Proč všichni kritizují aaaauto?
05. 08. 2016 v 22:27 Anonym
Proč? Mně to přijde jako fajn, máte tam jistotu, že auto co si chcete koupit bude v pořádku.
Asi hlavním důvodem je cena. Auto, které má hodnotu 20 000 tam koupíš za 40 000. Ovšem je pravda, že všechny vozy jsou zkontrolovaný od tachometru po brzdové kotouče. Soused si tam auto koupil a jediné na co si stěžoval byla právě cena. Pokud tedy zvažuješ koupit auto právě tam a neodlákala tě cena jdi do toho.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Z venku ti ho určitě pěkně vyleští, horší už je to zespod a zevnitř.
Zkus si tam vzít někoho, kdo autům rozumí, a pochopíš.
Zkus si tam vzít někoho, kdo autům rozumí, a pochopíš.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Asi něco na té k***ice bude pravda. Brácha tam před pár léty prodal auto,protože kdyby s nim měl jet na technickou,musel by do toho vraku investovat minimálně 40 tisíc,aby prošel. A oni,sice za jen pár tisíc,mu to auto bez problému vykoupili. A myslíš si,že ho pak prodávali jen na náhr.díly nebo si nějak zařídili technickou,aby ho prodali jako auto a ne vrak? Toť otázka.
Já tam loni koupil auto a pohoda, tachometr nestočený (kontrolováno přímo v Renaultu), stav perfektní, jen mi ty s***ě dali na auto každou pneu jinou a jelikož jsem kontaktoval posledního majitele, zjistil jsem, že si nechali i ALU kola..zmetci..
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
No popsal bych to asi tak, tři zadky záruk a certifikátů a když je chceš uplatnit, tak nic z toho vlastně nefunguje :-)
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Pokud ojety auto, tak radsi od konkretniho cloveka s rozumne sepsanou kupni smlouvou a samozrejme vyzadovat protokoly z STK+Emisi aspon za poslednich nekolik let. Normalni lidi maji k autu doma slozku, kde maji vsechny servisni ucty, protokoly z kontrol apod. Kdyz pak vidite v technicaku to samy, co v tech protokolech z STK a jeste vam k tomu prodavajici rekne co vsechno je v jakym stavu, je to idealni. Zpravidla lidi, kteri se o auto staraji, ale uz se rozhodli koupit jiny lepsi/vetsi/novejsi a stary je jim spis lito prodat, ale musi aby meli misto/prachy.
V bazaru jsou obvykle auta dovezeny ze zapadu. V tom lepsim pripade se jedna o auto, ktery uz je pro majitele moc vyjezdeny, tak se ho zbavi. Ma treba 280t km a tady ho bazar po nejake zbezne kontrole proda jako auto s 160t km a prirazi si na nej svou marzi.
V tom horsim pripade jsou to auta po povodnich, po bourackach.. a tady to v dilne daji povrchove do kupy, ale za rok-dva tam vsechno plesnivi, elektronika je v haji, rezne to vsude v zahybech a opravovanych mistech, ma to treba vyndany airbagy nahrazeny jen propojkou aby se tvarily jako OK, ABS+ESP v haji, pevnostni vyztuhy po havarce misto vymeny a vyvareni jen srovnany.. jak znamy si koupil krasnej Renault Espace po prvnim majiteli z francie, vypadal jak nejezdenej, cena velice slusna.. a pak se zkontaktoval s puvodnim majitelem a ten se divil, ze auto jako jezdi, protoze ho odepsal po bouracce.
Hodne se pozna, kdyz se auto vezme na premereni geometrie .) Coz jde prave snadno domluvit s tim konkretnim prodavajicim, kterej zna svy auto i jeho historii. U bazaru, kde poskok vychvali uplne vsechno na tuctovym srotu, zadnou historii necekejte. A taky malokterej bazar je svolnej vam auto hodit na hever a poslat rozumnyho mechosa, aby to s vama cely prosel treba i za p***omnosti vaseho externiho mechanika.
A jinak ano, jsou i v bazarech pekny nebourany auta po prvnim majiteli s malo najetyma.. ale jejich cena je pak o level jinde a zpravidla se to sibuje do rukou znamych ve smyslu, Maro, vezou nam sem z reichu peknou oktavku, ma jen tricet nalitany, krasnej stav a komplet servis.. chces to? Rano je tady, prijd hned v osm, udelame cenu. A kdyz Mara nedojde, tak na to narazi beznou marzi + 10-25% navrch podle celkove ceny .)
V bazaru jsou obvykle auta dovezeny ze zapadu. V tom lepsim pripade se jedna o auto, ktery uz je pro majitele moc vyjezdeny, tak se ho zbavi. Ma treba 280t km a tady ho bazar po nejake zbezne kontrole proda jako auto s 160t km a prirazi si na nej svou marzi.
V tom horsim pripade jsou to auta po povodnich, po bourackach.. a tady to v dilne daji povrchove do kupy, ale za rok-dva tam vsechno plesnivi, elektronika je v haji, rezne to vsude v zahybech a opravovanych mistech, ma to treba vyndany airbagy nahrazeny jen propojkou aby se tvarily jako OK, ABS+ESP v haji, pevnostni vyztuhy po havarce misto vymeny a vyvareni jen srovnany.. jak znamy si koupil krasnej Renault Espace po prvnim majiteli z francie, vypadal jak nejezdenej, cena velice slusna.. a pak se zkontaktoval s puvodnim majitelem a ten se divil, ze auto jako jezdi, protoze ho odepsal po bouracce.
Hodne se pozna, kdyz se auto vezme na premereni geometrie .) Coz jde prave snadno domluvit s tim konkretnim prodavajicim, kterej zna svy auto i jeho historii. U bazaru, kde poskok vychvali uplne vsechno na tuctovym srotu, zadnou historii necekejte. A taky malokterej bazar je svolnej vam auto hodit na hever a poslat rozumnyho mechosa, aby to s vama cely prosel treba i za p***omnosti vaseho externiho mechanika.
A jinak ano, jsou i v bazarech pekny nebourany auta po prvnim majiteli s malo najetyma.. ale jejich cena je pak o level jinde a zpravidla se to sibuje do rukou znamych ve smyslu, Maro, vezou nam sem z reichu peknou oktavku, ma jen tricet nalitany, krasnej stav a komplet servis.. chces to? Rano je tady, prijd hned v osm, udelame cenu. A kdyz Mara nedojde, tak na to narazi beznou marzi + 10-25% navrch podle celkove ceny .)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.