Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Ostuda! Jeden z pěti Britů by odmítl pozvání na gay svatbu

Podle dat, která publikovala pojišťovna Emerald Life, by jeden z pěti obyvatel Velké Británie odmítl pozvání na svatbu gay páru.

21 % obyvatel Velké Británie by pozvání na svatební obřad dvou osob stejného pohlaví odmítlo nebo by si nebyli jisti, zda se zúčastní. Dalších 11 % by se takové svatby zúčastnilo, ale přiznali, že by se během některých částí obřadu cítili nepříjemně,“ uvedla pojišťovna.

Toto číslo může leckoho překvapit, protože stejnopohlavní manželství bylo v roce 2013 schváleno parlamentem a od roku 2014 je možné ho uzavřít. Na druhou stranu je výsledek průzkumu spojený i s věkem respondentů – pouze polovina obyvatel starších 65 let by byla schopná zúčastnit se gay svatby bez nepříjemných pocitů.

„Náš průzkum ukazuje, že zatímco na LGBT komunitu mělo uzákonění stejnopohlavního manželství pozitivní vliv, pohled většiny Britů na celou záležitost se příliš nezměnil,“ řekla Heidi McCormack, výkonná ředitelka Emerald Life. „Naštěstí jsou mladší generace progresivnější, takže boj LGBT komunity za rovnoprávnost se vyplatí. Ale ještě to bude nějakou dobu trvat.“

Překvapily vás výsledky průzkumu? Napište nám do komentářů pod článek.

Titulní foto: © Depositphotos.com/mangostock

Autor článku je hříšný bůh sexu, půlku výplaty nechává v sexshopu a jeho uměleckou tvorbu raději hledejte na RedTube.
Onload

23 názorů ke článku

17. 06. 2017 v 10:26Off-line andy555  (21/-/-)
Houby ostuda, je každého věc a volba jestli by na svatbu šel, nebo ne...nikoho nemůžete nutit.

Jen mě zarazilo:
„Naštěstí jsou mladší generace progresivnější, takže boj LGBT komunity za rovnoprávnost se vyplatí. Ale ještě to bude nějakou dobu trvat.“

To znamená, že rovnoprávnost spočívá v tom, že donutím všechny heteráky jít na gay svatbu????
17. 06. 2017 v 13:07Off-line colombo  (96/192/90)
Jak píše andy, proč ostuda ? Každého osobní rozhodnutí.
17. 06. 2017 v 13:18Off-line Lecram-Neznamy  (25/170/60)
My v ČR nemáme pouze dvě práva.
Mít svatbu a adoptovat děti.
Což jak vidíme, tak se časem změní. A co pak?
Nic. Budeme mít absolutně stejná práva jako heterosexuálové.

A však někteří homosexuálové si asi myslí, že jím ostatní musí tleskat.
Někdo vás nemá rád kvůli toho, že jste gay? Já nevím. To vážně očekáváte, že vás každý na tomto světě bude milovat?
Někdy mám pocit, že lidé jsou velké děti, které jenom brečí, když se na ně někdo ošklivě podívá. Protože to raní jejich city :D
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 06. 2017 v 13:31Off-line Fermin  (23/178/63)
V ČR adoptovat děti už dávno můžeme, akorát, že ne oba zároveň, ale pouze jeden z páru, ale i to se časem změní. A svatbu tady také máme - akorát, že se našemu svazku neříká manželství, ale registrované partnerství - i tady je jenom otázka času, kdy dojde ke změně. Malta se už chystá přijmout stejnopohlavní manželství a i v Německu se takový zákon zcela jistě blíží, i když jej Angela Merkelová, jak řekla několikrát, nepodpoří.
17. 06. 2017 v 13:57Off-line Lecram-Neznamy  (25/170/60)
Já myslel úplně rovnocenné práva adopce a manželství.
17. 06. 2017 v 14:30Off-line Lukino_Luk  (28/185/72)
Já bych taky odmítnul, protože na žádné svatby nechodím. :-P
17. 06. 2017 v 14:35Off-line Lukino_Luk  (28/185/72)
Lecrame, můžeš adoptovat dítě, které nikdo z heterosexuálů nechce a které na tebe zbude. Třeba postižené... Po právní stránce možná jednou budeš mít stejná práva jako heterosexuálové, ale v praxi budeš vždycky ten divný a méněcenný. :-P
17. 06. 2017 v 14:42On-line vlkujezera  (35/180/85)
80 procent všech Britů by šlo na gay svatbu: to má být ostuda?
17. 06. 2017 v 14:43Off-line Fermin  (23/178/63)
Znám gay pár, který už v ČR dítě adoptoval, a žádné postižené dítě, pro které by nešlo sehnat nějakou tu korektní rodinu nešlo. Problém spočívá v tom, že to dítě má v rodném listě pouze jednoho ze dvou tatínků.
17. 06. 2017 v 17:19Off-line vasek698  (19/186/69)
´´To znamená, že rovnoprávnost spočívá v tom, že donutím všechny heteráky jít na gay svatbu????´´

Úžasně řečený. To nekonečný vynucování ´´práv´´ tím, že nutíš někoho mít něco rád, už je trapný.
17. 06. 2017 v 18:25Off-line Travis6  (21/-/-)
A on někdo někoho k něčemu snad nutí?
Vám pomalu vadí, že máme vůbec nějaká práva, radši by jste, abychom neměli vůbec žádný, to by jste sasci měli potom radost co? :D:D.,konečně nám to zase opět někdo nastřel, tak a máme to!

Tak běžte žít třeba do Pákistánu, tam LGBT nikomu nic vnucovat nebude, aspoň budete mít konečne klid, že budete patřit do hnoje ;)
17. 06. 2017 v 18:55Off-line SaliS  (26/-/-)
Měla padnout ještě otázka, kolik z těch 21% by šli na svatbu vůbec. Znám spoustu lidí co říkají, že nepůjdou na žádnou svatbu.
17. 06. 2017 v 19:07On-line simsalabim  (27/-/-)
Pokud je to na cizí svatbu, tak to pochopitelné, ale pokud by někdo odmítl jít na svatbu svého bráchy nebo syna, tak to je ostudné. Až tak velké předsudky a bigotnost, že to narušuje rodinné vztahy - s tím by se snad měli léčit.
17. 06. 2017 v 19:29Off-line Vlado2  (55/180/80)
Nějak se nemohu zbavit dojmu, že odmítnutí účasti na svatbě dvou gayů je pomalu trestný čin. Ale já svatby i funusy fakt nemám rád. A navíc si myslím, že termíny „svatba“ a „manželství“ se již několik set let týkají oboupohlavních párů a nemám nic proti tomu, aby to tak zůstalo. Asi jsem homofob.
17. 06. 2017 v 19:42Off-line Travis6  (21/-/-)
Asi jses, proto valná část starších homosexuálů zůstala sama z manželkou a nahrazují si to potají na gay seznamkach: '' Já zenac hledám mladého kluka, prosím diskrétně''

Asi jste měli v dřívějších dobách takové názory a podle toho to tak dopadlo, doufám že v dnešní době na tom budeme mnohem lépe.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 06. 2017 v 19:43Off-line Travis6  (21/-/-)
Neuměli jste si ty práva v minulosti prosazovat, to se musí změnit.
17. 06. 2017 v 19:57Off-line Vlado2  (55/180/80)
Travisi, žádnou manželku jsem nikdy neměl. A že jsme si neuměli prosazovat svoje práva? To snad nemyslíš vážně. Ve svém věku bys už mohl chápat, že to prostě nešlo!
A když jsme u těch „práv“; shodneme se všichni na nich? Můj názor je prostě jiný. Respektuj jej, prosím.
17. 06. 2017 v 20:23Off-line klukbr  (29/178/60)
Ostuda jsou spíše Červenkovy slinty, než odmítnutí pozvání na svatbu. Ale je mi jasné, že cokoliv je této hysterce proti srsti, hned to musí být špatné.
17. 06. 2017 v 21:01Off-line vasek698  (19/186/69)
Mě práva neštvou. Mě spíš štve, že se řeší sračky. Tady nás nikdo nezabíjí, nikdo nás nezavírá,....
Zatímco v saudský arábii je třeba zavřou, jinde hoděj z baráku.

V Americe zase místo důležitých problémů řeší, kdo bude mít soukromý hajzly.

Takže pardon, prostě nemám rád řešení sraček. Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhýho. Nejít někomu na svatbu je osobní volba a nemůžeš nikoho nutit.
17. 06. 2017 v 21:09Off-line Travis6  (21/-/-)
No vidíš, můj názor je taky jiný :)
17. 06. 2017 v 21:55On-line slavec  (96/187/75)
Tohle je přesně ukázkový článek který v plné kráse odhaluje LGBT lobby a propagandu a z nějakého nepochopitelného důvodu heterosexuální tradice zavedené církví zavádí do svazků které nemají s reprodukcí, kvůli které hlavně byl celý tenhle ten proces vymyšlen, nic společného.. jo společný majetek a takové ty materiálnosti, dědictví by měli být vyřešeny a je to tak v pořádku aby proč přitom používat model který je z podstaty vytvořen pro jednu skupinu a přidružováním vznikají třecí plochy. Přitom se vyžaduje od zmiňovaní, většinové, skupiny akceptování a podřízení se menšině čím vzniká opět pole konfrontace a odmítání což je jasně cesta která nikam nevede, nad tím mi rozum zůstává stát.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 06. 2017 v 22:18On-line simsalabim  (27/-/-)
Ale proč by nemohla být svatba? Ať ji mají, když ji chtějí, nikomu tím neubližjí. Zakazovat by se mělo jen to, co někomu ubližuje. Svatba osob stejného pohlaví nikomu neubližuje. Proto by měla být dovolena! A LGBT lidi nejsou lidi druhé kategorie, ale lidi první kategorie stejně jako heteráci. Neexistuje jediný důvod, proč by měli mít nižší práva!
17. 06. 2017 v 22:30Off-line Fermin  (23/178/63)
V USA i ve Velké Británii už manželství dávno máme, tak není co řešit. A v České republice to je jenom otázka času. Beztak se RP od manželství liší jenom u SJM, což je spíš naše výhoda, pozůstalostních důchodů a dětí, což lze výhledově do budoucna postupně vyřešit. A i u nás to manželství bude. Každopádně pro mě má větší význam obsah práv, než název - ten je pro mě jenom pomyslnou třešničkou na dortu. A co se týče svatby, tak ta nemá žádnou definici, čili i svatbu už máme, tak proč takový humbuk?
Přihlaš se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2017 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Vytvořili: Zdeněk Večeřa a  Michal Kutňák,  design: Lukáš Churý
Onload