Jaké auto byste si koupili do začátků?
Zaleží natom, co od auta požaduješ, jak často a kudy chceš jezdit, jaké máš prio***y. Pokud nemáš žadné prio***y tak kup atmosferický benzín (bez turba), to ti nijak neubliží a výdaje by měly byt jen spotřební díly, prostě bežný nenákladný servis a provoz
Souhlasím - 4 • Nesouhlasím
Nahlásit
Kolik máš našetřeno na to první auto ?
Souhlasím - 6 • Nesouhlasím
Nahlásit
No ehm.. :D asi si videl iba fabiu junior.. ale netreba zabudat ze skoda ma napr. octaviu rs bt, superb atd..
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Na škodovce je toho českého opravdu pramálo :D Je taky rozdíl že se líbí a mít na řádnou udržbu a provoz takového auta. Proto si myslím že si hned zezačatku nekoupí něco takoveho když tady píše za učelem aby dostal radu. BMW si jako první auto koupi člověk ktery tomu rozumí a ví jaké a kde sehnat díly a nebo má prachy si zaplatit originál servis. Já jsem ten první případ spíš. Servisům nevěřím, a raději si na autě udělám sám a seženu si kvalitní OEM ND za zlomek ceny, proto jsem si koupil to koupil jako první auto protože vím kde a co je třeba a taky vím kde a co je třeba sledovat při koupi. Jako nezkušenému radím spíše obecné, a nepočítám s tím že si koupí neco takového. Očekávám že chce rady které budou mít přínos. A ne názor co se ostatním líbí.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Já sám mám Golfa IV a nestěžuji si :) na začátek to stačí
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím - 2
Nahlásit
Me je 23 a nemam auto jeste :) Českej byl možna naposledy Fafo*** :D Nebo Felda ja nevim, my mame toho Juniora a českej má možna znak :D
http://www.novinky.cz/…-superb.html
Schadovka :-) Hodne dobra reklama pro Anglii :)
http://www.novinky.cz/…-superb.html
Schadovka :-) Hodne dobra reklama pro Anglii :)
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
Přesně tak jak píše BMWfreak, když si koupíš Golfa tak je tam to stejný co ve Škodovce akorát je to v jiné plechové krabici a je tam jiný plastování jinak elektro, motor a drátování je furt stejný. Ještě tak můžou nahrát motoru jiný SW.
Kdyby si každá značka vyráběla svoje vlastní díly tak by to nemohlo dostat tak nízkou cenu.
Kdyby si každá značka vyráběla svoje vlastní díly tak by to nemohlo dostat tak nízkou cenu.
07. 12. 2014 v 09:26 Anonym
BMWfreeak-chci s ním jezdit hlavně v neděli a v pátek (na intr a dom), potom po městě, přemýšlel jsem na Felicii
marekmarkus-já zase nechci AUDI a BMW
marekmarkus-já zase nechci AUDI a BMW
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
S Felicii neuděláš špatné rozhodnutí, servis je levný a pořizovací cena taky minimální :) Na jízdu po městě určitě nedoporučuju turbo motor, ani vetšina zkušenějších řidičů neumí s turbem správně zacházet, a určitě bys tim padem nevybral správně (nenačaté) a pak by ses nevyhnul dřívejší či pozdější nákladné výměně/repasi.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
To je blbost co píšeš. Do města je velká atmosfera spíše přítěží (rozjezdy a pomalejší ohřev =>větší množství chladící kapaliny - jizda na studeno je vice neekonomická, a v těch nízkych otačkach na které se na studeno jezdí se to tak rychle neohřeje), Velká atmosféra to je dobré na dálnice, pokud se chceš svézt lépe než s nějakým turbodieslem, protože s velkym obsahem ve mestě neustale popojíždíš a tím by se ti zbytečně jízda extrémně prodražila, vím o čem mluvím :) Do města je ideální malá atmosféra, nebo popřípadě atmosfericky diesel (který má minimální spotřebu). Pokud jsi měl někdy v autě s velkým obsahem alespon ekonoměr nebo BC tak nato krasně přijdeš, nejdražší jsou s jakymkoliv autem přeci rozjezdy a taky zbytečné brzdění, nebo styl plyn/brzda. Je třeba pro to s velkym obsahem dostat pod nohu správný cit jak při rozjezdu, tak při brzdění :)
Tobě možná nejde ale tady někdo prosil o radu do začátku, a ty si snad myslel že tím co jsi napsal jsi mu pomohl? taky mam radši vetší obsah, ale podle toho co jsi napsal soudím že sis možna přečetl jen nadpis a né dotaz, na ktery odpovídáš
Ale do města pro začátečníka bohatě stačí a navíc to člověka tak rychle neposmýká. A nemáš pravdu, když nato příjde tak je stejně nejduležitější pomer váha/výkon a nejde tedy jen o to jaký máš motor. Já sice taky nežačínal se zrovna malým obsahem, a taky to byl hned zadohrab, ale jsem zato rád a nechci nic jiného, na zařátek mi to stačilo bohatě a dnes už je plán jen vyměnit motor za 2,5 a tu předělat na 2,8 a fouknout šroubovým kompresorem, je to pochopitelně komplikovanější, ale já rád driftuju a miluju vuni spálené gumy a proto potřebuju taky něco s dostačujícím průběhem krouťáku na což je ten kompresor nejidálnější :)
To není ono když si to člověk koopí tak se k tomu vetšinou neumí chovat, neváží si toho tolik jako když si to postaví, a ví jak to má postavené, dnes už se kvalitní motory nevyrábí.. jak se říká není to o tom co si mužeš koupit, ale o tom co si umíš postavit.. to je moje moto a tím se řídím o na budoucnost
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Pokud ejště kvalitní motor v dnešní době nově vyrobený existuje tak je alespon znehodnocen oficiálním mazacím plánem, každý kdo má svuj motor rád tak tam nedává olej, který předeposuje vyrobce, protože jde vetšinou o LL oleje které životnosti motoru nikdy nenapomůžou, jednak dlouhym intervalem vyměny a jednak složením.. Celý teno system je cílený proto aby vyrobce měl pravidelný přísun financí za díly, servis nebo nové auta/motory, a výrobci dražších LL olejů se natom taky nabalí.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Něco hezky fouklý turbem..ať maj výrobci náhradních dílů radost..:))
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Na to, naučit se řídit ... asi ne moc velké auto. Kvůli parkování. A aby balo dobře vidět. Přeci jen, začátečník dělá chyby ... Ferari Enzo. Jen typ.
Já měl první auto Šoda 100, ale byla jiná doba. Za komunistů nebylo k sehnání Ferari, nebyla homosexualita, ani bisexualita a byli jsme si rovni.
:D
Já měl první auto Šoda 100, ale byla jiná doba. Za komunistů nebylo k sehnání Ferari, nebyla homosexualita, ani bisexualita a byli jsme si rovni.
:D
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Do školy nebo dál do práce - polo 1.9 SDI, P 106 a 205 diesel, saxo diesel
chvilku do práce - Jawa 250, ARO M461, sranda musí být
daleko do práce - starý diesel mercedes na sádlo
chvilku do práce - Jawa 250, ARO M461, sranda musí být
daleko do práce - starý diesel mercedes na sádlo
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Já měl svoje první auto Audi a8 a byl sem spokojen.
Záleží co by jsi od toho auta očekával,jaké máš finanční prostředky,atd,atd...Je třeba to zvážit z mnoha stran a hledisek.
Záleží co by jsi od toho auta očekával,jaké máš finanční prostředky,atd,atd...Je třeba to zvážit z mnoha stran a hledisek.
Souhlasím • Nesouhlasím - 5
Nahlásit
Já bych šel do staršího seata třeba ibiza
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Marekmarkus: Někde praskla kanalizace, že jsi sem dotekl, ne? Dejvidka to sebralo s tebou. Proč ještě nemáte osobní tryskáče? Kolik vyděláváte a jak?
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím - 3
Nahlásit
To je výstižné. Právě takové p******ty miluju. Jejich rozežranost a rozežranost jejich rodičů bohužel z daní platím já.
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím
Nahlásit
Favo***, Felicie - crstveho ridice aspon donuti se naucit ridit (rucne radit, pracovat se spojkou, tocit volantem bez posilovace, predvidat bez ABS, ziskat nejaky cit pro auto.. )
Ve volovine, ktera sama radi, otocite kola sem a tam jednim prstem a jeste vam senzory pisti jestli necouvate moc blizko se nikdy ridit nenaucite.
Ve volovine, ktera sama radi, otocite kola sem a tam jednim prstem a jeste vam senzory pisti jestli necouvate moc blizko se nikdy ridit nenaucite.
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Marekmarkus: Absolutně ti nezávidím, naopak, lituju tě.
Souhlasím - 37 • Nesouhlasím
Nahlásit
Tak z5 k tématu; já kdybych dělal řidičák tak bych chtěl určitě Feldu.
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím
Nahlásit
Kupte si 2 bicykle a mate 4 kolesa a mozete jazdit :DDD
Souhlasím - 3 • Nesouhlasím
Nahlásit
Favo***a, ten tě naučí auto řídit i opravovat :-)
Souhlasím - 5 • Nesouhlasím
Nahlásit
Určitě bych si nekoupil tak ojeté, jako jsou někteří zde :D :D :D
Souhlasím • Nesouhlasím - 4
Nahlásit
Sweetboy20: Pane, vy musíte být velmi nešťastný, především ale tupý. Popravdě, vás bych nebral ani zadarmo.
Souhlasím - 2 • Nesouhlasím
Nahlásit
JirkaJAWA> divíš se? Drtivá většina aut po roce 2000 jsou jen laciná spotřebka nadupaná elektronikou. Což už samo o sobě dává vědět, že servisní náklady budou vysoko za studentskými možnostmi. Za mě: Do začátku jednoduché "tupé" auto bez zbytečných zdrojů poruch. Fileta, fávo jsou ideální volba. Jen bacha na rez :) Felicii s 1.6 nebrat. Motor je těžký-litinový a technicky zastaralý. Další problém jsou kolbující hydroštely. Asistenti všeho druhu a elektrický posilovač řízení z nikoho slušného řidiče neudělají. BMW, Audi, nebo Frantíci snad jen pro nadšence těchto značek, nebo synky podnikatelů :)
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Místo rozumné diskuze se z vlákna stal opět a jen rektální výplach patnáctiletého pubescenta, který se spíše chvástá tím, co on sám nedokázal, ale spíše jeho rodiče, aniž by bral v potaz skutečnost, proč se tazatel ptá, jaké auto .
Je to absolutně jednoduché, pro začátky bych ti doporučoval benzín , ať by šlo o golfa IV, octavii , nebo jiné obdobné auto, již z hlediska dostupnosti případného servisu a dostupnosti dílů a dost věcí se dá udělat doma. Nevolil bych naftu, pokud s autem nebudeš jezdit často a na větší vzdálenosti. V poměru nákladů na provoz a úspory za palivo je pro tebe benzín lepší volba. Pokud nemáš nic nalítáno třeba s autem rodičů, vol přední náhon do začátků. Na pocuky ve městech se vyvaruj velkého obsahu, velký obsah = větší objemy kapalin (olej i voda)a tudíž, než se ti motor zahřeje na provozní teplotu déle to trvá, zbytečně tě pak auto bude mrzet se svou spotřebou. Sám mám třílitr a 1,4 ze zásady jezdím do města jen s golfem již z důvodu toho, že nedrancuji tak motor o velkém obsahu tím, že ho často st**tuji za studena a chcípám. Ber ohled na vlastní peněženku v pohledu provozních nákladů, servisu, dostupnosti dílů případných , ale i co si můžeš udělat doma.
Je to absolutně jednoduché, pro začátky bych ti doporučoval benzín , ať by šlo o golfa IV, octavii , nebo jiné obdobné auto, již z hlediska dostupnosti případného servisu a dostupnosti dílů a dost věcí se dá udělat doma. Nevolil bych naftu, pokud s autem nebudeš jezdit často a na větší vzdálenosti. V poměru nákladů na provoz a úspory za palivo je pro tebe benzín lepší volba. Pokud nemáš nic nalítáno třeba s autem rodičů, vol přední náhon do začátků. Na pocuky ve městech se vyvaruj velkého obsahu, velký obsah = větší objemy kapalin (olej i voda)a tudíž, než se ti motor zahřeje na provozní teplotu déle to trvá, zbytečně tě pak auto bude mrzet se svou spotřebou. Sám mám třílitr a 1,4 ze zásady jezdím do města jen s golfem již z důvodu toho, že nedrancuji tak motor o velkém obsahu tím, že ho často st**tuji za studena a chcípám. Ber ohled na vlastní peněženku v pohledu provozních nákladů, servisu, dostupnosti dílů případných , ale i co si můžeš udělat doma.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Přesně jak píšeš velký obsah a nebo turbo diesel je vhodný na časté dálky, a do města určitě není nejlepší volbou, jednak se dlouho zahřívá olej i chladící kapalina a taky to popojíždění, a časté případné zhasínaní motoru a st**tování turbu neprospívá. Taktež neveřím že by jako lajk vybral správně přeplnovany motor aby ti za par tisíc km neodešlo, vlivem špatneho zachazení předchozích majitelů a pak se poměrně nákladné investici opět nevyhneš. do toho prostě nevidíš jak se k tomu předchozí majitele chovali, naznačit to muže leda chod motoru (zvuky, pískání, vibrace apod) což lajk stejně nepozná.
Jak jsem psal, VW, Škoda, z VW bych volil Golfa, od Škody Octavii, Fabia je koza na kolečkách, s kufrem na basu piva a tašku s chlastem, víc krátká nepobere. Pokud chce něco většího a kulatějšího, možná bych šel do Audi A3, A4. A jestli chce být výstřední Multipla to jistí . :D
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.