Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Simona: Našla jsem u svého přítele gay porno, může být gay?

Simona po šestiletém vztahu řeší problém – její přítel tráví hodně času s kamarády, nějakému muži psal intimní SMS a doma na počítači našla gay porno. Simonu to pochopitelně trápí. Myslíte, že je její přítel skrytý gay? Poraďte, co má dělat.

Dopis od Simony

Přeji hezký den,

mám přítele již šest let, jsme spolu od sedmnácti. Vždy nám to skvěle klapalo, doplňovali jsme se a tolerovali. Poslední půl rok to však není, co to bývalo. Myslela jsem si, že je to krize a že to spolu překonáme, ale teď mám takové tušení, že zatím je něco jiného.

V poslední době se přítel vrací dost pozdě, tráví spoustu času s kamarády jak v hospodě, tak u nich doma. Je to hodně společenský kluk, má spoustu kamarádů a zná ho celé město.

Mluvili jsme o tom spolu a říkala jsem mu, že takhle žít nechci, že spolu přece musíme trávit nějaký čas. On říká, že ví a že se začne znovu snažit. Jako důvod, proč tolik času tráví mimo, mi řekl, že musí být prostě všude, ale nejdůležitější jsem prý já.

Teď se dostávám k tomu nejdůležitějšímu. Včera po týdnu, který strávil se mnou a bylo nám moc fajn (podle mě), šel do hospody s kamarády a vrátil se hodně opilý kolem čtvrté hodiny a začal někomu psát SMS. Přišlo mi to divné a chtěla jsem se ho ráno zeptat.

Ráno jsem mu nesla telefon, protože ho hledal a na ploše byla rozepsaná SMS, která mě hodně vyděsila. Psal nějakému muži dost sprosté a intimní věci. Řekla jsem mu o tom, ale tvrdí, že neví, proč psal nějakému chlapovi a že byl hodně opilý.

Před časem jsem také na našem počítači viděla stránky s gay pornem.

Jaký je Váš názor, mohla by se u kluka ve 24 letech projevit homosexualita, nebo jen zbytečně plaším?

Předem děkuji za odpověď,

Simona

Myslíte, že je její přítel gay?

Šárka prosí o radu: Můj přítel kouká na gay porno, co mám dělat?

Ilustrační foto: straightpimpin, Flickr, Creative Commons

Onload

36 názorů ke článku

14. 03. 2012 v 11:26Off-line A.barton  (33/-/-)
myslim ze nie len prejavit, ale myslim ze to zrejme tajil...podla mna, sa bud hanbi alebo hanbil,uz len z toho dovodu ze si napisala ze ho pozna cele mesto.POznam vela pribehov, a vela ma dost prekvapilo.To ze si ho nasla s gay pornom je otazne, ale to ze niekomu pisal sms, to je podla mna dost znacne. Koniec koncov poznas ho 6 ROKOV, TO JE DOST DLHA DOBA, a podla mna by si to mala vediet vycitit, poznat,...ci napr v sexe,alebo v tom ako to medzi vami ide...co si vlastne okomentovala negativne. Ak ti povedal ze sa zacne snazit,tak podla mna preto aby nestratil to co mate, ale aj tak si napokon myslim ze to vnom bude silnejsie. drzim palce :)
Souhlasím - 12   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 03. 2012 v 13:32Off-line SinnerX  (33/183/84)
Je nad slunce jasné, že ten kluk není hetero... Jestli je gay nebo bisexuál těžko říct. Nejlíp se ho narovinu zeptat a chtít jasnou odpověď. Těžko se dá pochybovat o tom, že tu holku podvádí s klukem (nebo i více klukama). Holt má asi strach si to přiznat nebo to přiznat okolí, jak už psal a.barton.
Njn, není to snadný. Ale tohle je dost blbá situace hlavně proto že může být dost promiskuitní... Slečna udělá nejlíp, když na něj prostě přitlačí "Jsi gay? Nejsi? Tak jsi bisexuál ? Nejsi ? Tak proč máš v počítači gay porno ? A co ta SMS ? A co děláš s těma kamarádama, hmm? Můžeš mě s nima někdy seznámit ? Ráda bych je poznala." Sice to vypadá, že s té holky chci udělat nějakou stíhačku, ale tohle je, řekl bych, vážná věc pro ně pro oba, takže účel světí prostředky. Já si jsem téměř na 100 procent jistej, že ten kluk je gay, jenom (si) to nedokáže přiznat.
Ideální by bylo, kdyby ti 2 nakonec dokázali zůstat kamarádi, fakt je ten, že on si asi na začátku vztahu nepřipoštěl že by mohl být na kluky. A tu holku měl a určitě pořád má rád, jenom ne tak jak si na začátku oba mysleli a jak ona pořád doufá. Holt je (asi) od přírody naprogramovanej jinak.
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 03. 2012 v 14:16Off-line SinnerX  (33/183/84)
A abych se alespoň pokusil tu holku trošku potěšit, tak chválím, že se rozhodla zeptat se a nenechala to jen tak plavat. Je to dobře pro ni i pro něj.
14. 03. 2012 v 17:22Off-line Kojotek  (27/166/57)
Myslím že nemusí být gay...Pro některé kluky je to spestření života!
Souhlasím - 12   •  Nesouhlasím - 17  Nahlásit
14. 03. 2012 v 17:32Off-line Anny_mann  (29/194/77)
Ano, nemusí být gay. I já to takto měl, bylo to pro mě spestření života, lákalo mě něco nového, a pak jsem zjistil že jsem Bi.
Souhlasím - 13   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
14. 03. 2012 v 20:10Off-line Elfboy  (49/176/66)
Také myslím že nemusí být gay. Simoně bych radil si o tom v klidu promluvit. A buď to tolerovat nebo hledat jiného... :) Koukněte se na šimpanze Bonobo... jsou s námi nejvíc příbuzní a sexují každej s každym :)
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
14. 03. 2012 v 21:32Off-line Anny_mann  (29/194/77)
Držíme palce Simono.
14. 03. 2012 v 22:17Off-line A.barton  (33/-/-)
kukni si skor prayer for bobby, alebo angels in America.Kde prense riesia situaciu ako je tato.A chlapci, chcel by som vediet ako by ste okomentovali svvojmu priatelovi keby vam povedal ze kuka zenske porno :)
15. 03. 2012 v 00:31Off-line Dadik  (35/178/77)
nooo to je trosku komplikovany... spite spolu???? casto? asi bych na nej narovinu vyrukoval s tim jestli je gay nebo jenom ulitava s chlapama a zaobalil to tim ze to pochopis ale ze pokud je gay tak proste nechces aby si to komplikoval a z tebe delal jenom blbce a byl s tebou jen proto ze ti nechce ublizit... no a je to tezky... mam kamarada (spis bejvaliho spoluzaka) kerej byl na holky... vzdycky chodil s holkama se spoustou se vyspal (takej proste velmi sdilnej) a s holkama byl proste v posteli hrozne submisivni libilo se mu kdyz mu u toho holka nadavala. sem tam i naky biciky a tak... no a kdyz se dozvedel ze jsem gay a prestehoval sem se do stejnyho meta tak sme byli jednou vecer v hospode tak zacalo prset schovali sme se v takovym pristresku a proste mi bylo jasny jak na me koukal ze to proste chce... hmmm takze proste k tomu doslo.. v tu dobu chodil s holkou... pul roku na to se s ni tozesel... no sem tam sme se proste sesli vetsinou u nej doma a uzili si.... taky se koukal na porno ukazoval mi co by se mu libilo.. ale nesmel sem ho libat na pusu ani se mu moc nelibi kdyz na nej pri tom koukam... a vim ze kdyz sem s nim spal tak spal i s jinejma holkama ... no pak si nasel dalsi holku jeste parkrat sme se sesli pak s nim ta holka zacla bydlet a od ty doby se mnou nic nemel... pak kdyz byl jednou u me na kafi tak rekl ze uz peroste tohle nechce ze si uzil dost ze uz ho to nebavi a ze mu to vyhovuje tak jak to ted ma.... nevim jestli to bude i tvuj pripad,... muze byt i gay ... a nebo je to proste experimentator
15. 03. 2012 v 11:08Off-line Fallen.archangel  (31/178/60)
zbytečně plašíš :) nemusíš jít o nic jiného než o to že je to pro něj pouze experiment a chce si to zkusit i s klukem, navíc po takové době vztahu by jsi to přeci poznala už dřív kdyby byl na kluky ;), možná ho jen láká občas změnit prostředí a vyzkoušet si to jaký by to bylo s klukem, ale mám takový dojem že maximálně bude bi a víc nic .... znám případ kdy kluk chodil s klukem, pak ho nechal s tim že je asi bi tak že si daj pauzu, dali si jí a on si to zkusil s holkou, vydržel to asi měsíc a pak se k němu vrátil a dnes je tomu 4 roky co jsou šťastně spolu protože zjistil že fakt je na kluky, myslím si že podobný je tvůj případ, on měl taky v PC hetero porno a koukal na něj ale jen ze zvědavosti, třeba tvýho přítele taky jen zajímá jak to mezi kluky vypadá :)
15. 03. 2012 v 14:32Off-line SinnerX  (33/183/84)
Kluci vy se snažíte tu holku chlácholit, že se nice neděje. Myslíte to dobře, ale prokazujete jí tím medvědí službu. I když pominu citovou stránku věci a přesnou orientaci toho kluka, je tu možnost že si někde na gay seznamce domlouvá sexuální schůzky a třeba pokaždé s někým jiným, což by mhlo být dost nebezpečný z hlediska pohlavních chorob (Nechci Simonu děsit, stejně tak je možné, že má jen jednoho milence a pokaždé zodpovědně používá kondom.). To za prvé.
Dál jak někteří z vás psali něco ve smyslu, že se ten kluk hledá a experimentuje, to je nepochybně pravda, ale situaci Simony to nijak neřeší. Když v dopise napsala, že spolu tráví strašně málo času a že jí to vadí (což naprosto chápu), tak silně pochybuju, že by byla ochotná se o svého kluka dělit s jiným(i). Pokud s ním je už 6 roků a bydlí spolu, tak je to z její strany asi vážný, a ne nějaká povrchní známost. Psát ji v této situaci, že je to normální, to už byste ji taky mohli říct aby nesoukromničila.
Spekulovat o jeho orientaci (na které jsme se náhodou i tak nějak zhruba shodli) je asi zbytečný, protože Simona potřebuje vědět na 100 procent jak to je. Takže Simčo, řekni mu na rovinu svoje podezření a chtěj ať je buď stoprocentně vyvrátí, nebo potvrdí. A kdyžtak mu to neměj za zlé, on to nijak zle nemyslel.
15. 03. 2012 v 17:01Off-line Dadik  (35/178/77)
Já se jí nesnažím uchlácholit to bylo špatně pochopeno... spíš sem se snažil vyjádřit můj názor jak by se věci mohli mít.... to jak s tim ona naloží už je na jejím uvážení.. buď to přejde mlčením a nechá čas ať ukáže... nebo si to vyjasní okamžitě... a záleží na ní jestli to bude ochotná zkousnout a nebo už přítele nebude chtít ani vidět... je to jen na ní... musí sama zvážit situaci a jak se k ní postaví...
15. 03. 2012 v 17:03Off-line Dadik  (35/178/77)
Jestli se schází s klukama tak jí prostě podvádí tak jako tak... takže záleží jak hodně je tolerantní a jestli to zkousne
16. 03. 2012 v 18:09Off-line WillDaemon  (26/181/70)
Jo já sem to taky tak měl, řikal jsem si že vyszkoušim gay porno apod. a pak sem si uvedomil ze gay sem takze si simono myslim ze on je taky gay
03. 05. 2012 v 21:23Off-line JarodShadowsong  (23/-/-)
Těžko říct... Očividně má choutky na chlapy. Znám i takové, kteří mají babu už roky, jsou s ní spokojení, ale přece jen občas potřebují sex s chlapem. Nedá se říct, že bych to zrovna chápal, nicméně jsou i takoví... Spíše nevěřím tomu, že to je takhle udržitelné. Já to vidím buď tak, že spolu zůstanou a přítel ji bude dál utíkat za chlapama nebo se rozejdou, slečna se vybouří a až se zklidní, vyříkají si to a budou z nich velmi dobří přátelé...
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 06. 2012 v 14:28Off-line Jurinqo  (25/166/53)
To je jednoduché!Proste je bi a nechce si to priznat.A kedže väčšinu času trávi s clapcami tak sa mu zdajú byť krajší.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 12. 2012 v 13:18Off-line Agelic2  (28/187/65)
tak osobně ti řeknu že člověk se měni do 24let a to jak v chovani tak i ve skořápce a i intimních věcech já jsem taky byvalí heterák
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
05. 01. 2013 v 08:46Off-line Nicejarda  (27/177/66)
je to mladý člověk a u mladých tak jako u mě je možné že experimentuje to je normální experimentace není nic hrozného to z něho ještě nedělá gaye :) ;)
28. 01. 2013 v 03:38Off-line Kubina  (29/190/-)
Nicejarda má pravdu ale myslím ze se shodnem ale odvracet to take nemuzem...je mozne dalo by se rict i pravdepodobnejsi ze ho kluci p***ahuji take...hlavne by sis snim mela promluvit...Hlavne mu nic proboha nevycitej...jestli z neho vypadne ze je gay tak se pokuste byt alespon dobrymi kamarady...on si to nevybral dobrovolne ;)
15. 02. 2013 v 17:07Off-line Lindom  (26/183/79)
podle mě zjistil že je bisexual
10. 03. 2013 v 17:02Off-line Eliot  (34/180/74)
Znám spousta kluků (jak z reálnýho života, tak ze seznamek), kteří tvrdí, že jsou heterosexuálové (někdo se troufne nazvat bisexuálem), kteří mají přítelkyni, milujou jí, chtěj mít děti, chtěj žít s holkou apod., ale i přesto (ať už jsou zrovna zadaný nebo ne) vyhledávají "kámoše" na úlet, tady to má prakticky jen sexuální důvod, po fyzický stránce, buď je láká představa s klukem koukat na porno a zakročit k něčemu víc, někdo chce jen získat novou zkušenost a vyzkoušet to ... a některý jsou přesvědčený a vědí, že se jim to s klukem líbí a vyhledávaj někoho na diskrétní sex, tajně, aniž by se o tom měl někdo dozvědět. Spousta takových kluků tráví spousta času se svojí přítelkyní, kolikrát si po tom "úletu" s klukem musej dokázat, že nejsou gayem, tak se pak izolujou v prostředí svý přítelkyně a nejbližších hetero přátel ... časem se sexuální chutě vrátěj a začne vyhledávat na novo, ať už je to pro zpestření, ze zvědavosti apod. Znám dokonce kluka, který s přítelkyní žije, bude si jí brát a přesto má ve svý minulosti několik sexuálních zářezů s klukama a nevypadá to, že by s tím chtěl přestat. K tomu, co psala Simona: Řekl bych, že se nemusí bát toho, že by city k ní z jejího přítele nějak vyšuměli, spíš má nejspíš prostě chuť něčím život zpestřit, okořenit, získat novou zkušenost. Spousta kluků heteráků už napadla představa, jaký by to bylo zkusit to s klukem, to ještě neznamená, že je gay nebo bisexuál, jde o to, kdo z těch kluků je pak ochotnej to zrealizovat.
11. 04. 2013 v 13:51Off-line Colombo  (103/192/90)
Prostě jenom zjistil, že s chlapem je to lepší :-)
25. 04. 2013 v 23:58Off-line NEMESIS  (34/-/-)
RUCE PRYC, BUDE SI TAKHLE ULITAVAT CASTEJI
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 05. 2013 v 08:23Off-line Lukissek  (27/194/98)
Takl mi sním domluv zchůzku ti ti zjistím :DDDDDD
11. 05. 2013 v 15:48Off-line Plainman  (49/-/-)
Mám jednoho velice dobrého kamaráda, který má svou sexualitu nastavenou tak, že má období (třeba půl roku) kdy má po sexuální stránce chuť na ženy a potom přijde druhé období, kdy vyhledává muže. Takže váš přítel může být bisexuál a nebo je možné, jak tu píše nicejarda, pouze experimentuje a homosexuál není ani náhodou.
20. 07. 2013 v 01:31Off-line Adam.dubsik  (36/200/100)
V první řadě jsi mu holka neměla na ten mobil vůbec čumět... Njn, to je ta ženská paranoia, kdy když přijde domů zlitej, si hned myslí, že píše nějaký věci. Kdyby sis to nepřečetla, mohla si dál klidně spát... Teď ti to patří!!
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 08. 2013 v 00:33Off-line Agelic2  (28/187/65)
mohu ti já poradit jen to
1,jsi sným sedni a v klidu si sným ovšem promluv a at se ti dívá do očí,
pokut covne tak ti bude lhát a snažit se něco zatajovat,
2,pokut je na kluky tak je ztebou protože tě má rád a má tě srdci a nechce tě zradit a ani ranit,
3 není na holky i na kluky je jen na jedno ale může zkusyt jaké to je mít sex z klukem ale to se pak začne měnit i on!!
můj bratranec měl podobný případ že ve 25letech změnil orientaci a bylze svoji holkou od malička to je od 15let a byly spolu 10let.
já osobně si myslím že je na kluky !!!
27. 08. 2013 v 09:05Off-line DragonFire  (35/184/95)
Ja som mal na PC otvorené lezbické stránky a žeby som bol lezba sa nedá povedať :D
Ale k veci: sprosté a intímne veci si veľa hetero kamarátov vymieňa medzi sebou. Myslím, že z toho nemusíš byť vyplašená :)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
09. 01. 2014 v 18:38Off-line Raybradbery  (47/192/83)
strasne mi to pripomina muj pripad asi jsem si taky myslel ze muzu byt bi kluk a uklidnoval se tim ale dnes musim rici ze na nejaky bi zivot fakt neverim po trech letech manzelstvi jsem se sam nasel a dnes ziju s p***elem
20. 04. 2014 v 10:11Off-line CuteToy  (23/180/60)
Moze byt heterosexuál a omrzeli hi baby je takych ludi vela
27. 03. 2017 v 02:39Off-line Tycz  (44/180/72)
Ty komentáře zde jsou velmi trefné a znalé!
------------------------------------------
Jsem rád, že se osvěta o sexualitách takto solidně rozšiřuje.
I když tu jsou komentáře různé, prakticky všechny mají svou pravdu!!
*A já už jen mohu znovu konstatovat, že i ženy a i muži bývají vícesexualitní.
To je ta již jinde mnou zmiňovaná polysexualita. Může být i více, než jen duální!
Muže mohou též zajímat i jiné formy sexu, u kterých předpokládá, že by v kontaktu se slečnou mohly být pro ni nevhodné.
V tomto našem případě také hocha už nemusí bavit současný sex se Simonou,
přesto ji má snad velmi rád a nechce ji zraňovat, jak už tu někdo píše.
--------------------------
*Uvědomte si taky znovu, že GAY je prostě homosexuál, člověk, který jen upřednostňuje sex s osobou stejného pohlaví. To znamená, že může také prožívat intimní kontakty i s osobou opačného pohlaví. A ani ono upřednostnění sexu s mužem z něj nedělá vždy zcela a jen muže plně homosexuálního !!!

*Zrovnatak může jít opravdu jen o experimentování, což tu někteří správně zmiňují!!

*Vkaždémpřípadě zde komentáře naprosto skvěle vyjadřují to, co by slečna Simona měla vnímat vevztahu ke svému partnerovi!
---------------------------
Jen, Aqeliku2, čekal bych od tebe lepší češtinu!!! Ale obsah je výborný.
---------------------------
Svůj komentář tady píšu s odstupem pěti let!
Odpoví nám slečna či paní Simona v současnosti, jak se její vztah k mladíkovi, kterému je dnes již kolem 29 roků, vyvíjel dál a jaká je skutečnost nyní??
Děkujeme!
---------------------------
MUDr. Macej Tycz sexuolog
14. 12. 2017 v 16:44Off-line Eddie111  (27/176/60)
"nesla telefon:D" ?: ! Smirujete ho : uz si neve***e - a podle vseho byste , Simono, mela konecne otevřít oci a měli byte jit od sebe...Vase zpoved je z 50 procent zoufala a je mi Vas lito, z 50 trapna ...
22. 10. 2018 v 21:18Off-line Nilsik  (37/180/66)
heterak gay porna kukat nebude :)))
14. 01. 2019 v 18:15Off-line Wojciech  (52/-/-)
aby se v tom ...
14. 02. 2019 v 03:36Off-line Tycz  (44/180/72)
Wojciech:
Co jsi chtěl ještě k tomu tady říct??
14. 02. 2019 v 04:43Off-line Tycz  (44/180/72)
nilsik:
Zdaleka nemáš pravdu. Je spousta menších schůzek chlapců či mužů, kteří v porno časopisech procházejí společně ledasjaké stránky, a baví je koukat se na všechny možné formy sexuálního vyžití. Těch je totiž spousta, a mezi ně patří i různorodé kontakty mužského pohlaví. Ti rozumní se tomu usmějí, občas se tak tím vychechtají, většinou si to celé prohlédnou a hledají pak ve stránkách dál, aby se koukli i na jiné druhy sexů.

Příští "slezinu" zase donese někdo jiný časopis "pro dospělé", a nacházejí tak dál spoustu jiných intimit, které si často pak i doma s partnerkou zkoušejí aplikovat nebo je to experimentálně stáhne za jinými osobami.

***Znovu připomínám, že plně sexuálnímu muži zafungují sexualitní vzrušení jakékoliv!! Je to pro něj plné erotické vnímání, jež často může vystoupat až k masturbačním pochodům anebo k akcím s osobou/osobami nejbližšími.
**Přesto přezevšechno zůstávají dál, a rádi, ve své jednoznačné sexuální orientaci.

MUDr. Macej Tycz, sexuolog
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload