Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Jana Jochová v rozhovoru pro Respekt: Když po 20 letech zjistíte, že jste gay, je to získaná orientace

Respekt otiskl zajímavý rozhovor, tentokrát s aktivistkou Janou Jochovou. Jana Jochová je velká obhájkyně rodičovských práv. Zásadně odmítá osvojování dětí homosexuálními páry. Boj proti rodinám se dvěma tatínky nebo dvěma maminkami se pro ni stalo velké téma.

Na otázku jak je možné, že se heterosexuálním rodičům rodí homosexuálové, odpovídá: „Fakt, že homosexualita je do určité míry vrozená, nezpochybňuji. Ale do určité míry jde o konstrukt společenský. Když někdo po dvaceti letech manželství zjistí, že je lesba, je to získaná orientace.“

Opravdu bychom rádi viděli heterosexuála, který se nechal společností dotlačit k tomu, aby miloval jiného muže (a spal s ním). Ve dvacátém století to bylo přesně naopak.

Celý rozhovor s Janou Jochovou si můžete přečíst na webu Respektu.

Rozhovor Nytrové pro Reflex: Názor na gaye si vytvořila z komentářů na serveru Novinky.cz

Vyhráli jsme! Ústavní soud rozhodl: Zákaz adopce registrovanému gayi je protiústavní

Titulní foto: ceskatelevize.cz

Onload

24 názorů ke článku

30. 08. 2016 v 14:26Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Po 20 letech člověk nezjistí, že je gay. Po 20 letech se člověk tak leda sám se sebou smíří a řekne si, že by bylo konečně načase se přestat přetvařovat. :-P

Nicméně sám si myslím, že homosexualita i jiná sexuální odchylka může být nejen vrozená, ale i získaná na základě nějakých traumatů v dětství. Ovšem ona má hrozně hloupý argument, kterým ospravedlňuje svoji verzi.
30. 08. 2016 v 16:10Off-line Vlado2  (61/180/80)
Asi by bylo dobré vědět, že paní Jana Jochová vede soukromou válku nejen proti homosexuálům, ale proti všemu, co má cokoli společného se sexuální výchovou a osvětou vůbec. V žaludku jí leží mj. vzdělávání i školství jako celek; svoje děti si vzdělává doma sama, aby jim zamezila v přístupu k nežádoucím informacím. Jakoukoli vědu v těchto oblastech ostentativně ignoruje, a protože nemá žádné vzdělání v dotyčných oborech, není diskuse s ní možná. Jediné měřítko, které uznává, je soulad s vírou, resp. s poněkud svérázným výkladem víry, který ovšem ustrnul v předminulém století. Její posedlost špatně snáší i církevní kruhy.
30. 08. 2016 v 18:46Off-line Langy  (22/-/-)
Přijde mi, že ta ženská mluví pořád o tom samém. Řekne pětkrát jeden stejný názor, akorát trochu jinak zformulovaný. Taky si myslím, že se snažila vyhnout pár otázkám, tím stylem, jak odpovídala.
30. 08. 2016 v 20:10Off-line Centaur  (43/177/-)
Do Respektu píší vůbec samé kapacity a odborníci na všechno. Respekt je seriozní studna nesmyslů a přetočených názorů vhodných do bulvárů The Sun :-D Neměla v této stoce Reflexu rozhovor i Nytrová ? :-D
30. 08. 2016 v 20:39Off-line ShiroReloded  (30/178/85)
A já jí fandím! Fandím jí, protože ve svobodný společnosti je potřeba udržovat pluralitu názorů a protože je vždycky těžký prosadit se proti většině.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
30. 08. 2016 v 20:43Off-line Mio6602  (103/-/-)
Lepší než Respekt, je už jen infobaden.cz . Ale ten se aspoň nesnaží vypadat seriózně a hned je jasné, že se jedná o recesi. Tam by si taková blbka neškrtla.
30. 08. 2016 v 21:27Off-line Centaur  (43/177/-)
Vůbec způsob jakým kladou otázky je sám o sobě nejvhodnější do kategorie humorných estrád.
30. 08. 2016 v 21:52Off-line Centaur  (43/177/-)
To si nelze splést.
30. 08. 2016 v 21:55Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Reflex je radikální pravicová sračka pro studentíky. Ty neustále hejty na cokoli, co je byť krapet sociální nebo na osoby zastávající levicové názory by ani tak nevadily, kdyby se nacházeli jen v ekonomicko politických článcích. Jenže i ve článku o nějakém jídle nebo o hudbě nebo o čemkoli jiném se autoři neustále obouvají do Zemana, do socek... celý ten časopis je tou pravicovou neobjektivní propagandou prolezlej.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
30. 08. 2016 v 21:59Off-line Centaur  (43/177/-)
On ani Respekt není o nic lepší. Rozhovory tam dělaj samé staré uklízečky. Rozhovor si tam dělají prakticky komparsisté. příklad vidíte sami co si tam pozvali zase za herecký talent v podobě Jochové.
30. 08. 2016 v 22:06Off-line Centaur  (43/177/-)
Jsem zvedavý, co to bude příště za estrádu a jakou si vyberou zase čarodějnici do plácu. Kde berou tyhle objevy kde nemají ani vizážisty když už ty vysloužilé škatule musí nutně ukazovat veřejně .
30. 08. 2016 v 22:09Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Tak respekt moc neznám, ale reflex se mi dřív líbil, protože ty články byly/jsou zajímavý, jenže jsou prostě napsaný strašnou formou. Je to takové rudé právo naopak. :-D
30. 08. 2016 v 22:12Off-line Centaur  (43/177/-)
Reflex byl taky bulvární stoka všeho. A Respekt si z něho převzal podobnou inspiraci. jediný v čem to Reflex zachranoval byli propagační fotografie a proto si to lidi kupovali. Hlavně sběratelé osobností, bo tam dávali fotografie, které nepublikovala ani ČTK a dnes se ty fotky pracně získávají jinde.
30. 08. 2016 v 22:20Off-line Centaur  (43/177/-)
Ano to psaní rozhovorů je příšerné a naivní. Jako kdyby se ptalo dítě " A mámo, kam chodí slunce spát" ?
31. 08. 2016 v 03:32Off-line David.danik  (103/-/-)
Ano být gay-lesba můžete ale nechce te li si to připustit tak můžete žít v heterosexuálním vztahu a žít když vám to vyhovuje než si přiznáte pokud si přiznáte že se vám líbí a máte slabost pro stejné pohlaví ale to že někdo nemá sílu přiznat a dát na jevo na veřejnosti že chci žít stejnopohavním svazkem s partnerem-kou tak to je jeho věc =)
31. 08. 2016 v 08:22Off-line Sidious  (31/170/76)
Lukino_Luk  (27/185/72)
Po 20 letech člověk nezjistí, že je gay. Po 20 letech se člověk tak leda sám se sebou smíří a řekne si, že by bylo konečně načase se přestat přetvařovat. :-P
______________________________________________________________

Asi tak nějak , vím o čem mluvíš , resp. píšeš.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
31. 08. 2016 v 18:03Off-line Mychajlo90  (34/185/70)
Nepleťte tu dohromady Reflex a Respekt. Reflex je hlavně od dob, kdy byl šéfredaktorem Pavel Šafr (potom přešel do Blesku) skutečně žumpa. Naopak Respekt je spolu s Hospodářskými novinami snad to jediné, co se dá číst.
06. 09. 2016 v 04:12Off-line Tycz  (44/180/72)
----Heterosexuální osoba se nemusí hned smiřovat se svou nějakou orientací.
Jak už jsem tu jednou psal, sexualita není jen černobílá. A člověk může časem poznávat své dosud nepoznané zkryté orientace, které nemusí být jen hetero nebo homo. Navíc rozhodně platí, že každý má ve svém sexuálním zaměření i jiná, méně silná zaměření. V každém muži i v každé ženě jednoznačně dřímá i část homosexuální, což dávno prokázali mnozí sexuologové. A je jen otázka partnerského zatížení či toužebného uvolnění, kdy se ona homosexuální část v lidském sexu jakoby probudí. Není to nic hanebného ani nepochopitelného. Prostě i tohle k člověku patří. Ano, i po dvaceti letech krásného manželství může jedna osoba, nebo i obě zjišťovat v sobě touhu po stejnopohlavním kontaktu.
A u mužů je to přece už odedávna známo, že muži po třicítce nebo po čtyřicítce dostávají "chuť na kluka". Jak už jsem dříve psal, jeho syn/synové už jsou velcí, otec ví, že na ně sáhnout nemůže, a tak se pokouší najít si neznámého vstřícného hocha, se kterým by si vyzkoušel to, co ho během manželství potlačovalo anebo nijak nelákalo. Někteří heterosexuálové si to jednou vyzkoušejí a neosloví je to, jiní si to vyzkoušejí vícekrát, a pak tuto verzi rádi opustí, jiní si ponechají takové formy sexu jen jako mimořádné či občasné kontakty, dlaší třeba u homosexu už rádi zůstanou, zvláště když jejich manželský sex již významně upadá.
Tož tak, pánové.
MUDr. Macej Tycz, sexuolog
06. 09. 2016 v 04:34Off-line Tycz  (44/180/72)
Omluva - překlep: skryté orientace...!!!!
09. 12. 2016 v 14:29Off-line Misanek007  (24/-/-)
veverka jedna
23. 04. 2017 v 09:11Off-line Misanek007  (24/-/-)
je to odbornice na vareni bramborovych knedliku
24. 12. 2017 v 14:16Off-line Misanek007  (24/-/-)
hnusná oskliva želva
16. 06. 2022 v 12:22Off-line Darkyll23  (23/187/75)
Všichni jsou bisexuálové jen málokteří vydrží až do konce být na jedno pohlaví jak říkám pokud si člověk nevyzkouší jak kluka tak i holku tak nemůže vědět na co vlastně je.
02. 08. 2022 v 00:10Off-line Thing7oio  (47/-/-)
Moc se mi nezda pojem,,ziskana orientace,,orientace musi byt dana geneticky tj. vrozena.Orientace se da pozmnenit ,nebo usmnernit okolnostma no neverim ze by tim doslo k uplnemu prepolovani orientace.
Matka je Matka ,,,,Zeny deti rodi tak ze jsou uzpusobeny i na starost o ne a vychovu.Pokud Matka nejakym zpusobem nebo okolnostma v teto funkci selze ,pak v uvahu pripada muz.Dokazu pochopit dve zeny - matky ,no dva otce zasadne ne ...
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload