Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Jaké auto na ježdění do školy?

15. 10. 2014 v 18:20Off-line Anonym (XXX)
Ano viem na nete je 100000 inych fór ale aj tak... Seat Leon 1 1.9TDI alebo Octavia 1 1.9 TDI... potrebujem auto do skoly oretoze od nas nechodia spoje... a samozrejme aj po skole mam este nejake hobby... za den y som najazdil cca 30km (65% mesto 35% mimo mesta)... dakujem :)

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
15. 10. 2014 v 18:28Off-line ThomPrag  (38/180/76)
K čemu taková auta na popojíždění ve městě a okolí???
1. Benzin, ne diesel.
2. Typově buď něco do malýho města nebo něco velikostně jako je Felda.
Souhlasím - 14   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 10. 2014 v 18:36Off-line Anonym (XXX)
Benzin mi nejako "nechuti" :) radsej naftu.. a preto nieco vacsie aby som vtom aj nieco odviezol ked bude treba..;)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 10. 2014 v 18:40Off-line ThomPrag  (38/180/76)
Tak potom záleží, co v tom chceš vozit. Do nákupního auto dáš fakt jenom nákup :-) ...do Feldy se toho vejde dost, ale jestli to má být větší množství, tak potom to chce něco většího.
Jinak benzin vs. nafta - nemělo by to být o tom, co je ti sympatičtější, ale o tom, jak to auto budeš používat. Diesel se obecně hodí spíš na delší vzdálenosti, větší zátěž.
15. 10. 2014 v 18:41Off-line Dominic  (19/175/70)
Chodte s benzinom už konečne do p**i tieto k***tske reči niektorých ludi že dieslu škodia krátke trasy a že to zle štartuje v zime to hovoria ludia ktory nikdy nemali normálne auto,benzin je dobry tak do kosačky nie do auta.
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 21  Nahlásit
15. 10. 2014 v 18:44Off-line 123456789987654321  (20/197/75)
Dominic Tak asi máš jen zkušenosti jen stou kosačkou,když píšeš takovej blábol.
Souhlasím - 13   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
15. 10. 2014 v 18:45Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Škoda 120, favorit, felicia Dominic di do háje benzín je taky dobrej :D
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
15. 10. 2014 v 18:48Off-line Anonym (XXX)
Tak keby aj benzin tak leon alebo octa? Aj to aj to sa mi paci ale so seatom nemam ziadne skusenosti :)
15. 10. 2014 v 18:50Off-line ThomPrag  (38/180/76)
Předpokládám, že náhradní díly na Seata budou dražší než na jakoukoliv Škodovku. Takže bych volil podle finančních možností.
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 10. 2014 v 19:26Off-line kodaon15  (20/-/-)
Proboha benzín. Nehledě na to, že většina dieselů je na opravy mnohem dražší.
A nechápu, benzín je mnohem příjemnější na vůni než nafta :D
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 10. 2014 v 19:27On-line Richard33  (37/185/93)
Naftovému autu trvá než začne topit (poznatek od mé aktuákní bílé), kromě toho s naftou a turbem musí umět člověk jezdit (nehonit studený, při dojezdu nechcípat a nechat vychladit). Naftovou Octávii nebrat před nájezdem 150 tisíc, tam se dělá drahá generálka (mění se naftové čerpadlo, tuším že vstřiky, žhavící svíčky atd... atd..., celkem to vyjde na 40-50 tisíc co si pamatuju).
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 10. 2014 v 19:32Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Vemte si třeba vstřikovače na diesla :D 10 000 jeden není problém felicia je výborná 1,3 mpi i monomotronic výfukové díly kolem 500, případně katalyzátor se dá sehnat na vrakovišti, čepy do 300 jeden, motor 1000 korun na vrakovišti převodovka 500 všechno snadno dostupný a doma opravitelný doma v garáži většinou bývá problém se zatékáním ale není to neřešitelné
15. 10. 2014 v 19:47Off-line Dominic  (19/175/70)
Na polovičke tých vaších pojebaných benzinoch mate po 100 000km podpálene ventily žere to nemá to výkon a je to hrozne nespolahlivé.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
15. 10. 2014 v 19:48Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Dominic ibenzín je dobrý v zimě si myslím že zase líp startuje pokud to ovšem správně žhaví nevýhoda že se to nesmí roztahovat ne pustit zkopce když se slabá baterka a neutočí to
benzín s řemenem jsem normálně pouštěl z kopce když jsem parkoval navrchu
15. 10. 2014 v 19:50Off-line 123456789987654321  (20/197/75)
Dominic Bože,kolik máš toho najeto autem,že tak žvaníš?.Sekačka se napočítá.
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
15. 10. 2014 v 19:50Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Anonym - přidej se do klubu felicií :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 10. 2014 v 19:52Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
123456 a ty jak hluboko rozumíš autum? dominic tomu možná rozumí víc než ty...:D
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
15. 10. 2014 v 19:57Off-line betterboy  (22/185/65)
Leon i Octavia jsou si hodně podobný, já mám Leona 1,9 TDI a jsem maximálně spokojenej a náhradní díly nejsou dražší než na Octavii. Felicie byla dobrá, ale už to má za sebou, sice je levná, ale už bych si jí nekoupil...
15. 10. 2014 v 20:04Off-line kodaon15  (20/-/-)
Dominic: Podívej, mám atmosféru benzín 2.0i dohc z roku 1989 (Sierra), najeto 150000 , jede jak šlak (ostatně 120koní na 1200kg je až až) a neměnilo se tam zhola nic důležitého (kromě oleje, filtrů, micro-řemene) Ono to chce hlavně to auto nezabíjet při studeném motoru, nejezdit jak p--a a hledět na základní servisní pořádky.
15. 10. 2014 v 20:09Off-line Dominic  (19/175/70)
Na osobáku 25 000km a na prage v3s teda na nakladnom 12 000km.
15. 10. 2014 v 20:21Off-line Ja22  (19/-/-)
Pokud se jedná o rozdíli mezi Leonem a Octavií není v tom téměř žádný rozdíl ND jsou cenové téměř totožná. Pokud naftu nebo nebo benzín - osobně mám radši naftu ale jako automechanik musím doporučit za těchhle podmínek benzín (na krátké vzdálenosti a do města se nedá nafta ušetřit) ale volba je na tobě a taky pozor na technický stav vozidla (nejlevnější neznamená nejlepší) a pokud bys nakonec uvažoval o jiné značce zvolil bych Citroën Xsara 1,9 TD (v příbuzenstvu s ní máme dobré zkušenosti). Tak zvol dobře.
15. 10. 2014 v 20:25Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Tak citroena už může koupit naprostej vůl :D :D :D většího sráče snad už bejt ani nemůže :D
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
15. 10. 2014 v 20:29Off-line Dominic  (19/175/70)
A inak ty mudrlanti čo nevedia čo to je podpalenie ventilov a slabe tlaky opotrebenim piestnych kružkov alebo či už vinou podpálenych ventilov tu ani nemusia písať,každy technicky zdatnejší človek vie čo sa deje s benzinom po 100 000km niekedy aj skôr a to pri akom kolvek úspornom zaobchádzani,nezabúdajte že to že ten motor ide a podla vás dobre neznamená že ide správne čo i len o 3 bary menši tlak na jednom válci a už je problem.Čo u dieslov za tak málo km nehrozí,pokial žhavenie funguje ako má tak motor chytí v zime na otočenie a ked je chladný tak žhaviče furt hreju takže netrpí pri krátkej trase absolútne jediné čo trpí je akumulátor.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 10. 2014 v 20:37Off-line Ja22  (19/-/-)
A co máš ty ? Jirka JAWA
15. 10. 2014 v 20:48Off-line Majk.Peace  (25/192/80)
No já bych bral určitě Octavku....ta nová generace vypadá naprosto luxusně :) Já ale uvažuju spíš o nové Fabii....ta vypadá taky dobře a je cenově dostupnější
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 10. 2014 v 21:09Off-line 18xxx20  (28/177/69)
Leon a oktávka jsou technicky téměř stejný vozy... Volil bych spíš Leona, neni tak okoukanej.
15. 10. 2014 v 21:09Off-line 18xxx20  (28/177/69)
Majk.Peace: Co nejdřív číst dotaz? Ptal se na první generaci.
15. 10. 2014 v 21:14Off-line BMWfreak  (22/180/70)
Nejlepší máš koupit něco s plynem když tak, servis nebude tak drahý jako u dieselu a na KM nehleď, spíše se zaměřit na stav, aby motor běžel, neklepal a tak stejně ani nic aby neklepalo při jízdě :) Já do školy jezdil báwem tak to bylo dražší ale já mám jiné priority :)
15. 10. 2014 v 21:33Off-line tomicek93  (23/167/49)
JirkaJAWA: já jsem taky jako student měl felicii :) asi jsem natrefil na pěkný kousek, nesrala se a vždycky jsem dojel kam jsem chtěl ;) ale teď mám na dojíždění do práce fabii 1.4tdi a taky bez problému :)
15. 10. 2014 v 21:39Off-line Majk.Peace  (25/192/80)
18xxx20: Mohl sis všimnout, že vyjadřuju svůj názor (která generace se líbí mě) ;)
15. 10. 2014 v 21:47Off-line 123456789987654321  (20/197/75)
No ještě se poperte s kabelkou v ruce,a budete jezdit mhd.Protože si polámete ruce.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 10. 2014 v 22:35Off-line Anonym (XXX)
No takto v rodine mame fabiu combi 1.9 tdi a je max spokojsnost.. ten motor je neskutocny.. mne osobne sa natom ovela lepsie jazdi ako na benzine ;) ale to je moj nazor :)
15. 10. 2014 v 23:00Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Ja22 - já mam felicii měl jsem renaulta a víc jsem zpravoval než jezdil a pokud jde o citroena jsou tam díly po půl roce výroby minimálně v detailu jiný a jsou to neskutečný rakety například známej měnil ložisko vzadu tam nelze vyměnit samotné ale celý náboj - asi 20 000 :D
15. 10. 2014 v 23:01Off-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Tomicek - u felicií je důležitý prohlížet hlavně kastli všechno ostatní je snadno a levně dostupný
15. 10. 2014 v 23:24On-line GayMan87  (29/185/72)
Asi bych volil Oktávku... o těch Seatech se nějak říká, že to jsou auta od rolníků... ale stejně - bude to kus od kusu... ačkoliv sám jezdím dieselem, tak doporučím na tyhle krátký trasy spíš benzín... spotřeba se v takovým případě cca srovná, jde hlavně o náklady na údržbu, které jsou v případě benzínového motoru stejné... a rozdíl mezi 7l/100km s benzínem nebo 6,9l/100km na táhle krátké vzdálenosti s ohledem na provozní náklady na palivo je zanedbatelný. Pravdou je i to, že se benzín dřív ohřeje... Ačkoliv já tedy mám dvoulitra naftu a to se ohřívá rychle, relativně... a závady na 100 000 km a více km u benzínu ? Nevím no... měl jsem Opela Astru 1.6, nalítáno měla 298 000 km a motor běžel jak švýcarský hodinky - dle generálky tomu nebylo nic... následně BMW E46 1.9 benzín, to má v současnosti najeto 210 000 km a kromě toho, že to přisávalo falešný vzduch, tomu taky nic nebylo, vyměnila se membrána sání a motor šlape jak švýcarský hodinky... ono je to spíš o tom, jak se o to kdo stará a co do toho leje za palivo a samozřejmě olej... pokud se do toho budou lít šunty, tak je jasný, že to půjde do háje dřív...
16. 10. 2014 v 06:04Off-line Pajann  (18/185/60)
Myslím si že Seat je zbytečně drahej (ještě pořád) ta oktáva by nemusela být špatná 1.9tdi nebo 1.6 benzín, a jestli teda toužíš po stortovně vyhlížejícím hatchbagu tak bych bral Alfu Romeo 147 buď naftu 1.9 jtd NEBO BENZÍN 1.6T-spark jestli benzín nebo naftu, nechám na majiteli, a tu ,,úvahu" s tou sekačkou a benzínem nebudu komentovat...
16. 10. 2014 v 06:33Off-line Dominic  (19/175/70)
Ako vieš že tomu tvojmu oplu po 268 000km nič nebolo?Nanometer pri generalke nebol použitý že?Namerané emisné hodnoty?Hlava bola vôbec dávaná dole?
16. 10. 2014 v 06:54Off-line kodaon15  (20/-/-)
Ty jsi taky nějaký chytrý Dominicu
16. 10. 2014 v 07:49On-line rosju  (44/170/72)
Kup si kolo, aspoň pro sebe něco uděláš
16. 10. 2014 v 09:07Off-line Betonica  (32/-/-)
Octavia je Leon, je to jedno a totez auto, jen jine karosarske dily. Octavia si lepe drzi cenu a bude drazsi.

Naftovy motor se ti nevyplati. Pri najezdu 30 km/den to dela cca 10.000 km rocne a to je hluboko pod navratnosti. Kup si Leona s motorem 1,6 bez turba. O neco vic das za benzin, ale o hodne min za servis.

Jo a nafta je pro socky. Co si budeme povidat, drava jizda s konmi pod kapotou zacina od objemu 3,0 l v benzinu, ze :)
16. 10. 2014 v 10:40On-line rosju  (44/170/72)
To jsem nevěděl ze majitelé naftaku jsou socky. Ti to dopracovali
16. 10. 2014 v 15:04Off-line Ja22  (19/-/-)
Jirka JAWA: Ano uznávám že citroen není dokonalá značka ale když s ním jezdíš jak se má a ne jako dobytek není ani potřeba nic moc opravovat. Jo a zrovna nedavno jsme měli v servisu Felinu vypadala opravdu krásně nablískaná naleštěná ale normálně jsme se jí báli dát na zvedák aby jsme neprorazili práhy jak byl podvozek prorezavělej. A Renault nemá s Citroënem nic společného (ani já bych nechtěl auto s p**ou ). A za svým názorem si stojím. :D
16. 10. 2014 v 15:13Off-line Ja22  (19/-/-)
Betonica: To chceš říct že všichni co řídí kamiony,traktory,náklaďáky,tankery jsou socky.Jo? Tys mě teda rozesmál :D
16. 10. 2014 v 15:50Off-line gargamel  (29/182/74)
Možná bych zvolil fabia Combi 1,4 tdi
ono je hezké koupit si auto za kilo jenže nesmíš zap100omenou na servis
který tam 100% bude. Pokud Octávku tak pouze 66 nebo 81 kw jenže najít hezkou s málo jetýma Km je velký problém vetšina bazarových aut jsou prostě jetý taxíky z venku vím o jedné co byla dotažená s 750 tisíci KM a pak se záhadně objevila na netu se 150 tisícema. Kdybys něco scháněl klidně napiš klidně ti poradím nebo se stebou na to zajedu podívat. I servis aut pochopitelně děláme :)
16. 10. 2014 v 15:54Off-line gargamel  (29/182/74)
Nebo ještě zvaž octávku 1,9 SDi pokud je to 65% procent města na dálnici to není to je jasný i když svých 130 to taky udělá ale je tam strašně málo věcí k posrání navíc do města ty TDička strašně trpí na zatuhlé regulace turba.
16. 10. 2014 v 16:25Off-line klucinek  (26/176/72)
Dominicu měli jsme 316tku íčko bawsona, benzín na motoru nalítáno přes 250 táců. Osobně jsem rozdělával motor, hadice a vše původní (na všem vyraženo logo BWM), pevný částice, Co2, lambda atd se od středních hodnot odchylovaly v jednotkách % což jsou výrobní tolerance! když ses podival do motoru pod palici tak mötor byl jak po záběhu... to kvůli čemu jsem to rozdělával byla jediná závada za život toho auta a to že se vysral hydroštel na 4 válci...je pravdou že to asi mělo nějaký jiný motor od výroby , jelikož dle čísla neseděl s diagnostickou jednotkou a v podstatě žádný seriově vyráběný motor neodpovídal co se týče diagnostiky.
16. 10. 2014 v 18:38Off-line Jenda93  (22/190/72)
Možná jsem jen slepý, ale nevšiml jsem si dost podstatné věci - cenovky. Od toho bych odvíjel výběr. Další důležitá věc je, kolik lidí a věcí chceš vozit. Na 30km dojížděčku do školy bych viděl něco malé benzínové - Opel Corsa, citroën AX, peugeot 206, Lancia Y, Felicia, apod. Třeba 3 válcová Corsa jezdí do 5litrů. Stará Y s 1.2 16V motorem je děsné hravá a má skvělé jízdní vlastnosti. Jen krásy moc nepobrala... Felicia je super co se týče náhradních dílů. Koncern VW je nevím proč neúměrně drahý. Benzínové oktávky nejedou a žerou, a nebo jedou (třeba 2.0 turbo) ale žerou jednou tolik. 1.9 TDi bych volil 81kW - rotační čerpadlo a turbína s variabilní geometrií - zde pozor na zatuhlé naklápění lopatek. TDi PD 96kW jede úžasně, ale je zde dost drahých problémů - 2 hmotový setrvačník, vstřikovače. Stará TDi 66kW bych vyřadil úplně. Jsou na takovéhle auto slabé.
Padl tady názor na Citroën - Xantia a Xsara jsou poslední použitelné. A jako majitel jednoho citrouše souhlasím s "JA22" 1.9 TD jsou nesmrtelé motory. Z benzínů 1.8i 8V a není třeba se zde bát i vyšších nájezdů Všem 16V a 2.1TD je třeba se vyhnout obloukem. Výhoda frantíků je jejich nízká cena. Z Renaultů snad jen Laguna 1. generace s 1.9 dTi. Opět nezničitelný agregát s velmi jednoduchým "chip tuningem " :D
16. 10. 2014 v 18:47On-line Richard33  (37/185/93)
Klucinek: No však se podívej, jak jsem včera dopadl na emisích s benzínovou Oktávkou se 158 tisícema na hrbu (a to ještě ví bůh, jestli není stočená)...

http://img.skoda-virt.cz/…51-23_99.jpg
16. 10. 2014 v 20:10Off-line Dominic  (19/175/70)
Tie hodnoty su podla teba v poriadku?Dobre ok dajme všade benzin je to najlepši motor všade do tažkej mechanizacie do aut uplne všade určite to bude lepšie.
16. 10. 2014 v 20:16Off-line Jenda93  (22/190/72)
Dominic: Co se ti na tich hodnotách nezdá? Naprosto zdravý motor. Takové ti udělá i dobře seřízený Favorit s karburátorem.
16. 10. 2014 v 20:17Off-line klucinek  (26/176/72)
Dominic je pravdou že i dvoutakty se dělaly dieselový...

PS: a ty hodnoty nejsou v pořádku podle Richarda, nýbrž dle výrobce motoru...snad nechceš říct že třeba taková lambda sonda má dávat něco jiného než 1V apod?
16. 10. 2014 v 20:43Off-line colombo  (95/192/90)
Anonym: Chlapče, kolik ti je let ?? Nevěřím svým očím, ty řešíš, jakým autem jezdit do školy ? Mnoho poctivě pracujících si nemůže vybírat a jsou rádi, že mají vůbec čím se dostat do práce a ty tady řešíš takovou stupidní otázku ? Prober se a netvař se, že se tě dnešní realita netýká, inženýre !
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
16. 10. 2014 v 20:48Off-line BMWfreak  (22/180/70)
No když kámoš měřil tlaky na jeho M3 tak řikal že podle TISu je hlavní aby rozdíly hodnot mezi jednotlivými šesti válci nebyly víc než 1-2bar, měl to sice v normě ale stejně se rozhodl udělat generálku motoru včetně ložisek, krouzků apod, prostě gurmán a puntičkář, takyje ta M3 v patřičném stavu když jí doprává kvalitní servis. Ale jak sám říká, je to pokladnička :) Což tady v dnešní době nikdo neřeší, každého zajímají jen najeté KM pritom skutečnosti o km jsou jednak težko doložitelné a za druhe to vicemeně o ničem nevypovídá, pokud bylo o auto staráno tak jak by mělo a jezdilo se snim tak jak by mělo tak muže byt lecketrá 300tisícovka lepší a méně vylítaná než kdejaká 100tkm ojetina. Ale zase chápu lidi co tomu nerozumí že jdou logicky po měnších nájezdech, ikdyž to není vubec žádná jistota, že koupili kus v lepším stavu. Setkal sjem se už s několika lidmi co si dovezli auto po valstní ose předtim se mě ptali na co si davat pozor atd a nakonec dovezli stejně plečku co se akorát srala, proto už jsem skeptický když se na ěm nekdo obrátí o rady protože vím že lidi ve vysledku nakonec stejně na rady serou a koupí první báwo na které se jdou podívat a potom si jen stěžují že to sou mrdky apod a mě se nezbývá než smát :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 10. 2014 v 22:39Off-line gargamel  (29/182/74)
Ono je to velmi težké si dneska něco vybrat Audi, BMW, VW a Mercedes si škrtni rovnou ty auta tě jako studenta sežerou na servisu. Vynech 100% renaulty a italský auta a z neměckých Opel . Zbyde ti z francouzů Pežot a citronáda ale představený po roce 2000 stojí za hovno. Pak ještě Škoda a Seat neveř kecům že jsou to témeř totožný auta nejsou Škoda je lepší nikdo to neumí rozumně vysvětlit ani logicky to nejde když používají totožnou techniku. Za mě vem prostě fabku 1,4 tdi nebo 1,9 tdi nebo 1,4 benzín ( hlavně prosím neber 1,2 HTP ) nebo octávku 1,9 TDi nebo lepe SDi. Vynech určitě 2,0 benzín 1,8čky at už s turbem nebo bez 1,6 jak radí pajann je docela dobrá leč dokonalá taky není.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
17. 10. 2014 v 19:19Off-line Dominic  (19/175/70)
A už ked sme pri tom benzine tak si ho kúpim len v prípade že budem jazdiť krátke trasy ked už tak a určite nové nie ojazdenku a prečo to som popísal vyššie,a na ludi čo tu pišu že maju bmw lebo majú ine priority mám svoj názor . To je trošku na zasmiatie ako chváliť sa starým bavorákom ktorý si môže kúpiť každý to nedáva logiku ale predsa len dnes sú moji rovesnici vetšinou pošahaný neviem či to je dobou alebo či sa tak už ludia rodia.
17. 10. 2014 v 19:52Off-line klucinek  (26/176/72)
Asi nemáš přehledu o ceně takovýchto kousků...a ještě jsi mi neodpověděl na otázku co je chybného na měřícím protokolu...

já osobně nejvíc věřim škodě 1000MB..
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
17. 10. 2014 v 21:00Off-line gargamel  (29/182/74)
1000 malých bolestí ? to je příšerné auto do dnešního provozu rozhodně není
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 10. 2014 v 21:21Off-line Dominic  (19/175/70)
Na ten protokol sa pozri poriadne, nenapisal si namerané hodnoty tlakov vo valcoch.A mám prehlad o cene takych starych bavorákov je to okolo 6000 eur.
17. 10. 2014 v 21:32Off-line BMWfreak  (22/180/70)
Dominic: asi jsi nikdy v žadnem starem BMW nejel nebo ne v patřičným stavu když jsi napsal to co jsi napsal :) Je vidět že v tomhle se moc evidentně neorientuješ, ale nechám tě přitom, každý má nato svuj názor. :) Já jsem tazateli dal svuj pohled na věc a on si to muže zvážit podle koho uzná za vhodné. O tom tento dotaz byl, Já bych si zaprve nevybíral žadné spotřební auto, což jsou dneska všechny. Rád se kvalitně svezu, a i se starym baworem se svezu daleko lépe než v dnešních koncernech, nemysli si ale že s žádným koncernovym autem nejezdím, občas si pujčuju fabii od otce a jezdim i v jinych autech takže vím co srovnávam a je to sakra rozdíl (jde mi hlavně o jizdních vlastnosti auta ). A dále už nehodlam k tomuto tématu přispívat.
18. 10. 2014 v 06:05On-line Richard33  (37/185/93)
Klucinek: 1000MB má bubnové brzdy i ve předu a když dojde na lámání chleba, tak ta nádrž nad přední nápravou (tudíž v deformační zóně) taky není ideální :-)

Ale zase je to jednoduché a doma opravitelné auto.

BMWfreak: Já jednou BMW 318 táhl na laně za Škodou 120 :-D. Vytrhli jsme ho z kopřiv u kámošových rodičů a pak jsme ho táhli asi 1 km ke kámošovi na rampu. Jo a nebrzdilo :-D
18. 10. 2014 v 10:40Off-line klucinek  (26/176/72)
Já vím, sice moc nejezdím, ale když jedu tak se chci svýst buď v tom co trošku mastí a nemusim se bát přišlápnout plyn a nebo se chci svýst v kusu historie. Obě tyto vlastnosti pro mě spojuje Tatra T603, ovšem na tu nemám. A jelikož u mě vítězí nostalgie tak volím škodu 1000MB...ale je pravdou že auto do dnešní provozu to není.

A musím říct že vůči tej 316tce si neškrtala většina aut nejen roku jeho výroby (1988), ale ani 10 let poněm...nevim co tam ty k***y fašistický narvali, ale ani oktáva a jí podobný auta zdaleka neměly tak vyladěný podvozky ani motor. To že si to páplo svoje to je pravdou...
18. 10. 2014 v 10:47Off-line Dominic  (19/175/70)
N aot aby rozumne niekdo použival tatru ale niečo od škodovky s čias socializmu nemôže mať ruky lavé,ian ksa to dnes myslim že dá uplne vpohode používať samozrejme nie styým ísť 500km.No ale také auto dnes niesu in dnes fičia audiny bmw a pod.každý sa stým frajeri aky je davač,takým vždy len poviem že ked budeš mať nového bavoráka tak potom sa chvastaj.
18. 10. 2014 v 10:55Off-line klucinek  (26/176/72)
S moderníma studenejma plechama plnejma hnusnej elektroniky ať se dou vysrat.... s tím předemnou nikdo nezamachruje...
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 10. 2014 v 10:59Off-line klucinek  (26/176/72)
Jinak pro autora, nebál bych se fobie 1,4MPI, přítel jí má a nejsou s tim problémy. To je nezničitelnej motor...v podstat to je filcka v jiným obalu...a lze to ještě opravit doma..
18. 10. 2014 v 13:18Off-line gargamel  (29/182/74)
Není to filcka v jiným obalu ten motor je uplně jinej :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
18. 10. 2014 v 13:23Off-line klucinek  (26/176/72)
Neřešim motor, ale celek....a pokud se nemýlim filcky měly stejnou technolgii motoru...
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 10. 2014 v 16:24Off-line tomicek93  (23/167/49)
Gargamel & klucinek: Felicie a Fabie 1.4MPI měly motor "škodovácké konstrukce" tzn. blok motoru z tlakově litého hliníku a OHV rozvodů, který se montoval od Škod 1000MB až po Fabie ;)
18. 10. 2014 v 18:34Off-line gargamel  (29/182/74)
Tomiček ty motory jsou vyrobené podobnou technologii leč nejsou mezi nemají mezi sebou moc záměných dílů třebas klika ojnice pochopitelně i vačice je jiná. Navíc fabka má i 16v. Onanii na svýma autama tomu to klukovi vlákno nezasírejte :)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 10. 2014 v 18:38Off-line klucinek  (26/176/72)
Gargamel ale no tak, já měl hlavu dole a 16 ventilů sem tam teda neviděl...u 1,4 MPI...ventilů sem tam viděl 8...

PS: a je jasné že díly nejsou záměnné, ale princip fungování motoru je stejný...což mu dává bezporuchovost jeho předchůdců...dokonce i technologické přepracování se jim docela povedlo..
18. 10. 2014 v 18:41Off-line Jenda93  (22/190/72)
Existovaly 2 druhy 1.4 Ta první konstrukčně vychází z letitého motoru Škoda. Má pár zásadních "vylepšení" Mezi nimi i hydraulická zdvihátka. Ta má 8 ventilů. 16V jsou motory od VW. Škodovácké 1.4 byly náchylné na stav a kvalitu oleje. Jednu takovou fóbii máme v práci. Najeto 180 000km a její motor je na odpis.
18. 10. 2014 v 21:12On-line Richard33  (37/185/93)
Jenda93: Nojo, skužební, to kolikrát dostává kouř. Buď se to honí studený (na jedničku 70) nebo se rozjížděj na trojku. Jak kdo :-D. No a to se pak ojnice zabrousí do klikovky raz dva :-P

Jinak benzíňák od škody Favorit včetně umí najezdit při dobrém zacházení zhruba 300 tisíc (protože gufera na ventilech, ocelová sedla ventilů, bimetalové písty a jiné olejové kanálky v klikovce - je vyvrtaná odvážněji, líp se chladí :-)).
18. 10. 2014 v 22:08Off-line Jenda93  (22/190/72)
Richard33: U toho našeho se na výměnu oleje moc nedbalo. Resp. na celkovou údržbu a motor se do kopce drtil na 1500ot/min. Na kost sjeté brzdy, spojka, olej černý jak v dieselu. V motoru klepe jeden z hydroštelů a po zahřátí vysazuje celý olejový okruh. Co 30s to rozblikání olejničky a hysterické vřískání palubní desky. Z výfuku je silně cítit nespálený benzín, kombinovaná spotřeba 12/100. Nejspíš kvůli špatnému časování. Přikládám video pro pobavení: https://www.youtube.com/watch?…
18. 10. 2014 v 22:12Off-line klucinek  (26/176/72)
Ale pak neříkej že je motor citlivej na olej...za to nemůže motor, ale ten d***l co to neudržuje, klepající hydroštel způsobí špinavej volej...kdyby to bylo cokoli jinýho tak se motor uždávno zatáh...
18. 10. 2014 v 22:33Off-line onlip  (53/182/72)
Rád bych to Krtečkovo.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
19. 10. 2014 v 00:33Off-line pepin.o  (29/-/-)
Tady je zas chytrejch dětí...
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
19. 10. 2014 v 06:59Off-line colombo  (95/192/90)
Pepin.o: Že jo, nemají ani na mopeda a budou se zabývat myšlenkama jaké auto... :-)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
19. 10. 2014 v 15:04Off-line Dominic  (19/175/70)
Hovorte za seba.
19. 10. 2014 v 21:43Off-line Anonym (XXX)
Colombo: asi si si neprecital otazku.. NECHODIA NAM AUTOBUSY... nemam sz stadeeo ako dostat.. a kazdy den dat 10e taxikarom za odvoz do skoly a zo skoly je trochu moc nemyslis??
19. 10. 2014 v 23:56Off-line pepin.o  (29/-/-)
Kup si něco malýho, levnýho, benzínovýho...protože: stejně to někde odřeš atd, aspoň nebude oprava moc stát, na co velký auto(okta)? zbytečně tahat váhu s sebou, hůř se parkuje, díly a servis jsou dražší. benzín! lepší na krátký trasy, levnější servis s koupě, použitelnější v zimě... Felda, Fábka, Polo, nco takovýho čeho jezdí všude mraky ;)
20. 10. 2014 v 20:04Off-line gargamel  (29/182/74)
Octa fakt není velký auto :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
20. 10. 2014 v 20:32Off-line pepin.o  (29/-/-)
Proti fábce jo ;)
20. 10. 2014 v 20:45Off-line pepin.o  (29/-/-)
Jinak tohle je např malý auto:
http://www.kittyhell.com/…tty-fiat.jpg
http://www.carmagazine.co.uk/…05-GTI01.jpg
http://www.collectioncar.com/…L-510173.jpg
http://www.afroautos.com/…-Mr-Bean.jpg
A povětšinou i pěkný, ne jak ty přerostlý pixly dnes, kdy každý nový auto vypadá jak když se žaba vysere...
20. 10. 2014 v 20:45Off-line Sonicboom  (53/173/-)
Ackova Vectra v 2.0..
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 11. 2014 v 10:14Off-line gargamel  (29/182/74)
Opel vzniknul jen proto abych Ford nebyl nejhorší německý auto :)
15. 11. 2014 v 12:25Off-line Sonicboom  (53/173/-)
Dobrej forek :D
15. 11. 2014 v 18:36On-line Richard33  (37/185/93)
Navratkrecka: Jo Jaguar jo? Mrkni na spotřebu, když jsem se koukal naposled já, tak jsem v jejich nabídce nenašel auto, který by šlo pod 25 litrů na 100 :-D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 11. 2014 v 20:12Off-line navratkrecka  (17/169/50)
Já miluji BMW,Audi případně může být ještě Jaguar,možná taky Mercedes,ale v tom jediném z uvedených sem ještě nejel:p
15. 11. 2014 v 20:17On-line Richard33  (37/185/93)
Navratkrecka: Já řídil jen ten Mercedes :-D

A stejně jako BMW (pokud má jen náhon na zadek) nedoporučuju. V zimě to prostě nic nevyjede :-)
15. 11. 2014 v 20:25Off-line navratkrecka  (17/169/50)
Richard33: Nwm,neřeším :D Jde o prestiž :p chápeš:p...Takže si jednou koupím buď x6Bmw nebo Audi a8:p tyhle dvě auta miluji nejvíce:P Jízda v nich stojí za to:3
15. 11. 2014 v 23:22Off-line pepin.o  (29/-/-)
Než si je budeš moct koupit, budou to starý gečky, všechno, jen ne prestižní:D Ježiš to BMW je TAK hnusný, skoro jak Multipla nebo Doomster :D Navíc už teď když v tom jezděj samý blonďatý rozhoďnožky moc prestižní není, ta Audina je na tom o dost líp, tou aspoň jezdí staříci z fabrickýho managementu :D
15. 11. 2014 v 23:23Off-line navratkrecka  (17/169/50)
Jojo co Audi tak to tlustý važraný plešatý podnikatelský prase :D Bylo to v jednom filmu a strašně se mi ta hláška líbí
15. 11. 2014 v 23:26Off-line BMWfreak  (22/180/70)
V čem je prestižní audina? :D v tom že má zrcátka a x dalších dílů z golfa apod? :D to jsou zase názory a čim je BMW starší tim lepší ty nové to už není tak kvalitní a takový požitek z jízdy jako tomu bylo kdysi, bohužel ani s kvalitou už natom není tak dobře jak bývalo, pokud se však nebavíme o BMW Individual, řeším to z čistě technického hlediska
15. 11. 2014 v 23:31Off-line pepin.o  (29/-/-)
Jo jinak dnes je moderní ta pasivní bezpečnost, pokud chceš být opravdu chráněnej tak že ti při bárazu do čehokoliv nic nehrozí, doporučuju http://storage.pozary.cz/…/480c360.jpg
:D
16. 11. 2014 v 01:04On-line Richard33  (37/185/93)
BMWfreak: Prestiž Audi je v ceně, že na to můj starej (pokud jsem ženská), kterýmu držím nebo fabrika (pokud jsem chlap) MÁ rozumíš :-D. Ono nejde o to to auto jen koupit, ale i provozovat. Na oboje musí člověk mít, jinak to auto skončí rychle nepojízdný v kopřivách :-D
16. 11. 2014 v 11:10Off-line BMWfreak  (22/180/70)
Mě fascinuje u lidí co mají audi, jak si myslí,že mají neco víc, přitom maji auto poskládané z funkčních dílů které pasujou do oktávek, do fábií, do fauvé až na některé designové prvky je to v podstatě stejné auto s vyšší cenovkou.. díly interiéru mají možná lepší kvalitu zpracování a auto ve výsledku jednou tolik dražší a jízdní vlastnosti se nijak zásadně neliší od tech zmiňovaných z koncernů. V rámci jedne značky jistou kompatibilitu dílů chápu ale nechápu ale nechápu kompatibilitu dílu napříč koncernem, to by měla každá značka jet ve své režii. U BMW to chodí tak že si vše vyrábí a vyvíjí sami, motory a technologie přenáší k Rolls-Royce a k Mini, ale v podstatě je každá z těchto jejich sesterských značek jiná zaměřená pro odlišné spektrum zákazníků. Jsou tam zásadní rozdíly ve výrobních procesech a na edukaci personálu, který se podílí na výrobě. To vím hlavně především proto že tam mám známého v Dingolfingu, který pracuje pro BMW a několik měsíců se vzdělával aby mohl přejít do karosárny Rollsu. U audi máš jiné akorát designove prvky interiéru, exteriéru a všechny díly jsou jinak stejné akorát nastrojené na jinou šasi..
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 11. 2014 v 11:34Off-line colombo  (95/192/90)
Že jsou (zejména mladší) buzny velmi vychloubavé je obecně známo, přitom pokud jde o toto téma, je rovněž obecně známo, že celkem luxusní ojetou Audinu dnes koupíte prakticky za pár šupů.
16. 11. 2014 v 11:35Off-line BMWfreak  (22/180/70)
To stejné ale platí i u BMW taky to nestojí tak moc jak si vetšina lidi myslí
16. 11. 2014 v 13:19Off-line Clas  (22/194/64)
Seat Leon 1 1.9TDI je jak Octavia 1 1.9 TDI. Auta postavena na stejné platformě Golfu IV. A nedoporučuji ani jedno, jsou to již strará auta, takže to, co ušetríš teďka, zaplatíš na opravách, obzvlášť když to má dieselový motor 1.9 TDI.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
16. 11. 2014 v 20:03Off-line klucinek  (26/176/72)
Křečkoj bych osobně zaplatil nejprestižnější raketu země vzduch a nechal ho vystřelit tam nahoru do vzduchoprázdna, bohužel na jeho hlavu by to nemělo valného efektu, jelikož by tlaky dosáhly pouze stejné výše......
16. 11. 2014 v 20:48Off-line gargamel  (29/182/74)
Křeček je vtipný kluk navíc milej :)
16. 11. 2014 v 20:50Off-line klucinek  (26/176/72)
Chápu....dnes bylo venku chladněji než obvykle...
16. 11. 2014 v 21:03Off-line navratkrecka  (17/169/50)
Gargamel: Děkuji ti !:) Také sdílím tento názor :D
A na klucinka se vyser,je to zakomplexovanej z**d co neumí nic jiné než jen kritizovat,nadávat,urážet a myslí si,že je ten nejcyhtřejší :D a nemá ani sílu si tady dát fotku,takže prostě ubožák :D
Takže jeho názory mám silně u p***le :D
16. 11. 2014 v 21:05Off-line klucinek  (26/176/72)
Zato ty jsi měl tu drzost sem vyvěsi ten tvůj xicht, to by mělo bejt trestný....

PS a kdybych si sem dal fotku, budeš p**ovat že ji mám radši vymazat, chápu že to máš složitý...
16. 11. 2014 v 21:13Off-line kodaon15  (20/-/-)
S názorem, že za opravu starých aut dáš mnohem víc zásadně nesouhlasím. Možná ten diesel je nesmysl, to jo. Ale určitě bych to nebral celkově.
Moje auto má 26let a ještě mě nikde nenechalo. Pokud nepočítám výměnu špatného automatu (který ale v rámci možností fungoval), když jsem auto kupoval. Oprava mě vyšla na 5000,-.
A elektroniky ve starých autech bych se taky nebál : mám elektriku v oknech, centrál, vyhřívané skla, elektrické zrcátka,servo, klimatizaci, rádio s bluetooth, indikaci dveří, automatické lampičky, cyklovač stěračů, stěrač světel. Všechno funguje
16. 11. 2014 v 21:33Off-line Clas  (22/194/64)
Kodaon15: Prosím tě, já jsem zvědav, že jaké máš auto, když má 26 let. Škoda Octavia 1.9 TDI je moderní a mimořádně komplikovaný automobil. Takovéhle vozi po pěti letech opravdu začínají mít různe poruchy a když ne po 5, tak po 10 letech určitě, to už mají kazy už i japonské vozy. Na to, že chce první generaci, která sa prestala vyrábět v roce 2004 a jako Octavia Tour v roce 2009, bude to auto mít minimálně 5 let. A především, když to má dieselový motor 1.9 TDI, takmer zcěla určitě bude muset měnit merač hmotnosti vzduchu, otázka je, v jakem stavu bude turbo a kolik toho ješte vyzdrží...navíc, když to má dieselový motor, tak to auto bude drahší, než s benzínovým, takže jednak dá dost už při koupě a pak ješté i za opravy. A na to, že chce vůz na ježděn do školy je to totální nesmysl, protože dieselový motor se zahříva o dost dlhšie, než benzínový a vůbec není vhodný na kratší trasy. To moc paliva neušetrí, spíše prodělá, protože spotřeba nebude o moc nižší, jestli vůbec bude, pri kúpe dá víc než za benzínový, pak za opravy a ještě k tomu ten mtor bude zbytečně opotrebovávať. Dieselové motory se opravdu hodí spíše jako firemní vozy, které každý den jedou z jedného města do druhého přes dálnice, ne na trasu 15 kilometrů, kde víc, než polovina z toho bude ve městě.
Koupit si Octavii 1.9 TDI na dojíždění do školy je prostě nesmysl.
Opravdu si myslím, že je lepší se poohlédnout po japosnkém voze s benzínovým motorem a když to je pro dojíždení do školy, tak třeba po Fabii 1.4 16V, což je vynikajíci auto.
16. 11. 2014 v 21:36Off-line kodaon15  (20/-/-)
Ford Sierra kombi... ale o auto se starám.
16. 11. 2014 v 21:37Off-line Clas  (22/194/64)
No jak říkam. To je přeci vůz o dvě generace starší. Pak bylo Mondeo I a pak Mondeo II, které je zhruba stejně koncepčně staré jako Octavia I. To je jiný svět. Podstatné jednoduchší auto.
16. 11. 2014 v 21:41Off-line kodaon15  (20/-/-)
No a proto by si student neměl kupovat novější, nebo náklady na opravy jsou potom nesmysl.
16. 11. 2014 v 21:41Off-line Clas  (22/194/64)
Anonym (XXX)
Benzin mi nejako "nechuti" :) radsej naftu.. a preto nieco vacsie aby som vtom aj nieco odviezol ked bude treba..;)

Jó, ty polikáš naftu?? :D :D Tak to je jasný pak. A kolik dní? :D
16. 11. 2014 v 21:46Off-line Clas  (22/194/64)
Kodaon15: S tím nesouhlasím. Když máš starší vůz, taky máš náklady. Třeba opotřebovaný podvozek, výfuk. A když jsi nem%el, tak dobrá, ale vůz jako Sierra je vůz, který dneska už neodpovída žádnym kriteriím. Hlavně ne bezpečnostním. Jak jsem psal, když ne Fabii, tak japonský vůz může klidně jezdit i 5 let bez poruchy. Ono, neríkam, že ne i Octavia, nebo Fabia, naše služební Fabia má přes 130 000km a nebylo na ní měneno nic. Kromě oleje. Ale nemyslím si, že to platí pro naftový motor.
16. 11. 2014 v 21:47Off-line tomicek93  (23/167/49)
Kodaon15: záleží taky na tom, jak se o to auto staral předchozí majitel. U mého bývalého auta předchozí majitel šetřil na zadních brzdách >_< , takže opravil jen jednu a jak to dopadlo? Hned co jsem přijel ze školy domů, tak mě do nosu praštil zápach spáleniny... Automechanik mi pak řekl, že druhá zadní brzda se mi úplně rozpadla a že jsem za ním přijel "za pět minut dvanáct".... Takže to chce si dávat pozor na výběr ojetiny a nechat ji po koupi odservisovat... Kdoví jaké prasárny tam předchozí majitelé zamaskovali a narafičili to jako funglovku....
16. 11. 2014 v 21:51Off-line kodaon15  (20/-/-)
No dobře, svody výfuku se měnily za 500 :D, povrchová koroze je tam taky, stačí nebýt líný a za odpoledne je to vyřešené, silentbloky měním každých 10k. Ale to jsou tak zanedbatelné náklady, že se nemá cenu o nich ani bavit.
A je pravda, že na jaře budu opravovat výztuhy prahů, což na pár tisíc vyjde, ale to udělám jednou za 10let a mám zase klid. Olej každých 10k, filtry, občas nějaká tekutina a jednou za 250k měnit rozvody a svíčky každých 100k... ani si nechci představit, kolik to musí stát u novějších aut, kterým se běžné opotřebení taky nevyhýbá.
16. 11. 2014 v 22:02Off-line betterboy  (22/185/65)
Kritiku na 1,9TDI jsem zatím viděl jen tady (a ani mě to moc nepřekvapuje), lidi, který jí maj si jí dost chválej (včetně mě) a na japonce jsou drahý díly a že by to bylo něco extra to bych taky neřekl,....japonec až nakonec ;)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 11. 2014 v 22:12Off-line pepin.o  (29/-/-)
Na japonce jsou drahý díly, ale na sen českých rodin Oktu fturbodechtu (pač to tahne wodspoda pčooo---a taky jen u spoda :D) ne? se zajdi zeptat na kolik tě vyjdou třeba rozvody :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 11. 2014 v 22:15Off-line kodaon15  (20/-/-)
Pepin.o: :D , +
16. 11. 2014 v 22:50Off-line Clas  (22/194/64)
Betterboy: Ani tě to nepřekvapuje? No tak se zeptej kterékoholiv odborníka na auta, zda ti neřekne, že u 1.9 TDI se chronicky kazí měřice hmotnosti vzduchu. Ten problém je konsktruční, takže až do skončení výroby nedokázali tuhle závadu ve VW odstranit. Kromě toho jsem už řekl, že u motoru může být rizikem to, že má turbo. Obojí jsou pravda. Neříkam, že jsou to špatné motory, jsou to výborné motory, nicméně nejsou bezproblémové. A jo, na japonské auta jsou drahé díly, ovšem je otázkou, zda nezplatíš na evrospkém autě dohromady na opravách víc.
16. 11. 2014 v 22:54Off-line pepin.o  (29/-/-)
Clas: ...a dvouhmotový setrváky, ke kterým se superpiloti těchdle strojů neumí chovat a každá druhá Okta rachtá jak kdyby jezdila na pastičky na myši...
17. 11. 2014 v 16:36Off-line betterboy  (22/185/65)
Všechno je to o tom jak se k autu člověk chová, když to nějakej frajírek drtí hned po otočení klíčkem a potom to nenechá ani vychladnout, tak se nemůže divit, že s tím motorem nenalíta půl mega, ale třeba jen polovinu, nebo míň. Já mám na 1,9TDI 255 000km a je to uplně bez problému a zas tak moc to taky nešetřim...
17. 11. 2014 v 16:40Off-line betterboy  (22/185/65)
A oprava rozvodu je samozřejmostí, jestli teda chci, aby to auto nějakou dobu vydrželo. Nevim jak vy, ale já rozvody teda zas tak často nedělám, takže mě to zas tak moc nevytrhne...
18. 11. 2014 v 18:57Off-line pepin.o  (29/-/-)
Betterboy: nepochopils.. OK, nevadí...
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload