Zpoždění vlaků
Ahojte taky vasa uz stvou CESKE DRAHY jak porad maji spozdeni KAZDY DEN se omlouvam pani ucitelko omlouvam se ja sem mel spozdeni na vlaku.KDYBY jsme byli v japonsku česke drahy by krachovali NAVIC mi nenavazuje autobus na vlak mam 2minutky na prestup TO JE SILA navic vagony sou špinave a často jezdi homeless
No a mamka pro me neprijede ze pry museli taky cekat na bus jak byli ve skole
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Co tohle je za potrat?
Souhlasím - 22 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Nic kluci nemuzou potratit ani nemuzou otehotnet
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Si mas koupit tarif vole
Souhlasím - 7 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Misacek1003: myslím, že je zcela jasné, že pokud je k dispozici pouze jedna traťová kolej místo dvou, rozhodne dispečer tak, že přednostně pojedou vlaky vyššího řádu (EC, SC) a teprve potom vlaky nižšího řádu - rychlíky a osobní vlaky.
Pamatuju doby, kdy přednost i před rychlíky měly dělnické vlaky, t.j. osobní vlaky jedoucí ke směnám v továrnách. Ale nevím, jestli to ještě platí.
Jinak pro zajímavost : zpoždění vlaku do 10 minut se v sedmdesátých letech minulého století ani nehlásilo.
Pamatuju doby, kdy přednost i před rychlíky měly dělnické vlaky, t.j. osobní vlaky jedoucí ke směnám v továrnách. Ale nevím, jestli to ještě platí.
Jinak pro zajímavost : zpoždění vlaku do 10 minut se v sedmdesátých letech minulého století ani nehlásilo.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
RADKU ty vlaky sou stare 60 let ja se divim ze to jeste jede a nerozpadne se to HEH
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
No 60 let určitě ne, to by byly z roku 1955. Před 60 lety jsem byl malé děcko a vím v čem jsem jezdil třeba s rodiči do Beskyd. To byly klasické dvouosé "dřeváky" s otevřenými plošinami pro výstup a nástup a taky na rychlících byly ty vozy o něčem jiném. Polstrované byly jenom sedáky a opěrky pro hlavu, zbytek byl dřevo a umakart. Takové vozy už dneska uvidíš jenom v muzeu.
Dnes co se používá na osobních vlacích jsou nejstarší vozy tak z osmdesátých let minulého století a ještě po rekonstrukci, jinak už jsou nasazovány soupravy Regionova nebo Elefanty nebo dvouosé motorové a vlečné vozy už moderní konstrukce.
Dnes co se používá na osobních vlacích jsou nejstarší vozy tak z osmdesátých let minulého století a ještě po rekonstrukci, jinak už jsou nasazovány soupravy Regionova nebo Elefanty nebo dvouosé motorové a vlečné vozy už moderní konstrukce.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Pokud se Ti to nelíbí, choď pěšky! :)
Souhlasím - 9 • Nesouhlasím
Nahlásit
S našimi vlaky jsem spokojen, i když nejsou vždy nejnovější, tak je vidět, že rok od roku se ve velkém přestavují vlaková nádraží, nasazuje se čím dál tím více nových vlaků, velkou část vlaků vyšší třídy (ic, ec) máme stejné jako například Rakousko.
Zkuste být někdy soudní a nesrovnávejte se s nejvyspělejšími státy světa ale se sobě rovnýma.
Zkuste být někdy soudní a nesrovnávejte se s nejvyspělejšími státy světa ale se sobě rovnýma.
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím
Nahlásit
Vlakem jezdim docela casto a ty zpozdeni sou nekdy hrozny, ALE: kdyz prestupuju tak pripoj vecinou ceka,ceny odpovidaji (ne)kvalite,na rozdil od autobusu sou tam dycky hajzliky takze si po ceste mozu bez problemu vypit par piv a obcas si zapalit (v autobuse se zaseknes v kolone a ses v pr...), lip se v nich spi a hlavne samotny prestupy sou daleko jednodussi a vyhod je jeste vic takze davam prednost vlakum. To se sice tyka spis delsich tras,ale beru to tak vseobecne. Jestli mas problemy ve skole tak jezdi drivejsim spojem nebo kdyz zadnej neni tak to ve skole nahlas,prines potvrzeni ktery ti urcite daji a mas to vyreseny :)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Spíš mě štvou lidé co nejsou schopni vytvořit smysluplný text.
Co se týče Českých drah, tak já osobně s nimi zase takový problém nemám. Dojíždím každý den a ano občas míváme zpoždění, na druhou stranu mi přijde, že úroveň vlaků a služeb ČD obecně se každý rok zvyšuje a jak už bylo řečeno, rekonstruují se tratě, nádraží a to je jedině dobře, v takové chvíli by měl být člověk trpělivý a počítat s možným zpožděním.
P.S. Není možné, že bys do školy jezdil třeba dřívějším vlakem?
Co se týče Českých drah, tak já osobně s nimi zase takový problém nemám. Dojíždím každý den a ano občas míváme zpoždění, na druhou stranu mi přijde, že úroveň vlaků a služeb ČD obecně se každý rok zvyšuje a jak už bylo řečeno, rekonstruují se tratě, nádraží a to je jedině dobře, v takové chvíli by měl být člověk trpělivý a počítat s možným zpožděním.
P.S. Není možné, že bys do školy jezdil třeba dřívějším vlakem?
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím
Nahlásit
Za zpoždění obvykle nemohou ČD, krom poruch na vozidlech. Všechny výluky má na starosti SŽDC (správa železniční dopravní cesty), která se stará o všechny koleje. Návaznosti vlaků na autobusy a opačně nejsou v režii ČD, ale krajského koordinátora. Přestupy z vlaku na vlak obvykle fungují, i přes zpoždění vlak počká (krom vlaků SC a vlaků, které mají poznámku, že na žádné přípoje nečekají), o tom zda ten vlak bude čekat na druhý rozhoduje také dispečer. Proto je dobré oznámit průvodčímu (především při zpoždění), že budete přestupovat tam a tam na to a to, ten pak zavolá na dispečink, který rozhodne.
Souhlasím - 8 • Nesouhlasím
Nahlásit
Jezis nebudu stavat tak brzo to radsii prijedu pozde nez brzo
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 4
Nahlásit
Pokud má vlak pravidelně zpoždění tak kvůli nějaké výluce... Tak si zjisti do kdy výluka a je a do té doby jezdi o vlak dřív. Až budeš chodit do práce, nikdo se tě ptát na to proč si přišel pozdě nebude. Přijdeš jednou - napomenutí, po druhý - x tisíc dolů, potřetí - letíš.
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím
Nahlásit
Jinak wifi ve vlacích je otázka času. Zatím maj RailJet a některé EC, je na větších nádražích... Časem bude všude. České dráhy maj x desítek tisíc vagonů a nemůžou zrekonstrulovat teď hned.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Vlak používám často. Když vidím, na kolika místech se trať staví nebo opravuje, divím se, že vlaky vůbec jezdí. A dělá mi radost, když po koridoru jedeme 160 km/h, což bych s autem nedal, navíc si můžu číst nebo dospávat nebo pracovat...
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Osobně bych řekl, že 162 a 163 patří ke spolehlivým lokomotivám. Patří k neodmyslitelným strojům. A dosáhnout 160 na koridoru pokud nejedete pendolinem může být dost náročné, především díky řazení starších vagónů jejichž vmax. je 140 (obvykle posila nebo náhrada vozu) což potom způsobuje 5 - 10 minutové zpoždění.
Neskutečně vtipné :) O prázdninách jsem jezdil 2 týdny skoro non stop a největší zpoždění bylo u nočního rychlíku z Košic (Bohemia, cca 25 minut) a to i přes všemožné i nemožné výluky.
ZNAM TO čekam jako vocas v ZIME MAM OMRZLINY a vlak v P***LI
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Nezapomente že za to může vlakvedoucí nebo ještě líp výpravčí a český dráhy si na koleje lijou vodu samy žejo a schazujou si na koleje stromy a platí lidem aby jim dělaly bordel ve vlaku. lidi bože co chcete o prázdinách prázdninovej provoz je nahovno
Na lince S4 jsou ta spoždění skoro na denním pořádku :-) někdy ty vlaky aj vynechávají. Většinou z důvodu technické závady. Takže vždy když slyším, že vlak bude asi o 15 minut opožděn, tak s protaženou držkou si zamumlam pod vousy „jak nečekané!“
Twl, musel jsem si vypichnout oci! Holky! ZPOZDENI se pise se Z! Autor by se mel prestat omlouvat a jezdit o spoj driv. A pani ucitelka by mela p***lacit na diktatech, pac tolik chyb je az obdivuhodne napsat do par radku.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.