Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Dětský psycholog podporuje manželství pro gaye a lesby. „Je to v zájmu dětí,“ říká

„Dítěti je úplně jedno, jestli je v rodině maminka a tatínek, dva tatínci nebo dvě maminky,“ říká dětský psycholog Václav Mertin s více než 40letou praxí. „Důležitější je, jak dospělí uspokojují jeho potřeby,“ dodává. Musí si s ním povídat a věnovat mu pozornost.

Návrh zákona na manželství pro gaye a lesby vnímá pozitivně. „Žijeme v roce 2018, třicet let máme demokratickou společnost, takže změny si zasluhují všechny oblasti. Takže já to vítám,“ říká.

Občas odpůrci zákona tvrdí, že v rodinách, kde jsou dva tátové nebo dvě mámy, z dítěte vyroste gay nebo lesba. Dle Mertina to je absurdní názor. „Prostě tak to není,“ říká, a dodává: „Já si myslím, že řadě lidem nejde o děti, oni nesnášejí gaye a lesby, a o tom to je. Oni nemají argumenty, že by tito lidé dětem nějak škodili. Výzkumy to neukazují, ani empirie to neukazuje.“

Rozhovor byl natočen ještě před prvním říjnovým hlasováním poslanců, které se nakonec neuskutečnilo. Hlasování se odložilo na středu 14. 11. 2018. „Věřím, že to dobře dopadne v zájmu dětí,“ dodal Mertin.

Celý rozhovor můžete vidět na webu Seznam Zprávy.

Titulní foto: seznamzpravy.cz

Onload

60 názorů ke článku

04. 11. 2018 v 11:26Off-line Bdt754  (19/170/75)
To je ale d***l, naopak děti by to psychicky zničlo vyrůstat v nějaké nenormální "rodině".
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 23  Nahlásit
04. 11. 2018 v 11:52On-line LordDeath  (24/160/52)
Bdt754: Hele ty jsi nějaký psycholog že tak mluvíš
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
04. 11. 2018 v 12:11Off-line i8051  (47/184/97)
BDT je priklad toho, ze vyrustal v nejake nenormalni heteracke rodine :-)
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
04. 11. 2018 v 13:00On-line numberfour  (21/187/-)
Jak jsem slyšel už z jiného zdroje. Myslím si, že děti často "přejímají" názory od svých rodičů. A pokud rodiče budou mít takový postoj jako: "Podívej se, ten kluk je divnej, má dva otce/dvě mamky." Tak toto ho ovlivní mnohem víc,...
04. 11. 2018 v 19:29Off-line Bdt754  (19/170/75)
Tak já jen nechci aby děti vychovávali lidi, co je normálně prostě mít nemůžou a ještě je u gayů vyšší pravděpodobnost že budou třeba znásilňovat děti.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 14  Nahlásit
04. 11. 2018 v 21:40Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Takže heterosexuální pár, který je neplodný, tak nesmí vychovávat děti?
A to, že ty chceš znásilňovat děti, tak neznamená, že takové chutě mají všichni homosexuálové.
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
04. 11. 2018 v 22:32Off-line Firedog  (18/175/64)
Troll
04. 11. 2018 v 22:38Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Nikdy člověk neví. Již několikrát se mi stalo, že jsem za trolla označil totálního hlupáka.
04. 11. 2018 v 23:42Off-line WildDreamer  (18/-/-)
Jediný důvod co vidím proč by gayové neměli mít děti je že spousta z nich má nenávistný postoj vůči heterosexuálům což to dítě pochytí jelikož dítě je ovlivněno prostředím v jakém vyrůstá.
A je blbost aby tomu dítěti bylo fuk zda má dva otce dvě matky či jednoho otce a jednu matku. Tý holce bude naprd že jeden tatínek ji ochrání před nebezpečím života a druhý tatínek si na sebe kydá kilo make upu. Ten tatínek nikdy nebude jako matka. Pro kluka nemít otce ale matky dvě.. můžou s ním hrát fotbal, naučit ho holit se a jít s ním na pivo po prvním zářezu.. Ale nikdy to nebude stejné. Rozhodně to pro to dítě bude lepší být s homo než v děcáku, ale nikdy to nebude stejné jako (fungující) hetero rodina
Tak jako tak to dítě bude buď šikanovaný nebo bude šikanovat = dnešní školství
04. 11. 2018 v 23:44Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Další vůl, který nad tím totálně nepřemýšlel.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
06. 11. 2018 v 09:58On-line A.Lexi  (25/170/75)
Takze jako kvuli tomu, ze ostatni jsou dementi a mohli by sikanovat, by homopary nemely mit deti, jo? Seems legit...

A propos, jakou fungujici rodinu myslite? Treba takovou tu klasickou heterorodinu, kde se matka ztrati s nejakym bohatym typkem a posle synovi sms na Vanoce a narozeniny? Nebo ceskou klasiku rodice-se-rozvedli-tak-vidim-tatinka-jen-jednou-za-dva-tydny?

Wilddreamer asi ne, lidi kdyz chtej sikanovat, tak si najdou cokoliv, treba ze se na ne blbe koukas, nebo mas brejle. Whatever.

A Bdt - mas nejakou statistiku, ze mezi homosexualama je vetsi procento nasilniku? Ja nevim, jsem asi jen blbej trouba z ucnaku, ale nejak mi to logicky neprijde. Naopak myslim, ze jsem nekde cetl nejakou zpravu, ze nejcasteji je to nejakej strejda nebo soused nebo tak. A plati jeste presumpce neviny, ne?
06. 11. 2018 v 17:22Off-line Bdt754  (19/170/75)
Statistiku nemám, ale je spousta homosexuálů kterým se například líbí malí chlapečci a to je riziko aneb "když píchá na deset, ale má pouze čerstvých sedm"...
06. 11. 2018 v 18:10Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Bdt754 - argument typu :"Nemám důkaz, ale věřím, že to tak je....."
Děláš si srandu? A to máš 19-let, když argumentuješ jako malý fracek?

Ukaž statistiku.
06. 11. 2018 v 18:15On-line A.Lexi  (25/170/75)
Kdyz uz jsme u tech statistik tak 90 % sexualnich nasilnosti delaj nepedofilove. Takze ono to nebude tak uplne o orientaci jako spis o pocitu moci a nedostatku jinejch prilezitosti.
06. 11. 2018 v 18:15On-line A.Lexi  (25/170/75)
*nasilnosti na detech
07. 11. 2018 v 06:48Off-line Bdt754  (19/170/75)
Každá buzna je tak trochu i pedofil.
07. 11. 2018 v 10:44Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
To, že máš pedofilní touhy, tak neznamená, že to tak mají všichni.
Ukaž studium, které potvrzuje tvé tvrzení.
07. 11. 2018 v 10:46On-line A.Lexi  (25/170/75)
Kazdy Bdt754 je tak trochu kret*n...
08. 11. 2018 v 15:47Off-line Bdt754  (19/170/75)
Vy oba jste takový k****ni...
08. 11. 2018 v 16:44Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Takže, když po tobě chceme, aby jsi nám poskytl důkaz, který potvrzuje tvé generalizované tvrzení, tak jsme k****ni.

Bude ti dvacet let, tak by jsi se už měl naučit fakt, že když si něco myslíš, tak to nemusí být reálné.
Jediné co po tobě chceme, je danou studii. Ten, kdo se chová jako k****n, jsi právě ty.
My ti nevěříme tvé tvrzení, protože jsi neposkytl žádný důkaz.
Již tomu rozumíš?
08. 11. 2018 v 17:33On-line A.Lexi  (25/170/75)
No Bdt diky ti za podrobnou analyzu myho psychickyho stavu, ze jsem kret*n zasr*nej mi dneska jeste nikdo nerekl. Jestli jses pedofil, doporucuju sexuologa, ten ti s tim treba pomuze, ale zkus neprojektovat svoje sexualni touhy do ostatni have, jo?
08. 11. 2018 v 17:33On-line A.Lexi  (25/170/75)
*ostatnich
08. 11. 2018 v 21:49Off-line Bdt754  (19/170/75)
Ty jsi mi taky neposkytl žádný důkaz o tom že je to prospěšné, tak nevím co chceš po mě.
08. 11. 2018 v 22:46On-line A.Lexi  (25/170/75)
Bdt, jestli me chces nadavat, muzes klidne tady, nemusis se namahat s PM. Proc by me moje urazky mrzet? Posles na me svoje pedofilni kamarady, aby me umlatili harddiskama s detskym pornem?
09. 11. 2018 v 01:22Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Ty nevíš co po tobě chceme? Ty tvrdíš, že každý homosexuál je pedofil. Proto by jsi měl své tvrzení dokázat. Břemeno důkazu je na osobách, které poskytují tvrzení.
Ale jak to tak vypadá, tak buď jsi reálně troll nebo neuvěřitelně hloupý člověk, který je přesvědčen o své naprosté pravdě.

Takže buď poskytni důkaz, nebo prosím tě již mlč. Děkuji.
09. 11. 2018 v 06:56Off-line Bdt754  (19/170/75)
Já vím co jsou gayové zač. Nejsou jako většina heterosexuálních lidí, kteří se dokáží starat o rodinu a být nějak prospěšných. Gayům jde obvykle jen o sex, často střídají partnery a je pro ně prakticky nemožné mít nějaký dlouhodobý vztah. Zaprvé to bude asi tím že není přirozené a normální aby spolu ve vztahu žili dva muži, takže to tak dobře nefunguje a navíc jde asi i o to kde se gayové seznamují. Heterosexuální člověk si může najít partnerku v podstatě kdekoliv, zatímco homosexuál je odkázán v podstatě jen na gay akce, gay cluby (kde jde hlavně o sex) a nebo seznamku, ze které se vztah jentak nevytvoří a nemůže si najít partnera v reálném světě.
Celkem mi přijde vtipné když tady vidím profily kluků tak 15-16 let a snaží se "hledat" vztah, ze zkušeností vím že to prakticky nejde, protože na seznamce jde převážně o sex a nebo se tady sbírají fotky, honí přes webku, případně staří úchylové nabízejí mladým prachy za sex...
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
09. 11. 2018 v 10:32On-line LordDeath  (24/160/52)
Bdt754 . opravdu by jsi to měl dokázat že každý homosexuál je pedofil , a nechápu jak můžeš vůbec tvrdit že znáš každého gaye když ti je teprve 19 let
Lecram-Neznamy: musím sním souhlasit buť ten důkaz poskytni nebo opravdu mlč
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
09. 11. 2018 v 10:33Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Nevíš. Máš pouze představu o určité skupině.
Znovu děláš generalizaci.
09. 11. 2018 v 17:02Off-line Bdt754  (19/170/75)
Mrtvý Lorde, to že mám 19 neznamená že jsem hloupý a nic nevím, takže tyhle narážky si nech pro sebe.
A ty snad znáš nějaké gaye co nepatří do té moji "generalizace"?
Já teda žádné takové neznám, nejspíš proto že budou v hodně velké menšině.
09. 11. 2018 v 17:23Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
On nepíše, že jsi hloupý. Domýšlíš si informace.
A to, že ty někoho neznáš, tak neznamená, že takový neexistují.

Generalizuješ, domýšlíš si a děláš závěry založené na tvých zkušenostech. Právě tohle tě dělá hloupým.
09. 11. 2018 v 17:26Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Takže ještě jednou.
Ty tvrdíš, že homosexuálové jsou pedofilové. Prosím dokaž to.
Děkuji.
09. 11. 2018 v 21:41Off-line Bdt754  (19/170/75)
Tak i zde je vidět jak často staré chlapi vzrušují mladí kluci a kolikrát jím třeba i nabízejí peníze za pohlavní styk.
09. 11. 2018 v 22:16Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
D-Ů-K-A-Z. Děkuji.
11. 11. 2018 v 10:19Off-line Bdt754  (19/170/75)
Dokaž mi ty že to tak není.
11. 11. 2018 v 11:01Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Je ti 19 let, tak snad víš, že nositelem důkazního břemene je ten, který přednáší tvrzení.
A budu dokonce citovat Carla Sagana.
"Mimořádné tvrzení vyžaduje mimořádné důkazy"

Ty tvrdíš, že každý gay je pedofil což je mimořádné tvrzení.
Já nejsem ten, který to má vyvracet, ale ty jsi ten, který to má potvrzovat.

Již chápeš?
11. 11. 2018 v 15:26Off-line Bdt754  (19/170/75)
Stačí si přečíst článek o tom jak nějaký muž nakazil asi 13 letého virem HIV.
Dal bych sem odkaz, ale už nevím kde jsem to četl.
Jestli chceš tak si to někde najdi, já nemám povinnost se tady pořád obhajovat jak někde u soudu.
11. 11. 2018 v 15:52Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Gratuluji. Dokázal jsi, že jsi hloupý člověk.
Děkuji. Hezký den.
11. 11. 2018 v 16:39Off-line Bdt754  (19/170/75)
Běž dop***le
11. 11. 2018 v 17:27Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
A co očekáváš? Označuje veškeré homosexuály jako pedofily (tzn. i sebe) a když prostě chceme důkaz, tak nepředneseš nic a ještě jsi naštvaný?

Prostě nám dej důkaz. To, že jsi četl o tom, že byl 13-letý nakažený, tak není důkaz o spojení mezi pedofilií a homosexualitou. Je to jenom důkaz, že někteří lidé se chovají jako prasata.
Ty svým chováním ukazuješ, že buď jsi neuvěřitelně hloupý člověk nebo neuvěřitelně nudný troll.

To, že mi napíšeš, abych šel do p***le, tak znovu ukazuje o tvé hlouposti.
Nepouštěj se do diskuzí, které prostě nemůžeš vyhrát tím, že budeš druhým nadávat.
11. 11. 2018 v 21:11Off-line Bdt754  (19/170/75)
Já nevím že se mi pořád tak divíš, já prostě nesnáším homosexuály, nesnáším sebe a nechci aby měli stejná práva jako normální lidé. Já si nevybral abych byl teplým prasetem a znemožnilo mi to snad všechno to co si mohli a mohou užívat moji vrstevnící. Život je na hovno a nikdy se to nezmění, protože se tahle úchylka nedá vyléčit.
11. 11. 2018 v 21:50Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Upřímně jsem z tebe zhnusen.
Nikoliv kvůli tomu, že nedokážeš akceptovat to, kým jsi.
Ale tvůj přístup. Něco se ti na tobě nelíbí a hážeš na to veškeré své sračky.
Nemůžeš si užívat to, co si užívají tví vrstevníci? Protože tě fyzicky a psychicky přitahují lidé stejného pohlaví? Hovadina.

S takovými lidmi jako jsi ty, jsem se již setkal, ale ty jsi z nich ten nejhorší.
Ostatní měli obavy z názoru druhých. A dnes si z nich většina žije skvěle.
Ale ty svou neschopnost a obavy transformuješ na nenávist.

Tvůj život není na hovno kvůli tvé homosexualitě. Tvůj život je na hovno, protože si ho vybíráš, aby byl na hovno.
Paradox.
11. 11. 2018 v 21:55Off-line Bdt754  (19/170/75)
Já moc dobře vím že jako teplý hnus si život nikdy užívat nebudu a nehodlám se smířit s tím že jsem nedobrovolně takový špinavec.
Jako k čemu by mi bylo kdybych si snažil něco užívat a akorát se pořád bál že se to o mě někdo dozví?
Je to hnus.
11. 11. 2018 v 22:42On-line LordDeath  (24/160/52)
Bdt754 promiň ale teď si opravdu dokázal že hlupák jsi
a to že že se ti nelíbí tvůj život a tvá orientace je tvoje věc ale prosil bych aby si ostatní neházel do jednoho pytle každy jsme jiní a ty urážky si nech od cesty
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 11. 2018 v 01:39Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
LordDeath: Tohle je ztráta času. Je to případ pro odbornou psychologickou pomoc.
12. 11. 2018 v 06:34Off-line Bdt754  (19/170/75)
Zase jste oba dovedli napsat jen kotel sraček...
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 11. 2018 v 11:54Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
S tebou to nemá vážně smysl. najdi si odbornou pomoc.
12. 11. 2018 v 21:36Off-line Bdt754  (19/170/75)
Dej si prášky.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 11. 2018 v 22:29Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Znovu. Agresivní přístup založený na sebenenávisti.
13. 11. 2018 v 12:09On-line A.Lexi  (25/170/75)
Bdt, fakt nechapu, proc nejses schopnej nejakyho nadhledu. Opravdu je smutny jestli te tvuj teplej strejda zneuzival, ale to jeste nic neznamena. Je to stejny, jako kdybys rekl ze kdyz je nekdo modrookej blondak, tak je nacek. Nebo kdyz je nekdo cikan, tak krade. Ze severocesi jsou vsichni dementi. Ze vsichni tlusty lidi jsou veseli.

Navic - homosexualita nesouvisi s pedofilii. Pedofilie nesouvisi se zneuzivanim deti. Navic deti vetsinou nezneuzivaj rodice, ale nekdo jiny z blizkyho okoli (Lecram sorry, ale studii nemam, nekde jsem ji videl a nemuzu ji tedka najit, nejaka policejni statistika to byla).
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
13. 11. 2018 v 20:30Off-line Bdt754  (19/170/75)
Já nemám rád prosazování nějakých extra práv těchto menšin.
Místo aby drželi hubu a byli rádi že to není trestné, tak pořád provokují a chtějí něco extra, to je důvod proč je nemám rád a hodně mě tyhle témata štvou.
13. 11. 2018 v 20:34On-line A.Lexi  (25/170/75)
Ty vole, ty jsi marnej... To nejsou zadny extra prava, to jsou zakladni prava jaky ma mit kazdej clovek.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
13. 11. 2018 v 21:26Off-line Bdt754  (19/170/75)
Marná je tvoje máma, homosexuálové na tyhle věci práva nemají a neměli by mít nikdy.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 11. 2018 v 02:47Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Alexi. Tohle nemá smysl. On dlouho bude takhle nasranný na svět, který mu nic neudělal. Dlouho bude své problémy házet na druhé. A je možné, že když se dostane do stavu, kdy bude v pořádku, tak bude pozdě.

Ale doufám jedno. Že nikoho fyzicky nenapadne.
14. 11. 2018 v 06:46Off-line Bdt754  (19/170/75)
Svět mi sice zatím nic neudělal, ale to bys koukal co by mi lidi udělali kdyby věděli co jsem zač...
Jako buzerant bych měl peklo.
14. 11. 2018 v 08:54Off-line Lecram-Neznamy  (27/170/70)
Takže dokonce i paranoia?
Pokud jsi v agresivním prostředí, tak ho prostě změň.

Volíš si své neštěstí.
Ale již tady psát nebudu. Tvůj život, tvá volba, tvé utrpení.
14. 11. 2018 v 12:00On-line A.Lexi  (25/170/75)
Ja uz to tady taky vzdavam, ale na rozloucenou te jeste vydesim - predstav si ze existujou i takovy zrudy jako transsexualove. No a takovej transsexual ftm muze mit treba zensky doklady a kdyz je na chlapy, muze si dokonce toho druhyho chlapa vzit a rikat tomu svatba! To tywoe, ale to nekonci. Oni si klidne muzou legalne oba spolu adoptovat dite, no ne?

A jeste horsi vec - takovej transsexual mtf si klidne muze ziskat zensky doklady a v principu nechat penis. Vzit si chlapa. No a tyhle dva spolu muzou taky adoptovat dite. Hruza des, co? Doufam ze z toho neusnes a v tvych nocnich murach te budou legalne vychovavat dva teplousi nebo chlap a transzena. Good night, posuku.
14. 11. 2018 v 15:06Off-line i8051  (47/184/97)
Bdt754 (19/170/75)
Svět mi sice zatím nic neudělal, ale to bys koukal co by mi lidi udělali kdyby věděli co jsem zač... Jako buzerant bych měl peklo.
----------------------
No je fakt, ze kdyby videli, jakej jsi pablb, tak by ti asi fakt neco udelali. A nezalezelo by na tom, jestli jsi buzna nebo ne :-) Nicmene jsi bohuzel krasnej priklad osobniho selhani tim, ze sis z okolniho sveta udelal alibi za svoje prohry. To tvoje virtualni peklo, ktery pocitujes, sis ale bohuzel vytvoril sam svym nastavenim a myslenim. Zadny realny peklo totiz neexistuje. Takze ti doporucuju s tim neco odborne delat nebo si za par let fakt hodis masli :-)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 11. 2018 v 15:55Off-line Bdt754  (19/170/75)
Alexi ty seš takový i***t.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 11. 2018 v 16:15On-line A.Lexi  (25/170/75)
Bdt, je mi jasny, ze ses do me zamiloval a ted mi to jako spravnej kiddo davas najevo, ale prosim prestan mi psat do SZ ty nadavky. Ja si jednoho dne vezmu svyho pritele a adoptujem te, neboj.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 11. 2018 v 20:38Off-line Bdt754  (19/170/75)
Jdi už do hajzlu.
Přihlaš se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2018 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload