Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Vztahový učitel

31. 03. 2014 v 02:27Off-line Anonym
Je mi 29 let a už 12 let jdu v zásadě ze vztahu do vztahu. Nejdelší vydržel 3,5 roku, nejkratší asi 3 měsíce. Čím jsem starší, tím více ve mně zraje poznání, že jsem učitelem svých partnerů. Až na výjimku byli všichni ode mě věkově starší a přesto v mnoha ohledech mnohem mladší.
Podobně jako ten současný, brzy budoucí. Je mu 34 let, učí na jedné vysoké škole. Kromě zkušenosti se vztahem na dálku a bydlením u maminky nemá příliš mnoho za sebou. Ve vztahu s ním jsem si uvědomil, jak moc se ode mě učí, přebírá moje postoje a názory. Zrcadlí mě ve všem, v dobrém i špatném. A teď, když se naučil to, co umím, mě opouští, podobně jako Ti předchozí.

Přemýšlel jsem, proč si vybírám tento typ mužů. Možná kvůli drsnému otci, který byl často mimo a pak řešil týdny absence agresí a "otcovskou výchovou". Nebo proto, že jsem sám velmi nejistý, i když se chovám a tvářím sebejistě, a potřebuju cítít, že mám navrch, ačkoli vnitřně si přeji být v područí. Důvodů mě napadá mnoho, ale nedovedu to rozklíčovat.

Někdy si říkám, že to takto asi má být, ale pak se nedovedu srovnat se ztrátou, která se opakuje cca jednou za dva roky. Nedovedu si vysvětlit, že ačkoli toužím po svébytném, pevném člověku, pravidelně mi do života přichazejí pasivní, introvertní a "maminčini" chlapíci, kterými v nitru duše opovrhuji pro jejich pohodlnost.
31. 03. 2014 v 11:52Off-line Gliese581c  (39/176/78)
Nevim jestli te to potesi, ale v podstate jsem na tom stejne jako ty
31. 03. 2014 v 17:17Off-line fogacer  (55/172/61)
Já sice takový nejsem ale znám dost kluků co jsou na tom stejně. Já jim říkám "učitelé lásky" protože se stýkají s "nováčky" a netouží po dlouhodobém vztahu, nebo touží ale neudrží si jej. je vás víc.
31. 03. 2014 v 21:47Off-line ThomPrag  (45/180/76)