Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Problémy s výpovědí internetu UPC

17. 01. 2016 v 13:13Off-line Horac  (24/185/73)
Ahoj. Rozhodl jsem se po 7 letech ukončit internetové připojení UPC (už mě omrzelo postupné plíživé zdražování, když mohu mít tytéž služby levněji). Bohužel mám pocit, že se z jejich strany nic neděje, ačkoli termín výpovědi se blíží - a to jsem poslal 1x doporučený dopis, 1x jsem psal na webový formulář a 1x jim volal. Na webu jsem si pak přečetl, že u UPC je potřeba počítat s obstrukcemi, a tak by mě zajímalo, zda někdo máte osobní zkušenost s ukončením služby UPC - a příp. na co si dát pozor. Dík.

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
17. 01. 2016 v 13:32Off-line johnj  (32/186/86)
Nejsem právník a nemám příliš zkušeností s obstrukcemi ze strany poskytovatele připojení, nicméně ve stávající smlouvě a v platných všeobecných podmínkách by mělo být uvedeno, jakým způsobem lze smlouvu vypovědět.
Pokud jde o smlouvu na dobu neurčitou, výpověď by měla být jednostranná (není zapotřebí souhlasu protistrany) a není potřeba uvádět důvod výpovědi. Jakmile protistrana výpověď obdrží, začíná běžet výpovědní lhůta podle stávající smlouvy nebo platných všeobecných podmínek (většinou 3měsíční počínaje prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém výpověď dorazila).
Tolik moje zkušenosti.
17. 01. 2016 v 13:35Off-line colombo  (95/192/90)
To ti umožnili ve tvých 16ti letech podepsat smlouvu ?
17. 01. 2016 v 13:40Off-line Spectre  (18/-/-)
Vím, že jsme s nimi taky měli problém, prostě na ně jdi tvrdě ;) Jinak se na tobě začnou "živit".
17. 01. 2016 v 14:49Off-line tropikboy  (30/178/64)
Měl jsem s nima uzavřenou smlouvu na dobu neurčitou, když jsem to připojení přestal potřebovat, poslal jsem jim písemné odstoupení, po telefonu mi pak řekli že to po skončení výpovědní doby přestane fungovat. Problém nebyl žádný.

Je rozhodující, zda jde o smlouvu na dobu neurčitou, nebo určitou. Při výpovědi smlouvy na dobu určitou (nabízené za zvýhodněné ceny) pak chtějí něco doplatit.
17. 01. 2016 v 15:24Off-line Mio6602  (95/-/-)
Svého času jsem měl od UPC kabelovku a telefonní linku. Prostě jsem tenkrát podlehl lákání za jednu korunu na tři měsíce k vyzkoušení. V několikastránkové smlouvě jsem přehlédnul výpovědní lhůtu. Vzhledem k častým výpadkům služby a praktické nemožnosti kontaktovat servis jinak, než na předraženém telefonním čísle, jsem se nakonec rozhodnul smlouvu s nimi ukončit. Přes webový formulář jsem jim napsal, že ukončuji s nimi smlouvu a taky důvod, že mi opět již druhý týden nefunguje telefon. Dlouho se pak nedělo vůbec nic, až týden před vypršením výpovědní lhůty se mi ozvala nějaká úlisná paní a to jen proto, aby domluvila návštěvu servisního technika. Zeptal jsem se jí, zda to má smysl, když za týden končí výpovědní lhůta, ale trvala na tom, že mi poruchu odstraní (po několika týdnech). Poruchu tedy odstranii, následně pak skončila smlouva a tak mi ji zase vypnuli.
Do měsíce mi pak přišla faktura na plnou částku, jako kdyby žádná porucha nikdy nebyla. Napsal jsem jim opět přes jejich formulář reklamaci na fakturovanou částku. Dlouho žádná reakce, pak se mi opět ozvali s tím, že musím nejdřív částku zaplatit a poté doporučeným dopisem požadovat vrácení peněz. Trval jsem na tom, aby mi poslali opravenou fakturu, protože je nesmysl, abych jim platil chybně vypočítanou částku a pak ji složitě vymáhal nazpět. Měl jsem uloženu (a dodnes mám) veškerou korespondenci, kdy jsem reklamoval nefunkční služby, takže nakonec ustoupili a poslali mi správně fakturovanou částku, kterou jsem ihned zaplatil. Po měsíci mi poslali tutéž fakturu znova s omluvou, že v první faktuře uvedli nesprávné číslo účtu. Jelikož se mi předchozí platba nevrátila, ignoroval jsem je, ale i po letech mám všechny dokumenty vytištěné a uložené.
Od té doby říkám, že než mít něco s UPC, tak to radši drátem do oka.
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload