Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

ŠOK: Takto mladý kluk na Gay Pride? Svět se zbláznil!

Video zachycuje malého chlapce, kterému není více než 12 let. Přitom provokativně tančí a twerkuje na Gay Pride. To samozřejmě vyvolalo polemiku kvůli tomu, jak je chlapec oblečený a jak tančí. Pobouřilo to hlavně anti-homosexuální aktivisty a homofobiky. Pod videem se strhla vlna negativních komentářů vůči gayům.

Můžete se v nich dočíst, jak se homosexualita stává přijatelnou a nyní se díky ní ospravedlňuje pedofilie a v budoucnu povede k přijetí nekrofilie. Z videa lze slyšet, jak nejméně jedna osoba ho povzbuzuje, avšak ostatní se zdají být trochu zmatení a udivení. Podle CNN nakonec chlapec skončil v pěstounské rodině společně s jeho dospívající matkou.

Myslíte si, že je to v pořádku, nebo jde o selhání matky, která měla dohlédnout na to, jak je oblečený a jak se chová? 

Titulní foto: youtube.com

Onload

46 názorů ke článku

16. 06. 2015 v 07:03Off-line D3miik  (29/185/64)
Homofobní skandál, ale že jeho matka není zletilá je v pořádku.. :D
Souhlasím - 62   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 06. 2015 v 08:18Off-line Spider.27  (38/185/71)
homosexuál nebo heterosexuál, To je fuk. Ale čeho je moc toho je příliš. Tohle už vůbec není o nějakém sebevyjádření, to můžete rovnou všechny děti postavit před strip. tyč a čumět na ně s uslintanou držkou. (BLE) Toto je ujetej humus dokonce i na takovou akci jakou je gay pride.
Souhlasím - 45   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
16. 06. 2015 v 09:03Off-line Spider.27  (38/185/71)
jop to je fakt nemůže, ale vůbec nejde o jeho matku, ale o nemalou podporu gay komunity která to podporuje nebo je jí to přinejmenším jedno. Potom se nemůžeme divit že jsme v hetero očích tam kde jsme
Souhlasím - 16   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 06. 2015 v 09:37Off-line Igy  (38/173/81)
Je to naprosto normální, učí se to v tanečních školách a dívky a někdy i chlapci to dělají při představeních a soutěžích a všichni jim za to tleskají (teda jemu zrovna ne, jemu to moc nejde). Nikomu to nevadí a kdyby se objevil na tanečním festivalo, love parade nebo i někde na koupališti, kde by hrála hudba, bylo by to v pořádku.
Je to jen další případ toho, kdy naprosto běžná věc najednou lidem vadí, protože ji vidí v kontextu s gay pride.
Souhlasím - 38   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
16. 06. 2015 v 12:48Off-line Maisu  (26/183/95)
Now Sissy that Walk
16. 06. 2015 v 13:41Off-line Spider.27  (38/185/71)
TwojTatko trefa do černého :-D. Alespoň někdo to pochopil
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 06. 2015 v 16:24Off-line Boyy  (35/182/73)
Priserne. Je mi toho chlapca luto, viem si ho predstavit za par rokov, promiskuitny a nestastny jedinec vyrovnavajuci sa s detstvom. To snad musi zdesit kazdeho, nie len nejakych homofobov. Nenormalny bude skor ten, komu to pripada normalne.

A ze je to zbran pre homofobov? Samozrejme, ale to je takmer kazda "Pride" na zapade. Len v krajinach, kde homosexuali naozaj trpia (Afrika, Rusko, Gruzia) maju Pride zmysel a uroven. Na zapade sa z toho stava exhibicia promiskuitov, pricom liberalom je to ukradnute, nerozhodnutych to odpuzuje a homofobom potvrzuje ich nazor.
16. 06. 2015 v 17:30Off-line Zajicekke  (22/185/95)
to je hrozný tak mladej kluk tohle nemůže je to zkrátka ostuda gay komunity tohle se heterákům, stát nemůže :(
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
16. 06. 2015 v 17:48Off-line BadApple  (27/186/80)
Dafaq? Když jen tancuje a twerkuje... Jestli dělá hip-hop tak to se tam normálně učí xD když na tom nic špatnýho není.... Jenom tancuje,nic víc.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
16. 06. 2015 v 17:57Off-line Agelic2  (28/187/65)
jen nám homosexuálům udělal zase špatnou pověst, ve dvanácti letech by na takové akce ani neměl chodit to je můj názor.
Sice i já jsem na kluky od 12 let ale nikde jsem se tím neukazoval a nebo nechlubil !!!!!!
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
16. 06. 2015 v 18:57Off-line Ligerisek  (36/172/62)
To je toho, tak maj kluci 10-13 let nad čim slintat ;-P
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 06. 2015 v 19:00Off-line Ligerisek  (36/172/62)
To je stejný, jako se pohoršovat nad dědulama v kůži, jenom proto, že nás sexuálně nepřitahujou! ;-) ...tak si každej najděte to svoje a neserte se třeba ku příklady tady 12-kám do jejich skupiny, tam nepatříte a nemáte tak jim do toho co kecat! ;-)
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
16. 06. 2015 v 19:06Off-line Jenda...  (29/-/-)
Za twerkování kluka nemůže pride, ale média, ze kterých to převzal.
16. 06. 2015 v 19:07Off-line Ligerisek  (36/172/62)
já nechápu, jak někdo může tvrdiz, že je na kluky, od tolika a tolkika ... mě to táhlo ke klukům od jakživa a jen v 11-ti su si uvědomil, že to, jak mě to táhne ke klukům znamená, že su gay ...asi su fakt divnej, když jedinej mám tak silný instinkty O.o
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
16. 06. 2015 v 19:38Off-line Spider.27  (38/185/71)
ok kdysi dávno bylo za provokativní považováno i kroutění bokama Elvise Presleyho. Je ale rozdíl když tu provokaci dělá dospělej člověk nebo dvanáctiletý děcko a ještě k tomu na gay pride. A pokud si nějakej Ligerisek a spol. myslí že je to ok, a co se do toho serem, tak proč všechny děti rovnou nevyhnat do ulic si vydělávat svým tělem. Nad některými dementními komentáři zůstává opravdu rozum stát ;-)
16. 06. 2015 v 19:54Off-line BlackSwan  (26/183/-)
taková nepovedená MILEY !:D
16. 06. 2015 v 19:57Off-line Igy  (38/173/81)
TwojTatko: Nějak nechápu tvůj pohled a trochu bych se divil, kdybys ho chápal ty sám :D
"Veľa ľudí si myslí,že to je v poriadku ale p***om premýšľajú ako dospelí,decko má úplne iné myšlienkové pochody. Deti sexualizujú dospelí,v tom je problém." ... V první větě říkáš, že podle dospělích je to dobře. A v druhé větě, že jen dospělí v tom vidí něco sexuálního, tedy že asi pro děti to je něco naprosto neškodného. Nebo jak? :D
16. 06. 2015 v 20:05Off-line Spider.27  (38/185/71)
igy? sorry ale zkus si to přečíst ještě jednou a zapoj to nad krkem ;-) věřím že to byla jen chvilková nepozornost :-)
16. 06. 2015 v 20:13Off-line Igy  (38/173/81)
Ne, čtu si to pořád dokola a pořád je v těch dvou větách zásadní rozpor. Prostě to vezmu tak, že TwojTatko je proti a hledá důvody, ale neumí je moc dobře vyjádřit. :P
16. 06. 2015 v 20:15Off-line Colty  (31/180/76)
Je dobré se zamyslet, proč se tu pozastavují lidé nad věkem účastníka pride. Při veřejných diskuzích a obraně pride zastánci zdůrazňují, že na pride se neděje nic nevhodného. Pak by to bylo v pořádku. Ale asi vše není, jak se zdá, že?

Když se dítě nejenom účastní pride, ale taky chová tímto způsobem, někdo mu musel ukázat jak se to dělá, nebo to někde převzalo. Nepochybuji o něm, ale pochybuji o potřebách projevovat sebe sama tímto způsobem neodpovídajícím jeho věku. Někomu se zdá, že něco není jak má být? Nejspíš ano, a myslím že to napadne každého soudného člověka, který se vžije do situace, že dítě je jeho.

Pro všechny tyto soudné lidi jde o dobrou příležitost zamyslet se. Já pride neholduji, právě z těchto důvodů. Vždycky se najdou tací, kteří se dopustí chyb, které jen poškozují dobré jméno.

No a pak se divíte, že jakákoliv komunita "jiná" než většinová je "očerňována" a "vykořisťována". Neexistuje tolik rozdílů mezi lidmi na zemi, to spíš existuje víc hlupáků.
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 06. 2015 v 20:24Off-line Spider.27  (38/185/71)
colty: jedním slovem dokonalost!!!!!! ;-) ;-) ;-)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 06. 2015 v 20:39Off-line Igy  (38/173/81)
colty a spol: Je vtipné vyzývat k zamyšlení, když vy sami jste tomu moc nedali. Jak je vidět na vašich příspěvkách, vaše myšlenky začínají u pride, kterou považujete za špatnou, a pak přecházíte ke klukovi, který je pro vás důkazem, jak moc je zkažená.
Tak to zkuste z druhé strany - Kluk twerkuje. Byla by tato skutečnost nevhodná na Love Parade, Holi Open Air, při taneční soutěží, nebo v Československo má talent? Samozřejmě že ne. Bylo by to něco naprosto normálního, běžného. Twerkování může okoukat z každého druhého klipu v televizi nebo ho to naučí v prvním roce street dance kurzů. Prostě si užívá hudbu v parném dnu.
Může se nevinná věc stát nevhodnou jenom proto, že se tak stala při pride? Ne, pokud nejste homofob nebo zapšklý moralista, co hledá chyby na všem kolem pride.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
16. 06. 2015 v 20:52Off-line Spider.27  (38/185/71)
igy: tak proč tedy netwerkuje dospělej muž v dětský školce? všdyť je to jen tanec ne? :-D:-D:-D
16. 06. 2015 v 21:21Off-line Colty  (31/180/76)
mě zaskočil už nadpis - "ŠOK: Takto mladý kluk na Gay Pride? Svět se zbláznil!". Svět? Jak jako svět? Ten tu byl ještě než jsme tu byli my a nebo jestli se tím myslí masa lidí - tím hůř. To se zbláznili všichni na světě, když se řeší něco co souvisí s dvanáctiletým klukem na pride? Ne, zbláznili se ti, kteří jen koukali a nic neřekli. Dokonce si to natočili.

igy:
Souhlasím s názory, že takto mladé dítě si neuvědomuje souvislost např. twerku s pride a podobně. Fajn. Řekněme, že jde o nevinný pohybový projev - "umění". Co potom, když takové video uvidí - řekněme třeba jeho spolužáci? Ti si nejspíš naprosto stejně neuvědomují pride a nesouvislost s twerkem. A když toho kluka označí za někoho, kdo tancoval před "teploušema" protože takto můžou tito mladé děti pride vnímat - právě pro neuvědomění, o kterém tu píšete... Jak to jeho spoluvrstevníkům vysvětlíte? Nemyslím si, že takový kluk může normálně dospívat, z toho co zažil, z toho když se k němu pak může takto okolí chovat... To nemluvím o nárocích na psychiku. Zdá se mi to, nebo pak z takového člověka může vyrůst právě homofob, který LGBT komunitě tohle nikdy "nezapomene"? To mi zůstává nezodpovězenou otázkou...
16. 06. 2015 v 22:15Off-line Sexy.manxxx2  (30/167/55)
Já si myslím,že tak malej kluk nemá co na takové akci pohledávat :) A myslím si, že je normální, že to někoho děsí,protože to děsí i mě :) Říkám si ,kam to tedy spěje ? :) Nevím co je horší ,zda li to to,že ho tam rodiče pustili a nebo to ,že se na to lidé koukali a nevyvedli ho :) Přijde mě nenormální podporovat malé dítě v něčem takovém :) To dítě by mělo dělat úplně něco jiného ,než twerkovat na Gay pride :) Je to celé tak trochu zvrácené :)
16. 06. 2015 v 22:26Off-line Buttch  (28/-/-)
Chodí tam lidi všech věkovejch kategorií a ženský s dětma v kočárku nejsou výjimkou.
Vždyť ten kluk jen tancuje a nevidim na tom nic divnýho. Miley twerkuje (vlastně tam dělá spoustu děsivějších věcí) před vyprodanou arénou, kde diváky tvoří hlavně děti v takovym věku a nic se neděje.
Ať tam dělal cokoli, tak z něj nemusí nutně vyrůst buzna. Navíc děti dneska holt dospívaj rychlejc. :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
17. 06. 2015 v 00:05Off-line Radasas  (46/169/65)
s takovym malym kasparkem stejne jeste nejde nic delat,tak co se lidi rozcilujou:) kluk si zablbnul a tak ho ukamenujme za to ,pestouni jiste z nej vychovaji radnyho heteraka
17. 06. 2015 v 10:43Off-line Igy  (38/173/81)
Spider.27: Dobrá otázka. Proč by nemohl dospělý muž nebo kdokoliv jiný twerkovat v dětské školce nebo kdekoliv jinde? Paranoia, autocenzura, ... jak říkám, moralisti vidí zkaženost úplně všude a radši zatrhnou i neškodné věci, protože co kdyby se někdo ozval. A tak nějak začala ta všemocnost sociálních úřadů v jinak sociálně pokrokovém norsku.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
17. 06. 2015 v 12:24Off-line Xcertik  (39/168/65)
Obdivuji toho kluka,ze má takovou odvahu a sebevědomý to klobouk dolu jen škoda,že s toho neudělali Mini Kinder Gay Pride:-D
17. 06. 2015 v 15:36Off-line Frenky22  (33/-/-)
Tak jsem si přečetl všechny zde nádherné a bohulibé komentáře a nevím co si z toho vzít. Je mnoho lidí, kterým se to líbí jako možný taneční styl, a druhá část to odsuzuje že je to malé dítě a nemělo by to dělat. Tak pak si asi musím položit otázku, kde je chyba. Pracuji s dětmi a mimochodem i dětmi ve věku jako je tomu chlapci ve videu. A občas když vidím jaké pohybové kreace dokáží děti dělat, tak si říkám, že to co tenhle předvedl tady je ještě nic. Když se podíváme na kroucení boky a vystrkování hýždí, zažil jsem spousty mládenců, kteří tuto kreaci a několikrát za sebou udělali spontánně a bez jakéhokoli reálného podnětu, ktomu se ještě prohrábly svým rozkrokem. Takže otázka zda je to výchovou či tím, že ho někdo nechal jen tak, to bych asi neřešil. Pokud jde o psychyku toho dítěte, tak tady bych se pozastavil, dítě ve 12letech si plně uvědomuje co dělá, a jaký má co následek. Nedělejte z 12ti letých dětí hlupáky, ty děti většinou dnes ví víc než my dospělý. Mě spíše pozastavuje nad tímhle to, že pokud tuto akci někdo organizuje, tedy že má nějaké organizátory tak že to ti tomu chlapci nezakázali, že mu nevysvětlili, že on tam nesmí. Nevím, asi bych se tu dlouze rozepisoval, ale můj osobní názor je, hezký kluk, hezké taneční kreace, ale příště zlepšit organizaci :-).
17. 06. 2015 v 15:52Off-line Spider.27  (38/185/71)
ok igy asi máš pravdu. jdi si tedy zatwerkovat do dětský školky nebo si najdi nějakýho 10 letýho kluka ať ti zatančí u tyče. posléze jdi za psychologem. Ten ti řekne jakou máš poruchu. ;-) a moralisti? to má být vtip? :-D twerking je sexuálně provokativní tanec. to je v pořádku nemám nic proti. pokud to ovšem provozuje kluk který ještě ani neví na jakou půjde střední, ale umí některé jedince sexuálně vybudit tak to sorry, ale něco je špatně Ono totiž je spustu úchylů pro který to je, jako když se otevře krám s dětmi na prodej. pro takový lidi to je jako impulz, že je ten kluk dostupnej. a pokud je to umocněno atmosférou gay pride kde 85% lidí předvádí svojí výbavu ze sexshopu (proti tomu jako takovému nic nemám) tak je to to samý jako kdyby jsi tomu klukovi dal do ruky dildo s nápisem "jsem single". Twerking je jistě neškodná věc. jde ovšem o to kdo a kde ho dělá
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 06. 2015 v 19:05Off-line Igy  (38/173/81)
Spider.27: No, možná by řekl, že mám náznaky disociální poruchy, když mi některé "společenské normy" přijdou směšně přehnané. Ale určitě by mi neřekl pedofílii, jak se snažíš naznačit. ;) Zbytek nekomentuju, to je pořád dokola to samé. (Mimochodem těch 85% sis vycucal odkud? Je vidět, žes na žádném nikdy nebyl a máš info jen z médií.)
17. 06. 2015 v 19:17Off-line Spider.27  (38/185/71)
:-D média jako taková jsou mi úplně u zadku. a ano nebyl jsem na gay pride ale sledoval z povzdálí. a díky nemám zájem se zůčastnit. nevadí mi ta akce, ale to jsi asi nepochopil, no nic to nevadí. Ale v jednom ti dám za pravdu. Je to pořád o tom samém. pobyt za monitorem a čtení tady tohodle výplachu mi jen zkracuje život.
17. 06. 2015 v 19:32Off-line Whatco  (38/-/-)
85%? stačí rozkliknout tvůj profil igy a mluví to samo za sebe :-D. ty jsi ten důkaz
18. 06. 2015 v 09:25Off-line Igy  (38/173/81)
A já jsem snad 85% průvodu? Ne, já jsem jedna desetitisícina. A hlavně já jsem byl na průvodu v koženém oblečení. V tom, co mám v profilu, jsem na pride nebyl.
Ale když jsi to zmínil, tak v masce jsem třeba byl už kolikrát v Praze na ulici nebo i v tramvaji, a všem klem to přišlo prostě jen vtipné a zábavné. Jenom na pride to najednou hrozně vadí.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
19. 06. 2015 v 10:10Off-line Agelic2  (28/187/65)
tak dnešní kultůra jo ? pokud vím tak nikdy v životě se tohle nedělo protože výchova rodičů je dnes jina a to na houby vím to protože jsem sám měl rodiče na dvě věci ale nikdy bych se veřejně tak to nechoval protože máme nějakou čest taky i to čemu se říká chování !!!! pokud chce kluka a nebo je na kluky tak má jít tam kde ho nikdo neuvidí protože dnes jsou chlapy uchylní a ještě by se mu mohlo něco stát !!!! to je nebezpečí které by si měl každí mladí uvědomit !!!!!
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
19. 06. 2015 v 14:53Off-line Colombo  (103/192/90)
To už si to toto dítě místo "tance" mohlo rovnou v průvodu s někým rozdat. Šíleností v gay světě koukám není nikdy dost.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
19. 06. 2015 v 15:15Off-line Colty  (31/180/76)
jsem zvědav, jak se budou přehlížet tyto postoje s názorem, že tohle a tamto je u dětí vpohodě a normální, když se bude diskutovat otázka adopcí dětí homosexuálním párem... Pak budou všichni najednou vystupovat "staromódně" a "zodpovědně"
21. 06. 2015 v 14:23On-line Tom_n  (30/177/62)
Nerozumim tomu, proc se tu vubec nad timhle clankem pozastavujete. GayPride je verejna akce a je normalni, ze deti s rodici se pohybuji okolo a je bezne, ze se deti pridavaji do tance. Neni duvod se nad tim pozastavovat.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
25. 06. 2015 v 13:45Off-line Agelic2  (28/187/65)
tak nepozastavujem ale hlavně to jak byl oblečený to je důvod
28. 01. 2016 v 14:22Off-line Colty  (31/180/76)
casematylu2 - co konrétně má komu (nám) vadit? Za sebe řeknu, že jsem se nad článkem pozastavil a vstoupil do diskuze, protože mi pomyšlení na mladého čověka na pride není lhostejné. Když vídím jakékoli dítě, mám na to stejný vnitřní názor, jako kdyby bylo mé - nemám důvod to přehlížet. Svoje dítě bych na pride nevzal. Tak proto jsem zareagoval
29. 01. 2016 v 16:35Off-line Colty  (31/180/76)
a když je veřejnost v otázce integrace dětí do homosexuálních rodin proti právě z důvodu těchto úhlů pohledu na dětskou osobnost, to se pak jen označí za rasismus a utlačování, že ano...
29. 01. 2016 v 17:51Off-line Colty  (31/180/76)
no, když by zvládnul slušně gramatiku a mluvnici, možná bych to bral jako polehčující okolnost, když bude úplně oblečený :-D
22. 03. 2016 v 21:55Off-line Smajlinko  (28/183/82)
kvoli tomuto vela ludi odsudzuje gayov atd myslia si kvoli tomuto ze "uchylaci" a horsie veci len nazor tak ma nezlincujte xD
27. 08. 2016 v 23:05Off-line TRonny  (56/170/71)
Na světě žije 7,3 miliard lidí, že se něco takového občas stane je zákonité. Jakýkoli komentář a závěry a predikce z této události jsou nesmyslné. Mimochodem film "Malá Miss Sunshine" vypovídá o něčem podstatně horším... společensky akceptované soutěži "krásy" u dětí....
19. 04. 2017 v 05:10Off-line Powlusik  (37/179/69)
Tomu chlapci je stopro osm let, takže si jen tak zablbnul, protože to někde už viděl (doma? na jiných akcích? v televizi? na internetu??). Sexuální náboj to u něj zatím nemá. Ovšem časem si na to určitě vzpomene.
=
A Gay Pride? Bylo už dost upozorňované, že vše na něm není úplně to pravé. A tak si i ona "nezletilá matka" mohla myslet, že tahle Pride už bude lepší, a tudíž přístupnější i pro děti. A zřejmě si to původně mysleli i pořadatelé, proto je asi zaskočilo, že se tam někde v průvodu rozdováděl klučina. To méněoblečení pojal chlapec stejně jako ti dospělí okolo. Věřím, že mu tato akce nijak neublížila, a to ani psychicky.
Že se ale budou rozpustilosti dospělých čímdáltímvíce přibližovat i dětem, je jasné! Děje se tak postupně již desítky let. Asi i to patří k průběžně se měnicí společnosti.
Jen čím více se budeme nad tím rozčilovat, tím více nám budou ti mladší dokazovat, že my jsme byli vlastně taky takoví, neli horší. :-))
=
Pokud mám nějaké historické informace ze starších časopisů, např. hippiesákům se taky klidně točili okolo jejich dětičky, ať už při nejen rodičovském sexu, chlastu, drogách nebo u jiných ujetostí. Když byli rodiče alespoň inteligentní, dokázali to dětem vysvětlovat, a děti dorůstaly zcela bez újmy na zdraví i na psychice. Horší už prý to bylo, když fetování rodičů dospělo až skoro k demenci! Hodně jejich potomků pak bylo buď vývojově nějak postižených nebo psychicky nedozrálých. Mnohé jejich děti museli do ústavů, kde se jim vychovatelé pokoušeli vštěpovat alespoň ty nejzákladnější životní a hygienické zásady běžného života. Dost nevyzrálých dětí prý muselo chodit jen do tehdy zvláštních škol. Až tak se odvázaný život tehdejších dospěláků dokázal zvrhat!
=
Jedno je jisté, své dítě bych zatím do Gay Pride ve stávající podobě nebral. Ale vysvětlovat mu obsah a důvod formy takových průvodů bych mu pomalu a srozumitelně určitě chtěl.
Jenže moje děti už to mají za sebou, jinakost chápou, a chápou tedy i mne!
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload