Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Gayové propagují nemanželský sex, s čímž se církev nikdy neztotožní, řekl český arcibiskup

„Církev nikdy nezakazovala homosexuální zaměření, ale nemůžeme přijímat jeho praxi,“ řekl olomoucký arcibiskup Jan Graubner, jeden z nejvýše postavených představitelů církve v Česku. Podle něj gay a lesbická komunita propaguje nemanželský sex, s čímž se církev nikdy neztotožní, informuje server IHNED.cz.

Arcibiskup Graubner dále v rozhovoru pro IHNED.cz řekl: „Za to, jak je kdo orientován, nemůže být nikdo souzen. Ale nelze schvalovat předmanželský sex, ať už mezi homosexuály, tak heterosexuály.“

U proslovu papeže Františka ani nevidí velký posun, dle něj je třeba se řídit bible, kde je vše jasně psáno. V rozhovoru dále uvedl, že každý kněz slibuje celibát, čímž se zříká sexu. A pokud celibát dodržuje, orientace je nepodstatná. 

Papež František: Pokud je člověk gay, nemám právo ho soudit

Foto: jemimus, Flickr, Creative Commons, zdroj: zpravy.ihned.cz

Onload

46 názorů ke článku

01. 08. 2013 v 17:10Off-line Adam.dubsik  (36/200/100)
Hele s tím novým papežem se začalo se něho v té zkostnatělé církvi dít :)
Nakonec bych se ani nedivil, kdyby z páterů vylezlo, že je taky gay :D :D :D
Souhlasím - 15   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
01. 08. 2013 v 17:27Off-line Poklad  (29/177/69)
Třeba bychom nepropagovali nemanželský sex, kdyby nám na manželství dali právo, k***ti!
Souhlasím - 40   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
01. 08. 2013 v 17:38Off-line Immike  (25/-/-)
Aspon vydno ako si cirkev protirečí :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
01. 08. 2013 v 17:44On-line Richard33  (44/185/80)
poklad: Přesně tohle jsem chtěl napsat, kárají nás za to, co nám sami upřeli :-D
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
01. 08. 2013 v 19:01Off-line Toommm  (26/174/68)
Propagujeme ho proto, že nám nedovolí se mezi sebou zasnoubit :D...aspoň teda u nás
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
01. 08. 2013 v 19:12On-line Richard33  (44/185/80)
Toommm: Nemohou, protože "je třeba se řídit bible, kde je vše jasně psáno".

Poznámka: proto chodí svědkové Jehovovi a nedělají nic jiného než to, že vykládají bibli aby byla námi, prostým lidem, správně pochopena :-D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
01. 08. 2013 v 19:12Off-line Toommm  (26/174/68)
Aha, sorry...nevšimnul jsem si, že ste to už řekli za mě :DD
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
01. 08. 2013 v 19:42Off-line Bennett  (36/184/95)
Co tihle vymývači mozků tvrdí nebo netvrdí je úplně jedno. Katolická církev je organizace, která má mimo jiné na svědomí miliony lidských životů a která tady na 1000 let kompletně zastavila jakéhokoliv technický pokrok. Zajímalo je akorát hromadění majetku a stavěli drahé a zlatem vyzdobené chrámy, zatímco lidé, kterým ten majetek brali, chcípali hlady. Pod rouškou těch nejušlechtilejších myšlenek se v historii lidstva děla vždycky ta největší zvěrstva. Tahle organizace vůbec nemá co kecat homosexuálům do života - není to tak dlouho, co každého, kdo se něčím odlišoval, upalovali.
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
01. 08. 2013 v 19:44Off-line Boyy  (35/182/73)
adam.dubsik - bolo to pravdepodobne kvoli kardinalovi Keithovi O´Brienovi, ktory je gay a ktory je momentalne tu v Rime - hovori sa, ze na ziadost papeza.
01. 08. 2013 v 19:48Off-line Adam.dubsik  (36/200/100)
boyy
až tak moc do toho nevidím, ale přijde mi divný, že nejdřív je skandál s "homosexuaální mafií" ve Vatikánu, a chvíli na to přijde papež s prohlášením, že homosexuály nemůže soudit a teď už to přejímají jednotliví arcibiskupové.... Něco na tom bude, podle mě :D
01. 08. 2013 v 19:57Off-line Boyy  (35/182/73)
adam.dubsik - tak ono v podstate to, co povedal, bolo za a) uz od 80. rokoch v katechizme (ozaj nic prevratne), za b) novinarmi tradicne vytrhnute z kontextu.

Novinarka sa ho pytala na monsignora Ricca, ktory je pravdepodobne gay (kedysi bol ako nuncius v Uruguayi, potom z nicoho nic bol presunuty do Trinidadu a Tobaga). Papez povedal, ze ziadne podozrenie proti nemu (nie, ze by bol homosexual, ale ze by bol clenom istej gay lobby) sa nepotvrdilo.

Papez dalej povedal, ze u Ricca sa hladaju zbytocne "hriechy mladosti" a ze za to nikoho netreba odsudzovat, co porobil v mladosti. Dalej povedal, ze nestretol vo Vatikane nikoho, kdo by mal v ID, ze je gay a len sa hovori, ze tu su daky taky ludia. Potom povedal, ze ak je niekto (pravdepodobne myslel Ricca ci O´Briena) gay, tak to nie je problem, problemom su najroznejsie lobby, vratane napr. slobodomurarov.

Keith kardinal O´Brien nie je a nebol clenom ziadnej gay lobby, bol to skotsky biskup, ktory vacsinu casu byval prave v Skotsku. Uz stary muz. Kratko pred konklave sa o nom zistilo, ze je gay, ktory roky mal milenca. O´Brien sa zrutil, opustil svoj post, ospravedlnil sa z konklave a odisiel do klastora. Potom ale prisiel do Vatikanu, udajne na ziadost svojho byvaleho kolegu, kardinala Bergoglia, terajsieho papeza.
01. 08. 2013 v 20:49Off-line SinnerX  (33/183/84)
Bigotní žvásty, žádné překvapení od člověka který v 90tých letech zametal pod koberec pedofilní skandál jednoho svého podřízeného...
Ale dobře, že to říká o tom předmanželském sexu u hetero i homo, aspoň každej vidí, jak je církev naprosto mimo realitu.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
01. 08. 2013 v 22:50Off-line Chrisss  (29/182/65)
K čemu potřebujou gayové manželství když všichni mrd*jí mezi sebou a vztahy vydrží dva týdny?
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
01. 08. 2013 v 23:06Off-line Titan24  (30/168/56)
Tak podle počtů případů zneužitých ministrantů to stejně vypadá, že každý druhý kněz je gay. Když si zakázali manželství, tak to mají mít, katolíci zpátečničtí. Protestanti celibát nemají a zneužívá tam někdo mladé kluky?
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
01. 08. 2013 v 23:16Off-line Boyy  (35/182/73)
Titan24 - zneuziva. Prave nedavno sa anglikanska cirkev ospravedlnovala za to, ze jej knazi zneuzivali deti. Iba sa o tom tolko nehovori ako v pripade katolikov. Vies, toto je ozaj tragedia, vyskytuje sa to vsade, kde sa robi s detmi - detske spevokoly, skoly, tabory, kruzky. Najviac ale v rodinach, vacsina pripadov... obavam sa, ze zrusenim celibatu by sa toto nevyriesilo... :/ Mozno to tych ludi p***ahuje kvoli tej praci s detmi, alebo svoje tendencie zistia az pri tej praci... kazdopadne su to prasata a zrudy, ak povysia svoje potesenie nad nevinnym dietatom.
02. 08. 2013 v 06:45On-line Richard33  (44/185/80)
Chrisss: Souhlas, já divím se jak velký procento kluků tu jen prodadává přes desítky postelí. Nějaký zájem o vybudování zázemí a na tom postavit něco vztahově perspektivního - nula.
02. 08. 2013 v 08:13On-line Richard33  (44/185/80)
A-Marcel: Taky jich pár znám, díky bohu za ně, jinak bych se na to hledání asi vykašlal :-)
02. 08. 2013 v 10:48Off-line Merglo  (44/-/-)
Biblia homosexualitu nezakazuje a to ani na jednom mieste. Ide len o zlé preklady Biblie a fanatickú interpretáciu niektorých veršov stredovekou cirkvou.
Naopak je v Biblii veľa miest, ktoré homosexualitu podporujú
Tu sú nejaké príklady:
Kniha Levitikus – kapitola 18

22 Nesmieš nečisto obcovať s mužom tak, ako sa pohlavne obcuje so ženou. To by bola ohavnosť!

Správny preklad: „S mužom nesmieš (nehanebne) súložiť do ženy, je to ohavné“

Cirkevníci to vymysleli jednoducho. Prekrútili preklad, urobili z heterosexuálnej prostitúcie homosexuálnu „sodomiu“. Tak démonizovali homosexualitu
********
Nasledovné verše homosexualitu podporujú:
Prvá kniha Samuelova - kapitola 18

3Jonatán uzavrel s Dávidom zmluvu, lebo ho miloval ako seba samého. 4I vyzliekol si Jonatán plášť, ktorý mal na sebe, a dal ho Dávidovi; aj svoj výstroj, aj svoj meč, aj svoju kušu, aj svoj opasok.

Druhá kniha Samuelova - kapitola 1

26Krušno mi pre teba, brat môj Jonatán, veľmi si mi bol milý. Tvoja láska bývala mi vzácnejšia ako láska žien.
Evanjelium podľa Jána - kapitola 21

20 Peter sa obrátil a videl, že za nimi ide učeník, ktorého Ježiš miloval, ten, čo sa pri večeri naklonil k jeho hrudi a spýtal sa: "Pane, kto ťa to zradí?"

Aramejské slovo milovať v Pešite môže byť myslené ako aj kresťanská tak aj erotická láska

Aramejčine je možný v rámci prvého významu, preložiť na miesto slova "hruď" slovo "klin" čo je oblasť medzinožia

Pešita je aramejský originál Nového zákona

Viac si môžete pozrieť tu
http://uloz.to/…a-biblia-doc
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
02. 08. 2013 v 15:27Off-line FlamingSpaz  (27/180/75)
Tak ať nám zlegalizujou manželství... chytráci ;) a navíc si myslím že předmanželský sex je hojně propagován i u heterosexuálů...
03. 08. 2013 v 13:43Off-line Merglo  (44/-/-)
ako tak poznám kresťanov na Slovensku, radšej nebudú uznávať Bibliu ako by mali mať pozitívny názor na homosexualitu. Cirkevná tradícia je im viac ako Biblia - žiaľ.
Myslím, že je dôležité, aby gay partnerstvo nebolo len o sexe ale aj o láske. Len čo je horšie, mnohí zdá sa nedokážu milovať
http://www.nakluky.cz/merglo/
04. 08. 2013 v 05:27On-line Richard33  (44/185/80)
FlamingSpaz: Oni to nechtějí vidět. Reálně to vypadá tak, že když je někde sraz křesťanské mládaže, tak jsou široko-daleko vykoupený kondomy :-)
06. 08. 2013 v 12:21Off-line Rob  (31/193/-)
Richard33: ''když je někde sraz křesťanské mládaže, tak jsou široko-daleko vykoupený kondomy'' Ha Ha. Ty asi o křesťanské mládeži nic nevíš, že? Zvlášť o takových akcích.
06. 08. 2013 v 16:55On-line Richard33  (44/185/80)
Rob: A ty jo? Povídej :-)
06. 08. 2013 v 17:10Off-line Boyy  (35/182/73)
ja som skutocne na tieto akcie dlhe roky chodil (tabory, seminare, koncerty pre mladych, svetove dni mladeze) a je fakt, ze promiskuitne spravanie tam neexistovalo, boli tam vacsinovo pary, ktore spolu boli pat, osem rokov, sex spolu nikdy nemali a cakali do svadby. Takisto neexistovali vytrznosti, ozieranie a podobne. Konieckoncov, na SDM 3 miliony ludi a ani jeden incident, ani jedna kradez, nic. Tak to bolo aj v minulych rokoch.

Mal som tie akcie radsej ako normalne bezduche ozieracky, ktore navstevovali niektori moji spoluziaci. Dlhodoby vztah si tam pokial viem nik nenasiel, zatialco z tychto akcii chodievali ludia naparovani a ozaj vacsina z nich potom aj uzatvorila svazok.
07. 08. 2013 v 20:38Off-line Merglo  (44/-/-)
Ale zas nie je to tak ďaleko od pravdy, čo hovorí Richard. Je dosť neznáma informácia, že pre cirkevný stredovek bola typická prostitúcia, ktorú cirkev prekvapivo podporovala. V tej dobe prostitúciu využívalo dokonca aj duchovenstvo.
http://en.wikipedia.org/…Prostitution#…
Stredovek to bola opravdivá Sodoma a Gomora. Ďakujem Bohu, že v týchto antikristovych časoch zvrhlosti stredoveku nežijem – už je to našťastie za nami. Viac o tom píšem v profile.

Dnes sa už v Katolíckej cirkvi o trochu zlepšili časy – prostitúciu cirkev k***izuje a propaguje manželský život (potvrdil to aj slovenský brat boyy). Avšak niektoré protestantské cirkvi najmä napr. Českobratská, môžu byť v otázke voľného sexu liberálnejšie

Biblia prísne zakazuje akékoľvek sexuálne preniknutie mimo manželstva (za to bol trest smrti), homosexualitu však nezakazuje a naopak má k nej len pozitívne výroky. Mnohí zo súčasných homosexuálov sa ale ponížili nedovolenou sexuálnou penetráciou. A to je negatívne a nedá sa to vrátiť späť
18. 08. 2013 v 17:25Off-line Jaromir1987  (35/173/71)
Gayové propagují nemanželský sex, s čímž se církev nikdy neztotožní, řekl český arcibiskup
A heteraci snad ne ukazte my ktery hetero pak je pred svadbou bez sexu a nepodvadi se
19. 08. 2013 v 18:36Off-line Colombo  (102/192/90)
Církev sice nemusím, ale souhlasím s tím, že většina gayů upřednostňuje praxi, kde š**á kámen cihlu.
20. 11. 2013 v 23:39Off-line Salkim  (43/182/70)
cirkev pryc.. kdyby cirkve nebylo byl by nejen cesky narod daleko vzdelanejsi... a to ze kamen suka cihlu.... no a v hetero parech se to nedeje? no deje jen to nikdo nevidi/neresi/nechce videt/nechce resit....
23. 11. 2013 v 22:08Off-line Matous  (50/178/90)
Nejakej blaznivej Graubner at si mele co chce,cirkev stejne behem nekolika desetileti zanikne-teda alespon u nas v Cechach.
23. 11. 2013 v 22:11Off-line Colombo  (102/192/90)
Matous: Církev nezanikne, bohužel, naopak nabírá na síle a na bohatství.
23. 11. 2013 v 22:21Off-line Matous  (50/178/90)
Ja myslim colombo,ze zanikne,kdyz nebude komu hlasat ty blaboly o bohu,tak proste zanikne,zmizi-prirozene nekam zmizi i ten majetek.
23. 11. 2013 v 22:39Off-line Colombo  (102/192/90)
Matous: Sorry, znáš aspoň trochu dějiny ??
23. 11. 2013 v 22:45Off-line Matous  (50/178/90)
To vis ze znam,prave proto rikam ze nabozenstvi a vira v boha je skvele vymysleny manipulacni nastroj na dokonale zblbnuti a zotroceni lidi.
23. 11. 2013 v 22:46Off-line Colombo  (102/192/90)
Matous: Jsi šťastný člověk........
23. 11. 2013 v 22:55Off-line Matous  (50/178/90)
Proc myslis ? Rikam-pisu jen svuj nazor-dokud se to v teto zemi jeste smi.
28. 11. 2013 v 12:01Off-line Jaromir1987  (35/173/71)
Dobrovolné příspěvky do kostelní kasičky rapidně poklesly a tak se farář odhodlal k ráznému kroku a z kazatelny rozhlásil: "Dělám to velmi nerad, ale musím oznámit, že je mezi námi muž, který má hříšný poměr s manželkou jenoho z našich farníků. Pokud se v kasičce neobjeví do večera 500 korun, veřejně ohlásím jeho jméno!"
Večer farář přepočítává kasičku a hle - je tam 25 pětistovek a jedna dvoustovka s připnutou cedulkou: "Pro lásku Boží, počkejte mi do zítřka, někde ty dlužné tři stovky seženu!"
15. 12. 2013 v 23:00Off-line Titan24  (30/168/56)
Církev nám něco upírá, nebo nedovolí?? Odkdy má církev právo řídit životy těch, kteří nejsou jejími členy a vůbec, kde bere církev právo zabývat se věcmi, které řeší a měl by řešit pouze stát??
15. 12. 2013 v 23:01Off-line Titan24  (30/168/56)
Neviňte církve ale státy, neboť ty prostřednictvím legislativy neumožňují manželství. Pláčete zde na špatném hrobě.
25. 02. 2014 v 15:07Off-line Dickyone  (27/163/60)
Nechci se v tom nějak rýpat, ale myslím si, že když se dva gayové vezmou, tak je to výhradně manželská praktika :D
If u know what i mean :D
02. 03. 2014 v 14:00Off-line Fogacer  (55/172/61)
Titan24: souhlasím s tebou ale je třeba dodat, že sami politici dlouho otáleli i s RP a to díky těm poslancům z KDU-ČSL apodobným a i jiní se schovávali za svou víru aby zákon nepodpořili.A to nešlo o uzákonění "sňatků" stejnopohlavních párů jako jinde kde především římsko.katolická církev silně lobovala proti. Lidí jež mají svou víru si vážím,pokud tím neškodí jiným. A v kostele těžko budete svému páterovi povídat o sexuaálních praktikách. Ale homofóbní kněžstvo jež se prezentuje svými názory převážně proti homosexuálům a jiné hříchy promíjí mávnutím ruky mne děsí.
29. 07. 2014 v 16:01Off-line Dominik1  (24/-/-)
Nemanželský sex ? Fakt vtipné. Keby mohli, tak si to rozdajú aj z dinosaurom.
29. 07. 2014 v 16:04Off-line Colombo  (102/192/90)
Oni zřejmě sex kněžích s ministrantama považují za manželský... :-)
10. 09. 2014 v 22:45Off-line Galileolevi  (51/187/82)
No tak podle toho, co jsem četl nahoře, církev neustále lže a manipuluje skutečností. Přece je všeobecně známé, že homosexualita byla trestána až smrtí. Dokonce Leonardo da Vinci měl veliké problémy.
A je trochu alibizmus tvrdit, že bojují proti mimomanželskému sexu, když sezdání homosexuálního páru církev neumožní.
Jako, nechci upírat zásluhy církve, ale i fašizmus a 2. světová válka měli značný podíl na pokroku a nikoho nenapadne tvrdit, že Hitler byl mesiáš. :D
10. 07. 2015 v 20:00Off-line Sport98  (25/183/63)
On dnes někdo spolu spí až po svatbě? Co to kážete za sračky?
20. 07. 2019 v 18:29Off-line RadekR  (53/170/70)
cirkev ad se podiva sami na sebe ze maji sex klukama nezletima tak to je vpohode zlinsovat je svine
21. 07. 2019 v 07:09On-line Richard33  (44/185/80)
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload