na konci dob se však stane, že opět příjde a protože miluje hříšníka ale nesnese se s hříchem, pak hříšník, který bude milovat hřích (i v posledním okamžiku) prostě nebude pokračovat. Zmizí. Bůh není krutý, to právě člověk a jeho touhy ke krutosti vedou. Inkvizice a církev je .... pooněkud jiné kafe.
Co řekl Hospodin v desateru?: "Nevytvoříš si žádného boha ..... a nebudeš se ničemu takovému klanět, mluvit k tomu a ani to uctívat." Otevřeně můžu říct, že katolící jsou sekta. Panenka Maria? Mmmm, kde v Bibli je napsáno, že byla vzata do nebe? V Bibli je zmínka jenom o prád lidech, kteří byli vzati do nebe a ani zloduch na kříži, který byl po pravici Ježíše to nebyl. Ten totiž teprve vzkříšen bude (v bibli jde o "hru" s čárkami ve větách a překladem z řečtiny do češtiny). Kdo zabil Jana Husa? Kdo ho upálil? Komu, že se nehodil do krámu? Proč umřel? Prož ho upálili a kdo? Stačí se mrknout do historie. Jo, Papež se sice omluvil ale pořád ho nazávají pohanem ... resp. kacířem (našel sem tole): https://www.youtube.com/watch?… Církev? Církev jsou všechny církve? Trochu se mi zdá hloupost házet všechny o jednoho pytle. Obecně není větší anebo menší hřích. Je prostě hřích a tečka. Kristus přišel s láskou, mluvil o lásce (respekt, pozvolné učení, vysvětlování nenásilný přístup). Církev ... upřímně .. Taky nesnáším církev ... ať už katolickou (Panenko Maria podsrpenská, vidíš to?) anebo jakoukoliv, která lže o Bohu a plně ho nepředstavuje tak, jak ho vykládá písmo (celé písmo). Ježíš řekl: "Kdo přidá anebo ubere jediné písmenko ze zákona ..." (je třeba cápat zákon jako desatero a další knihy z Bible) "... tomu Bůh ubere z podílu na božím království." A pokud si uvědomíme, že hrích je bohu nepřijatelný, pak tam nebudou ti, co zřešili málo ale i více anebo nejcvíce. Cesta je jedině v nápravě našeho vztahu k Bohu. Proto sem přišeel Ježíš. Aby ukázal, jaký Bůj doopravdy je. Ještě jednou se tedy zeptám. Co aby se poznalo?
16. 08. 2015 v 21:30Off-line Boylover  (103/179/84)
Abakuk 1:5
— „Jen se roz­hlédně­te po národech, užasněte a div­te se! Já konám dílo ve vašich dnech, o kterém neuvěříte, i kdy­by vám to někdo vy­právěl.

Stejná situace panuje i dnes, :,,Satan zaslepuje mysl nevěřících aby Boží cestu nenalezli,, .. viz: 2. Korinťanům 4

,, Jestliže je tedy dobrá zpráva, kterou oznamujeme, skutečně zahalená, pak je zahalená mezi těmi, kdo hynou,+ 4 mezi nimiž bůh* tohoto systému věcí*+ zaslepil mysl* nevěřících,+ aby [ji] neprozářilo osvícení*+ slavnou dobrou zprávou+ o KRISTU*, který je Božím obrazem,, .


Zde je popis tehdejší doby, kdy Bůh jednal a povolal Babylón aby vykonal pomstu proti hříšníkům. Ale dnes to platí také. V časech kdy lidé mají skořápku na očích, protože ji tam mít chtějí se chystá vysvobození spravedlivých. Já osobně bych nechtěl žít věčný život po boku těch hord a tlup živlů a lidí kteří nemilují ani Boha ani lidi.

Židům 4:12
Slovo Boží je živé, mocné a ostřejší než
jakýkoli dvousečný meč; proniká až na rozhraní duše a
ducha, kostí a morku, a rozsuzuje touhy i myšlenky
srdce.

Matouš 7, 13 - 14

13
Vejděte těsnou branou; prostorná je brána a široká cesta, která vede do záhuby; a mnoho je těch, kdo tudy vcházejí.
14
Těsná je brána a úzká cesta, která vede k životu, a málokdo ji nalézá.

„Panovník tohoto světa“
Ruka držící Zemi

Bible říká: „Celý svět leží v moci toho ničemného.“ (Jan 12:31;
17. 08. 2015 v 13:03Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@boylover: Dovolíteli, rád bych začal od posledního citátu a také tak můj příspěvek ukončil: "„Celý svět leží v moci toho ničemného.“ (Jan 12:31;)".
Ano, od pádu člověka do hříchu má satan nad zemí a tvorstvem na ní omezenou moc. Rád bych podtrhl slovo OMEZENOU. Omezenou proto, že Bůh nedovolí Satanovi ovládnout lidskou mysl natolik, aby všichni byli "odsouzeni na smrt" (v úvozovkách proto, že nejde o klasický soud "VINEN/NEVINEN" (https://www.facebook.com/…os/50137986/). Pro lehčí jasnější pochopení ... nejde o formu: "Dělej si co chceš, stačí se pomodlit a je to v pohodě". Člověk sám o sobě nemůže pochopit studiem čehokoliv pravou podstatu sdělení Bible).

Díky autonehodě nezvládnu zpracovat větší množství informací najednou a rychle. Pošlu Vám tedy odkaz na něco, co jsem vyhledal. Opět jde pouze o Vaši volbu a do jisté míry i o to, jak moc berete to, co jste tady napsal vážně (studium Bible a znalost Bible). Tyto verše znám ale jsouli vytržené z kontextu komplexnosti biblického sdělením pak jde pouze o "slovní hádku" ohledně detailů, které jsou však vytrženy z kontextu. Pochopení témětu této diskuse je v obsahu celé Bible a nikoliv v útržcích.

