Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Hetero teenager prosí o radu po jednorázovce se svým šéfem

Zmatený teenager prosil o radu poté, co měl sex se svým ženatým šéfem, který s ním po tomto zážitku nechtěl mít nic společného.

Teenager, který sám sebe označuje za heterosexuála, napsal do deníku The Sun následující dopis:

„Drahá Deidre,
jsem heterosexuál, ale strávil jsem noc vášnivým sexem se svým šéfem. Teď říká, že už mě nechce nikdy vidět nebo se mnou mluvit. Je mi osmnáct let a získal jsem práci svých snů ve společnosti zabývající se pánskou módou. Od začátku mi šéf dával najevo, že o mě má zájem. Přitom to je ženatý třicátník.
Flirtoval se mnou a začal mě zvát na drinky a večeře po práci, což jsem si ohromně užíval. Po jedné z těchto akcí jsme byli příliš opilí a nemohli jsme řídit. Navrhl, že bychom si mohli zaplatit pokoj. Na hotelovém baru jsme pokračovali v pití a noc jsme zakončili nejlepším sexem, jaký jsem kdy měl.
Nyní tvrdí, že gay není a nechce se mnou mít nic společného.
Nemyslel jsem si, že jsem gay, ale cítím se zmateně a zneužitě. Šíleně jsem se do něho zamiloval, ale on tvrdí, že to byla chyba.

Deidre z poradny deníku The Sun odpověděla:

„Vypadá to, že tvůj šéf zapírá svou sexuální orientaci a mrzí mě, že jsi mu naletěl. Měl by se chovat profesionálněji, protože jako tvůj nadřízený má za tebe zodpovědnost. Jeho chování by mohlo být považováno za harassment. Pokud bys chtěl podat stížnost, kontaktuj Acas pro pomoc.
Tyto události ale neznamenají, že by se změnila tvá sexuální orientace, pouze jsi objevil aspekt sám sebe, o kterém jsi předtím nevěděl.“

Jakou radu byste tomuto teenagerovi dali vy? Napište nám do komentářů.

Titulní foto: Ilustrační foto © Depositphotos.com/olly18

Autor článku je hříšný bůh sexu, půlku výplaty nechává v sexshopu a jeho uměleckou tvorbu raději hledejte na RedTube.
Onload

17 názorů ke článku

15. 10. 2015 v 10:58Off-line Lukino_Luk  (28/185/72)
Checht, když tvrdí, že strávil VÁŠNIVÝ sex se svým šéfem, tak to zřejmě tak docela úplně hetero nebude. :-P
Souhlasím - 15   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
15. 10. 2015 v 11:19Off-line colombo  (95/192/90)
Hetero.... :-) :-) :-) :-) No jasně.
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
15. 10. 2015 v 11:26Off-line AlexanderGrayson  (29/-/-)
Dobrá rada do života... nestrkat věci své, nebo druhých, tam, kam se nemá. Obzvláště ne s nikým na pracovišti :D Pak už snad jen další, méně cenná rada ve světě naší "milované gay komunity" - používat mozek.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 10. 2015 v 11:39Off-line EdgarDavid  (28/185/82)
Heterosexuálové povídáš?
15. 10. 2015 v 14:42Off-line HardMode.Vesporax  (21/170/60)
Oznáč se za bi, jak je dneska v módě, a vyřešene.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
15. 10. 2015 v 20:15Off-line LukeBlabla  (19/180/75)
"heteráci"... -_-
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 10. 2015 v 21:09Off-line Tommy1991  (25/167/66)
Zpitý pod obraz a přesto byl vášnivej sex tak určitě! :-D
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 10. 2015 v 21:35Off-line david722  (95/-/-)
Jsem homosexuál a nikdy jsem neměl vášnivý sex s ženou. Vím, že ho ani nikdy mít nebudu. Nemám v mozku na to buňky, chybí mi reaktivita na ženy.

Pokud jsi měl vášnivý sex s mužem a ještě, jak píšeš, ses do něj zamiloval, tak přece nemůžeš očekávat, že ti někdo bude věřit, že jsi heterosexuál. Nevěšej nám bulíky na nos. Pokud máš reaktivitu na muže, dokonce jsi schopen se do muže zamilovat, jsi gay.
15. 10. 2015 v 23:13Off-line ThomPrag  (38/180/76)
Deidre je kráva, k tomu je snad škoda slov. Teenager je prostě kluk objevující sebe a šéf za něho rozhodně v tomto smyslu nemá žádnou odpovědnost. Přijde mi to jako rada z nějakýho americkýho časopisu, ufff.
Napsal bych mu, že heterosexuál bude asi těžko a ať se zaměří na poznávání sebe a vyrovnání se se svou sexuální orientací. Jeho šéf je typický gay skrývající pravou sexuální orientaci maskující to vztahem se ženou. Jelikož rodinu má, je logický, že nechce nikoho dalšího a příhody s klukama jsou pro něho pouze jednorázovým úletem. Nejlépe na něho v tomto směru zapomenout a hledat někoho jinde, pokud možno ne v zaměstnání.
16. 10. 2015 v 03:39Off-line Tycz  (37/180/72)
Z mého pohledu sexuologa mi tu poněkud vadí ta kategoričnost přispivatelů.

Vnímejte prosím také ono objevování vlastní možné polysexuality. Dobře tady ve svém druhém souvětí píše ThomPrag.

Coby odborníci zde určitě znáte také pojem homofilita. To je poněkud méně častý, většinou závislý mentální úhyb (úlet) z běžně zavedených vztahových forem člověka.
Jedná se o schopnost zamilování se osoby do blízkého člověka stejného pohlaví. Takový vztah často později vrcholí i sexuálním kontaktem, jež může být i mimořádně vášnivý, což většinou bývá vygradováno !momentální! příklonností daného partnera.
Ano, právě ta momentálnost, jak jistě tušíte, je typickým znakem onoho tak trošku podivného a hlavně neférového vztahu!

Zde se tu prakticky vždy vyjeví závislost "slabšího", z dvojice na tom druhém, kterému však jde obvykle jen o jednorázovou akci.

A pozor, důsledek takovéhoto úletu bývá pro toho "slabšího" - většinou mladšího z dvojice - často tragický!!

Polysexualita lidského (a nejen lidského!) jedince umožňuje snadný přestup z jedné sexuality do jiné, zvláště je-li to podpořeno i vztahovou závislostí.

Ten zmíněný šéf se zachoval velmi přehlíživě a neférově především po uváděném aktu.

To, že se heterosexuální člověk někdy rád pokusí o sexuální kontakt s osobou opačného pohlaví, je již docela známá věc, obzvláště po třicítce či nejpozději po čtyřicítce. To jsem někde v jiném komentáři už zmiňoval. A platí to u mužů i u žen.
V našem případě se tedy jedná o onoho šéfa.

Osmnáctiletý mladík se vinou svého šéfa navázal na osobu, která se sama nedokázala správně se zachovat. Pro mladíka se skutečně jednalo o objevování dalšího z možných sexuálních styků.

Sám fakt, že měl sex s mužem, proboha nemusí znamenat, že je gay!!!
Důležitější je jeho skutečné vědomé osobní zaměření, jak sám zmiňuje, heterosexuální.

Ten, kdo se považuje za heterosexuála, tím stvrzuje (i sám sobě), že sexuálně preferuje osoby opačného pohlaví. Ale preference nevylučuje i ojedinělý kontakt odlišný!

Rovněž ten, kdo se považuje za gaye, tedy homosexuál, jen sexuálně upřednostňuje jedince téhož pohlaví. I on si někdy zkouší intimní kontakty s osobou opačné sexity. Pokud úspěšně, nemusí to hned znamenat úplnou heterosexualitu. Důležitější je, jak se jedinec sám cítí sexuálně orientován.

Mějme tedy tohle napaměti, pokud někoho v tomto ohledu posuzujeme.

Co se týče pojmu bisexuality - je to ze sexuologického hlediska osoba, která preferuje oba směry sexuality obdobně. Pokud tedy počet intimních kontaktů s osobou jednoho pohlaví příliš nepřekračuje počet takových styků s osobou toho druhého pohlaví.

A nezapomínejme také, že existují i jiná sexuální zaměření, která se mohou rovněž přimotávat do sexuálního života kohokoliv, někdy i se silou větší než jen homo nebo hetero sexualita.

as. MUDr. Macej Tycz sg
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
16. 10. 2015 v 03:52Off-line Tycz  (37/180/72)
OPRAVA: .........i sexuálním kontaktem, jenž může být........

OPRAVA: .........To, že se heterosexuální člověk někdy rád pokusí o sexuální kontakt s osobou stejného pohlaví,........

Těžce jsem to přehlídl!
Moc se za ty chyby omlouvám!!!
dr. M.T.
16. 10. 2015 v 04:04Off-line Tycz  (37/180/72)
A jediné, co lze zmiňovanému mladíkovi doporučit, je ukončit jakékoliv vztahové poměry se svým šéfem, bylo-li by to bylo možné, z firmy i odejít, pokud se mu nepovede vytlačit spíš z firmy toho šéfa. A pokudmožno vymazat ze své paměti všechny ty nečekané prožitky.

Sám fakt, zda je, anebo není homosexuální, si musí v hlavě i v těle hoch postupně rozeznat sám.

as. MUDr. Macej Tycz sg
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 10. 2015 v 20:15Off-line david722  (95/-/-)
Brouku: Ty jsi teoretik, co má tři tituly. Já jsem na rozdíl od tebe praktik, co měl v posteli cca 150 takových kluků, o nichž tu teoreticky básníš. Spousta z nich tvrdila, že je hetero nebo bi. Nebyl ani jeden. Realita je taková, že přiznat si: JSEM GAY nedokáže každý. I v dnešní době existuje významná část kluků, kteří nejenže to neřeknou ani rodině, ani kamarádům, ale nepřiznají si to ani sami sobě. Ty tvoje pohádky o momentálním či mimořádném vybočení vykládej někomu jinému. Ten kluk bude momentálně či mimořádně vybočovat za týden, měsíc, rok znova. A pak znova. A znova. Když má reaktivitu na muže, když s nimi prožívá vášnivý sex, když se do nich zamilovává, dozajista to není heterosexuál. Klidně se s tebou vsadím.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
16. 10. 2015 v 21:20Off-line AlexanderGrayson  (29/-/-)
150? To se máš čím chlubit :D Někdy si připadám jako panic... a to si říkám, že mě Praha kazí. :D Naštěstí jsou měřítka, podle kterých člověk vidí, jak se vymyká kruté realitě buzního světa. Říkejte mi klidně mnich. :D
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 10. 2015 v 20:40Off-line klucinek  (26/176/72)
Kolik prášků si pan červenka zase musel vzít? Nebo snad nezvít?
19. 10. 2015 v 04:30Off-line Tycz  (37/180/72)
David722 = Neřeš tituly a už vůbec ne teorii. Abychom mohli vůbec v této odbornosti fungovat, musíme spoustu akcí prodělávat i prakticky, pokud je to alespoň trochu pro nás průchodné. Profesor tě nepustí dál, pokud nezvládáš i tohle!!
Mrzí mne, že nejsi schopen pochopit, že mohou být jedinci, u kterých se projevuje reaktivita prostě na obě pohlaví, a často i na jiné formy sexuality.
Tohle já naopak vím z praxe, kdy vyšetřujeme přímo muže, případně i ženy, pomocí různých jednoznačných stimulů.

*****Například u mladíků v pubertě je velmi běžné, že si zkoušejí sexuální počiny i sami spolu, a to ať už nejrůznějšími aktivitami. Přesto později je jejich sexualita většinou jednoznačně heterosexuální. Ano, jistě, naopak někteří z mnohých se vyjevují coby zcela homosexuální. Ale je také velká množina těch, co reagují na určené podněty spontánně stejně, anebo na některé silně, a na jiné třeba slaběji, ale reagují!!!

*****Lidská sexualita, a nejen lidská, prostě není a a ni nemůže být jen "černobílá"!!! Má mnoho podob, charakteristik a praktik. V tom mi věř zase ty.
Ani 150 obětí tvé promiskuity nepřekoná ty tisíce našich rozsáhlých vyšetření pohlavních smyslů a vztahů lidí, kteří se sexuálně necítí tak, jak by chtěli.

*****Ještě více je ale těch dívek a chlapců - i žen a mužů, kteří jen nevědí, co se s nimi vlastně děje. Těm jen vysvětlujeme, jak to se sexualitou může být, a ti rozumnější, řekněme inteligentnější, už si to během nějaké doby vyhodnotí sami. Mnohokrát se k nám i vracejí s potvrzením toho, že opravdu sedí, co jsme jim slovně naznačili.

*****Také velmi složitě vymýšlené, ale psychologicky jednoduše zadávané tvoříme otázky tisícovkám mladých respondentů obého pohlaví pro střední i vysoké školy při průzkumech a anketách o sexuálních vztazích a aktivitách mladých lidí.
Rukama nám proteče tolik skutečností, dotazů, popisů aktivit a pak i živých dotazování, že se o jenom teoretizování u nás rozhodně mluvit nedá!!!

*****Mrzí mne, že neposkytuješ ani orientačně svůj věk. Ve tvých různých komentářích doposud často poznávám zdravé a dobré obsahy. Ten poslední tady však mezi ně nepatří. A to je škoda. Přesto zdravím a prosím o chápání i jiných skutečností, o kterých tady píšu.
as. MUDr. Macej Tycz, sexuolog (sg)
05. 10. 2016 v 09:41Off-line Z.M.R.D  (42/181/80)
nejvýstižnější:
" už o tom nebudeme nikdy mluvit, nikomu to neříkej, prostě se to nestalo!":-)
Přihlaš se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload