Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Poprvé v posilovně

31. 01. 2016 v 15:50Off-line Anonym (XXX)
Zdravím.
Když jste byli poprvé v posilovně pomohl vám někdo? Ukázal vám někdo jak cvičit na strojích, jaký stroj je na jakou část těla atd.? Jsem mladý a chtěl bych začat cvičit ale už několikrát jsem to odložil ze strachu, že nebudu vědět co a jak používat, že se mi bude někdo smát protože toho moc neuzvednu atd. nebo na mě moc zírat.
Díky za rady :)

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
31. 01. 2016 v 16:30Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Jo ukázal.... já jsem se s nima nejdřív domluvil mailem
31. 01. 2016 v 16:36Off-line paink  (42/-/-)
Nesmeju sa, vacsinou kazdy rad pomoze.
31. 01. 2016 v 17:44Off-line MarryZauer  (18/178/75)
Je dobré zavolat domluvit si osobního trenéra na pár tréninků, a hlavně cvičit všechno... posílit hrudní svalstvo, ruce, nohy, začal bych s hrudním svalstvem, většinou nejslabší, a při cvičení jenom svalů končetin, se můžeš začít prohýbat, protože to hold nemohou záda unést. Každý jednou začíná, takže se neboj pohledů ostatních. Jestli se chceš o tom pobavit napiš... Taky jsem kdysi začínal... :)
31. 01. 2016 v 17:45Off-line jakubkolin  (28/182/84)
Kdyz tam nepujdes jak mistr sveta coz si myslim ze urco protoze bys to sem nepsal tak se urco nejakyho sympataka neboj zeptat.... urco tirekne co a jak.... drzim palce kazdej jednou zacinal.... ty co se ostatnim smejou vetsinou moc nedokazali....:-)
31. 01. 2016 v 17:52Off-line Anonym (XXX)
No ale osobní trenér asi není zrovna levná záležitost. Vím to s tím hrudníkem... kdysi jsem jen tak chvilku cvičil s kamarádem a řekl mi že ze všeho nejdřív musím posílit hrudník aby se ramena vrátila do zadu a srovnala se mi záda... Doma cvičím jen ty základní cviky jako jsou kliky,Dřepy,Sedy-lehy + nějaké "chození na místě" myslím, že se tomu říká výpady xD.

Problém je v tom, že se v kolektivu dost stydím, bojím se někoho oslovit atd.. :-/
31. 01. 2016 v 17:59Off-line jakubkolin  (28/182/84)
Nemusi to byt osobni trener...zkus najit nekoho v okoli kdo cvici napis mu urco ti poradi a muzete spolu jit na trenink... pak z tebe vsechno spadne a zjistis ze ty lidi tam jsou vetsinou v pohode
31. 01. 2016 v 20:19Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Noo osobní trenér je opravdu drahej :d mě se vnucoval až to bylo tak otravný že jsem to po čase vzdal a už cvičím doma a nemám žádný problém
ale v posilovně chce začít
01. 02. 2016 v 17:00Off-line Keriim  (56/187/95)
Investuj do trenera, jinak máš plný předpoklad na invaliditu :-)
01. 02. 2016 v 17:43Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Nesmysl - spíš cviky nebudou mít efekt a budou bolesti svalů
01. 02. 2016 v 18:28Off-line paink  (42/-/-)
Stiahni si odbornu literaturu z netu na spravne prevedenie a vyber cvikov, pocty serii, opakovani...
Niektori robia vela nezmyslov, vratane niektorich trenerov.
Cvic komplexne cviky, bench, drepy, hrazda s max.sirokym uchopom nadhmatom.
19. 03. 2016 v 18:02Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Opět téma rok staré
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload