Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Islámský stát vraždí homosexuály, máme se v Česku bát?

Bojovníci takzvaného islámského státu zejména v Iráku a Sýrii stupňují svoji brutalitu a šíří tak strach a upevňují svoji moc. Především se drží své strategie, při níž uplatňují právo šaría. Při něm trestají „zločiny“ skutečně krutým způsobem. Jednou ponoří údajné hříšníky v kleci do bazénu, jindy je zastřelí, podříznou hrdlo a někdy shodí z vysoké budovy.  

Právě poslední způsob je typický pro vraždění homosexuálů, kteří podle nich porušují právo šaría vycházející z jejich fanatického náboženství. V nedávné době takto popravili tři homosexuály na severu Iráku. Donutili celou skupinu lidí, aby popravu sledovali na zemi a v rukou drželi kameny. Následně své oběti shodili ze střechy budovy. Chvíli je nechali viset za kotníky a pak vystrašené muže shodili přímo do davu. Ten je měl dobít kameny.

Bojovníkům islámského státu se jako teroristické organizaci začalo dařit po rozvrácení původních diktátorských vlád v těchto zemích a Spojené státy si dosud nedokáží se skupinami teroristů poradit. Na rozsáhlých územích jsou jich totiž celé skupiny, jsou dobře ukrytí a často se maskují civilisty. Bezpečnostní hrozba pro Evropu je přitom vysoká, podle aktuálních informací se bojovníci těžko dostanou do Evropy letecky, využívají ale špatně chráněné hranice Turecka s Bulharskem pro pěší přechody.

Infiltrací do Evropy by se jim mohlo podařit zaútočit, nicméně vraždící běsnění, jaké předvádí v Iráku či Sýrii, je v Česku zatím nereálné. Nelze přitom zaměňovat muslimské obyvatele s teroristy. Muslimové jsou mírumilovní a sami před radikálními islamisty prchají. Ti přitom nevraždí zdaleka jen homosexuály, ale i ženy, které prohlásí za čarodějnice, nebo muže, o nichž prohlásí, že se špatně modlí…   

Titulní foto: © Depositphotos.com/bloodua

Onload

72 názorů ke článku

27. 07. 2015 v 15:06Off-line Colombo  (103/192/90)
Proč jenom homosexuálové ? Před Islámem by se měl mít na pozoru úplně každý.
Souhlasím - 33   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
27. 07. 2015 v 15:26Off-line Josefs  (23/179/56)
Oni se stejně vraždí navzájem a spousta z nich jsou gayové.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
27. 07. 2015 v 15:42Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Však i ten jejich Mohamed byl zamindrákovaný latentní gay, proto se taky ženám pomstil a přikázal jim nosit šátky, aby pro muže nebyly atraktivní, když nebyly atraktivními pro něho samého. :-P
Souhlasím - 21   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 15:47Off-line Spider.27  (38/185/71)
Tento příspěvek byl smazán redakcí, protože porušoval pravidla pro vkládání příspěvků.
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
27. 07. 2015 v 16:23Off-line EdgarDavid  (36/-/-)
Ano to je to náboženství které obohatí naší kulturu.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 11  Nahlásit
27. 07. 2015 v 17:24Off-line Marek.m  (32/183/77)
Tento komentář byl smazán redakcí, protože porušoval Podmínky serveru. Je zakázáno používat vulgarismy a urážet ostatní uživatele.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 10  Nahlásit
27. 07. 2015 v 17:27Off-line Marek.m  (32/183/77)
Je mi líto, ale jdu podat trestní oznámení. Vyzývat ke genocidě a novému holocaustu, to už je moc... Holt bude mít server nakluky.cz o srandu postaráno. bude muset předat policii IP adresy atd..
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 13  Nahlásit
27. 07. 2015 v 17:29Off-line Colombo  (103/192/90)
Marku, málem jsem spadl smíchy pod stůl... Už to nepiš. :) :)
Souhlasím - 16   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
27. 07. 2015 v 17:32Off-line Marek.m  (32/183/77)
§ 356

Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod

(1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase, etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(2) Stejně bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání činu uvedeného v odstavci 1.

(3) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta bude pachatel potrestán,

a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem, nebo

b) účastní-li se aktivně takovým činem činnosti skupiny, organizace nebo sdružení, které hlásá diskriminaci, násilí nebo rasovou, etnickou, třídní, náboženskou nebo jinou nenávist.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
27. 07. 2015 v 17:33Off-line Colombo  (103/192/90)
Marku, proč jsi sem rovnou nehodil odkaz na celý TZ ? :)
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 07. 2015 v 17:43Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Tak aspoň to redakce okamžitě smazala. Čeho je moc, toho je příliš...
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 07. 2015 v 18:03Off-line Sonicboom  (61/173/-)
vegane, tvojí blbosti je příliš
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
27. 07. 2015 v 18:04Off-line Colombo  (103/192/90)
sonic: bacha nebo tě šoupne taky do ignoru... :)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 07. 2015 v 18:18Off-line Colombo  (103/192/90)
Souhlas, oznámení by měli podat na ty, co propagují Islámský stát. Je to podobné jako propagace fašismu, stejné svinstvo.
27. 07. 2015 v 18:34Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Však ˇIslámský stát je banda s******ý fašistů. O tom žádná. Říkám to furt. Ale jak se píše správně v článku: "Muslimové jsou mírumilovní a sami před radikálními islamisty prchají. Ti přitom nevraždí zdaleka jen homosexuály, ale i ženy, které prohlásí za čarodějnice, nebo muže, o nichž prohlásí, že se špatně modlí…" Jenže kdyby někdo měl skutečně zájem Islámský stát zlikvidovat, tak už se to dávno stalo... Zeptejte se Turecka, člena NATO, proč nezablokovalo všechny přechody do IS atd.. Že by někdo neměl zájem?
27. 07. 2015 v 18:37Off-line Marek.m  (32/183/77)
Islám a islamismus není jedno a totéž. Islamismus klidně zakázat jako fašismus... To je stejné jako míchat dohromady támhle babičku co jde jednou do roka do kostela s hrdložezy co ve jménu křesťanství vraždí homosexuály v Ugandě.
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
27. 07. 2015 v 18:39Off-line Vegantronic  (38/186/77)
capslock0: já s tebou souhlasím. IS skutečně provádí genocidu. Ale kromě křesťanů, jezídů atd. i genocidu proti muslimům.
27. 07. 2015 v 18:41Off-line Vegantronic  (38/186/77)
marek.m: problém islamismu je, že se jde těžko uchopit, takže i zakázat. Ve skutečnosti pak člověk zjistí, že islamistům je celý Islám u zadku a jde jim o politickou moc. Ale souhlasím s tím, že lidé co třeba bojovali za IS by měli být souzeni a službu v cizí armádě, za zločiny proti lidskosti atd..
27. 07. 2015 v 18:47Off-line Sonicboom  (61/173/-)
Vegane, proč jsou muslimky zvýhodňovány?
27. 07. 2015 v 18:47Off-line Spider.27  (38/185/71)
marek.m podej na mě trestní oznámení prosím :-D:-D https://www.youtube.com/watch?…
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 19:05Off-line Spider.27  (38/185/71)
jo a ty ignorante podle mě nemá na světě existovat žádné náboženství které podněcuje k brutalitě. jistě že nejsou všichni fanatici. a nebylo v mém příspěvku nic o tom že by se mělo vyvraždit 1,5 miliardy lidí. ale to že tohle "brutální" náboženství by se mělo prostě a jednoduše potlačit jak jen to jde a zakopat sto metrů pod zem. sorry redakce klidně mi blokněte účet :-p
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 19:09Off-line Vegantronic  (38/186/77)
A jak chceš potlačit náboženství jež nějakou formou uctívá 1,5mld. lidí? Muslimská obec je registrovanou církví: http://rejstrik-firem.kurzy.cz/…sticky-urad/ a ať se ti nebo ne, vztahuje se na ně tedy ústavní svoboda vyznání. NIKDE na světě není Islám brán jako ideologie proti lidskosti narozdíl například od nacismu.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 19:20Off-line Spider.27  (38/185/71)
ano v tom je ten problém :-) všimni si že IS vzniklo právě na podporu tohoto náboženství. Kolik nevinných už padlo díky rukám těchhle bestií. A někteří tady jsou naštvaní, že bych byl nejraději kdyby tohle náboženství neexistovalo? ano jsem proti!!! zeptejte se těch rodin, kterým tenhle MOR zničil život tím že jim zabil jejich příbuzné
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 19:29Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Jenže ten mor jménem Islámský stát zabíjí hlavně samotný muslimy. IS rozhodně na podporu Islámu nevzniklo... Vždyť sám vůdce IS se nechává slyšet, že mu je Islám u zadku... http://zahranicni.eurozpravy.cz/…ejde-o-viru/
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 07. 2015 v 19:36Off-line Spider.27  (38/185/71)
to že zabíjí hlavně muslimy ho omlouvá? aha to jsem netušil :-D:-D:-D a na podporu čeho tedy vzniklo? a vůdci IS (převlečenýmu hitlerovi) určitě budu zobat z ruky :-) sorry já názory neměním ;-)
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 19:52Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Na podporu své moci a peněz... Na podporu Islámu určitě ne. IS dělá Islámu leda tak medvědí službu.
27. 07. 2015 v 20:02Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Ano. S Pavle Šandou 100% souhlasím. Islámský stát skutečně má jasné společné body s fašismem a nacismem. Jenže Islámský stát nezastupuje Islám. Islám je náboženství, Islámský stát jsou islamisté, tedy fašisté. Zakázat islamismus by šel, Islám zakázat nelze. Víru v boha nikomu z hlavy nevymažeš.
27. 07. 2015 v 20:02Off-line Spider.27  (38/185/71)
Některé formy islámu, ač přímo a nezbytně nevedou k islamismu, představují úrodnou půdu pro radikální islamismus. To je fakt
27. 07. 2015 v 20:02Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Zajímavé je, že cituješ jen část textu, která se ti hodí:

"A co islám?

Souvislost s islámem jako náboženstvím je zde minimální. Radikální islamismus využívá islámu úplně stejně, jako klerofašistické režimy v Evropě využívaly křesťanství. Využívá jej jako srozumitelný jazyk, kterým komunikuje svoji fašistickou ideologii, stejně jako ideologický nástroj pro získání části mas na svoji stranu."
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 20:03Off-line Spider.27  (38/185/71)
nikomu nechci z hlavy mazat víru v boha :-)
27. 07. 2015 v 20:05Off-line Spider.27  (38/185/71)
ano s tím souhlasím né všechny formy islámu jak je napsáno níže
27. 07. 2015 v 20:05Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Spider.27: ale fajn. Pokud někdo hlásá formu Islámu, která nabádá k páchání zvěrstev jako pách IS fajn. Ať takového člověka soudí za podporování hnutí směřující k potlačení práv lidí atd.. Jenže tu je i těch 99% ostatních muslimů, kteří s IS nesouhlasí a odsuzují ho.
27. 07. 2015 v 20:06Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Ale ty voláš k vymazání všech forem Islámu. Nejen radikálního islamismu. Kdyby si hned napsal, e je čas radikální islamismus vymazat s mapy světa, tak ti zatleskám jako ti zatleská i 95% muslimů.
27. 07. 2015 v 20:08Off-line Spider.27  (38/185/71)
ale taky jsem neřekl ani slovo o vyvraždění 1,5 miliardy muslimů :-D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 20:08Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Jinže k tomu aby IS padl je třeba zapojení NATO a Turecka. Je hezké, že Turecko hodí na IS pár bomb, ale pokud přes jejich hranice prodí deně zásoby zbraní atd., tak je to boj s větrnými mlýny. A pak se můžeme ptát... Kdo dováží do IS zbraně?
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 20:08Off-line Spider.27  (38/185/71)
vlastně ani nevím jesli jsem slovo muslim použil
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 20:10Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Nevím co bylo psáno v smazaném příspěvku, ale píšeš "to že tohle "brutální" náboženství by se mělo prostě a jednoduše potlačit jak jen to jde a zakopat sto metrů pod zem". Navážíš se do celého Islámu, tedy 1,5 mld. lidí a ne do islamismu.
27. 07. 2015 v 20:10Off-line Spider.27  (38/185/71)
ok konec debaty od popravování homosexuálů je doprava zbraní do IS fakt daleko :-)
27. 07. 2015 v 20:11Off-line Spider.27  (38/185/71)
ano s tou formou náboženství jsem měl být konkrétnější
27. 07. 2015 v 20:13Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Jenže to co dělá IS není náboženství, ale politická ideologie zaštitující se náboženství. Politická ideologie srovnatelná s nacismem.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 20:15Off-line Spider.27  (38/185/71)
ale tohle je pořád dokola tak znovu a naposled "Některé formy islámu, ač přímo a nezbytně nevedou k islamismu, představují úrodnou půdu pro radikální islamismus." znovu citace z článku o tohle mě jde :-)
27. 07. 2015 v 20:21Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Tak stejně tak jde vyložit Bible, že nabádá k vyvražďování homosexuálů v ugandě: http://www.lidovky.cz/…vy-svet.aspx?… To, co používá IS je chybný výklad Koránu. Jasně to prohlásili vrchní Imám univerzity Al Akzar což je nejvyšší auto***ou prio muslimy: http://eretz.cz/…lamsky-stat/ Všimni si, že to sdílí židovský web a ten rozhodně muslimům nadržovat nebude.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 20:34Off-line Spider.27  (38/185/71)
ano chybný výklad koránu :-) https://www.youtube.com/watch?…
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 20:36Off-line Spider.27  (38/185/71)
ok o tomhle bychom se mohli bavit celej den. ale na kraviny nemám čas musím na noční měj se fajn :-)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 21:09Off-line Gelion  (52/177/81)
Jsem z té vaší debaty nějaký zmatený. Islám a islámismus. Je to jedno nebo není? Těžko říct, ale jak to často bývá, je nejspíš i tady pravda někde uprostřed. Kdyby nebylo islámu, nebyl by ani islámismus a je úplně jedno, že je samotný islám vůdci IS (údajně) u p***le, 90% islámistů rozhodně u p***le není a ti svůj tzv. islámismus staví právě na náboženství, které vyznávají, tedy na islámu, těžko oddělovat jedno od druhého. Souhlasím s tím, že ne každý muslim je terorista, ale každý tzv. islámista je muslim, ať už je praktikujícím muslimským věřícím z přesvědčení anebo jen naoko. A tvrdit že IS nemá s islámem nic společného, je největší kravina.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
27. 07. 2015 v 21:18Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Tak v prvé řadě přední muslimé vydali fatwu proti IS: http://blisty.cz/art/74510.html Je to náboženské přikázání. Něco jako kdyby to vydal Vatikán pro křesťany. Islámský stát není pro muslimy žádnou auto***ou. Nemám ani jednoho imáma atd..
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 07. 2015 v 21:20Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Velký imám mešity při káhirské univerzitě Al-Azhar Muhammad Ahmad Tájib dnes na konferenci o boji proti islámskému extremismu pronesl velmi k***ická slova na adresu Islámského státu. Podle něj bojovnívi IS poškozují dobré jméno islámu: http://zahranicni.eurozpravy.cz/…rve-a-smrti/ Kdo teda podle vás je pro muslimy auto***ou? Nějaký blb s islámského státu nebo vrchní Imám?
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
27. 07. 2015 v 22:52Off-line ThomPrag  (45/180/76)
Evropa měla nějaké hodnoty. Na základě toho, že se těchto hodnot držela, dopracovala se k jistému úspěchu, pokročila jistým směrem. Ctíme demokracii, lidská práva, svobodu projevu, svobodu náboženství, atd. Pokud si ale tyto hodnoty nebudeme umět obhájit, přijdeme o ně. Je to stejné jako s právem - člověk, který není schopen si svá práva obhájit, tak o ně přichází. Bohužel, díky všem různým humanistům, sluníčkářům a jím podobným máme dneska nakročeno právě k tomu, abychom o tato práva a hodnoty přišli. V celé EU ani ostatních státech Evropy není politická vůle, která by to mohla zvrátit.
Doporučuju skvělý rozhovor s p. Robejškem na aktualne.cz.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 07. 2015 v 06:52Off-line Ent  (50/183/100)
no to je zas hovadina!!!!islám že je mírumilovný? tenhle zvratek snad musel psát vegantronik a ani se pod to nepodepsal. Islámu nejde dělat špatné jméno nebot žádné dobré jméno nemá. ISIS je krystalicky čistý islám a kdo tvrdí opak lže. Ale lhát nevěřícím je přece povinost každého muslima pokud tim prospěje šíření islámu.
-Islám není náboženství nýbrž nenávistná ideologie
-islám není mirumilovný ,ale nenávistný,plný pohrdání arogance a povýšenosti
-islám je nejvíc netolerantní ideologie světa
-islám je svými kořeny zapuštěný ve středověkém myšlení a je nereformovatelný
-právo šária chtějí v evropě zavést v drtivé většině i ti tzv. hodní a pokojní muslimové.Co šária obnáší si dohledejte ale nikdo rozumný by v takovém systému žít nechtěl.

Jediná legitimní cesta je tuto ideologii zakázat a její vyznávání tvrdě postihovat (okamžitá deportace, zabavení veškerého majetku, ochrana hranic i za cenu střelby,okamžitá deportace vlastizrádců, a podobně)

Fascinují mě naprosto bezmozkové teplometky a sluníčkové ženštiny co islám neustále obhajují a vychvalují a žvaní o toleranci. Vy opravdu ve své hlouposti,tuposti a d***litě nechápete, že od muslimů žádnou toleranci nedostanete??? A že i zde budou teplometky shazovat a střílet a ženy znásilnovat, halit do černé hadry a učiní z ní podčlověka.
U vegantronika mě jeho nadšení nepřekvapuje on se těší až tu bude islámský chalifát. A i on ač poloviční čech už tu ve své "mírumilovnosti" horoval jak veme zbran a bude střílet čechy aby bránil muslimáky.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
28. 07. 2015 v 06:56Off-line Spider.27  (38/185/71)
bacha ente ať na tebe nepodají trestní oznámení jako na mě :-D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
28. 07. 2015 v 08:22Off-line Spider.27  (38/185/71)
nelze jinak než souhlasit :-p https://www.youtube.com/watch?…
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 07. 2015 v 09:51Off-line Xcertik  (39/168/65)
U nás v Česku máme pevnou vojenskou obranu,takže přes nás se jen tak nedostanou a navíc máme podporu v EU či s Amerikou..Takže můžeme byt v klidu a nestrachovat,že u nás něco hrozí..:-)
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
28. 07. 2015 v 09:57Off-line ThomPrag  (45/180/76)
xcertik: Jestli to bylo myšleno ironicky, tak jo, jinak je to hodně naivní představa :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
28. 07. 2015 v 11:13Off-line Marek.m  (32/183/77)
Jediné řešení je ctít ústavu ČRa mezinárodní úmluvy OSN, která hlásá svobodu náboženství.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
28. 07. 2015 v 15:19Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Fr.Ha: když chceš něco blábolit tak si alespoň zjisti co je ústava a co jsou zákony. Ústava ustanovuje základní princioy na kterých funguje stát jako je demokracie a lidská práva. Mezi zkladní ústavní právům je svoboda vyznání a měření všem stejně bez rozdílu na náboženství či státní příslušnost. Zkrátka muslimů tu žije 35 tisíc a nikdo nemá podle práva možnost je za jejich víru jakkoliv pistihovat, znevýhodňovat atd.. To samé právo na azyl. Požádat o azyl může kdokoliv a jakákoliv víra není překážkou k získání azylu. Zkrátka stát ani nemůže někomu říct: "ty si muslim, azyl nedostaneš". Rozhodují jiná krizéria než víra. Tak to je a pokud by někdo chtěl podkopávat ústavu naší republiky tak on je vlasizrádce. Jediný způsob je změna ústavy a k té je potřeba 133 hlasů ve sněmovně a 40 v senátu a podpis prezdenta.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
28. 07. 2015 v 15:25Off-line Ent  (50/183/100)
KdLukaso- chlapče vzpamatuj se. IS už v evropě dávno je. V Bosně a Hercegovině mají veřejnou podporu.Ve Švédsku řeší jak pomáhat "nebohým "chudáčkům co se vrátí z bojů v IS hlavně , že se jim nesmí nic vytýkat a podobné hovadiny, do IS jezdí bojovat muslimové z Rakouska, Francie,Belgie,Anglie,Holandska, Dánska, Švédska,... A tzv. utečenci se řeší proto nebot mezi nima je právě plno bojovníků IS.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
28. 07. 2015 v 15:40Off-line Ent  (50/183/100)
vegantronik
jenže islám není víra (náboženství) je to nenávistná ideologie usilující o destrukci našeho demokratického zřízení, zavedení zde práva šária a proto je v zájmu státu (jeho přetrvání) tuto ideologii zakázat a tvrdě postihovat. Jsou jasné důkazy (např. nahrávky zveřejněné na internetu) v nichž třeba v Brněnské mešitě jsou muslimové učeni k pohrdání českými zákony k nenávisti k našemu zřízení a podobně. Tak se tu neoháněj nějakou svobodou vyznání.Zcela naplnujete české přísloví .. zloděj křičí chytte zloděje. Smyslem a povinností státu je chránit své občany, kteří ho živý.Pokud se tak neděje nebo dokonce stát začne chránit parazity a cizopasníky jenž ho vysávají a vnitřně rozkládají pak je zcela regulérní vypovědět občanskou neposlušnost. Koneckoncům i proto máme v ústavě něco o vlastizradě. Vidět Karel4, Jiří z Poděbrad,Jan Hus, Komenský, T.G. Masaryk a podobní kam ta svoloč zemi dneska vede ,jak dnešní mládež má vygumováno v hlavě, v hrobě by se museli obracet.
Dlé tvého stupidního výkladu pak stačí říct, že nacismus je také náboženství a v tu chvíli bude vše ok.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
28. 07. 2015 v 18:43Off-line Spider.27  (38/185/71)
já tohle nechci sorry :-)
https://www.youtube.com/watch?…
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
28. 07. 2015 v 19:27Off-line Marek.m  (32/183/77)
S ústavou této země nikdo nemůže ohýbat jak chce... Prostě platí pro všechny a speciálně občani ČR by ji měli dodržovat. Kecy o tom, že kde si v Brně kdo si pohrdal zákony... Porovnejte kriminalitu v ČR a kriminalitu mezi muslimskou komunitou v ČR a uvidíte jak to skutečně je. Muslimové v ČR jsou jednou z nejslušnějších mino***. Dokonce slušnější než Vietnamci proti nimž tu nikdo nic "nemá". Je mnohem nižší než celorepublikový průměr.
28. 07. 2015 v 20:17Off-line Spider.27  (38/185/71)
výňatek ze statiky kriminality z roku 2014:
Ačkoliv se v roce2014 navýšil počet zadržených migrantů
a žadatelů o mezinárodní ochranu (zejména šlo
o uprchlíky ze Sýrie a Ukrajiny), pro většinu
nelegálních migrantů jsou nadále cílovými
zeměmi zejména Německo, Francie, Velká
B***ánie a skandinávské země.
V průběhu roku 2014 se rovněž potvrdily
informace, že na území ČR působí cizojazyčné
zločinecké skupiny, které se podílí na výrobě
a distribuci padělaných nebo pozměněných
osobních dokladů, které jsou určeny jednak
k legalizaci pobytu migrantů, kteří se již
nacházejí na území evropských států včetně ČR,
nebo jsou různými způsoby zasílány do tzv.
třetích zemí, odkud se s nimi snaží nelegální
migranti dostat do Evropy.
Přetrvávajícím problémem zůstává
zneužívání vízové a celkové imigrační politiky.
Trestná činnost na tomto úseku se často
přizpůsobuje aktuální situaci a reaguje na
opatření státních orgánů. Jedná se zejména o víza
podvodně získávaná za účelem studia, práce,
podnikání nebo sloučení rodiny.
Dobře organizované skupiny se zmíněnou
trestnou činností zabývají nejen přímo na území
ČR, ale jsou napojeny na organizátory v dalších
evropských státech i v domovských státech
migrantů. Skupiny zajišťují pro migranty
kompletní službu, na jejímž konci by měl být
řádný pobytový status na území ČR nebo i jiných
států EU. Zajišťují nábor zájemců, vyřízení
dokumentů v domovské zemi a podvodné získání
víza. Na území ČR jim pak poskytují ubytování,
právní služby, jednání u státních úřadů,
ověřování a opatřování potřebných dokumentů
(falešných či podvodně získaných) nebo převoz
do dalších evropských zemí. Tento způsob
nelegální migrace je doménou zejména občanů
Vietnamu, ale také občanů arabských zemí,
Ukrajiny i dalších postsovětských republik.

další:
Podle poznatků BIS docházelo i během roku
2014 ke snahám aplikovat mezi českými
muslimy islámské právo paralelně s právem
ČR. Vzhledem k napjaté situaci v české muslimské komunitě k tomu však docházelo
především formou osvětových článků a výzev na
internetu. Zde BIS v roce 2014 zaznamenala
několik ojedinělých případů verbální podpory
islamistických ideologií. Jedním
z nejrizikovějších faktorů, který v souvislosti
s možnou radikalizací českých muslimů BIS
zaznamenala, byla internetová propaganda
Islámského státu. K otázce existence Islámského
státu se však v průběhu roku 2014 oficiální
i neoficiální muslimské subjekty vyjádřily
negativně a některé se proti ní velmi ostře
vymezily.

opatření:
Zpravodajské služby ČR (BIS, ÚZSI, VZ)
působí v oblasti detekce latentních
i bezprostředních bezpečnostních hrozeb, rizik,
analýz bezpečnostně rizikových situací, pracují
v příslušně zaměřených mezinárodních
organizacích a dvoustranně spolupracují s vládou
schválenými zahraničními partnery. BIS se v roce
2014 kromě získávání informací směřujících
k odhalení případných teroristických aktivit na
území ČR zaměřila na proces radikalizace, který
se v souvislosti s existencí tzv. Islámského státu
stal zásadním rizikem pro celou Evropu. Dalším
z jevů, na který BIS zaměřila svou pozornost, byl
pohyb dobrovolníků a navrátilců z území
ovládaného Islámským státem.

tím vše jen začíná :-p

a takhle to začíná ve francii (opět citace)

S přistěhovalci ze třetího světa se pojí v současnosti hlavně sociální problémy. Zpravidla jde o nekvalifikované lidi s minimální znalostí jazyka, kteří ve Francii hledají práci. Soustřeďují se v dělnických čtvrtích na okrajích velkých měst, kde lze levně bydlet. Kromě panelákovitých ubytoven tu však není nic, často chybějí základní služby jako školy, hřiště, nemocnice či obchody a především: není tu práce. Nezaměstnanost v těchto sociálních a rasových ghettech dosahuje 30-50 %, průměr Francie je přitom 10 %, a vyšší je také kriminalita. Nejhorší situace je v pařížském regionu. Do čtvrtí jako Seine-Saint-Denis se bojí po setmění přijet sanitka bez policejního doprovodu, veřejný prostor ovládají gangy mladých Arabů, kteří v lepším případě zapalují auta, v tom horším podnikají organizované nájezdy například na obchody v metropoli. Lidé žijící v chudinských čtvrtích tak na sebe uvalují určité stigma: bydlí na špatné adrese a mají špatné vzdělání, takže si hůře shánějí zaměstnání. Čím těžší však je získat práci, tím obtížnější je vymanit se z bludného kruhu poflakování a frustrace z osobního neúspěchu.

Mezi sociální mizérií a náboženským radikalismem – v tomto případě islámským fundamentalismem – však zřejmě není přímá úměrnost. Zapalování synagog a vykřikování propalestinských hesel na fotbalových stadionech mají na svědomí většinou mladí muslimové ze zmíněných periferií, nejde tu však podle všeho o žádnou organizovanou skupinu. Francouzští odborníci se shodují, že jejich útoky jsou výsledek předměstské kriminality, spojené s nenávistí vůči Židům, kterých žije ve Francii také nejvíce ze západní Evropy – okolo 600 000. Jedná se tedy spíše o politizaci kriminality, než kriminalizaci ideologického boje.

Nicméně někteří mladí muslimové, hnáni komplexem z neúspěchu v cizím prostředí, mají tendenci sdružovat se do malých komunit uvnitř čtvrti okolo jedné mešity a zpravidla charismatického lídra. Tito lidé, mají-li přirozený sklon k radikalismu, jsou jednoduše manipulovatelní a mohou být nebezpeční, neboť se nemusí zastavit ani před teroristickými akcemi, je-li jejich vůdce náboženský fanatik. Stává se také, že se muslimské rodiny v určité čtvrti rozhodnou žít jen pospolu podle náboženských tradic a v duchu práva šárí´a, aniž by usilovaly o jakýkoli kontakt s okolím (důvody jsou tu stále stejné: rozčarování z nového života a setkání s vlivným islámským kazatelem). Ignorují zákony francouzského republikánského zřízení a chovají se jako sekta. Nemají sice na stát zvláštní požadavky – například neusilují o vlastní náboženské školy –, ale totálně odmítají integraci. Jedná se o takzvanou komunitarizaci společnosti.

Tento trend zatím není nijak dominantní, ale je tu. A ačkoliv nelze říct, že úměrně s přibýváním muslimů ve Francii narůstá na síle islámský fundamentalismus, komunitarismus muslimů se může stát jeho živnou půdou.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
28. 07. 2015 v 21:05Off-line Vegantronic  (38/186/77)
No. pravý prostor je ten správnej. Ten už si vymyslel příběh o uřízlé ruce průvodčího, teď tohle.
28. 07. 2015 v 21:09Off-line Vegantronic  (38/186/77)
A nyní zpráva o extremismu za 1. čtvrtletí 2015
Odlišný případ reprezentovala extremistická platforma Islám v České republice nechceme (dříve Czech Defence League). Ta uspořádala sérii celkem pěti početnějších demonstrací v Praze, Brně a v Českých Budějovicích. I přesto, že byla účast relativně vysoká, platforma potenciálu nevyužila k vlastní transformaci do podoby politického subjektu. Lze očekávat, že v krátkodobém horizontu zájem o její aktivity upadne, podobně jako např. u německého hnutí PEGIDA a jeho odnoží. Stoupenci platformy zůstávají nadále aktivní zejména v kyberprostoru, kde
vedou rozepře se svými odpůrci.
Neznámý pachatel v Teplicích o víkendu 13. – 14. února postříkal prasečí krví obchod s orientálními potravinami patřící občanovi Somálska a restauraci patřící občanovi Libanonu.
O aktivity platformy Islám v ČR nechceme projevovali čilý zájem i pravicoví extremisté, včetně neonacistů a hooligans. Spolupráci jí nabídla i DSSS.
28. 07. 2015 v 21:52Off-line Vegantronic  (38/186/77)
A jak se chovají islamofové k holkám? Fackují je! https://www.facebook.com/…deos/446575/
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
29. 07. 2015 v 07:05Off-line Spider.27  (38/185/71)
ano platforma Islám v České republice nechceme, zcela jistě upadne, ovšem do doby než někdo spáchá nějakej trestnej čin, potom už tu rozjetou mašinérii nezastavíš ani ty ani nikdo jinej. nějak sem si nevšiml komentáře na statistiku kriminality. a sorry ale tebou zveřejněný odkaz je nedostupný :-(
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 07. 2015 v 09:34Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Ok, tady je na youtube: https://youtu.be/5FLBjvlj62s
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 07. 2015 v 09:37Off-line Vegantronic  (38/186/77)
Jedinej kdo v této zemi a na Slovensku páchá závažéné trestné činy jsou islamofobové. Například jeden příklad za všechny: https://dennikn.sk/…licou-sanky/
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 07. 2015 v 16:38Off-line Spider.27  (38/185/71)
:-D:-D:-D:-D:-D sorry mě to vyloženě rozesmálo. ublížení dětem se děje všude na světě, a na rase nebo komunitě nezáleží. ano samozřejmě v pořádku to není. spíš je zajímavý jak je jedna rána pěstí rozmáznutá v novinách. opravdu mě "zajímá" kde kdo někomu dal přes hubu :-D:-D:-D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 07. 2015 v 17:05Off-line Spider.27  (38/185/71)
jak řekl jeden muslim "chceme všechny nemuslimy pryč ze země mohameda" v ČR země mohameda taky není, tak co tady dělaj!!!
21. století mělo být stoletím rozumu, přesto iracionální a militantní víry jsou opět na vzestupu.
Ono je celkem jedno co tady napíšeme, ty lidi kteří s tebou nesouhlasí nikdy o opaku nepřesvědčíš. Stejně jako já nepřesvědčím tebe. Ty stojíš za islámem, já za Richardem Dawkinsem. Měj se hezky a přeju příjemnej den :-)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
30. 07. 2015 v 19:53Off-line Miwer  (33/180/76)
marek.m: nežer to tak..
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
31. 07. 2015 v 03:18Off-line Betonica  (39/191/93)
Článek je trochu od věci. Homosexuálové nejsou vražděni jen ISISem, ale i dalšími státy. Islám, stejně jako křesťanství, má s homosexualitou problém.

Zábavně působí pasáž, kde autor píše, že si Spojené státy zatím nedovedou s ISILem poradit. Jak kdyby USA byly jediné, kdo má zájem situaci uklidnit a jak kdyby USA byly spásné pro celý svět...
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
23. 08. 2016 v 18:17Off-line Tibiis  (23/-/-)
kéžby mě zabili -_-
26. 10. 2018 v 02:04On-line Sepp  (60/180/100)
Tak budeme islamisty zase zabíjet my, na oplátku..
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload