Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Cvičení břicha?

19. 07. 2015 v 19:52Off-line Anonym (a)
Ahoj, potřeboval bych od vás pomoct. Zhubnul jsem, stálou váhu si držim asi kolem 3-4 měsíců, jsem celkem hubenej, ale ve svých očích jsem furt tlustej. Chtěl bych zapracovat na břichu, je mi jasný, že je všude návodů požehnaně, zkoušel jsem různý cvičení, ale žádný mi nešlo a nebo mi nevyhovovalo, projel jsem toho dost. Myslel jsem, že bych zase začal s hubnutím, ale to už riskovat nechci, všichni mi říkaj, že vypadám jak anorektik, do podváhy mi zas tolik kilo nechybí. Nezná někdo nějaký super cvičení pro začátečníky aspoň pro hubenější břicho? (břišáky by se mi ale taky líbilo si vypracovat) Děkuji všem za odpovědi :)

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
20. 07. 2015 v 19:33Off-line violin.concertoII  (24/177/60)
Ahoj. Nevím, jestli ti rada ode mě bude stačit, vzhledem k tomu, že nejsem zrovna svalovec, ale už nějakou dobu cvičím pravidelně, tak ti zkusím napsat, co vím. Na cvičení břicha se dá najít na internetu spousta cviků. Zkus cvičit pro začátek zkracovačky a podobné věci. Já většinou čerpám ze stránek http://fityou.cz/ , mají tam hodně různých cviků, které můžeš cvičit i doma bez nějakých dalších pomůcek. Kromě zkracovaček je taky fajn "prkno" a tohle: http://fityou.cz/…-kole-vleze/ .
Ale záleží, jestli chceš vyrýsovat svaly, nebo jen zhubnout. Na hubnutí je asi lepší aerobní cvičení, takže běh, jízda na bruslích, kolo... Nebo můžeš třeba skákat přes švihadlo, plavat... Je toho hodně. Přímo na hubnutí břicha asi nic není, protože tuk se uvolňuje při zátěži ze všech částí těla a to, kam se ti ukládá a jak se uvolňuje, je řízené spíš geneticky. Mužům se víc ukládá právě v oblasti břicha. Ale pokud ti lidi říkají, že vypadáš jak anorektik, asi nebude problém v tuku a měl bys spíš procvičit svaly.
Jinak se doporučuje cvičit po sériích, v každé sérii udělat třeba deset patnáct cviků, ale tu sérii si víckrát zopakovat, podle toho, co zvládneš. Cvič spíš pomalu, ale pořádně. Při rychlém cvičení se cviky často provádí špatně a zatěžuješ třeba záda místo břicha.
Víc informací si určitě zvládneš najít sám :) Je toho vážně spousta všude po internetu. Doporučuju si zjistit něco o stravě a o tom, jak si cvičení správně rozložit, abys dosáhl co nejlepších výsledků. Ale zase si nedělej hlavu s každým detailem, hlavní že, něco vůbec děláš a že z toho máš dobrý pocit.
20. 07. 2015 v 20:26Off-line klucinek  (26/176/72)
Házení lopatou..... skutečně to funguje
21. 07. 2015 v 09:42Off-line Duny  (31/179/86)
Mně se na břicho a jiné partie osvědčilo cvičení na hrazdě ;) až překvapivě
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload