Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Posilování břicha

06. 07. 2015 v 16:34Off-line Anonym (dex)
Ahoj kluci, obracím se na vás s takovou prosbou. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo neznáté nějaký dobrý cviky na posilování břicha. Vím, že na youtube jsou toho dvě p***le ale jaxi nevím co je na břicho "nejlepší'. Jak cvičíte vy? :)

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
06. 07. 2015 v 17:00Off-line Tom687  (16/180/62)
Sedy lehy
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
06. 07. 2015 v 17:57Off-line mladykluk19  (21/190/-)
Nesmysl .. břicho můžeš drtit jak chceš, ale to extra malý sval. Břicho uděláš v kuchyni správnou volbou jídla, správnou hodnotou kcal příjmu a správným poměrem makro a mikro živin :)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
06. 07. 2015 v 18:16Off-line chuckyno  (95/130/150)
Měj břišní svaly co nejčastěji zatnuté,kdykoliv,kdekoliv,kdy si vzpomeneš,čím častěji,tím líp ;-) A hlavně to chce zbavit se tuku na břiše tzn.pohyb,pohyb a zase pohyb a nepřijímat jich zbytečně moc v jídle.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
06. 07. 2015 v 18:57Off-line jakubkolin  (28/182/84)
Souhlas s mladykluk a chuckyno.... u břišáků to není tolik o tom cvičení břicha jako o celkovém pohybu a hlavně jídelníčku..... to jest důvod proč je asi nikdy mit nebudu :-)
06. 07. 2015 v 20:16Off-line Anonym (dex)
Jo tak :) co si mám představit pod tou spávnou volbou jídla? :)
06. 07. 2015 v 20:30Off-line Tom687  (16/180/62)
Mlíko. Prej je na růst svalový hmoty mlíko. Prej nejvíc funguje 1 sklenička před spaním.
06. 07. 2015 v 21:10Off-line mladykluk19  (21/190/-)
Mlékem do sebe zbytečně cpeš laktozu, nesmysl. Správná volba jídla? Nejlépe to pořešit s někým, kdo se věnuje fitness a posilování. Nebo si najdi fitness jídelníčky, je toho plno na netu, něco o tom přečti a zjistíš, že to není vůbec složité, aspoň ty základy. Já se tomu věnuji 3tím rokem a myslím, že úspěšně, i když na to nemám oficiální"papír"
06. 07. 2015 v 21:46Off-line jakubkolin  (28/182/84)
http://www.muscle-fitness.cz/index.php?… koukni na to třeba si to trochu upravíš... každej nejí všechno :-)
06. 07. 2015 v 21:55Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Před cvičením a po cvičení banán a jinak tvaroh, sýry hlavně ne třeba před cvičením musli a takové podobné svaly se nesmí posilovat pořád do nekonečna ale musí se dávat pauza nejlíp obden cvičit svaly se musí regenerovat
06. 07. 2015 v 22:03Off-line mladykluk19  (21/190/-)
Hlavně po trningu nedávej banán, soustřeď se na doplnění proteinu k vyšší anabolizaci. Cvičit děleně to je jasné, do týdne každou partii 2x do začátku bohatě stačí. V dietě více bílkovin, méně a hlavně komplexní sacharidy a nezapomínat na zdravé tuky! :)
06. 07. 2015 v 22:20Off-line ozvien  (66/-/-)
Starý pán má jednoduchou metodu. Kdykoli a kdekoli a za jakýchkoli okolností se nadechnout a v sedu vydechnout na doraz třeba v autobuse.
07. 07. 2015 v 09:42Off-line Anonym (dex)
Kde na to všecho vzit penize? :D jsem na střední. Ale díky za rady! :)
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload