Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Šokující video: Co se stane, když se dva kluci drží za ruce v centru Moskvy

Jako reakci na legalizaci homosexuálního manželství v USA se ChebuRussia TV rozhodla provést sociální experiment. Do ulic homofobní Moskvy poslala dva mladé kluky, kteří se drželi za ruce. Jejich cesta byla natáčena třetím členem, který měl kameru schovanou v tašce.

Jak se dalo od Rusů předpokládat, většina z nich na kluky zírala a slovně je napadala. Dokonce došlo na několik fyzických útoků od kolemjdoucích mužů, z nichž byl ten poslední nejagresivnější. Video pak končí slovy: „Na jedné straně planety je to naprosto normální. V Rusku nikoliv“.

Podívejte se na video a nezapomeňte si zapnout anglické titulky:

Přelomová zpráva: Americký Nejvyšší soud potvrdil ústavní právo na sňatky gayů

Božský Arnie vzkazuje všem homofobům: Hastala la vista!

Beyoncé oslavuje legalizaci homosexuálního manželství v USA originálním videem!

Titulní foto: youtube.com

Onload

47 názorů ke článku

14. 07. 2015 v 05:03Off-line Steward185  (33/175/85)
Musím říct, že ti kluci jsou odvážní. Klobouk dolů.
Souhlasím - 81   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 07. 2015 v 09:32Off-line Dawe.Cz  (33/-/-)
https://www.youtube.com/watch?… na to se taky koukněte rusofobové :p :)
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
14. 07. 2015 v 09:33Off-line Lumux  (27/183/88)
Kdybych viděl někoho takto oblečeného, tak by si také říkal, co je to za buzny.
Souhlasím - 13   •  Nesouhlasím - 17  Nahlásit
14. 07. 2015 v 09:58Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Tohle je všude, i tady v Čechách. Hlavně náckové to nemůžou ustát, což bylo vidět i tady. Dvakrát do nich vrazili.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 07. 2015 v 10:09Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Aremian: Nebyli dva. Těch nadávek tam bylo mnohem víc a to, že ostatní nic nedělají neznamená, že s tím souhlasí. Ale dejme tomu 80% to bylo asi u zadku. Problém je, že těm co to u zadku není jsou schopný i zabíjet...
Souhlasím - 15   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
14. 07. 2015 v 10:21Off-line Klasik76  (41/174/-)
My jsme zkoušeli v centru Prahy, ale nikdo mě nenapadl. Ano, z naší strany to byla provokace. O Rusích si myslím, pokud si to spojím s videi řidičů, že jsou to agresivní hulváti.
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 07. 2015 v 11:02Off-line Robin.lukas123  (36/-/-)
KLUCI BYLI HODNĚ ODVÁŽNÝ MAJ MUJ RESPEKT !!!A DOCELA MĚ ZARAŽI TA ZLOST TĚCH LIDI A NENÁVIST JAK DOKAŽOU BYT ZAKEŘNÝ !!! MUSEJ TO MÝT HODNĚ TĚŽKÝ !!!
Souhlasím - 13   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 07. 2015 v 11:24Off-line Jindra01  (65/-/-)
Homofobie je státní politika a nelze se divit, že někteří „silní“ jedinci mají potřebu se předvést jako ti nej. Ostatně napadení našeho Bendiga http://www.super.cz/…-uchyle.html také svědčí o potřebe i u nás být ostražitými a vydobyté svobody si hlídat. V partě to jde lépe viz. Jihočeská Lambda České Budějovice
14. 07. 2015 v 11:24Off-line Pippin  (103/-/-)
Není žádné tajemství, že rusové jsou homofobní hovada. Možná, že mají úctu ke stáří, ale ke gayům rozhodně ne.
Souhlasím - 16   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 07. 2015 v 11:24Off-line Hipster  (25/-/-)
jesus christ, dawe.cz asi nemyslíš vážne? to akože mám rusko milovať za to že v prvom rade bránili vlastné zaujmy? Asi ti neznásilnili starkú ruskí vojaci však? Myslím že každoročné položenie vencov a čiastočné odpustenie roku 1968 im ako vďaka stačí. Nehovoriac o tom že rusi rozpútali vojnu tak isto ako nemci. Molotov Ribenntrop. Takže s tou vďakou opatrne súdruh ;)
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
14. 07. 2015 v 13:27Off-line Fazolek  (25/169/57)
No myslím že můžem bejt rádi že nebydlíme v rusku :P :D
14. 07. 2015 v 15:27Off-line Fermin  (29/176/63)
Artemian: Já jsem chodil s klukem za ruku i v rodném Chebu a nikdy jsem se nesetkal s žádnou nadávkou. V Česku se cítím zcela bezpečně a v Praze dva kluci nikoho nezarazí, dnes tam žiji a můžu všem garantovat, že jsou tu na nás lidi zcela zvyklí a gayům zde nehrozí žádné větší nebezpečí než heterosexuálům.
14. 07. 2015 v 15:31Off-line Tatka  (63/-/-)
V ČR náckové zmlátili gay Bendiga, v Rusku ty dva nezmlátili!
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 10  Nahlásit
14. 07. 2015 v 15:33Off-line Slavec  (103/-/-)
hipster: typícké, o znásilnění :D jakoby jiní vojáci neznásilňovali, no neřekli ti to v škole o 100 tisících znásilněných v Německu Americkou armádou což ;) o roku 68 a co Jalta, co rozdělení Evropy s Amerém, nějak vynecháváš skutečnosti a fakty dítě hm ? A k rozpoutání války: kdepak si nechal Polskou smlouvu s Hitlerem roku 34, kde Mnichovskou dohodu kde Frantici, Angláni poslali Hitlera na východ, takže kdo že rozpoutal válku ? plus kdože to financoval Hitlera, které že zbrojovky a banky ? tak o čem to vůbec po slovensky trepeš :D .. k i***tskému videu se vyjadřovat nebudu, o homosexuální propagandě si myslím své, nepotřebuji se vodit s borcem po ulici ani se s ním líbat, hnusí se mi to když to dělají heterácké páry a považují to za cosi "normálního" že okolí musí sledovat jejich splynutí dvou mlsných tlam.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
14. 07. 2015 v 15:44Off-line Fermin  (29/176/63)
slavec: heteráci se voděj za ruce, není tudíž jediný důvod, proč bychom my měli konat jinak.
tatka: samozřejmě, že k útokům na gaye dochází i u nás i v západní Evropě - ve Francii i v Holandsku ze strany muslimů - věřím, že kdyby se ale udělala statistika tak by Rusko jednoznačně zvítěžilo.
14. 07. 2015 v 15:50Off-line Slavec  (103/-/-)
Fermin: :D a protože heteráci s*****í s holkou budeš konat taky tak ? :D prosimtě uvažuj nad argumentáci než ji použiješ, takhle je děsně infaltilní ;) ale proti gustu žádný dyšputát, klidně se voď jen se nediv prosím že ne každému to může být přijemné, dokážeš to pochopit ? :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
14. 07. 2015 v 15:56Off-line Fermin  (29/176/63)
proč bych se neměl divit? já se divit budu. ať si každý myslí, co chce, ale slušně vychovaný člověk nedává takto své emoce najevo. říkám, že neexistuje žádný pádný důvod k tomu, aby si homosexuálové nedávali veřejně najevo lásku ve stejných morálních mantinelech jako heterosexuálové. takže ne já nejsem ochoten akceptovat to, že to každému nemusí být příjemné, protože není co.
Souhlasím - 14   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 07. 2015 v 16:04Off-line Pippin  (103/-/-)
Pokud ti homofobní smýšlení většiny světa nepřijde jako pádný důvod, tak nevím, co víc bys chtěl :D Máš pravdu, že slušně vychovaný člověk nedává svoje emoce najevo, ale dnešní lidé se vrací smýšlením a chováním ke svým pravěkým předkům.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 07. 2015 v 16:08Off-line Fermin  (29/176/63)
Pippin: Mě ale právě nepřijde, že by většina civilizovaného světa smýšlela homofobně. Alespoň tedy v Česku mám pocit, že homofobie de facto neexistuje, a když už tak jí vídám jenom na internetových diskusích. Na druhou stranu to by mohly ženy říct, že by se neměly nosit krátké sukně, protože se většině mužům začnou zapalovat lejtka.
14. 07. 2015 v 16:11Off-line Pippin  (103/-/-)
No Evropa je pokroková v tomhle, ale Evropa tvoří jenom malinkou část světa. Muslimové, Rusové nebo křesťanské země, to všechno je homofobní.
14. 07. 2015 v 16:28Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Fermin: To si piš, že tady v Česku existuje. Čecháčkové se akorát umějí dobře přetvařovat a bojí se nahlas ozvat, proto se může zdát, že tu homofobie není. Ale zeptej se někoho v Česku, jestli by chtěl mít za souseda gaye, jestli by nevadilo, kdyby jeho díte učil ve škole gay... všechny tyhle průzkumy dají svým drtivým výsledkem jasně najevo, jak si Česko ohledně homofobie vede.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 07. 2015 v 17:21Off-line Nagato316  (27/183/-)
Artemian : To neni pravda... v Praze O.K.... Nikomu nevailo když jsme se vedli za ruku s přítelem po celé praze :P
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 07. 2015 v 18:33Off-line Fermin  (29/176/63)
Lukino Luk: Podle průzkumu by drtivé většině Čechů nevadilo mít za souseda gaye. Co se týče učitelství tak tam asi žádné výsledky neexistují, přitom ti můžu garantovat, že hojná většina učitelů jsou gayové a jsou mezi dětmi hodně oblíbení. Jestli je u nás pasivní homofobie, tak ať je, každý na ní má právo. Na druhou stranu se já krví podepíšu, že se se sexuální orientací zrovna moc netajím, a nezdá se mi, že by moje kvalita života byla nižší než u heterosexuálů. Samozřejmě nevím, zda mě všichni milují. Někdy mám ale pocit, že je naše komunita moc vztahovačná.
14. 07. 2015 v 18:35Off-line Fermin  (29/176/63)
Pippin. Nejen Evropa, ale i Severní a Jižní Amerika a Austrálie. Zrovna katolická Brazílie, Argentina patří mezi ráje homosexuálů. Drtivá většina civilizovaných zemí právě není homofobní s výjimkou Rusů, Ukrajinců, Bělorusů atd.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 07. 2015 v 19:55Off-line Titan24  (30/168/56)
Mne zarazilo, že při tom poslendím útoku je ten natáčející vůbec nebránil, klidně by ho tam nechal zkopat tím agresorem :( Co kdyby vytáhl nůž, taky by jen nečinně stál...tihle agresoři se na nic neohlížej
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
14. 07. 2015 v 21:17Off-line ThomPrag  (45/180/76)
Podle mě to nebylo žádné frajerství, ale normální nezodpovědnost. Kdyby kousek za nima šli 2 nabušenci jako ochrana pro náhlý případ, tak fajn. Ale nic takového tam nebylo. Při tom posledním střetu ten natáčející dokonce jen stál opodál a zbytek není už vidět. Já nevím, proč má pořád někdo potřebu se přesvědčovat, že je nebe modrý, voda mokrá, v zimě zima a v létě teplo. Kam půjdou příště? Indie, Írán, Kuvajt,....?
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
14. 07. 2015 v 22:33Off-line Fermin  (29/176/63)
slavec: A kolik heterosexuálních dětí se setkalo se šikanou? Nevím, proč my pořád vytrháváme s kontextu. Jinak já jsem se vyoutoval a byl otevřeným gayem po celou dobu svého studia na SŠ v Mariánských Lázních a cítil jsem se tam dobře. Neříkám, že by mě všichni milovali, ale nikdy se mi nezdálo, že by důvodem pro případnou nesnášenlivost vůči mé osobě byla moje orientace, prostě jsem jim neseděl osobnostně. Jsem totiž dost tvrdohlavej a v leckterých ohledech i svéráznej. :D
14. 07. 2015 v 22:37Off-line Fermin  (29/176/63)
ThomPrag: Ty země, které si nabízel by možná dopadly v tomto smyslu o hodně lépe než Rusko. Ono totiž v arabských zemích je držení se za ruce mezi muži naprosto normální, a ani se to nepovažuje za homosexuální projev. Třeba v SAE nebo v Turecku potkáš mnoho mužů vodících se za ruce stejně jako i v mnohých afrických zemích, kde je homosexualita trestná. Frajerství to rozhodně bylo! Rusko patří mezi vyspělé a civilizované země, a tak by se podle toho mělo chovat. Pochybuji, že bych se s takovým despektem setkal v Brazílii, Japonsku, Číně nebo i Venezuele.
16. 07. 2015 v 15:22Off-line Slavec  (103/-/-)
Farmin především a ostatní pravdoláskaři a srdcofašisti kteří mají temno před očima a rádi se přesvědčují jak ja ten východ zaostalý a zvláště JúÉ Sej je ten ráj na zemi, zvláště pro Buzny. Nuž sledujte tedy opravdu skutečný svět: https://www.youtube.com/watch?…
16. 07. 2015 v 18:54Off-line Fermin  (29/176/63)
Slavec: Další planý argument. Všimněte si v jakých čtvrtích NYC se pohyboval ten gay. To byste mohl vyslat ženu v minisukni do muslimských čtvrtí v Ma**eille a dojít k závěru, že Francie je šovinistická. Kdyby ale šla stejně oděná kolem Eiffelovky, tak by asi moc pozornosti nepřitáhla. A stejně tak je tomu i s gayi v New Yorku - na Manhattanu by o něj nikdo okem nezavadil.
16. 07. 2015 v 18:55Off-line Fermin  (29/176/63)
V prvé řadě ten chlapec ale vypadal spíš jako d***a než jako gay. Takhle po Praze nechodím ani já, a to je co říct. :D
17. 07. 2015 v 18:36Off-line Luck1  (35/182/80)
Jiný kraj, jiný mrav. Těžko lidem nakážete koho smí milovat a koho nenávidět. To by jste museli zavést totalitu a mít každého zcela pod kontrolou.
17. 07. 2015 v 18:42Off-line Fermin  (29/176/63)
luck1 Milovat a nenávidět je soukromé právo každého jedince, ale i ten musí respektovat práva těch, které nenávidí. A pokud ne, tak se nesmí divit, když jím civilizovaný jedinec pohrdá.
18. 07. 2015 v 18:21Off-line Johnys  (27/184/69)
Prosím tě "slavec" ten průzkum si strč laskavě mezi půlky, jelikož to vůbec nic v této debatě nedokazuje. To můžeme říct úplně o každém člověku, který trpí nějakou odlišností, že se setkal s šikanou. Dám ruku do ohně za to že každý tlustý člověk se ve škole setkal se slovním napadením typu "tlustoprd" nebo jinou urážkou odkazující na jeho nadváhu. To že v B***ánii za svůj studijní život 96% teplých studentů někdy slyšelo narážku na to že jsou teplí vůbec neznamená, že to není tolerantní země. Pokud jsou ta procenta v GB tak vysoká tak si piš, že v Rusku by uvedlo 100% všech dotázaných gayů, že byli někdy obětí šikany. Chování dospívajících o ničem nevypovídá. Tady jde o to jak se budou chovat v dospělosti. Pokud je ale ta tvoje slavná "propaganda" povede na východ jak by sis jistě přál, namísto aby je učila toleranci a svobodě, tak z nich vyroste jen další homofobní hovado. Jsi mladý člověk, nic ti nebrání sbalit si věci a nastěhovat se do toho svého slavného Ruska když jsme všichni tak zlí a pomlouváme ho na základě našeho kapitalisticko-transatlanticko-proamerického (a já nevím co všechno vy rusofilové k našemu označení používáte) myšlení, které nám do hlavy vtloukla ta zlá "propaganda" :( Západní kultura je lepší, a jestli o tom pochybuješ tak se tam jeď jak říkám podívat a porovnej sám. Já se klidně do Anglie odstěhuji a tobě přeji hodně štěstí v Rusku... Pochop že zrovna jako homosexuál by si měl stát na straně těch, kteří se tě zastanou, nikoli na straně xenofobií prolezlé sociálně nevyspělé země kde by ses setkával s šikanou na ulici, v práci a dokonce i v rodině na denním pořádku po celý život a ne jen ve škole...
18. 07. 2015 v 19:14Off-line Slavec  (103/-/-)
Jonys: Západní kultura neni v ničem lepší než kultury jiné, lze li vůbec vzájemné dokazování ega nazvat kulturou. Celá tvá planá argumentace je jen snůškou havloidních pokryteckých keců s růžovými brýlemi na očích. Tvrdit o zemi která dala světu takové jména literátů a jiných jako Dostojevský, Čechov, Gogol, Gorkij.. Michalkov, Ciolkovskij a další, že je to sociálně nevyspěla země a to prosím v téhle zemi kde chodí hovada s šibenicemi, lidi tvého ražení pro to aby obhájili tu svou propagandisticky vytvořenou falešnou realitu druhé cejchují, škatulkují a vydávají je jak sám uvádíš: Rosofilové, před tím dalším co už toho v životě vskutku plno zažil(16.let) uvedeno soudruh, taktéž častý jev a hodně používáno těž Zemanovec, oblbené od Mlhošova zvolení, neb každý kdo nehýká stejně jak nemocný dav přece musel volit přesně tak :D a tak si tu žijem a vůbec nejsme xenofobní, zaostalí natož sociálně a už vůbec netrpíme pocitem šikanovat pro jiný názor. Tak jest :D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 07. 2015 v 19:18Off-line Slavec  (103/-/-)
jinak takhle se prosím prezentuje zaostalá země: https://www.youtube.com/watch?…
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
19. 07. 2015 v 01:48Off-line Fermin  (29/176/63)
slavec: Ano, Rusko není zaostalá země, a o to větší ostuda je, že se tak prezentuje. Co se týče homosexuálů, tak horší než Rusko už je snad jenom Afrika a muslimský svět. Pochybuji o tom, že by se mi toto stalo, kdybych šel s klukem za ruku po Riu de Janeiru, a přitom Brazílie je na tom s životní úrovní rozhodně níž než Rusko. Tak jako tak nemá homosexuálům, co nabídnout a ty jeho homofobní zákony jsou jasným důkazem jeho morální pokleslosti. Rád bych dodal, že striktně homofobní politiku nevede ani Kuba, ani Čína a ani Venezuela.
19. 07. 2015 v 08:04Off-line Slavec  (103/-/-)
Fermin: svatá prostoto zjistěte si už konečně cože ten Ruský Zákon o ochraně DĚTÍ a MLÁDEŽE před sociálně-patologickými jevy skutečně je. Chápu že mnozí jste pravděpodobně věčný diváci snímků Děti 404, jenže prostě jen papouškujete to co je vám naléváno do hlavy a přitom jako mnohokrát mnohé zákony či vyhlášky jsou a můžou být nesprávné ale jsou jen a pouze lidským výtvorem tak jako B***ská obdoba tohohle znění za časů Železné Lady: http://www.theguardian.com/…5944,00.html .. Nechápu však jedno vy lidi neumíte číst ? jde o děti a mladistvé, neni to zákaz homosexuálů, vůbec nerozumíte pojmům a skutečnosti a třeba tedy guardian poslouží ještě jednou: http://www.theguardian.com/…-putin-hands ... a už bych to uzavřel. Prosím mysli ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
19. 07. 2015 v 20:11Off-line Fermin  (29/176/63)
slavec. To už si ze mě snad ale děláte srandu?! Lidi, to jsme to dopracovali! Homosexualita jako sociálně-patologický jev! Jste vy vůbec jeden z nás? Já jsem ten zákon totiž četl a i se ve volném čase zabývám situací LGBT práv ve světě a Ruskem se dlouhodobě zabýval. Ano, není to zákaz homosexuálů, je to zákaz propagace homosexuality. Ten zákon se k homosexualitě jasně staví jako k něčemu, s čím by děti a mládež neměly přicházet do styku, co by mohlo ohrozit jejich vývoj - čili asi stejně jako k alkoholismu, nikotinismu a drogové závislosti. Takže mi tady, prosím, neříkejte, že neumím číst. Všichni víme, co ten zákon znamená, i že podobný zákon v podobě Článku 28 platil ve Velké B***ánii, ta se ale ze svých chyb poučila a prosperuje. Ono i v Irsku je homosexualita legální až od r. 1993 a teprve v r. 1996 došlo ke zrušení poslední Magdaleniny prádelny (asi víte, o čem je řeč). Jenomže i v Irsku se časy změnily a v referendu se tam odhlasovali same-sex marriage.
19. 07. 2015 v 20:20Off-line Slavec  (103/-/-)
Prosím Fermine vážně jsi přesvědčen o tom že je vhodné potažmo žádoucí aby děti byli vystavovány homosexuálitě ? jaksi nwm co by z toho ty děti měli mít když by viděli líbat se 2 chlapi :D a pokud bys rád můžem si psát přes soukromé zprávy at to zde zbytečně nerozvětvujeme ;)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
19. 07. 2015 v 21:13Off-line Fermin  (29/176/63)
A proč by měly být děti vystavovány heterosexualitě, co by měly mít z pohledu na líbajícího se chlapa a ženskou. Asi stejná logika. Děti se mají učit především číst, psát, počítat a také respektovat odlišné jedince a vědět, že homosexualita není nic nenásledováníhodného, špatného, a že homosexuální vztahy jsou v pořádku. Ve své podstatě ten zákon i nepřímo zakazuje homosexuální rodiny. Není to nedávno, co jeho autorka Jelena Mizulina chtěla prosadit, aby se v Rusku odebíraly děti z lesbických rodin - spolu s klerofašistou Alexejem Komovem, se kterým se paktuje Semín a jemu podobní - naštěstí neuspěli. Vždyť ty homofobní zákony jsou ve své podstatě soft-verze Norimberských, jejich účel je vymývat ruským dětem hlavu a vyvolávat v nich pocit, že homosexualita je nežádoucí.
26. 07. 2015 v 23:48Off-line Honza0192  (24/175/60)
Je to hnusný jak nás ostatní takhle odsuzují...
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
22. 11. 2015 v 21:28Off-line 123kuba123  (24/181/66)
A proto nemam rad rusko
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
12. 12. 2015 v 21:42Off-line Smajlinko  (28/183/82)
Rusko je veriace velmi a konzervativne ale nie nenavistne http://brankof.blog.pravda.sk/…och-v-rusku/
26. 12. 2016 v 14:31Off-line DJs.Zbynek  (39/175/70)
To jsou Ruske S***ě tam se pořad žije jak komunismu
14. 07. 2017 v 10:08Off-line Jachym94  (45/185/80)
V rusku jsou snad ještě v době kamenné......Nechápu ty lidi kolem....Vždyť je to krásné někoho milovat......
08. 11. 2020 v 04:05Off-line Sny1  (34/180/70)
Ovšem s pohledů Rusů vidíme běžného Rusa i jako člověka majícího za venkovního oblečení cokoliv, co už my i běžný svět se takto neoblékáme.
Všimněte si nesporně promítaného videa, kdy mnohem více Rusů s výbuchy smíchu, což lehký oděv letního charakteru a výrazné chůze osoby v chladném počasí musel zaznamenat, proč se mu všude smáli. Ne vždy tedy vadí Rusům jen "homofilita" či "homonegativita", ale také odlišná oblečení a pohyby živoucí figuríny, čemuž Rusům vůbec nešlo do hlavy, jaktože vše neřešíme po jejich??
Zaplať pámbů, že se alespoň v naší zemi nemusí Češi posmívat osobám s jakkoliv jinou naší mentalitou!!
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload