Auto - technická
07. 04. 2015 v 20:17 Anonym
Ahoj, vím že to sem úplně nepatří, ale pokud se tu někdo vyzná v autech... nevíte jaká by mohla být orientační cena za připravení auta nato aby prošlo technickou prohlídkou, opravu brzdových světel (ty červený vzadu)-výměna vadné kontrolky a udělání samotné technické kontroly? Připadne vám cena cca 2 tisíce adekvátní? Jedná se o auto škoda felicia, rv. 99, není tam žádná úprava na lpg ani nic podobnýho.
Ahoj, technická tě vyjde asi na 1400, máš 600kč na opravy. No nevím, co přesně myslíš tou opravou a výměnou kontrolky. Jako, že jenom vyměnit žárovky? :-D Napiš co přesně.
07. 04. 2015 v 22:46 Anonym
Děkuji za odpověď.. co se tak všude dívám tak cena technické se pohybuje okolo 700 ,- viz http://www.stk-ostrava.cz/stk-hrabova ... takže na různé opravy apod. zbyde cca 1300 ,- .. ja dal to auto do servisu aby mi tam zkontrolovali všechno potřebné abych pak tou technickou bez problémů prošel, řekli mi že když donesu malý a velký techničák, že mi ji rovnou udělají a já že teda jo... dnes mi volali, že je to hotový a že to bude stát 2000 ,-, po telefonu jsem zjistil, že mi nesvítili zadní brzdový světla (to se teda divím, kdyby mi nesvítili tak si toho snad všimnu, ale budiž) a že tam něco měnil (nepomatuju si přesně jak to říkal, ale něco prostě asi bylo potřeba spravit).. no a za tohle všchno se mi zdá částka 2000 m. docela dost... zítra jak si tam pro auto půjdu tak se samozřejmě zeptám, co všechno s tím prováděli, napadá mě jen jestli jestli u té technické zároveň i neměřili nějaký emise nebo tak něco, ale to snad povinný není, tak nevím proč by to dělali..
Technická je jedna věc, dělal jsi i emise? Obvykle se to dělá spolu s technickou a to taky stojí peníze, těch 700 máš jenom technickou :o)
07. 04. 2015 v 22:51 Anonym
Pokud dělal i emise tak to už docela odpovídá... budu se muset zítra zeptat.. každopádně děkuji za rady.. :))
Bez emisí technickou neuděláš,vždycky se první dělají emise a do 14-dní musíš udělat technickou,jinak emise propadnou. Už jenom tyto dvě věci sou +- 1200.
Není to tak dávno, co jsem já zde napsal, že dávám občas auto (i preventivně) do péče automechanikovi a jeden chytrolín, co sem furt píše rozumy na všechna témata reagoval, že většinu věcí si na autě každý dokáže udělat sám. Takže jsem rád, že nejsem (ač mám technické vzdělání) jediný "trouba", co svěřuje svůj vůz odborníkům.
Emise 480, STK 560, Oprava svetel je sirokej pojem, kazdopadne kompletne jiny svetla z vrakace jsou par stovek. Draha je prace.. 400/h je takovej zaklad.
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Jinak ty nesvitici brzdovky obvykle jsou zpusobeny spinacem u pedalu, kterej stoji asi stovku ale nez se tam mechanik nasouka a prejebe to, tak si nauctuje hodinu :)
A jinak clovek, co ani nevi, co obnasi STK, by nemel mit ridicak..
A jinak clovek, co ani nevi, co obnasi STK, by nemel mit ridicak..
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Cenobite: jenže on právě neví co přesně. on neví ani co zhruba...
ha ha ha ha ha ha ha
on je ta nová generace, zvládá Iphone a Gooogle
hahahah
ha ha ha ha ha ha ha
on je ta nová generace, zvládá Iphone a Gooogle
hahahah
Souhlasím • Nesouhlasím - 1
Nahlásit
Konečně, já už myslel, že ironický škleb z Irska už tady neuvidím (hahahah). Člověk, který se v polovině září vyjadřuje k něčemu, co se probíralo začátkem dubna a ještě ne k problému, který se řešil, co to je asi za generaci? Nová už asi ne a stará už vůbec ne, tedy nějaký hybrid?
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Fifotronic: Anebo praskla pojistka, zvlášť pokud byl připojenej přívěsný vozík s rozhašenou elektroinstalací.
Jinak s autem si už chodím na STK sám. Musí to hlavně brzdit a svítit. Nesouměrnost brzd a slepý světla ti technik nepustí. Zbytek už záleží na celkovým stavu auta. Když bude zachovalý, tak nad jednou věcí i přimhouří oko.
Jinak s autem si už chodím na STK sám. Musí to hlavně brzdit a svítit. Nesouměrnost brzd a slepý světla ti technik nepustí. Zbytek už záleží na celkovým stavu auta. Když bude zachovalý, tak nad jednou věcí i přimhouří oko.
Vzhladom na to že je to stará felda tak muselo ísť niečo do vačku na technickej aby to vôbec prešlo.Ak je to 1.3mpi 1.6mpi a ma nabehané 100 000 km a viac tak by emisnou neprešlo normálne.
Dominic: Pokud se řidič umí k autu trochu chovat, tak od favo***a včetně má motor výdrž cca 300 tisíc km. To co píšeš platilo pro Š105-120.
Samozřejmě jsou vysloveně nepovedené motory. Třeba 1.2HTP se v dálničním režimu bez výrazně zkrácených intervalů výměny oleje mechanicky úplně rozsype - rekord byl už po 20 tisících, běžný nájezd 50 tisíc. Když se s ní ale couráš hlavně po městě, tak vydrží normálně.
Samozřejmě jsou vysloveně nepovedené motory. Třeba 1.2HTP se v dálničním režimu bez výrazně zkrácených intervalů výměny oleje mechanicky úplně rozsype - rekord byl už po 20 tisících, běžný nájezd 50 tisíc. Když se s ní ale couráš hlavně po městě, tak vydrží normálně.
Splna mpičko euro4?Mpi je motor fungujúci na princípe náhodných výbuchov krutiaci moment smiešny životnosť primalá hlavne podpálené sedlá ventilov.
Nepletiem si pojmy s dojmami mpi funguje tak všelijak a mne diesel nečmudí za to vytahaný benzín nečmudí ale strašne smrdí ako plyn,ja mam diesla všade to len pošahaný rusi dávali do zilov benzíny ale potom aj im došlo a ural už bol dieslový.
Dominic: i MPi může splňovat euro 4. Musí mít ale navíc EGR, dvě lambdy (před a za prvním katalizátorem) a ideálně i dva katalizátory.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Na dílně děláme denně emise a dneska jsme připravovali Renaulta na STK. Zákaznici to vyšlo na více jak 2 000,- nesvítila mlhovka, tak jsme dali novou žárovku. Nikdy nevíš/te jakou další chybu v servise můžou ještě najít. Oznámí Ti/Vám která závada se našla a nabídnou Ti/Vám jestli to chceš/chcete opravit, protože je možné, že Tě/Vás z STK vyhodí.
Myslím že ako kontrolovať a niečo opravovať na aute je jednoduchšie dať na technickej niečo do vačku technikovy.
A jestli nic neteče ani kapka jakoze motorovy olej brzdova kapalina bezn ostrikovač chladici kapalina vyfuk
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.