Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Uff, to je zase síla! 16letý Tomáš Michalko je proti gayům: „Máte registrované partnerství, tak co víc byste chtěli?“

„Jediné, co Prague Pride symbolizuje, je to, že chtějí víc práv pro homosexuály. Nemá to žádný jiný význam,“ říká Tomáš Michalko. „A vy byste jim práva nedal?“ zaraženě se zeptal moderátor Luboš Xaver Veselý. „Oni mají dostatečná práva, mají registrované partnerství, a co víc by chtěli,“ dodal teprve šestnáctiletý Michalko z Mladých lidovců (KDU-ČSL).

Rodinu má dle něj tvořit muž a žena, nikoli muž a muž nebo žena a žena. Dle něj je určitě lepší, když je dítě v dětském domově se dvanácti „tetami“ a dalšími deseti dětmi na pokoji, než aby bylo v rodině se dvěma táty. Dva tátové dle něj není správné. Proč, to ale neřekl.

Z Michalkových slov je cítit opovržení vůči gayům, které evidentně považuje za lidi druhé kategorie. Budiž mu omluvou jeho nízký věk a nulové životní zkušenosti. Věříme, že až dospěje, tak bude na svět nahlížet poněkud reálněji.  

Celý pořad můžete zhlédnout na webu XTV. Téma homosexuality rozebírají v čase 14:00.

Jiří Čunek z KDU-ČSL: „Prague Pride je pochod smrti“

„Fuj, hamba!“ ozvalo se z publika, když Jiří Čunek začal kritizoval výchovu dětí gay páry

Jindřich Šídlo v pořadu Šťastné pondělí: Co všechno způsobili gayové v ulicích Prahy?

Titulní foto: xtv.cz

Onload

82 názorů ke článku

29. 08. 2017 v 07:18Off-line Libas69  (54/195/105)
Zřejmě nový Čunek
Souhlasím - 35   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
29. 08. 2017 v 09:02Off-line LFA  (25/178/94)
Ne, zase taková p**a není.
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 29  Nahlásit
29. 08. 2017 v 09:30Off-line Colombo  (103/192/90)
Aniž bych se chtěl dotknout obecně mladých lidí, říkám už dlouhou dobu, že to vypadá, že kdejaký patnáctiletý, šestnáctiletý synek je chytřejší, vzdělanější a s více životními zkušenostmi než člověk např o 20, 30 let starší... Můžu se nad takovými (lidmi a jejich názory na svět) jen hořce pousmát.
Souhlasím - 30   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
29. 08. 2017 v 09:31Off-line Sweet_boy  (22/184/74)
Asi nechce voliče...
Souhlasím - 29   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 08. 2017 v 09:52Off-line Vlado2  (61/180/80)
Co byste čekali, že vám řekne šestnáctiletý kluk z Mladých lidovců? Živého gaye ještě nikdy neviděl (tedy určitě viděl, ale neví o tom) a jak vypadají ty horší "dětské domovy" také netuší. Jaké informace se k němu dostaly, takové hlásá.
A pozastavovat se nad tím, že jsou mu "proti srsti" požadavky některých aktivistů? Nejen Mladí lidovci z nich zrovna nehýkají nadšením.
Souhlasím - 39   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 08. 2017 v 10:17Off-line Vlkujezera  (42/180/85)
v 16-ti tomu asi hodně rozumí...
Souhlasím - 20   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
29. 08. 2017 v 10:49Off-line Evzenflorov  (22/181/-)
Dobrá, ať si jde do děcáku nebo ústavu, blbeček. A co bychom chtěli asi víc... Když to shrnu, tak být si rovni? Třeba?
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 08. 2017 v 11:01Off-line Mr.John  (23/185/69)
Panbíčkář... co chcete??? Ten by potřeboval o****t :D
Souhlasím - 42   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 08. 2017 v 11:13Off-line Vlado2  (61/180/80)
Nezlobte se, ale dokud bude při veškerých diskusích převažovat "argument" PROTOŽE ČUNEK, nebo PROTOŽE PÁNBÍČKÁŘ a nálepkování odpůrců titulem "homofob", tak si moc sympatií nezískáme.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 10  Nahlásit
29. 08. 2017 v 11:33Off-line Konpal  (23/177/66)
Další klučík, kterej jen opakuje tátova slova.
Souhlasím - 17   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 08. 2017 v 13:00Off-line ShiroReloded  (30/178/85)
Lecram-Neznamy: Je to s podivem, ale v asijské části naší země (na Moravě) žije překvapivě hodně nábožensky orientovaných lidí, kteří tvoří valnou část voličů KDU.

BTW: Chlapec by si měl udělat na gaye vlastní názor z reálné zkušenosti a ne papouškovat to, co mu říkají jeho starší straničtí kolegové (když je kouří) v soukromí stranického sídla.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
29. 08. 2017 v 13:10Off-line Charlie7.7  (23/-/-)
Boha :D děcko co nic neví bude dávat rozhovory ? K***t tupý co neví jak to chodí v dětských domovech... prý lepší no to určitě :D každé dítě tam touží po normálním životě v rodině a ne tahle kde se ohlédne a zjistí že nic nemá... Sám neví proč by to mělo být spatné (tam nic špatného není totiž jako v rodině s 2 táty)... Bych si s ním rád popovídal
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
29. 08. 2017 v 14:02Off-line Tommy89  (34/184/83)
A kto to vlastne je?
29. 08. 2017 v 17:05Off-line Honza1024  (23/168/57)
Jsemnamlade - jseš gay + jseš asexuál. Souhlas s tím, že rodina má být žena a muž a musí mít děti, jinak se přiživují na společnosti?
Ty máš co ?.. děti.. rozhodně ne.. manželku.. ne .. ?
29. 08. 2017 v 17:06Off-line Honza1024  (23/168/57)
Tvoje názory jsou vážně primitivní.. pane doktore. :D
29. 08. 2017 v 17:18Off-line FRANTA48  (58/-/-)
ten kluk je hlupak s nulovým rozhledem a papouškuje co chce jeho strana muj nazor je ten ze je lepsi rodina i s dvou kluku nebo děvčat než decák znám dost kluku z decáku a ani jeden po odchodu z decáku nevede normální život nemá zazemí rodinu nikoho na koho se obratit o pomoc decak je na nic nikdy nedá tolik kolik je laska rodiny
29. 08. 2017 v 17:36Off-line Honza1024  (23/168/57)
Jžš... Měl by jsi se jít léčit. - to ty nám stále vnucuješ kolik jsi měl kluků.. přesto, že realita je úplně jiná. :P
Já jsem nevyužil žádného. :P
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 08. 2017 v 17:38Off-line HardMode.Vesporax  (28/170/60)
Nebudu vám lhát, šukal bych ho. xd
Souhlasím - 13   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
29. 08. 2017 v 18:58Off-line Cathode  (38/-/-)
Jdi vylízat tvahoh z cigánskýho špinavýho krvavýho pekáče ty I***TSKÝ VYPATLANÝ HOVADO!! Se tu vůbec neser a nech si svý blitkožroutský kydy pro svý pedofilní rodinný příslušníky a kámoše ty zvrácená kreaturo!! Nic neumíš a nedokážeš konstruktivně okomentovat natož podložit pádnými argumenty ani jendo téma tady. Vrať se ke svýmu elektronovýmu mikroskopu a dál hledej svůj scvrklej lusk a zbytky "inteligence" (pokud se to tak ovšem dá vůbec nazvat XD) protože to, co tu bleješ je ještě míň hodnotný než ty papouškovský p**oviny toho 16-ti letýho černop***lníka, kterej je s největší pravděpodobností stejný hovado a i***t jako ty!! Už se docela těšim na "výživnou" reportáž na krimi (rozuměj TV Nova) o týhle dylině, jak ho odsoudí za pokus o znásilnění nezletilého. Takový dementní sráči jako je on, jsou zodpovědný za všechny zvěrstva jako jsou pogromy, čistky, segregace, apartheid a další "lahůdky" který nakonec ústí ve válku a vyhynutí lidský rasy!! A nefandi si!! nepřežijou vždycky jenom heteráci a "normální" !! Tyhle sráči by měli zažít přesně to utrpení, kterému dávají vzniknout a které takto působí!! Je to naprosto neomluvitelné, skandální, odporné, zavádějící, alibistické, oportunistické a hanebné!! Ten 16-ti letej i***t by měl dostat festovou nakládačku od všech světovejch osobností a odborníků, kteří jsou v tomto paradigmatu aktivní, aby mu došlo, jak moc totální průser si timhle vyrobil!! A co se týče tebe ať seš na cokoliv nebo kohokoliv - nech si udělat lobotomii!!
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 08. 2017 v 19:12Off-line Firedog  (23/175/70)
To je z**d :D
29. 08. 2017 v 19:34Off-line Firedog  (23/175/70)
Teď jsem si pustil to video a pomalu se začínám stydět za to, že mi nedávno taky bylo 16...
29. 08. 2017 v 19:35Off-line Firedog  (23/175/70)
Jsemnamlade: myslel jsem samozřejmě toho kluka z KDU
29. 08. 2017 v 19:39Off-line Firedog  (23/175/70)
Hodili byste se k sobě
29. 08. 2017 v 19:50Off-line Titan24  (30/168/56)
16, nebo 17?
29. 08. 2017 v 21:24Off-line LasagnaDelRey  (23/176/82)
K***t.
29. 08. 2017 v 21:24Off-line Cathode  (38/-/-)
Jseš na mladý a totálně vylízanej!! Hysterie jo?? Určitě, kvůli tobě to tak akorát XD. Ten komentář mi nedal vůbec žádnou námahu - I***TY jako ty si dávám ke sváče XD !! Jestli já sem jako židovka v plynový komoře tak ty seš jako Irma Greseová při menstruaci s p**ou místo huby XD a proto je tvoje absurdní idiocie totálně legendární ale z tý druhý strany XD ..
29. 08. 2017 v 21:32Off-line Glok  (28/180/69)
Ať radši drží hubu a krok a jde lézt dopr.... Zemanovi
29. 08. 2017 v 22:14Off-line YaoiYusuke  (30/-/-)
Je sice hezký, že se od dvanácti let snaží zajímat o politiku, ale tam by taky měl skončit. Takhle mladý člověk by se měl zajímat, ne angažovat. A pokud angažovat, tak maximálně jako stážista co jenom přihlíží. Za pár let dospěje a bude mít úplně jiný názory (byť jen malinko, přál bych si aby si prošel alespoˇfází kdy by si myslel že se mu líbí kluci, a tyhle kydy ho jak se říká kously do p***le)
29. 08. 2017 v 22:53Off-line Cathode  (38/-/-)
no !!snad!! dospěje a možná bude mít jiné (a doufejme "lepší") názory.. a do p***le ho to pozdějz hryzne tak jako tak!! a ještě si bude za ty rádoby předvolební kydy rvát vlasy z kedlubny!!
30. 08. 2017 v 00:55Off-line Alo  (57/-/-)
Notak... všichni gayové nemusí byt až tak hrdí... jo a čtete správně. Odsuzujete tady někoho, kdo v šestnácti řekl na plnou hubu svůj názor... a co že mu je šestnáct? Vtipný na tom ovšem je, že jeho věk je tady jediný argument vůči němu :D xD Já nevím jak vám (asi jste už moc zblblí lakováním nehtů, kupováním pouzder na Ajfoun a sháněním svíticích kondomů jak koukám) ale mně přijde smutný jedině to, že jste si nevymysleli alespoň pořádný argument proti jeho názoru :D Kolik z vás bylo v jeho věku v televizi? Kolik z vás mělo v jeho věku odvahu říct svůj názor na plnou hubu? Teď můj subjektivní názor na něj... obdivuju ho, že dokázal říct svůj názor, i když s ním souhlasím a o to víc nesouhlasím. Ale s tou adopcí pro nás... nutno se nad ní zamyslet. Kolik z vás zažilo takovou tu šikanu, kdy na vás opravdu každý koukal jako nacista na žida? Ten život, kdy nemáte přátele, všichni vás od sebe odřezávají a přitom nejste tak špatní, jen ve vaší rodině je jistý a dost viditelný problém... musíte se spokojit jedině s internetovými kamarády, najednou nemáte ani kapku sebevědomí a váš život vás baví jedině na internetu, protože máte rádi společnost, ale ona vás ne. Zažil jsem i dětský domov a ten rozhodně nebyl tak špatný jako pak tohle. Trvalo to asi od druhé do sedmé třídy a do teď nemám žádné sebevědomí, koníčky, a mám asi jen dva kamarády, což pro někoho tak společenského a optimistického jako já je hrozně málo. Tím chci říct, že myslíte vlastně jen pro svoje dobro, ale né pro dobro ostatních. Samozřejmě vy by jste asi šikanu vašeho děcka řešili (snad) u mě o to neměl nikdo sebemenší zájem, jen trochu v sedmé třídě učitel, za což mu hrozně děkuju.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
30. 08. 2017 v 09:10Off-line Thekraken  (20/-/-)
To je k****n :D
30. 08. 2017 v 10:22Off-line Cathode  (38/-/-)
Alo, je mi totálně šumák co si myslíš o ostatních (protože stejně jako Michalko jsi ještě mlíko a o životě víš prakticky kulový, teda až na eventuelní fyzickej nebo psychickej mobbing). ale okamžitě generalizovat gaye zde za to, že jsou rozhorčení nad i***tskym papouškováním politiky KDU-ČSL v televizi, kdy si ještě ke všemu vezmou za rukojmí 16-letý vemeno, který nedokáže konstruktivně natožpak pádně odpovědět na jasně položené otázky a vysvětlit objektvině své postoje a názory, je stejně stupidní a krátkozraké a nedomyšlené jako poskytnutý rozhovor!! Kdybych viděl a slyšel z onoho rozhovoru cokoliv, co by nebylo jen připraveným papouškováním arádoby předvolební agitací, musel bych automaticky najít něco autentického, co by samozřejmě dalo prostor k hodnocení, ze kterého by se dal vyvodit patřičný závěr. Nic takového tam ovšem nebylo!! Jinak do krámu chodím zásadně pro IT komponenty, jídlo a oblečení si pro jistotu nechávám šít od mojí tety na míru, protože je profesionální švadlena a krejčová, která šije i kostýmy pro Národní divadlo!! V televizi řeknu klidně svůj názor, pokud o něj bude někdo stát.. Co se rodiny týče tak se tu nebudu podrobně vypisovat s tim jak to bylo u mě ale věz, že můj dosavadní život nebyl a neni procházka růžovym sadem, když oba starší sourozenci z prvního manželství (máme stejnou matku) coby příslušníci ozbrojených složek (kde se homofobie¨, rasizmus a všechny další ismy skrytě pěstují a opěvují!!) dávali a dávají najevo své hluboké opovržení, zhnusení a nenávist, matka si o tom myslí, že to tvrdím kvůli tomu abych byl středem pozornosti a otec se s tím po deseti letech tichého mlčení o této věci postupně vyrovnal do té míry, že je schopen utrousit pár vět o tom, že doufá, že si někoho najdu a budu šťastný.. Já osobně jsem velmi verbálně založený člověk a pokud se někomu nelíbí, kdo, co a jaký jsem, má smůlu, protože to stejně nezmění a když má scestné představy, tak mu to buď vysvětlim nebo ho (pokud je to i***t a i se tak chová) seřvu aby si dal pohov a vystačíme si se vzájemnou neinterakcí a tichou tolerancí existence jeden druhého. Ovšem i přes všechny hnusy a sračky co sem si vytrpěl se nenechám zlomit!! Snažim se s každým vyjít po dobrém, být s každým kamarád nebo dokonce přítel ale když druhý trvá na tom, že to tak nebude JEHO SMŮLA!! Abych se ale vrátil k tématu - to 16-ti letý vemeno o politice nic neví a jen se nechává manipulovat, je to loutka!! Až mu bude 24, bude zhruba vědět, o čem je svět!! Bohužel ať se to komu líbí nebo ne, s jistými věcmi a lidmi (pokud ovšem okolnosti nedají jinak) nepřijdeš do jistého věku vůbec do styku!! A já mám za to, že je to dobře, protože takto bychom řešili víc bordelu než doposud. Jestli nemáš sebevědomí, přijeď do Mostu a já ti ho hezky rychle zvednu!! A oba víme, že v Mostě situace neni nijak růžová co se "našince" týče..
30. 08. 2017 v 11:51Off-line Alo  (57/-/-)
Cathode, Kristovy koule... přesně to je ono... můj názor tady bereš jako horší i přestože jsem ho celkem slušně rozepsal a ještě k tomu jsi ho pořádně nepochopil... to že jsi dvakrát starší no... úžasný teda :D Chtěl jsem hlavně říct že my bohužel nejsme o moc lepší než ti ostatní. Jejich názor bereme za špatný stejně jako oni berou naše názory... a ani si neuvědomíme, že přece jen v něčem tu pravdu mít musí, když se jejich názoru drží docela i dost dalších lidí. Nejvíc mě prostě mrzí, že někdo zk***izoval šestnáctiletého kluka a ještě k tomu špatně. Když se jakože k***izuje, tak se zmíní i pluska a určitě v tom nějaká byla :) A ještě k tomu, když to dělá tahle seznamka, kde jsem viděl reklamu na ODS víckrát, než si chci vůbec připomínat... ale v žádném případě to nebylo tak hrozné jako tenhle článek a hlavně chování některých v téhle diskuzi... a v něčem ten kluk má pravdu. My si pořádně nevážíme, že máme alespoň registrované partnerství, že náš Prague Pride nerozprášili chlupatý benga jako ten v Bratislavě, že to u nás není pod trestem smrti jako v jiných kulturách. A na to napíšu už jen jednu věc... kdo si stěžuje, bude se mít prostě špatně... a taky kdyby byl "náš" názor jakože tak 100% nejvíc správný, chovali by jsme se přece jinak a hlavně nejvíc důležitý je dát slovo i ostatním a uvědomit si, že vždy vyhraje stejně názor, který osloví většinu.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
30. 08. 2017 v 15:17On-line Takjsemtu  (50/189/65)
Alo moc se mi tvé názory líbí a moc ti přeji aby se ti v životě začalo dařit lépe a aby si nikdy nezahořkl...Přeji ti aby si si našel skutečné kamarádi a přátelé a aby si byl v životě štastný a někam to dotáhl...Moc ti držím palce...Zdá se mi že si přesto co máš za sebou rozumný a prima kluk..
30. 08. 2017 v 15:43Off-line CORTEX1  (34/175/74)
A ma pravdu som bi ale suhlasim s nim. Takemu dietatu by sa iba smiali a by mal traumu a zo stresov vznikaju choroby. A pride nie je o pravach ale o ukazovani sa hocijakych indivdui.
30. 08. 2017 v 20:28Off-line Nikdo_dulezity  (23/-/-)
Jdyt ma pravdu... Prague Pride je jen taplouska kok***na a rodina je uz v bibli psana jako muž a žena. Malokdo zde chce zavedeni islamskych tradic a práv ale pokud nejsme schopni udrzet ani to co pise naše pismo svaté nesmime se divit ze se tu Islamu libi
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
30. 08. 2017 v 22:59Off-line Jozifek5  (34/163/50)
Zas nejaký inteligent sa vyjadril k veci, o ktorej nemá ani páru/ani tušenie !!! Keď tak, tak nie som veriaci, ale nemám nič proti náboženství, ale biblia káže, že muž a žena tvoria zväzok, ktorý by nemal by byť narušení. A po druhé ak tu trepeš o detských domovoch naštuduj si zákon č. 305/2005 SPODaSK čo vlastne je detský domov, čo poskytuje detsky domov, koho može destky domov prijať do zariadenia a podobne. A posledná vec, ak muž a muž vychovávajú dieťa v spoločnej domácnosti, a sú dieťaťu poskytnuté všetký biologické, fyziologické potreby, a nie je narušení psychycký vývin dieťaťa, tak nevydím nič v zlom, prečo by muž a muž nemohol vychovávať dieťa zverené do ich starostlivosti. A ďalších spústa vecí, ktoré je potrebné dieťaťu vysvetlovať, hlavne v puberte, a najdôležitejšie je dieťatu poskytnúť domov bezpečia, podporovať ho, a dávať mu istotu, že jeho domov je miesto kde sa môže cítiť v bezpečí, a nikto mu neublíži len preto, že ho vychováva nejaký muž s mužom !!!
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
31. 08. 2017 v 01:02Off-line Alo  (57/-/-)
Jozifek5, přesně na tenhle hejt jsem čekal :D Ale rozhodně né tak dlouho, jako ten tvůj účes bude čekat, než zase příjde do módy... Teď mi tady ovšem kážeš o bibli jako nějaká Pensylvanská jeptiška... oh promiň ty vlastně žiješ na slovensku, to k vykládání bible bohatě stačí... K dětskému domovu... jestli se snažíš nějak zpochybnit můj pobyt tam, tak by taky bylo dobrý zjistit si, že tam taky je OP (Okamžitá Pomoc) kde jdou děcka maximálně tak rok. K tomu vychovávání no... nijak nezpochybníš, že nejlepší je když se o dítě stará muž a žena. A nic nedokáže, že dětský domov je o něco horší, než mít rodiče stejného pohlaví... když jsme u těch zkušeností, kdo z nás tohle může dokázat? :D Kdo z nás měl takové rodiče? Jo a to... že dítě má mít teda pocit bezpečí, když se na mapě ukáže poloha že je doma, asi nemá cenu řešit, protože ty podle mě stejně skončíš vždy v té na všech čtyrech ;) Jo a oceňuju, že jsi nezapomněl pohrozit mi třemi vykřičníky!!!!!! Mám se bát? :D Moc se bojím Pepi-Bubu... buubububuubububbuuu!!!! Fakt moc! Samozřejmě to nemyslím nějak homofobně, jen tenhle názor mi přijde nejpravdivější. A taky si uvědomit, co někteří předvedli právě na tom Prague Pride :) Že naše komunita roznáší virus HIV nejvíce ze všech a to je bohužel i dokázané... Dokud se tohle nezlepší, nemá cenu se divit, že na nás spousta lidí bude koukat jako na horší. A žádný svádění na aktivy holčičky, že vás jen využili na jednu noc a pak vás ani neznali... když si nedáváte pozor komu dáte, pouze vaše chyba ;)
31. 08. 2017 v 02:57Off-line Titan24  (30/168/56)
Alo, taky souhlasím s tvým pohledem na věc. Tomáš si takovou k***iku nezaslouží a ty taky ne. Nebo snad přijde doba, kdy se bude rovnou střílet za jiné názory? :/
31. 08. 2017 v 09:23Off-line Cathode  (38/-/-)
Alo seš totálně zabedněnej!! Nikde jsem netvrdil, že všichni kdo patří do GLBT komunity jsou vzor morálky, nicméně ty (stejně jako stupidní většina a pan Michalko) generalizuješ a v tom je váš průser!! Nmůžu a ani nikdy nebudu souhlasit s jakýmkoliv druhem diskriminace a nebo upírání práv na základě nějaké odlišnosti!! A v žádnym případě neni pravda že je nejlepší, když se o dítě stará dvojice muž a žena!! Zapomínáš na to, že tahle dvojice může bejt taky typu alkoholik a fetna, který žijou jen z dávek!! Pokud k tomu připočítáme případnou trestnou činnost, dovolim si tvrdit, že tvůj názor přinejmenším FATÁLNĚ KULHÁ!! Ale ty budeš mít prostě VŽDYCKY PRAVDU ŽE??!! Takže si dál hoň svoje ego a plácej si tu svoje "pravdy" bez ohledu na to, že ji nemáš a vydatně mávej "nepopiratelnými fakty" které indikují pouze INDIVIDUÁLNÍ NEZODPOVĚDNOST!! Jistě, coby komunita (ať už se někdo cítí být jejím členem nebo ne) máme co dohánět nicméně práva máme mít stejná jako každý jiný!! to je NEODDISKUTOVATELNÉ. A co se reakce společnosti týče (jakože posměch, mobbing atd.) tak ať se laskavě zlepší i oni a jednaj a chovaj se tak, aby se to nedělo NO NE??!!..
31. 08. 2017 v 10:48Off-line Alo  (57/-/-)
Počkej :D Osočuješ mě tady z toho že nějak překročuju zákon jako nějaký kriminálník? :O :D Když může být matka a otec špatný, přeci logicky může být i muž a muž a nebo žena a žena špatní rodiče. (To je tak všude) Taky bych doporučil shlédnout diskuzi "MÁTE SLOVO" kde se o tomhle tématu bavili a myslím že daleko lépe si vedli heterosexuálové plus v jejich anketě souhlasilo 33% a 66% nesouhlasilo. A nikde jsem nezmínil, že můj názor je nejpravdivější... pouze jsem ho napsal a taky docela poměrně popsal a to vy jste se na něj začali moc k***icky ozývat jak nějaké staré amišské babky na důchodové pojištění. Já jsem jen napsal co je podle mě správně a to je můj subjektivní názor. Někdo by souhlasil se mnou někdo s váma, kdo ví, ale brát někoho kvůli jeho názoru jako horšího? :D Srovnal bych tě k heterosexuálům, kteří jsou proti adopcím a "diskriminují" nás :D Ale kdyby jich nebylo... takovou budoucnost asi každý vidí jiným úhlem a pod jiným filtrem. BTW... s názorem Sam Suchopa souhlasím zatím nejvíc.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
31. 08. 2017 v 17:43Off-line Cathode  (38/-/-)
Jak sem napsal, jsi zabedněnej a navíc demagog, který vytrhuje věty a věci z kontextu!! A pokud nemáš sebereflexi v tom co píšeš, pak seš vážně k smíchu a politování!!Amišské babky jo?? čteš ty vůbec po sobě co píšeš?? asi ne, protože jinak bys věděl, že se úplně trapně dopouštíš projekce!! A to je opravdu smutný.. seš prostě stupidní tragéd a nehodláš vidět realitu!! CO se tvýho srovnání týče, tak absolutně nechápeš, co mínim a proto je tvoje rádoby analogie chybná!! Pokud nechápeš nebo nerozumíš, co ti druzí říkají, máš se nechat osvítit nebo svěsit ohon mezi nohy a běžet domů!! Nejsrandovnější na tom celém je, že si ani neuvědomuješ, že tímhle (dá se to tak vůbec nazvat??!) uvažováním a názory totálně bouráš všechno, o co se spousta jiných lidí zasadila v rámci toho, aby lidé jiné než heterosexuální orientace nebyli kráceni na právech, svobodách a životech!! Ale jako vždy, tvůj rozum je na tohle úplně krátkej!! Je vidět, že absolutně nechápeš magnitudu celýho paradigmatu. Proč si to jednoduše neušetříš anebo se nejdřív neinformuješ a nevzděláš v této problematice než začneš tak pustě plácat jako pan Michalko hmmm??..
31. 08. 2017 v 18:53Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Tím, že je to hater, jen kalí vodu. Ve skutečnosti se chce nechat vojet. A vzhledem k tomu, že je to sexouš, tak se jeho *** brzy dočká. :-P
31. 08. 2017 v 19:36Off-line Cathode  (38/-/-)
a to jako kdo??
31. 08. 2017 v 19:55Off-line Alo  (57/-/-)
Hej ty "rozum" strejdo, čtu po sobě to co píšu minimálně jednou a jestli nemáš minimální tušení proč jsem tě přirovnal k amišské bábě co kouká na důchodové pojištění... no asi tak "rozum" strejda jak ze sebe děláš nejsi. Jsou proti jakémukoliv pojištění stejně jako ty proti mně a názoru druhé strany. A když už mě teda podruhé nazýváš zabedněncem, nutno si uvědomit, že agresivnější jsi v téhle diskuzi ty. A nevím proč, já svůj názor stejně nezměním a měnit ho ani nebudu, budu si na něm stát stejně. A navíc tady děláš jako bych tomu celému rozuměl jako králík antikoncepci a nejsi schopný jako pravý nefalšovaný rozum strejda uznat, že oba máme odlišný názor a ani jeden ho stejně nezměníme a dřív než mě nazvat něčím takovým si uvědomit(i když na třicetiletého kozla, co se hádá s mladým kuřetem nic moc), že se v téhle diskuzi chováš o mnoho hůř než já, což je u mě poměrně úspěch.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
31. 08. 2017 v 20:23Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Cathode: Myslel jsem toho Tomáše Michalka, o kterém je tenhle článek. Ale abych ti udělal radost, tak musím konstatovat, že i tvůj debatní konkurent Alo je sexouš. :-D :-P
31. 08. 2017 v 20:50Off-line Cathode  (38/-/-)
Strejdu si nech pro svoje rodinný příslušníky a slovo rozum si radši ani neber do pus natož do prstů!! Vůbec agresivní nejsem!! To co si tu nacyklostyloval jasně dokazuje, že TY ŽÁDNÝ NÁZOR NEMÁŠ!! Akorát si tu snažíš honit ego ale to ti prostě neprojde!! Já vím moc dobře, o co ti jde ale to se ti nepodaří!! Hádat se s tebou jo??! to je k smíchu!! XD na to bys musel mít pádný a rozumný argumenty a ty nemáš! Už jen to, že tvrdíš, že si hodláš umíněně stát na svém názoru je důkaz toho, že vše co jsi doposud napsal je čistá demagogie.. zasekáváš a v konečném důsledku i podřezáváš sám sebe )svojí vlastní chabou větývku) Chovám se k tobě více než adekvátně, dokonce jsem projevil poměrně silnou dávku tolerance ale vzhledem k k tvé zahleděnosti sis toho jednoduše nevšim!! Ostatně jako mnoha dalších faktorů.. Snažíš se systematicky odvést konverzaci od hlavního tématu, což jen potvrzuje tvůj 100% trolling a tendenční politiku. Nevím, kdo ti co nakukal, slíbil, dal nebo zaplatil ale tady s timhle neuspěješ!! A co se agresivity týče - nemáš ani sebemenší ánunk, jak to vypadá, když je někdo agresivní!! Ale pokud považuješ to, že tě někdo vytrvale vyvádí z omylu a skálopevně tě usvědčuje z demagogie, za agresivitu, ačkoliv je to pouze prosté poukázání na tvou omezenost a umíněnost (u které mám navíc pocit, že je spojena přímou s osobou, kterou tu obhajuješ a nejspíš seš do ní i zainteresován..), která pramení pouze z tvojí plně propuknuvší puberty a potřeby revolty a systematického i absurdního vzdoru proti věcem, které stejně nikdy nezměníš (tedy rozhodně ne s tímto přístupem); je to přinejmenším úsměvné. Navíc, pokud budeš stále používat projekci, každému dojde, jak ubohé a směšné je tvoje neustálé osočování mne ,z toho, co děláš jen ty sám!! XD Jestli považuješ své fiktivní "vyhrané soudy" za úspěch, pak jsi na tom hůř, než ten dotyčný, který má nick "Jsemnamlade" ..
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
31. 08. 2017 v 20:53Off-line Cathode  (38/-/-)
A to sem ušetřil ještě značnou část textu, protože tvoje myriády komplexů vydají minimálně tak na třicet stran.. Mimochodem už jsi aspoń panu Michalkovi anonymně napsal, že jsi do něj totálně zabouchnutej??.. XD
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
31. 08. 2017 v 21:05Off-line Cathode  (38/-/-)
Lukino_Luk - no právě.. maj voba tlak v dutině pánevní a protože jsou oba panic, tak na netu publikují své výlevy.. a protože jsou od sebe jenom rok, musí jeden chudinka přispěchat na pomoc tomu druhému. Aby sme je my, dospělí (rozumněj represivní k****ni, který jim stejně nerozumí a jenom na nich furt něco vidí, protože teď je "všechno jiný") náhodou neustrčili a "nezformátovali je".. Bobánkové zapomínaj, že věci se zpravidla neměnía když, tak je na to potřeba všivě dlouhá doba a mnoho úsilí, práce, přesvědčování, vysvětlování, edukace a kdoví čeho ještě, aby vůbec nějaká změna věšla v platnost a povědomí lidí.. Ale to nevidí a ani nechtějí, protože to je dřina a oni se chtěj hlavně BAVIT A UŽÍVAT SI. Jen až nastoupí do práce, pak zjistí jak málo času budou mít na tyhle krávoviny a na zábavu!!
01. 09. 2017 v 06:30Off-line Honzik20553  (24/178/66)
Až se Tomáš naučí mluvit, tak ho teprve budu poslouchat. :D Takovej s**t. :D
03. 09. 2017 v 14:12Off-line Iglw  (48/172/77)
No,co může cucák tady říci!Jen to,co řekl!!!Všechno špatně!!
08. 09. 2017 v 04:53Off-line DivnejKluk  (24/187/72)
Kdyby nebyl tak hnusnej v xichtě, tak bych ho udusil ko...m a byl by od něj pokoj :D
10. 09. 2017 v 19:01Off-line NaKluky.cz  
Martin Kubeš zareagoval: https://www.nakluky.cz/…lat-rozdily/
10. 09. 2017 v 22:09Off-line Honza1024  (23/168/57)
jžš, baví se někdo s tím "JsmeNaMlade", nebo si tady jen vylévá zlost, že je škaredý a nikdo ho nechce? A tak si namlouvá ,,všichni mají HIV, jen já ne ! " XD
10. 09. 2017 v 22:50Off-line Cathode  (38/-/-)
Honza1024 - znáš to, kdo to dělá ten to je a tomu se to rýmuje.. je to hovado, který neustále používá projekci, aby si někdo náhodou nevšim, jak je ubohej..
10. 09. 2017 v 23:05Off-line Honza1024  (23/168/57)
Tvl.. tenhle člověk nemá půlku mozku, berte ho s nadhledem )
11. 09. 2017 v 14:44Off-line Luck1  (35/182/80)
Já se o politiku zajímal až později. V mládí mě zajímali kluci a ne politika :D
11. 09. 2017 v 15:06Off-line Cathode  (38/-/-)
seš na mladý a ještě roznašeč HIV, to je síla.. a krom jinýho zavři ten svůj smradlavj kanál, protože ti z něj tečou infikovaný fekálie!! Navíc o mě víš totálně kulový , takže ti gratuluju, právě si ze sebe opět udělal i***ta prvního kalibru!! Jestli někdo skončí na policii, budeš to ty, protože matyka ti po tom co ohneš nezletilýho prostě nepomůže!! XD Takže ta blbost skončí na tobě a ještě ke všemu špatně, až si z tebe udělaj v krymu otroka..
12. 09. 2017 v 18:58Off-line Alda29  (36/192/90)
To je zase exot.
24. 01. 2018 v 16:50Off-line Awram  (29/-/-)
Aby se homosexualní tety neposraly! Co byste řekli tomu děcku , až se ho budou ptát kde má maminku? Nebo jak Vaši s*****í? Chudák děcko. NE, homosexuálové nemohou vychovávat děti, to sry!!
20. 04. 2018 v 06:23Off-line Jozko54321  (62/180/90)
Tak nam vyrasta pekna generacia. Uplne mi je jedno ci j niekto buzerant alebo heterak alebo lesbicka. Musime si len uvedomit, ze tato skupina ludi tu je a ci sa nam to paci alebo nepaci treba to respektovat. Rodicia toho kluka co to napisal vedu kluka uplne zle.Klukovi ktory to napisdal nech sa radsej venuje futbalu ved on tomu ani nemoze pochopit. Alebo zeby sme mali nejakeho genia na tuto problematiku. Doporucujem sa iba usmiat a povedat si krasne nam bude svietit slniecko
05. 05. 2018 v 16:18Off-line Awram  (29/-/-)
Ale pánové, buzny jsou hysterické tety, a chlapec má pravdu, registrované partnerství stačí, jen buzny pořád něco řeší, nikdo jim nic zlýho nedělá, pořád na sebe potřebují upozornovat a dělají si akorát zle!!! Nevědí si rady se sebou a chtěli by vychovávat děti? Jděte do p***le a to jsem jeden z Vás!
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
24. 05. 2018 v 17:24Off-line No_a_co  (23/185/70)
Zaujmem k tomuto finálne stanovisko. Homosexuáli by mali mať právo na ADOPCIU detí z detských domovov. Ľudia, ktorí sa chcú dostať na čakaciu listinu na adoptovanie dieťaťa musia splniť určité k***éria. Je to naozaj dlhý a náročný proces, ktorý je podľa mňa veľmi dobrý. Keď už sa niekto na tú čakaciu listinu dostane, nie je to len tak (sú tam rôzne sedenia so záujemcami, kontroly u nich doma alebo aj zisťovanie susedských vzťahov). Tu sa naskytuje otázka: Keď sa na čakaciu listinu dostane homosexuálny pár a heterosexuálny pár, čo je lepšie pre dieťa? V ktorej rodine mu bude lepšie? Lebo blaho dieťaťa je v tomto podľa mňa najdôležitejšie. Teda sa nebavíme o heterosexuálnych rodičoch alkoholikoch alebo násilnikov a záchrancoch homosexuáloch, ale o stabilnom a zodpovednom páre heterosexuálov a stabilnom a zodpovednom páre homosexuálov.(Nejdeme tiež hovoriť o postihnutých a starších deťoch, homosexuáli chcú tiež vychovávať dieťa od mala, je veľa takých prípadov. Takéto deti si skôr adoptujú ľudia, ktorí si naplnili svoju túžbu vychovať deti-neviem to pomenovať lepšie). Nie je žiadny rozdiel v tom, kto vychováva dieťa (existujú na to štúdie, nemá to nijaký vplyv na vývoj dieťaťa). Práve naopak, deti, ktoré sú vychovávané homosexuálnymi rodičmi sú často vnímavejšie a ohľaduplnejšie (vzor od rodičov). Najdôležitejšia otázka v tomto teda je: Rodina alebo detský domov? A tu je odpoveď jasná. Rodina. Už len kvôli tým možnostiam, ktoré ponúka dieťaťu a ktoré v detskom domove nedostane a kvôli tomu, že dieťa, ktoré vyratá v rodine (heterosexuálnej alebo homosexuálnej) je v živote úspešnejšie.
Ale súhlasím s názorom, že Pride je hlúposť. Ak chcú, aby ich spoločnosť prijala a akceptovala, musia sa do nej začleniť a neupozorňovať na seba takýmito pochodmi. To je ako stretnutie dvoch ľudí: +Ahoj, ja som homosexuál. -Ahoj, ja som heterosexuál. ??? Homosexuáli majú rovnaké práva ako každý iný ČLOVEK, toto sa nemení. A to, aby si vydobili právo na adopciu sa dá aj inou cestou.
07. 07. 2018 v 12:33Off-line Xlx  (25/176/60)
Musim řict že dlouhá leta jsem byl tež proti gayum, ale pak jsem zašel na tuhle seznamku popsal jsem si s pár lidma kteří mi řekli svoje a ktomu jsem ještě našel yt kanal Tva tatové kteří mě nadchli na tolik že teď i když jsem z věřici heterosexualní rodiny kde se o takovích parech mluvilo špatně tak jsem procitnul a fandim jim!
05. 08. 2018 v 13:53Off-line Honza1024  (23/168/57)
Tvoji rodiče ti do hlavy vtloukly volit SPD, přesto, že to ani nedokážeš odůvodnit - blbečku :3
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
20. 08. 2018 v 00:14Off-line Ales1985  (38/186/-)
Je to jen závist z jeho strany :)
03. 11. 2018 v 11:34Off-line VitoSC  (18/-/-)
tak by mne zajímalo kolik ten smrad vychoval dětí že je tak chytrej má nulovou zkušenost ze života a bude tady tvrdit nesmysli jako že 12 tetiček z domova pro děti je lepší ? ten to nemá v hlavě v pořádku
08. 12. 2018 v 20:05Off-line Horny_boy  (20/-/-)
Další vůl kterýho někdo přefik
09. 01. 2019 v 03:09Off-line Mirmal737373  (72/178/78)
ten to řekl správně : rodina máma, táta gayové jsou blázní !
14. 03. 2019 v 23:01Off-line Iberit  (43/186/100)
Další d***l jako Benda z ODS.
01. 05. 2019 v 10:42Off-line Jaromir1987  (35/173/71)
Co. Nám. Má co 16 letý kluk co dyktovat co můžeme chtít. Ty. Se nauč makat a ne se. Plést do věcí. O kterých víš velké prd
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
16. 06. 2019 v 12:20On-line Ellvin  (23/183/81)
Tak snad nečekáte, že každý bude plně ve všem souhlasit s homosexuály :-/ každý má právo na svůj názor a to, že neříká to, co chcete aby říkal, to z něj ještě nedělá d***la. Nebo si myslíte i o lidech v pokročilém starším věku, mezi kterými se najde dost odpůrců homosexuality, že jsou dementní? Chtělo by to se nad sebou trošičku zamyslet...
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
07. 11. 2020 v 17:03Off-line Vojta.K  (25/185/96)
Ten by potřeboval krásně znásilnit... p*****c blbej... hlavně, že se jmenuje Michalko je snad holčicka? ????????????
21. 12. 2021 v 15:33Off-line Rogi22  (48/170/75)
Iste je tiez gay , len to nechce / nemoze priznat tak sa takto prezenetuje. Raz to pride ,ze sa prizna.
03. 02. 2022 v 14:42Off-line Ahoy  (37/177/77)
já s ním plně souhlasím mě by také vadilo mít 2 homosexuální tatínky protože bych je hned sexuálně obtěžoval a ukecával k sexu :D :D :D
02. 04. 2022 v 16:34Off-line PaulBrian  (51/180/72)
No ešte je len dieťa. Nepozná pocity zrejme trpí a ma doma problémy tak robí zo seba chlapa bojujúce ho za to co ho učili doma 10 božích prikazani
02. 04. 2022 v 16:36Off-line PaulBrian  (51/180/72)
Ja si neviem predstaviť život so ženou. Jedine s mužom je to krásne a naplnujuce
25. 06. 2022 v 15:49Off-line Waioleta  (50/-/-)
V jeho by s e raděj měl soustředit kam půjde na střední v zhledem k tomu kdybych ho vrátila v čase tak by žasl jaký život by měl v 90 letech .Hold vyjít v 17 a pak místo v zaměstnání trávit víc času na úřadě práce a hledat uplatnění v jiném oboru to by zažil ty hlášky pak by si dobře rozmyslel z čeho budu žít a v čem budu existovat. Dnes je úplně jedno jestli žiju stím či oným ale i tak si chlapec neuvědomuje že v reálné rodině bude mít jednu poličku byrokratických položek než si sám myslí a to neříkam že bude potom lítat jak jak pinpongový míček ,aby sehnal to co byrokrati požadují .A hlavně poslední dobou když už chce někoho pomlouvat nech nám zdělí proč existuji kliniky reprodukční pomoci neplodným párům i když dnes je to už i šuma fuč kdo o co žádá a další jak staví mít dítě z druhé ruky o kterém nic nevi a pak když se zhorší jeho stav jak odůvodní lékaři proč si ho pořídili když pak někomu strpči situaci a nedokážou potom odhadnout cenu za léčeni toho dítěte vzhledem k tomu neni vše hrazené z pojistky tohle se váženi děje a já se divím proč někdo neudeří i DVTV tímhle směrem hold kolik najivních volů potom sklapne.
16. 09. 2022 v 17:33Off-line Hkboy001  (103/-/-)
Neprijde mi, ze by nekym opovrhoval. Ma proste jiny nazor, nez autor clanku. Kdyby nebyl proti, to by z jeho veku najednou byla ctnost, “uz v tak nizkem veku a tak uvedomely…”. Realnej svet navic rozhodne netvori nekonecna skala genderovych kombinaci, at uz se to vydava sebevic za pokrok spolecnosti.
16. 09. 2022 v 18:14Off-line Cathode  (38/-/-)
ten vyšahanej k****n žádnej názor NEMÁ!! Jen papouškuje doktrínu KDU.. A ty hkboy si taky dobře vylízanej když vůbec nechápeš vo co go! Zastávat se homofobů je stejně špatný a ZLÝ jako jím přímo být a páchat to samé!
25. 12. 2022 v 23:04Off-line 1infinity1  (37/176/-)
Co může takové 16 leté koště vědět o tom co přináší život je směšné že vše nad tím vůbec někdo s rozumem pozastavuje , to je jak Greta , ani si to neumí zavázat tkaničky ale d***lity plodit ano , vyfackovat a poslat do reálného života a vůbec se nad ním nepozastavovat
04. 09. 2023 v 18:37Off-line Pohoda2022  (46/180/88)
on mu to jednou někdo udělá a bude mluvit jinak :D
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload

Podívej se na další – XTV:

Podívej se na další – Politika:

Podívej se na další – Homofobie:

Podívej se na další – Rozhovor:

Podívej se na další – KDU-ČSL:

Mohlo by tě zajímat:

Nejnovější články:

OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload