Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Posilování

11. 09. 2014 v 23:15Off-line MaXBauer  (22/184/64)
Ahoj kluci spis smeruji k tem co na sobe makaj byl by nekdo ochotny si pokecat o nejakym jidelnicku abych pribral a treba jestli nejaky kreatin nebo gainer abych zacal budovat telo diky

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
12. 09. 2014 v 00:07Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Kamarád si dával kreatin a začalo ho bolet u srdce tak s ním přestal a šlo to i bez kreatinů a podobných sraček.... a jde to opravdu a může se jíst normálně jen jíst pravidelně níň a častěji mám to vyzkoušené na sobě....
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 09. 2014 v 12:58Off-line galileolevi  (44/187/82)
Myslím si, že nějaké doplňky stravy jsou zbytečné vyhazování peněz. Měj prostě pestrou stravu a pokud budeš cvičit, tělo ti dá vědět, kolik toho potřebuje. Jednoduše budeš mít hlad. :)
12. 09. 2014 v 16:49Off-line kostas  (27/188/94)
Strava je určite důležitá,až 80%.Ale po pořádném cvičení si dát proteinák není na škodu.Z duvodu rychlejší regenerace.
12. 09. 2014 v 18:47Off-line gayyy  (18/171/63)
Protein
12. 09. 2014 v 19:42On-line Doc  (25/-/-)
Z doplňků stravy bych doporučil pouze proteinový nápoj (příp. smíchaný s maltodextrinem). Jelikož jste poněkud hubenější, tak by nebyl na škodu i gainer, byť tam je podíl sacharidů a bílkovin (příp. AMK) již daný. Maltodextrinu si můžete nasypat, kolik jen budete chtít. Základem je ale vždy strava. Na druhou stranu se nemá nic přehánět. Maximální přípustné množství bílkovin denně je 1,5 gramu na 1 kg živé váhy, přičemž dominantní by měly být "přirozené" bílkoviny ze stravy. Suplementace by neměla tvořit většinu příjmů, taky hovoříme o doplňcích stravy. Kreatin-monohydrát a -dihydrát způsobí osmotický otok svalstva, a tak vypadají na první pohled větší. Po vysazení však svaly vyšumí jako pára nad hrncem. Navíc se mega-dávkami kreatinu zatěžují ledviny a játra.
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload