Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Sex na prvním rande? Proč ne!

Někteří kluci říkají, že mít sex na prvním rande je špatný nápad, protože pokládají čekání za skvělou předehru nebo se bojí, že se s nimi jenom vyspíte a už jim znovu nenapíšete. Dneska vám říkám tohle: Kašlete na to, co tihle kluci říkají a jděte do toho hned na prvním rande. Ptáte se proč?

1. Zjistíte, zda jste sexuálně sladění

Tímhle nemám na mysli celou top nebo bottom záležitost, ale jednoduše to, že ne všichni máme v posteli stejné chutě. Pokud by vaše rande mělo zálibu v poryfilii, symforofilii nebo formikofilii, je lepší zjistit to hned a pak utíkat, jak nejrychleji to půjde.

2. Uvidíte jeho penis

Samozřejmě, že už vám pár nemravných fotek poslal během chatování na seznamce, ale vidět jeho chloubu na vlastní oči a dotýkat se jí je něco úplně jiného. Navíc, dokážete si představit, jak budete zklamaní, pokud byste s nějakým klukem randili několik týdnů a až poté zjistili, že v kalhotách má malého, podivně zahnutého ptáka s pořádným hnízdem kolem sebe?

3. Ušetříte si investice

V dnešním hektickém světě mobilů a internetu máme všichni málo času. Randění je vyžaduje spoustu času a také nemalé peníze, za které byste si mohli koupit třeba novou kabelku od Gucciho. Pokud se s vaším nápadníkem vyspíte hned na prvním rande, zjistíte, zda všechny tyto investice stojí za to. Co když na věc dojde až na sedmém rande a vy si pomyslíte: „No fuj, tak tohle v sobě fakt nechci.“?

4. Odstraníte sexuální napětí

Jestliže k sexu nedojde během prvních tří rande, začnete pociťovat určitý tlak. Každé další rande bude přemýšlet, zda má smysl ještě čekat nebo jestli byste na to měli vlítnout.

5. Chemie je chemie

Právě jste měli skvělé rande, na kterém to mezi vámi opravdu zajiskřilo a stavit se k jednomu z vás domů „na skleničku“ se zdá jako skvělý nápad. Má smysl to odmítnout jenom kvůli tomu, že je to první rande? Když to chcete a cítíte, že je to tak správné, proč byste měli čekat na zítřek?

6. Dáte základ vztahu

Sex je důležitá součást každého zdravého vztahu. Tím, že se oddáte milování již na prvním rande, získáte se svým možným partnerem speciální spojení hned na začátku. A pokud se vám oběma bude společně strávený čas v posteli líbit, jenom to zvýší vzájemnou přitažlivost.

7. Budete mít sex

Vaše rande mohlo být hrozné, nemáte vůbec nic společného, dělá blbé vtipy, není zrovna inteligentní, nemá žádnou představu o své budoucnosti – ale na druhou stranu je opravdu sexy a má vypracované tělo. Proč nevyužít příležitosti a nemít sex? Pokud se vám ozve znovu, můžete mu šetrně navrhnout, že byste měli zájem spíše o pravidelný sexík než o vztah.

Souhlasíte se sexem na prvním rande, nebo jste zásadně proti?

Sex na prvním rande? 6 tipů, proč určitě ne!

10 věcí, které byste měli vědět o obřízce

6 triků pro pořádný výstřik aneb Udělejte si zatraceně dobře

Pro dospělé gaye: 7 důvodů, proč nezáleží na tom, s kolika kluky jste spali

Mezi gay kluky dramaticky přibývá nakažených HIV, chraňte se!

Titulní foto: © Depositphotos.com/feedough

Autor článku je hříšný bůh sexu, půlku výplaty nechává v sexshopu a jeho uměleckou tvorbu raději hledejte na RedTube.
Onload

50 názorů ke článku

23. 08. 2014 v 08:59Off-line HonzaxD  (27/-/-)
místo mozku z piva kostku
Souhlasím - 64   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
23. 08. 2014 v 09:19Off-line Gliese581c  (39/176/78)
autor je proste romantik az na kost....
Souhlasím - 61   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
23. 08. 2014 v 09:32Off-line Hagal  (32/180/90)
Souhlasím - 12   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
23. 08. 2014 v 10:31Off-line Succubus  (25/169/57)
Bože Růžo , jakej dement vymýšlí tyhle rádoby 'články'? takovou demenci sem ještě neviděl a rád by som pozřel.
Souhlasím - 27   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
23. 08. 2014 v 11:01Off-line 18xxx20  (35/177/69)
TY VOLE přestaňte furt toho Červenku propagovat!!!! Pak tu v dalších článcích pláčete nad počtem HIV pozitivních!!!!! Člověk který zde řídí redakci má fakt IQ chcíplé škeble!!!!

Osobně nemám se sexem na první schůzce problém, ale propagovat to článkem je fakt nechutné.
Souhlasím - 28   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
23. 08. 2014 v 12:29Off-line Mecio  (30/189/72)
Jako sorry tohle už je fakt moc i na mě. Červenku jsem docela toleroval a jeho článkům jsem se smál i tomu o těch hrách, protože jsem si prostě nemyslel, že to myslíš vážně... ale sorry tohle nabádání k sexu je fakt strašný. nakluky.cz mám rád, ale REDAKCE bože můj už se zamyslete nad tím co dovolíte aby vám tady vyšlo... -_-
Souhlasím - 25   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
23. 08. 2014 v 13:42Off-line Nutcracker  (30/170/72)
Tuto kopu hovien vyprodukoval Zelenka narychlo ked sa mu podarilo ujst zo psychiatrickej liecebne kym ho nechytili znovu?
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
23. 08. 2014 v 13:45Off-line BlackSwan  (26/183/-)
Sex na prvním rande , a pak tu bude zase článek o tom jak je víc a víc buzen HIV :D Asi jsem staromódní nebo nevím ale příjde mi hezčí se déle poznávat jak povahově tak i fyzicky .... dotyky, polibky, atd... napětí se můžete zbavit i když si vyhoníte ! :D A když protějšek poznáváte dýl a dýl tak vám na něm záleží a ne že se sním hned vychrápete a pak budete mít pocit že jste dosstali vše co jste chtěli a jít dál... Sorry ale je to HNUS -_-
Souhlasím - 23   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
23. 08. 2014 v 14:50Off-line Veripax  (30/180/102)
Nutcracker: !!! :D :D Tak asi :D :D
23. 08. 2014 v 16:12Off-line Sir.patrick  (26/173/68)
Pokaždé, co jsem měl něco s někým na prvním rande, vždy mě ten člověk pak odradil a už nebyla tam ta chuť vidět ho znovu. Vlastně viděl jsem ho celého. Nebylo už žádné tajemství, nebylo na co se těšit. Naopak, s kamarádem se známe dva roky a nečekaný sex s ním byl ten nejkrásnější pocit, co jsem kdy zažil a já jen doufám, že z toho bude něco víc.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
23. 08. 2014 v 19:48Off-line Matthewko  (28/182/85)
vážne sa zamyslite nad tým čo sem píšete je to otrasné a može to pre všetkých skončiťzle fakt chcete aby hetero vačšina zakázala homosexualitu alebo čo budte slušný
23. 08. 2014 v 19:51On-line Richard33  (44/185/80)
A kdy je to správně? Na tří a půltým rande? :sD
23. 08. 2014 v 19:54Off-line Veripax  (30/180/102)
To bude tak někdy až kolem 3.95 rande :D
23. 08. 2014 v 20:00On-line Richard33  (44/185/80)
Veripax: Do kelu, cítím se jak šlapka :-D
23. 08. 2014 v 20:01Off-line Veripax  (30/180/102)
Richard: Hej, to se fakt nedělá! Gayové jsou na to fakt hákliví, to HIV všude a tak :D :D
23. 08. 2014 v 21:07Off-line NaKluky.cz  
Matthewko: "može to pre všetkých skončiťzle fakt chcete aby hetero vačšina zakázala homosexualitu alebo čo budte slušný"

Pokud bychom v článku nahradili slovo penis za vagínu, tak bychom jej s čistým svědomím mohli vydat i na webu pro heterosexuály. Nemyslíme si, že by "chtíč" sexu na prvním rande byl výsadou pouze gayů ;)


Richard33: "Do kelu, cítím se jak šlapka :-D"

Boduješ, tvoje komentáře milujeme :) Díváš se na to s nadhledem, což jsme rádi :)


Pro všechny:

Článek vyslovuje "nějaký" názor autora (v tomto případě Honzy Červenky, nikoli Honzy Zelenky http://www.nakluky.cz/…jan-zelenka/).

Ať už s názorem souhlasíte nebo ne, určitě se shodneme na tom, že argumenty jsou logické. Proto nám přijde v pořádku takový článek zde vypublikovat. S názorem vyjádřeným ve článku nemusíte souhlasit, což je také zcela v pořádku. Každý člověk je jiný a pro jednoho, co je málo, tak pro druhého znamená příliš.

My skutečně nevíme, jestli je sex na prvním rande obecně správný, protože takto na to ani nelze pohlížet. Záleží na osobních preferencích každého z nás.

Vychází zde různé články - od tipů k sexu, přes statistiky nakažených HIV (http://www.nakluky.cz/…-chrante-se/) až po tipy, jak se chránit před pohlavními nemocemi (http://www.nakluky.cz/…nakazit-hiv/). Kdo chce, tak si tyto články přečte. Stejně tak každý, kdo chce, tak se bude při sexu chovat zodpovědně. Více skutečně udělat nemůžeme.

Na konci článku se vás ptáme, zdali souhlasíte se sexem na prvním rande, nebo jestli jste zásadně proti. Budeme opravdu rádi, když konstruktivně napíšete, proč a v jakých konkrétních bodech s názorem vyjádřeným ve článku nesouhlasíte. Tím by mohla vzniknout zajímavá diskuze, kvůli které tento článek vyšel :)

Takže v čem s článkem nesouhlasíte? Z jakých důvodů odmítáte sex na prvním rande? :)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 22  Nahlásit
23. 08. 2014 v 21:15Off-line Loveeee  (26/175/70)
Asi proto že nevím jestli je HIV + proto si počkam a zavřete ho do klece toho Červenku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23. 08. 2014 v 22:34Off-line Chuckym3  (41/174/75)
My ale Vážená redakce nesouhlasíme s kvalitou publikovaného obsahu od autora, který trpí evidentně promiskuitou I. stupně, člověk, který zde kolikráte káže o morálce a v popisku o sobě má něco, co se neslučuje s tím co publikuje, působí již jako tragikomedie s pozitivním koncem, bohužel pro nás větší pravděpodobnost, že ten konec bude HIV pozitivní.

A pochybuji , že autor jako takový vůbec někdy na rande šel, spíše to byla pouze a jen případná záminka za tím si vyklepat koule a jít o dům (bordel) dál.

Jinak se na prvním rande , možná dle situace, ale rozhodně né podle rad té promiskuitní kreatury, která akorát tady k***í, že již to tak napíši celkově články.
23. 08. 2014 v 23:13Off-line Ernesto  (26/175/63)
sračky sračky sračky
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
23. 08. 2014 v 23:42Off-line Loveeee  (26/175/70)
Autor má určitě HIV
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
24. 08. 2014 v 00:00Off-line Chuckym3  (41/174/75)
Loveeee:

A podle reakce se nakazila redakce. Což možná se cení, moc pozitivních tu doufám není. Bohužel však s Červenkou v čele, s vylízaným mozkem přes ústí do p***le. Škoda není o něm moc pozitivního co říci, má rád SM, asi dostal pořádnou přes makovici, a tak ten mozek spadl o několik pater níže , zrovna tam , kde to má rád, když mu někdo anus líže. Nu což, třebas pak přišel někdo s pořádným jazykem, a vylízl mu mozek tím jeho kakaovým šmudlikem.Jen škoda, že mu mozku vylízl moc, proto tady všichni voláme o pomoc.
24. 08. 2014 v 00:06Off-line Romafelo  (26/178/-)
tak jako k***a š***t s prvním rande určitě nebudu :D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
24. 08. 2014 v 03:46Off-line 18xxx20  (35/177/69)
OMG... Nakluky.cz... Jaké jsou v tom článku "logické argumenty"??? Je to jen slátanina magistrálních ubohostí....
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
24. 08. 2014 v 11:40Off-line Bery  (30/-/-)
chuckym3: Větší orální klystýr jsem dlouho neviděl, měl by ses trochu zamyslet, než něco napíšeš.

A vy ostatní, co kdybyste to přestali hrotit, radši si našli někoho, s kým na to rande můžete jít, a nemuseli jste číst tyhle články? To, jestli tomu druhému dáte hned na poprvý, je na vás, nikdo vás do toho nenutí. ;)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 10  Nahlásit
24. 08. 2014 v 18:57Off-line Cuskyfusky  (25/154/60)
Sex na prvom rande??????ako nech sa na mna nikto nehneva,ale to nie.,,chemie je chemia,,alebo zistite ze ho ma maleho,,podla mna na tom nezalezi.lwbo ked sa dvaja budu lubit a padnu si do oka tak nebudu riesit dlzku.a v laske nejde hlavne o sex.ide tam o citi,o to,ako toho druheho lubite.a sex je skraslenie toho vztahu.
24. 08. 2014 v 19:47Off-line ThomPrag  (45/180/76)
NaKluky.cz: Po přečtení článku a diskuse mě napadá scénka z úžasného filmu/seriálu Saturnin - http://youtu.be/PKQzvDsX9GI?….

Pod téměř každým článkem (myslím, že byla nějaká výjimka) tohoto individua je plno komentářů, kde se naprostá většina zdejších uživatelů podivuje nad tím, že tu ještě takové články vůbec vychází. Ač jsou tady často diskuse, ve kterých se lidi mezi sebou hádají, u těchto článků se celkem snadno shodneme, ať už jsme mladí nebo starší, malí nebo velcí, hubení nebo tlustí, s výučákem nebo diplomem, atd. Proto opravdu nechápu, proč pokračujete dále v uveřejňování takových šíleností.
Jak řekla teta Kateřina: "...mě stačilo naznačit" - kolik ještě potřebujete reakcí, aby vám došlo, že články Červenky zde nejsou vítané?
24. 08. 2014 v 20:32Off-line NaKluky.cz  
ThomPrag: Děkujeme za konstruktivní reakci. Tetě Kateřině (pěkná scénka) stačí naznačit, ale i my máme oči otevřeny. A nejdeme (a ani nechceme jít) hlavou proti zdi, jak by se mohlo na první pohled zdát.

Komentáře pod články jsou pouze jedna část mozaiky. Všude na internetu bohužel platí, že nejvíce jsou slyšet k***ické ohlasy. Člověk, který si stěžuje, má potřebu svůj názor dávat daleko hlasitěji najevo, než člověk, který s článkem souhlasí či má k němu jen neutrální postoj. A nemyslíme to nijak pejorativně, prostě to tak je. Je to holt lidská vlastnost.

Dalšími částmi mozaiky jsou například čtenost článku (článek přečte mnohem více lidí, než kolik jej okomentuje; čtenost je pro každé médium jedno z nejsměrodatnějších měřítek) či zpětná vazba ze sociálních sítí atd.

U tohoto článku je 31 komentářů. Z nich jsme napočítali +-18 negativních (počítáme unikátní komentující), zbytek komentářů jsou pozitivní, nebo ve vztahu k článku neutrální. Vedle facebookového tlačítka se zobrazuje: "Toto se líbí 34 lidem". A to svědčí o tom, že názory na článek nebudou tak jednotně negativní, jak by se mohlo třeba zdát.

Snažíme se vydávat články, které jsou zajímavé napříč věkovými kategoriemi, protože web navštěvují jak mladí kluci, tak i starší pánové. Všech si vážíme a na všech nám záleží, aby se jim u nás líbilo. Ale pokud se někomu nějaký článek nelíbí, protože pro něj není přínosný, tak to neznamená, že je chyba v autorovi. Jen prostě daný čtenář není zrovna cílovou skupinou daného článku. A to je zcela v pořádku, takto to prostě funguje.

Důvod k vydávání těchto článků jsme docela podrobně rozepsali ve dvou příspěvcích zde: http://www.nakluky.cz/…nticervenka/
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 12  Nahlásit
24. 08. 2014 v 20:43Off-line ThomPrag  (45/180/76)
NaKluky.cz: Velmi častá argumentace ohledně čtenosti nějaké stránky na Internetu je tak trochu mimo. To, že si nějakou stránku někdo zobrazí, zdaleka neznamená, že se mu to líbí. Ale jak je napsáno v té diskusi, které jsem si všiml až po napsání komentáře, web si na sebe musí vydělat. A tam je potom logický argument, že čím víc zobrazení, tím lépe.
Po přečtení odkazované diskuse chápu, že se toho exota prostě nezbavíme.
Možná ještě tip - co dávat hned do titulku, že jde o článek od tohoto autora? Abych na něj nekliknul a tím se nezvyšovalo počítadlo návštěvnosti...
24. 08. 2014 v 23:30Off-line Nutcracker  (30/170/72)
Nakluky: myslim, ze ked sa jedna o tento 'magazin' (kde vychadzaju nejake clanky a novinky), bolo by ovela hodnotnejsie prinasat novinky zo sveta, ktore sa tykaju, ale ani nemusia gay tematiky. Niet dost nametov? Nevadi! Je plno ludi, aj gay chalanov, ktorych by mozno oslovili naucne clanky z historie (vedeli ste, ze aj Alan Turing bol homosexual?), techniky, pocitacov...nametov je kopa. Ja mam dojem, ze clanky Cervenku vychadzaju ked uz fakt neni o com a treba nejako zaplnit priestor (aby tu neboli zobrazovane stare clanky a dlho nic nove). Takto by sa problem vyriesil, nebolo by nutne tu nasilu strkat taketo hovadiny a na svoje by si mozno prisli aj ini, ako len vykrutene tety, ktore chcu pocuvat len o mode, lady gage apod.
24. 08. 2014 v 23:59Off-line Ligerisek  (36/172/62)
Myslim, že pokud to není myšleno jako recese, viz. "Randění je vyžaduje spoustu času a také nemalé peníze, za které byste si mohli koupit třeba novou kabelku od Gucciho.", tak označení "nadržená retardovaná opice" autora článku zcela vystihují! Hochu dospěj už konečně, se srdcem z ledu těžko najdeš pravou lásku!
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
25. 08. 2014 v 00:03Off-line Ligerisek  (36/172/62)
Plague: s tim tvim excelentnim blbem fakt patříte k sobě, oba ste stejně jeblý na hlavu, on nemá právo používat písmeno R! ;-P
25. 08. 2014 v 10:16Off-line Somerone  (36/180/80)
Hele stejně to tak většinou vypadá, tak nevím, co tu všichni řešíte. Vždyť tady tak přemýšlí skoro všichni, jak svlíknou toho druhého až pod kolena už na prvním rande. :)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
26. 08. 2014 v 19:45Off-line Chuckym3  (41/174/75)
somerone, víš ono je to jak u koho, pokud někdo vidí za láskou jen přehrnutí předkožky způsobené erekcí z nadrženosti na prvním setkání, tak to asi moc o lásce nebude, ale spíše o tom, že buď jeden a nebo oba mají často plné koule a lezou jim tlaky do hlavy. V jednom máš pravdu, že určitě každý nad tím přemýšlel , ale né každý by to možná chtěl a vyžadoval. Z mé strany, pokud šlo skutečně jen o city, tak jsem ani s tím dotyčným potřebu postelových hrátek nikdy neměl. Možná po čase a iniciovat to musel vždy ten druhý. Vztah je i citech , poznání, toleranci, nikoliv o tom vyždímat ze sebe vždy a je jedno jestli při první nebo druhé schůzce poslední kapky semene.


Joo a Červenko, když už se tu kasáš, že svou uměleckou tvorbu máš na RedTube, hoď link, ať se pobavíme nad tou komedií, když už nás tady všechny dojímáš k pláči.......
26. 08. 2014 v 21:11Off-line Garrett  (33/-/-)
No, je pravdou, že moje vztahy taky častokrát začaly sexem, ale nebyl to láskyplný vztah, aspoň ne z mé strany, ale šlo o sex. Ony ty vztahy, co sexem začaly většinou stejně dlouho nevydrží.
24. 09. 2014 v 13:43Off-line Ligerisek  (36/172/62)
Plague: Petr Pan forever O:-) :-P
03. 11. 2014 v 14:26Off-line Harper  (37/196/-)
Tenhle web klesl tak hluboko, ze uz to vic nejde. Za chvili nam budou urcovat co mame a co ne nosit.
23. 01. 2015 v 11:29Off-line Frenky22  (33/-/-)
Nikdy jsem se pod žádný článek nevyjadřoval, ale nyní to udělám. Když vidím komentáře některých lidí tady, tak si říkám zda si tu nepletou dva zásadní pojmy Červenka a Zelenka je velkej rozdíl, sice nevim jak moc vám kterej vadí, ale myslím, že gay komunitě dělá největší ostudu ten Zelenka. Pokud jde o tento článek tak mě zaujal, mám ale na to svůj vlastní názor. Pokud nehledáte Vážný vztah, ale jen flirt či úlet nebo prostě takové to kamarádství s výhodama, tak bych klidně s tím článkem souhlasil. Pokud jste ale človíček, který hledá vážný vztah, tak souhlasím s většinou lidí že je nejdřív důležité toho druhého poznat, a ne s ním lézt hned do postele :-). To je naprostej nesmysl... Pokud vám jde o rizika, tak také souhlasím s ostatními, že existuje ochrana, kondomů kolem nás je spousta a může si je koupit kde kdo i děti bohužel. A poslední nad čím bych se chtěl pozastavit je to, že sám jsem člověk, který píše jisté články, a snažil se je zdejší redakci nabídnout. Ta se ale ani neobtěžovala, mi odpovědět zda ano nebo ne. Takže o kvalitě vydávaných článků či možnosti nechat si článek zveřejnit se tu raději vyjadřovat nebudu... Všem vám přátelé přeji krásný zbytek pohodového pátečního dne.
23. 01. 2015 v 13:12Off-line NaKluky.cz  
Frenky22: "sám jsem člověk, který píše jisté články, a snažil se je zdejší redakci nabídnout. Ta se ale ani neobtěžovala, mi odpovědět zda ano nebo ne."

Omlouváme se, ale to není pravda. Ohledně psaní článků jsme s tebou vyměnili pár e-mailů, v posledním jsi zmínil, že některé sekce by bylo vhodné přepracovat, doslova jsi zmínil: "Myslím, že to některé budou potřebovat." Už ses nám pak ale neozval, takže jsme usuzovali, že nemáš čas nebo zájem. Pokud tomu tak není, tak jsme samozřejmě rádi. Připomeneme se ti na e-mailu, ať to můžeme společně posunout :)
24. 01. 2015 v 10:15Off-line Frenky22  (33/-/-)
NaKluky.cz: Email jsem od vás dostal, zbytek emailů bohužel ne, nevím kde se stala chyba, jak jsem odepsal v emailu, i technika se někdy může mýlit... Velmi se omlouvám a sypu sobě popel na hlavu, je to má chyba. Omlouvám se.

Samozřejmě bych rád publikoval, ale pokud jde o zkrácení článů tak to lze jen po částech například vydat jako na více dílů či tak.. Zkrátit to moc nejde...

Ještě jednou se omlouvám a rád budu spolupracovat... :-)
31. 07. 2015 v 18:01Off-line Kubicek03  (31/-/-)
toho Červenku už by měl někdo zastavit... pravda některé jeho články jsou dobré, ale některé stojí za zlámanou grešli a někdy jsou tak nudné, že si prohlídnu jen obrázky... nechci být zlej, ale když čtu názory některých uživatelů tady tak se jen přidám do davu...
09. 08. 2015 v 15:28Off-line Petrubik  (27/188/58)
DOT
11. 10. 2015 v 14:04Off-line Ingoline  (103/-/-)
Redakce NaKluky, je docela zarputilá a o hájení Červenky a jeho příspěvků ani nemluvím. Ale tento článek je opravdu neskutečný a hlavně hnusně povrchní blábol, a kabelku od Gucciho fakt oplakávat nebudu, za cenu toho že kluka poznám i jaký je uvnitř a ne jen jestli má výstavní kousek v boxrekách Calvin Klein,což je, dle redaktora asi hlavní atribut.......
04. 01. 2016 v 09:50Off-line David.danik  (103/-/-)
Zamyslete se nad tím co píšete,možná vás to překvapí co takhle chtěli autoří jen pobavit tedy recese něco jak Petr Novotný na TV Nova (ve své době 1998-2003 zhruba kdy byl celeb***a) kdy bavil diváky protože byl bavičem.
Takže třeba Červenka a Zelenka pouze baví a jsou rááádi extrovertně viditelní co na to...je to jejich volba a jejich život...no a holt my všicí s tím nemusíme souhlasit...dáváte to najevo což je bezva ale i oni mají právo napsat svůj názor na věcm z jejich pohledu a bavit tedy dělat třeba i ze sebe srandu,možná vám to příjde trapné ale i oni mají právo volby jako vaše volba introvertní a konzervativní,být nenápadná šedá myška,která neupozorňuje na sebe,je nevýrazná =)
04. 01. 2016 v 09:53Off-line David.danik  (103/-/-)
A pro pó v Praze je vyšší životní úroveň,takže boxerky Kevin Klein a podobně reklamě žít je bezva ale my co žijeme mimo PHA nemáme takovou životní úroveň co mají v PHA tak si nemůžeme s pardon dovolit to co Pražák a ještě s finanční rezervou na horší časy,to my nedáme ani omylem...
04. 01. 2016 v 09:56Off-line David.danik  (103/-/-)
Jinak pokud najdeš kluka s kterým si strašně dobře rozumíš a padnete si do noty,tak proč ne jste uvolnění a touha na sex je přirozená a když to chcete oba dva,tak není nic hezčího než se rozkošně pomilovat a mít sex =)
05. 04. 2016 v 18:24Off-line Tibiis  (23/-/-)
Sex na prvním rande? Proč ano!
01. 03. 2017 v 09:32Off-line Charlie7.7  (23/-/-)
Jediný důvod proč NE.. je ten že pak už nemusí napsat a bere vás za věc s kterou si jen užil :) (A ještě taková rada pokud si pošlete fotky ve spodním prádle nebo i bez... ještě před prvním randem tak počítejte že skončíte v posteli :D )
15. 11. 2017 v 15:18Off-line Fanda2611  (28/-/-)
Tak stejně se to dneska točí jen kolem Šu*ání , nad obličejem se ještě nikdo nikdy neudělal ...
09. 12. 2017 v 17:24Off-line Iglw  (48/172/77)
Ano,je třeba si udělat !"dobře" hned při prvním rande i v dnešní době!
22. 02. 2023 v 07:38Off-line PaulBrian  (51/180/72)
Mam pocit ze, autor nikdy nesukal
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload