Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Už nevím, jak dál...

16. 10. 2012 v 19:33Off-line DPolly  (27/-/-)
Ahoj, je mi 16 let. Zatím jsem 2 měsíce ve vztahu s klukem (20), kterého znám 5 let. 4 roky jsme si nepsali, nic o sobě nevěděli, až ted' o prázdninách jsme si začli psát, šli ven a bylo to všechno hezké a hezké, až nakonec jsme se dali do vztahu.

Nikdy bychom oba nevěděli, že budeme spolu - neřekli bychom to! Ze začátku bylo vše krásné, nikdy jsem tak štastný nebyl. Ovšem postupem času, kdy začla škola se vše měnilo a stále mění. Já studuji v Moravskoslezkém kraji a on v Praze.

Ano je to takový vztah na dálku, ale myslím, že když oba chtějí - dá se to zvládnout! Máme hodně oba prestižní školy, takže málo času a tak. Ale přece jen ten čas se vždy najde.

Před měsícem si na FCB napsal status, že se asi po druhé v životě zamiloval. Sám mi to i ze začátku naznačil a tak narychlo řekl.. Nebral jsem to moc vážně. Já ho momentálně opravdu miluji.

Jenomže máme menší problémy.

Skoro vůbec si nepíšeme (nepsali jsme si i 6 dní), což si myslím, že je někde chyba. Nejsem stíhačka a nevyžaduji kontakt každý den. Ale když si konečně napíšeme - tak je to divné, je odměřený.

Já jsem v pubertě, jsem hodně citlivý a když se nemůžeme vidět, jen někdy o víkendech tak očekávám maximální kontakt ve psaní přes chat. Nemáme oba rádi moc psaní, ale když se nemužeme vidět tak alespon to.

Na FCB třeba často bývá (prý nemá čas) a nenapíše, přitom si tam přidává statusy a fotky. Skoro pokaždé píšu já a už mě to nebaví, nechci se podřizovat. Když něco hezkého napíšu, tak mi neodepíše, bere to na lehkou váhu.