Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Jaké máte auto?

20. 06. 2014 v 19:06Off-line Anonym (auto)
Jaké máte auto? :) jste sním spokojení? Já chci citroen c5 :) novější verze :)

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
20. 06. 2014 v 20:42Off-line Jenda93  (22/190/72)
Pro Citroëny mám slabost. Tedy jak pro které... Posledním kvalitním byla Xantia, kterou stále vlastním. Je to auto s duší a na úrovni. Tedy až na tu žíznivou 1.8i... C5 I po faceliftu jsem měl chvilku a musím bohužel říci, že je to nejhorší auto, ve kterém jsem kdy seděl. Verze Exlusive (plná palba, motor 2.2HDi 92kW, 4° automat, atd...) Provedení a kvalita interiéru jedním slovem otřes. (Francouz si hraje na Mercedes) Podvozek - ačkoli vůz vlastnil Hydractive 3+ je ve srovnání s Xantií tvrdý. Řízení nepřesné a přeposilované. Takže, jestli opravdu chceš C5, ber výhradně 2.0HDi s 6° manuálem, s doloženou historií a BEZ zbytečných elektrických fíčur. I když velice příjemnou věcí jsou Bi-Xenonová natáčecí světla. Ta prostě nemají konkurenci. Elektrika se zde s prominutím sere jak na běžícím páse. Všemu kraluje FAP filtr osazovaný do všech 2.2 HDi a posledních 1.6 a 2.0HDi
> Anonym: Chceš - li vědět víc, napiš.
Nyní mám na běžné ježdění Passata B5.5 1.9TDi PD s 5° Tiptronicem ke vší spokojenosti. Decentní, účelný a pohodlný interiér, přesné řízení a na koncern překvapivě měkké odpružení. (Xantii samozřejmě nemůže konkurovat) Automatický Tiptronic řadí přesně tak, jak by člověk chtěl. I přes nájezd přes 255000Km řadí hladce, bez záškubů. Na rekreační ježdění mám Trabanta 601, což je kapitola sama pro sebe. Omluvám se za svůj slovní průjem, ale nemohl jsem si pomoct :D
20. 06. 2014 v 21:36Off-line misaceknahrani  (95/-/-)
Ja mam peskobuse :D
20. 06. 2014 v 21:37Off-line Kubo789  (17/185/75)
Ja to iste s misackem :D ale chcel by som audi r8 :3 a otec ma audi q7 :3 som zabuchnuty do audiniek :D :3
20. 06. 2014 v 21:39Off-line misaceknahrani  (95/-/-)
Me se libi zese Pegeuot 307 cc ja sem blazen do Pegeotu
20. 06. 2014 v 21:40Off-line sexybo  (19/178/67)
Škoda FORMAN
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
20. 06. 2014 v 21:40Off-line Kubo789  (17/185/75)
Kazdy ma nejakeho svojho milacika :3 a keby som bol velmi bohaty tak chcem mclaren 650s to auto je podla mna najdokonalejsie ake bolo kedy vyrobene :P
20. 06. 2014 v 21:42Off-line Dejvidek  (25/176/77)
Černé audi a8
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
20. 06. 2014 v 22:07Off-line Pajann  (18/185/60)
Mám enduro, ale to se asi nepočítá.. :D plánuji Audi A3 sportback 2.0 TDi -PD, a jako sporťák Audi S2 :3
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
20. 06. 2014 v 22:11Off-line xsneaky  (36/-/-)
Seat ibiza
20. 06. 2014 v 22:14Off-line zlebaa  (31/186/115)
Audi 80 veterán r.v. 1983 :-) a jinak jedině audi :-D jejich heslo je docela výstižné "náskok díky technice"
20. 06. 2014 v 23:02Off-line januar1  (30/185/79)
Pre Kubo: Takze uz aby si rodicia chystaly na pohreb :)
Ja mam BMW a je to moja srdcovka a chcel by som BMW M5 Huricane RR
