Benzín vs Diesel
Já mam rád Diesel džíny :-D
Souhlasím - 7 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
:D hej .. tohle je vážný seriozní téma :D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
V americe bych řekl že maj spíš starý šunky co jezděj i na obyčejnou vodu z vodovodu .
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
No proto se tomu divím .. proč většina lidí má Diesel .. Uřavanej krám co dokáže táhnou větší zátěž .. hmm super .. to se ti do např. Octavie hrozně hodí ...
Souhlasím • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Mam diesel a sem spokojenej. zvlast ve chvili kdy clovek jezdi rocne cca 40000km a vic tak se ten diesel proste strasne vyplati a jezdi krasne. Samozrejme ze do auta, ktere bych mel jenom pro radost a ujel s nim par tisic rocne si dam benzin, se kterym si clovek vic uzije ;) ale v dnesni dobe i diesly maji odpich
Souhlasím - 6 • Nesouhlasím
Nahlásit
Heled Iron Mane.
Tak benzín je na kratší vzdalenost (jedu do obchodu,jedu vedle do dědiny)
A diesel je na delší cesty. A jako heled když má diesel dobrej Nm tak to kolikrát je lepší než posranej benzín.!!!!
A až najedeš deně 100km tak pochopíš proč diesel.
Tak benzín je na kratší vzdalenost (jedu do obchodu,jedu vedle do dědiny)
A diesel je na delší cesty. A jako heled když má diesel dobrej Nm tak to kolikrát je lepší než posranej benzín.!!!!
A až najedeš deně 100km tak pochopíš proč diesel.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Ja jsem pouzil ten odpich jenom kvuli tomu, ze je to jeden z argumentu uzivatelu benzinu. a jinak mam taky 2.0Tdi oktavku a rozhodne mi vykon nechybi. A proste ta pohodo toho, ze jezdim za 6l i kdyz to auto moc nesetrim...
Souhlasím - 6 • Nesouhlasím
Nahlásit
Jj asi tak nějak souhlasím s tebou igni skušenost s wv golf mam sice 1.9 Ale nechal sem to čipnout. A je tam jako hodně znat vykon :) A spotřeba je super.
benzín je naprostej nesmsl pokud jezdíš moc. A zbytečně veliká spotřeba.
benzín je naprostej nesmsl pokud jezdíš moc. A zbytečně veliká spotřeba.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
No LPG bych nevolil. Jsou tam velke poklesy jak vykonu motoru tak i samotneho životu motora.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Mich: Lpg jsem montoval a vim o tom opravdu dost, takze s tebou nemuzu tak uplne souhlasit...
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Benzin je rychlejsi nez diesel, protoze se roztoci vic jak diesel. Dalsi vec je, co za diesel a co za benzin mate. My mame doma 335ix a bomba, 306 koni a 400 Nm. Lepsi sestivalec snad neni a zadnej diesel, ktery znam nejde srovnat. U bmw me napada 35d, ale ten mam 313 koni a nemontuje se do trojkove rady, stary 35d mel jen 272-286 koni , tak opetne nemohu srovnat. Vety o tom, co ma odpich je nesmysl.. Vemte si u bmw 50d 381 koni a 740 Nm a to z objemu tri litru a diky trojtemu? preplnovani nabizi spektrum vyuzitelnych otacek temer jako benzin. Nejde rict co je lepsi, kazdy na tema nahlizi jinak. Ma se obecne za to ,ze diesel je pro ty co jezdi hodne a chteji jezdit ekonomicky. Benzin pro ty co jezdi mene a v malych vozech a nebo naopak pro lidi co si radi vytoci motor a jezdi sportovne.. Otazka co je lepsi byla vyrcena snad milionkrat a kazdy ma trochu jiny nazor. Pro me osobne benzin, pokud budu hledet na spotrebu tak diesel. Na druhou strana s 335ix se da jezdit od 8.5 do 17.... babo rad! Omlovam se za preklepy ci diak***iku, ale pisu to z telefonu.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Magicman: Ano jistě zcela to chapu. Ja osobně nějsem přiznivcem benzinu a LPG ale řikam je to pouze věc nazoru.
Sonicboom: Sice máš každopadně pravdu to s tebou souhlasím ano.
Ale ukaž my tady lidi kteří mají ve 20 rokách 500tis na BMW tak možna tak ty (buh vy jestly) to že ti to papinek zaplatí je sice hezke ale měl by jsi brat v potas lidi, kteří jsou na tom finančně docela normálně.
Ze 100 lidí si to BMW tady nemože dovolit ani 5 lidí!!!!!!!!!!!!
Ale ukaž my tady lidi kteří mají ve 20 rokách 500tis na BMW tak možna tak ty (buh vy jestly) to že ti to papinek zaplatí je sice hezke ale měl by jsi brat v potas lidi, kteří jsou na tom finančně docela normálně.
Ze 100 lidí si to BMW tady nemože dovolit ani 5 lidí!!!!!!!!!!!!
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Vždycky jsem měl benzínový auta, ale jak další plánuju naftový. Kroutící moment motoru je posazenej níž (což mi vyhovuje) a spotřeba 3,8 - 4,2 pro Octávii 2 (kolega, já bych to možná uměl za 3,6 :-D), no co na to říct, jako hybridní pohon.
Benzínová tedy zůstane jen Škoda 135, návrhům, ať ji předělám na plyn se směju. To by mě původní majitel asi zmlátil železnou tyčí.
Ať si za 7-9 l jezdí zase někdo jinej :-D
Jo a to pořekadlo znám takhle:
Diesel fans říkají: Benzín patří do zapalovačů.
Benzínoví fanoušci zase: Nafta patří do kamen :-D
Benzínová tedy zůstane jen Škoda 135, návrhům, ať ji předělám na plyn se směju. To by mě původní majitel asi zmlátil železnou tyčí.
Ať si za 7-9 l jezdí zase někdo jinej :-D
Jo a to pořekadlo znám takhle:
Diesel fans říkají: Benzín patří do zapalovačů.
Benzínoví fanoušci zase: Nafta patří do kamen :-D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
No ja jezdim na benzin + e85
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Mich: Ja sem o cene aut nic nepsal, takze nevim proc neco pises, kdo si co dovolit muze. Ani sem nepsal, ze mam bmw ci na nej penize a lidi, kteri nemaj bmw? Pardon, ale kazdy strujcem sveho stestni je. Nevim jestli nekdy bmw budu mit, ale kdybych nemel budu vedet, ze to je ma vina a ne nekoho jineho, protoze kazdy muze byt bohaty, ale nejvetsi pravdepodobnost maji ti, co jim to mysli!
P.s. Cela tvoje reakce mne prijde podrazdena a zcela mimo, mozna nemuzes prekosnout do jake vrsty lidi patris, jinak si to neumim vysvetit..
P.s. Cela tvoje reakce mne prijde podrazdena a zcela mimo, mozna nemuzes prekosnout do jake vrsty lidi patris, jinak si to neumim vysvetit..
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Benzín je ideální na dojíždění do školy či do práce, taktéž i díky automatické převodovce ten motor ve svém autě jen tak nezničím :)
Nejde o to kdo má peníze na jaký auto .. Jen jde o výhody a nevýhody benzínu a nafty .. Takže podle vašich příspěvků mam chápat že diesel se kupuje jelikož je prostě na provoz levnější ?? Ja osobně diesel nemam takže netušim
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Sonicboom: :-D tak to jsi mě teda dostals :-D:-D myslím že i ten největší b***c tady ví jake motory mají Bayerische Motoren Werke.
Tak každopadně jua sem ve svojí vrstve naprosto spokojenej.
Tak každopadně jua sem ve svojí vrstve naprosto spokojenej.
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Jo je :) ja si nemohu stěžovat a z tvojeho kontextu vyvozuji že ty nejspíše take ne. Jako přiznám se ti že skušenost s benzinem nemám žadnou.
No malinkou jo nedavno sem si pujčil od bratranka Chevroleta ma to v benzinu a katastrofa!!!!!! A děss jako neřikam že to nejelo to joo jelo ale šilene!!!!!!!!
No malinkou jo nedavno sem si pujčil od bratranka Chevroleta ma to v benzinu a katastrofa!!!!!! A děss jako neřikam že to nejelo to joo jelo ale šilene!!!!!!!!
V nadpisu bych viděl chybu, okamžitě zabíra nafta, Diesel ma nejvyšší výkon a kroutící moment v nízkých otáčkách, proto má i nižší spotřebu, tudíš se vyplatí. :-)
Tak, tak :)
Taky jde o to, kolik s tím najezdíš. Naše sousedka ma diesel a jejich cesty jsou asi 600 metru do supermarketu a kilometr, když odváží děti do školy :D.
Taky jde o to, kolik s tím najezdíš. Naše sousedka ma diesel a jejich cesty jsou asi 600 metru do supermarketu a kilometr, když odváží děti do školy :D.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Taková Škoda Octavia 1.9 TDi, 81 kW je svižná, nežere a krásně tahá i do kopce, aniž by člověk musel zbytečně podřazovat a hnát to do otáček jako u benzínu. Levný provoz a rozhodně uřvaná není. :) Sám bych si na ní jednou rád našetřil. ;)
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím
Nahlásit
Tonystark
Benzín má lepší spalovací vlastnosti a má vyšší výkon potom...
Benzín má lepší spalovací vlastnosti a má vyšší výkon potom...
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Ja mam rad diesel parfemi. preferujem nazor kto ma jachtu, palivo neriesi :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
No diesel bych nebral hlavně kvůli zimnímu období, pravda když vyjíždím v mrazech přes den na Bulhara v praze tak je to jedno tam se v koloně nafta zahřeje dostatečně ale jinak nic moc. Nedám dopustit na benzín já mám v autě i předehřev benzínu takže i v 20kách mrazech a bez problémů, to je dost velká nevýhoda nafty.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
A.l.e.x: na zimu jsem si dával uříznutý kus koberce před chladič, aby se na něj nedostal vzduch a neměl jsem problémy se zahřátím a topením na ty moje dojíždění do Prahy. :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Tomicek93 tak to já neznám ale to je tak vždycky v zimě si stěžujem že to topí málo a v létě že to chladí málo, nejlepší je koloběžka no :-D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Tak lidi to že to topí malo nebo moc od čeho je dvouzonovka??? diesel do zimi vyborne svezeni je ve čtyřkolce :)
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
No ono taky hlavně záleží na modelu auta a jakou mají motorovou dostupnost...Já jezdím jak na benzín tak na diesel,přece do 3litru V8 nenaleju benzín...
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Wiktor: ... Proč do 3 litru V8 nenaliješ benzín ? .. Motor s touhle velikostí na naftu už je vážně kamion ne ?
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Neřekl bych že kamion ale kombajn :-D
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Diesel má vetší učinost. A mnohem vetší živostnost .
Benzín je mnohem točivější z zábavnější.
Mám oboje nemužu být zaujatý. Oboje má svoje výhody i nevýhody.
Diesel mám ve svém SUV. A benzín ve svém youngtimeru.
Pruměr podle TP v tom SUV je v naftě 9,7 v benzínu 15,5 oboje +- stejný výkon a oboje s turbodmychadlem.
Benzín je mnohem točivější z zábavnější.
Mám oboje nemužu být zaujatý. Oboje má svoje výhody i nevýhody.
Diesel mám ve svém SUV. A benzín ve svém youngtimeru.
Pruměr podle TP v tom SUV je v naftě 9,7 v benzínu 15,5 oboje +- stejný výkon a oboje s turbodmychadlem.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
To je zas kupka keců od desítek odborníků :DDD
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím
Nahlásit
Koukám, že tady sonicboom není ani schopný napsat typové označení motoru, když už píše o motorizaci u BMW, 3.0D se vyrábí již nějaký ten pátek a jak vidno, tak to co píšeš jsi někde vybastlil z tabulek, ale srovnat oboje auta vedle sebe nejsi schopný. V BMW jezdím od 18ti let, je to moje láska, záliba, koníček a srdeční záležitost, nepíši nikdy o nových modelech, protože nejsem schopný si je pořídit za tu cenu, ano přiznám to a nevadí mi to. Moje první byla E30 324d, poté E30 324td, E36 318i (83kW), E34 touring 525TDS manuál, později automat v plné palbě. Nyní mám E39 530d 135kW 400 Nm , aby jsi se tady pak nepřel ohledně výkonu, vzhledem k tomu, že se později dával do E39 o něco málo silnější motor. Nemám potřebu se tady přít ohledně toho, co je lepší, jestli benzín a nebo diesel, ale jen pro tvou informaci, kterou jsi tady ani nějak nenapsal, tak 35i je třílitr s turbem. To možná ani nevíš, co pod tou kapotou vůbec tam máte (jestli vůbec máte).
Ale abych neutíkal od tématu, rukama mi prošlo hodně aut od služebních po soukromé. Nehledě na to, že doma jedno auto nestačí , tak jsou doma jak ropák , tak i benzín. Abych pravdu řekl v dnešní době je jedno pomalu co pod tou kapotou je, motory táhnou pomalu stejně, pokud člověk chce auto na běžné ježdění a nepocukává pár kilometrů za týden. Samosebou s "nižší" spotřebou je nesena u dieselů také vyšší položka na údržbu. U benzínu tak není, odpadá i problém s případnou zimou a st**tem , pokud nemáte v autě výhřev motoru a kašlete na na aditiva na zimu. Na pojezdy po městech je obecně ale i z praxe lepší benzín, již pro absenci filtru pevných částic, které musí mít všechny dieselové motory od roku 2000 (nařízení EU). S tím je spojený problém drahé výměny, která je z valné části zapříčiněná právě neznalostí majitelů dieselů , jak se k filtru chovat.
Kdo chce auto na běžné ježdění, kouká na spotřebu a nemá nutkání každého za každou cenu předjíždět, ten by měl volit benzín o rozumném objemu 1,2-1,8 . Kdo se rád sveze , jezdí dálky , a dost km za rok měl by přemýšlet o dieselovém motoru o větším objemu, pokud máte strach z pojistek, mnohé pojišťovny dnes nekoukají na objem motoru, ale na výkon, jako tomu je i ČSOB pojišťovny. Já na třílitr platím roční pojistku necelé tři tisíce, stejně tak jako na 1,4 v benzínu. Z mé zkušenosti volím do práce benzín pro krátkou vzdálenost a ty moc diesely rády nemají, jedu-li dál, vyjíždím s ropákem. rozhodněte se ale také jakou značku vozidla preferujete, né všechny automobilky mají dobré dieselové motory , zvláště v dnešní době a normám EU.
Děkujeme Evropo za dokurvení motorizací díky emisním normám.
Ale abych neutíkal od tématu, rukama mi prošlo hodně aut od služebních po soukromé. Nehledě na to, že doma jedno auto nestačí , tak jsou doma jak ropák , tak i benzín. Abych pravdu řekl v dnešní době je jedno pomalu co pod tou kapotou je, motory táhnou pomalu stejně, pokud člověk chce auto na běžné ježdění a nepocukává pár kilometrů za týden. Samosebou s "nižší" spotřebou je nesena u dieselů také vyšší položka na údržbu. U benzínu tak není, odpadá i problém s případnou zimou a st**tem , pokud nemáte v autě výhřev motoru a kašlete na na aditiva na zimu. Na pojezdy po městech je obecně ale i z praxe lepší benzín, již pro absenci filtru pevných částic, které musí mít všechny dieselové motory od roku 2000 (nařízení EU). S tím je spojený problém drahé výměny, která je z valné části zapříčiněná právě neznalostí majitelů dieselů , jak se k filtru chovat.
Kdo chce auto na běžné ježdění, kouká na spotřebu a nemá nutkání každého za každou cenu předjíždět, ten by měl volit benzín o rozumném objemu 1,2-1,8 . Kdo se rád sveze , jezdí dálky , a dost km za rok měl by přemýšlet o dieselovém motoru o větším objemu, pokud máte strach z pojistek, mnohé pojišťovny dnes nekoukají na objem motoru, ale na výkon, jako tomu je i ČSOB pojišťovny. Já na třílitr platím roční pojistku necelé tři tisíce, stejně tak jako na 1,4 v benzínu. Z mé zkušenosti volím do práce benzín pro krátkou vzdálenost a ty moc diesely rády nemají, jedu-li dál, vyjíždím s ropákem. rozhodněte se ale také jakou značku vozidla preferujete, né všechny automobilky mají dobré dieselové motory , zvláště v dnešní době a normám EU.
Děkujeme Evropo za dokurvení motorizací díky emisním normám.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Jednoznačne diesel benzin nema krutiaci moment je nespolahlivy žere to strašne.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
Dominiku mé benzínové auto má 435n.m z časopisu autoojetiny. Razance nástupu turbodmychadla na hranici 2000 min-1 dodnes nemá obdoby a pravděpodobně by vyděsila i milovníka "čipovaných" turbodieselů. Ohromující dynamiku potvrdily i dobové testy zahraničních redakcí, kde typ 200 Turbo 20V urazil 4OO metrů s pevným st**tem dokonce o desetinu sek***y rychleji než Ferrari 328 GTS nebo "dvouturbový" Nissan 300ZX, své přímé konkurenty BMW 535i a Mercedes 300E-24 pak doslova deklasoval, o pružné akceleraci ny vyšší stupně ani nemluvě.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Zdravím ve spolek,
proč rozvíjíte téma o které většina z vás nemá ani páru?
Benzín..
větší pružnost, tah v celém rozsahu otáček (záleží na okolnostech) např.
Audi Sport Quattro EV. 2 1985 5válců 2.2l DOHC 20v 640koňí 850NM 0-100km/h 2.7s Quattro/4WD (všudehrab)
30-45l/100km (Elf 160)
(Dominiku žádnej krouťák co?) (přeplňována Turbodmychadlem)
BMW M3 E30 90. léta 4válce 16v 238koňí 245NM 0-100km/h 6.5s RWD (zadohrab) (Atmosféra(žádné turbo))
12-15l/100km
...........
a můžeme pokračovat do nekonečna, jak již šmoulovrah podotknul každý agragát má své výhody a nevýhody a dovolím si podotknout že je to naprosto zbytečné téma, příště raději rozklikněte Wikipedii, či odbornou literaturu...
za mne
Nafta- Cestovní auto, rodinné auto,dodávky...
Benzín- Sportovní auto,Rally....
proč rozvíjíte téma o které většina z vás nemá ani páru?
Benzín..
větší pružnost, tah v celém rozsahu otáček (záleží na okolnostech) např.
Audi Sport Quattro EV. 2 1985 5válců 2.2l DOHC 20v 640koňí 850NM 0-100km/h 2.7s Quattro/4WD (všudehrab)
30-45l/100km (Elf 160)
(Dominiku žádnej krouťák co?) (přeplňována Turbodmychadlem)
BMW M3 E30 90. léta 4válce 16v 238koňí 245NM 0-100km/h 6.5s RWD (zadohrab) (Atmosféra(žádné turbo))
12-15l/100km
...........
a můžeme pokračovat do nekonečna, jak již šmoulovrah podotknul každý agragát má své výhody a nevýhody a dovolím si podotknout že je to naprosto zbytečné téma, příště raději rozklikněte Wikipedii, či odbornou literaturu...
za mne
Nafta- Cestovní auto, rodinné auto,dodávky...
Benzín- Sportovní auto,Rally....
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Nejvíc se mi líbí rozumy těch co nemají ani páru jak se auto řídí, nedej bože z jakých krámu se to vůbec skládá... no a pak ti vševědové s ještě mokrým razítkem na řidičáku... Děcka běžte se bavit o tříkolkách! Komentářů se smyslem tu je jednociferný číslo :P
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Na spotrebu/cenu/výdrž motora si kúpte diesel. Inak som za to aby sa fosílne palivá pekne zdanili ekologickou daňou a za vyzbierané peniaze by mohli byť štátne príspevky na ekologické palivá bez emisií (vodík/elektrina) a infraštruktúra dobíjacích/ H2 staníc. (LPG - propán pod tlakom a CNG - stlačený zemný plyn sú tiež fosílne palivá - keby tu padol taký argument)
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Zaleží naco to auto máte, nafta má hodně drahý servis oproti benzínu (příklad čerpadlo na diesela 10k, čerpadlo na benzín 2ku), takže ve vysledku je to skoro jedno, akorat u benzínu nemusíš poslouchat žádné klepání.. Já když chci tak jezdím za 7 a docela svižně (ale neřešímji, raději si poslechnu zvuk R6 :D), až dam kompresor tak přejdu na E85 a to bude spíše z praktických důvodů, ne kvůli spotřeby ani ceny E85.
Gargamel: porovnáváš turbobenzín s konkurencí s atmosferickými motory, sory ale tohle není podle mě ideální porovnání..
Dominic: to že benzín nemá krouťák je taky hovadina, pokud máš turbo, což je dnes v každém dieselu tak máš krouták i na benzínu, tahle tříca má turbo z náklaďáku scania holset HX50, jezdí na E85 a má 601HP/815Nm moment odbrzděný
https://www.youtube.com/watch?…
Dominic: to že benzín nemá krouťák je taky hovadina, pokud máš turbo, což je dnes v každém dieselu tak máš krouták i na benzínu, tahle tříca má turbo z náklaďáku scania holset HX50, jezdí na E85 a má 601HP/815Nm moment odbrzděný
https://www.youtube.com/watch?…
Ja jsem skolove auto vsechno (ale praktiky umim uplny hovno) :-D Diesel vs. Benzin samoszejme jak na co?... To uz tady bylo.. Podle meho gusta me je to uplne u p***le a Vam by melo byt taky, protoze kazdy ma neco, ja mam raci benzin, ale moje oblibene auto je Skoda Fabia 1.9Tdi (PD) cerpadlo tryska... , ma to vykon a jezdi to za malo... ALE BENZIN JE BENZIN...... :-D a porad dokola....ps: Tohle tema zalozil nekdo, kdo chtel mit nejvic komentaru,,, trapny... Tohle tema je hodne diskutovany... Jenom d***l se bude hadat.. kazdy ma svoje.
Porovnávám konkreční motory cenou, výkonem.
98% z vás nerozezná klikovku šroubováku
98% z vás nerozezná klikovku šroubováku
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Já bych volil pohon na elektřinu. Paliva budou časem drahá a nedostupná a elektřinu můžete získat ze solárních panelů... Například Tesla Model S je úžasné auto. Dlouhý dojezd, vysoká rychlost a luxus. Jen vysoká cena a nedostupnost v ČR. :) Toť vše. Nebo hybrid či vodík.
Souhlasím • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Takže několik věcí po zhruba tísici kilometry najetých v dieselu. Nebrat když jezdíte krátké trasy. Oproti benzínu se to hodně dlouho ohřívá. Mě konkrétně se benzínová Octavie ohřeje zhruba v polovině toho, co musím ujet s naftovou. Pokud jezdíte krátké hlavně trasy, obecně nebrat diesel z filtrem pevných částic (nedokáže se regenerovat, zacpe se a jiný je dost drahá záležitost), na krátké trasy bych nebral žádné auto s turbem (ani benzín).
Jinak jsem tedy zjistil, že mému stylu jízdy vyhovuje spíš nafta než benzín. Spotřeba opravdu krásná, když člověk jezdí rozumně, tak zvládne jezdit za méně, než zvládnou hybridní auta. Odhlučnění dvojkové Octavie (nafta) oproti benzínové jedničce je opravdu krok kupředu. Musím se fakt orientovat podle otáčkoměru a podle vybrací motoru (bude třeba podřadit). Slyšet není prakticky nic. O další zkušenosti se podělím až budu nějaké mít :-D
Jinak jsem tedy zjistil, že mému stylu jízdy vyhovuje spíš nafta než benzín. Spotřeba opravdu krásná, když člověk jezdí rozumně, tak zvládne jezdit za méně, než zvládnou hybridní auta. Odhlučnění dvojkové Octavie (nafta) oproti benzínové jedničce je opravdu krok kupředu. Musím se fakt orientovat podle otáčkoměru a podle vybrací motoru (bude třeba podřadit). Slyšet není prakticky nic. O další zkušenosti se podělím až budu nějaké mít :-D
Pajann
Hlavne, ze ty mas paru vid, si neco zkopciů z netu :-D A machrujes tady
Hlavne, ze ty mas paru vid, si neco zkopciů z netu :-D A machrujes tady
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Zajímavá otázka zaujatého Tonystarka... to samé dokážu říct o benzínu..
Ano, mám diesel jednoduše proto, že najedu 30 tis km ročně a ikdybych nenajel stejně si ho koupím protože se mi líbí zvuk toho motoru a mám PDčko takže i to pěkné klapání těch ventilů... stejně se i já můžu zeptat co vidíte na benzínu? tahle diskuze by nikam nevedla :D
JakubK: pohon na elektřinu je fajn ale možná tak na papíře... až to auto bude stát půl mega, dobije se za hodinu a ujede 1000km na jedno nabití a nabíječek bude v každém městě dostatek kvůli delší době nabíjení pak to bude mít smysl, do tý doby diesel rulez... :P
PS. a baterie aby měla výdrž no aspoň 5 let a potom nestála tolik, co nové auto
Ano, mám diesel jednoduše proto, že najedu 30 tis km ročně a ikdybych nenajel stejně si ho koupím protože se mi líbí zvuk toho motoru a mám PDčko takže i to pěkné klapání těch ventilů... stejně se i já můžu zeptat co vidíte na benzínu? tahle diskuze by nikam nevedla :D
JakubK: pohon na elektřinu je fajn ale možná tak na papíře... až to auto bude stát půl mega, dobije se za hodinu a ujede 1000km na jedno nabití a nabíječek bude v každém městě dostatek kvůli delší době nabíjení pak to bude mít smysl, do tý doby diesel rulez... :P
PS. a baterie aby měla výdrž no aspoň 5 let a potom nestála tolik, co nové auto
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Charles2300..
Až budeš mít napsáno několik desítek článků, několik generálek motoru za sebou (2x 2t, 1x4t),několik let praxe v autodílně a až poznáš klikovku hřídel od vačkové tak rejpej, do té doby si můžeš víš co ...
Až budeš mít napsáno několik desítek článků, několik generálek motoru za sebou (2x 2t, 1x4t),několik let praxe v autodílně a až poznáš klikovku hřídel od vačkové tak rejpej, do té doby si můžeš víš co ...
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Pajann se vyzná v autech jak málo kdo takže smůla princezny.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Řidiče ani nenapadne, že jejich výpary musím dýchat a někdy dlouho, podle toho jak vane vítr. A ten hluk. Kdybyste věděli jak by to bylo krásné kdyby nejezdila auta.
Mám to do práce 49km ... dieselem mě cesta vyjde na 98 Kč tam zpět Benzínem bych to samé ujel za zhruba 200 Kč. Peněz mám poměrně dost, ale nechápu, proč bych měl platit víc za stejnou věc a to je doprava do práce :) Za mě diesel a bezturbovej ať to drží :)
A Pajan a Gargamel by o autech mohli učit, takže to co zde napíšou je svaté. Jinak za mě 24 x generálka na dvoutaktu, 2 x na čtyřtaktu, ale vždy jen jednoválce :D a rozdíl mezi svíčkou a šroubovákem vím ... šroubovák má madlo :D
Protoze chtej uset***...opravdu malokdo ma na to, aby lil nekontrolovatelne mnozstvi benzinu do nejakeho preplnovaneho zraloka... NORMALNI LIDI pouzivaj auto na cestu za p***elem, na cestu za sukackou, na cestu za nakupem, na cestu do gay sauny. jenom posuci maji rizeni auta jako CIL nikoliv PROSTREDEK a tem to je jedno, je to jejich jedina radost, tak do toho vrazej prachy a misto cesty za sexem honej doma v garazi a do rytmu proslapavaj plynovej pedal, nejvic to tuuurujou tesne pred vystrikem...
WANKERS
doufam jsem ti vycerpavajicim zpusobem odpovedel
WANKERS
doufam jsem ti vycerpavajicim zpusobem odpovedel
Tak s Esthetiquem až tak nesouhlasím ... vono jsou i auta, u kterých člověk tu spotřebu neřeší ... ale jestli Octavu v dieselu nebo benzínu zde je asi benzin totální blbost, protože o nějákém extra zážitku ze svezení v tomhle typu auta se nedá moc mluvit.
I8051: Vyzkoušeno zatím při cca -20ceti a nezmrzlo nic (se st**továním taky žádný problém). TDi CR + Benzina Verva Diesel.
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.