Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

4 praktické tipy, jak si poradit s jarní únavou

Přechod ze zimního spánku do jara plného aktivity, vyžaduje víc než jen pár slunečních paprsků. Obzvlášť, když se zpod mraků objeví jen občas a na chvíli. Vyhrát boj s jarní únavou ale není nic nemožného. Naopak. Stačí pár jednoduchých návyků, které vám dodají spoustu energie. Poradí odborníci z MatchaTea.cz.

Zdravý životní styl má významný vliv na kvalitu našeho fyzického i psychického zdraví. Pozitivní přístup k životu i větší zájem o to, co jíme a pijeme, jakými věcmi i lidmi se obklopujeme, to vše nás dokáže posunout dopředu. Alespoň pro začátek vám pomůže několik základních tipů, jak mít více energie, dobré nálady a pro boj s jarní únavou.

1. Studená sprcha

Sprchujete se po ránu? Vyzkoušejte na závěr střídat horkou a studenou vodu. Nejprve nastavte vodu vlažnou, aby nedocházelo ke zbytečné dehydrataci pokožky. Posledních pár minut se ale sprchujte minutu horkou vodou a dvacet vteřin vodou studenou. Zopakujte dvakrát nebo třikrát – povzbudíte lymfatický systém, cirkulaci krve i detoxikaci organismu.

Foto: © Depositphotos.com/wrangel

2. Čerstvý vzduch

Dobrou náladu pak podpoří i procházka na čerstvém vzduchu. Na chvíli se zastavte, zhluboka se nadechněte a užijte si krásu kolem sebe, která se s jarem probouzí.

3. Pestrý talíř

Barevná duha po dešti vyvolá úsměv snad v každém z nás. A pestrobarevný talíř na nás působí stejně pozitivně. Jídelníček obohacený o ovoce a zeleninu všech barev dodá našemu tělu všechny potřebné látky a vitaminy. Naopak vynechejte těžká smažená jídla, přeslazené pokrmy a snižte příjem masa a mléčných produktů. Tento krok vás navíc přiměje zkoušet nová zajímavá jídla a přidat na menu třeba také luštěniny, které jsou výborným zdrojem bílkovin, vlákniny i minerálních látek.

4. Voda je základ

Dostatek tekutin je základním předpokladem pro zdraví. Bez vody se naše tělo jednoduše neobejde. Rozpouštějí se v ní přijímané živiny, pomáhá regulovat tělesnou teplotu i fungování trávicích procesů, vyplavuje z těla škodlivé látky a celkově zajišťuje správné fungování našeho organismu. Denní příjem tekutin, a to nejen čisté vody, by se měl pohybovat mezi 2 a 3 litry. Nevhodné jsou však slazené nápoje, příliš mnoho kávy a alkohol. Kromě čisté vody si však bez obav můžete dopřát vodu ochucenou citronovou šťávou, bylinkami, plátky ovoce, okurky či okvětních lístků. Čaje pro celodenní popíjení jsou vhodné zelené či bylinkové.

5 největších mýtů o hubnutí, kterým už nikdy nevěřte!

Chcete hezkou postavu? Poradíme vám, jak na to!

Jak zhubnout? 11 rad přímo od výživového specialisty

Titulní foto: © Depositphotos.com/luanateutzi, zdroj: TZ

Onload

1 názor ke článku

24. 03. 2016 v 09:08Off-line Tvs22  (16/166/57)
+ Do jídla přidejte výtažek z byliny Ostropestřec a detoxikační čaje a máme Jarní detox. Hodně to pomůže :)
Přihlaš se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload