Jak dovézt auto z Německa?
29. 07. 2016 v 12:56 Anonym
Ahoj, hledám někoho, kdo by mi legálně přivezl auto z Německa. Nevíte, na koho se obrátit?
Charašo. S mrtvolou v kufru nebo bez? Za mrtvolu je příplatek.
Souhlasím - 1 • Nesouhlasím
Nahlásit
Odraz sa od tohoto clanku alebo kontaktuj typka: http://dfens-cz.com/…angry-endem/
Ovšem bacha. Pokud ti něco nebude souhlasit v řidicí jednotce s vozem,budeš mít problémy s STK. Prostě ti neudělají technickou.
Pasivjirka: No na emisích teď napojují auto na diagnostiku a musí souhlasit cca 3 oblasti toho, co test vrátí:
- jednotka nesmí mít načtené žádné chyby (vyjímkou je tuším klimatizace). Pokud jsou, technik se je může pokusit vymazat, pak ale může nastat problém že se stejná chyba objeví znovu nebo že....
- elektronika automobilu v různých intervalech (podle toho co se testuje za celek) testuje funkčnost různých celků. Po otestování nastaví pro tuto skupinu tzv readyness kód na OK. Po vymazání chyby ale většinou dojde k zrušní i výsledků těchto self testů a auto musí najet někdy až třeba 10-20 km, než se vyhodnotí test skupiny opět na OK (což je dost problém s tím někde jezdit, když to bylo vyhozeno a aktuálně to vlastně nemá emise že...).
- no a ty moderní auta posílají i VIN (výrobní číslo auta), které musí sedět s tím, co je na kastli (pokud ho pošle). Čímž přestává hrozit to, že z 30ti aut je vlastně 10x změřeno auto technika emisí :-)
Ale napojují se jen auta se standardem OBD2 a vyšším, což je rok výroby cca 2001 a mladší. Nicmíně ty starší zase nesplňují vyšší euro, takže se za první registraci v ČR platí navíc EKO poplatek na podporu zběru a likvidace autovraků od 3 do 10ti tísic Kč.
- jednotka nesmí mít načtené žádné chyby (vyjímkou je tuším klimatizace). Pokud jsou, technik se je může pokusit vymazat, pak ale může nastat problém že se stejná chyba objeví znovu nebo že....
- elektronika automobilu v různých intervalech (podle toho co se testuje za celek) testuje funkčnost různých celků. Po otestování nastaví pro tuto skupinu tzv readyness kód na OK. Po vymazání chyby ale většinou dojde k zrušní i výsledků těchto self testů a auto musí najet někdy až třeba 10-20 km, než se vyhodnotí test skupiny opět na OK (což je dost problém s tím někde jezdit, když to bylo vyhozeno a aktuálně to vlastně nemá emise že...).
- no a ty moderní auta posílají i VIN (výrobní číslo auta), které musí sedět s tím, co je na kastli (pokud ho pošle). Čímž přestává hrozit to, že z 30ti aut je vlastně 10x změřeno auto technika emisí :-)
Ale napojují se jen auta se standardem OBD2 a vyšším, což je rok výroby cca 2001 a mladší. Nicmíně ty starší zase nesplňují vyšší euro, takže se za první registraci v ČR platí navíc EKO poplatek na podporu zběru a likvidace autovraků od 3 do 10ti tísic Kč.
Nekoho, kdo ma velke auto, plato (prives - autotransporter a ridicak B+E) nebo si vyridit prevozni cisla, kazdopadne bych doporucil to udelat legalne, v nemecku jsou vysoke postihy za rizeni bez potrebnych skupin, nepojistenym autem, autem na SPZkach z jinyho auta atd. vim z vlastni zkusenosti... ha ha ha ha h
Přihlas se a napiš svůj názor. Nemáš svůj účet? Zaregistruj se.