Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Opilý na kole, co mi za to hrozí?

08. 06. 2014 v 01:09Off-line Anonym
Ahoj, vím, že tu ten dotaz nepatří ale já už fakt nevím kde se zaptat.
Věc se má tak, že dneska asi v 23:20 mě chytla policejní hlídka když jsem jel na kole. Zastavili mě a říkali, že se dopouštím přestupků protože jsem neměl světla, pak mi dali dýchnout a já nedýchal 0.36 promile nebo jak to je.
Odvezli mě na stanici kde jsem jim podepsal nějáké papíry a odvezli domů.
Měl jsem asi jedno pivo.. byla grilovačka tak jsem si dal taky.. no a je mi 16.
Moje otázky jsou:

1.) Co mi za to hrozí?

2.) Trvdili, že se to ještě posílá na školu, co mi hrozí na škole?
Studuji elektrotechniku a teď na vysvědčení budu mít 2 dvojky, jinak samé jedničky.
Je možné, že mě vyhodí ze školy?

3.) Musel jsem jim dýchnout? Udělal bych lépe kdybych je poslal slušně do háje?

4.) Musel jsem jim něco podepisovat když jsem byl 'takzvaně pod vlivem alkoholu'? Vím, co mi dávali podepsat... nějáké kraviny o paragrafech, poučení
a moje vyjádření, atd.. Můžu z toho, že jsem něco podepsal mít také problém?
Udělal bych lépe kdybych jim nic nepodepisoval?

5.) Záznam v trestním rejstříku se prý maže, ale kdy to je?
Je to po 15. narozeninách nebo po 18. narozeninách?

Těm co pomůžou předem moc děkuji. A ano, vím, že jsem d***l.
08. 06. 2014 v 02:18Off-line liban  (42/183/-)