Satan má nad touto planetou omezenou moc. o tom mluví "„Celý svět leží v moci toho ničemného.“ (Jan 12:31;)". Pakliže však budeme mít opravdu otevřenou mysl a budeme s otevřeným srdcem studovat to, o čem je zde řeč (mezi námi dvěma), pak je vysoká pravděpodobnost pochopení. Jak jsem již předeslal. Bible se vykládá sama a nelze z ní brát poze útržky a ohánět se s nimi.
17. 08. 2015 v 23:41Off-line Kubb  (25/179/72)
Ja v Boha neverim :)
18. 08. 2015 v 00:17Off-line Boylover  (103/179/84)
věříš v sebe, to je také víra, uvidíme co komu jeho víra přinese....
18. 08. 2015 v 00:36Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
Na Zemi se odehrává velký spor. Spor, o kterém Bůh věděl, že proběhne a věděl, jaký bude mít výsledek. Věděl, kdy se co satne a kdy se co a jak vyřeší. Podsattné je, že nás stvořil a my se můžeme chovat jako malé a nezbedné děti anebo se řídit radami našeho Otce a neumřít tak, že spadneme ze skály, protože si budeme hrát na jejím okraji. Důvěřujeme sobě anebo Bohu. O tom to všechno je. To je vára. Jak napsal Boylover oro Kubb: "věříš v sebe, to je také víra, uvidíme co komu jeho víra přinese...."
Ano, všichni věříme v něco a něčemu důvěřujeme. Nejde tady o spor a přesvědčování .... Podle mnou převzatého názoru dal Blůh člověku svobodnou vůli. Ta samotná je hranicí, přez kterou ani Bůh, ani Satan nemůžou přejít. Bůh přece nepopře sám sebe. Proč by nám ji jinak dával.
18. 08. 2015 v 17:08Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@mulit: vždy záleží na úhlu pohledu a pochopení. Bez informací a zájmu čitatele je ale těžké zodpovídat otázku ... Vím o situacích, kdy gay, který uvěřil odmítl být gayem. Za danou věc se po dlouhou dobu upřímně modlil svýmí slovy. Jeho modlitby byly odevzdané a upřímné. Byly vedeny tak, jako by k někomu mluvil. O těch lidech vím, že již žijí plnocený heterosexuální život a mají své potomky. Hřích je dědičná věc, která v lidech roste do větších rozměrů a jak jsem již řekl ... je dědičný. Odpověď a cesta, jak z něho ven je v poznání, pochopení a bratrské zamilování si Krista. Vím, že to zní idealisticky hloupě až d***lně ... ale je to tak. Člověk se jen rozhoduje mezi tím, jaký styl života mu vyhovuje a jak moc chce být svobodný a rozhodovat se sám. Mezi tím, na co je zvyklý a vyhovuje mu to anebo druhá varianta -> změna v síle a pomoci Krista. Jinak je nám samozřejmě umožněno přemýšlet a jednat, jak se nám zlíbí. Ano, ježíš Kristus nikdy neřekl, že homosexualita je špatná (ani, že je démonická). V tom máš za 1. Kristus ale potvrdil předchozí starý zákon se vším, co v něm je napsáno. Ovšem .... vypustil okamžitou smrt a nabýdl východisko spasením (uvědoměním si pravdy a pomoc).
Jenom pro informaci ... nepatřím mezi ty typany, co na praid hulákali o homosexualitě a bibli a smrti a dalších věcech. Na táhle diskusi spíš poukazuju na přesnost a pokouším se upřesnit bludy, který ostatní troch napáchali ... mimochodem. Já sám sem dlouhou dobu gungoval, jako homosexuál. Sám jsem měl i pár vztahů ... (potvrzující průměr gay vztahů - max jeden rok trvání). Zjistil jsem, že přátelství je asi nejlepší varianta. Pokud křesťané někdy zabíjely (viz katolická církev), pak nikdy nejednali tak, jak to schvaluje Bůh. Proč je nepotrestal? Protože jednoho krásného dne přijde dens oudu a tam budou "otevřeny knihy" a bude se detailně zkoumat, kdo chtěl žít po svém (jak se říká: "Užít si a nahrabat tolik, aby to stálo za to. Dokud nechcípnu") anebo s vidinou do budoucna a opravdovou lítostí nad svou nekontrolovatelnou minulostí s doufáním pro lepší zítřky při důvěře Bohu. Známe se Mulit(e), můžeš říct, že jsem "udajný křesťan" a že sem pavidelně nespával s klukama? :-) Na týhle seznamce je pár lidí, co se se mnou setkali a bejvali pravidelně. Ať už jsme byli gay přátelé (a přátelé stále ještě jsme) anebo jsme přebývali ve stejný číselný pozici na stejným fleku :-) Chceš se jich zeptat osobně? Dám ti na ně kontakty, pokud budou souhlasit. :-)
18. 08. 2015 v 20:49Off-line Kubb  (25/179/72)
Ja v boha neverim. Nikdo ho nikdy nevidel ... :D :D
18. 08. 2015 v 20:53Off-line Hipster  (25/-/-)
Vašu p**u som taky nikdy nevidel ale verim že ju máte. Hahaha sedlácky 80 ročný vtípek, pobavili sme sa môžeme ísť nas5 k vodke za 0,80€ a pivu.
18. 08. 2015 v 21:34Off-line Kubb  (25/179/72)
Rekls ho ty, to k tobe sedi.
18. 08. 2015 v 22:49Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@Kubb: Mno, stejně tak můžeš ráct, že nevěříš v atom, protože ho nikdy nikdo neviděl. :-)) Dá se k tomu dojí tak nějak logickou posloupností. :-) Ani darvin neviděl velkej třesk .... a proto je to teorie. :-)
Jinak ale dobrej joke a celkem k tomu sedí hispter :-)))
18. 08. 2015 v 23:01Off-line Hipster  (25/-/-)
Musel som pretože by prišiel senilný ujo čo by ho sem aj tak napísal a ešte by si pripadal vtipný no. Ale tak československá piata cenová niekde v hornej marikovej v krčme by sa možno aj zasmiala.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
19. 08. 2015 v 01:22Off-line Boylover  (103/179/84)
Jó, Horná Mariková, Dolná Mariková, Hatné, možno ho poznáš, Anton Šarlay, moj kamarát ktorého som tajno lubil z Dolnej Marik....
Ale k tématu, masturbace není hřích jak tu někdo podotknul,... stejný jako homosexualita, je to jen nečistý zvyk... Onan úmyslně pouštěl semeno do země a nechtěl splodit dítě, už nevím komu, za to byl v nelibosti Boha. Ale když onanujeme, tak je to moc potřeba, máme na to nastaven organismus, souvisí s tím psychyka a nervová vyrovnanost. Kdybych to neměl tak jsem mrzák asi...
19. 08. 2015 v 10:14Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@boylover: opravdu jsi četl Bibli a pochopil a s důvtipem sobě vlastním. Tento názor jsem zastával teké. Čas minulý je v tomto případě podstatný.
Pakliže Ježíš řekl, že (přeneseno) "ani mylšnekou nezcilozožíš", pak to samozřejmě může lidská společnost pochopit jako: "Jenom s ženou". Přeneseně to však také může znamenat s "kýmkoliv" anebo "čímkoliv". U mě je to problém. Asi tak, jako u většiny obyvatel planety.

@hipster: za tohle si zasloužíš lajk :D
19. 08. 2015 v 11:29Off-line Hipster  (25/-/-)
Btw nemám poňatia kde je horná mariková, len som niekde čítal že tam bol Boris Kollár s jeho tradičnou rodinkou na plese. Ak boli všetci tak to bol prakticky rodinný ples, lebo okrem nich sa do kulturaku v marikovej asi veľa ľudí nezmestí.
19. 08. 2015 v 18:27Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@hipster: tak to jsme dva. Jsi ale napřed. Já o tom ani nečetl.
Nicmééééně, ať je to ... kde je to ... určitě tam maj veselo :-)
10. 09. 2015 v 03:01Off-line Domca13  (25/175/69)
joooo mega mám v sobě ďábla .... :D :D :D :D :D
17. 10. 2015 v 13:49Off-line Centaur  (43/177/-)
Každej ví, že bohové byli z hvězdných plejád. Jistě, podle božských plánů je homosexuál špatně , protože se nemůžou rozmnožovat a bohové potřebují lidi k rozmnožování jinak by měli po srandě ve svých pokusech. Už tehdy se jim to vymklo z rukou a tak poslali povodeň. Stejně na tom byli lidé co měřili přes 2 až 3 metry tzv. Nefilimové. Vysokým lidem bible také nepřála, přestože to byli navíc boží synové jejich vlastní děti.
26. 12. 2015 v 02:45Off-line Agelic2  (28/187/65)
taky je psané že nás buch myluje takové jaký jsme tak je jedno jestli jsme na holky a nebo na kluky
26. 12. 2015 v 19:50Off-line Igy  (38/173/81)
Nesouhlasím s "buch myluje" :D
Jinak je to takové to typické skloňování sebestředných věřících:
1. osoba: Mě miluje
2. osoba: Tebe soudí.
3. osoba: Jeho nenávidí.
16. 01. 2016 v 19:14Off-line Zajicekke  (22/185/95)
Kolik je mu let . Ty vado nikdy sem neslyšel větší hovadinu . Kdo řekl že tohle řekl "BŮH" . Bible byla mnohokrát přepracována .
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 01. 2016 v 01:24Off-line AdoprosteAdko  (103/-/-)
Nedalo mi nezareagovat no proste vecsiu hovadinu uz asi nevie nikto napisat . Ale to uz nenapise z**d jeden kolky z tych jeho krastanskych b*****dou znasilni v chrame bozom malého chlapca alebo podobne věci ale to ze chlap dokaze milovat druhého chlapa to ho sere c***ka sprostého no aby ti ten tvoj Boh doprial to co si zasluzis sto k***tou do tej sprostej hlavy ti za tento clanok aby ta imigranti maly jako taku stetku
18. 01. 2016 v 01:06Off-line Mlsounek79  (44/187/108)
To jsou žvásty nějakého pomatence a že jich na tomto světě je!!!
14. 04. 2016 v 21:06Off-line SxDawe  (26/189/73)
Možná nesmysly nebo úplné hovadiny, ale problém a nenormální homosexualita je. Nejhorším faktem je, že ovlivňuje mladou generaci a tvoří z ní velkou řadu bisexuálů. To to je můj úplně první komentář na těchto stránkách, snad mě někdo odsoudí za můj věk. ..( co něco dojemného, třeba mladý hoch jak se nechtěně stává bisexuálem a nedokáže to unést..)
Mé moto: kdyby jsme vyrůstali v soukromý, nikdy by nás to nenapadlo.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
01. 06. 2016 v 04:57Off-line Sny1  (34/180/70)
sxDawe, pozdrav ode mne. Jsem heterosexuál, ale líbí se mi i kluci. Jen s nimi nepotřebuju sexovat. Na to, a nejen na to, mám přítelkyni, se kterou je nám moc fajn.
Jen ve tvých devatenácti nechápu tvé prohlášení, že je homosexualita nenormální. Stačí si jen uvědomit, že tak jak je pro homosexuály homosexualita normální, je normální třeba pro nevidomé to, že jsou slepí, nebo pro vozíčkáře to, že nechodí. Pro neslyšící je zase normální neslyšet...
Pro každého tady na Zemi je normální to, co má k dispozici, s čím může žít.
A kdybychom vyrůstali v SOUKROMÍ (ne v soukromý !!), nic by to přece nemělo vliv na to, jestli je kdo heterosexuální nebo homosexuální.
... Nakonec i tvoje návštěva tu na klukách naznačuje, že i ty sám máš k homosexualitě dost blízko. Ale vůbec ti to nevyčíítáám!!!
Nebo se pletu???
Čusík, kámo.
02. 06. 2016 v 17:46Off-line Stephen123  (26/180/90)
Tento komentář byl smazán redakcí, protože porušoval Podmínky serveru. Je zakázáno používat vulgarismy a urážet ostatní uživatele.
09. 07. 2016 v 02:20Off-line Garisen  (29/183/60)
Ach jo. Náboženské kecy. Člověk v 21. století by už měl používat vlastní rozum a místo modlení by měl hledat fakta. To je všechno, co na to můžu říct. Dopis jsem ani nedočetl. K náboženství mám silnou averzi.
08. 11. 2016 v 21:12Off-line Firedog  (23/175/70)
amen... Trapný a směšný.
02. 12. 2016 v 20:29Off-line JirkaBi  (26/180/70)
Po přečtení tohoto dopisu bych se taky rád ujistil, ve kterém století žiji. Jak už bylo i řečeno ve filmu ,,Modlitby za Bobbyho" že není v písmu svatém přímo napsáno ani jinak popsáno že homosexualita je hřích. Autor dopisu je buď křesťan vychováván v silně křesťanské rodině, která nemá ponětí o základních lidských právech a žijí jen podle knihy kterou napsal nějaký člověk, nikoliv bůh a během století byla mnohokrát přepsána a upravena. Nebudu se dále vyjadřovat.
25. 12. 2016 v 13:09Off-line Tomasko1  (26/-/-)
To je nádhera, zhodiť všetko na homosexuálov... pád Sodomy, Gomory :D Ako ja som tiež kresťan a viem že to nepadlo len kvôli nám :D ako už sa smejem že sú na svete ľudia posadnutí vierou a budú ti hovoriť že máš na hovno život lebo nežiješ ako on :D Poznám kňaza ktorý mi povedal že si z toho že som gay nemám nič robiť.... je to ten istý hriech ako keby som spal s dievčaťom ... a nikdy mi ten kňaz nepovedal nebuď gay, alebo niečo také :D Fakt to bol úžasný človek... (Nezabúdajte :) LÁSKA NIE JE HRIECH )
26. 12. 2016 v 01:07Off-line Ligerisek  (36/172/62)
Já jakožto vtělení Boha říkám, že pisatel je kacíř a jeho duše shoří v pekle, které si sám stvořil! ;-)
zde je důkaz mého božství https://www.youtube.com/watch?…

Do Bible bylo zlem vloženo spoustu lží, včetně té o homosexualitě - zde je příběh o Ježíši a co se s jeho poselstvím stalo: http://www.informaceodjinud.estranky.cz/…na-zemi.html
26. 12. 2016 v 01:11Off-line Ligerisek  (36/172/62)
Jo a Sodoma a Gomora byly zničeny atomovkama při konfliktů mimozemšťanů. S jejich případnou hříšností to nemělo nic společnýho, toho zas jen využili propagátoři.
26. 12. 2016 v 01:14Off-line Ligerisek  (36/172/62)
a tady něco o tom, jak právě tato pokroucená christianizace zničila naši slovanskou kulturu http://www.informaceodjinud.estranky.cz/…robcova.html
26. 12. 2016 v 01:22Off-line Ligerisek  (36/172/62)
A tady něco o potopě světa https://www.youtube.com/watch?…
27. 12. 2016 v 04:26Off-line Agelic2  (28/187/65)
to co bůh stvořil to má
18. 03. 2017 v 19:07Off-line Smaragd15  (22/180/85)
no takže neviem či ten autor toho dopisu to mysli vazne ale vyjadrim sa k tomu....takze homosexualita je ohavnost,zvrhlost a zvratenosť?akože vážne?no tak sa pozrime na heterosexualov co robia.to co napisal ten autor textu to podstate opisoval heterosexualitu lebo to iste sa deje u heterakov.odporny hriech?a co robia heterosexuali no hadam kazdy den nechodia do kostola a nie su tam cely den aby sa tam modlili no nie?a kdesi som pocul ze v biblii neni vsetka pravda pravda je ukryta vo vatikane a k tej pravde ma zakaz aj samostatny papez je to velikansky rad knih kde je pravda a vsetci to ukryvaju lebo sa boja ze to vieru da na kolena.tak heteraci nech nehovoria ze boh je proti homosexualom.nie viera neni proti homosexualom viera nas chape ze my to nemame lahke,len hlupy heteraci to nemozu pochopit lebo su zabrzdeny ze ani odbrzdit by sa nedali.
15. 12. 2017 v 01:37Off-line Perplexity  (21/177/74)
Hm aháá. :D Tak ať gay komunita je cokoliv, ale akorát mě zaráží jedna věc. Moc bych se chtěl zeptat toho Boha na takovou jednu super otázku: ,,Adam a Eva měli 2 syny a ty měli jako jak další děti? To voprcali svojí mámu (Incest)?To je teprve pěkná zvrácenost. :'D Takový sračky fakt.
15. 12. 2017 v 16:45Off-line Ligerisek  (36/172/62)
Všichni asi známe X-Meny a jejich analogii s homosexualitou... Neandrtálci se třesou strachy přátelé mutanti!
21. 01. 2018 v 13:56Off-line Pepous  (23/-/-)
Uprimne mi prijde, ze autor dopisu ma v hlave misto mozku nastlanou slamu. Vsak my jsme se s tim narodili, je to nase soucast a kdyby to byl tak straslivy hrich jak pan autor pise, tak by nas takhle Pan Buh prece nestvoril ne? Vsak homosexualita neni vrazda. ;)
21. 01. 2018 v 23:39Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
Biologicky: člověka není možné vytvořit jinak, než spojením ženy a muže => ori výchovu je potřeba obou anebo častá kontakt s oběmi
Biblicky: Můž a žena = člověk byl stvořen Bohem => narodí se další člověk
Chemicky: fakt kravina. Už vidím nějakýho chemika před 5000 lety, jak mýchá člověka v něaký zkumavce. Ani dnes něčeho podobného nejsme schopni.
Člověk je tvor schopný se rozhodovat (což není chyba). Kdyby jste dali něčemu život, chtěli by jste mu dát i svobodu v rozhodování anebo by jste si postavili stroj? :-)
23. 01. 2018 v 11:42Off-line Igy  (38/173/81)
Mr.Hood: Dobrá otázka. Kolik že svobody vlastně podle Bible máme, když všechno je předurčeno, všechno je boží plán, a pokud už o něčem rozhodujeme, stejně je to buďto svod ďábla nebo boží plán a musíme se rozhodnout jenom tím jedním správným způsobem? Svobodná vůle je jedna z věcí, ve které má církev největší zmatek, takže to radši ani nevytahujte.

Ad chemicky, už ani církev nepopírá, že existuje DNA, která může za různé věci, která se míchá a tím vytváří nového člověka, a že existují různé látky a hormony, které mají na člověka a jeho vývoj vliv. A to je chemie, takže kravina to není.

Ad biologicky, výchova nijak nesouvisí se schopností početí. To nám dokazují kvanta dobrých adoptivních rodičů a kvanta špatných vlastních rodičů, stejěn jako kvanta dětí vychovávaných svobodným rodičem z toho či jiného důvodu. Stejně tak se můžeme podívat do přírody, kde to dokazují různá zvířata, která se třeba narodí z vajíčka opuštěná bez rodičů. Nebo zvířata, která se rodí do smečky a vlastní rodiče se o ně přímo nestarají. Nebo zvířata, rodící se v roji, kde jsou role oddělené. Nebo zvířata, kde je otec sežrán hned po početí...

Ad čeština, naučte se psát bez gramatických chyb a překlepů.

Ad angličtina, https://www.youtube.com/watch?…
24. 01. 2018 v 17:00Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@igy: zdravím Igi, je možné, že se jedná jen o můj pocit ale mohu se díky svému vážnému úrazu před cca 8 lety mýlit. Defakto začínáš slovy: "Kolik svobody podle bible máme". To je vzkutku otázkou ale zároveň i odpovědí. Svoboda volby - to je správní definice svobody. I malé dítě, které přež upozornění rodičů: "Nesahej na ty kamna, protože jsou horký a spálíš se." má svobodu rozhodnutí a důsledky pozná až poté, co na ně sahne. Bude to snad facka anebo pohlavek od rodiče, který tím zdůrazní své slovo, které řekl anebo to, že se spálí? Myslím, že i totální ignorant dokáže odpovědět správně.
Samozřejhmě, že to, že se popálí a bude následovat facka od rodiče a možná ještě s dovětkem "Neměl jsi bejt blbej, když jsem ti to říkal/a".

Pokud to přirovnám k počítačům a jejich funkčnosti, pak hardware / železo je naše tělo vč. mozku, který zpracovává naše myšlenky (tak, jako procesor zpracovává operační systém a ten zase příkazy, které dostává na základě reakcí různých součástí těla - třeba stav žaludku (subsystém HW), očí, sluchu, hmatu (zjednoduešeně řečeno senzory, či nástroje).
bla bla lba lala ALE ... zpět k Tobě a tvému textu Igi.

Co je předurčeno: Bohem je předurčeno naše tělo, funkčnost orgánů, mozku a pod. To, k čemu a jak toto vče používáme je naše věc ALE z důsledky při nesprávném používání vztahujícímu se právě ke konstrukci a předurčení těchnto věci. Stejně tak, jako nemůžeš používat HW na opékání (budemeli se držet původního návrhu a konstrukce) bez poškození a zachování stálé předem určené funkčnosti k výpočtu (počítač je vlastně velká kaluklačka) dat a promněnných, pak ani lidské tělo při nějaké jeho funkčnosti a předurčení není možné používat jinak.

Nesrovnávej prosím jabka a mandarinky.
24. 01. 2018 v 17:05Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
ad @igy: "Ad chemicky, už ani církev nepopírá, že existuje DNA, která může za různé věci, která se míchá a tím vytváří nového člověka, a že existují různé látky a hormony, které mají na člověka a jeho vývoj vliv. A to je chemie, takže kravina to není." Jakou církev bereš, jako církev. Jestli ˇřímsko-katolickou a jí podobné tak ... se zaměř čistě na Bibli a nech si ji vyložit od někoho jiného než katolicky ovlivněného "mecenáše", který spatlá jabka a hrušky (většinou). Ten, kdo zachovává jen píď z římskokatolické věrouky neníé křesťan.
24. 01. 2018 v 17:11Off-line Igy  (38/173/81)
@Mr.Hood: Takže církev popírá, že existuje DNA a hormony? Ahá, já byl za to, že církev je osvícená a v nezvratných vědeckých důkazech se snaží najít Boha. A proto třeba vidí právě v dokonalém naprogramování DNA Boží dílo. Ale to byl asi nějaký vyjímečný osvícený mecenáš a ostatní jsou pořád zamrzlí ve středověku.
24. 01. 2018 v 17:16Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@Igy, prosím, buď konkrétní. Která církev a kdy? Na světě je milion církví (zřejmě si to neuvědomuješ a tak tě popravuji). Například Ben (poslední kandidát na prezidenta USA a současný spolupracovník Donalda Trampa) je neuro chyrurg, jako první na světě úspěšně rozdělil syamská dvojčata spojená hlavami a je věřící. Tos nevěděl, že? Fajn. Teď to víš. Ptám se tedy znova pro "blbé": jaká církev a kdy?
24. 01. 2018 v 17:17Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@Igy: omlouvám se, zapomenul jsem dopsat celé jméno: "Ben Carson"
24. 01. 2018 v 17:48Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@Igy (zřejmě: Igore), jsem opravdu rád rád, že jsi titi téma. Mohu tě totiž do jisté míry nazvat ignorantem (neznalým) a nemusíš se za to stydět. Všichni jsme neznalí ignoranti (na něco).
24. 01. 2018 v 18:31Off-line Igy  (38/173/81)
Obecně, já je nepotřebuji rozlišovat. Vím o tom, ale není to potřeba. Ostatně takové množství církví s sebou nese jiné zajímavosti, na které také neumějí věřící většinou odpovědět :D
Dílo pana Carsona je jistě obdivuhodné, ale nijak nesouvisí s mým předchozím příspěvkem. Stejně jako předtím odpovídáš na něco jiného, než bylo řečeno, odvádíš téma.
Takže pro účely diskuze zůstaňme u tvé církve - co ty a tvoje církev soudí o DNA, o vlivu DNA na chování člověka a o DNA spojitosti mezi člověkem a zvířaty?
btw nestydím se za to, že o něčem nevím, ale nazvat někoho ignorantem je urážlivé, což jistě víš. Čili igy není ani igor ani ignorant, ale co to je, ti neřeknu, protože to stejně používáš jen k povyšování se nad někoho.
24. 01. 2018 v 19:19Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@Igy, trošku svádíš téma někam jinam a rád bych tě opět upozornil na jabka a pomeranče. Ačkoliv jsou oboje ovocem, jsou mezi nimi rozdíly. Stejně tak jsou rozdíly mezi církvemi. Nemluv tak prosím o něčem, čemu absolutně nerozumíš a už vůbec to prosím nepoužívej pro svoji obranu (svého názoru), protože budeš mlet k***tiny. Děkuji.
Pana Ben Carsona jsem uvedl z toho důvodu, že jde o hluboce věřícího člověka, který jako první na světě provedl úspěšně operaci, na kterou si absolutně nikdo netroufal. Nejen, že tak odstranil případné předsudky vůči afroameričanům ale navíc tím dokázal, že jsi mlel kravinu. PRavidla DNA musí znát (alespoň obecně) každý doktor (natož chyrurg). Takže prosím ještě jednou: nemel kraviny o kterých víš totální kulový. Ani já nejsem odborník ale toto bych si netroufal jakkoliv vypustit ze svách rtů/prstů ....

Co se tvé předchozí poznámky ohledně češtiny a pravopisu týče ... Nečetl jsem to ale pokud se jednalo o mne, pak zcela jistě pochopíš můj nedostatek, který je zapříčiněn úrazem cca před 8 lety, kdy u mne došlo k poranění hlavy / mozku, při srážce automobilem - tak blbej, aby jsi nepochopil určitě nejsi, když tu krafeš o DNA.

BTW: v nemocnicích po ČR jsem díky té nehodě trávil 2 roky fešáku.

Opravdu nevím, v jakém smyslu píšeš o souzení církve (spíš asi posuzování) DNA a "tvou" církví ... :D Aaale budiž, všichni jsme různí.

Kdo říká, že se máš za něco stydět? :D Vrah se taky nestydí za to, že během 5 let zabije 50 lidí X-D

Tvoje osobní postoje a hodnoty jsou tvoje věc a to, že se ti nelíbí jiný názor taktéž - číst to nemusíš, o tom zádná. :-)

Zřejmě nevíš a ani jsi nepochopil, o čem jsem zde psal, když jsem psal o svobodě. :-)
Pokud jsem tě nazal ignorantem a nelíbí se ti to, pak se omlouvám, že jsem nebyl dostatečně přesný. Jsi ignorant na náboženské otázky: http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/…ovo/ignorant a zcela určitě na další věci. Nejsi v této věci patřičně vzdělán. Urážka? Nedělej ze sebe navíc vola. :D

Pak už řešíš jenom dětaily kraviny. :-)
24. 01. 2018 v 23:09Off-line Igy  (38/173/81)
Ok, tak jsem si to pročetl znovu a vyplynulo z tvých příspěvků toto.
1. Věřící doktoří na DNA věří.
2. Adventisté mají minimálně jednoho fajn chirurga.
3. Římskokatolická církev se řídí Biblí a proto na DNA nevěří.
4. Tváříš se hrozně povýšeně a děláš, že nikoho neurážíš, ale přitom urazíš v každém příspěvku. O tom, že slova "ignorant" a "nevzdělanec" jsou negativně zabarvená, přece diskutovat nemusíme, ale i tak tam máme k***tiny, vola, a další.
5. Mr.Hood shoří v pekle, protože trpí Pýchou a Malomyslností.
Je to tak správně?
24. 01. 2018 v 23:22Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
Skoro skvělé ... nicméně :D
Skoro je skoro ale rád dovysvětlím. :-)
Takže bod po podu. :-)

1. Věřící doktoří na DNA věří.
- (DNA je tak složitá a neviditelná věc, že pro první křesťany byla nepředstavitelná a římsko-katolická církev si potřebovala udržet moc. Spousta věcí je (ale kupodivu) v Bibli napsána tak, jak ve skutečnosti jsou (například, že země je kulatá - chuudák Kopernik a další).

2. Adventisté mají minimálně jednoho fajn chirurga.
-CASD se obecně drží zdravotních předpisů, které jsou popsány v Bibli a člověka bere jako složité stvoření, které není na první pokus pochopitelné (což úrávě nevylučuje genetiku, DNA a pod).

3. Římskokatolická církev se řídí Biblí a proto na DNA nevěří.
Věrouka římsko-katolické církve jde trochu mimo Bibli .... To, co jsou sochy v kostelech, zpovědi, uznávání neděle, jako dne odpočinku a podobně je pro člověka řídícího se Biblí identifikováno, jako pohanství a z pohanských kultů to vychází.

4. Tváříš se hrozně povýšeně a děláš, že nikoho neurážíš, ale přitom urazíš v každém příspěvku. O tom, že slova "ignorant" a "nevzdělanec" jsou negativně zabarvená, přece diskutovat nemusíme, ale i tak tam máme k***tiny, vola, a další.
- Toi předpokládám patří k bodu č. 3 a máš techt. Už samotný vznik Římsko-katolické církve je akysi čudný (poslední Cézar PŘEDAL svou korunu prvním katolíkům v době, kdy se Řím začal zevnitř rozpadat a César hledal vhodné řečení rozpadajícího se říma a jeho úpadku?). Vlastně ne, vždyť lidi sežerou všechno, co se jim nakecá. :-)

5. Mr.Hood shoří v pekle, protože trpí Pýchou a Malomyslností.
Je to tak správně?

- peklo je kec dodaný římsko-katolickou církví (takové bububu).
Fakt je až na pár bodů podobný, nicméně konečný a rozhodne rozhodnutí Mr. Hooda. a nikoliv jeho "osud" :-)
25. 01. 2018 v 00:59Off-line Agelic2  (28/187/65)
nemám co komentovat jsem atejista a vím proč !!!!!!
19. 02. 2018 v 22:09Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@st63v: Dokaž to anebo opak :-)
19. 02. 2018 v 22:18Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@st63v: Čistě technicky je to otázka "výry" (ať už v evoluci anebo stvoření). V posledních několika ltech jsem slyšel několik fundovaných biologů, kteří tvrdili, že evoluční teorie je defakto: "výrou" a po biologické stránce je to totální nesmysl. Co se Krista (o kterém zde píšu) týče, je dokázán na základě historických pramenů (a to ne na základě Bible http://extrastory.cz/…tanstvi.html), nemluvě o faktu, že kdyby jsi znal Bibli, pak by jsi si rozhodně nemyslel anebo neříkal, že "Ježíš mohl být gay" :D
Nebylo by to totiž možný. :-)
19. 02. 2018 v 22:49Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@St63V: s tou děravou hlavou jsi se trefil (skoro doslova). Technicky sem přežil vlastní smrt a nevím, kolik lidí, jako je schopná relativně normálně fungovat. Co se toho psaní týče - ztráta dlouhodobý paměti. :-)
19. 02. 2018 v 23:15Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@St63V: inu, nebudu se ti snažit oponovat, protože nevím, jaký by to tady bez tvého zájmu mělo smysl ale můžu pouze dodat, že v tom, co jsi napsal má spoustu zmatků ... Každopádně pro začátek: 1) církev nepronásledovala Ježíše (BTW: jaká církev, jsou jich desítky?)
2) Kristus nebyl vzkříšen církví (jinak je to v Bibli a Kristus byl vžkříšen silou boha otce - trošku složitější na rychlý vysvětlení)
3) Byly nalezeny svitky z Kumránu, které obsahovaly opravdu těžce sraré části starého zákonu, které potvrdily, že v Bibli s technicky vzato nezměnilo ani písmenko - pak už jde jen o verzi Bible, kterou máš anebo chudší, či poupravená (to pár církví dělalo ač to samotný nový zákon - část Bible ) defakto zakazuje (to dělala asi nejdříve římskokatolická církev - pod schválením papeže samozřejmě, takže ŘKC neberu jako křesťanskou církev btw).
16. 03. 2018 v 05:30Off-line Vxt  (42/-/-)
Kazdeho osobni vec s kym zije a s cim zije.Vztah je o radostech i starostech a lide kteri voli sexik najednu noc nechteji vztah a sex potrebuji.
04. 06. 2018 v 09:27Off-line Peta80  (43/187/-)
Pisatel dopisu Honza: "Bůh říká, že..."

Jéé, ty jsi mluvil přímo s Bohem? Hele, nemohl bys nás seznámit? Měl bych na něj pár otázek...
04. 06. 2018 v 11:17Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@Peta80: nedělej ze sebe vola, co se chytá každýho slova, jak hovno košyle :D Používá se to zcela běžně: http://www.biblenet.cz/…bible/search?…
06. 06. 2018 v 10:18Off-line Peta80  (43/187/-)
Mr.Hood, nedělej ze sebe vola a zapoj mozek. Já tím jaksi poukazoval na to, že takovýhle náboženští fanatici typicky argumentují "Bůh řekl (...)" nebo "Bůh chce (...)", přitom když se jich zeptáš, kdo z nich mluvil přímo s Bohem, tak ti typicky odpoví, že nikdo. Prostě nikdo z nich s ním nikdy nemluvil, ale všichni "vědí", co Bůh řekl nebo co chce...
A ano, oni se typicky odkáží na Bibli, jenomže už těm jelimanům nedochází, že Bible je JEN pozemská kniha napsaná lidmi a to ještě před několika tisíci lety, a od té doby také x-krát pozměněná, která navíc při porovnání reálných zkušeností z reálného světa s ní působí v naprosté spoustě míst jako sbírka bajek a mýtů (prostě věci v ní popsané nekorespondují se zkušenostmi z každodenní reality).
06. 06. 2018 v 14:05Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
Inu chlape, pro upřesnění: "rozhovor" s Bohem je v dnešní době trochu limitovaný. Když to přirovnám třeba k internetu anebo rádiu, musíš být naladěný na správnou frekvenci / síť - musí být napojený na stejnou vlnu. Je to v dnešní době možné (při dnešním duchovním naladění)?
Hřích (tak, jak jep opsaný v Bibli) nás od Boha duchovně oddělil.
Pro většinu lidí je jeho podstata a osobnost projevena v Bibli. Kdo ji pochopí a přijmě / chce pochopit myslí => srdcem a přijme ho naplno, může ho slyšet. Společnost a hřích nás ale oddělují. Dnes až na výjimky je absolutně němožné, aby někdo slyšel Boží hlas přímo.
V Bibli je psáno v 15 verších "Bůh řekl" http://www.biblenet.cz/…bible/search?…
To, že ho každý nemůže slyšet neznamená, že k nemu nemluví jeho jazykem => tedy jazykem, který může vnímat (například zkušenosti) a při porovnání s písmem je schopen pochopit, proč ho nslyší. Proč s ním nemůže mluvit. Lidé mu přestali důvěřovat. Ani Papež (ten obvzlášť) s ním nemůže mluvit.
Pro další přirovnání: když se zleješ, jako doga a někdo s tebou mluví ... slyšiš ho? Pamatuješ si další den, co ti říkal? Stejně to je s člověkem. Kdo není naladěný na jeho vlnu, nemůže ho slyšet. To jediné, co může "slyšet" je skrze Bibli, poznat ho a postupně se studiem jeho osobnosti (říjmáním a aplikací myšlenek na svůj život) vcítit do něj a postupně se dostat na jeho vlnu.

Za tu odpověď a tvé "shození" se ti omlouvám. Nebyl jsem vyspalej dvakrát dobře. Nicméně to, co ti tu píšu je fakt. Už nejsme schopni nasloucaht a slyšet Boha přirozeně. Je mezi nás a nej vražená klín í hřích a absolutně jiné uvažování, než nám to umožní. Je to něco, jako když slyšiš slabounký hlas ale okolní hluk a vše, co je toho schopno ho vyruší a ty neslyšíš už nic jiného, než ten hluk.
13. 12. 2018 v 01:00Off-line Sepp  (60/180/100)
Co k tomu článku dodat, psal to nejspíše rádoby křesťan,ktery zapoměl na ono-miluj bližního svého, Bůh, pokud je, tak stvořil člověka k obrazu svému, tedy i gaye. A myslím, že nemá vlastně ani smysl vůbec reagovat na podobně znějící dopisy a názory, píši to jen fanatici,co mají v hlavě jen nasráno.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 12. 2018 v 19:37Off-line Mishima  (70/178/78)
Bůh neexistuje a i kdyby existoval, byl by to pěknej prevít ! Ježíš Kristus, potulný židovský kazatel zemřel na kříži a Pavel s Tarsu z jeho příběhu udělal světové náboženství. Monotheistická náboženství se mi pro svůj totalitní charakter docela hnusí, budhismus je možná výjimkou ! V antickém světě byla patronkou homosexuálů bohyně Uránie, i když jsem zapřisáhlý ateista, tohle bych byl schopen tolerovat. Křesťansky se pisatel tohoto hanopisu rozhodně nechová !
19. 12. 2018 v 15:20Off-line Igy  (38/173/81)
Kde jste to slyšel o té Uránii? Nemůžu žádný zdroj najít...
Našel jsem maximálně novodobý výraz Uranian, ale ten je odvozen od Uranina dědečka Urana. Navíc si myslím, že v antice nepotřebovali žádné patrony homosexuálů, protože tam druhy sexuality vlastně neřešili. Zjednodušeně řečeno byli všichni bi a střídali to dle chuti. Včetně nejvyššího Dia.
03. 11. 2020 v 21:18Off-line Youlittlemonster  (28/-/-)
Autorovi dopisu zřejmě nedošlo že orientaci si nevyberes ale narodis se s ní.
26. 08. 2023 v 17:11On-line Minor  (68/160/80)
Bůh stvořil vše kolem nás, tedy i gaye. Je to jeho vůle, kdyby nechtěl, nečinil by tak. Jsme jeho děti stejně, jako heterosexuálové. A nemusíme nikomu skládat účty za svoji orientaci
Přeji hezké dny plné lásky a porozumění
Minor
03. 10. 2023 v 17:13On-line Minor  (68/160/80)
Honza: Kdyby Bůh nechtěl homosexuály, nestvořil by je, dštíte zlobu na gay komunitu a po večerech možná strkáte uměláka do ...
05. 03. 2024 v 12:59Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
@Minor: Víš Minore, slova "Kdyby Bůh nechtěl homosexuály, nestvořil by je." považuji za plácnutí do vody a postavená na absolutní neznalosti starého a především i nového zákona v Bibli. Nebudu ti tady psát konkrétní verše z Bible, která by takovou tézy rozsekaly na prach tisíci způsoby (těch veršů je fakt mraky - stačí jenom záznam o Sodomě a Gomoře) ale pokus se prosím nejdřív něco poznat a pak to soudit. Ale pro začátek.
Pro bližší vysvětlení:
27) I stvořil Bůh člověka k obrazu svému, k obrazu Božímu stvořil jej, muže a ženu stvořil je.
//Bůh stvořil šlověka podls evého obrazu - tj. že člověk měl charakter, který byl identický anebo podobný Božímu. Pádem do hříchu zvolením cesty bez Boha a psoléhání sama na sebe se to pokřivilo a člověk již tedy není dle obrazu Božího. člověk prostě přestal spoléhat na návod od tvůrce a dneska vidíme důsledky.
28) A požehnal jim Bůh, a řekl jim Bůh: Ploďtež se a rozmnožujte se, a naplňte zemi, a podmaňte ji, a panujte nad rybami mořskými, a nad ptactvem nebeským, i nad všelikým živočichem hýbajícím se na zemi.
// můž a žena jsou člověk. Ne muž a muž, ne žena a žena, ne část člověka a žvíře a pod. Je to identické, jako já jsem čech, moje mamka je češka, sousedka je češka - jsme Čech

Pokud o něčem mluvíš, bylo by dobré znát i pozadí. Beru tě se vším respektema pochopením samozřejmě. Je zde minimum uživatelů, kteří znají Bibli a o naší pslanecké sněmovně ani nemluvě.
05. 03. 2024 v 13:03Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
Mnou uvedené citace veršů jsou ze starého zákona, 1 Mojžišovi; 1 kapitola, kapitola a verše 27 a 28
05. 03. 2024 v 13:43Off-line Mr.Hood  (40/183/107)
Vnitřní pocit a otázka, které nastávají: Jsem tím, že jsem gay zbaven možnosti vrátit se k Bohu a být opět dokonalý? Celkem důležitou "drobností" je, že ne. Kristus je obrazem Božím. Poznáme ho jedině v Bibli (v Novém zákoně). Dobrí poznání Krista v důsledu znamená zamilovat si ho a jeho povahu. Přorozeně se měnit k jeho obrazu - tedy k obrazu Božímu.
V Novém zákoně o tom mluví apoštol Jan v Janově evangeliu 14 kapitole a verši 9: Jan 14:9 (B21)
„Filipe,“ odvětil Ježíš, „tak dlouho jsem s vámi a nepoznal jsi mě? Kdo viděl mě, viděl Otce. Jak můžeš říkat: ‚Ukaž nám Otce‘?
V důsledku je tedy na výše položenou otázku odpověď ne.
Je to jenom o tom se změnit /"znovu se narodit"/ změnit své smýšlení ale ne mechanicky ale přirozeně pod vlivem Krista.
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload