Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Prezident Miloš Zeman: „Uvažuji, že nepodpořím zákon o manželství homosexuálů“

„Uvažuji o tom, že budu vetovat zákon o manželství homosexuálů,“ prohlásil Miloš Zeman v pořadu Týden s prezidentem na televizi Barrandov. Dle jeho slov nemá nic proti homosexuálům, prý plně respektuje jejich sexuální orientaci, ale se sňatky nesouhlasí.

„Myslím, že manželství je určeno k tomu, aby rodina vychovávala děti, a toho homosexuální, tedy jednopohlavní, vztah, nemůže dosáhnout,“ vysvětluje svůj negativní postoj k zákonu, který se po několika odkladech dostal v polovině listopadu loňského roku k projednávání do prvního čtení poslanecké sněmovny. „Má-li stát pečovat o rodinu, musí pečovat především o tento typ manželství,“ dodává na podporu heterosexuálních manželství.

Pokud by zákon prošel parlamentem, senátem a došel až na stůl k prezidentovi, tak má Miloš Zeman tři možnosti, které může udělat. Zákon buď podepíše, nebo nepodepíše. V obou případech zákon začne platit.

Pokud jej ale nepodepíše a navíc vrátí parlamentu (tzv. veto prezidenta), tak sněmovna má ještě poslední možnost zákon zachránit hlasováním, kde by se musela pro zákon vyslovit nadpoloviční většina všech poslanců. V opačném případě zákon platit nezačne.

Celé video můžete zhlédnout v čase 24:15 na webu televize Barrandov.

Czeslaw Walek: „Je to historický okamžik, poslanci po 11 letech vedli pořádnou debatu o vztazích gayů a leseb“

Titulní foto: barrandov.tv

Onload

38 názorů ke článku

11. 01. 2019 v 00:05Off-line MtthS  (27/180/79)
Tak primárně by měl nechat zakázat DarkRoomy a podobné záležitosti....a potom by se mohl začít chovat lidsky a povolit to, co je jinde normální a běžné.
Souhlasím - 16   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
11. 01. 2019 v 00:06Off-line Colombo  (103/192/90)
Kdyby se zavřel a nevycházel ze své chalupy na Vysočině, republika by si oddychla.
Souhlasím - 27   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
11. 01. 2019 v 00:15Off-line Betonica  (39/191/93)
K mrtvým jedině s úctou. RIP, Mlhoši.
Souhlasím - 14   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
11. 01. 2019 v 00:52Off-line Misanek007  (24/-/-)
on mi vzdy pripominal nejakyho Hurvajse. Ten oblicej uplne jak Hurvajs.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
11. 01. 2019 v 00:56Off-line Misanek007  (24/-/-)
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 01. 2019 v 06:37Off-line Ellvin  (23/183/81)
Musím s Milošem souhlasit! Nemá to co společného s tím, že mu fandím... ale před sto lety neměli homosexuálové žádná práva! Pak si vydupali registrované partnerství, dnes chtějí manželství s možností adopce... co budou chtít příště?! Legálně s*****it s dětmi?! Né, že by se tak nedělo, ale oni by si vydupávali to zlegalizovat :-/
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 45  Nahlásit
11. 01. 2019 v 07:01Off-line SaliS  (33/-/-)
Pane Ellvine, to je sarkasmus, nebo to myslíte vážně?
Souhlasím - 15   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
11. 01. 2019 v 07:09Off-line Ellvin  (23/183/81)
Vypadám, že bych to nemyslel vážně?
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 13  Nahlásit
11. 01. 2019 v 09:03Off-line KelThuzad  (32/175/-)
Máte to špatně, veto musí přehlasovat většina VŠECH poslanců, nikoliv většina přítomných poslanců.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 01. 2019 v 09:16Off-line Ellvin  (23/183/81)
Akri - aspoň někdo se na tohle dívá nestranně reálným pohledem
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 10  Nahlásit
11. 01. 2019 v 09:23Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
Proto říkám furt, ať se to v případě LGBT nejmenuje manželství, ale prostě jen sňatek nebo cokoli jiného, s tím, že by to mělo úplně stejnou váhu jako manželství. Dokud ale v tom bude figurovat pojem "manželství", tak to bude neustále někdo napadat, vetovat a zdržovat. Od panbíčkářů počínaje, po obstarožní vykopávky konče. :-P
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 01. 2019 v 09:33Off-line NaKluky.cz  
KelThuzad: Ups, díky, opraveno! :)
11. 01. 2019 v 09:49Off-line Lokin  (28/-/-)
Ellvin- To si trochu pletete homosexualitu s pedofilií ne? :) Vztah (ani manželství) dvou dospělých homosexuálů přece nikomu neubližuje a je to vzájemná láska. Je pro mě zároveň těžko uvěřitelné, že ještě v téhle době se homosexualita a pedofilie v mozku některých lidí takhle spojuje, ačkoliv to nemá absolutně nic společného. Homosexuál se nerovná úchyl.
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 01. 2019 v 11:25Off-line Mychajlo90  (34/185/70)
"ale o to, že buzny by chtěly pořád jenom nějaké práva, ale žádné povinnosti"

Jaké povinnosti vyplývající z manželství nebudou mít homosexuálové, když zákon nebude rozlišovat mezi hetero a stejnopohlavními manželskými páry? Možná by to chtělo zapojit trochu logického myšlení :)
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
11. 01. 2019 v 14:02Off-line SaliS  (33/-/-)
Pane Ellvine, vzhledem k tomu, že jsem z Vašeho textu cítil silnou nadsázku, jsem si skutečně myslel že jde o sarkasmus, ale vzhledem k tomu, že to myslíte vážně.
Každopádně vám řeknu jen tohle, plete si dojmy s pojmy
Homosexualita se nerovná pedofilie.
A k tomu co bylo před sto lety.
Před sto lety též ženy neměli volební právo, nemohli chlapovi odporovat, pracovat v mužských profesích a podobně.
Věci se mění (a vždycky se měnili a vždycky se měnit budou) a postupně se odpoutáváme od nesmyslů, které byly nastaveny nějakým blbcem před x stovkami let.

Ještě jedna otázka na Vás pane Ellvine.
Neměli by jsme skákat po stromech, protože to kdysi dělali naši předci?
Souhlasím - 10   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
11. 01. 2019 v 14:13Off-line SaliS  (33/-/-)
Pane Akri trochu mě unavuje neustále slyšet narážky na to, že když jsem teplej tak nemůžu mít děti, mám pro vás novinku, to že jsem buzerant neznamená že jsem neplodného. Ať se Vám to líbí nebo ne, homosexuální páry vychovávali děti a v současnosti též vychovávají. V současné době si i mohu zažádat o adopci a kdo se mnou bude vychovávat mě adoptované dítě? Správně, můj partner.
A k Vaší otázce, bych se stejně mohl ptát, co špatného přinese to, že buzeranti budou moc uzavírat manželství? No odpověď je, jako v případě Vašeho dotazů, nic.

Nebudu tu argumentovat (ve prospech co užitečného přinese), že děti nemají zazemní jistoty a tak, protože tahle mezera se netýká jen nás, ale všech nesezdaných páru, jenž nemá druhého rodiče biologického a tudíž by byla potřeba celková renovace tohoto zákonů práv dítěte vůči rodičům, kteří ho vychovávají.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 01. 2019 v 14:14Off-line Fermin  (29/176/63)
akri - Minimálně to na nikom nezanechá žádné negativní důsledky. A homosexuální páry jsou schopné mít děti stejně, jako heterosexuální. Je tu možnost adopce, umělého oplodnění, nebo surogátního mateřství. Navíc OZ nikde neukládá povinnost manželů mít dítě. A rozhodně bych takhle nestřílel od boku a netvrdil, že 99 % manželství má dítě.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
11. 01. 2019 v 14:17Off-line Fermin  (29/176/63)
ellvin - Dovolte mi, abych Vás informoval, že adopce je možná už teď u registrovaného partnerství, akorát dost nevýhodně ve vztahu k tomu osvojenému dítěti, protože si jej může adoptovat pouze jeden registrovaný partner, zatímco ten druhý k němu nemá žádná práva. Takže tvrdit, že manželství homosexuálů=adopce, je nesmyslné.
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
11. 01. 2019 v 14:20Off-line Fermin  (29/176/63)
MttH - A také nezapomenout zakázat erotické a masážní salóny pro heterosexuály. Do té doby by jim měla být odebrána určitá práva. :D
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
11. 01. 2019 v 18:04Off-line Fermin  (29/176/63)
akri - To by platilo v případě, že budeme chtít nějaká nadpráva, nějaké zvláštní zacházení, nějaké výsady, prostě něco, o čem by se dalo polemizovat. My však chceme pouze vyrovnat stav z mínusu do nuly, jak by řekl Jiří Hromada. Řekněme, že současným registrovaným partnerstvím jsme se dostali z -1 na -0,5, přičemž manželství bude onou 0, protože pak už nelze požadovat nic dalšího, aniž by se jednalo o nějaká skupinová práva pro homosexuály.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
11. 01. 2019 v 20:22Off-line Invictus  (23/182/100)
Vzhledem k tomu, že Zeman myšlenku nějak moc nerozvinul, nemůžu si udělat názor.
Ellvin: Bereš stav republiky před sto lety jako ideální stav? Krátkou dobu si mohli homosexuální muži na vytyčeném území užívat beztrestně, jen anální styk byl trestný (na Hlučínsku kolem roku 1920, pokud si správně pamatuju). V československu dlouho nebyl sjednocen právní systém a tak se nemůžeš odvolávat, že před 100 lety bylo něco jiného.
Je registrované partnerství a manželství identické? Kdyby byly, proč mít dvě pojmenování pro jednu věc?
11. 01. 2019 v 22:12Off-line Firedog  (23/175/70)
Ten proruskej šulda to stejně dlouho odvracet nemůže a nakonec ten zákon projde. S ním nebo bez něj. :D
Zeman Putin's s**t.
12. 01. 2019 v 12:45Off-line X421  (20/177/53)
Zeman má pravdu
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
12. 01. 2019 v 12:50Off-line Agelic2  (28/187/65)
ellvin : tak řeknu ti to že pokud máš rodinu a máš přítele tak nemá stejný práva jak ostatní a to protože když umřeš a budeš mít majetek který sním vybuduješ tak pak zaniká to aby to patřilo jemu to bylo za prvé!!!! za druhé jestli mají vychovávat děti žena nebo muž je jedno protože mají všichni stejné práva a proč by vychovávat děti nemohly homosexuálové a bysexuálové a nebo lezby ???? Tak vám řeknu žijeme ve svobodné zemi a vím že homosexuálové se starají véce než heterosexuálové !!!!! Mám hodně známých co jsou heterosexuálové a to sou 17,16 letí a ti mají rodiny které se o ně nestarají !!!! tak kdo pak je lepší je šoupnout do děcáku a nebo ad dostanou šanci homosexuálové aby vychovaly kluka a nebo holku řádného chlapa který dosáhne všeho co by mělo být u heterousexuálu !!!!!!
12. 01. 2019 v 20:21Off-line Bdt754  (24/170/75)
Pan prezident má pravdu.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
13. 01. 2019 v 12:23Off-line Klasik76  (41/174/-)
Prezident má zakazovat darkroomy? To snad Hygiena a nějací potirači pohlavně přenosných nemoci.
13. 01. 2019 v 14:29Off-line Invictus  (23/182/100)
Myvivo.cz
Porovnáváš tady hrušky s bramborami. Jo, obě mají kulatý tvar, ale tady podobnosti končí. Nejde tady jen o buzny, co mají komplexy, ale i o lesbičky, a ještě lépe, jde o další důkaz toho, že prezident je prezidentem jen pro své příznivce, ne pro spodních 10 miliónů.
13. 01. 2019 v 15:22Off-line I8051  (53/184/97)
Hele hosani .. uzivejte si zivot, prcejte a nereste kraviny :-)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
13. 01. 2019 v 15:54Off-line Sir.cumus  (22/-/-)
Bunda!
13. 01. 2019 v 18:53Off-line Lolitak69  (22/171/62)
Aha. Takže stát má podporovat rodinu. A na ty ostatní se z vysoka vyserou, že? Jak jinak, i samoživitelky úplně nesmyslně platí ještě vyšší daně než když spolu žije pár. Protože logika státu.
13. 01. 2019 v 19:32On-line Richard33  (44/185/80)
Putin jistě tleská, že Miloši?
13. 01. 2019 v 22:02Off-line Invictus  (23/182/100)
Myvivo.cz
Dobře, tak chtějí peníze, a co? Tam, kde se točí peníze se něco děje. Podívejme se, kolik se postavilo dálnic za zkorumpovaných ministrů dopravy. A kolik za Ťoka.
Dobře, tady je strana mé barikády. Česko si může vybírat, jestli poleze do p***le rusku nebo USA. Ochmelka naklání česko na ruskou stranu, poslanci zase na západ.
Otázka je, kde to bude lepší? Kam nás posune rozhodnutí poslanců a veto Zemana?
Kdesi v deklaraci práv člověka a občana je napsáno, že všichni si jsou rovni před zákonem. Ale v případě homosexuálů, jsme si rovni s heterosexuály? Nebo máme v praxi nehmatatelné rozdíly? Jde o princip. Je tady hezké připodobnění v logice. A je skoro A. A však není A.
13. 01. 2019 v 23:43Off-line I8051  (53/184/97)
Myvivo, dekujeme ;-)
16. 01. 2019 v 18:32Off-line Marek70  (54/180/93)
Pokud jsou rodina pouze lidé co se množí, tak prezident zahrnuje mezi podlidi i heterosexuální páry, které nemohou mít děti.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
19. 01. 2019 v 21:17Off-line Cathode  (38/-/-)
Celou dobu jsem si myslel, že se nebudu vyjadřovat ale ty vypatlaný mozky, co tu blejou ty hovadský nesmysly a zvrácený krávoviny by si konečně měly zlomit všechny prsty a pro jistotu i ruce a to několikanásobně!! vůbec nejlepší by bylo kdyby si způsobili všichni ty, který blejou svoje idiocie proti stejnopohlavnímu manželství, tříštivý otevřený zlomeniny rukou a prstů!! Aby si nejdřív rozmysleli co napíšou!! Jak už jsem bambilionkrát napsal - JDE O ZROVNOPRÁVNĚNÍ (ZPLNOPRÁVNĚNÍ) KTERÉ JE NAPROSTO SAMOZŘEJMÉ PRO ZAHRANIČNÍ STÁTY!! KDYŽ TO DOKÁZALO NĚMECKO, RAKOUSKO, ŠPANĚLSKO, FRANCIE A HAFO DALŠÍCH NEEXISTUJE ŽÁDNÝ DŮVOD PROČ BYCHOM SE MĚLI ŘADIT K VÝCHODNÍM REPRESIVNÍM I***TŮM, KDE JE HOMOSEXUALITA V PODSTATĚ KRIMINALIZOVANÁ!!!!!!! KAMPAK NÁM UTEKL TEN POJEM PRÁVNÍ STÁT?, TOLERANCE, ROVNOST A PODOBNÉ VĚCI KTERÉ JSOU V JINÝCH STÁTECH NAPROSTO BĚŽNÉ??!! HMMM??!! Ať už je to jakokliv každý má právo na svůj názor nicméně to neubírá žádnému homofobovi ani sobeckýmu hovadu na idiocii, pokud tvrdí bludy jako někteří zde, co se vyjádřili v komentářích výše!! Ztotožňovat se s Miloškem v čemkoliv je tak zrádný a dycky se to vymstí, protože Milošek sleduje JEN A POUZE SVŮJ ZÁJEM. Je to v podstatě takový český Arcturus Mengsk (Starcraft - https://starcraft.fandom.com/…turus_Mengsk ) a pokud má někdo dost mozkovejch buňek snadno si to spočítá.. Ovšem není nic lepšího než hlasitě a ostentativně brojit proti čemukoliv co mi by´t zdánlivě nepřinese okamžitý osobní prospěch ŽE??!! Jak typické pro maličkaté, vychcané, kverulantské čecháčky, který sou závistiví jako p***l!! Kdokoliv má něco proti tomu, že GLBT komunita (a značná část inteligentní hetero populace) bojuje za svá (jejich) práva, je sobecký, závistivý, dementní, asociální demagog a tupec!!
19. 01. 2019 v 22:17Off-line Zbynek152  (21/167/-)
To jste vy typu Myvivo.cz nebo Akri padlí na hlavu??? Uvědomujeme si vůbec, co někdy píšete? Asi ne co ...
Já osobně jsem pro povolení manželství a adopcí pro homosexuální páry. Nezastávám tenhle názor jen proto, že jsem gay, byl bych pro i jako hetero. Protože i když to podle určitých komentářů nevypadá, tak jsme taky lidi a jsme úplně normální, pouze se nám líbí stejné pohlaví. Dokážeme vytvořit pro dítě stejné rodinné zázemí jako heterosexuální páry a vychovat ho.
Ale když přejdu přímo k tématu manželství ... Úplně mě dostávají ty komentáře typu: "Manželství je svazek mezi může a ženou jak říká Bible." Ale věděli jste, že Bible třeba i říká, že pokud dítě zlobí, zaslouží smrt? Nebo cituji: "Před 100 lety neměli homosexuálové žádná práva." To je pravda ale uvědomme si, že před 100 lety zuřila I. světová válka, byla spousta smrtelných chorob ( např. pravé neštovice ), ženy měli méně práv a takhle bych tu mohl psát ještě dost věcí. Uvědomte si, že svět se vyvíjí a nějací dva dementi to rozhodně nezastaví. Smiřte se s tím, že žijete ve 21. století a žijí tu s vámi i homosexuálové. Fakt by mě zajímalo, co byste dělali, kdyby vaše ratolest byla homosexuál ...
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
19. 01. 2019 v 22:21Off-line I8051  (53/184/97)
Zbyndo, kdyby nekterej z mejch synku byl buzna, to uz by bejvalce fakt hrablo :-)
20. 01. 2019 v 00:34Off-line Riku  (63/176/110)
Zeman už je jen loutka v rukou jiních. Ičko jak to tvoje bejvalka schroustla,žes ji utek za chlapem?
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload