Auto Citroen c 5 2.0HDi
Ahojte poprosil by som o radu neviete niekto co by mohlo byt autu Citroen C5 2.0 Hdi Na prvu šupu našt**tuja ale cca pi 5-10 min skape a uz nenaskoci az po cca 10-20 min. Menil sa aj regulator tlaku paliva ale furt to robi.
Skus www.c5club.cz , konkretne ich forum a nie gay forum ;)
Ja vim, co tomu je. Je to rozbity ... :-)
Tvl jsme tu nejakej autoservis? Co zajet na diagnostiku ne? To mas informaci hned a na 100%
Tvl jsme tu nejakej autoservis? Co zajet na diagnostiku ne? To mas informaci hned a na 100%
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
I8051: Pokud máš ucpanej filtr paliva nebo zavzdušněnou palivovou soustavu, tak ti diagnostika nic neukáže :-D
- málo paliva (ucpanej filtr, přichcíplý čerpadlo nebo jen jeho relé, které ho pouští - měl jsem pecku na kontaktech, ale to spíš vůbec nechytalo)
- zavzdušněná palivová soustava
- letní nafta :-D
- čidlo teploty, váha vzduchu
Ale diagnostikou bych to prohnal každopádně. Některý auta, i když ten díl vyměníš se chovaj pořád stejně, až teprve po smazání paměti závad se to "opraví" :-)
- málo paliva (ucpanej filtr, přichcíplý čerpadlo nebo jen jeho relé, které ho pouští - měl jsem pecku na kontaktech, ale to spíš vůbec nechytalo)
- zavzdušněná palivová soustava
- letní nafta :-D
- čidlo teploty, váha vzduchu
Ale diagnostikou bych to prohnal každopádně. Některý auta, i když ten díl vyměníš se chovaj pořád stejně, až teprve po smazání paměti závad se to "opraví" :-)
Podla.mna je to zavzdusnene pretoze tam bolo menene aj palivovi filter pred tym sa tam nafta musela odcerpavat a uz tam je aj zimna nafta
Richarde, tak castecne pravdu mas, to ano, ale letni nafta to nebude, to by za tepla jelo a za zimy ne, jemu se to chova obracene.Ucpanej filtr by sice chcipal, ale nemusel by cekat, az to vystydne. Vaha vzduchu by se chovala trosku jinak, spis ve vykonu a obecnym st**tovani. Me u staryho subara byl nakoplej MAP senzor (+teplota) a to se prave chovalo tak, ze to prave za studena bylo liny a za tepla uz jsi to ani nepostrehnul (piouze to vic zralo). Diag ti povi treba to, ze neni tlak ve vstrikach, z toho pak muzes usoudit, jestli hledat zavadu v palivovy casti nebo jinde :-) .. navic nafta nepatri do auta, ale do kamen :-)
Tak primární problém je v tvojí hlavě, říkat Citroenu "auto" může buď Francouz a nebo šílenec a na frantíka umíš podezřele dobře česky. Potom, když už teda vezmeme v úvahu že Citroen je něco, co se svými základními rysy blíží autu, tak si musíme přiznat, že C5 je jedno z nejporuchovějších aut, které se vůbec smí prodávat v zemích EU.
Moje doporučení: najdi nějakýho šílence, kterej to koupí a zainvestuj do Škodovky.
Moje doporučení: najdi nějakýho šílence, kterej to koupí a zainvestuj do Škodovky.
Souhlasím • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
ShiroReloded urcite do skodovky do skurvenho Pd alebo do srota s turbem citroen mnoho krat lepsie a krajsie auto nez skurvene pd
Cidlo polohy vačky se takto často chova když je KO až do doby než nenast**tuje vubec, Vem to na diag ta poví vic
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.