20. 06. 2014 v 23:07Off-line Kubo789  (17/185/75)
Januar1: preco by si mali rodicia chystat pohreb?... len preto ze chcem rychle auto? :D neboj nezabil by som sa... ;)
20. 06. 2014 v 23:08Off-line Bahutom  (27/173/60)
Já mám modré
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
20. 06. 2014 v 23:34Off-line dadi  (29/187/105)
Alfa Romeo 156 :-)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
20. 06. 2014 v 23:37Off-line sid_6  (29/182/66)
Já nemám ani řidičák na kolo, takžemůj názor je takovej, že .........vlastně takhle.... no musím jítz spát, páč musím rá n o ve 4:30 vstávat do práce a tak mi drž te paklce...... servus
20. 06. 2014 v 23:49Off-line BMWfreak  (22/180/70)
BMW 3er E36 coupé, řadový šestiválcový benzín. A s autem, jeho jízdními vlastnostmi, designem, dynamikou a spolehlivostí jsem maximálně spokojený ;)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
21. 06. 2014 v 10:11Off-line andy555  (20/170/62)
Hyundai Accent 2007 1.6 84 kw v plne vybave, na zacatek to staci
21. 06. 2014 v 10:20Off-line BMWfreak  (22/180/70)
Audi je hlavně převlečené fauvé :DD parkrat sem jel v a3 a je to celá fabie aka golf :D A dělají suxoidní motory, které stojí neustále v servise, ale to je dneska normál u všech nových aut nejen z koncernu VW, bohužel :(
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 06. 2014 v 11:51Off-line sweetboy20  (24/185/95)
Sice už to tu bylo ale mám Octu 2.0TDI jo tu mrdku motor kde praskaj hlavy, zatím si nestěžuju, furt lepší jak udejchaná 1.9 :)
21. 06. 2014 v 15:33Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Já p**u jestli to někomu něco řiká vyměnim za favorita nebo felicii1,3
21. 06. 2014 v 15:42Off-line chuckym3  (33/174/75)
Mám BMW e39 530D tour v maxíku pro radost a Golfa IV 1,4 16V jako nákupní tašku, na podzim pujde z domu a budu pořizovat BMW E46 tour. BMW je moje srdeční záležitost. Doma byla i tři roky Oktávka 1,6 55kW. Po jízdních vlastnostech, spolehlivosti jsem si na ní nemohl stěžovat , je to rozumě velké auto s velkým kufrem, ideální pro mladou rodinu, nenáročné na servis. Moderní vozy se bohužel čím dál tím víc s prominutím serou . Je to vše jen díky EU a jejím normám, které absolutně nedávají žádný smysl. Jak dlouho vydrží motory o nízkém obsahu a vysokém výkonu tlačené turbínou ? To nikdo neví, zatím jsou nabízeny jen jako "novinka". 300 tisíc na nich ale těžko někdo udělá, kdežto u atmosféry o velkém obsahu ano. Nemám problém pořídit třílitrové BMW, pokud vím, že byl motor skutečně opečován jak měl být, ten motor má polovinu za sebou, u nějaké turbo 1,4 v tříhrnku o tom značně pochybuji.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 06. 2014 v 17:08Off-line kodaon15  (20/-/-)
Mým snem byl ford Sierra kombi... no a tak ho mám :) . Pastelová modrá s dvoulitrem. Neskutečné pohodlí, mistrovské sedačky, nesmrtelný motor a obrovská variabilita, třeba i na spaní :)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 06. 2014 v 17:38Off-line 123456789987654321  (20/197/75)
Kradený.Není nad to,každý měsíc se vozit v něčem jiném.
21. 06. 2014 v 18:40On-line Charles2300  (25/183/75)
Čiréééé
21. 06. 2014 v 18:46Off-line bertholz  (19/180/55)
Já žádné ale za rok a pul na mě čeká škoda fabia RS v černý barvě malej střelec
21. 06. 2014 v 19:22Off-line BMWfreak  (22/180/70)
Chucky má správný přístup :D takoveho muže bych si dovedl představit :p :DD
21. 06. 2014 v 23:32Off-line tomicek93  (23/167/49)
Chuckym3: tříhrnec 1.4 s turbem? Tak to mám asi štěstí na exemplář, to ten můj nalítáno 209 tisíc a pořád jede pěkně, to v centru Prahy všichni koukají jak krásně mi to táhne vocpoda :D
22. 06. 2014 v 00:54Off-line gargamel  (29/182/74)
Audi A6 ALLROAD quattro = auto na bežné cestování
Audi 200 20V Turbo =´290 koní 1300kg váha
Ford Transit = památka na tátu :´(
22. 06. 2014 v 07:44Off-line Betonica  (32/-/-)
Deti, francouzi auta nevyrabi... Bohuzel, jsou francouzska auta pohodlne obyvaky na kolech, ktery jezdi vic do servisu nez kamkoli jinam... Mel jsem Peugeot 206, Citroen C4, oba davno po smrti :(

Diesel je pro socky. Kupte si aspon 3.0 l benzin. Paradni svezenicko je Audi A8, 4.2...

Jinak na bezne jezdeni mam Toyota Avensis.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
22. 06. 2014 v 08:54Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Tak zrovna včera zase na laně... renault - renault citroen a podobné značky made in france hodně štěstí po 100 000 km
22. 06. 2014 v 10:47Off-line term800  (29/202/95)
Jaa si stridam auta kazdy rok nekdy dva roky, tak na zacatek Skoda 120L, Forman, Felicia 1,9D, Seat Toledo TDI 81kw, octavia combi TDI, Nissan Micra, Felicia combi 1,6i, BMW 730i, Audi A4 1,8T, VW bora variant TDI, Felicia combi 1,3i, Skoda 120L po druhy krat :) a teraz FORD focus combi 2009, a planuji koupit Ford mondeo 2011 TDCI combi, felicii prodavam a koupil asi zas nissan micru...nejlepsi auticko v meste :) a mondeo zas na dalky :) ale stylovy auto??? podle mne BMW, AUDI, PORSCHE a kvalita? TOYOTA, LEXUS, MAZDA, INFINITI
22. 06. 2014 v 12:56Off-line BMWfreak  (22/180/70)
Kvalitu nemužes hodnotit jen podle značky, ale musíš zohlednit taky rok výroby...
22. 06. 2014 v 13:22Off-line chuckym3  (33/174/75)
BMWfreak : mno musí říci, že do roku 95' jsou BMW nezničitelný nezmar co se týče motorů, pokud budu mluvit o benzínu, diesel byl spolehlivý jediný a to 2,4D . TDSa jsem měl dvě, jsou to super motory, ale strádají chováním majitelů, stejně tak ale jako jiné motory jiných značek. Vždyť kolika lidem odešel Favorit na motor ? Známý na něm najezdil 800 tisíc, slabinou vozů bývá povětšinou koroze, sám to víš jak to je u E36, její největší nepřítel spolu se slientblokama na zadní nápravě.
22. 06. 2014 v 13:32Off-line Lukyno95  (22/180/65)
Koupil by si někdo nový auto? nebo je to už dneska ošizenej shit i vč slabých plechů a radši by si koupil starší auto kdy s to ještě dělalo pocitvěji? někde jsem četl že porsche cayen už je taky srac... a že se tomu sype po 100 000 přvodovka a po 200 000 km motor, že je na odpis. tak kde to sme????
22. 06. 2014 v 13:34Off-line BMWfreak  (22/180/70)
Navíc každá značka má nějaky méně povedený model.. Jinak 2,4TD měl kámoš v tříci touru se svarosvorem :D udělal si tam potík na odpor čerpadla a normálně je to jedna zmála naft, za kterou bych se nestyděl i zvuk ten šestivál něměl špatný, rozhodně neklepal jak ty ostatní anftové hrůzy a díky zavařenému diffu s tím byla i p***l :D A 2,5 TDS M51 pokud vím se montovala i do Opla OMEGY 2,5TD
22. 06. 2014 v 13:37Off-line Jenda93  (22/190/72)
Můj názor je takovej: Ne, nekoupil. Tedy zatím ne... Dnešní auta nemají dispozice na to, stát se veterány. Downsizingový šílenství zaručilo vysokej výkon z malejch obsahů na úkor jejich životnosti. Nejmodernější vozy na světě za 50 let nepotkáš... Bohužel, taková je doba...
22. 06. 2014 v 13:43Off-line BMWfreak  (22/180/70)
Normálka, pokud znáš někoho z průmyslovky třeba tak se zeptej, dnes se vše počítá tak aby to vydrželo určitý počet provozních hodin a nic se zbytečně nepředimenzovává, věci které nejsou až tak velké a duležité se udělají z plastů, které se po pár letech ohoblují a nový plastík si koupíš třeba zalitr ;) z náhradních dílů které automobilka distribuje mají přeci automobilky a firmy z druhovýroby podstatný podíl zisku.. Jak by dopadly automobilky, kdyby každému auto vydrželo do nekonečna? kdo by koupil nové auto, když mu staré slouží? z toho duvodu je pro automobilky výhodnější to anvrhnout tak, aby pravidelně majitelé nosili batůžky z pěnězi zpět k autorizovanému servisu (nejlépe) dneska je to tak se vším i s elektronikou, po záruce aby prostě odešla a ty sis koupil nový, to je dneska běžná praxe :)
22. 06. 2014 v 13:46Off-line Jenda93  (22/190/72)
BMWfreak > jak by dopadly? Ideálním příkladem je SAAB, jehož konec zná snad každý...
22. 06. 2014 v 13:55Off-line Michalel  (28/178/88)
Já občas jezdím s polem 1.9 TDI r.v.2000, což je jedno z posledních kvalitně dělaných aut. A plánuji koupit něco staršího do terénu na blbnutí a na srazy, takže ARO, GAZík. Posloužilo by i na cestu do práce, když to nepůjde na motorce a až se bude na polu měnit trojkombinace turbo, čerpadlo, vstřiky, tak jako záložní stroj.
22. 06. 2014 v 14:04Off-line chuckym3  (33/174/75)
Jenda93 : mno ježe u Saabu zaspali tak nějak dobu co se týče technologií, vývoje, designu. Co se týče motorů, tak velké obsahy v inkriminované době moc neletěli již a ještě tlačené turbem, to je jako by se ti za jízdy z vejfuku sypaly dvoukoruny na silnici. Viš, ono je zapotřebí investovat do vývoje technologií, ale pokud není prodej, není zisku a není tedy investic, jediné co pak zbývá kupovat licence na starší technologie od jiných výrobců, tím ale nejdeš dopředu, pořád se touláš o krok nazpět za nemalé investice. Co se týče značky vs kvalita, myslím si, že Saab byl po kvalitativní stránce na dost vysoké úrovni. Tvrdil bych si říci, že nejkvalitnější vozy byly vyráběny do roku 90' bez ohledu na značku vozu, kvalitní plechařina, kvalitní motory, spolehlivost především. Dnes je to jen business nic víc. Záruka 5 let nebo 100k km, ještě tahanice s korozí na kastli nebo podvozku, co znám případy . U nás v práci to jeden dotáhl až k soudním tahanicím kvůli puchýřům na pátých dveřích, co by automobilku posralo, kdyby na novém autě prostě ty dveře vyměnilo , raději se kolikráte soudí .
22. 06. 2014 v 17:31Off-line kodaon15  (20/-/-)
Jako jo, já mám 1989 a doteď to kromě automatu nic neodneslo, hodil jsem tam manuál a jede se. Najeto 300000. Podvozek bez koroze, pouze blatníky trochu začínají povrchově reznout, stačí ale udělat menší zákrok a vyřešené.
Navíc staré dobré atmosféry velkých objemů nežerou při ilegálních rychlostech. Ve městě sice jezdím za devět, při 150 ale jedu za 7,5. Kdežto jel jsem s 1,2 tsi a spotřeba 12,8l :D
22. 06. 2014 v 17:34Off-line kodaon15  (20/-/-)
Je teda pravda, že o auto je třeba se trochu starat a pravidelně měnit. 100k rozvody s čerpadlem, každých deset olej, každých 30k filtry atd atd. :-).
V momentální době mi připadá nejlepší směr vozů Mazda, ostatně i teď jsou spolehlivější než kamna na dřevo a používají atmosféry.
23. 06. 2014 v 10:25Off-line BMWfreak  (22/180/70)
Já měním olejový filtr při každé výměně, zas tolik mě ty 2-3kila navíc k těm 6,5Litrům oleje už nezabijou a měním po 8k :) a svíce cca 15k preventivně (NGK)
23. 06. 2014 v 10:38Off-line chuckym3  (33/174/75)
BMWfreak : mno ty, ale ostatní tomu tak nejsou , já když přivezl E34 olej byl měněný, ale když jsem vyndal olejový filtr, tak se mi rozpadl v ruce co to bylo za lacinou sračku, navíc nebyl vyměněný. Výměna filtru při výměně oleje je základ, každý rok měním na podzim ještě Naftový a svíčky jednou za dva roky, podle odježděného roku.
23. 06. 2014 v 11:20Off-line Jenda93  (22/190/72)
Kodaon15 > Na Pasáku mám automat se čtvrt milionem km a zatím je bez sebemenšího problému. Výměna oleje v něm není drahá, jen obtížná díky podélně uloženému motoru. Jinak filtry a olej v motoru každých 10 tisíc km. Svíčky budu řešit až v zimě. Teď nejsou potřeba ;)
23. 06. 2014 v 15:47Off-line kodaon15  (20/-/-)
No jo, olejový měním každých patnáct tisíc. Ono to auto jsem koupil ojeté a automat tam byl na .... , neřadil dva stupně a nešel neutrál + prokluz.
23. 06. 2014 v 16:07Off-line Jenda93  (22/190/72)
To byl ještě 3°, ne? Navíc ve spojení s benzínem... Bych raději jezdil na tříkolce, pač to muselo chlastat jak duha :D
23. 06. 2014 v 18:08Off-line tomicek93  (23/167/49)
Ouuu, 3° automatická převodovka, o té se mi bude každou noc zdát... Měl jsem ji v Peugeotu 106 v kombinaci s benzinovou 1.6MPI - 65kW. Na malé autíčko velmi pěkný výkon, takže jsem s tím hravě prokličkoval centrum Prahy :) Ovladatelnost úžasná ale spotřeba byla na 12,6l/100km.
Jen tak pro zajímavost, auto jsem měl v servisu skoro jeden měsíc, protože se čekalo, až mi z USA poslali filtr oleje do automatu :o :o :o a to nemluvím o tom, že automat občas vyžaduje agresivní jízdu, aby tam nezatuhly šoupátka, ventilky a jiná hejblátka v mechatronice, to by mi pak ztrácel tah a chcípal na semaforech.... :/
23. 06. 2014 v 19:06Off-line Jenda93  (22/190/72)
Jak jsem psal výše o té C5 se 4° automatem, tak ta při rozjezdu velice nápadně připomínala městské autobusy Solaris, nejen zvukem, ale i spotřebou :D Turbo zjevně bylo původní, jelikož když jsem vezl mámu do kina, hulákala na mě, že jede sanita :D . A jestli nesedíte, udělejte to, neboť kombinovaná spotřeba byla 10,5l a ve městě 15,3l. Nikoli, nebyl to benzínový 8 válec se dvěma turby... Tachometr ukazoval číslo +- 165 000km. Stav vozu odpovídal 465 000km. Bohužel na 7 let starém autě to není na první pohled patrné a do motoru a převodovky člověk nevidí...
23. 06. 2014 v 19:18Off-line kodaon15  (20/-/-)
Měl jsem tam čtyřstupeň :-). Spotřeba 11-12 LPG . Plyn šel ale pryč, nebo nebyl přihlášený :D
20. 12. 2015 v 13:30Off-line ozvien  (66/-/-)
Žádné, v Praze to vůbec nepotřebuji. Je to modla pro mnohé lidi. Jinak pro mne jediné krásné auto je Porsche bez vaničkyAni nevím kdy sezačal vyrábět.
20. 12. 2015 v 14:10Off-line gargamel  (29/182/74)
Takže já si ted ještě pořídil mazlíka na renovaci Audi 90 20v quattro obsah 2,3 pětiválec, atmosféra 170 koní ( ne moderních elektroponíku ) pefektní sportovní sedan z přelomu 80-90 let
20. 12. 2015 v 16:40Off-line esthetique  (33/-/-)
Chuckym3: no vidíš to, moje Thema SW 2.5TDS má přes 300 000km a šlape jak hodinky... holt ještě staré dobré auto ze začátku 90.let a přesto už veterán (tudíž nižší pojistné a silniční daň),
pokud jde o EU, mám přímo katastrofické zprávy. automobilová lobby si vymohla zavedení nových, tzv. REÁLNÝCH NOREM.... chystá se legislativa, která uzná, že momentální normy emisí a spotřeby jsou laboratorní a současně zavede normy několikanásobně vyšší, tak aby všechny z*****ý VW prolezly..... a přitom ty technologie jsou, jen se šetří a tlačí se na zisk....
v tomhle bych anglány i podpořil, chystaj se to v parlamentu celoevropsky zablokovat
20. 12. 2015 v 16:46Off-line esthetique  (33/-/-)
Klasická auta, která bych chtěl mít ve své autopůjčovně:
Land Rover Range Rover
Jeep CJ7
Jeep Cherokee Mk.I
Ford Capri Mk.II
Audi V8
Audi 80 Cabrio 4.0
MGF a/nebo MGTF
Lada Niva Mk.I
Škoda Rapid Cabrio RHD
.
.
.
.
.
.

DeLorean zatím asi ne, za ty prachy si koupím kamión
20. 12. 2015 v 17:08Off-line Vanilla  (19/178/58)
Imaginární
20. 12. 2015 v 17:16Off-line gargamel  (29/182/74)
Audi 80 cabrio nikdy nemělo 4,0 voe :)
20. 12. 2015 v 17:41Off-line esthetique  (33/-/-)
Ale mělo, VOLE, na svůj věk máš podezřele vysoký příjem a vypadáš dost staře...
verze vyvážená do USA...
takže tak
20. 12. 2015 v 18:25Off-line manicboyyy  (29/175/75)
Ma tu nekdo Mercedes Vaneo a Mercedes W124? Zkusenosti?
20. 12. 2015 v 18:49Off-line gargamel  (29/182/74)
Na svuj věk jsi dost velký zoufalec ! Audi v té době neměla žádný 4,0 motor pouze 4,2 a 3,6 v8 ani se do B4 nikdy V8 nikdy nedávala protože se tam nevešla viděl jsem několik swapů se 4,2 ale vždicky to bylo tak nacpaný v motorovým protoru že to až hezký nebylo ( navíc 80 cabrio trpí tím že se šíleně kroutí to byl jeden z duvodu proč tam nedali quattro ani pořádnej motor....howk abys měl radost pošlu ti wiki https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80#B2 nestojíš mi za to abych to hledal v etce a vypisoval ti kody a obsahy motoru ....
20. 12. 2015 v 18:55Off-line Pajann  (18/185/60)
:D Kluci, už se zase perete o kroužky? :D jdu se přidat!
V Cabriu B4,B3 byla 1.9tdi 2.0i a největší motor tam byl 2.6 šestivál... (myslím že tam byl i desetiventil a podobný super motory) ale čtyřlitr tam opravdu nebyl :) to je kec! :D
Jinak kolega Gargamel :D na čelním skle karamel :D :D ve jménu AK má samozřejmě co se kruhů týče skoro vždycky pravdu!
Takže! esthetique.... nedělej tady z lidí blbce! :D to že si myslíš že jsi odborník, neznamená že je to pravda :D viděl jsi někdy čtyřlitrovej motor? a někdy Audi 80? kor v kabriu? :D Jak ubohé :D :D jako kdybych řekl, že mám v Oktávce 1 motor 4.2Tsfi....
20. 12. 2015 v 23:06Off-line Dominic  (19/175/70)
Esthetigue ti jazdíš na tahači alebo máš autopožičovnu?
21. 12. 2015 v 13:14Off-line gargamel  (29/182/74)
Myslím že jezdí avii :)) k mému příjmu od pracují od malička znám hodnotu peněz krom svého zaměstnání ještě podnikam nebojím se práce a hlavu nenosim pro parádu. Neflakam se po barech ani putikach ale většinu svého drahocenneho času pracují na tom sbych se měl lip než ostatní :) výsledky se dostavi alespoň dílčí :))
21. 12. 2015 v 13:49Off-line Bready  (19/183/74)
Zadny nemam, nic a nikoho nemam.
21. 12. 2015 v 14:22Off-line esthetique  (33/-/-)
Dominic: ja ridim kamion, vyhledove vlastni kamion. moje draha polovicka kdyz nebude jezdit se mnou, se bude venovat rodinne autopujcovne. budeme nabizet pouze legendy s charakteren, nebo-li audiny skrtam a misto nich bude nemecko reprezentovat Porsche 944, Calibra 4x4 a M-B G. asi tak jediny auta z nemecke produkce, co stoji za to, co stoji.... :-)])))))))))
23. 12. 2015 v 21:58Off-line tomicek93  (23/167/49)
Já jsem si u nás v práci (v autobazaru) koupil starého Favorita 135L s doklady za směšných 500Kč a zatím mě nikde nenechal :D
23. 12. 2015 v 23:21Off-line Bahutom  (27/173/60)
Já mám žluté
25. 12. 2015 v 13:09Off-line FrancoXPERIA  (29/171/75)
P**u na kastli -> Renault Laguna II 2004 1,8 benzín 86kW -> můj miláček :-)
25. 12. 2015 v 13:58Off-line JeNeSaisPas  (21/187/68)
Škoda 100L. Každý se za ní otáčí a to za to stoji. .
25. 12. 2015 v 14:01Off-line H30.11  (18/190/65)
Taky že má někdo konečně pořádný auto! ;-)
25. 12. 2015 v 14:45On-line Richard33  (37/185/93)
H30.11: Jen ty díly jsou už pomalu ale jistě problém :-D
25. 12. 2015 v 18:55Off-line Pajann  (18/185/60)
Esthetique: Na koho si myslíš že zamachříš? evidentně víš o autech hovno uplně absolutní, jinak bys do věty nezařadil slovo Reprezentovat a Porsche 944.... pokud nebude aspoň 944Turbo tak je úplě o ničem, a pokud bude turbo tak to taky není žádná sláva.... Porsche pro chudé... Sice díky transaxlu je celkem zajimavý ale porsce s motorem v předu... :D hold si právoplatný odborník! a upřímnou soustrast té tvojí polovičce na kterou takhle míníš denně machrovat.... A jako vlastní auto si kup Gčko nejlíp v bílé perleti! už když ho někdo uvidí na parkovišti, bude si připadat že tě zná na 100% :D :D :D
25. 12. 2015 v 22:44Off-line andy555  (20/170/62)
Tak se do mě pusťte....Renault Clio Grandtour 1.2 TCe 89 kW :D
25. 12. 2015 v 23:19Off-line mr.mara  (22/-/-)
Audi Q7 modrá :) :3
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
26. 12. 2015 v 07:00Off-line Cobra26  (21/177/65)
Škoda superb II combi - černý :)
26. 12. 2015 v 09:05Off-line wheeler  (22/190/75)
Klasiku černou A6 3.0 BiTDi 230kw.
26. 12. 2015 v 11:19Off-line hummr1  (24/-/-)
Pajann: Malinko bych tě poopravil...největší motor v Audi Cabrio je ten můj :-D 2.8 v6 ;-)
26. 12. 2015 v 21:10Off-line esthetique  (33/-/-)
Pajann: hlavně, že ty seš odborník na všechno, ale nájem prozatím platí maminka. takže až ty si začneš sám utírat svoji posranou p***l, kup si za svoje těžce odřený lopuchy co chceš, já si za dva platy pořídím Porsche 944, to že tady nepíšu Turbo neznamená, že nevím o verzi Turbo. může to znamenat dvě věci, buďto se mi prostě nechce to psát (jako v případě mojí lásky Lancia Delta HF 2.0 Integrale 16v, což se nevešlo ani do usranýho českýho techničáku) nebo proto, že nebudu muset shánět nové turbo, až to stávající odejde, ty jeden odborníku... každopádně, když si někdo kupuje 944, ví přesně o chce, a proč to chce.... (třeba proto, že dozadu klidně hodí novou pračku nebo ledničku, když ji bude potřebovat někam odvýzt) v mém případě ne na machrování, jak se tady trapně a myslně domníváš (opravdu machrovat něčím, co si pořídím za 2 měsíční platy, mi moc nepřijde jako machrování, to že ty bys na něj musel šetřit rok, je druhá věc) ale prostě na ježdění. a protože mít spoustu aut, kterýma se svezu jednou za čas je nehospodárné, občas nějaký půjčím nějakýmu fandovi. (fandovi, který se vyzná v autech a chce jet třeba na sraz, ne -NÁCTILETÝMU MAGOROVI, který si na wikině nastudoval co je Transaxle a celkem jistě mi to rozstřelí o první strom)
911 si kupují pouze honibrkové jako ty, co si tím potřebujou kompenzovat nízké sebevědomí a malého pindíka
původní význam slova reprezentovat je ZASTUPOVAT a tak je to třeba chápat.... a o mojí polovičce víš kulový, tak si ty blbé kecy strč do análu, laskavě....
26. 12. 2015 v 22:19Off-line gargamel  (29/182/74)
Kdybys doopravdy veděl něco o klasických autech věděl by jsi že pořízení takového auta je teprv jedna část investice a vetšinou ta levnější ono až zjistíš co stojí drobnosti na takové auto zjištíš že je témeř nerentabilní ho pujčovat. Vozit v klasikovi třebas pračku ? to seš dobrej ocas.:DDDDD
26. 12. 2015 v 22:21Off-line Pajann  (18/185/60)
Humr1: Omlouvám se, máš pravdu :)
esthetique: Myslím že na svůj věk mám nejen v Audi přehled více, než půměrný. :D to že si zvládneš koupit za dva platy nejlevnější porsche tady 100% nikoho nezajímá! to ti garanuju. Ano, každej kdo si koupí porsche, ikdyž socka porsche v něm bude stěhovat pračku :D :D
TransAxl jsem nestudoval na wikipedii, protože její obsah je stejně kvalitní jako obsah tvé hlavy, ale nerad bych wikipedii urazil...
:) Kdo za mě platí nájem, to ti může být srdečně jedno!
A k Deltě :D kdepak jsi vyčetl o nové lásce :D před týdnem kabrio od Audi :D dnes Delta HF a dokonce šestnáctiventil! že ty jsi studoval tu Anglickou wikinu... :D
27. 12. 2015 v 16:30Off-line esthetique  (33/-/-)
Ppajann: magore, jako obvykle jsi totalne mimo, k****ne. Delta integrale slouzila jako UKAZKA DLOUHEHO OFIC. NAZVU. S DISKUZI NEMA NIC SPOLECNEHO. to se prave snazim vysvetlit, ze pro me je 944 spotrebni auto na bezne jezdeni, tudiz musi byt prakticke.... no a vzhledem k tomu, ze placeni najmu se snazis zahrat do autu, je nam vsem jasne, ze te zivi rodice, takze sklapni b***cku a jdi si vyhonit nad plakatem 911...
gargamel: precti si ten prispevek poradne, ty rentabilito, mozna ti pak dojde, ze ucelem te pujcovny nebude vytvaret zisk, ale auta udrzovat v provozuschopnem stavu, nic min a nic vic.... ikdyz chapeme, ze nekdo s tvym xichtem musi drive ci pozdeji nutne zacit uvazovat pouze a jen v dimenzi penez a zisku, protoze s tvym xichtem se na nic jineho nehodis....
27. 12. 2015 v 16:43Off-line gargamel  (29/182/74)
I'm so ugly, but that's O.K. 'cause so are you
27. 12. 2015 v 17:29Off-line Bready  (19/183/74)
EFEFEFE
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload