Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

5 skvělých tipů, jak si vychutnat sex ve třech

Sex ve třech, známý také pod termíny threesome a ménage à trois, je jednou z nejznámějších a nejlákavějších sexuálních fantazií. Naplánovat trojku a užít si ji ale není tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát.

1. Nezničte si vztah

Zastávám názor, že do dlouhodobého vztahu, který je založený na citech, sex ve třech nepatří. Přibrání dalšího člověka do postele bývá opravdu rychlý způsob, jak fungující vztah kompletně zničit. Pokud jste ale ochotni toto riziko podstoupit, měli byste třetího zúčastněného pasovat do submisivní role.

2. Vyberte si správné lidi

Jelikož nejsme heterosexuální, nemusíme přemýšlet nad tím, zda se naše trojka bude skládat ze dvou mužů a jedné ženy či dvou žen a jednoho muže. Doporučuji navrhnout trojku dobrému kamarádovi, se kterým jste se už párkrát vyspali. Pak není nic jednoduššího než někam si sednout, projet společně seznamku a vybrat si třetího.

3. Zamyslete se nad sexuálními preferencemi

Je jasné, že když se v posteli sejdou tři bottomové nebo tři topové, moc zábavy si nikdo neužije. Ujistěte se proto, že aspoň jeden z trojice bude bottom. S versatily bývá občas potíž v tom, že zrovna nemají chuť být pasivní. Může se tak klidně stát, že se sejdou tři versatilové a maximálně se orálně uspokojí, protože ani jeden se nebude chtít nechat osouložit.

4. Uvolněte se

Je normální, že se budete cítit nervózní – jste přece nazí před dvěma lidmi a chcete s nimi provozovat nevyslovitelné věci. Abyste přišli o zábrany, můžete atmosféru navodit třeba sklenkou vína. Někteří lidé ale žádné zábrany nemají a mohou jít rovnou na věc.

5. Vyznejte se v polohách

Po společném líbání a vzájemném svléknutí můžete zkusit polohu 103,5. Tímto číslem se označuje 69 provozovaná ve třech lidech. Těla kouřících tvarem pak připomínají trojúhelník. Vzrušující je také, když dva orálně uspokojují třetího nebo když jeden kouří zbylým dvěma.

Při análním styku máte na výběr z těchto základních poloh:

  • 369: Dva kluci provozují klasickou 69, třetí do jednoho z nich proniká.
  • Vláček: Do prvního pronikne druhý a do druhého třetí. Tím pádem dohromady vytvoří „vláček“. Tato poloha je příjemná zejména pro prostředního.
  • Dvojitá penetrace: Dva kluci pronikají do třetího.
  • Spit Roast: Jeden kluk kouří druhému a zároveň do něj proniká třetí.

Pokud do trojky půjdete s lidmi, kterým opravdu záleží na tom, aby byli všichni zúčastnění spokojení, čeká vás zážitek, na který jen tak nezapomenete.

Láká vás sex ve třech, nebo jej preferujete pouze ve dvou? Napište do komentářů.

Pro dospělé gaye: 7 důvodů, proč nezáleží na tom, s kolika kluky jste spali

Titulní foto: © Depositphotos.com/netfalls

Autor článku je hříšný bůh sexu, půlku výplaty nechává v sexshopu a jeho uměleckou tvorbu raději hledejte na RedTube.
Onload

53 názorů ke článku

13. 07. 2014 v 06:54Off-line Colombo  (103/192/90)
Další slaboduché "rady" od ještě slaboduššího autora.
Souhlasím - 42   •  Nesouhlasím - 21  Nahlásit
13. 07. 2014 v 09:01Off-line Cuspus  (25/-/-)
náhodou, pro začátečníky celkem chytré rady
Souhlasím - 37   •  Nesouhlasím - 20  Nahlásit
13. 07. 2014 v 10:43Off-line Bery  (31/-/-)
Těším se na tu diskuzi. :D
Souhlasím - 18   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
13. 07. 2014 v 10:56Off-line Harpli  (39/175/75)
já bych zkusil všechny
Souhlasím - 17   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
13. 07. 2014 v 11:09Off-line Igy  (39/173/81)
Líbí se mi, jak trojka odporuje dvojce :D Dvojka podtrhuje, že se nemusíte zabývat počtem mužů a žen, ale prostě si někoho vyberete. Trojka, že byste se měli zabývat počtem aktivů a pasivů a versatilů :D
Jinak moje jediné opravdu vydařené trojky byly dva aktivové jako pár a já pasiv jako třetí. V klidu se na mě střídali a byli všichni spokojení. U jiných se buď pár věnoval sobě navzájem a třetí tam byl tak jako do počtu, aby byla díra nebo p**o navíc. Nebo naopak se věnoval jeden z nich moc třetímu a druhý z páru žárlil.
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
13. 07. 2014 v 11:18Off-line Sense  (32/180/78)
Tak trojka vztah určitě nezničí. Pár, který chce jít do trojky už má ten vztah stejně tak nějak v p***li a hledá záchranné lano. No, škoda že zrovna tohle už je skoro prasklý.
Jinak další článek co je tak "dlouhý a kvalitní", že jsem ztratil 2 minuty života.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 12  Nahlásit
13. 07. 2014 v 11:29Off-line Ztracen  (40/183/83)
My jsme brali roky trojku jako "povolený" úlet s právem veta. Nevěřím, že to může vztah zničit, spíše upevnit, protože všichni dostanou, co chtějí a vztah není přece o sexu, tak proč by se rozchazeli dva?

Tady si hodně lidí plete slova vztah a sex :-D
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 10  Nahlásit
13. 07. 2014 v 12:21On-line Klucinek  (34/176/75)
Co na to říct...opravdu netuším...nakonec nač vztahy když můžem jen m***t na počkání s kýmkoli že....to že autor je prvotříní protitutka neznamená že se tak musej chovat všichni a už vůbec ne že to tak je správně....
Souhlasím - 14   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
13. 07. 2014 v 14:50Off-line Vendy  (28/167/65)
Další návod, jak vést promiskuitní život??? Kam to ten svět spěje...
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
13. 07. 2014 v 17:48Off-line CH.a.r.m.i.n.g  (33/172/56)
Ach jo, že já jsem sem dneska zase lezl:D
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
13. 07. 2014 v 17:49Off-line Poklad  (30/177/69)
úroveň zdejší "redakce" klesá dál a dál -_-
Nejdřív to šlo brát s humorem, teď už je to spíš k pláči... -_-
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
13. 07. 2014 v 17:52Off-line Matthewko  (28/182/85)
čo som hovoril len sloboda ktorá potom začie liezť hetero vačšine na nervy a potom je problém chjo:(
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
13. 07. 2014 v 19:42Off-line Bery  (31/-/-)
ztracen: Nám to vysvětli, jsme nepochybně všichni zvědaví na ten rozdíl. :))
14. 07. 2014 v 05:49Off-line Ztracen  (40/183/83)
Bery: Jakoze rozdil vztah sex? Po tom prvnim tady vsichni touzi a docela marne a to druhe tady vetsina provozuje se svou rukou a ma plnou hubu, kolik ma chlapu v posteli :-D Pochybuji, ze si vetsina z prispivatelu užívá kvalitní sex :-/
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 07. 2014 v 06:34Off-line CH.a.r.m.i.n.g  (33/172/56)
Takže tímto příspěvkem nám vlastně dáváš na výběr: za A) s Tebou můžeme souhlasit nebo za B) máme určitě špatnej sexuální život a měli bychom si to přiznat. Ihned jsem se podíval na Tvůj profil a můžu konstatovat, že jedinej důvod proč jste Ty a Tvá polovička společně zadaní je ten, že vás s největší pravděpodobností nikdo jinej nechce. Stejně tak nikdo nestojí o Váš typ "vztahu".
Ty jsi ten poslední, co by se zde měl vyjadřovat k definici tohoto slova, protože očividně nemáš ani šajn. To, co jste si vy dva doma vytvořili je jen jakási odnož, které se každý slušný gay s alespoň špetkou úrovně vyloženě děsí a rozhodně si ji nepřeje. Je to tak, trojka do zdravého vztahu prostě nepatří. Existuje to, ano, ale pak to nemá se zdravým vztahem nic co dočinění a ten, kdo se v takovém ...spolku (odmítám tomu nadále říkat vztah) nachází, ten by si měl sám sáhnout do svědomí a přiznat si, že něco není úplně "oukej".
Takže až mě příště začneš poučovat o tom jaký to mám ve své posteli a schválně tedkom mluvím o té své, protože jsem jeden z předchozích přispívatelů, tak se pořádně zamysli nad tím, co vlastně meleš za sračky.
Bohužel, ač nechtěně, tak jsem se musel vyjádřit, protože tolik nesmyslů pohromadě jsem už dlouho neviděl a člověk, co mluví o tématu, které se skládá ze dvou slov (vztah, sex), kde přitom jednomu absolutně nerozumí a druhý hrdě praktikuje a myslí si, že je "king" ....to prostě neexistuje.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
14. 07. 2014 v 09:12Off-line Igy  (39/173/81)
A čokoládový dort nepatří do zdravé stravy. Ale když si ho dáte jen občas a s mírou, nijak to vašemu zdraví neublíží. A stejně tak "zdravý" vztah by měl přežít cokoliv, právě proto že je zdravý a stojí na pevných trvalých základech. Naopak pokud držíš vztah v okovech bez jediné možnosti, můžu si myslet, že vztah není vůbec pevný a jen se děsíte, že by jakékoliv zakolísání celý vztah zbořilo.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
14. 07. 2014 v 10:15Off-line Vendy  (28/167/65)
Ale je to amorální a společensky nepřijatelné! A kdo mi hodlá tvrdit, že trojka je ve vztahu naprosto v pořádku, tak není podle mě normální... Copak zapomínáte na lidské hodnoty???
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
14. 07. 2014 v 10:29Off-line Bery  (31/-/-)
ztracen: Beru na vědomí, ale to, co jsem chtěl napsat, víceméně shrnul CH.a.r.m.i.n.g.
Vendy: Monogamní vztahy jsou výdobytky moderní doby a společnosti, ne vždy a všude tomu tak bylo. ;)
14. 07. 2014 v 10:37Off-line Vendy  (28/167/65)
Bery: Já vím, že to zavedla moderní doba, jen si nedokážu představit, že bych byl schopen polygamie (či snad polyandrie, když jsem gay??) Opravdu se mi to příčí a uznávám lidské hodnoty :)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 07. 2014 v 10:41Off-line Bery  (31/-/-)
Vendy: Že to tak máš Ty, neznamená, že to tak mají všichni. Co je na trojce tak špatného, co se týče lidských hodnot?
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
14. 07. 2014 v 12:31Off-line Vendy  (28/167/65)
Bery: Zastávám názor, že trojka snižuje hodnotu člověka, protože tím je dostupný prakticky komukoliv. Díky tomu budu přemýšlet nad tím, co to je za člověka, že mu ta trojka přijde jako normální věc...
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
14. 07. 2014 v 12:43Off-line Igy  (39/173/81)
Vendy, jsi snílek. Pevný a zdravý vztah vzniká z lásky a hlubokého duševního souznění. Pokud je toto splněno, vše ostatní je vedlejší. Pokud si někdo myslí, že vztah "najdou" na seznamce a vybudují společným žitím a monogamií, jejich vztah mýlí se a doplatí na to.
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
14. 07. 2014 v 12:56Off-line Bery  (31/-/-)
Vendy: A když spí s jedním člověkem, tak není dostupnej komukoliv? Tomu jednomu se taky musel zpřístupnit. Nebo by měli všichni čekat do svatby? Protože to je taky určitá "společenská norma". ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 07. 2014 v 13:25Off-line Vendy  (28/167/65)
igy: Možná jsem snílek, možná mám podle někoho abnormální představy, ale jsem přesvědčen, že alespoň 5% zdejších uživatelů hledá to samé co já... A já si na takový vztah klidně počkám... A navíc, já na trojku bych neměl žaludek...

Bery: Když si dva navzájem důvěřují a určí si ve vztahu, že budou jen spolu a s nikým jiným, tak pak nejsou dostupní těm ostatním klukům ;) Moji rodiče jsou spolu 20 let a nikdy se navzájem nepodvedli ;) Myslím si, že to platí jak u gay tak i heterosexuálních párů ;) Je to všechno jen a pouze o důvěře :)
14. 07. 2014 v 13:37Off-line Bery  (31/-/-)
Vendy: Trojka je snad nějaká nedůvěra? A určitě rodiče budou vyprávět zrovna Tobě, jak se podváděli, zamysli se trochu. ;)
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
14. 07. 2014 v 13:39Off-line Vendy  (28/167/65)
Bery: Znamená to, že si ten pár navzájem nedůvěřuje a potřebuje proto společný úlet... Podle mě to není řešení, jak zachránit vztah...
A ty nevíš, jaký mám vztah s rodiči, takže do toho zrovna nešťourej ;)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 07. 2014 v 13:43Off-line Bery  (31/-/-)
Vendy: Právěže si pár musí důvěřovat až příliš, aby do toho šel. A většinou to právě kvůli tomu nezvládnou. Nemáš nejmenší představu, jak vztahy fungují.
A svoje rodiče si vytáhnul sám, tak se zamysli, kdo toho šťourá.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
14. 07. 2014 v 13:48Off-line Vendy  (28/167/65)
Ale to už je špatně... Takový vztah pak už nebude nikdy takový jako dřív... Bude právě velice negativně ovlivněn touto zkušeností. Btw, ty máš představu o tom, jak vztahy fungují?? Že jsi ochoten jít do trojky???
Svoje rodiče jsem použil pouze jako příklad, který ti měl znázornit, že všechno jde, když se chce ;) Bohužel asi zdejší uživatelé včetně tebe mají poněkud volnější způsob myšlení, který neslučuje s tím mým...
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 07. 2014 v 13:50Off-line THX1188  (41/183/90)
Igy: čím jiným, než společným soužitím a věrností/důvěrou se buduje vztah? Myslím, že máš trochu pokřivené myšlení, ojížděním cizího elementu ho fakt teda těžko utužíš! A ne pokaždé se člověk zamiluje hned...a souznít můžeš až tehdy pokud člověka poznáš do hloubky, ale tvých komentů se to asi děje jen tak baru, nebo na swingers ...nechápu!
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 07. 2014 v 13:56Off-line THX1188  (41/183/90)
Vendy: nejsi sám kdo věří v jisté morální, životní a partnerské hodnoty...věrnost, pravdu, důvěru a slušnost. Zůstaň u toho, stojí za to si počkat. :D
14. 07. 2014 v 13:57Off-line Igy  (39/173/81)
Ano, souhlasím, musíš poznat člověka do hloubky. Proto jsem přítele nehledal na seznamce. Do přítele jsem se zamiloval poté, co jsme spolu byli dlouho kamarádi a poté blízcí kamarádi a prostě to přerostlo. A během toho poznávání a kamarádění jsme spolu, představ si, neměli žádný sex. A proto i když jsme spolu začali chodit, byl ten sex spíš vedlejší. A když jsme spolu přestali mít sex a mám ho teď s jinými, naše láska je pořád pevná, a proto je pevný i vztah.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 07. 2014 v 14:00Off-line Bery  (31/-/-)
Vendy: Pokud se má vztah rozpadnout, je už jedno, jestli to bude kvůli trojce nebo ne, protože pokud se někdo z páru chce sex s někým jiným, prostě to udělá a nebude moc řešit, jestli třeba trojka nebude schůdnější. Pokud však nemá potřebu běhat za někým jiným, trojka může být prostě jen oživení, který třeba ani není potřeba, na druhou stranu proč se tomu bránit.
A jo, mám dost dobrou představu o tom, jak vztahy fungují.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
14. 07. 2014 v 14:01Off-line Vendy  (28/167/65)
THX1188: Děkuji Ti za podporu, jsem rád, že na těchto stránkách jsou i lidé, kteří se ztotožňují s mým názorem :)) Určitě zůstanu za svým názorem a nikdo mi ho nerozmluví ;) Přeju, ať se Ti daří ve vztahu! ;)
14. 07. 2014 v 14:06Off-line Vendy  (28/167/65)
Bery: Pokud to ve vztahu neklape a nedá se to žádným způsobem vyřešit, tak zvolím rozchod a časem si najdu někoho jiného. A pokud chci vztah zachránit, tak to udělám slušným a čestným způsobem a né že budu tahat do postele někoho třetího...
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
14. 07. 2014 v 14:12Off-line Bery  (31/-/-)
Vendy: "Svoje rodiče jsem použil pouze jako příklad, který ti měl znázornit, že všechno jde, když se chce ;)"
Si trošku protiřešíš, když si časem najdeš někoho jiného, ne? Mně to tak aspoň přijde... A teda moc nechápu, proč řešíš zachraňování vztahu. Pokud nefunguje, rozpadne sám, s trojkou, s pětkou nebo i s desítkou, to už je jedno. A pokud funguje, buď tu trojku oba chtít nebudou, nebo ta trojka tomu vztahu neublíží ani trochu.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
14. 07. 2014 v 14:19Off-line Vendy  (28/167/65)
hotjason91: Asi to nepochopí, to máš pravdu, ale náramně mě baví, alespoň se nenudím :D :D
Bery: Chceš mi naznačit, že je nevěra si najít někoho, když mám tři měsice po rozchodu?? :DD Pokud OBA chtějí zachránit vztah, tak se to dá řešit mnoha normálními způsoby (dovolená, romantická večeře, apod.) A pokud ne, tak to holt skončí rozchodem, to už se nedá nic dělat...
14. 07. 2014 v 14:23Off-line Bery  (31/-/-)
Vendy: Nic o nevěře jsem nepsal, tak si nedomýšlej.
Dovolená s romantickou večeří nepochybně všechno zachrání, věř tomu... :D
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 07. 2014 v 14:25Off-line Vendy  (28/167/65)
Bery: Každá snaha se cení.. Minimálně já bych to takhle řešil.. A někdy se to povede a někdy ne, to je individuální.
14. 07. 2014 v 14:33Off-line Igy  (39/173/81)
"Miláčku, já vím, že bys byl nejradši šukaný každý den dvaceticentimetrovým a já tě ojel svým třinácticentimetrovým naposledy o vánocích, ale podívej, upekl jsem jehněčí a stáhnul Deník Bridget Jonesové :)"
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 07. 2014 v 14:37Off-line THX1188  (41/183/90)
Igy: jsi hovádko, ale moc vtipný :DDDD
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 07. 2014 v 21:43Off-line Sense  (32/180/78)
Takže to vezmu jinak.
Chlap, který je schopný se před někým, koho "miluje" vyspat s jinou osobou je nechutný prase. A chlap co tohle dovolí je zoufalec, když je schopný se na to ještě dívat. Chápu to. Buzeranti no. Nemůžeme mít děti, nemáme děti, neznáme rodinu, a nemáme čím plnit ty díry v sobě. Takže zbývá v****ávání mozků, kariéra nebo utrácení peněz. Ideálně vše v jednom, zabalené do krásného, třpytu plného celofánu zvaného EGO. Ano, o tom to celé je. Muži ho bohužel mají. Někteří muži, a těch je jako šafránu jsou schopni dívat se na jednu osobu pořád stejně, milovat za všech okolností a té lásky si vážit.
Smůla je, že je to bráno jako slabost, jako nedostatek sebeúcty, protože většina sviní, přiznejme si, jsou "hezcí" kluci. Ano, je to tak. Buď jsi hezký, nebo hodný a platí to tak v drtivý většině případů. A že láska může člověka změnit? Ale hovno. Zase tak silný to mezi chlapy není. Viděl jsem hodně hovnozních článků a bohužel převážně na webech pro buzny. Může to být ještě smutnější? ANO! Lidi to berou jako zábavu...
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
15. 07. 2014 v 15:22Off-line Samael  (33/180/72)
Autor článku má nejspíše IQ rozpuštěného Vitacitu... Takovýhle bláboly
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
16. 07. 2014 v 09:14Off-line Ztracen  (40/183/83)
Samael: Já si myslím totéž o naivních dětech, co se o tomto pokoušejí diskutovat :-D Osobně jsem byl 4 roky registrovaný a podle předchozích komentů bychom spolu nebyli ani po měsíci. Lidé jsou různí, ale stojím si za svým :-D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
25. 08. 2014 v 17:24Off-line Succubus  (26/169/57)
Sex ve třech nikdy sex má být pro 2
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
25. 08. 2014 v 17:39Off-line Faaabka  (75/-/-)
Pokud se to nepřehání, asi bych se přiklonil k názoru, že všechno se má zkusit ...! Žijeme spolu s přítelem skoro 32 let, a "trojka" proběhla za tu dobu třikrát, a bylo to moc pěkný :-) ! Nic se nerozbilo ...
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
10. 12. 2014 v 14:22Off-line Adamluis  (49/-/-)
Já bych do toho šel :D
07. 05. 2015 v 10:39Off-line Mauglisek  (26/-/-)
zkusit se má všechno,když se vyberou správní lide,proč ne :)
21. 08. 2015 v 23:09Off-line Jasmina  (35/183/93)
Hledám dva Aktivy na trojku z kraje vysočina
27. 02. 2016 v 13:26Off-line Majak  (61/-/-)
Vy to tady ale prožíváte ! :-)))
28. 08. 2016 v 20:40Off-line Faaabka  (75/-/-)
Je to k***a nebo d***a ...?
24. 03. 2018 v 11:21Off-line Buzerant  (61/-/-)
Daniel jsem sex ve čtyřech i více lidech...
17. 10. 2021 v 08:34Off-line Spagic1993  (31/193/77)
Sex ve trech není překážka ani problém ve vztahu pokud jsou predem dohodnuté pravidla
28. 05. 2024 v 09:15On-line MarcoPolo  (35/183/84)
Miluju, trojky. Když mě jeden š**á a druhému ho kouřím. Nakonec se mi vždy udělají do pusy. Mňam
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload