Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Herci a herečky ze seriálu Sestřičky natočili hudební klip „Díky Vám“. Děkují zdravotníkům za boj proti nemoci COVID-19

„Děkujeme všem zdravotníkům za obdivuhodné nasazení v boji s onemocněním COVID-19. Děkujeme všem za ohleduplnost, zodpovědnost a solidaritu. Krásné a klidné Vánoce vám přejí herci a herečky ze seriálu Sestřičky,“ zaznívá od televize Prima v novém videoklipu „Díky Vám“.

Ve videoklipu se objevili: Sabina Laurinová, Adéla Gondíková, Kristýna Frejová, Sandra Nováková, Daniela Šinkorová, Natálie Halouzková, Michaela Tomešová, Michaela Dittrichová, Veronika Divišová, Amélie Pokorná, Saša Rašilov, Petr Vaněk, David Gránský, Ondřej Rychlý a Petr Ryšavý.

Titulní foto: youtube.com

Onload

32 názorů ke článku

13. 12. 2020 v 08:30On-line Vjaceslav  (38/180/75)
Není to nemoc, ale po podvod a tunel na peníze :-)
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
13. 12. 2020 v 20:26Off-line JohnM.Grayson  (33/198/-)
A ty jsi taky p*ča. Až ti umře někdo hodně blízký, kdo byl perfektně zdravý, tak bych tě chtěl vidět, jak bys řešil podvod. Za to bych ti o hubu omlátil parte mojí sestřenice i*****le a řešení jako třeba to, co se synovci 6 a 13 let, když jim umřela máma jen tak víceméně ze dne na den.
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
14. 12. 2020 v 08:58On-line Vjaceslav  (38/180/75)
Tento komentář byl smazán redakcí, protože porušoval Podmínky serveru. Je zakázáno používat vulgarismy a urážet ostatní uživatele.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 12. 2020 v 09:52Off-line klucinek  (30/176/75)
hmmm a kdo poděkuje třeba prodavačkám bez kterých bych jsme chcípli hlady jsou také v první linii. Kdo poděkuje pošťákům a pošťačkám a jiným dopravcům které každý den obcházejí stovky lidí a díky nim dostaneme zboží. Kdo poděkuje uklízečkácm které se hrabou v infikovaných výměšcích na hajzlech. Kdo poděkuje průvodčím a vlakvedoucím kteří jsou na nohách mezi tisícema lidí uplně stejně jak ti doktoři, ovšem s nulovou ochranou. Těch profesí bez kterých by systém skolaboval je více, jen si jich nikdo nevšímá. Asi jsou nepotřební?
14. 12. 2020 v 10:52On-line Lonely_Dreamer  (26/175/78)
JohnM.Grayson - To, že ti na to umřela sestřenice je samozřejmě smutný a je jasný, že jsi z toho špatnej, ale to neznamená, že budou mít všichni stejný názor. Někdo je si třeba rizika vědom, ale přesto chce žít normálně a svobodně. To, co vláda předvádí je neskutečný. Nebo si snad myslíš, že například zákaz nočního vycházení má logiku? Přes den se jako nenakazíš, ale večer, kdy nikoho nepotkáš, tak se 100 procentně nakazíš?? Nebo ten zákaz prodeje nápojů a jídla z okénka? Kdo koho nakazí, když s tím pití ma jídlem pujde do řitě? Nebo na Jaře to nošení roušek všude, i když nikdo nikde není....Atd...Atd... Ono kdyby vláda vydávala nařízení, který dávají smysl a neházela od boku to, co je napadne, lidi by možná byli chápavější. Nebo to, že všem nařídí, že musí mít zakrytou pusu a nos, ale nedá lidem k dispozici zdarma k tomu určené věci! Takhle se "milující"vláda nechová. Nemusíš být agresivní na někoho, kdo nesouhlasí s tou hysterií okolo toho všeho. Já jsem třeba astmatik, čili kdybych se nakazil, tak na tom mohu být špatně, taky mohu umřít, ale taky mi nemusí nic být, ale rozhodně zvolím tohle riziko, než abych nemohl normálně žít. Nejspíš i kdybych na ten virus umíral, tak byť bych věděl, že je to opravdu hrozná nemoc, tak bych stále trval na názoru, že to co se kolem toho děje je horší, než ta nemoc..... Musíš si uvědomit, že lidi umírají na rakoviny, autonehody, chřipky, i na blbý nachlazení, atd..... Jako nevím, co by dělali, kdyby tu vypukl mor, to by lidi asi preventivně stříleli.....
14. 12. 2020 v 11:05Off-line klucinek  (30/176/75)
Ona tahle uměle vytvořená hysterie a krize kolem něčeho co se chová zcela biologicky adekvátně (proště při setkání organismu s novým patogenem je úmrtnost hostitele vždy vyšší). Opatření proti minimalizaci ztrát na životech v důsledku viru bude mít nakonec za následek větší ztráty na životech než způsobí samotný vir. Ovšem s latencí pár let, ale to už bude zahlazeno a zameteno pod koberec. Kdo z obyvatel běžně studuje statistiky úmrtí? Vlastně o tom víme protože se to teď vytáhlo,. myslim že nikdo z Vás se do těch statistik nikdy nepodíval. Takže až za rok bude 200%tní nárůst úmrtí na civilizační choroby, nikdo si už nevšimne. A krom toho všeho si někdo pěkně napakuje kapsy.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
14. 12. 2020 v 11:21On-line Lonely_Dreamer  (26/175/78)
klucicek - S tím, že ta nemoc neexistuje nesouhlasím, zas tak paranoidní ještě nejsem, ale s ostatním souhlasím..
14. 12. 2020 v 11:27Off-line klucinek  (30/176/75)
Ale já netvrdím že neexistuje, jedná se o nový patogen. Ale tyhle následky bude mít každej novej virus. Samozdřejmě pokud budem porovnávat viry s podobným chováním a následky v organismu. Ovšem zatím mě nikdo nepřesvědčil že má tak devastační následky abychom kvůli tomu museli dělat to co se děje. O způsobu jakým jsou nastolovány opatření o tom nemá cenu diskutovat.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 12. 2020 v 12:39Off-line JohnM.Grayson  (33/198/-)
Ja reagoval na to, ze jeden i***t tvrdi, ze je to podvod. Chapu, ze mate v CR hodne problemu s politikou a narizenimi ohledne toho vseho kolem. Ale reagoval jsem na tvrzeni, ze covid je podvod.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 12. 2020 v 12:41Off-line klucinek  (30/176/75)
To co ctvrděj o tom viru je podvod. Je to jen cesta jak se napakovat. Nic víc.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 12. 2020 v 13:55Off-line JohnM.Grayson  (33/198/-)
Zalezi na tom, co kdo tvrdi.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
14. 12. 2020 v 17:46On-line Lonely_Dreamer  (26/175/78)
klucicek - S předposledním komentářem souhlasím, s posledním tak trochu taky
14. 12. 2020 v 17:48On-line Lonely_Dreamer  (26/175/78)
JohnM.Grayson - Já si třeba nemyslím, že ta nemoc neexistuje a vím, že pro některé osoby je ta nemoc vážná, ale přesto to žádnou vládu neopravňuje k takovému jednání.... A ještě k tomu je tahle situace a to vyhlašování nouzového stavu opravdu "dobrá cesta" k nastolení bezpráví, atd... V téhle situaci je krásně vidět, jak jednoduché je, aby někdo "lusknutím prstu" omezoval, nebo uplně vzal svobodu lidí.... Ta nemoc jen ukazuje, jak jednoduché to bohužel je.... Nemoc je vážná, ale ještě vážnější jsou její politické následky....
14. 12. 2020 v 19:32Off-line JohnM.Grayson  (33/198/-)
O té politice a o tom, že je toho moc, o tom se nepřu, s tím souhlasím. Spíš mě ubíjí, když někdo napíše, že covid neexistuje.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
14. 12. 2020 v 21:03On-line Thomas.Raven  (34/187/90)
Vláda s námi takhle zachází, protože si to necháme líbit, to je celé :)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
14. 12. 2020 v 21:30Off-line JohnM.Grayson  (33/198/-)
Jo no, byla by u vás potřeba taková ta klasická nedobrovolná demise vlády, jak je v Českých zemích už od roku 1419 osvědčeným řešením politických problémů.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
14. 12. 2020 v 22:10On-line Lonely_Dreamer  (26/175/78)
Thomas.Raven - Zatím :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
14. 12. 2020 v 22:10On-line Lonely_Dreamer  (26/175/78)
JohnM.Grayson - Doufám :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
15. 12. 2020 v 06:32On-line Vjaceslav  (38/180/75)
JohnM.Grayson: Že ty jsi jedním z těch, co od jara dřepí doma, nic nedělá a pobírá 100%? :-)
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
15. 12. 2020 v 11:25Off-line JohnM.Grayson  (33/198/-)
Myslet si to můžeš. Vyvracet ti to nemá smysl.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
15. 12. 2020 v 16:30On-line Thomas.Raven  (34/187/90)
Ok, tak beru zpět, nenecháváme si to líbit :)
20. 12. 2020 v 02:37Off-line Rex9  (57/178/90)
Tzv. Covid je biologickýá zbraň která unikla předčasně, lék existuje.
20. 12. 2020 v 11:20Off-line JohnM.Grayson  (33/198/-)
Máš k tomu tvrzení nějaký oficiální zdroj prosím?
20. 12. 2020 v 11:24Off-line JohnM.Grayson  (33/198/-)
Rex9
Tzv. Covid je biologickýá zbraň která unikla předčasně, lék existuje.

Jen takový jednoduchý výtah...

Pro výrobu biologické zbraně lze samozřejmě použít jakýkoliv patogen způsobující dostatečně závažné infekční onemocnění. U každého patogenu se vždy zvažovala následující kritéria:

Jak závažné onemocnění vyvolává? (běžná chřipka, která se do týdne snadno vyléčí sama, by nebyla dobrou biologickou zbraní, zatímco některé smrtící mutace chřipkového viru by posloužily velmi dobře).
Jak snadno ji lze šířit v prostředí? (lze použít pouze patogeny dostatečně odolné vůči vlivům vnějšího prostředí).
Jak snadno se následně patogen přenáší z člověka na člověka? (a umožňuje tím vznik a trvání epidemie)
Jak snadno lze chránit vlastní armádu či obyvatelstvo očkováním?
Jak nákladná je jeho výroba a skladování, případně jak dlouho vydrží.

Tzv Covid-19 nedosahuje dostatečných kvalit na to, aby byl využitý jako biologická zbraň.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
24. 12. 2020 v 14:49Off-line mikaela  (45/176/60)
Kdyby někdo používal halvu a nehledal rozum v mobilu a z hlavy si neudělal přenosný androit tak člověk technicko servisního rázu by si na to dokázal odpovědět hned jako třeba byla někdy opravdu Atlantida ? Proč je pryč ? Co bylo tedy příčinou a neexistují do dnes nějaký reálné indicie že opravdu byla?Tady si to člověk spackal sám a přelud ho ted´ niči dá se tomu předejít ale to by opravdu někdo musel poručit samotnému počasí aby konstanty teploty a tlaku vzuchu byli vyvážené jako misky vah jeden výkyv a je neštěstí na světě . I suchá zima byla vždy příčinou chřipek a angin tak proč né covidu až tahle ekonomika bude na úrovni mimozemské civilizace pokud nějaká je pak se bavme jako by to byl už jen přelud
25. 12. 2020 v 00:29Off-line Rex9  (57/178/90)
Tak jinak: nelezte ven a už vůbec nakupovat! Tím znemoznite šíření, pokud ovšem všichni na štědrý den lezou v obchodech po sobě tak to asi nezabrzdime a ani různá nesmyslná opatření, verze Rexe je otevřeme vše pár milionů chcípne a co , zničili jsme přírodu ta zničí nás aspoň se těm rozumným bytostem lépe dýchat. Nerozumím tomu proč milióny občanů chodí nakupovat na štědrý den místo toho aby užívali přípravu štědrého večera haff
25. 12. 2020 v 00:35Off-line Rex9  (57/178/90)
Oficiální zdroje informací si najdi sám, Hafff
25. 12. 2020 v 00:43Off-line Rex9  (57/178/90)
Hlavně že máte co žrát, ocení někdo stovky lidí co pro vás nasazují v první linii vše?
25. 12. 2020 v 00:44Off-line Rex9  (57/178/90)
Tím nemyslím zdravotniky ale zy co si u nich kupujete žrádlo a kartáček na zuby např.
25. 12. 2020 v 11:01Off-line hrabuvka  (37/180/75)
Snad jednou přijde vláda která ty z**dy dá popravit.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
22. 01. 2021 v 23:53On-line ametys007  (17/-/-)
doktor technicky není v první linii, ti se totiž starají pouze o ty, kteří to mají a mají pak i komplikace. Ale již zméněné prodavačky, pošťáci, poslíčci, co nám přiváží jídlo, co si objednáme online, lidé co nás vozí každý den MHD třeba klidně taky, a tak podobně, ti se s tím musejí potýkat každý den a ani nemusí vědět, že zrovna se potýkají s nakaženým člověkem. Doktor to ví a dokáže se na to přirpavit, když o někoho pečuje. Ano, dělají sice tvrdou práci, to je pravda, ale není to první linie. Pokud by byla, tak by všichni, co se nakazí, byli nakažení právě u doktora, ale to je jenom malý procento. Většina se nakazí, ani neví pořádně jak, nikdo tomu nerozumí, ale doktor je skvělej, protože je v první linii boje. Jistě.
22. 01. 2021 v 23:57On-line ametys007  (17/-/-)
navíc, nějakej blbej videoklip asi fakt někomu pomůže, že vynakládá svoje všechny síly, aby někoho zachránil. Blbost.
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2021 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload