Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Czeslaw Walek: „Stát po nás požaduje stejné věci jako po ostatních, tak by nám měl také dávat stejné možnosti“

Češi jsou vůči gayům v porovnání s ostatními postkomunistickými státy nejotevřenější. Měli bychom být proto k sobě upřímní a zavést plnohodnotné sňatky pro gaye a lesby, říká právník a gay aktivista Czeslaw Walek. Důvod je jednoduchý – registrované partnerství není manželství.

V zajímavém rozhovoru v pořadu Výzva na Seznam Zprávách dále zmínil, že v rámci kampaně Jsme fér bylo zjištěno, že 82 poslanců a poslankyň by mohlo podpořit homosexuální sňatky. Pokud se ale návrh dostane do sněmovny, odpůrci mohou být hlasitější.

Celý rozhovor můžete zhlédnout na webu Seznam Zprávy.

Czeslaw Walek: „Pokud společnost umožní gayům a lesbám brát se, dá nám jasný vzkaz, že nejsme podřadní“

Czeslaw Walek v pořadu DVTV: V Česku je poptávka po rovnocenném vztahu

Czeslaw Walek: Otec se s mojí homosexualitou nesmířil ani po 10 letech

Titulní foto: seznam.cz

Onload

51 názorů ke článku

14. 11. 2017 v 09:40On-line Alda29  (29/192/80)
Správně, registrované partnerství není manželství, protože manželství je jen mezi mužem a ženou! A tak to má i zůstat.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
14. 11. 2017 v 11:45On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Proč to tak má zůstat?
14. 11. 2017 v 11:59Off-line Fermin  (23/176/63)
Alda29: Nebuď zrádce. ;)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 11. 2017 v 12:03On-line Alda29  (29/192/80)
Lecram-Neznamy: jak jsem řekl, manželství je mezi mužem a ženou.

Fermin: nejsem zrádce, ať se to jmenuje jak chce, ale ne manželství (to mezi stejným pohlavím).
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 11. 2017 v 12:07On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Já to přečetl. Já se ptám, proč to tak má zůstat.
14. 11. 2017 v 12:09On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Argumentuješ kruhem.
"Manželství má zůstat mezi mužem a ženou, protože manželství je jen mezi mužem a ženou, proto má zůstat jenom mezi muže a ženou, protože ....."
14. 11. 2017 v 12:09On-line Alda29  (29/192/80)
Lecram-Neznamy: Tak jinak, ať uzákoní novou formu vztahu 2 lidí se všemi právy, ale ať se to jmenuje nějak jinak.
14. 11. 2017 v 12:10On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
A proč by se to mělo jmenovat jinak?
Jaký je k tomu přesně důvod? Když bude manželství muž a muž, tak se stane co? Shoří banky? Spadne Měsíc? Co?

Argumentuj pořádně.
14. 11. 2017 v 12:31Off-line Fermin  (23/176/63)
Alda29: A proč by se to mělo jmenovat jinak? To je segregace na "my" a "oni" - tedy měkčí apartheid.
14. 11. 2017 v 12:32Off-line Fermin  (23/176/63)
Výlučnost manželství jako svazku muže a ženy rozhodně nemůže být v souladu se zájmem jakéhokoli gaye nebo jakékoli lesby. Je to zlo, které je třeba odstranit.
14. 11. 2017 v 17:00On-line Alda29  (29/192/80)
Vždyť to nedává smysl. Manželé jsou prostě muž a žena a doufám, že to tak zůstane. Nemůžu mít přece manžela, když nejsem žena. Musí se na to vymyslet nový pojem, stejně tak jako na ten vztah.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 11. 2017 v 18:19On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
To, že tobě něco nedává smysl, tak na tom vůbec nezáleží.
Tvá představa je silně egocentrická. "Mě se něco nelíbí, tak to tak nemá být!"

Právě díky změně zákona, si muž může mít manžela. Jde o tu změnu.
Argumentace: "Bylo to tak a nedokáži si to představit jinak..." Tak není žádný argument.
Pokud si nechceš vzít muže za manžela, tak to nedělej. Ale nechtěj, aby to nemohli ostatní, jen kvůli tobě.
14. 11. 2017 v 18:35On-line Alda29  (29/192/80)
Lecram-Neznamy: o mě ale nejde, na na nás všechny si pak budou heteráci a homofobové ukazovat, že jsme si vydobyli takový nesmysl. Nejsem proti, abychom měli stejná práva, ale jde jen o to názvosloví.
14. 11. 2017 v 18:36On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Tak ať ukazují.
Je to jejich problém. Nikoliv náš.
14. 11. 2017 v 18:48On-line Alda29  (29/192/80)
No já si myslím, že i náš. Protože po společnosti chceme něco nenormálního. Jestliže je "moderní doba", tak to chce něco "moderního" i v tomhle směru a ne se pasovat na něco, co od nepaměti funguje trochu jinak.
14. 11. 2017 v 18:49Off-line Fermin  (23/176/63)
Alda29: Vztahy mezi muži či mezi ženami se od vztahů mezi mužem a ženou nijak neliší, a tak není potřeba nějakého odlišného názvu. Heterákům je to většinou jedno, protože si stejně valná část myslí, že už manželství máme.
14. 11. 2017 v 18:49On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Aldo. Mě přijde, že ty máš silné úzkosti z názorů lidí, kteří se tebe nijak netýkají.
14. 11. 2017 v 18:51Off-line Fermin  (23/176/63)
Alda29: Ať existuje jeden institut pro heterosexuály a homosexuály, hlavně ne žádná segregace. Ať je klidně registrované partnerství, ale pro obě skupiny, a ať se pak spolu s ním zruší institut manželství. Jakoukoli odlišnost odmítám!
14. 11. 2017 v 18:53On-line Alda29  (29/192/80)
Když jsme odlišní, tak proč by nemělo být odlišné manželství?
Ano, z citového hlediska se vztah hetero a homo nijak neliší, ale z hlediska společenského se liší.
14. 11. 2017 v 18:57Off-line Fermin  (23/176/63)
Alda29: Ale my přeci nejsme odlišní.
14. 11. 2017 v 19:00On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Společnost se má stmelovat, nikoliv rozdělovat.
Před státem si máme být rovni, nikoliv odlišní.
Jsme lidé. A to je vše. Na jiných věcech nezáleží.
Stát se nemá starat o to, zda v manželství je muž/žena nebo muž/muž nebo žena/žena, ale o to, zda platíme daně a dodržujeme zákony.
14. 11. 2017 v 19:05On-line Alda29  (29/192/80)
Jak se to vezme. Já to beru tak, že kdybych měl být se svým potenciálním přítelem v manželství, tak by mě to degradovalo na úroveň všech ostatních, ale my jsme přece svým způsobec něco víc, kdo má tu možnost mít partnera stejného? No jen nás asi 10 %.
14. 11. 2017 v 19:09On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Nejsi nic více a ani méně.
Tady nejde o strach, ale o tvůj pocit nadřazenosti.
14. 11. 2017 v 19:10Off-line Fermin  (23/176/63)
Alda29: Takže se cítíš nadřazený nad heterosexuální vztahy? To nezní ale moc hezky. Každopádně nikdo Tě nenutí pak do toho manželství vstupovat. :) :) To je jedna výhoda.
14. 11. 2017 v 19:12On-line Alda29  (29/192/80)
Lecram-Neznamy: to taky ne, spíš o to že jsem dostal tu možnost být jiný a ne se dostat na úroveň těch co jiní nejsou. Samozřejmě homofobní společnost nás má za jiné v tom špatném slovasmyslu, jí to beru z opačné stránky věci.
14. 11. 2017 v 19:14Off-line Fermin  (23/176/63)
Alda29: Neřeš nějakou homofobní společnost. Vystupujme suverénně, mluvme o našich vztazích stejně jako mluví heterosexuálové, mluvme případně i o zakládání rodin, a prostě se chovejme jako ostatní. Chovejme se k okolí tak, jako bychom si ani nepřipouštěli, že si o našich životních stylech můžou myslet svoje.
14. 11. 2017 v 19:15On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Česká republika není homofóbní.
To je spíše Rusko.
14. 11. 2017 v 19:18On-line Alda29  (29/192/80)
No ne jen Rusko, já to myslím spíš ty "jedinci", co žijou někde na nižší úrovni a myslí si, že jsme nenormální, nemorální, nechutní a kdo ví co. Něco jako Koberec.
14. 11. 2017 v 19:20On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Tak ať si to myslí.
Je to jejich věc. Pokud tobě ubližuje to, že nějaký d***l, který tě ani nezná, si o tobě myslí nějaké špatné věci, tak je to tvůj problém.
14. 11. 2017 v 19:20Off-line Fermin  (23/176/63)
A co je nám do nich?
14. 11. 2017 v 19:21On-line Alda29  (29/192/80)
Neubližuje, já za jejich omezenost nemůžu.
14. 11. 2017 v 19:22On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Tak proč to tady píšeš?
14. 11. 2017 v 19:27On-line Alda29  (29/192/80)
Lecram-Neznamy: protože je potřeba proti tomu bojovat. Něčím jím "zacpat hubu".

Ať povýšej práva na registrované partnerství a bude všechno OK, ne?
14. 11. 2017 v 19:31On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Zacpat jím hubu za jejich názory?
Promiň, ale uvědomuješ si, že žiješ v demokracii a nikoliv komunismu?
Vadí ti něčí názor? Je to tvůj problém.
Pokud někdo si myslí, že dva buzeranti jsou ohavnost, tak no a co?

Tady jde o rovnocennost.

Páni. Na to, že ti je 29, tak se chováš jako 15-letý.
14. 11. 2017 v 19:34On-line Alda29  (29/192/80)
Lecram-Neznamy: ano, názor můžou mít, ale rozhodně nemají právo nás soudit a urážet. Nějaký komunismus s tím nemá nic společnýho. On oani teď nejde mít svůj názor, protože když se s ním většina neshodne, dřív nebo později ho ostatní vyloučí ze společnosti. Tak to prostě bohužel chodí.
14. 11. 2017 v 19:36On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Právo soudit mají.
Pokud tě uráží výroky retardů, tak stále to je tvůj problém.

Jak tě vyloučí ze společnosti? Jsi paranoidní?
14. 11. 2017 v 19:38On-line Alda29  (29/192/80)
Lecram-Neznamy: Nejsem paranoidní, jsem realista. Soudit nemají právo.
14. 11. 2017 v 20:03On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Moc realista tedy nejsi.
14. 11. 2017 v 20:05On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Spíše mi přijdeš jako ufňukaný egoista, který všem chce přikazovat co si mají myslet, jak se mají chovat a hlavně máš pocit nadřazenosti.
14. 11. 2017 v 20:07On-line Alda29  (29/192/80)
Lecram-Neznamy: to bych mohl řít uplně to stejný o Tobě.
14. 11. 2017 v 20:07On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Klidně řekni. Mě to je jedno. Máš právo na svůj názor.
14. 11. 2017 v 20:09On-line Alda29  (29/192/80)
Lecram-Neznamy: tak se nad sebou zamysli. Vadí Ti, že "přikazuju" ten a ten názor. A co děláš Ty?
14. 11. 2017 v 20:11On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Mě to nevadí. Já se vždy rád zasměji nad takovými názory.
14. 11. 2017 v 20:12On-line Alda29  (29/192/80)
Mně to teda moc k smíchu nepřijde.
14. 11. 2017 v 20:13On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
To vidím.
14. 11. 2017 v 20:18On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Když mě něco urazí, tak se nadechnu, vydechnu, zamyslím se a zasměji se.
Když uráží něco tebe, tak se nasereš a chceš jím zacpávat huby.

V tom je ten rozdíl.
14. 11. 2017 v 20:19On-line Alda29  (29/192/80)
Lecram-Neznamy: no je vidět, že mě neznáš, takhle teda ne.
14. 11. 2017 v 20:20On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Takhle jsi se celou dobu prezentoval.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 11. 2017 v 00:04On-line Titan24  (23/170/-)
Já bych se Aldy zastal, protože si taky myslím, že stejně jako muž není žena a žena není muž (jsou tam jasné fyzické a niterní rozdíly), tak gay není hetero a naopak. Jsme rozdílní a proto bychom neměli mít to stejné výsadní právo, jaké mají heteráci. Já jsem jednoznačně zastánce toho, aby bylo pro nás jen registrované partnerství...není to nic špatnýho, jen ještě uzákonit, aby mělo stejnou právní váhu jako manželství. Jedinou výjimkou, kde by měla být úprava odlišná, je otázka dětí (adopce)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 11. 2017 v 00:11On-line Lecram-Neznamy  (26/170/60)
Ehm. Proč do toho pleteš pohlaví?

A nejsem rozdílní. Jsme úplně stejní.
15. 11. 2017 v 08:15On-line Alda29  (29/192/80)
Titan24: přesně tak to vidím i já.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
Přihlaš se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2017 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload