Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Dušan: Coming out zakryl moje školní průšvihy

Dušan (Dsiv) je rebel, co nejde daleko pro sprosté slovo. Je ho všude plno, je přímočarý, drzý, nemístný a mnohými neoblíbený, jinými milovaný. Má onen rebel i druhou stranou mince, lidskou tvář a rozměr? Sny, city a bolesti nespoutaného mladého člověka? Dušanovi je sedmnáct let, narozdil se ve Zlíně a v současné době studuje na gymnáziu.

Řekni nám něco o sobě

Sám sebe se asi neodvažuji charakterizovat, ale podle rozboru mé osobnosti od psychologa z 8. třídy jsem snaživý člověk, typ pro práci náročnou na čas a kvalitu, vůdčí, mírně dominantní a umíněný člověk. Prý dokážu snést i velkou psychickou zátěž. Vlastně asi určitě. Jsem prý uzavřenější, nevyhledávám přátele, ale jsem prý oblíbený, což jsem si nikdy nemyslel. Byl jsem převážně neoblíbený.

Mám extrémní výkyvy nálad. Jsou dny, kdy sedím v tmavém koutě a naopak jsou dny, kdy jdu na diskotéku, seznámím se s mnoha lidmi a propařím celou noc. Jsou dny, kdy dbám o to, jak vypadám a pak jsou dny, kdy je mi všechno jedno, nevykoupu se, neoholím si ksicht. Lidé mě označují jako pozitivního člověka. Rád pomáhám lidem, ve kterých něco je zvedat sebevědomí. Pokud ho nemají. Myslím, že jsem nezdravě ukecaný. Kamarádka mi říkala, že moje přímočarost se jí strašně líbí.

 

Tvoje záliby a koníčky?

Neřekl bych, že mám vyloženě zájmy a koníčky, vlastně asi jo. Rad se učím cizí jazyky, což je jediné, co mi asi jde. Učím se anglicky a rusky, plánuji začít ještě s němčinou, francouzštinou a polštinou, protože jsem se nechal mnohokrát od mnoha lidí slyšet, že na jazyky mám prý talent. Anglicky se učím už od mateřské školy a rusky jsem se začal učit na střední. Ve studiu jazyků mi hodně pomáhají i blbinky a mobilní aplikace typu Instagram a Snapchat, kde mam víceméně lidi z celého světa. Napříkladna Snapchatu mám více lidí z anglicky mluvících zemí, než Čechů a Slováků.

Dalším mým koníčkem je historie. O historii jsem se začal zajímat asi ve třetí třídě, kdy jsem se s rodiči díval na Pelíšky a ptal se rodičů, jestli je to pravda, že Rusové opravdu přijeli v tancích. Zajímalo mě to hlavně proto, že táta byl vždycky v opozici vůči všemu ruskému, zatímco máma měla Rusko a ruskou kulturu vždy ráda, což mám asi po ní.

Máš nějaké úspěchy?

Nevím, jestli se to dá považovat za úspěch, ale naučil jsem se číst a psát ve třech letech. Byl jsem zvídavé dítě. Mamka prý se mnou pak chodila po městě a já z kočáru četl všechny nápisy ve městě.  Jinak si nemyslím, že bych byl nějak úspěšný – naopak.

Teď opakuju druhák a změnil jsem kvůli tomu i školu. Dále mám rád literaturu 19. století. Mám rád české romantické autory, jako je Mácha, Erben a francouzský a ruský realismus. Ve svém životě chci dělat něco, co mě bude bavit a budu to mít dobře zaplaceno. Bohužel s mými zájmy moc perspektivních jobů neexistuje.

Škola tě baví?

Když to tak shrnu, tak do školy chodím rád. Ačkoliv jsem na tento školní rok změnil školu kvůli propadnutí, nemůžu říct, že by mě škola nebavila. A koneckonců, kde jinde se dá chytnout špatné party. V současné době chodím na státní gymnázium, předchozí dva roky jsem chodil na církevní gymnázium. Když to srovnám, tak každá má svá pro a proti a určitě vzpomínám v dobrém i na bývalou školu.

Volný čas trávím hlavně sledováním aktuálního zpravodajství, stokováním na této stránce, čtení knih nebo zírání na seriály. Bohužel hodně mého volného času sežere i škola. No a taky trávím čas se svými kamarády. Osobně bych volný čas nejradši omezil na minimum a jen jednou měsíčně. Dělá mě to lenivým a tlustým.

Největší relax pro mě je, když jsem maximálně se třemi kamarády a zkoukneme film. Taky rád chodím do kina, dřív jsem chodil rád plavat, ale teď se se svým tělem stydím jít do plavek, hodinová procházka knihkupectvím, horká vana s pěnou a neopomínám ani sex.

Setkal ses na církevní škole s odporem od některých lidí?

S nějakým odporem jsem se moc nesetkal. Hodně lidí mi to nevěřilo a mně osobně nikdy nikdo neřekl na to něco negativního. V té době jsem chodil ještě na katolickou školu a zrovna jsem byl na intru. Někteří vychovatelé z toho nebyli nadšení a v jednom týdnu se mnou asi 6× schůzovali a bavili se o tom se mnou, měli strach, že tam budu něco na kluky zkoušet. Pozitivní na tom bylo to, že toto naprosto dokázalo zakrýt moje průšvihy, co jsem měl. Díky coming outu na ně totiž zapomněli.

S odporem jsem se nesetkal. Jen se ode mě pár lidí odvrátilo, nicméně to byli lidi, u kterých jsem byl rád, že se ode mě odvrátili oni a nemusel jsem to dělat já. Proto, že jsem chodil v té době na katolickou školu a pár zarytě věřících se tam našlo, tak to některým vadilo a někteří mí spolužáci mi říkali, že to jde léčit. V hodinách náboženství, které bylo povinným předmětem, jsme brali témata jako promiskuita, homosexualita, potraty a trest smrti. Žádná vymývárna to nebyla, učili jsme se o pohledu církve na tyto záležitosti. Celkově hodiny náboženství, kdyby se tam vypustilo to slovo Bůh, tak mi to připadalo něco mezi dějepisem a psychologií a filozofií.

Co máš dál v plánu po škole?

Sám nevím, čím chci být, protože to neustále měním. Chtěl jsem být právníkem, soudcem, státním zástupcem, politikem, diplomatem, velvyslancem nebo tlumočníkem nebo novinářem. V každém tom povolání je něco, co se mi na tom líbí. Ale co já vím, třeba budu učitel na druhém stupni.

Je něco, čeho bys chtěl v životě dosáhnout a co je tvůj sen?

Čeho chci dosáhnout? Tak to už jsem tu asi popisoval. Ale zopakuju, chci dělat něco, co mě baví a mít to zaplaceno. Chci mít krásný byt, ale zase ne moc velký, aby se tam nemuselo tolik uklízet. Můj životní sen? Chci umírat při vědomí, přehrát si v posledních minutách celý svůj život, zamáčknout slzu a naposledy vydechnout a říct „stálo to za to“.

Kdo je tvůj vzor a inspirace?

Jsem vzorem sám sobě, inspiraci mít ani nemůžu, k nicnedělání mi stačí, aby mi zacinkal Messenger. Kolem mě je spousta lidí, kteří jsou lepší než já, ale nechtěl bych být jako někdo jiný. Lidi mě například inspirují tím, jaký hadry si kupovat. Co se týče stylu oblékání, v tom jsem hodně ovlivnitelný druhýma.

Kdy sis poprvé uvědomil, že jsi na kluky?

No, já jsem byl odmalička kamarád spíš s holkami, než s kluky. Nerozumím si moc ani s většinou gayů, a pokud ano, tak zpravidla si s nimi po čase přestanu rozumět. Asi tak v jedenácti jsem pociťoval náklonnost k oběma pohlavím. Ve čtrnácti jsem si ještě myslel, že jsem bisexuál a v patnácti jsem si byl už jistý. Co se týče ale holek, tak k holkám nemám vůbec odpor. Líbí se mi ženské tělo, mám rád holčičí zadky v legínách, rád sahám holkám na prsa. Za bisexuála bych se ale neoznačil.

Co tě přimělo jít s „pravdou ven“?

Ven jsem s tím šel v 16 letech, kdy jsem si našel kluka a po třech měsících se mi to zdálo hrozně vážné a šel s tím ven. Rodiče to vzali v pohodě! Prarodiče taktéž.

Co bys poradil klukům, kteří jsou ve stejné situaci, jako jsi byl ty?

Co bych poradil lidem, co jsou v situaci jako já? Nevím. Já jsem v nějaké situaci? Já rozhodně nejsem ten pravý na rady.

Jak vnímáš internetové seznamování?

O internetovém seznamování si nemyslím nic negativního nebo pozitivního. Přijde mi to jako něco běžného, normálního. Když mi bylo tak 12-15, tak jsem byl řekněme výrazně méně společenský člověk a měl jsem spoustu internetových přátel z celého Československa, s některými jsem v kontaktu doteď.

Tvůj názor na registrované partnerstvím/sňatky a adopcí dětí?

Co se týče registrovaného partnerství či sňatků pro homosexuály, tak proč ne. Jen mě překvapuje, že Evropská unie to nezavedla povinně pro všechny členské státy. Osobně mi přijde hloupé, že je manželství a registrované partnerství oddělené jako dvě odlišné instituce, ale budiž. K adopci dětí se vyjadřovat nehodlám, to přísluší těm, kterým bych radši nesvěřoval ani ponožky na vyprání.

Nebo zaměstnancům přitroublých organizací typu HateFreeCulture. Za adopce dětí homosexuály nejvíce horují promiskuitní, rádoby navždy mladí lidé nebo naivní kluci v mém věku (nebo oboje najednou). Dokonce si myslím, že většina gayů po „mateřství“, rodičovství netouží. Naprosto logicky si ale dovedu představit, že dítě vychovávají dvě ženy a myslím, že adopce pouze pro lesbičky je společensky přijatelnější. Ale samozřejmě nelze jedny zvýhodňovat nad druhými, takže uvažovat takto je stejně nesmysl.

Zaujal tě Prague Pride? Vnímáš jej pozitivně nebo negativně?

Prague Pride neodsuzuju, ale nezúčastňuju se, přesto, že dost mých (i heterosexuálních) kamarádů a kamarádek se tohohle zúčastňuje. V létě jsem viděl v Přerově v Kauflandu reklamu na Prague Pride s reklamním sloganem „Všichni jsme stejně teplí“ a kamarádka tehdy prohlásila „Pojedeme? Ja by som im rada vysvetlila, že ja som najviac, ty o stupínek menej“. Kamarádka je mimochodem heterosexuální.

Jsi z věřící rodiny, jsi ty sám věřící?

Myslím si, že každý člověk má v něco víru. Já nevím, jestli jsem věřící, nikdy jsem se touto otázkou ani moc nezabýval. Nicméně obecně věřící křesťané jsou většinou spokojenější lidé. U nás je víra vnímaná negativně, protože spousta lidí klade rovnítko mezi víru a náboženství. Taky je podle mě problém ten, že ve škole se člověk dozví o tom, jaká byla církev ve středověku, ale už jim nikdo neřekne, jaká je dnes. Taky spousta lidí vnímá negativně Islám, přitom věřících Muslimů jsou na světě 1,5 miliardy a je nesmysl, aby všichni Muslimové byli ti zlí, jak si spousta lidí myslí. Stejně tak jako pár stovek případů o zneužívání chlapců katolickými kněžími nic nevypovídá o dvou miliardách křesťanů.

Co pro tebe znamená bisexualita?

Bisexualita pro mě znamená to, co bisexualita je. Orientace na obě pohlaví?

Jaký je tvůj vztah k technologiím versus knihy?

Proč by nutně mělo být jedno lepší než druhé. Opravdu mě vytáčí konzervativní žvásty typu „knížky jsou lepší než film“. Mám rád knihy i filmy. Ale přiznávám, že knihy mám rád jen papírové, elektronické čtečky a on-line knihy mi nic moc neříkají.

Myslíš si, že pravda řečená natvrdo je lepší než ta uhlazená?

Každá pravda je hrozná.

Píšeš, že se ti ženské tělo líbí, jen esteticky, nebo tě přitahují i sexuálně?

Sexuálně asi ne, ale u nějaké opravdu hezké slečny si občas neodpustím poznámku o tom, že bych měl změnit orientaci.

Jaké je tvůj názor na tvé vrstevníky gaye?

Znám jen dva v mém věku, se kterými si rozumím. Paradoxně jednoho z nich jsem miloval, ten druhý miloval toho třetího, ale s tím třetím jsem pro změnu zase měl něco já. Jinak se nějak s gayi mého věku nestýkám. Pokud tedy není kolem mě nějaký skrytý a já o tom ani nevím.

Dušanův profil: Dsiv

Autor článku je „člověk“, co nesnáší aroganci, sám je však občas arogantní.
Onload

65 názorů ke článku

21. 01. 2016 v 13:09Off-line Armarl_00  (16/176/65)
-_-
21. 01. 2016 v 13:17Off-line katarak03  (20/180/77)
ten tu chyběl...
Souhlasím - 42   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
21. 01. 2016 v 14:51Off-line Travis6  (20/-/-)
Další článek o ničem,blbost.
Souhlasím - 24   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
21. 01. 2016 v 15:53Off-line Sonicboom  (53/173/-)
Ten je hnusnej..tvl:D
Souhlasím - 36   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
21. 01. 2016 v 16:25Off-line Johnnysmiley  (15/172/55)
Tento příspěvek byl smazán redakcí, protože porušoval Podmínky serveru. Je zakázáno používat vulgarismy a urážet ostatní uživatele.
Souhlasím - 18   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
21. 01. 2016 v 16:26Off-line Kex  (19/175/57)
Zrovna *Snap* frajer žádající o oholení koulí..
Souhlasím - 16   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
21. 01. 2016 v 19:02On-line BussterX  (95/130/150)
Juri Toy: do sbirky? 8)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 01. 2016 v 19:12Off-line daanoo1  (22/-/-)
Nesympatický.
Souhlasím - 18   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
21. 01. 2016 v 19:14Off-line Kex  (19/175/57)
Toy: Něco ve stylu Freak show?
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
21. 01. 2016 v 20:57Off-line Feros  (17/180/-)
Opravdu super rozhovor :)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
21. 01. 2016 v 21:28Off-line Bready  (19/183/74)
Netuším, jaký je, ale rozhodně není blbej.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
21. 01. 2016 v 22:10On-line Bluefox  (29/198/93)
the f**k is this? mohla úroveň článků ještě víc klesnout?
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
21. 01. 2016 v 23:32Off-line martas66  (21/177/63)
a koho to zajímá :DDDDDDDDD hroznej článek!!
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 01. 2016 v 23:54On-line BussterX  (95/130/150)
koho z vás, kteří tu na ten rozhovor plivete, oslovil zdější server s žádostí o rozhovor? aha... takže koho zajímáte vy ? : 8)
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
22. 01. 2016 v 01:34Off-line Wo_ist_meine_Liebe  (23/186/69)
tvl, když si vzpomenu na to auto :D mrdej mě jako děvku :D atd, ale je fajn :D spousta srandy s ním, občas si skoro vyškrábem oči, ale svým způsobem ho mám rád.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
22. 01. 2016 v 10:45Off-line Travis6  (20/-/-)
Off-line BussterX (95/179/88)
koho z vás, kteří tu na ten rozhovor plivete, oslovil zdější server s žádostí o rozhovor? aha... takže koho zajímáte vy ? : 8)
-------------------------------------
Dají mi snad tyhlety články rady do života??Nedají,takže je to jenom pokus jak se zviditelnit a je to už nudné,stejně je polovina z těch článku jenom vymyšlená,aby to bylo aspoň trochu zajímavé.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
22. 01. 2016 v 12:16On-line BussterX  (95/130/150)
travex: máš dojem, že dsiv psal půl roku redakci, jestli by s ním milostivě neudělali rozhovor, že by si moc přál bejt vidět? máš snad dojem, že je dsiva vidět málo? : )))) jestli čteš v reálu jen to co ti dá něco do života, musíš mít hodně nudný život.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
22. 01. 2016 v 16:38On-line BussterX  (95/130/150)
travis: neudělám s tím nic co ty píšeš, je to tvoje vizitka... pokud máš dojem, že ti ty články nic nedají a že jsou vymyšlené, tak s nimi prostě neztrácej svůj vzácný čas, skoro to vypadá že seš jen jeden z mnoha remcalů kteří umí jen závidět a kritizovat a sami nepřispějí ničím hodnotným... jestli žárlíš na dsiva tak nemusíš, nic spolu nemáme :P
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
22. 01. 2016 v 18:03On-line BussterX  (95/130/150)
travex: kladu city na první místo před bezduchým sexem, zastávám se zženstilých gayů proti výpadům navoněných nagelovaných buziků hrajících si na chlapy, ostře vystupuju proti uchylům etc etc... no myslím, že toto je celkem přínosné tady v té žumpě kterou z toho většina uživatelů dělá
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
24. 01. 2016 v 02:12On-line Titan24  (21/170/-)
Pááni, já zírám. Asi mne za to ostatní ukamenujete, ale je to jeden z nejzajímavějších lidí, co se tady vyskytují :) Ale možná jsou mé sympatie k němu dané prostě tím, že je to humanitně založený kluk, který má talent na jazyky, jen se prostě vyjadřuje někdo až moc tvrdě a nedochází mu, že by si to druhý mohl vyložit jinak. Myslím, že i takové články jako zrovna tento tu mají své místo. Btw. je to pořád lepší, než číst bláboly pana Červenky
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
24. 01. 2016 v 02:12On-line Titan24  (21/170/-)
*někdy ne někdo
24. 01. 2016 v 15:33Off-line Lukino_Luk  (28/185/72)
Omg, všemi oblíbená dsívka udělala rozhovor? Checht Týden tu člověk není a přijde o takové velké věci. :-P

P.S. Každý správný rozhovor by měl mít jednu hanbatou fotku zpovídaného. :-o

A ještě něco. Když někdo věří v boha, tak je snad logické a správné, když se mezi víru a náboženství dává rovnítko. A lidé věřící v Boha, především ti silně, jsou většinou čuramedáni nejhlubšího zrna. Muhehe :-P
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
26. 01. 2016 v 14:29Off-line NaKluky.cz  
Příspěvky nesouvisející s tématem nebo porušující Podmínky serveru byly smazány. Je zakázáno používat vulgarismy a urážet ostatní uživatele.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
26. 01. 2016 v 15:26Off-line Lukino_Luk  (28/185/72)
Jááj, ale smrádě není urážka uživatele, to je jen hláška, která ho má vyrajcovat, páč je to kanec, který má rád hrubost. :-D :-P
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
26. 01. 2016 v 15:28Off-line hipster  (17/-/-)
Amini nemajú radi sado maso :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
26. 01. 2016 v 17:20On-line BussterX  (95/130/150)
hehehh... to byla jízda : ))))
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
28. 01. 2016 v 15:07On-line BussterX  (95/130/150)
@Ludko: já mám dsiva (čístě asexuálně) rád, zab mě za to : ))
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
30. 01. 2016 v 13:49On-line onlip  (53/182/72)
Jsem rád, že se ten rozhovor uskutečnil. Jistě, dsiv je divoký kluk, trochu nevycválaný, někdy zbytečně příkrý v soudech, ale právě takoví lidé brání člověku uvíznout ve stereotypech. Mám mnoho důvodu, proč si toho kluka vážit, pozitiva převažují nad negativy. Nakonec - podobně nesnesitelní jsme svého času byli nebo dosud jsme všichni, ne?
Těm, kteří mají potřebu Dušanovi sdělit, že je hnusný: Snesu hodně, ale tohle je přes čáru, to se prostě nedělá.
Matěji, děkuju za to, že rozhovor vznikl, i za pregnantní úvod.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
30. 01. 2016 v 15:13Off-line Travis6  (20/-/-)
A je také přes čáru,když dsiv někomu zděluje že je hnusný? ;-)
30. 01. 2016 v 16:39Off-line Johnnysmiley  (15/172/55)
Není, on by měl bejt zticha, vypadá jak kdyby měl downův syndrom:/ :DD
30. 01. 2016 v 18:28On-line BussterX  (95/130/150)
honzasmilník: prostě my, slintající staříci máme dsiva rádi, mladé buzinky na něj řárlí páč cítí ve své povrchnosti že ON je OSOBNOST :P
30. 01. 2016 v 18:34On-line onlip  (53/182/72)
Kluci, neblbněte. Že jsem se dsiva s výhradami zastal, to má konkrétní důvod, který jsem aspoň naznačil. Neměl to být impuls k napodobování jeho stinných stránek.
Travis6: Pokud něco takového někomu napsal, samozřejmě to bylo hodně nefér.
Johnnysmiley: Když se vyhneš přirovnáním k lidem, kteří si svůj osud nezvolili, bude to fajn.
30. 01. 2016 v 18:37On-line BussterX  (95/130/150)
honzasmilník: když chcípneš, bude to eště víc fajn :P
30. 01. 2016 v 19:04Off-line Johnnysmiley  (15/172/55)
Spíš naopak;)
30. 01. 2016 v 20:55On-line BussterX  (95/130/150)
hehehh :*
31. 01. 2016 v 00:00On-line BussterX  (95/130/150)
ludko: tys mi to nandal teda 8)
31. 01. 2016 v 14:50Off-line Betonica  (32/-/-)
Račte si všimnout, kolikrát kolega Dušan odpověděl: Nevím. Inu, pomohu vám - pětkrát. Tuto nevědomost nespraví ani vulgarismy a nevychovanost řízlá arogancí, se kterou se tak rád prezentuje.

Kolega Dušan sám sebe mylně označuje jako rebela. Čekal jsem, že nám nastíní, jak a proč se bouří konvencím a většinové společnosti, avšak se zklamáním jsem zjistil, že veškerá Dušanova rebelie končí u typi*owoe - tedy u vulgarit a slaboduchých výroků. Posuďte sami extrakt z Dušanových fotek:

No enemies = no character.
Cocaine and fags.

Tak jistě. I chlapci v 17 letech mohou šňupat. Přijde mi to ale škoda mládí a krásy. Dušan se asi nafičel ve vaně, jinak si nedovedu vysvětlit "cocaine and fags" vanovou selfie.

Žádný nepřítel je známkou nulového charakteru? Ach to mládí telecí...


No prostě. Za mě ne. Vrána k vráně sedá, Dušan rovného si hledá. Takže milé holky s koulema, co fičíte na koksu a máte rády "nevím" zevláky honem piště, aby se vám Dušan zfetovanej v té vaně neutopil!
31. 01. 2016 v 16:39Off-line dsiv  (18/176/73)
Nikdo se me neptal, jakym zpusobem se bourim konvencim, tak proc bych to tam cpal? Konvencim se nebourim, jednoduse na ne mrdam. No enemies no character je napis na onom tricku, ktery mam na sobe na prislusne fotce. Cocaine a fags.. jen jsem si upravil nazev jedne pisne, co se mi libila, k obrazu svemu. Sam sebe jsem za rebela nikdy neoznacil, tak mi vyhul p***l.
31. 01. 2016 v 16:41Off-line dsiv  (18/176/73)
Taky bych rad podotknul, ze je to celkem zcenzurovany, nektere sracky, co tam jsou, byly ve skutecnosti jeste vetsi sracky.
31. 01. 2016 v 16:47Off-line dsiv  (18/176/73)
Netusil jsem, ze mi budes zavidet i to, ze jsem znovu ve druhaku. Ja propadl na jednom z nejtezsich gymnazii ve Zlinskym kraji. Vetsina lidi, co tam rupne nebo odtamtud odejde, tak ani jiny gympl nezkousi, protoze Arcibiskupske gymnazium jim znechuti predstavu o gymnaziu.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 01. 2016 v 16:51Off-line dsiv  (18/176/73)
Jsem humanitne zamereny, u profesoru oblibeny, nechal jsem se nekolikrat slyset, ze jsem inteligentni, ukazkovy priklad studenta. Mluvim samozrejme o profesorech, ktere mam z predmetu, ktere me bavi. Co hodlas delat ty se svym ekonomickym vzdelanim ze soukrome skoly? Olizovat kliku na hajzlu na uradu prace?
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 01. 2016 v 16:54Off-line dsiv  (18/176/73)
Cirkevni skoly v Ceske republice patri k tem prestiznejsim. Arcibiskupske gymnazium se nachazi v centru mesta Kromerize kousek od statniho gymnazia, ktere ma v porovnani s AG vyrazne nizsi uroven a v jednom rocniku ma obvykle dve tridy, AG ctyri.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 01. 2016 v 16:54Off-line dsiv  (18/176/73)
Ve Zline cirkevni stredni skola neni.
31. 01. 2016 v 16:55Off-line dsiv  (18/176/73)
A oprav si sve gramaticke chyby, ty vzdelance.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 01. 2016 v 16:57Off-line Travis6  (20/-/-)
Hlavně že ty píšeš pokaždé bez chyb ;-)
31. 01. 2016 v 16:58Off-line dsiv  (18/176/73)
A proc bych nemohl? Protoze semtam si zajdu na skolu nebo kourim travu, to neco meni na mych schopnostech, vedomostech nebo faktu, ze dokazu i presto odpovedet na danou otazku, pokud se profesor zepta a ja jsem jediny ze tridy, kdo vi? :)
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 01. 2016 v 17:00Off-line dsiv  (18/176/73)
Jestli ty chces byt novinar, tak se vyvaruj oznaceni "krestansky muslim", vyvaruj se zaujatosti a taky si dej pozor na to, s jakym padem se poji predlozky s/z.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 01. 2016 v 17:02Off-line dsiv  (18/176/73)
Ja bych pravnikem byt ani nechtel, nebavilo by me to.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 01. 2016 v 17:05Off-line dsiv  (18/176/73)
Jen tak mimochodem, na gymnaziich je vetsi podil uzivatelu marihuany, nez na jinych typech strednich skol. Je to ale i tim, ze gymnazia jsou preplnena a mnohdy jsou tam lidi, kteri tam nemaji co delat.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 01. 2016 v 17:07Off-line dsiv  (18/176/73)
No zrovna me by na telak nevzali, kdyz jsem ani nikdy nesel pesky. Ale treba literaturu, dejepis, zemepis nebo anglinu bych mohl ucit ;)))))))) to by me i bavilo.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 01. 2016 v 17:08Off-line dsiv  (18/176/73)
No a kdyz to nikam nedotahnu, tak napisu ctivym zpusobem knizku o mym zpackanym zivote, zarobim miliony a budu ochrancem lidskych prav. :)))))
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 01. 2016 v 17:13Off-line Travis6  (20/-/-)
dsiv (17/176/73)
Tak to ja nevim, ale mi kamosi, co jsou na strednich odbornych, tak maji radsi praxi, nez skolu.
------------------------------------------------------
Dsiv to zabil s tou gramatikou.
31. 01. 2016 v 17:15Off-line dsiv  (18/176/73)
Jjjj... tvuj popisek je taky skvelej.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 01. 2016 v 18:35Off-line Betonica  (32/-/-)
@dsiv: Nechat se slyset znamena neco jineho, nez jak jsi to asi myslel. Nechat se slyset znamena neco rict tak, aby to ostatni vedeli, oznamit neco. Asi jsi chtel napsat: Profesori se nechali slyset, ze jsi nejlepsi...

V Brne je taky BiGy, taky je to drsna skola a svete div se, lidi, co tam jsou, ji obvykle udelaji na prvni pokus. Asi na zlinske BiGy nepatris, prestoze jsi TOP student. Moje Alma Mater se pravidelne umistovala a stale umistuje v petce nejlepsich skol v kraji, v 20 nejlepsich skol v Cesku. Take jsem humanitne ladeny, presto jsem odmaturoval z biologie a chemie (oba predmety v anglickem jazyce) a jako nepovinny predmet jsem si pridal nemecky jazyk. Kupodivu jsem prosel i matikou a fyzikou. Matiku I. a II. jsem zvladl i na vysoke, vcetne statistiky. Tedy moc nerozumim, na co jsi vlastne tak pysny. Na prospech, ktery ti neumoznil postoupit do dalsiho rocniku nebo na to, ze jsi jako propadlik neco zajimavyho? Mozna pro vrstevniky, ackoli i ti, jak vidis, nesedi z opakovani rocniku na zadku. At tak ci tak, chytrej jsi, to ano. Jen potrebujes dostat od zivota poradne nalozit, abys svuj talent rozvijel zadoucim smerem. A ver mi, ze bezduche vulgarismy a radoby svetacke proslovy mezi takove smery nepatri.

Namisto zvaneni na webu a honeni si trika, ktery je spinavy od gymnazialniho neuspechu, se mazej ucit, at tento rok rocnik dokoncis aspon na ctverky! A reci o tom, ze jsi na gympl nechtel nebo ze jsi tam omylem si nech od cesty. Jen bys tim jeste vic zduraznil, jak nedospely jsi a jak nedospele jsi se kdysi rozhodl o svem vzdelani, pripadne o nem nechal nekoho rozhodnout.

Tak mile dite. Konec reci a hupky supky, ponor se do taju derivaci, integralu a dalsich lahudek. Zajiste te u nich prejdou touhy machrovat!
31. 01. 2016 v 18:48Off-line Betonica  (32/-/-)
@dsiv: P.S. Nechtej se dostat do meho kurzu, nicil bych te, az bys odesel v slzach sam. Pro padavky a zvanilky nemam pochopeni. O to mene, kdyz svoji vlastni prohru shazuji na druhe, ty si vychutnavam s peclivosti sobe vlastni!

Na gymplu nam vyucujici matiky rikala, ze i na petku musime neco umet. Tehdy jsem se dost vzpouzel, dnes tomu naprosto rozumim. Petka je totiz taky znamka, tedy hodnoceni vykonu. Ty jsi nedostal ani tu petku, tedy jsi nepredvedl vubec nic, nemas tedy narok na svoje drzosti a vzpupnosti. Nejdrive spln pozadovane a pak muzes sirit svoje nazory.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
31. 01. 2016 v 19:29On-line BussterX  (95/130/150)
ZzzzzzZzzzzzz.....
31. 01. 2016 v 20:55Off-line dsiv  (18/176/73)
Delam druhak podruhe a mam uz jen trojky, kundo, u prijimacek jsem byl prvni a sestej. A pisu podruhe, ze Arcibiskupske gymnazium Kromeriz neni ve Zline. Svou prohru neshazuju na nikoho, ja vim, ze je to jen a jen moje chyba, ty pico ceska, tak nechapu, co to tu tapes za nesmysly.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
01. 02. 2016 v 00:01Off-line THX1188  (33/183/90)
@Betonica: Já bych do tvého kurzu (jakéhokoliv) chtěl, šlo by to? :) Budu poslušný a platící :)

@Dsiv: Díky za rozhovor :)

@onlip: Díky za umírněnost:)

@Travis6: "Přiměřeně" je slovo, které bys měl poznat ve významu.

@ BussterX: Super rozruch :) Hlavně ať se nemlčí :)

Hoši, respektujme se a bude klid :)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
01. 02. 2016 v 00:51On-line BussterX  (95/130/150)
THX: mno... znáš princip bleskosvodu že? blesky sjedou po nastrčeném vodiči neškodně do hlíny a cenná secesní budova zůstane bleskem nepovšimnuta... 8)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
02. 02. 2016 v 16:26Off-line Travis6  (20/-/-)
Ta tak, ani se nesnažil, vždyť má enko ;-) a pokuď ho nemá kvůli osobním problémům, tak jenom jde vidět, že by laicky nejraději chtěl Doktorát za sušenku. Ještě že s tím nemohou ani jejich bohatí papánkové nic dělat.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
09. 05. 2016 v 05:37Off-line shash  (25/183/77)
2016-04-19 20:58:38
deweyy:
prestante se ke mne vyjadrovat, diky :D
28. 05. 2016 v 16:00Off-line FrancoXPERIA  (29/171/75)
Jak tak koukám, rozhovory se už dělají s kdejakou nulou, co hejtuje na poradně :-D
28. 05. 2016 v 17:02Off-line dsiv  (18/176/73)
Jjj a vo tom to je, ty nehejtujici nulo.
28. 05. 2016 v 19:26Off-line Bready  (19/183/74)
Franco: A proč ne?
09. 07. 2016 v 22:09Off-line Bad_Booy  (16/-/-)
fajny je asi chem ho
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
Přihlaš se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload