Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Zachraňme Asynchrona

18. 09. 2016 v 21:13Off-line Firebird1996  (20/171/64)
Ano zachraňme lokomotivu řady 169 s přezdívkou Asynchron, pomozme jí vrátit se zpět na trať ať může uhánět k západu slunce, taková lokomotiva se narodí jednou za sto let, tato lokomotiva potřebuje naší pomoc. Asynchrone jdeme ti na proti.

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
18. 09. 2016 v 21:27Off-line pauxi  (42/178/79)
Tak jdeme snad nás nepřejede, asi ne ,když je nepojízdná
18. 09. 2016 v 21:30Off-line Firebird1996  (20/171/64)
Je nepojízdná, stojí v areálu plzeňské Škodovky, mám ji rád chci aby zase jezdila a měla by být opravena v duchu co nejvěrněji původní technice co se týká pohonu konkrétně trakčních měničů s RCT tyristory i když tady to bude asi složitější a GTO tyristorům se nevyhneme, bohužel se asi nikdo nepředzásobil RCT tyristory z ČKD.
18. 09. 2016 v 21:53Off-line Bluefox  (29/198/93)
Nejsem si moc jistý, jestli je gay seznamka správné místo na tohle. Není web pro nadšence železnice lepší? Sehnat pár lidí, založit "občanské sdružení", dát dohromady trochu peněz ...
18. 09. 2016 v 22:05Off-line p.t.44  (21/180/60)
Souhlasím, tu lokomotivu taky miluju a taky bych byl rád, kdyby se vrátila, je velká škoda, že padl režim a nestihla se už udělat celá od ní odvozená série...
ale přecejenom je tady aspoň těch pár lokomotiv řady 184, co nesou její design :)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 09. 2016 v 22:36Off-line bramborak  (17/190/88)
A co Albík?
19. 09. 2016 v 12:01Off-line Spectre  (18/-/-)
Myslím že se 169 to půjde rychle...
Kdyby se něco změnilo, informujte mě prosím ;D
19. 09. 2016 v 14:18Off-line Firebird1996  (20/171/64)
Toto je myslím snad jediná lokomotiva s asynchronním pohonem v bývalém východním bloku, opravdu nejspíš jediná, založena na omezené součástkové základně čs. průmyslu bylo by škoda kdyby se nevrátila zpět na koleje.
19. 09. 2016 v 14:30Off-line Firebird1996  (20/171/64)
A ještě mám jednu dobrou zprávu, ty RCT tyristory dneska vyrábí švýcarská společnost ABB, takže to je potencionální dodavatel RCT tyristorů :)
19. 09. 2016 v 14:41On-line burlap  (47/197/98)
Krasna masinka , skoda ze tak trosku nedomyslena ze nenasla uplatnenie..:)
19. 09. 2016 v 14:46Off-line Firebird1996  (20/171/64)
Ano její uplatnění by nejspíš bylo jen při zvláštních jízdách, nepředpokládám že by jsme ji nasadili na osobní vlaky Hradec Králové - Choceň, jelikož je jediná a na provoz by byla asi dražší než řada 163 jezdící v hojném počtu, navíc svojí maximální rychlostí 120 km/h je spíše určena k vozbě osobních vlaků, než aby jezdila na koridoru z IC, EC vlaky, otázka pak je jestli by ji vůbec provoz při 160 km/h dovolili i když jednu dobu byla na tuto rychlost upravena. :)
19. 09. 2016 v 14:57Off-line Firebird1996  (20/171/64)
I když její oprava bude složitá konkrétně pájení jednotlivých součástek na desky plošných spojů, protože oprava do původního stavu je prostě oprava do původního stavu i s použitím jednodušší elektroniky s minimem mikroprocesorů, nejspíš bude potřeba vyrobit i skříně trakčních měničů i měničů pomocných pohonů :)
19. 09. 2016 v 17:36Off-line capslock0  (35/178/70)
To víš že jo, je to jen hromada hloupýho železa
19. 09. 2016 v 18:23Off-line Firebird1996  (20/171/64)
Capslock0: To ty jsi hloupé železo, ta lokomotiva má duši toho si musí být každý vědom :)
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload