Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Odborník na hubnutí

08. 05. 2015 v 01:27Off-line Anonym
Ahoj kluci, odhodlal jsem se ze chci zhubnout. Me předchozí pokusy ale ztroskotaly na tom ze jsem sice cvičil ale neuměl jsem si to cele spravne rozvrhnout tak vše sknocilo téměř bez výsledků. Myslíte si ze je dobre navštívit třeba vyzivoveho poradce? Dokáže na míru sestavit program včetně cvičení a zivotospravy? A nevíte kolik to tak muze stát? Ještě studuju takže me finanční možnosti jsou poměrně omezené ale chci se sebou něco udelat, už se na sebe nemůžu koukat... Diky za rady...
08. 05. 2015 v 02:13Off-line JarodShadowsong  (23/-/-)
Tvůj příjem energie musí být nižší než výdej. TO JE VŠE. Cvičím pravidelně. Přes zimu jsem měl příjem vyšší než výdej -> nabíral jsem. Teď jsem chtěl shodit, tak jsem si nastavil příjem nižší než výdej. Necvičím více ani jinak, jediné co jsem změnil je strava. Za měsíc a půl jsem shodil 3kg tuku. Je to naprosto jednoduché a funguje to naprosto na každém. Kdo říká, že ne, dělá to špatně.
Kdy, kolik a co jíst - toho je plný internet, stejně jako technik cvičení. Google + YouTube pomohou.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
08. 05. 2015 v 02:35Off-line Anonym
Ale jak mam vypočítat můj výdej energie? Ja to právě vždycky dělal asi špatně, proto chci hledat rady u odborníka nebo aspoň tady... Cvičíš ve fitku nebo doma a jak moc aktivně cvičiš?
08. 05. 2015 v 03:32Off-line honzak  (33/183/65)