Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Auto - technická

07. 04. 2015 v 20:17Off-line Anonym (moje auto)
Ahoj, vím že to sem úplně nepatří, ale pokud se tu někdo vyzná v autech... nevíte jaká by mohla být orientační cena za připravení auta nato aby prošlo technickou prohlídkou, opravu brzdových světel (ty červený vzadu)-výměna vadné kontrolky a udělání samotné technické kontroly? Připadne vám cena cca 2 tisíce adekvátní? Jedná se o auto škoda felicia, rv. 99, není tam žádná úprava na lpg ani nic podobnýho.

Představujeme naše rádce…

Poradna je tu pro vás - můžete se zde ptát na své problémy, zvídavé dotazy nebo jen necíleně diskutovat či radit druhým.

Radek Řadu let se věnuje problémům ve vztazích a milostném životě.
07. 04. 2015 v 20:21Off-line Centaur  (37/175/-)
Napiš brdm2 ten se v autech vyzná je to profík.
07. 04. 2015 v 22:36Off-line cenobite  (32/183/64)
Ahoj, technická tě vyjde asi na 1400, máš 600kč na opravy. No nevím, co přesně myslíš tou opravou a výměnou kontrolky. Jako, že jenom vyměnit žárovky? :-D Napiš co přesně.
07. 04. 2015 v 22:46Off-line Anonym (moje auto)
Děkuji za odpověď.. co se tak všude dívám tak cena technické se pohybuje okolo 700 ,- viz http://www.stk-ostrava.cz/stk-hrabova ... takže na různé opravy apod. zbyde cca 1300 ,- .. ja dal to auto do servisu aby mi tam zkontrolovali všechno potřebné abych pak tou technickou bez problémů prošel, řekli mi že když donesu malý a velký techničák, že mi ji rovnou udělají a já že teda jo... dnes mi volali, že je to hotový a že to bude stát 2000 ,-, po telefonu jsem zjistil, že mi nesvítili zadní brzdový světla (to se teda divím, kdyby mi nesvítili tak si toho snad všimnu, ale budiž) a že tam něco měnil (nepomatuju si přesně jak to říkal, ale něco prostě asi bylo potřeba spravit).. no a za tohle všchno se mi zdá částka 2000 m. docela dost... zítra jak si tam pro auto půjdu tak se samozřejmě zeptám, co všechno s tím prováděli, napadá mě jen jestli jestli u té technické zároveň i neměřili nějaký emise nebo tak něco, ale to snad povinný není, tak nevím proč by to dělali..
07. 04. 2015 v 22:48Off-line cenobite  (32/183/64)
Technická je jedna věc, dělal jsi i emise? Obvykle se to dělá spolu s technickou a to taky stojí peníze, těch 700 máš jenom technickou :o)
07. 04. 2015 v 22:51Off-line Anonym (moje auto)
Pokud dělal i emise tak to už docela odpovídá... budu se muset zítra zeptat.. každopádně děkuji za rady.. :))
08. 04. 2015 v 01:05Off-line liban  (35/183/-)
Bez emisí technickou neuděláš,vždycky se první dělají emise a do 14-dní musíš udělat technickou,jinak emise propadnou. Už jenom tyto dvě věci sou +- 1200.
08. 04. 2015 v 12:43Off-line colombo  (95/192/90)
Není to tak dávno, co jsem já zde napsal, že dávám občas auto (i preventivně) do péče automechanikovi a jeden chytrolín, co sem furt píše rozumy na všechna témata reagoval, že většinu věcí si na autě každý dokáže udělat sám. Takže jsem rád, že nejsem (ač mám technické vzdělání) jediný "trouba", co svěřuje svůj vůz odborníkům.
09. 04. 2015 v 00:53Off-line fifotronic  (29/186/85)
Emise 480, STK 560, Oprava svetel je sirokej pojem, kazdopadne kompletne jiny svetla z vrakace jsou par stovek. Draha je prace.. 400/h je takovej zaklad.
09. 04. 2015 v 00:56Off-line fifotronic  (29/186/85)
Jinak ty nesvitici brzdovky obvykle jsou zpusobeny spinacem u pedalu, kterej stoji asi stovku ale nez se tam mechanik nasouka a prejebe to, tak si nauctuje hodinu :)


A jinak clovek, co ani nevi, co obnasi STK, by nemel mit ridicak..
15. 09. 2015 v 21:43On-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Jinak jsi ani nenapsal o jaký auto se jedná
a pak odkud jsi
16. 09. 2015 v 14:37Off-line esthetique  (33/-/-)
Cenobite: jenže on právě neví co přesně. on neví ani co zhruba...
ha ha ha ha ha ha ha
on je ta nová generace, zvládá Iphone a Gooogle
hahahah
16. 09. 2015 v 15:33Off-line Radek1951  (65/175/75)
Konečně, já už myslel, že ironický škleb z Irska už tady neuvidím (hahahah). Člověk, který se v polovině září vyjadřuje k něčemu, co se probíralo začátkem dubna a ještě ne k problému, který se řešil, co to je asi za generaci? Nová už asi ne a stará už vůbec ne, tedy nějaký hybrid?
16. 09. 2015 v 16:33On-line Richard33  (37/185/93)
Fifotronic: Anebo praskla pojistka, zvlášť pokud byl připojenej přívěsný vozík s rozhašenou elektroinstalací.

Jinak s autem si už chodím na STK sám. Musí to hlavně brzdit a svítit. Nesouměrnost brzd a slepý světla ti technik nepustí. Zbytek už záleží na celkovým stavu auta. Když bude zachovalý, tak nad jednou věcí i přimhouří oko.
16. 09. 2015 v 18:07On-line poklad  (25/176/68)
Příprava na STK servisem + STK a nějaký opravy je na víc než 2000
16. 09. 2015 v 22:38Off-line Dominic  (19/175/70)
Vzhladom na to že je to stará felda tak muselo ísť niečo do vačku na technickej aby to vôbec prešlo.Ak je to 1.3mpi 1.6mpi a ma nabehané 100 000 km a viac tak by emisnou neprešlo normálne.
17. 09. 2015 v 05:39On-line Richard33  (37/185/93)
Dominic: Pokud se řidič umí k autu trochu chovat, tak od favorita včetně má motor výdrž cca 300 tisíc km. To co píšeš platilo pro Š105-120.

Samozřejmě jsou vysloveně nepovedené motory. Třeba 1.2HTP se v dálničním režimu bez výrazně zkrácených intervalů výměny oleje mechanicky úplně rozsype - rekord byl už po 20 tisících, běžný nájezd 50 tisíc. Když se s ní ale couráš hlavně po městě, tak vydrží normálně.
17. 09. 2015 v 12:09On-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Dominic proč by felicie se 100 000 neměla projít emisema? jsi normální? třeba interval výměny lambdasondy je 150 000 - 170 000 pokud je tam bosch jako že většinou jo nevykládej tady zase nesmysly?:d
17. 09. 2015 v 12:14On-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Připravoval jsem služební na tk tam to vyšlo na 3,5 tisíce ale dělal jsem tam i spojku ale je to felicie s kterou se jezdí v lese a byla silně zanedbaná tam jsem měnil čepy manžety svíčky, brzdy bylo tam toho hodně nesmí to moc mlátit musí to brzdit tam bývá problém se zatuhlýma pístkama a čepama ve třmenech vpředu a vzadu bývají zatuhlý válečky
17. 09. 2015 v 12:17On-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Rychard ty motory o kterých píšeš jsou vůbec nejpovedenější co škodovka vyrobyla začaly už na š1000 a končí nekde na fabii 1,4mpi ten motozr se zlepšil na favoritu kam se už dával lepší matriál třeba do závodních 120tek se dával z favorita pač 120tkovej nevydržel
17. 09. 2015 v 23:35Off-line Dominic  (19/175/70)
Splna mpičko euro4?Mpi je motor fungujúci na princípe náhodných výbuchov krutiaci moment smiešny životnosť primalá hlavne podpálené sedlá ventilov.
18. 09. 2015 v 10:07On-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Mpi je euro2 náhodné výbuchy jsou 2t pleteš si pojmy s dojmy a hlavně to neni smradlavej kyselej disel za kterým když jedu vypínám topení
18. 09. 2015 v 10:21Off-line Dominic  (19/175/70)
Nepletiem si pojmy s dojmami mpi funguje tak všelijak a mne diesel nečmudí za to vytahaný benzín nečmudí ale strašne smrdí ako plyn,ja mam diesla všade to len pošahaný rusi dávali do zilov benzíny ale potom aj im došlo a ural už bol dieslový.
18. 09. 2015 v 17:05On-line Richard33  (37/185/93)
Dominic: i MPi může splňovat euro 4. Musí mít ale navíc EGR, dvě lambdy (před a za prvním katalizátorem) a ideálně i dva katalizátory.
18. 09. 2015 v 17:31On-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Richard - kdo by to tam dával? v techničáku má prostě euro2 tak splňuje euro 2 když je vše v pořádku
18. 09. 2015 v 18:49Off-line lolik98  (18/-/-)
Na dílně děláme denně emise a dneska jsme připravovali Renaulta na STK. Zákaznici to vyšlo na více jak 2 000,- nesvítila mlhovka, tak jsme dali novou žárovku. Nikdy nevíš/te jakou další chybu v servise můžou ještě najít. Oznámí Ti/Vám která závada se našla a nabídnou Ti/Vám jestli to chceš/chcete opravit, protože je možné, že Tě/Vás z STK vyhodí.
18. 09. 2015 v 20:25Off-line Dominic  (19/175/70)
Myslím že ako kontrolovať a niečo opravovať na aute je jednoduchšie dať na technickej niečo do vačku technikovy.
18. 09. 2015 v 22:07On-line JirkaJAWA  (32/175/70)
Technik na stk si na triko nevezme třeba vyčvachtanej čep aby v den po stk u auta ulítlo kolo a došlo k nehodě kvůli vadnýmu čepu nebo zhnilý przdový trubce či hadici mě neprolezla felicie evidenčkou díky vadný lambdasondě a vyfouklýmu katalyzátoru....
po opravě všechno hladce
18. 09. 2015 v 22:09Off-line misacek1003  (17/176/59)
Povina vybava auta hever trojuhelnik vesta nahradni kolo kdyby prdlo nahradni zarovky lekarnicka
18. 09. 2015 v 22:40On-line JirkaJAWA  (32/175/70)
A auto vpořádku :D
18. 09. 2015 v 22:41Off-line misacek1003  (17/176/59)
A jestli nic neteče ani kapka jakoze motorovy olej brzdova kapalina bezn ostrikovač chladici kapalina vyfuk
Přihlaš se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
 
OnloadOnload
Copyright 2011–2016 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload