Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Jídlo a látky po cvičení v posilovně

24. 06. 2015 v 22:16Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Poradil by mi někdo jaké je nejvkodnější jídlo a jaké látky doplnit po cvičení v posilovně?

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
25. 06. 2015 v 09:27Off-line galileolevi  (44/187/82)
Pestrá strava. Ne moc cukrů. Ovoce, zelenina ...
25. 06. 2015 v 10:12Off-line LukHacker  (15/178/54)
Hele jist si muzes co chces ale ne chipsy a napr. KFC...
25. 06. 2015 v 15:36Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Tvl.... neuvěřitelní rádcové.... nepište prosím vy co necvičíte
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
25. 06. 2015 v 16:17Off-line Normal123  (30/176/77)
Tak po cviceni si dej urcite banan, treba.. :-) jde o to, ze po cviceni musis dostat do tela sacharidy a cca po pul hodine pak bilkoviny.. Takze si pak umichat proteinovy prasek nebo si dat steak se zeleninou... Pred cvicenim taky urcite sacharidy treba v podobe ovoce... Moznosti je vice... Kdyz chces nabirat, vse je o strave a pak o cviceni, takze chce to pravidelnost a porad dostavat do tela sacharidy a pak bilkoviny... Ale cim vic se blizi vecer uz prejdi jen na bilkoviny a klidne si dej na noc nizkotucny tvaroh... At nemas hlad... Proste by to bylo na sloh, radeji koukni na youtube tam toho bude co mas delat... Je to o prijmu a vydeji, navic si dej pozor i na ovoce, to je ve finale taky jen cukr a kdyz ho nespalis jde to do tuku.. Tak doufam ze jsem aspon trochu poradil.. Mej se :-)
25. 06. 2015 v 21:04Off-line Lain  (95/-/-)
Záleží od toho aké máš ciele , či chudnutie alebo naberanie, a aj aký máš metabolizmus, ale po treningu bude najvhodnejšie mať kvalitne bielkoviny + nejaké sacharidy , povedzme chudé mäso alebo ryba a k tomu napr ryža a zelenina alebo pečený zemiak a zelenina je dobrá voľba , tvaroh a ovsenné vločky taktiež určite nič nepokazia. Ak máš rýchly metabolizmus a potrebuješ toľko energie tak pokojne pridaj hneď po tréningu aj nejaké ovocie. Len treba pamätať na to že strava je celodenná záležitosť nie len jedno potréningové jedlo ....
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload