Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Výběr vejšky

01. 04. 2013 v 13:32Off-line Anonym
Ahoj,
když už se tu řeší ty vysoké školy, tak já bych chtěl taky na vejšku - na psychologa. Teď jsem ve třeťáku, ale studuju průmyslovku elektrotechnickou. Na ČVUT jít nechci, bavil by mi víc psycholog. Nebudu mít problémy s učením? Psychologie je předmět, který se na střední pochopitelně neučim ani náhodou.
Je tam kámoška ve 2.ročníku a říkala, že nějaký lidi (teda hlavně kluci) taky chodili na strojárnu nebo na dopravku a zvládají tu vysokou celkem v pohodě.
Tak nevim, je psychologie těžká? Prý tolika ne (říkala kámoška) a mě by to bavilo:-D mám k tomu trochu vztah už z dětství :))
01. 04. 2013 v 14:39Off-line sexygayy94  (29/-/-)
Heh ja chci byt taky psycholog :D
01. 04. 2013 v 15:28Off-line Davidhrda  (30/173/65)
Určitě je psychologie přinejmenším zajímavá, otázkou je spíše uplatnění. V budoucnu zvažuji studium pedagogické psychologie, ale předtím, bych chtěl mít za sebou už studium něčeho, co bude jistota. :)
01. 04. 2013 v 17:19Off-line alamotx  (36/-/-)
Psychologů je dneska spoustu. Spíš se podívej i po jiných technických školách než je ČVUT, jestli chceš na vysokou a najít pak uplatnění v oboru.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
01. 04. 2013 v 18:04Off-line Anonym
Alamotx - když já bych toho psychologa rád.
01. 04. 2013 v 19:23Off-line alamotx  (36/-/-)
V tom případě radím poptat se lidí, kteří psychologii studují/studovali. Každá z fakult je jiná. Taky si projdi seznam předmětů, které tě tam čekají - určitě tak předejdeš deziluzi z vysněného oboru.
01. 04. 2013 v 20:45Off-line Rover  (37/189/73)
Pro inspiraci, na kterou ze škol se zaměřit, mrkni sem http://zpravy.ihned.cz/…a-fss-v-brne