Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Dnes je Mezinárodní den proti homofobii. Před 30 lety byla homosexualita vyškrtnuta ze seznamu nemocí

Dnes, 17. 5. 2020, je tomu přesně 30 let, kdy Světová zdravotnická organizace vyškrtnula homosexualitu z Mezinárodní klasifikace nemocí. 17. květen byl proto Evropským parlamentem v roce 2006 prohlášen za Mezinárodní den boje proti homofobii.

Ačkoliv se to jeví jako neuvěřitelné, není to tak úplně dávno, co byla homosexuální nebo bisexuální orientace považována za duševní poruchu.

Co je homofobie? Zastavme homofobní chování!
Homofobové inzerují gay porno na transparentech
Britští mladí homofobové napadli gaye, teď musí zaplatit pokutu
Šikana mladého gaye! Videoklip Gay Goth Scene od The Hidden Cameras
Původ homosexuality zkoumali už v předválečném Německu, výzkum Kurta Freunda naopak pomohl gayům v Československu

Titulní foto: © Depositphotos.com/iconspro

Onload

31 názorů ke článku

17. 05. 2020 v 11:10On-line Vjaceslav  (37/180/70)
Úchylka hraničící s duševní poruchou je to tak jako tak, pro názornou ukázku není potřeba chodit daleko, stačí si přečíst poradnu.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
19. 05. 2020 v 23:42Off-line Steve.D  (46/185/129)
Tak si někdy taky přečti poradnu pro heterosexuály.
25. 05. 2020 v 09:49On-line aeiouy  (15/170/52)
I když jsme homosexuál tak si stejně myslím že je to nemoc (konkrétně porucha nebo syndrom ) protože ať si to připustíte nebo ne jste tím ničím jiným a to je definice nemoci
28. 05. 2020 v 02:15Off-line Steve.D  (46/185/129)
Modroocí lidé také nejsou nemocní, třebaže je více hnědookých.
04. 06. 2020 v 10:57Off-line magic.kuba  (18/182/-)
wtf ty jsi i***t definice nemoci je “stav, kdy je změněna či porušena stavba nebo funkce jednoho nebo více orgánů“ to s nějakou odlišností
od většiny a poruchy a syndromy nejsou “druhy nemoci”. Zjisti si o tom něco než začneš pokládat svoje nápady “jak by to asi mohlo fungovat” za fakta. Úchylky nehraničí s duševní poruchou.
04. 06. 2020 v 11:12On-line aeiouy  (15/170/52)
Ale pakliže je někdo homosexuál tak má něco špatně s mozkem a hormony a ano to už je odchylka která se považuje jako porucha nebo nemoc nebo říkejte si tomu jak chcete
04. 06. 2020 v 21:59Off-line Steve.D  (46/185/129)
Mozky i hormony máme v pořádku, příteli.
04. 06. 2020 v 23:08On-line aeiouy  (15/170/52)
Aha tak to by mě zajímalo jaký orgán může za to že se ti líbí kluci
05. 06. 2020 v 10:55Off-line Steve.D  (46/185/129)
A mně by zajímalo, jaký orgán může za to, že se ti líbí holky. A taky to mohu považovat za nepřirozené.
05. 06. 2020 v 11:09On-line aeiouy  (15/170/52)
Proč by mělo být nepřirozené že se mi líbí holky můžou za to hormony především testosteron a mozek do kterého je milióny let evolučně zakódovaného že se musíme množit a na základě toho se mužům líbí prsa ( známka že bude kojit ) a zadek ( známka že se dítě dostane ven ) ale jak se může líbit klukovi z jakého koliv vědeckého hlediska kluk aniž by to nebylo "špatně" a v neposlední řadě o tom že je to nemoc svědčí i to že se to dá léčit z heteraka gaye neuděláš
05. 06. 2020 v 12:18Off-line Steve.D  (46/185/129)
To se nedá léčit, jen se to dá potlačit, což je u gaye stejně jako u heterosexuála škodlivé. Gay nebo lesba je přirozená sexuální orientace. A není jen u lidí, ale i u zvířat. To jen lidé si myslí, že když se něco nerozmnožuje, že je něco špatně.
05. 06. 2020 v 12:40On-line aeiouy  (15/170/52)
Taky že zvířata stejně jako lidi můžou mít nějakou genetickou chorobu díky které nemají přirozenou touhu oplodnit je to nemoc protože to není "normální" ne protože je to špatně jestli se to jedno obrátí a bude 90% lidí homosexuálů a zbytek hetero tak to bude evoluční vývoj a nemoc bude heterosexualita ( ale to by jsme vymřeli )
05. 06. 2020 v 15:08Off-line Steve.D  (46/185/129)
Nemoc to není, ze seznamu nemocí byla homosexualita vyškrtnuta dávno. Normálnost jsou zřejmě podle tebe jen heterosexuálové, ovšem gayové a lesby jsou rovnocenní jedinci jen s tou výjimkou, že se rozmnožují trochu jinak než heterosexuálové. Jinak je u nich prakticky všechno stejné. A nemusíš mít strach o vývoj populace, u heterosexuálů se po zavedení rovných práv toho mnoho nezmění a gayové a lesby budou šťastnější a budou mít víc dětí, a proto naopak dětí přibude.
05. 06. 2020 v 15:21On-line aeiouy  (15/170/52)
Vyškrtnuto to bylo aby to neznělo divně ale je to nemoc normální ano jsou z sexuologického hlediska jenom heterosexuálové ale rozhodně si nemyslím že kvůli tomu si nejsme rovni ale gayové se nedokážou přírodně rozmnožit a tak nevím proč by měli mít děti ( možná kdyby si adoptovali 8 roční a víš protože jinak je to psychicky poškodí ) a nevím jak souvisí to že že budou gayové a moc adoptovat dítě s tím že jich bude víc nerad bych homosexuali urážel když jsem sám bisexuál ale musí si stejně jako já přiznat že to prostě není přirozené
06. 06. 2020 v 16:30Off-line Steve.D  (46/185/129)
Homosexuální geny nejsou dědičné, nemusíš mít strach, že by homosexuálů přibývalo. Gay dokáže mít vlastní dítě, jenom to v současné době ještě neumíme, aby měl dítě biologicky se svým partnerem. Jinak početí dítěte nic nebrání. Adopce nemají na děti škodlivý vliv, právě naopak, přínosy adopcí díky láskyplnému přístupu převažují. Heterosexualita a homosexualita jsou normální v přírodě se vyskytující orientace, není na nich nic škodlivého, ale doplňují se. Krásně o tomto tématu píší stránky Jsme fér, a to i na Facebooku, kde se o těchto tématech diskutuje.
06. 06. 2020 v 17:06On-line aeiouy  (15/170/52)
Ani v přírodě to není přirozené včelí a mravenci je za to vyhodí což je pro ně jistá smrt a to nejhorší a je vědecky prokázáno že dítě do 6 let pokud má být jednou bez komplexů a psychicky zdravé musí být u matky a to ne biologické ale u ženy a to nikdy žádný chlap nenahradí a já sám osobně bych byl nerad kdyby mě vychovávali dva gayové u leseb je to asi jedno ale role otce je též důležitá. A zajímalo by mě to v čem je to doplňující se na hodině robotiky nám vysvětlovali u obvodu pojem samec a samice a pak řekl že jinak to nejde je to zajímavá metafora která je velmi přesná biologocky je to prostě chyba genetická čímž neříkám že se to dědí
06. 06. 2020 v 17:09On-line aeiouy  (15/170/52)
Já sice nemám v plánu na ty stránky jit ale prosím udělejte si sami takový výzkum kolik lidí gayů si vezme děti až nad 6 let a jaké homosexuální zvíře má děti dám radu žádné jen člověk krade děti cizích
06. 06. 2020 v 19:40Off-line Steve.D  (46/185/129)
Už je prokázáno, že rodiny leseb ani gayů adoptovaným ani vlastním dětem neškodí, ale naopak prospívají tím, že jim dají lásku, kterou ty děti jinak nemají šanci nikde poznat. Třeba pár podle jedné zprávy homosexuálních tučňáků ukradl mládě, ale u lidí to funguje pomoci surogátních matek a adopcí.
06. 06. 2020 v 19:51On-line aeiouy  (15/170/52)
Ale ty výzkumi byly prováděné na dětech práce 6 a více a navíc v Americe kde je to co je pro nás zakomplexovaný člověk normálka
06. 06. 2020 v 20:07On-line aeiouy  (15/170/52)
Jo a to s těmi tučňáky jsem dohledal a to už byl tučňák který byl vyvinut tužíž něco jako u lidí nad 6 let neříkám že je homosexualita špatná ale rozhodně by se jí nemělo ustupovat prostě v přírodě dvě zvířata stejného nikdy nevychovají dítě protože nejsou kontatibilní kdyby to bylo normální evoluce by je udělala lusknutím prstů jinak ale tak to není já logicky homofobií nemám a tak se sám sebe ptej proč někdo kdo je sám gay si myslí že by to tak být nemělo možná to souvisí s tím že studuji přírodovědné lyceum a půjdu studovat biologii i dál
06. 06. 2020 v 23:16Off-line Steve.D  (46/185/129)
V lidské společnosti už gayové vychovali nespočet dětí. A mnohokrát ty děti v gay rodinách jsou šťastnější než v heterosexuálních rodinách. Na internetu je o tom bezpočet informací. A na YouTube je kluk, který o svých gay rodičích nazpíval píseň. Nikdy jsem neslyšel o gay rodině, kde by děti trpěli. Zato o heterosexuálních rodinách, kde děti trpí, jsem toho slyšel až moc.
06. 06. 2020 v 23:24On-line aeiouy  (15/170/52)
Já neříkám že dítě bude trpět to je blbost ale že to bude mít do budoucna špatný efekt nejsem proti adopci dětí homosexuali pokud už byli dítěti 6 let. To že děti u heterosexuálu častěji nešťastné je způsobeno tím že si je může udělat kdokoliv zatímco u adopce si je prověřují držme se faktů a to je to že děti do 6 let potřebují prostě ženu s ta se nedá nahradit
06. 06. 2020 v 23:51Off-line Steve.D  (46/185/129)
Děti potřebují především láskyplnou náruč a na věku dítěte nezáleží. Za tím jsou dlouholeté zkušenosti s výchovou dětí. Mělo by se hlavně řešit zanedbávání výchovy dětí u heterosexuálů a ne řešit bezproblémovou výchovu dětí leseb a gayů. To by byl správný postoj všech zainteresovaných v tomto problému.
07. 06. 2020 v 00:07On-line aeiouy  (15/170/52)
Berete to moc lidsky do 4 let dítě nemiluje svoje rodiče ale je na nic závislé a je závislé na dotiku od ženy v roli matka což gay nenahradí ačkoliv má náušnice a chová se teplé to je vědecky fakt kterého pokud se nedržíte tak nemá smysl dále diskutovat
07. 06. 2020 v 00:25Off-line Steve.D  (46/185/129)
Vždy je lepší výchova od raného věku gayem než to dítě nechat nenarodit, když je možnost náhradní matky. Naším cílem by měli být šťastné děti i jejich rodiče.
07. 06. 2020 v 00:57On-line aeiouy  (15/170/52)
Jenže gay němuže být náhradní matka
07. 06. 2020 v 03:06Off-line Steve.D  (46/185/129)
Jeden z gayů náhradní matku oplodní, náhradní matka dítě jenom porodí a gay pár dítě vychová. Tomu se říká surogátní mateřství, které je běžně zaváděno v demokratických zemích. A vždy to je lepší řešení než nechat dítě nenarodit se.
07. 06. 2020 v 10:59On-line aeiouy  (15/170/52)
Ale to prodáváte jako brutální věc buď si to dítě vezmou gayové nebo smrt to zní tak tragicky přitom určitě existuje náhradní rodina ve které je žena ale myslím si že nadále je o tom debatovat blbost když se nedržíte faktu že dítě do 6let musí být u matky a do 5let necítí lásku díky čemuž se láskyplný gay pár může klidně zahrabat
07. 06. 2020 v 11:04On-line aeiouy  (15/170/52)
V dnešní době je možné aby dítě přežilo ve všech podmínkách ale to neznamená že by jsme se neměli držet přírody když mladě v přírodě přijde o matku umře a to je fakt může se ho ujmout i jiná matka a pokud je dítě vyvinuté aby lovili a žilo a pod. tak se ho můžou uchytit homosexuálové
07. 06. 2020 v 14:40Off-line Steve.D  (46/185/129)
Zkušenosti se surogátním mateřstvím jsou jiné. Ale nemá tě asi smysl přesvědčovat, když máš své dogma, že gay nemůže dítě vychovávat odmalička. Což je špatně, ale nebudu tě lámat.
07. 06. 2020 v 17:42On-line aeiouy  (15/170/52)
Všechny výzkumi byli prováděné na dětech 6let s víš a jenom se sféře jak se jim daří teď neexistuje žádný výzkum že homosexual výchova dítě které bude plně funkční. Vždyť jenom z logiky většinou otcové opouští děti protože jsou biologicky promiskuitní a když jsou gayové dle výzkumu víc tak už to špatná známka
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2020 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload