Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Tomio Okamura: Adopci dětí homosexuály bych povolil jen v krajním případě

Podnikatel Tomio Okamura z politického hnutí „Úsvit přímé demokracie Tomia Okamury“ odpověděl na otázku, zdali by homosexuálním párům povolil adoptovat děti. Přestože je Tomio často považován za populistu, v tomto případě se postavil proti adopci.

Podpořil byste adopce dětí homosexuálními páry?

Jen v hodně krajním případě. Děti patří do normální rodiny a bez servítků si řekněme, že biologický normál je muž, žena a dítě. Asi bych neupíral možnost umělého oplodnění matce v lesbickém páru a následnou adopci partnerkou.

Chtěj nechtěj vymíráme a každé dítě potřebujeme v naší republice jako sůl. Problém je to, že dítě v neúplné rodině, a je jedno, zda heterosexuální či jiné, je tím trvale poškozené. To je neoddiskutovatelné – skutečně platí úsloví „chybějící otec chybující syn“, což je mj. i název studie, která tento problém analyzuje. V případě rozvedených manželství dokonce významná dětská psychoanalytička Francoise Doltová doporučuje, aby byli chlapci ponecháni v péči otce a děvčata v péči matky, aby se lépe rozvíjela sexuální identita, která vychází ze vztahu s rodičem stejného pohlaví.

Souhlasím s tím, aby táta gay vychoval svého syna i se svým partnerem – je to přeci jen alespoň zčásti přirozené. Cílem ovšem musí být přirozenost – a děti patří do rodiny, kde je táta i máma. A naše směřování musí cílit sem – k podpoře normálních heterosexuálních rodin, případně heterosexuálních pěstounských rodin. Musíme prioritně podpořit heterosexuální rodiny, aby měli děti – a věřte, že důchod bude potřebovat i homosexuál – homosexuální pár ale děti, které by na důchod vydělávali, nezplodí.

Tím neříkám, že nevidím i jiné věci – tedy, že děti z dětských domovů jsou také silně poškozené a jejich identita pokřivená a jejich schopnost žít normálně je snížená životem v ústavu.

A uznávám, že mít dva milující táty, je pro dítě lepší než být „sám“ v padesátihlavé smečce, bez člověka, který vás přitulí a pohladí. To je pak strašné. Vím, o čem mluvím, sám jsem v dětském domově v Mašťově u Podbořan v dětství vyrůstal.

Titulní foto: facebook.com, Zdroj: facebook.com

Onload

28 názorů ke článku

07. 10. 2013 v 23:59Off-line Why  (40/183/110)
Killtilapsi a podobní: Podstata diskusí o adopcích a osvojení gay páry je přece jediná - v tuto chvíli jsou stejnopohlavní páry diskriminovány. Takže jde pouze o jedno, o narovnání práv před zákonem v souladu s Listinou základních práv a svobod. Veškeré debaty o vhodnosti, či přísnosti podmínek pro gaye, dokonce i ze strany naší mino***y, ukazují na jediné, a to sice na fakt, že stejnopohlavní páry jsou stále brány jako něco "jiného". Tak to ale není, stejnopohlavní páry jsou potenciálně stejně (ne)vhodné, jako páry heterosexuální, takže, přísné podmínky...no jasně...ale pro všechny stejné přeci.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
08. 10. 2013 v 04:04Off-line Adam.dubsik  (36/200/100)
Vždyť plácá nesmysly... Jednou se nás (jako gayů) zastane a pak si nevyidí do huby. Jak napsali v Reflexu, Pitomio!! To ho přesně vystihuje.
Souhlasím - 14   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
08. 10. 2013 v 06:39On-line Richard33  (44/185/82)
A teď dotaz... já jsem takovej rejpavej....

Otec dítěte má právo vychovávat dítě se svým partnerem. Co se stane, když otec zemře a partner si najde nového partnera? Bude následovat odebrání a děcák? Proč? Děcko i okolí už bude na model otec-otec jistě zvyklé :-)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
08. 10. 2013 v 23:39Off-line Titan24  (30/168/56)
Why, není to stejné. Jde o psychologický a sociologický vývoj dítěte, které prostě potřebuje matku. Otec dítě nenakojí, otec nikdy nemá k dítěti takový vztah jako matka. Dítě by mohlo být otcem třeba i zneužito (pokud by šlo o kluka) a zákazem adopcí se tyto případy eliminují. Je to prevence proti riziku. Neargumentujte prosím dětskými domovy, je x párů, které nemohou mít děti, tak si adoptují, ale jsou to a vždy musí být muž a žena.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 10  Nahlásit
09. 10. 2013 v 12:55On-line Richard33  (44/185/82)
Titan24: Na to bych zase mohl argumentovat tím, že dobrá polovina matek co znám se k dítěti chová spíš jak k nábytku. Nebo vyžadují, by mělo v pěti návyky jak dospělý jedinec. Umělo rozpoznat nebezpečnost nebo dokonce i společenskou nevhodnost svého chování, předem analyzovat to, co řekne atd. atd.
10. 10. 2013 v 14:48Off-line Lery  (73/-/-)
Já bych ho nevolil ani v krajním případě.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
11. 10. 2013 v 21:00Off-line Titan24  (30/168/56)
Já třeba chci mít děti a proto se chci oženit.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 10. 2013 v 23:00Off-line Lery  (73/-/-)
K tomu , že chceš děti se ještě nemusíš ženit. Děti se neplodí sňatkem, ale s*****í mezi mužem a ženou.
12. 10. 2013 v 23:24Off-line Titan24  (30/168/56)
No, ale když nechci mít sex se ženou, ale chci s mít děti, tak si snad mohu adoptovat, ne?
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
26. 10. 2013 v 22:21Off-line Jentakten  (28/180/-)
taky o tom s přítelem uvažujeme časem do budoucna ...ideální je fake lesbický pár a gay pár sňatek muže a ženy
17. 06. 2014 v 11:53Off-line Colombo  (102/192/90)
Nedávno tady psali, jak se Okamura zastává gayů, teď už že by adopci povolil jen v krajním případě. Naskýtá se otázka, v čem se gayů vlastně zastával. Vypadá to, když prezidentská kampaň pominula (a on neuspěl), ztrácí zájem...
21. 03. 2015 v 13:42Off-line Iberit  (43/186/100)
To mě pan Okamura zklamal,protože míchá hrušky s jablky,poněvadž povolit adopci neznamená přikázat adopci. To je stejné jako by si někdo pletl homosexualitu mezi souhlasícími dospělými s odpornou pedofilií.
29. 07. 2016 v 19:44Off-line Noodles  (33/167/56)
omg, ten je mimo...
15. 08. 2016 v 20:54Off-line Plemenik  (48/183/98)
Napsal to dobře Okamura. Jenže lesby a gayi mají děti i bez "svolení". Nikoho se nepotřebují ptát. Adopce je myšlena tím druhým partnerem. Pochybuji, že by si homosexuální pár bral cikánské dítě z ústavu. A tudíž jsou argumenty liché a děti žijící s dvěma strýčky nebo tetami to mají horší právě proto, že nemají zákon na své straně.
15. 08. 2016 v 21:00Off-line Plemenik  (48/183/98)
Nám stačí zákon, že se povoluje adopce dětí, jejichž biologickým rodičem je jeden z homosexuálního páru.
16. 04. 2017 v 17:29Off-line Alda29  (35/192/90)
No svým způsobem má Okamura pravdu. Děti by měly mít právo na matku i otce. V ideálním případě. Ale to leckdy nemají i normálně. Každé druhé manželství je rozvedné a mezi ex manžely panují nenávisti, rozbroje a jejich děti jsou jen jejich rukojmí. Je to hnus. A taky je dost případů, kdy mají sice úplnou rodinu, ale jak otec, tak i matka, nemají k dítěti cit a místo aby v nich dítě vidělo ty, kteří mu pomůžou za každých okolností a mají ho rádi, tak se jich dítě bojí a dělají mu jen trauma. Jsou alkoholici, feťáci a děti strádají a trpí. Než taková rodina, nebo být v dětském domově, kde nemají taky skoro žádné zázemí, je lepší, kdyby měly 2 mámy nebo 2 táty.
12. 09. 2017 v 21:46Off-line Reife  (34/172/-)
Booooooze další dementní politik...........asi neví, ze ve skutečnosti jsou lepsi dva tátové jako gayové než dvě matky, páč ženský mají různý hormony jako treba menstruaci, takže jsou hodně impulzivni a nepříjemný. Kdežto kluci nic takoveho nemají takže jsou vyrovnanější a hlavně se i potvrdilo, ze lesby jsou vic promiskuitni než gayove. A sama jedna psycholožka řekla, ze je správný aby gayove vychovávali dítě, ze ty děti jsou pak tolerantní k homosexualita, náboženství, rasy a tak. A to jsou taky fakta. A hlavně at sklapne pac sam se rozvedl a nasel si mladší což jasne vyplývá, ze on je na holčičky a ona na peníze.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 09. 2017 v 21:52Off-line Alda29  (35/192/90)
Menstruace je hormón, co se ještě nedozvíme xD
12. 09. 2017 v 22:18Off-line Plemenik  (48/183/98)
Vždycky jsou lepší dva než nějaká samoživitelka. Dítě se potřebuje naučit partnerské komunikaci. Děcku stačí 2 strejci nebo 2 tetky k tomu, aby partnerskou komunikaci pochytily, ale v žádném případě jedna matka ve finančních problémech, která je závislá na pomoci úřadů. Navíc se dětem z neúplných rodin ve škole smějou úplně stejně.
Ať do toho Okamura neplete sex. Já jsem třeba jako děcko nikdy neviděl, že by rodiče měli sex. Takže, kdyby ho neměli, bylo by to úplně stejné. Ale viděl jsem jak se domlouvali na různých věcech, měli rozdělenou starost o chod domácnosti, chodili spolu do divadla.

Okamura se jako populista skutečně chová, protože říká jen to, co jeho voliči chcou slyšet.
Co když otec od dětí uteče a matka žije se svou maminkou? Nebo u sourozence?. To vše je lepší než neúplná rodina.
24. 06. 2018 v 11:17Off-line Axagos  (82/184/82)
SPD nemluví dost jasně o vztahu k hmsx. Pan Okamura si často protiřečí. Pro mě těžko volitelní. Škoda
09. 01. 2019 v 02:02Off-line SaliS  (33/-/-)
Vím že těma je adopce... Letos co ti politici mají furt s tím vymíráním?
Od 1960 je až na pár výjimečných roku (asi 7 roku celkem) přirozený přírůstek neustále v plusu (být poslední roky dost malý ale stále v plusu), takže je nás neustále víc a víc, tak jak furt můžou mluvit o vymírání?
09. 01. 2019 v 02:13Off-line SaliS  (33/-/-)
A teď k tématům co adopce má společného s řízením nových dětí
Ty děti už tady jsou a nemáji kdo by se o je postaral, a jeho argument je tudíž blbost. když chce podpořit porodnost, tak by je přednostně měli dávat lidem co je mít z nějakého důvodu nemohou a naopak plodný může a ženy znevýhodnit, aby měli motivaci jej zplodit pokud ho chtějí... To k jeho logice, když chce adopcema podpořit porodnost, každopádně znevyhidnovat jakoukoliv skupinu je podle mě blbost, ty děti potřebují domov a zázemí i do budoucna a ne jen do 18 let.
13. 03. 2021 v 11:20Off-line Mikaela  (49/176/60)
Měl by si uvědomít že tento stát není Japonsko a neřídí se triádou proto se ani v nejmenším nedivím že sněmovni nemají žádnou oporu. každý vý že i v dnešní době si by měl přečíst trestní spisy a naučit se co je domáci násilí a jaké postaveni mážena v naší společnosti na rozdíl v Japonsku .
13. 03. 2021 v 15:38Off-line Axagos  (82/184/82)
Jana Jochová je štěstím bez sebe, že jednání o manželství bylo opět odsunuto. Měl by si každý z nás uvědomit, že volby jsou od toho, abychom volili ty, kteří jsou s námi a ne srát na volby a jenom tady pak kecat. Také by redakce např. nakluky nebo i-boyz a jiné nám friendly nakloněná media by před volbami měla doporučit nerozhodným z nás, komu dát hlas. Jo, a chovejte se trochu alespoň neutrálně, nejsme píčy
29. 04. 2021 v 11:18On-line Richard33  (44/185/82)
Aktuální postoj "přímého demokrata" https://www.novinky.cz/…ura-40358673
29. 04. 2021 v 12:18Off-line Axagos  (82/184/82)
Okamura několikrát během projevu řekl, že jeho mladší bratr(Osamu) je také gay a, že se mají rádi. Není to pravda, bratrstvo Okamurů se příliš v lásce nemá a jeho tlachy to byla snůška hloupých keců. Komunista Dolejš, byl velmi dobrý. Kupodivu rozumně mluvila Pekarová-Adamová a pochopitelně vzdělaná Helena Válková. která mluvila i o referendu, které se stále jenom slibuje již 30 let. a někteří další. Trikoloristka Zahradníková, to byl opakovaný děsný blábol. Mohl si to každý poslechnout a ne tady jen exhibovat jako kozy
20. 04. 2023 v 21:31Off-line L1p2k3  (18/-/-)
Jasně, dítě patří do rodiny, kde je máma i táta, ale spousty rozvedených rodičů, nebo rodičů co se hádají, to je asi jedno že.
20. 04. 2023 v 21:43Off-line Plemenik  (48/183/98)
Ty děti potřebují vidět harmonický vztah dvou lidí. Je jedno jestli jsou to 2 muži nebo svobodná matka a babička. Děti o sexu nic nevnímají.
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload