Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Poriadný problém zo vzťahmi

03. 06. 2016 v 18:58Off-line MatkoKlingacik  (30/177/90)
Dobrý deň mám 24 rokov som študent. Práve som skončil bakalárske štúdium v odbore telekomunikácie ale niesom spokojný ostatný z ročníka šli po štátniciach za frajerkami oslavovať a ja som šiel na izbu. Mám problém zo vzťahmi, ktorý je ale oveľa komplexnejší. Nikdy som nemal frajerku dokonca ani niečo tak triviálne ako je bozk.
Skúsim to skrátiť ako to len ide ale aj tak to bude nadlhšie.

Už v škôlke ma považovali za čudného. Neskôr v škole tiež mal som problém s učením a bolo mi diagnostikované ADHD (porucha pozornosti + hyperaktivita). Celú základnú školu som ani poobede nevychádzal s domu (nechcel som) von len málokedy čo bolo v porovnaní ostatnými deťmi ako nič. Na strednej som začal mať záujem o chodenie vonka ale nemal som kamošov nakoniec sa mi podarilo nájsť 3 kamošov. Aj tý videli na mne, že som divný. Podľa nich je to vidno hlavne na očiach a iných veciach napr., že kričím pri rozhovore.

Pri hľadaní na internete prečo som taký som našiel tzv. Aspergerov syndróm (mierna forma autizmu). Po prečítaní článku o tomto probléme som mal pocit, že niekto o mne napísal článok na internet. Našiel som si online test (150 otázok) ktorý bol preložený do češtiny a po vyplnený je vyhodnotený automaticky. Pre aspoň čiastočné ubezpečenie o jeho korektnosti som ho dal spraviť aj 2 kamošom. Im obom vyšlo približne skóre 35/200 pre tzv. "Aspie" (autistické) skóre a 165/200 pre "neurotypické" (neautistické) skóre.
Mne bohužiaľ presne naopak vyšlo mi 163/200 autistické skóre a 37/200 pre neurotypické (neautistické skóre). Teda výsledok testu bol, že najskôr som človek postihnutý Aspergerovým syndrómom.