Jsou gayové dobří řidiči?
08. 05. 2016 v 19:04 Anonym
Myslíte, že jsou gayové dobří řidiči a nebo ne?
Kdo z vás má řidičák?
Kdo z vás má řidičák?
Já mám řidičák. Jestli jsem dobrej řidič, těžko říct.... pořád je co zlepšovat :-D
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Myslím že na tom jestli je člověk nebo není gay to nezávisí :)
Souhlasím - 15 • Nesouhlasím
Nahlásit
:D každej Ti řekne že je dobrej řidič :D Zeptej se spíše kdo boural.. :D
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Právě ten kdo boural může být pak lepším řidičem, protože si ta rizika už uvědomuje a snaží se po své stránce jim předejít co nejvíce ;)
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím
Nahlásit
Slovo dobrý řidič není nijak upřesněné ale myslím si že patřím k těm lepším nebo aspoň se mi dostává většinou chvála...
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Podle zkusenosti mezi myma gay kamaradama NEjsou. Asi to nejak souvisi s zenstilosti.... Cim vic podobni zenskym (vcetne sexu ha ha ha), tim horsi ridici. Pripadne neridi vubec....
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím - 4
Nahlásit
08. 05. 2016 v 21:17 Anonym
Jak se ti může dostávat chvála, když ti je 17? Já teda taky dodělal papíry v 17ti, ale musel jsem čekat do 18ti a pak mi je dali. Já třeba moc neumí parkovat atd :D A zženštilý možná trošku jsem .. Ale jen krapet
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
08. 05. 2016 v 21:21 Anonym
Tak čím, když se Ti dostává chvála? Autobusem? :DD
Já jo a přejít na auto není žádný problém protože je menší...
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
08. 05. 2016 v 21:29 Anonym
No to uvidíš sám, třeba to nebude tak lehký, .. Ten traktor je na mě až moc těžký stroj ..
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Nejvetší s kterým jsem jel váží 35t :D :D
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
08. 05. 2016 v 21:33 Anonym
Nemám rád ani nějak velká auta, stačí nějaké malinké ..
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Já se musím přiznat, že jsem příšernej řidič. Vždycky když sednu do auta a rozjedu se, tak mi začne drnčet v kabelce mobil, tak ho dycky dobu hledám, nakonec mě nenapadne nic lepšího, než vysypat tu kabelku na sedačku spolujezdce, takže se mi vysypou klíče, šminky, laky na nehty, prášky na hlavu, peněženka, rtěnka, parfém, všecky kreditky, ale mobil tam zůstane a jenom přestane zvonit. No a pak to tam zas skládám zpátky, teď mezi tím ještě zabrzdím, takže toho půlku sbírám ze země a jednou jsem se musel takhle vyhnout nějakýmu d***lovi a normálně mi toho půlka spadla ještě pod nohy!
Z toho sem vždycky tak na prášky, že musím jet k Mekáči, abych si trochu obalil nervy. Tak tam dojedu objednám si salát, protože si držím štíhlou linii, než mi to udělaj, tak vytáhnu z kabelky ten telefon a volám zpátky, tak se tam u toho dycky s kámoškou zakecám, protože jí musím samozřejmě do detailu vysvětlit, proč sem jí to nevzal no a pak se rozjedu, že jo. Na klíně mám salát, v jedný ruce vidličku (fakt jako nejsem prase, abych to jedl rovnou z mísy) v druhý ten telefon a řídím loktem. A pak si musím přehodit ruce, protože sem pravák a řídím pravou a já nevím jak to dělám, ale d**ky si při jízdě rozmažu rtěnku, tak se natáhnu znova do kabelky pro rtěnku, no a v tý ruce, co držím tu vidličku, tak držím ještě rtěnku, a mezi tím jídlem, řízením a telefonováním si upravuju pusu. Kdysi sem to zvládal i s cigárem, ale od tý doby, co mám desátý auto sem přestal kouřit, protože to moc leze do peněz.
PS: A rozhodně si nemyslím, že bych byl nějak zženštilej.
Z toho sem vždycky tak na prášky, že musím jet k Mekáči, abych si trochu obalil nervy. Tak tam dojedu objednám si salát, protože si držím štíhlou linii, než mi to udělaj, tak vytáhnu z kabelky ten telefon a volám zpátky, tak se tam u toho dycky s kámoškou zakecám, protože jí musím samozřejmě do detailu vysvětlit, proč sem jí to nevzal no a pak se rozjedu, že jo. Na klíně mám salát, v jedný ruce vidličku (fakt jako nejsem prase, abych to jedl rovnou z mísy) v druhý ten telefon a řídím loktem. A pak si musím přehodit ruce, protože sem pravák a řídím pravou a já nevím jak to dělám, ale d**ky si při jízdě rozmažu rtěnku, tak se natáhnu znova do kabelky pro rtěnku, no a v tý ruce, co držím tu vidličku, tak držím ještě rtěnku, a mezi tím jídlem, řízením a telefonováním si upravuju pusu. Kdysi sem to zvládal i s cigárem, ale od tý doby, co mám desátý auto sem přestal kouřit, protože to moc leze do peněz.
PS: A rozhodně si nemyslím, že bych byl nějak zženštilej.
Souhlasím - 8 • Nesouhlasím
Nahlásit
08. 05. 2016 v 22:01 Anonym
Tak si k tobě dojdu asi pro lekce :D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Dobré téma na nějakou ročníkovou práci či bakalářku. Hlavně nové. Většina u lgbt zkoumá jen šikanu či diskriminaci, až je to nuda. :)
Za mě - myslím si, že jsem dobrý řidič, občas jezdím zbrkle, ale v mezích zákona, boural jsem párkrát ze začátku. Ale vím, že neumím odhadovat vzdálenosti při parkování a neumím čistě přeřazovat 1-2-3.
Z mého okolí jsou většina dobří řidiči, ale jsou výjimky. Výjimky gayů občas zmatkují, špatně odbočují, nerozumí si s navigací... No vlastně to co byste přičítali ženám :) Výjimky u hetero jezdí pořád dobře, ale frajersky až nebezpečně - "přetlačují" se s jinými v křižovatkách a mezi pruhy, dělají myšky, jezdí nebezpečně rychle... Zmíněné výjimky hetero jsou častější než zmíněné výjimky gayů, a zatímco výjimky gayů jsou k zasmání, s výjimkami hetero se bojím jezdit. Takže za mě, gayové jsou lepší řidiči.
Za mě - myslím si, že jsem dobrý řidič, občas jezdím zbrkle, ale v mezích zákona, boural jsem párkrát ze začátku. Ale vím, že neumím odhadovat vzdálenosti při parkování a neumím čistě přeřazovat 1-2-3.
Z mého okolí jsou většina dobří řidiči, ale jsou výjimky. Výjimky gayů občas zmatkují, špatně odbočují, nerozumí si s navigací... No vlastně to co byste přičítali ženám :) Výjimky u hetero jezdí pořád dobře, ale frajersky až nebezpečně - "přetlačují" se s jinými v křižovatkách a mezi pruhy, dělají myšky, jezdí nebezpečně rychle... Zmíněné výjimky hetero jsou častější než zmíněné výjimky gayů, a zatímco výjimky gayů jsou k zasmání, s výjimkami hetero se bojím jezdit. Takže za mě, gayové jsou lepší řidiči.
08. 05. 2016 v 22:39 Anonym
Takže kdyby ses dostal do slepé uličky, nevycouváš? :-D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Couvat umím, na tom nic není. Naopak jsem někdy jistější při couvání - protože bočními zrcátky jasně přímo vidím, jestli necouvám do auta, zatímco šikmým pohledem vpřed musím právě odhadovat. Měl jsem na mysli, že špatně odhaduju vzdálenost dopředu a dozadu. Parkovacího asistenta mám tedy moc rád. A automatické parkování u služebního zbožňuju :D
Projek: já mám 6ti vákec 6,5l 197hp s navýšením 217hp common rail ...
igy: buď rád že máš synchronyzovanou převodovku a nemusíš řadit s mezi plynem
Anonym: já to vycouvám i s vlekem
igy: buď rád že máš synchronyzovanou převodovku a nemusíš řadit s mezi plynem
Anonym: já to vycouvám i s vlekem
08. 05. 2016 v 23:07 Anonym
No pochybuji, že bys tak couval třeba 1 km, že jo.
08. 05. 2016 v 23:11 Anonym
Ale třeba s osobakem v rychlejším tempu :P
Pff proti návěsu to nic není auto je samo a jede poze tam kam zatočíš kdešto návěs se ti stáčí do stran a musíš ho srovnávat ale pokud to umíš tak se to dá pohodě zvládnout i v rychlosti
Nejsou, proto mají v řidičáku napsáno GAY !
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Za mě musím říct ze jako čerstvý 3 měsíční řidič si připadám jako bych neustále kdekoli ostatní nějak brzdil,protože z vedlejší nevjedu do proluky mezi auty kde by ostatní stihli vjet, nebo se prostě na semaforu nerozjedu hned ale třeba o sek***u později, než by to zvládli ti za mnou, zvláště pokud stojím jako první a pak samotný rozjezd není taky moc svižný, a když už se pokusim o hbitější st**t, tak není prijemny ani cestujícím ani autu, proste občas trosku zaškubnu. Aspoň že mi už to snad měsíc nechcíplo. :D
Taky parkování mi v současnosti dělá občas problém protože jsem mel v autoškole auto (hatchbag) kde jsem mel krásný přehled o poloze vozidla a parkovalo se super, ale doma máme auto (sedan),ze kterého proste nevidím kde mi ten čumák a zadek začíná a odhad ještě nemam takže kolikrát nechávám velkou mezeru a musím to ještě posouvat. U parkovaní taky zbytecne nekomplikuju situaci a zaparkuju radši do vzdálenějších řad kde je místa víc, než abych se musel rvát do jediného osamoceného místečka někde vepředu.
Taky se jeste musím naučit odhadovat ztrátu vykonu motoru v kopcích mimo město, kdy snad nikdy nedokážu odhadnout,kdy je už ten správný okamžik na přeřazení a pak jsem rad ze zvládnu vyjet kopec na 60 protože si podřadím pozdě. :D
A vůbec celkově v autě až moc resim co si o me ostatní ridici asi zrovna mysli a jak zrovna asi jedu a pak jsem z toho všeho nervózní jak špatný jsem to řidič a jedu pak ještě hůř než když jedu normálně :D
Jinak si myslím ze řízení beru velice zodpovědně, a jezdim bezpečně, zvlášť protože nemám vlastní auto, a někomu nabourat auto a sebrat mu benefity na povinnem ruceni fakt nechci, to by mi pak už nikdo ani auto nepůjčil.:D
Anonyme,klidně napiš jestli chceš a můžeme to probrat klidně víc, ať víš, ze v tom nejsi sám. :D
Taky parkování mi v současnosti dělá občas problém protože jsem mel v autoškole auto (hatchbag) kde jsem mel krásný přehled o poloze vozidla a parkovalo se super, ale doma máme auto (sedan),ze kterého proste nevidím kde mi ten čumák a zadek začíná a odhad ještě nemam takže kolikrát nechávám velkou mezeru a musím to ještě posouvat. U parkovaní taky zbytecne nekomplikuju situaci a zaparkuju radši do vzdálenějších řad kde je místa víc, než abych se musel rvát do jediného osamoceného místečka někde vepředu.
Taky se jeste musím naučit odhadovat ztrátu vykonu motoru v kopcích mimo město, kdy snad nikdy nedokážu odhadnout,kdy je už ten správný okamžik na přeřazení a pak jsem rad ze zvládnu vyjet kopec na 60 protože si podřadím pozdě. :D
A vůbec celkově v autě až moc resim co si o me ostatní ridici asi zrovna mysli a jak zrovna asi jedu a pak jsem z toho všeho nervózní jak špatný jsem to řidič a jedu pak ještě hůř než když jedu normálně :D
Jinak si myslím ze řízení beru velice zodpovědně, a jezdim bezpečně, zvlášť protože nemám vlastní auto, a někomu nabourat auto a sebrat mu benefity na povinnem ruceni fakt nechci, to by mi pak už nikdo ani auto nepůjčil.:D
Anonyme,klidně napiš jestli chceš a můžeme to probrat klidně víc, ať víš, ze v tom nejsi sám. :D
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
09. 05. 2016 v 08:14 Anonym
Marin: No nevím, nevím .. :D
Radas97 .. To jsem rád :P
Radas97 .. To jsem rád :P
Jednou řekl Miloslav Horníček, že za volantem nezáleží na pohlaví. Rozhodující je hlava.
V každodenním provozu se neustále přesvědčuji, že to tak prostě je :)
V každodenním provozu se neustále přesvědčuji, že to tak prostě je :)
Klidně bych mohl o sobě tvrdit,že jsem dobrý řidič,když jezdím s autobusem 28 let. Ale neřeknu to,i když jsem třeba dnes zabránil nehodě. Vyjížděl jsem z terminálu v Ostravě na zelenou a druhé auto fičelo v klidu na červenou. Musel jsem zastavit,jinak by do mně vletěl. Prostě jezdím dlouho,ale nikdy nebudu tvrdit,že jsem dobrý,jelikož stačí sek***a zamyšlení a je po dobrém řidiči.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
To SMC: a to opravdu takové lidi ze svého okolí znáš? :D to já se považuju za "experta" v řazení, ale takovou věc bych neudělal ani já, mi se maximálně stane to, že přeřadím brzo ze 3 na 4 když neodhadnu že je cesta trochu svažitá a pak musím dát trochu víc plynu, ale ne něco takového, ze bych to auto tak trápil na 2 nebo na 5 :O
Tak to mi chceš říct, že mě to tím pádem v autoškole blbě naučili, když jsem byl učen řadit při 2,5 - 3 tis. otáčkami na benzíňáku? :O
Ono asi taky záleží na stáří auta že? nové zvládá táhnout i na 3 tis ale ty starší musí dostat trochu víc plynu aby se hejbly že?
Jo táááák, já se tady bavil o normálním městském provozu... to je jasné, že v kopci musím přidat víc otáček :D u mě je problém spíš v tom , že než já přeřadím tak to auto na volnoběh ztratí rychlost , protože řadím pomalu :D a vysledek je pak ten že můžu řadit zpátky na předchozí stupen protoze mi to pod 2 tisice do kopce proste nevytahne :D
Už jsem si to našel taky, my máme starší model takže dokonce při jen 3500ot/min.
http://www.carwale.com/…09/lt16-710/
http://www.carwale.com/…09/lt16-710/
No právě,z toho by byl v závěru taková šílená rovnice, e by mi stejně byla k ničemu, takze proste mi asi zbyvá jen se to naučit odhadovat :D
Vidíte,jak kdy řadit,takové starosti já nemám. U autobusu zmáčknu tlačítko D a počítač si v kopci sám dle váhy,otáček,rychlosti sám vyhodnotí,co za rychlost tam dát. Prostě dobrý řidič se nepozná jen dle řazení,jak pouští spojku,jak umí s plynulosti dojet a brzdit atd. Jak s citem používá pedály. Dobrý řidič musí umět předvídat,co čekat od druhých takzvaně dobrých řidičů. Prostě musí umět používat to,co mu vyplňuje lebku,teda mozek.
Ještě to napíšu jinak. Myslíte,že dobrý řidič třeba spoléhá na to,že když jede po hlavní nebo má na svět.křižovatce zelenou,že ji vždy bezpečně projede? Ne. Sleduje,jak se chovatí na křižovatce ti ostatní,zda nejede vozidlo s majáky,co dělají chodci,auta kolem sebe. A je jedno,zda za volantem sedí gay,blondýna či dědek v klobouku. Prostě musí umět odhadnout reakci jiných.
Ostrava se dá pro ty,kteří při současných uzávěrkách vědí,kam jet. Ale posl.roky to je opravdu problém. Hodně hl.tahů přes Ostravu bývá uzavřeno a musí se objíždět bočními ulicemi. Takže kolony,dopr.zácpy. Kolikrát jak se mně někdo zeptá,jak se kam dostat,nejsem sám schopný mu poradit,jelikož nevím,jak to je kde průjezdné.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Mě dala i Ostrava zabrat, protože to bylo první cizí město do kterého jsem jako řidič jel. Mimo město problém nebyl , prostorná silnice, skoro volna cesta, ale pak prisla Rudná, tam jsem si zažil takový křest ohněm, tam jako by snad neplatily zákony nebo co, v houstnoucí dopravě si to všichni valili div ne jak na dalnici, na rozestupy nehledeli, rvali se kam to šlo, proste vsechno tak zbrkle a chaoticke, no ja byl z toho vyklepany jak ratlík. jet v zuzeni vedle auta kteremu bych dosahl na zrcatko mi nahanelo husí kuzi nejvic protoze tam si zadny rozestup udelat nemuzu, no nevím co bych já dělal Praze :D
To já kdyz jsem nervozí, tak mi brní v noze :D a to je horsi :D citil jsem jak mi ta noha na plynu jela jako vibrator , div ze to necukalo i s tim autem :D
Nedokážu si představit, jake pocity budu mít, až poprvé pojedu po dálnici. jak já se tam odvážím při těch rychlostech někoho předjet, to fakt nevím :D
Nedokážu si představit, jake pocity budu mít, až poprvé pojedu po dálnici. jak já se tam odvážím při těch rychlostech někoho předjet, to fakt nevím :D
V 19 ti letech jsem už tahal na vojně Tatru i s přívěsem. Nechápu čím to je, že jsou dnes mnozí mladí tak špatní a bázliví řidiči.
Colombo, vzdycky kdyz je neco napoprvé tak z toho člověk má strach z neznámého, neříkej mi že jsi ho ty neměl, když jsi lezl do té tatrovky a měl jsi poprvé sám někam vyjet. V ostravě jsem od té doby byl víckrát a už napodruhé jsem takový problém neměl, je to jen o tom že znáš svoje, a objeví se něco ,co jsi jeste nikdy nezazil, a překvapí tě to
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Colombo: Ve tvých 19ti jezdilo na silnici málo aut a ještě pomalu, čímž dostáváš odpověď i na svoji otázku. :-P
Lukino: s tím množsttvím souhlasím ale s rychlostí ani tak ne :D
http://www.rozhlas.cz/…bci--1403930
http://www.rozhlas.cz/…bci--1403930
Lukino: ano, jezdilo méně aut, ale hlavně předvojenská autoškola trvala mnohem déle, než dnes a byla kvalitnější. A navíc cena byla super, i s velkou motorkou mě stál ŘP komplet krom busu 360.-Kčs... :-)
To já slyšel o řidičácích na vojně od táty něco úplně jiného, ti co doma jezdili s traktorem si obešli auto, projeli se po buzerplace a měli skoro hotovo, ale to asi záleželo na zodpovědnosti daných komisařu, jestli si to vezmou na triko :D
Asistent si myslí, ze když jedeš 60 tak nejsi v obci a předpokládá ze budeš chtít jet rychleji, takže v takovém případě je to logické, ale jakmile jedeš 60 ve městě, těžko pojedeš víc, takže není důvod přeřazovat. A když už te to tak trápí, tak zpomal na předepsaných 50 a nemusíš to řešit :D
No tak to jsi v suchu :D
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Předvojenský řidičák jsem dělal. Měl jsem vše,krom busu,motorky a vleků za 300 kč. A můžu říct,že učitelé nam opravdu nic neodpustili a tvrdili,že když chceme levný řidičák,tak si to musíme zasloužit. Komisař,ten nebyl tak přísný,jak učitel. Za ty levný prachy jsem si to musel ale odsloužit 2 roky na vojně. Na zkracení voj.služby nebyl nárok. Pak nasledoval na vojně krátkodobý kurz řidičů,po kterém jsem dostal do řidičáku zelenou vložku místo bílé. Na vojné,jelikož jsem taky tahal vleky bez razítka,tak mi dali bez jakýchkoliv zkoušek razítko na vleky,abych je netahal stále načerno.
Pasivjirka: Připomněl jsi mi zvláštní situaci, na vojně jsem jezdil s obrněným transportérem a neměl jsem na to žádný papír. Možná proto od té doby jezdím velmi opatrně.
Radas97 : Tvoje zážitky z Ostravy mi připomněly přihodu známého, který vypráví "Byl jsem v Ostravě, na 50 jsem jel 90 a všichni na mě troubili a předjížděli mě..." :-D Prostě jiný kraj, jiný mrav.
S tím řazením to mnozí tady řekli dobře, musíš mít (nebo si vypěstovat) cit a odhad, co motor snese (nahlas puštěné rádio ti s tím nepomůže). Když chceš předjíždět, potřebuješ aspoň 3000ot, aby motor měl sílu a většinou jej stačí točit do nějakých 4500, což i motor v horším stavu musí přežít. Pokud jedeš ustálenou rychlostí, po rovině, bez výrazného protivětru ap., tak se dá jezdit bez problémů od nějakých 2300ot, ale záleží na autě (otáčky píšu pro benzin). A podřazovat na 2 při 50km/h? Když je potřeba, proč ne? Zase ale záleží na autě, moje auto na 3 má při 50km/h asi 2300ot/min, což není moc, takže při jízdě do kopce s větším nákladem se motor trápí. Pak to chce buď zrychlit tak, aby motor měl vhodné otáčky (pokud to zatáčky umožní), nebo třeba si chvíli pomoci tou 2.
S tím řazením to mnozí tady řekli dobře, musíš mít (nebo si vypěstovat) cit a odhad, co motor snese (nahlas puštěné rádio ti s tím nepomůže). Když chceš předjíždět, potřebuješ aspoň 3000ot, aby motor měl sílu a většinou jej stačí točit do nějakých 4500, což i motor v horším stavu musí přežít. Pokud jedeš ustálenou rychlostí, po rovině, bez výrazného protivětru ap., tak se dá jezdit bez problémů od nějakých 2300ot, ale záleží na autě (otáčky píšu pro benzin). A podřazovat na 2 při 50km/h? Když je potřeba, proč ne? Zase ale záleží na autě, moje auto na 3 má při 50km/h asi 2300ot/min, což není moc, takže při jízdě do kopce s větším nákladem se motor trápí. Pak to chce buď zrychlit tak, aby motor měl vhodné otáčky (pokud to zatáčky umožní), nebo třeba si chvíli pomoci tou 2.
Jako jo je mi 17 ale řídit umim a ani parkovani mi nedela problem akorat jsem jednou malem naboural s dedovym autem jemu tenkrat fungovaly brzdy tak jako by je tam vubec nemel
Taky musím říct, že po půl roce od založení článku jsou mé řidičské schopnosti někde jinde :D holt to chce čas, člověk si zvykne, jen to každému trvá jinak dlouho :)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Myslím že řídím dobře ;). Ono je rozdíl dobře řídit sám za sebe ....
Nejlepší řidič řídí i za druhé ;)
Nejlepší řidič řídí i za druhé ;)
Hoši vy mě bavíte až budete mít odježděné to co já mám odcouvané tak mluvte, jaký vy máte cit pro řazení v dnešní době plně sinchronizovaných převodovek kdy tam rychlosti skáčou sami mluvte až budete mít převodovku bez synchronů kde musíte odhadnou rychlost mezi plyn a setrvačnost...
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.