Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Problémy s výpovědí internetu UPC

17. 01. 2016 v 13:13Off-line Horac  (23/185/73)
Ahoj. Rozhodl jsem se po 7 letech ukončit internetové připojení UPC (už mě omrzelo postupné plíživé zdražování, když mohu mít tytéž služby levněji). Bohužel mám pocit, že se z jejich strany nic neděje, ačkoli termín výpovědi se blíží - a to jsem poslal 1x doporučený dopis, 1x jsem psal na webový formulář a 1x jim volal. Na webu jsem si pak přečetl, že u UPC je potřeba počítat s obstrukcemi, a tak by mě zajímalo, zda někdo máte osobní zkušenost s ukončením služby UPC - a příp. na co si dát pozor. Dík.
17. 01. 2016 v 13:32Off-line johnj  (40/186/82)
Nejsem právník a nemám příliš zkušeností s obstrukcemi ze strany poskytovatele připojení, nicméně ve stávající smlouvě a v platných všeobecných podmínkách by mělo být uvedeno, jakým způsobem lze smlouvu vypovědět.
Pokud jde o smlouvu na dobu neurčitou, výpověď by měla být jednostranná (není zapotřebí souhlasu protistrany) a není potřeba uvádět důvod výpovědi. Jakmile protistrana výpověď obdrží, začíná běžet výpovědní lhůta podle stávající smlouvy nebo platných všeobecných podmínek (většinou 3měsíční počínaje prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém výpověď dorazila).
Tolik moje zkušenosti.
17. 01. 2016 v 13:35Off-line colombo  (102/192/90)
To ti umožnili ve tvých 16ti letech podepsat smlouvu ?
17. 01. 2016 v 13:40Off-line Spectre  (25/176/65)
Vím, že jsme s nimi taky měli problém, prostě na ně jdi tvrdě ;) Jinak se na tobě začnou "živit".
17. 01. 2016 v 14:49Off-line tropikboy  (37/178/72)
Měl jsem s nima uzavřenou smlouvu na dobu neurčitou, když jsem to připojení přestal potřebovat, poslal jsem jim písemné odstoupení, po telefonu mi pak řekli že to po skončení výpovědní doby přestane fungovat. Problém nebyl žádný.